Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby jednostek podlegających pod Centrum...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby jednostek podlegających pod Centrum Usług Wspólnych w Mikołowie.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoMikołów
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2018-11-20
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyCentrum Usług Wspólnych w Mikołowie
  • Data publikacji ogłoszenia2018-11-09
  • Numer ogłoszenia646536-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 646536-N-2018 z dnia 2018-11-09 r.

Centrum Usług Wspólnych w Mikołowie: Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby jednostek podlegających pod Centrum Usług Wspólnych w Mikołowie.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe: W części 8 - dofinansowanie z Ministerstwa Edukacji Narodowej - subwencja tytułu dofinansowania wyposażenia w pomoce dydaktyczne niezbędne do realizacji podstawy programowej z przedmiotów przyrodniczych w szkołach podstawowych.
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Usług Wspólnych w Mikołowie, krajowy numer identyfikacyjny 365421894, ul. Karola Miarki   9 , 43-190  Mikołów, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 510219434, e-mail zamowienia@cuw.mikolow.eu, faks .
Adres strony internetowej (URL): http://cuwmikolow.bip.net.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
http://cuwmikolow.bip.net.pl/?c=323

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
http://cuwmikolow.bip.net.pl/?c=323

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
ul. Karola Miarki 9 , 43-190 Mikołów

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby jednostek podlegających pod Centrum Usług Wspólnych w Mikołowie.
Numer referencyjny: CUW/PN/94/2018/J
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
11


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby jednostek podlegających pod Centrum Usług Wspólnych w Mikołowie. 2. Zamówienie zostało podzielone na 11 części: CZĘŚĆ 1 – Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby Przedszkola nr 4 w Mikołowie. CZĘŚĆ 2 – Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby Przedszkola nr 10 w Mikołowie. CZĘŚĆ 3 – Zakup i dostawa dywanów na potrzeby Przedszkola nr 10 w Mikołowie. CZĘŚĆ 4 – Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby Przedszkola nr 12 w Mikołowie. CZĘŚĆ 5 – Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 4 w Mikołowie. CZĘŚĆ 6 - Zakup i dostawa pomocy matematycznych na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 4 w Mikołowie. CZĘŚĆ 7 – Zakup i dostawa muzycznych pomocy dydaktycznych na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 4 w Mikołowie. CZĘŚĆ 8 – Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 7 w Mikołowie. CZĘŚĆ 9 – Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 8 w Mikołowie. CZĘŚĆ 10 – Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 10 w Mikołowie. CZĘŚĆ 11 – Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby fili Placówki Wsparcia Dziennego, Świetlicy Opiekuńczo-Specjalistycznej w Mikołowie. 3.1. Przedmiot zamówienia obejmuje: zakup, dostarczenie, transport, wniesienie na miejsce docelowe i montaż. 3.2. Zamówienie obejmuje dostawę fabrycznie nowych, nieużywanych, wolnych od wad pomocy dydaktycznych i zabawek 3.3. Dotyczy części 1-10: Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć materiały na adres wskazany przez Zamawiającego od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 do 13.00. O szczegółowym terminie dostawy Wykonawca powiadomi Zamawiającego z minimum jednodniowym wyprzedzeniem. 3.4. Dotyczy części 11: Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć materiały na adres wskazany przez Zamawiającego od poniedziałku do piątku w godzinach 12.00– 16.00. O szczegółowym terminie dostawy Wykonawca powiadomi Zamawiającego z minimum jednodniowym wyprzedzeniem. 3.5. Przy dostawie materiałów wykonawca zobowiązuje się dostarczyć na żądanie Zamawiającego stosowne atesty, certyfikaty, deklaracje, karty, informacje oraz wszystkie niezbędne dokumenty dopuszczające te materiały do powszechnego użytku i stosowania. 3.6. Ilościowy oraz jakościowy odbiór dostarczonych materiałów odbędzie się w miejscu dostawy przy udziale przedstawiciela Zamawiającego. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ. 5. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. 6. Miejsce dostawy dla: 6.1. Przedszkola nr 4 w Mikołowie – ul. Katowicka 132, 43-190 Mikołów; 6.2. Przedszkola nr 10 w Mikołowie - ul. 15-Grudnia 1B, 43-190 Mikołów; 6.3. Przedszkola nr 12 w Mikołowie - ul. Słowackiego 18, 43-190 Mikołów; 6.4. Szkoły Podstawowej nr 4 – ul. Katowicka 122, 43-190 Mikołów; 6.5. Szkoły Podstawowej nr 7 – ul. Zamkowa 1, 43-195 Mikołów-Mokre; 6.6. Szkoły Podstawowej nr 8 – ul. Wolności 27, 43-190 Mikołów; 6.7. Szkoły Podstawowej nr 10 – ul. Krakowska 30, 43-190 Mikołów; 6.8. Filia Placówki Wsparcia Dziennego, Świetlicy Opiekuńczo-Specjalistycznej w Mikołowie, ul. Górnośląska 29, 43-190 Mikołów.

II.5) Główny kod CPV: 39162100-6
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
39162000-5
39162110-9


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 21
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: Termin realizacji dostawy dla wszystkich części zamówienia – do 21 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy (termin nieprzekraczalny). Termin realizacji dostawy stanowi kryterium oceny ofert.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art.24 ust.1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa stosownie do treści art.24 ust.11 (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Termin realizacji dostawy od dnia zawarcia umowy 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-11-20, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Oferta musi być złożona w języku polskim
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby Przedszkola nr 4 w Mikołowie.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.1. Przedmiot zamówienia obejmuje: zakup, dostarczenie, transport, wniesienie na miejsce docelowe i montaż. 1.2. Zamówienie obejmuje dostawę fabrycznie nowych, nieużywanych, wolnych od wad pomocy dydaktycznych i zabawek 1.3. Dotyczy części 1-10: Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć materiały na adres wskazany przez Zamawiającego od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 do 13.00. O szczegółowym terminie dostawy Wykonawca powiadomi Zamawiającego z minimum jednodniowym wyprzedzeniem. 1.4. Dotyczy części 11: Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć materiały na adres wskazany przez Zamawiającego od poniedziałku do piątku w godzinach 12.00– 16.00. O szczegółowym terminie dostawy Wykonawca powiadomi Zamawiającego z minimum jednodniowym wyprzedzeniem. 1.5. Przy dostawie materiałów wykonawca zobowiązuje się dostarczyć na żądanie Zamawiającego stosowne atesty, certyfikaty, deklaracje, karty, informacje oraz wszystkie niezbędne dokumenty dopuszczające te materiały do powszechnego użytku i stosowania. 1.6. Ilościowy oraz jakościowy odbiór dostarczonych materiałów odbędzie się w miejscu dostawy przy udziale przedstawiciela Zamawiającego. 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ. 2. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. 6. Miejsce dostawy dla: 6.1. Przedszkola nr 4 w Mikołowie – ul. Katowicka 132, 43-190 Mikołów;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162100-6, 39162000-5, 39162110-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin realizacji dostawy od dnia zawarcia umowy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagą: Łączna cena oferty brutto - 60 pkt. =60% Termin realizacji dostawy od dnia zawarcia umowy - 40 pkt. = 40% 1.1 Przy ocenie kryterium „Cena” zostanie wykorzystany wzór: Cena najniższa z ważnych ofert / Cena badanej oferty x 60 pkt W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 60 punktów. 1.2 Ocena kryterium „Termin realizacji dostawy od dnia zawarcia umowy” Punkty zostaną przyznane w następujący sposób: Termin najkrótszy z ważnych ofert / Termin badanej oferty x 40 pkt Oferta zostanie odrzucona w przypadku gdy termin realizacji dostawy od dnia zawarcia umowy nie zostanie wskazany lub wskazany termin będzie dłuższy niż 21 dni kalendarzowych. W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 40 punktów. 2. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalną ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt. 3. W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane będą punkty według następującej zasady: CN/CO x 60 pkt + TN/TB x 40 pkt = …........... punktów Wyjaśnienia: CN - cena oferty najtańszej; CO - cena oferty badanej TN - termin najkrótszy; TB - termin oferty badanej 4. Zamawiający zastosuje zaokrąglanie wyników do dwóch miejsc po przecinku.


Część nr: 2 Nazwa: Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby Przedszkola nr 10 w Mikołowie.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.1. Przedmiot zamówienia obejmuje: zakup, dostarczenie, transport, wniesienie na miejsce docelowe i montaż. 1.2. Zamówienie obejmuje dostawę fabrycznie nowych, nieużywanych, wolnych od wad pomocy dydaktycznych i zabawek 1.3. Dotyczy części 1-10: Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć materiały na adres wskazany przez Zamawiającego od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 do 13.00. O szczegółowym terminie dostawy Wykonawca powiadomi Zamawiającego z minimum jednodniowym wyprzedzeniem. 1.4. Dotyczy części 11: Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć materiały na adres wskazany przez Zamawiającego od poniedziałku do piątku w godzinach 12.00– 16.00. O szczegółowym terminie dostawy Wykonawca powiadomi Zamawiającego z minimum jednodniowym wyprzedzeniem. 1.5. Przy dostawie materiałów wykonawca zobowiązuje się dostarczyć na żądanie Zamawiającego stosowne atesty, certyfikaty, deklaracje, karty, informacje oraz wszystkie niezbędne dokumenty dopuszczające te materiały do powszechnego użytku i stosowania. 1.6. Ilościowy oraz jakościowy odbiór dostarczonych materiałów odbędzie się w miejscu dostawy przy udziale przedstawiciela Zamawiającego. 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ. 2. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. 6. Miejsce dostawy dla: 6.1. Przedszkola nr 10 w Mikołowie - ul. 15-Grudnia 1B, 43-190 Mikołów;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162100-6, 39162000-5, 39162110-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin realizacji dostawy od dnia zawarcia umowy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagą: Łączna cena oferty brutto - 60 pkt. =60% Termin realizacji dostawy od dnia zawarcia umowy - 40 pkt. = 40% 1.1 Przy ocenie kryterium „Cena” zostanie wykorzystany wzór: Cena najniższa z ważnych ofert / Cena badanej oferty x 60 pkt W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 60 punktów. 1.2 Ocena kryterium „Termin realizacji dostawy od dnia zawarcia umowy” Punkty zostaną przyznane w następujący sposób: Termin najkrótszy z ważnych ofert / Termin badanej oferty x 40 pkt Oferta zostanie odrzucona w przypadku gdy termin realizacji dostawy od dnia zawarcia umowy nie zostanie wskazany lub wskazany termin będzie dłuższy niż 21 dni kalendarzowych. W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 40 punktów. 2. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalną ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt. 3. W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane będą punkty według następującej zasady: CN/CO x 60 pkt + TN/TB x 40 pkt = …........... punktów Wyjaśnienia: CN - cena oferty najtańszej; CO - cena oferty badanej TN - termin najkrótszy; TB - termin oferty badanej 4. Zamawiający zastosuje zaokrąglanie wyników do dwóch miejsc po przecinku.


Część nr: 3 Nazwa: Zakup i dostawa dywanów na potrzeby Przedszkola nr 10 w Mikołowie.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.1. Przedmiot zamówienia obejmuje: zakup, dostarczenie, transport, wniesienie na miejsce docelowe i montaż. 1.2. Zamówienie obejmuje dostawę fabrycznie nowych, nieużywanych, wolnych od wad pomocy dydaktycznych i zabawek 1.3. Dotyczy części 1-10: Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć materiały na adres wskazany przez Zamawiającego od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 do 13.00. O szczegółowym terminie dostawy Wykonawca powiadomi Zamawiającego z minimum jednodniowym wyprzedzeniem. 1.4. Dotyczy części 11: Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć materiały na adres wskazany przez Zamawiającego od poniedziałku do piątku w godzinach 12.00– 16.00. O szczegółowym terminie dostawy Wykonawca powiadomi Zamawiającego z minimum jednodniowym wyprzedzeniem. 1.5. Przy dostawie materiałów wykonawca zobowiązuje się dostarczyć na żądanie Zamawiającego stosowne atesty, certyfikaty, deklaracje, karty, informacje oraz wszystkie niezbędne dokumenty dopuszczające te materiały do powszechnego użytku i stosowania. 1.6. Ilościowy oraz jakościowy odbiór dostarczonych materiałów odbędzie się w miejscu dostawy przy udziale przedstawiciela Zamawiającego. 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ. 2. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. 6. Miejsce dostawy dla: 6.1. Przedszkola nr 10 w Mikołowie - ul. 15-Grudnia 1B, 43-190 Mikołów;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162100-6, 39162000-5, 39162110-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin realizacji dostawy od dnia zawarcia umowy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagą: Łączna cena oferty brutto - 60 pkt. =60% Termin realizacji dostawy od dnia zawarcia umowy - 40 pkt. = 40% 1.1 Przy ocenie kryterium „Cena” zostanie wykorzystany wzór: Cena najniższa z ważnych ofert / Cena badanej oferty x 60 pkt W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 60 punktów. 1.2 Ocena kryterium „Termin realizacji dostawy od dnia zawarcia umowy” Punkty zostaną przyznane w następujący sposób: Termin najkrótszy z ważnych ofert / Termin badanej oferty x 40 pkt Oferta zostanie odrzucona w przypadku gdy termin realizacji dostawy od dnia zawarcia umowy nie zostanie wskazany lub wskazany termin będzie dłuższy niż 21 dni kalendarzowych. W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 40 punktów. 2. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalną ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt. 3. W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane będą punkty według następującej zasady: CN/CO x 60 pkt + TN/TB x 40 pkt = …........... punktów Wyjaśnienia: CN - cena oferty najtańszej; CO - cena oferty badanej TN - termin najkrótszy; TB - termin oferty badanej 4. Zamawiający zastosuje zaokrąglanie wyników do dwóch miejsc po przecinku.


Część nr: 4 Nazwa: Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby Przedszkola nr 12 w Mikołowie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.1. Przedmiot zamówienia obejmuje: zakup, dostarczenie, transport, wniesienie na miejsce docelowe i montaż. 1.2. Zamówienie obejmuje dostawę fabrycznie nowych, nieużywanych, wolnych od wad pomocy dydaktycznych i zabawek 1.3. Dotyczy części 1-10: Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć materiały na adres wskazany przez Zamawiającego od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 do 13.00. O szczegółowym terminie dostawy Wykonawca powiadomi Zamawiającego z minimum jednodniowym wyprzedzeniem. 1.4. Dotyczy części 11: Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć materiały na adres wskazany przez Zamawiającego od poniedziałku do piątku w godzinach 12.00– 16.00. O szczegółowym terminie dostawy Wykonawca powiadomi Zamawiającego z minimum jednodniowym wyprzedzeniem. 1.5. Przy dostawie materiałów wykonawca zobowiązuje się dostarczyć na żądanie Zamawiającego stosowne atesty, certyfikaty, deklaracje, karty, informacje oraz wszystkie niezbędne dokumenty dopuszczające te materiały do powszechnego użytku i stosowania. 1.6. Ilościowy oraz jakościowy odbiór dostarczonych materiałów odbędzie się w miejscu dostawy przy udziale przedstawiciela Zamawiającego. 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ. 2. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. 6. Miejsce dostawy dla: 6.1. Przedszkola nr 12 w Mikołowie - ul. Słowackiego 18, 43-190 Mikołów;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162100-6, 39162000-5, 39162110-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin realizacji dostawy od dnia zawarcia umowy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagą: Łączna cena oferty brutto - 60 pkt. =60% Termin realizacji dostawy od dnia zawarcia umowy - 40 pkt. = 40% 1.1 Przy ocenie kryterium „Cena” zostanie wykorzystany wzór: Cena najniższa z ważnych ofert / Cena badanej oferty x 60 pkt W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 60 punktów. 1.2 Ocena kryterium „Termin realizacji dostawy od dnia zawarcia umowy” Punkty zostaną przyznane w następujący sposób: Termin najkrótszy z ważnych ofert / Termin badanej oferty x 40 pkt Oferta zostanie odrzucona w przypadku gdy termin realizacji dostawy od dnia zawarcia umowy nie zostanie wskazany lub wskazany termin będzie dłuższy niż 21 dni kalendarzowych. W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 40 punktów. 2. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalną ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt. 3. W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane będą punkty według następującej zasady: CN/CO x 60 pkt + TN/TB x 40 pkt = …........... punktów Wyjaśnienia: CN - cena oferty najtańszej; CO - cena oferty badanej TN - termin najkrótszy; TB - termin oferty badanej 4. Zamawiający zastosuje zaokrąglanie wyników do dwóch miejsc po przecinku.


Część nr: 5 Nazwa: Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 4 w Mikołowie.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.1. Przedmiot zamówienia obejmuje: zakup, dostarczenie, transport, wniesienie na miejsce docelowe i montaż. 1.2. Zamówienie obejmuje dostawę fabrycznie nowych, nieużywanych, wolnych od wad pomocy dydaktycznych i zabawek 1.3. Dotyczy części 1-10: Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć materiały na adres wskazany przez Zamawiającego od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 do 13.00. O szczegółowym terminie dostawy Wykonawca powiadomi Zamawiającego z minimum jednodniowym wyprzedzeniem. 1.4. Dotyczy części 11: Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć materiały na adres wskazany przez Zamawiającego od poniedziałku do piątku w godzinach 12.00– 16.00. O szczegółowym terminie dostawy Wykonawca powiadomi Zamawiającego z minimum jednodniowym wyprzedzeniem. 1.5. Przy dostawie materiałów wykonawca zobowiązuje się dostarczyć na żądanie Zamawiającego stosowne atesty, certyfikaty, deklaracje, karty, informacje oraz wszystkie niezbędne dokumenty dopuszczające te materiały do powszechnego użytku i stosowania. 1.6. Ilościowy oraz jakościowy odbiór dostarczonych materiałów odbędzie się w miejscu dostawy przy udziale przedstawiciela Zamawiającego. 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ. 2. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. 6. Miejsce dostawy dla: 6.1. Szkoły Podstawowej nr 4 – ul. Katowicka 122, 43-190 Mikołów;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162100-6, 39162000-5, 39162110-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin realizacji dostawy od dnia zawarcia umowy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagą: Łączna cena oferty brutto - 60 pkt. =60% Termin realizacji dostawy od dnia zawarcia umowy - 40 pkt. = 40% 1.1 Przy ocenie kryterium „Cena” zostanie wykorzystany wzór: Cena najniższa z ważnych ofert / Cena badanej oferty x 60 pkt W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 60 punktów. 1.2 Ocena kryterium „Termin realizacji dostawy od dnia zawarcia umowy” Punkty zostaną przyznane w następujący sposób: Termin najkrótszy z ważnych ofert / Termin badanej oferty x 40 pkt Oferta zostanie odrzucona w przypadku gdy termin realizacji dostawy od dnia zawarcia umowy nie zostanie wskazany lub wskazany termin będzie dłuższy niż 21 dni kalendarzowych. W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 40 punktów. 2. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalną ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt. 3. W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane będą punkty według następującej zasady: CN/CO x 60 pkt + TN/TB x 40 pkt = …........... punktów Wyjaśnienia: CN - cena oferty najtańszej; CO - cena oferty badanej TN - termin najkrótszy; TB - termin oferty badanej 4. Zamawiający zastosuje zaokrąglanie wyników do dwóch miejsc po przecinku.


Część nr: 6 Nazwa: Zakup i dostawa pomocy matematycznych na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 4 w Mikołowie.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.1. Przedmiot zamówienia obejmuje: zakup, dostarczenie, transport, wniesienie na miejsce docelowe i montaż. 1.2. Zamówienie obejmuje dostawę fabrycznie nowych, nieużywanych, wolnych od wad pomocy dydaktycznych i zabawek 1.3. Dotyczy części 1-10: Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć materiały na adres wskazany przez Zamawiającego od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 do 13.00. O szczegółowym terminie dostawy Wykonawca powiadomi Zamawiającego z minimum jednodniowym wyprzedzeniem. 1.4. Dotyczy części 11: Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć materiały na adres wskazany przez Zamawiającego od poniedziałku do piątku w godzinach 12.00– 16.00. O szczegółowym terminie dostawy Wykonawca powiadomi Zamawiającego z minimum jednodniowym wyprzedzeniem. 1.5. Przy dostawie materiałów wykonawca zobowiązuje się dostarczyć na żądanie Zamawiającego stosowne atesty, certyfikaty, deklaracje, karty, informacje oraz wszystkie niezbędne dokumenty dopuszczające te materiały do powszechnego użytku i stosowania. 1.6. Ilościowy oraz jakościowy odbiór dostarczonych materiałów odbędzie się w miejscu dostawy przy udziale przedstawiciela Zamawiającego. 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ. 2. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. 6. Miejsce dostawy dla: 6.1. Szkoły Podstawowej nr 4 – ul. Katowicka 122, 43-190 Mikołów;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162100-6, 39162000-5, 39162110-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin realizacji dostawy od dnia zawarcia umowy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE: 1. Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagą: Łączna cena oferty brutto - 60 pkt. =60% Termin realizacji dostawy od dnia zawarcia umowy - 40 pkt. = 40% 1.1 Przy ocenie kryterium „Cena” zostanie wykorzystany wzór: Cena najniższa z ważnych ofert / Cena badanej oferty x 60 pkt W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 60 punktów. 1.2 Ocena kryterium „Termin realizacji dostawy od dnia zawarcia umowy” Punkty zostaną przyznane w następujący sposób: Termin najkrótszy z ważnych ofert / Termin badanej oferty x 40 pkt Oferta zostanie odrzucona w przypadku gdy termin realizacji dostawy od dnia zawarcia umowy nie zostanie wskazany lub wskazany termin będzie dłuższy niż 21 dni kalendarzowych. W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 40 punktów. 2. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalną ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt. 3. W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane będą punkty według następującej zasady: CN/CO x 60 pkt + TN/TB x 40 pkt = …........... punktów Wyjaśnienia: CN - cena oferty najtańszej; CO - cena oferty badanej TN - termin najkrótszy; TB - termin oferty badanej 4. Zamawiający zastosuje zaokrąglanie wyników do dwóch miejsc po przecinku.


Część nr: 7 Nazwa: Zakup i dostawa muzycznych pomocy dydaktycznych na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 4 w Mikołowie.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.1. Przedmiot zamówienia obejmuje: zakup, dostarczenie, transport, wniesienie na miejsce docelowe i montaż. 1.2. Zamówienie obejmuje dostawę fabrycznie nowych, nieużywanych, wolnych od wad pomocy dydaktycznych i zabawek 1.3. Dotyczy części 1-10: Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć materiały na adres wskazany przez Zamawiającego od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 do 13.00. O szczegółowym terminie dostawy Wykonawca powiadomi Zamawiającego z minimum jednodniowym wyprzedzeniem. 1.4. Dotyczy części 11: Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć materiały na adres wskazany przez Zamawiającego od poniedziałku do piątku w godzinach 12.00– 16.00. O szczegółowym terminie dostawy Wykonawca powiadomi Zamawiającego z minimum jednodniowym wyprzedzeniem. 1.5. Przy dostawie materiałów wykonawca zobowiązuje się dostarczyć na żądanie Zamawiającego stosowne atesty, certyfikaty, deklaracje, karty, informacje oraz wszystkie niezbędne dokumenty dopuszczające te materiały do powszechnego użytku i stosowania. 1.6. Ilościowy oraz jakościowy odbiór dostarczonych materiałów odbędzie się w miejscu dostawy przy udziale przedstawiciela Zamawiającego. 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ. 2. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. 6. Miejsce dostawy dla: 6.1. Szkoły Podstawowej nr 4 – ul. Katowicka 122, 43-190 Mikołów;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162100-6, 39162000-5, 39162110-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin realizacji dostawy od dnia zawarcia umowy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE: 1. Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagą: Łączna cena oferty brutto - 60 pkt. =60% Termin realizacji dostawy od dnia zawarcia umowy - 40 pkt. = 40% 1.1 Przy ocenie kryterium „Cena” zostanie wykorzystany wzór: Cena najniższa z ważnych ofert / Cena badanej oferty x 60 pkt W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 60 punktów. 1.2 Ocena kryterium „Termin realizacji dostawy od dnia zawarcia umowy” Punkty zostaną przyznane w następujący sposób: Termin najkrótszy z ważnych ofert / Termin badanej oferty x 40 pkt Oferta zostanie odrzucona w przypadku gdy termin realizacji dostawy od dnia zawarcia umowy nie zostanie wskazany lub wskazany termin będzie dłuższy niż 21 dni kalendarzowych. W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 40 punktów. 2. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalną ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt. 3. W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane będą punkty według następującej zasady: CN/CO x 60 pkt + TN/TB x 40 pkt = …........... punktów Wyjaśnienia: CN - cena oferty najtańszej; CO - cena oferty badanej TN - termin najkrótszy; TB - termin oferty badanej 4. Zamawiający zastosuje zaokrąglanie wyników do dwóch miejsc po przecinku.


Część nr: 8 Nazwa: Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 7 w Mikołowie.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.1. Przedmiot zamówienia obejmuje: zakup, dostarczenie, transport, wniesienie na miejsce docelowe i montaż. 1.2. Zamówienie obejmuje dostawę fabrycznie nowych, nieużywanych, wolnych od wad pomocy dydaktycznych i zabawek 1.3. Dotyczy części 1-10: Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć materiały na adres wskazany przez Zamawiającego od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 do 13.00. O szczegółowym terminie dostawy Wykonawca powiadomi Zamawiającego z minimum jednodniowym wyprzedzeniem. 1.4. Dotyczy części 11: Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć materiały na adres wskazany przez Zamawiającego od poniedziałku do piątku w godzinach 12.00– 16.00. O szczegółowym terminie dostawy Wykonawca powiadomi Zamawiającego z minimum jednodniowym wyprzedzeniem. 1.5. Przy dostawie materiałów wykonawca zobowiązuje się dostarczyć na żądanie Zamawiającego stosowne atesty, certyfikaty, deklaracje, karty, informacje oraz wszystkie niezbędne dokumenty dopuszczające te materiały do powszechnego użytku i stosowania. 1.6. Ilościowy oraz jakościowy odbiór dostarczonych materiałów odbędzie się w miejscu dostawy przy udziale przedstawiciela Zamawiającego. 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ. 2. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. 6. Miejsce dostawy dla: Szkoły Podstawowej nr 7 – ul. Zamkowa 1, 43-195 Mikołów-Mokre;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162100-6, 39162000-5, 39162110-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin realizacji dostawy od dnia zawarcia umowy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE: 1. Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagą: Łączna cena oferty brutto - 60 pkt. =60% Termin realizacji dostawy od dnia zawarcia umowy - 40 pkt. = 40% 1.1 Przy ocenie kryterium „Cena” zostanie wykorzystany wzór: Cena najniższa z ważnych ofert / Cena badanej oferty x 60 pkt W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 60 punktów. 1.2 Ocena kryterium „Termin realizacji dostawy od dnia zawarcia umowy” Punkty zostaną przyznane w następujący sposób: Termin najkrótszy z ważnych ofert / Termin badanej oferty x 40 pkt Oferta zostanie odrzucona w przypadku gdy termin realizacji dostawy od dnia zawarcia umowy nie zostanie wskazany lub wskazany termin będzie dłuższy niż 21 dni kalendarzowych. W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 40 punktów. 2. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalną ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt. 3. W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane będą punkty według następującej zasady: CN/CO x 60 pkt + TN/TB x 40 pkt = …........... punktów Wyjaśnienia: CN - cena oferty najtańszej; CO - cena oferty badanej TN - termin najkrótszy; TB - termin oferty badanej 4. Zamawiający zastosuje zaokrąglanie wyników do dwóch miejsc po przecinku.


Część nr: 9 Nazwa: Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 8 w Mikołowie.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.1. Przedmiot zamówienia obejmuje: zakup, dostarczenie, transport, wniesienie na miejsce docelowe i montaż. 1.2. Zamówienie obejmuje dostawę fabrycznie nowych, nieużywanych, wolnych od wad pomocy dydaktycznych i zabawek 1.3. Dotyczy części 1-10: Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć materiały na adres wskazany przez Zamawiającego od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 do 13.00. O szczegółowym terminie dostawy Wykonawca powiadomi Zamawiającego z minimum jednodniowym wyprzedzeniem. 1.4. Dotyczy części 11: Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć materiały na adres wskazany przez Zamawiającego od poniedziałku do piątku w godzinach 12.00– 16.00. O szczegółowym terminie dostawy Wykonawca powiadomi Zamawiającego z minimum jednodniowym wyprzedzeniem. 1.5. Przy dostawie materiałów wykonawca zobowiązuje się dostarczyć na żądanie Zamawiającego stosowne atesty, certyfikaty, deklaracje, karty, informacje oraz wszystkie niezbędne dokumenty dopuszczające te materiały do powszechnego użytku i stosowania. 1.6. Ilościowy oraz jakościowy odbiór dostarczonych materiałów odbędzie się w miejscu dostawy przy udziale przedstawiciela Zamawiającego. 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ. 2. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. 6. Miejsce dostawy dla: 6.1. Szkoły Podstawowej nr 8 – ul. Wolności 27, 43-190 Mikołów;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162100-6, 39162000-5, 39162110-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin realizacji dostawy od dnia zawarcia umowy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagą: Łączna cena oferty brutto - 60 pkt. =60% Termin realizacji dostawy od dnia zawarcia umowy - 40 pkt. = 40% 1.1 Przy ocenie kryterium „Cena” zostanie wykorzystany wzór: Cena najniższa z ważnych ofert / Cena badanej oferty x 60 pkt W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 60 punktów. 1.2 Ocena kryterium „Termin realizacji dostawy od dnia zawarcia umowy” Punkty zostaną przyznane w następujący sposób: Termin najkrótszy z ważnych ofert / Termin badanej oferty x 40 pkt Oferta zostanie odrzucona w przypadku gdy termin realizacji dostawy od dnia zawarcia umowy nie zostanie wskazany lub wskazany termin będzie dłuższy niż 21 dni kalendarzowych. W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 40 punktów. 2. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalną ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt. 3. W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane będą punkty według następującej zasady: CN/CO x 60 pkt + TN/TB x 40 pkt = …........... punktów Wyjaśnienia: CN - cena oferty najtańszej; CO - cena oferty badanej TN - termin najkrótszy; TB - termin oferty badanej 4. Zamawiający zastosuje zaokrąglanie wyników do dwóch miejsc po przecinku.


Część nr: 10 Nazwa: Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 10 w Mikołowie.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.1. Przedmiot zamówienia obejmuje: zakup, dostarczenie, transport, wniesienie na miejsce docelowe i montaż. 1.2. Zamówienie obejmuje dostawę fabrycznie nowych, nieużywanych, wolnych od wad pomocy dydaktycznych i zabawek 1.3. Dotyczy części 1-10: Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć materiały na adres wskazany przez Zamawiającego od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 do 13.00. O szczegółowym terminie dostawy Wykonawca powiadomi Zamawiającego z minimum jednodniowym wyprzedzeniem. 1.4. Dotyczy części 11: Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć materiały na adres wskazany przez Zamawiającego od poniedziałku do piątku w godzinach 12.00– 16.00. O szczegółowym terminie dostawy Wykonawca powiadomi Zamawiającego z minimum jednodniowym wyprzedzeniem. 1.5. Przy dostawie materiałów wykonawca zobowiązuje się dostarczyć na żądanie Zamawiającego stosowne atesty, certyfikaty, deklaracje, karty, informacje oraz wszystkie niezbędne dokumenty dopuszczające te materiały do powszechnego użytku i stosowania. 1.6. Ilościowy oraz jakościowy odbiór dostarczonych materiałów odbędzie się w miejscu dostawy przy udziale przedstawiciela Zamawiającego. 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ. 2. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. 6. Miejsce dostawy dla: 6.1. Szkoły Podstawowej nr 10 – ul. Krakowska 30, 43-190 Mikołów;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162100-6, 39162000-5, 39162110-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin realizacji dostawy od dnia zawarcia umowy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagą: Łączna cena oferty brutto - 60 pkt. =60% Termin realizacji dostawy od dnia zawarcia umowy - 40 pkt. = 40% 1.1 Przy ocenie kryterium „Cena” zostanie wykorzystany wzór: Cena najniższa z ważnych ofert / Cena badanej oferty x 60 pkt W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 60 punktów. 1.2 Ocena kryterium „Termin realizacji dostawy od dnia zawarcia umowy” Punkty zostaną przyznane w następujący sposób: Termin najkrótszy z ważnych ofert / Termin badanej oferty x 40 pkt Oferta zostanie odrzucona w przypadku gdy termin realizacji dostawy od dnia zawarcia umowy nie zostanie wskazany lub wskazany termin będzie dłuższy niż 21 dni kalendarzowych. W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 40 punktów. 2. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalną ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt. 3. W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane będą punkty według następującej zasady: CN/CO x 60 pkt + TN/TB x 40 pkt = …........... punktów Wyjaśnienia: CN - cena oferty najtańszej; CO - cena oferty badanej TN - termin najkrótszy; TB - termin oferty badanej 4. Zamawiający zastosuje zaokrąglanie wyników do dwóch miejsc po przecinku.


Część nr: 11 Nazwa: Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby fili Placówki Wsparcia Dziennego, Świetlicy Opiekuńczo-Specjalistycznej w Mikołowie.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.1. Przedmiot zamówienia obejmuje: zakup, dostarczenie, transport, wniesienie na miejsce docelowe i montaż. 1.2. Zamówienie obejmuje dostawę fabrycznie nowych, nieużywanych, wolnych od wad pomocy dydaktycznych i zabawek 1.3. Dotyczy części 1-10: Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć materiały na adres wskazany przez Zamawiającego od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 do 13.00. O szczegółowym terminie dostawy Wykonawca powiadomi Zamawiającego z minimum jednodniowym wyprzedzeniem. 1.4. Dotyczy części 11: Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć materiały na adres wskazany przez Zamawiającego od poniedziałku do piątku w godzinach 12.00– 16.00. O szczegółowym terminie dostawy Wykonawca powiadomi Zamawiającego z minimum jednodniowym wyprzedzeniem. 1.5. Przy dostawie materiałów wykonawca zobowiązuje się dostarczyć na żądanie Zamawiającego stosowne atesty, certyfikaty, deklaracje, karty, informacje oraz wszystkie niezbędne dokumenty dopuszczające te materiały do powszechnego użytku i stosowania. 1.6. Ilościowy oraz jakościowy odbiór dostarczonych materiałów odbędzie się w miejscu dostawy przy udziale przedstawiciela Zamawiającego. 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ. 2. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. 6. Miejsce dostawy dla: 6.1. Filia Placówki Wsparcia Dziennego, Świetlicy Opiekuńczo-Specjalistycznej w Mikołowie, ul. Górnośląska 29, 43-190 Mikołów.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162100-6, 39162000-5, 39162110-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin realizacji dostawy od dnia zawarcia umowy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagą: Łączna cena oferty brutto - 60 pkt. =60% Termin realizacji dostawy od dnia zawarcia umowy - 40 pkt. = 40% 1.1 Przy ocenie kryterium „Cena” zostanie wykorzystany wzór: Cena najniższa z ważnych ofert / Cena badanej oferty x 60 pkt W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 60 punktów. 1.2 Ocena kryterium „Termin realizacji dostawy od dnia zawarcia umowy” Punkty zostaną przyznane w następujący sposób: Termin najkrótszy z ważnych ofert / Termin badanej oferty x 40 pkt Oferta zostanie odrzucona w przypadku gdy termin realizacji dostawy od dnia zawarcia umowy nie zostanie wskazany lub wskazany termin będzie dłuższy niż 21 dni kalendarzowych. W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 40 punktów. 2. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalną ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt. 3. W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane będą punkty według następującej zasady: CN/CO x 60 pkt + TN/TB x 40 pkt = …........... punktów Wyjaśnienia: CN - cena oferty najtańszej; CO - cena oferty badanej TN - termin najkrótszy; TB - termin oferty badanej 4. Zamawiający zastosuje zaokrąglanie wyników do dwóch miejsc po przecinku.






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę adaptację ogrodu - Tychy
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę adaptację ogrodu - nasadzenia roślin wraz z przygotowaniem terenu, ławki ogrodowe, oświetlenie. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI