I. 1) NAZWA I ADRES:
Miejskie Centrum Oświaty w Tychach, krajowy numer identyfikacyjny
365004185, ul.
Al. Marszałka Piłsudskiego
12
,
43-100
Tychy, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
323232400, , e-mail
mco@mco.tychy.pl, , faks
323232403.
Adres strony internetowej (URL):
http://bip.tychy.edu.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://bip.tychy.edu.pl/
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://bip.tychy.edu.pl/
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferte należy złożyc pisemnie
Adres:
Miejskie Centrum Oświaty w Tychach Al. Piłsudskiego 12 43 - 100 Tychy - kancelaria pokój 215
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin wykonania zamówienia - dostawy |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2019-01-11, godzina:
10:15,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
materiały i artykuły plastyczne |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest: zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia do 4 tyskich przedszkoli wg następującego podziału: Część 1 – materiały i artykuły plastyczne Wymagania odnośnie przedmiotu zamówienia: 1. Zamawiający wymaga, aby dostarczone pomoce dydaktyczne stanowiące przedmiot zamówienia były fabrycznie nowe, nieużywane, posiadały wymagane parametry techniczne, określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 4 do SIWZ), znajdowały się w stanie nieuszkodzonym, technicznie sprawnym, kompletne i gotowe do użytkowania oraz spełniały wymagane polskim i unijnym prawem normy ( w tym CE) i były wolne od wad prawnych. 2. Koszty transportu i opakowania przedmiotu zamówienia pokrywa Wykonawca, 3. Jeżeli szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 4 do SIWZ) wskazywałby w odniesieniu do niektórego wyposażenia znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie wyposażenia równoważnego. Wyposażenie pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe, cechy użytkowe, jakim musi odpowiadać wyposażenie oferowane przez Wykonawcę, aby spełnione zostały wymagania stawiane przez Zmawiającego. Wyposażenie pochodzące od konkretnych producentów stanowi wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem "minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe" Zamawiający rozumie wymagania dotyczące wyposażenia zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami produktów/producentów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt w opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach użytkowych i cechach jakościowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. 4. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego pomoce dydaktyczne spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, poprzez wskazanie parametrów jakościowych i cech użytkowych zaproponowanych rozwiązań. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Część 1 – materiały i artykuły plastyczne – załącznik nr 4 Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć przedmiot zamówienia do 4 Przedszkoli znajdujących się na terenie Miasta Tychy – zgodnie z podziałem określonym w każdym z załączników szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia (załączniki 4 ).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162110-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin wykonania zamówienia - dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Przewidywany maksymalny termin na wykonanie zamówienia: a/ 14 dni od dnia podpisania umowy w odniesieniu do części 1 Termin wykonania zamówienia stanowi jedno z kryteriów oceny ofert i zostanie podany przez Wykonawcę w jego ofercie. Odbiór przemiotu zamówienia nastąpi w poszczególnych przedszkolach wymienionych w załaczniku nr 2 do umowy. Odbiór nastąpi na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego. Data podpisania ostatniego z protokołów będzie datą zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia.
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
pomoce dydaktyczne do zajęć z terapii ręki |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest: zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia do 4 tyskich przedszkoli wg następującego podziału: Część 2 – pomoce dydaktyczne do zajęć z terapii ręki Wymagania odnośnie przedmiotu zamówienia: 1. Zamawiający wymaga, aby dostarczone pomoce dydaktyczne stanowiące przedmiot zamówienia były fabrycznie nowe, nieużywane, posiadały wymagane parametry techniczne, określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 5 do SIWZ), znajdowały się w stanie nieuszkodzonym, technicznie sprawnym, kompletne i gotowe do użytkowania oraz spełniały wymagane polskim i unijnym prawem normy ( w tym CE) i były wolne od wad prawnych. 2. Koszty transportu i opakowania przedmiotu zamówienia pokrywa Wykonawca, 3. Jeżeli szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 5 do SIWZ) wskazywałby w odniesieniu do niektórego wyposażenia znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie wyposażenia równoważnego. Wyposażenie pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe, cechy użytkowe, jakim musi odpowiadać wyposażenie oferowane przez Wykonawcę, aby spełnione zostały wymagania stawiane przez Zmawiającego. Wyposażenie pochodzące od konkretnych producentów stanowi wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem "minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe" Zamawiający rozumie wymagania dotyczące wyposażenia zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami produktów/producentów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt w opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach użytkowych i cechach jakościowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. 4. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego pomoce dydaktyczne spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, poprzez wskazanie parametrów jakościowych i cech użytkowych zaproponowanych rozwiązań. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Część 2 – pomoce dydaktyczne do zajęć z terapii ręki – załącznik nr 5 Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć przedmiot zamówienia do 4 Przedszkoli znajdujących się na terenie Miasta Tychy – zgodnie z podziałem określonym w każdym z załączników szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia (załączniki 5).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162110-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena (koszt) |
60,00 |
Termin wykonania zamówienia - dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Przewidywany maksymalny termin na wykonanie zamówienia: b? 21 dni od dnia podpisania umowy w odniesieniu do części 2. Termin wykonania zamówienia stanowi jedno z kryteriów oceny ofert i zostanie podany przez Wykonawcę w jego ofercie. Odbiór przedmiotu zamówienia nastąpi w poszczególnych przedszkolach wymienionych w załączniku nr 2 do umowy. Odbiór nastąpi na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego. Data podpisania ostatniego z protokołów będzie datą zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia.
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
wyposażenie i sprzęt gimnastyczny |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest: zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia do 4 tyskich przedszkoli wg następującego podziału: Część 3 – wyposażenie i sprzęt gimnastyczny Wymagania odnośnie przedmiotu zamówienia: 1. Zamawiający wymaga, aby dostarczone pomoce dydaktyczne stanowiące przedmiot zamówienia były fabrycznie nowe, nieużywane, posiadały wymagane parametry techniczne, określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 6 do SIWZ), znajdowały się w stanie nieuszkodzonym, technicznie sprawnym, kompletne i gotowe do użytkowania oraz spełniały wymagane polskim i unijnym prawem normy ( w tym CE) i były wolne od wad prawnych. 2. Koszty transportu i opakowania przedmiotu zamówienia pokrywa Wykonawca, 3. Jeżeli szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 6 do SIWZ) wskazywałby w odniesieniu do niektórego wyposażenia znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie wyposażenia równoważnego. Wyposażenie pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe, cechy użytkowe, jakim musi odpowiadać wyposażenie oferowane przez Wykonawcę, aby spełnione zostały wymagania stawiane przez Zmawiającego. Wyposażenie pochodzące od konkretnych producentów stanowi wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem "minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe" Zamawiający rozumie wymagania dotyczące wyposażenia zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami produktów/producentów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt w opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach użytkowych i cechach jakościowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. 4. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego pomoce dydaktyczne spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, poprzez wskazanie parametrów jakościowych i cech użytkowych zaproponowanych rozwiązań. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Część 3 – wyposażenie i sprzęt gimnastyczny – załącznik nr 6 Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć przedmiot zamówienia do 4 Przedszkoli znajdujących się na terenie Miasta Tychy – zgodnie z podziałem określonym w każdym z załączników szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia (załącznik 6)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162110-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena (koszt) |
60,00 |
Termin wykonania zamówienia (dostawy) |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Przewidywany maksymalny termin na wykonanie zamówienia: b/ 21 dni od dnia podpisania umowy w odniesieniu do części 3. Termin wykonania zamówienia stanowi jedno z kryteriów oceny ofert i zostanie podany przez Wykonawcę w jego ofercie. Odbiór przedmiotu zamówienia nastąpi w poszczególnych przedszkolach wymienionych w załączniku nr 2 do umowy. Odbiór nastąpi na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego. Data podpisania ostatniego z protokołów będzie datą zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia.
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Książki i programy |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest: zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia do 4 tyskich przedszkoli wg następującego podziału: Część 4 – książki i programy Wymagania odnośnie przedmiotu zamówienia: 1. Zamawiający wymaga, aby dostarczone pomoce dydaktyczne stanowiące przedmiot zamówienia były fabrycznie nowe, nieużywane, posiadały wymagane parametry techniczne, określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 7 do SIWZ), znajdowały się w stanie nieuszkodzonym, technicznie sprawnym, kompletne i gotowe do użytkowania oraz spełniały wymagane polskim i unijnym prawem normy ( w tym CE) i były wolne od wad prawnych. 2. Koszty transportu i opakowania przedmiotu zamówienia pokrywa Wykonawca, 3. Jeżeli szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 7 do SIWZ) wskazywałby w odniesieniu do niektórego wyposażenia znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie wyposażenia równoważnego. Wyposażenie pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe, cechy użytkowe, jakim musi odpowiadać wyposażenie oferowane przez Wykonawcę, aby spełnione zostały wymagania stawiane przez Zmawiającego. Wyposażenie pochodzące od konkretnych producentów stanowi wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem "minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe" Zamawiający rozumie wymagania dotyczące wyposażenia zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami produktów/producentów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt w opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach użytkowych i cechach jakościowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. 4. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego pomoce dydaktyczne spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, poprzez wskazanie parametrów jakościowych i cech użytkowych zaproponowanych rozwiązań. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Część 4 – książki i programy – załącznik nr 7 Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć przedmiot zamówienia do 4 Przedszkoli znajdujących się na terenie Miasta Tychy – zgodnie z podziałem określonym w każdym z załączników szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia (załączniki 7)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162110-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena (koszt) |
60,00 |
Termin wykonania zamówienia (dostawy) |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Przewidywany maksymalny termin na wykonanie zamówienia: b/ 21 dni od dni podpisania umowy w odniesieniu do części 4 Termin wykonania zamówienia stanowi jedno z kryteriów oceny ofert i zostanie podany przez Wykonawcę w jego ofercie. Odbiór przedmiotu zamówienia nastąpi w poszczególnych przedszkolach wymienionych w załączniku nr 2 do umowy. Odbiór nastąpi na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego. Data podpisania ostatniego z protokołów będzie datą zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia.
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
Pomoce dydaktyczne |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest: zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia do 4 tyskich przedszkoli wg następującego podziału: Część 5 – pomoce dydaktyczne Wymagania odnośnie przedmiotu zamówienia: 1. Zamawiający wymaga, aby dostarczone pomoce dydaktyczne stanowiące przedmiot zamówienia były fabrycznie nowe, nieużywane, posiadały wymagane parametry techniczne, określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 8 do SIWZ), znajdowały się w stanie nieuszkodzonym, technicznie sprawnym, kompletne i gotowe do użytkowania oraz spełniały wymagane polskim i unijnym prawem normy ( w tym CE) i były wolne od wad prawnych. 2. Koszty transportu i opakowania przedmiotu zamówienia pokrywa Wykonawca, 3. Jeżeli szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 8 do SIWZ) wskazywałby w odniesieniu do niektórego wyposażenia znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie wyposażenia równoważnego. Wyposażenie pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe, cechy użytkowe, jakim musi odpowiadać wyposażenie oferowane przez Wykonawcę, aby spełnione zostały wymagania stawiane przez Zmawiającego. Wyposażenie pochodzące od konkretnych producentów stanowi wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem "minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe" Zamawiający rozumie wymagania dotyczące wyposażenia zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami produktów/producentów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt w opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach użytkowych i cechach jakościowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. 4. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego pomoce dydaktyczne spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, poprzez wskazanie parametrów jakościowych i cech użytkowych zaproponowanych rozwiązań. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Część 5 – pomoce dydaktyczne – załącznik nr 8 Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć przedmiot zamówienia do 4 Przedszkoli znajdujących się na terenie Miasta Tychy – zgodnie z podziałem określonym w każdym z załączników szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia (załącznik 8)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162110-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena(koszt) |
60,00 |
Termin wykonania zamówienia -dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Przewidywany maksymalny termin na wykonanie zamówienia: b/ 21 dni od dni podpisania umowy w odniesieniu do części 5 Termin wykonania zamówienia stanowi jedno z kryteriów oceny ofert i zostanie podany przez Wykonawcę w jego ofercie. Odbiór przedmiotu zamówienia nastąpi w poszczególnych przedszkolach wymienionych w załączniku nr 2 do umowy. Odbiór nastąpi na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego. Data podpisania ostatniego z protokołów będzie datą zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia.