Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia pracowni technologii mechanicznej projektu „Wysoka jakość kształcenia zawodowego w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 w Piotrkowie Tryb.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Piotrków Trybunalski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648468
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pasaż Karola Rudowskiego 10
1.5.2.) Miejscowość: Piotrków Trybunalski
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-300
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: (044) 732-77-96
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@piotrkow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.piotrkow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia pracowni technologii mechanicznej projektu „Wysoka jakość kształcenia zawodowego w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 w Piotrkowie Tryb.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-face2e19-870e-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00018899
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001274/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Wysoka jakość kształcenia zawodowego w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 w Piotrkowie Trybunalskim
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Projekt „Wysoka jakość kształcenia zawodowego w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 w Piotrkowie Trybunalskim” współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego 2014- 2020 2.16.)
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/piotrkow_tryb3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/piotrkow_tryb
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z Platformy dotyczące w szczególności logowania,składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanychw niniejszym postępowaniu przy użyciu Platformy znajdują się w zakładce „Instrukcje dla wykonawców"na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje Zamawiającydopuszcza przesyłanie danych w formatach dopuszczonych odpowiednimi przepisami prawa , tj. m.in.:.doc, .docx, .txt, .rtf, .xls, .xlsx, .ppt, .csv, .pdf, .jpg, .git, .png, .tif, .dwg, .ath, .kst, .zip, przy czymzamawiający zaleca wykorzystywanie plików w formacie .pdf.Maksymalny rozmiar pojedynczego plikuOgłoszenie nr 2021/BZP 00007890/01 z dnia 2021-02-162021-02-16 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługito 100 MB.Zalecenia zamawiającego dotyczące podpisów:1) kwalifikowanego podpisuelektronicznego:dla dokumentów w formacie „pdf” zaleca się podpis w formatem PAdES,dokumenty wformacie innym niż „pdf” zaleca się podpisywać formatem XAdES,2) podpisu zaufanego: wielkośćdokumentów nie może przekraczać 10 MB, dostępny format podpisu „xml”,3) podpisu osobistego: dladokumentów w formacie „pdf” lub „xml” zaleca się podpis wewnętrzny (otoczony), dokumenty wformacie innym niż „pdf” zaleca się podpisywać podpisem zewnętrznym lub otaczającym.Zamawiającydopuszcza korzystanie z komunikacji elektronicznej za poczty elektronicznej na adres:zamowienia.publiczne@piotrkow.pl lub skrzynki podawczej ePUAP, z zastrzeżeniem złożenia oferty ioświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust.1 pzp.1) łączny rozmiar wiadomości wraz z wszystkimizałącznikami przesyłanej przy użyciu poczty elektronicznej nie może przekraczać 50 MB, 2) wysłaniewiadomości pocztą elektroniczną nie jest jednoznaczne z jej doręczeniem zamawiającemu,3) wprzypadku skorzystania z poczty elektronicznej zaleca się, aby wykonawca żądał niezwłocznegopotwierdzenia otrzymania przez niego wiadomości.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zamawiający informuje, że Administratorem danychosobowych wykonawcy jest Prezydent Miasta, Pasaż K. Rudowskiego 10, 97-300 PiotrkówTrybunalski2. W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, można kontaktować sięz Inspektorem Ochrony Danych Osobowych w Urzędzie Miasta Piotrkowa Trybunalskiego, zapośrednictwem adresu e-mail: a.pelka@piotrkow.pl 3. Dane osobowe będą przetwarzane w celuprzeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz w celu archiwizacji.4.Podstawę prawną przetwarzania danych osobowych stanowi ustawa Prawo zamówień publicznych,wydane na jej podstawie akty wykonawcze, a także ustawa o narodowym zasobie archiwalnym iarchiwach.5. Dane osobowe będą ujawniane wykonawcom oraz wszystkim zainteresowanym zuwzględnieniem przepisów w zakresie zamówień publicznych, a także podmiotom przetwarzającymdane na podstawie zawartych umów.6. Dane osobowe wykonawcy będą przechowywane przez okresobowiązywania umowy a następnie 5 lat, albo 15 lat w przypadku zamówień współfinansowanych ześrodków UE, począwszy od 1 stycznia roku kalendarzowego następującego po zakończeniu okresuobowiązywania umowy. Okresy te dotyczą również wykonawców, którzy złożyli oferty i nie zostały oneuznane, jako najkorzystniejsze (nie zawarto z tymi wykonawcami umowy).7. Osobie, której danedotyczą przysługuje prawo:1) dostępu do danych. W przypadku, gdy wykonanie obowiązkuzwiązanego z prawem dostępu do danych wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiającymoże żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celusprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzieleniezamówienia publicznego lub konkursu;2) sprostowania danych, ich usunięcia oraz ograniczeniaprzetwarzania na warunkach określonych w przepisach Rozporządzenia Parlamentu i Rady (UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniemdanych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy95/46/WE. Żądanie sprostowania danych nie może skutkować zmianą wyniku postępowania oudzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresieniezgodnym z przepisami. Żądanie sprostowania danych nie może skutkować zmianą wynikupostępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówieniapublicznego w zakresie niezgodnym z przepisami. Wystąpienie z żądaniem ograniczeniaprzetwarzania, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania oudzielenie zamówienia publicznego lub konkursu; 3) wniesienia skargi do Prezesa Urzędu OchronyDanych Osobowych. 8. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie może uniemożliwićzamawiającemu dokonanie oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zdolnościwykonawcy do należytego wykonania zamówienia, co skutkować może wykluczeniem wykonawcy zpostępowania lub odrzuceniem jego oferty.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SPZ.271.3.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia pracowni technologii mechanicznej w ZSP Nr 2 w Piotrkowie Trybunalskim.Szczegółowo przedmiot zamówienia opisany został w SWZ CZĘŚĆ II.
4.2.6.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktowo
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji
4.3.6.) Waga: 35,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Aspekty społeczne (zatrudnienie osób z niepełnosprawnością)
4.3.6.) Waga: 5
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne