IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena ofertowa |
60,00 |
termin realizacji |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany istotnych postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami podanymi we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. Zmiana umowy może także nastąpić w przypadkach, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2018-10-19, godzina:
09:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Tak
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Do oferty należy dołączyć: 1.Oświadczenie zgodne z załącznikiem nr 2 do SIWZ (oświadczenie z art. 25a ustawy), które należy złożyć w formie pisemnej. 2.Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń - na Formularzu oferty – zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 2.3.Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie.
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do 6 pracowni biologicznych. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, rozładunek i wniesienie w wyznaczone miejsce pomocy dydaktycznych do pracowni biologicznych do następujących szkół na terenie Gminy Wolbrom: 1. Zespół Szkolno-Przedszkolny w Łobzowie, Łobzów 220, 32-340 Wolbrom; 2. Zespół Szkolno-Przedszkolny w Kąpielach Wielkich, Kąpiele Wielkie 75a, 32-340 Wolbrom; 3. Zespół Szkół w Wolbromiu, ul. Pod Lasem 1, 32-340 Wolbrom; 4. Szkoła Podstawowa w Dłużcu, Dłużec 7, 32-340 Wolbrom, 5. Zespół Szkolno-Przedszkolny w Wolbromiu, ul. Mariacka 28, siedziba: os. Wł. Łokietka 10, 32-340 Wolbrom; 6. Zespół Szkół w Gołaczewach, ul. Chełmska 8, 32-340 Gołaczewy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części Nr 1 zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162100-6, 39162110-9, 39162000-5, 39162200-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena ofertowa |
60,00 |
termin realizacji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia: 21 dni od dnia zawarcia umowy (dotyczy części nr 1 zamówienia).
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do 6 pracowni chemicznych. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, rozładunek i wniesienie w wyznaczone miejsce pomocy dydaktycznych do pracowni chemicznych do następujących szkół na terenie Gminy Wolbrom: 1. Zespół Szkolno-Przedszkolny w Łobzowie, Łobzów 220, 32-340 Wolbrom; 2. Zespół Szkolno-Przedszkolny w Kąpielach Wielkich, Kąpiele Wielkie 75a, 32-340 Wolbrom; 3. Zespół Szkół w Wolbromiu, ul. Pod Lasem 1, 32-340 Wolbrom; 4. Szkoła Podstawowa w Zarzeczu, Zarzecze, ul. Szkolna 2, 32-340 Zarzecze; 5. Zespół Szkolno-Przedszkolny w Wolbromiu, ul. Mariacka 28, siedziba: os. Wł. Łokietka 10, 32-340 Wolbrom; 6. Zespół Szkół w Gołaczewach, ul. Chełmska 8, 32-340 Gołaczewy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części Nr 2 zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162100-6, 39162110-9, 39162000-5, 39162200-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena ofertowa |
60,00 |
termin realizacji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia: 21 dni od dnia zawarcia umowy (dotyczy części nr 2 zamówienia).
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do 6 pracowni fizycznych. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, rozładunek i wniesienie w wyznaczone miejsce pomocy dydaktycznych do pracowni fizycznej do następujących szkół na terenie Gminy Wolbrom: 1. Zespół Szkolno-Przedszkolny w Łobzowie, Łobzów 220, 32-340 Wolbrom; 2. Zespół Szkolno-Przedszkolny w Kąpielach Wielkich, Kąpiele Wielkie 75a, 32-340 Wolbrom; 3. Zespół Szkół w Wolbromiu, ul. Pod Lasem 1, 32-340 Wolbrom; 4. Szkoła Podstawowa w Zarzeczu, Zarzecze, ul. Szkolna 2, 32-340 Zarzecze; 5. Zespół Szkolno-Przedszkolny w Wolbromiu, ul. Mariacka 28, siedziba: os. Wł. Łokietka 10, 32-340 Wolbrom; 6. Szkoła Podstawowa w Dłużcu, Dłużec 7, 32-340 Wolbrom. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części Nr 3 zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162100-6, 39162110-9, 39162000-5, 39162200-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena ofertowa |
60,00 |
termin realizacji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia: 21 dni od dnia zawarcia umowy (dotyczy części nr 3 zamówienia).
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do 6 pracowni geograficznych. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, rozładunek i wniesienie w wyznaczone miejsce pomocy dydaktycznych do pracowni geograficznych do następujących szkół na terenie Gminy Wolbrom: 1. Zespół Szkolno-Przedszkolny w Łobzowie, Łobzów 220, 32-340 Wolbrom; 2. Zespół Szkolno-Przedszkolny w Kąpielach Wielkich, Kąpiele Wielkie 75a, 32-340 Wolbrom; 3. Zespół Szkół w Wolbromiu, ul. Pod Lasem 1, 32-340 Wolbrom; 4. Szkoła Podstawowa w Zarzeczu, Zarzecze, ul. Szkolna 2, 32-340 Zarzecze; 5. Szkoła Podstawowa w Dłużcu, Dłużec 7, 32-340 Wolbrom. 6. Zespół Szkół w Gołaczewach, ul. Chełmska 8, 32-340 Gołaczewy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części Nr 4 zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162100-6, 39162110-9, 39162000-5, 39162200-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena ofertowa |
60,00 |
termin realizacji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia: 21 dni od dnia zawarcia umowy (dotyczy części nr 4 zamówienia).
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
Zakup i dostawa 14 zestawów pomocy dydaktycznych do zajęć z programowania. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, rozładunek i wniesienie w wyznaczone miejsce po 2 zestawy pomocy dydaktycznych do zajęć z programowania do każdej z następujących szkół na terenie Gminy Wolbrom: 1. Zespół Szkolno-Przedszkolny w Łobzowie, Łobzów 220, 32-340 Wolbrom; 2. Zespół Szkolno-Przedszkolny w Kąpielach Wielkich, Kąpiele Wielkie 75a, 32-340 Wolbrom; 3. Zespół Szkół w Wolbromiu, ul. Pod Lasem 1, 32-340 Wolbrom; 4. Szkoła Podstawowa w Zarzeczu, Zarzecze, ul. Szkolna 2, 32-340 Zarzecze; 5. Szkoła Podstawowa w Dłużcu, Dłużec 7, 32-340 Wolbrom. 6. Zespół Szkół w Gołaczewach, ul. Chełmska 8, 32-340 Gołaczewy; 7. Zespół Szkolno-Przedszkolny w Wolbromiu, ul. Mariacka 28, siedziba: os. Wł. Łokietka 10, 32-340 Wolbrom. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części Nr 5 zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162100-6, 39162110-9, 39162000-5, 39162200-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena ofertowa |
60,00 |
termin realizacji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia: 21 dni od dnia zawarcia umowy (dotyczy części nr 5 zamówienia).
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć przyrodniczych (zestawy odczynników chemicznych). |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, rozładunek i wniesienie w wyznaczone miejsce pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć przyrodniczych (zestawy odczynników chemicznych) do prowadzenia zajęć przyrodniczych do następujących szkół na terenie Gminy Wolbrom: 1. Zespół Szkolno-Przedszkolny w Łobzowie, Łobzów 220, 32-340 Wolbrom; 2. Zespół Szkolno-Przedszkolny w Kąpielach Wielkich, Kąpiele Wielkie 75a, 32-340 Wolbrom; 3. Zespół Szkół w Wolbromiu, ul. Pod Lasem 1, 32-340 Wolbrom; 4. Szkoła Podstawowa w Zarzeczu, Zarzecze, ul. Szkolna 2, 32-340 Zarzecze; 5. Szkoła Podstawowa w Dłużcu, Dłużec 7, 32-340 Wolbrom. 6. Zespół Szkół w Gołaczewach, ul. Chełmska 8, 32-340 Gołaczewy; 7. Zespół Szkolno-Przedszkolny w Wolbromiu, ul. Mariacka 28, siedziba: os. Wł. Łokietka 10, 32-340 Wolbrom. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części Nr 6 zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162100-6, 39162110-9, 39162000-5, 39162200-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena ofertowa |
60,00 |
termin realizacji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia: 21 dni od dnia zawarcia umowy (dotyczy części nr 6 zamówienia).
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
Zakup i dostawa 42 sztuk szaf/zestawów mebli do szkolnych pracowni przedmiotowych. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, rozładunek i wniesienie w wyznaczone miejsce 42 sztuk szaf do szkolnych pracowni przyrodniczych, po 6 sztuk do każdej z następujących szkół na terenie Gminy Wolbrom: 1. Zespół Szkolno-Przedszkolny w Łobzowie, Łobzów 220, 32-340 Wolbrom; 2. Zespół Szkolno-Przedszkolny w Kąpielach Wielkich, Kąpiele Wielkie 75a, 32-340 Wolbrom; 3. Zespół Szkół w Wolbromiu, ul. Pod Lasem 1, 32-340 Wolbrom; 4. Szkoła Podstawowa w Zarzeczu, Zarzecze, ul. Szkolna 2, 32-340 Zarzecze; 5. Szkoła Podstawowa w Dłużcu, Dłużec 7, 32-340 Wolbrom. 6. Zespół Szkół w Gołaczewach, ul. Chełmska 8, 32-340 Gołaczewy; 7. Zespół Szkolno-Przedszkolny w Wolbromiu, ul. Mariacka 28, siedziba: os. Wł. Łokietka 10, 32-340 Wolbrom. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części Nr 7 zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162100-6, 39162110-9, 39162000-5, 39162200-7, 39150000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena ofertowa |
60,00 |
termin realizacji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia: 21 dni od dnia zawarcia umowy (dotyczy części nr 7 zamówienia).