Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do szkół powiatu krakowskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: PODKRAKOWSKIE CENTRUM ROZWOJU EDUKACJI I DOSKONALENIA NAUCZYCIELI W KRAKOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 122539919
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 29
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-111
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 12 357 75 71
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: centrum.edu@powiat.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pcreidn.powiat.krakow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
jednostka organizacyjna administracji samorządowej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do szkół powiatu krakowskiego
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4910a8d3-a68d-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00041628
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00033371/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup pomocy dydaktycznych w ramach projektu „Małopolska Chmura Edukacyjna”
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
„Małopolska Chmura Edukacyjna ''
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://bip.malopolska.pl/pcreidnwkrakowie3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/ oraz poczty elektronicznej centrum.edu@powiat.krakow.pl 2. Strona postępowania : https://bip.malopolska.pl/pcreidnwkrakowie
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do: formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz formularza do komunikacji. 2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortalu oraz Regulaminu ePUAP. 3. Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje postanowienia regulaminów, o których mowa powyżej, a także instrukcji użytkowania systemu miniPortal oraz uznaje je za wiążące.4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.5. Za datę przekazania wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP lub na adres poczty elektronicznej wskazanej do kontaktu w niniejszym postępowaniu w pkt 1.6. Identyfikator postępowania jest dostępny są na Liście wszystkich postępowań na miniPortalu. Dane postępowanie można wyszukać na Liście wszystkich postępowań klikając wcześniej opcję ,,Dla Wykonawców’’ lub ze strony głównej z zakładki Postępowania na miniPortalu.7. Nazwa odbiorcy na platformie ePUAP: Adres skrytki ePUAP Starostwa: /h51m1plk0y/esodskrytka8. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcami (za wyjątkiem złożenia oświadczenia z art. 125 ust. 1 pzp i oferty wraz z załącznikami) w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji), a także za pomocą poczty elektronicznej wskazanej do kontaktu w niniejszym postępowaniu w pkt. 1 niniejszego rozdziału.9 We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem postępowania ( lub ID postępowania).10.Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Formularza do komunikacji jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej, na wskazany adres e-mail. 11. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020, poz. 2452) oraz rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r w sprawie podmiotowych środk,ow dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. z 2020, poz. 2415)
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Podkrakowskie Centrum Rozwoju Edukacji i Doskonalenia Nauczycieli – dyrektor PCREiDN, e-mail: centrum.edu@powiat.krakow.pl1.1 INSPEKTOR OCHRONY DANYCH.Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować w sprawach związanych z ochroną danych osobowych, w następujący sposób:pod adresem poczty elektronicznej: anedzaiod@powiat.krakow.pl, pisemnie na adres siedziby Administratora : ul. Piłsudskiego 29, 31-111 Kraków1.2 Przetwarzanie Pani/Pana danych odbywa się w związku z realizacją zadań własnych bądź zleconych Podkrakowskiemu Centrum Rozwoju Edukacji i Doskonalenia Nauczycieli. W Krakowie. Przetwarzanie może być również niezbędne w celu wykonania umowy, której Pani/Pan jest stroną lub do podjęcia działań, na Pani/Pana żądanie przed zawarciem umowy.Mogą również wystąpić przypadki w których zostanie Pani/Pan poproszona/y o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych w określonym celu i zakresie.1.3 Dane nie będą przekazywane innym podmiotom, z wyjątkiem podmiotów uprawnionychdo ich przetwarzania na podstawie przepisów prawa tj. podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 pzp.1.4 Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane jedynie w okresie niezbędnym do spełnienia celu, dla którego zostały zebrane lub w okresie wskazanym przepisami prawa.Po spełnieniu celu, dla którego Pani/Pana dane zostały zebrane, mogą one być przechowywane jedynie w celach archiwalnych, przez okres, który wyznaczony zostanie przede wszystkim na podstawie rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, chyba że przepisy szczególne stanowią inaczej.1.5 Na zasadach określonych przepisami RODO, posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora:a) dostępu do treści swoich danych osobowych,b) sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych,c) usunięcia swoich danych osobowych w zakresie danych przetwarzanych na podstawie wyrażonej przez Panią/Pana zgody,d) ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych w momencie, gdy prawidłowość przetwarzania danych osobowych jest kwestionowana,e) przenoszenia swoich danych osobowych w zakresie danych przetwarzanych na podstawie wyrażonej przez Panią/Pana zgody,a ponadto, posiada Pani/Pan prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych.1.6 PRAWO DO COFNIĘCIA ZGODY.Tam, gdzie do przetwarzania danych osobowych konieczne jest wyrażenie zgody, zawsze ma Pani/Pan prawo nie wyrazić zgody, a w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia,do cofnięcia zgody. Wycofanie zgody nie ma wpływu na przetwarzanie Pani/Pana danych do momentu jej wycofania.1.7 PRAWO WNIESIENIA SKARGI DO ORGANU NADZORCZEGO.Gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisyo ochronie danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.1.8 1. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych może być wymogiem:a. ustawowym,b. umownym,c. warunkiem zawarcia umowy,b) do których podania będzie Pani/Pan zobowiązana/y.2. W przypadku, gdy będzie istniał obowiązek ustawowy, a nie poda Pani/Pan swoich danych, nie będziemy mogli zrealizować zadania ustawowego, co może skutkować konsekwencjami przewidzianymi przepisami prawa.3. W przypadku, gdy będzie istniał wymóg umowny, a nie poda Pani/Pan swoich danych,nie będziemy mogli wykonać takiej umowy.4. W przypadku, kiedy podanie danych będzie warunkiem zawarcia umowy, a nie poda Pani/Pan swoich danych, nie będziemy mogli zawrzeć takiej umowy.1.9 ZAUTOMATYZOWANE PODEJMOWANIE DECYZJI, PROFILOWANIE.Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PCREiDN.271.01/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 5
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawa sprzętu komputerowego: tablet graficzny 1 sztuka, zestaw komputerowy 1 sztuka i dysk SSD 5 sztuk., które należy dostarczyć do Zespołu Szkół Techniczno-Ekonomicznych, ul. Mikołaja Kopernika 13, 32-050 Skawina [ZSTE Skawina]
4.2.6.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
30234500-3 - Pamięci do przechowywania danych
30237450-8 - Tablety graficzne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium ceny będzie rozpatrywane na podstawie łącznej ceny ofertowej brutto podanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym dla danej z części, stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ. Punktacja za cenę będzie obliczona na podstawie wzoru Cena = ( cena najniższej z ofert ): (cena oferty badanej) x60%. W kryterium „okres gwarancji ” Wykonawca otrzyma punkty na podstawie zadeklarowanego w formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ okresu gwarancji udzielonego na przedmiot zamówienia zaoferowanego w danej części, w następujący sposób: a) 24 miesiące gwarancji = 0 pkt b) 36 miesięcy gwarancji = 40 pkt
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Kryterium ceny będzie rozpatrywane na podstawie łącznej ceny ofertowej brutto podanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym dla danej z części, stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ. Punktacja za cenę będzie obliczona na podstawie wzoru Cena = ( cena najniższej z ofert ): (cena oferty badanej) x60%. W kryterium „okres gwarancji ” Wykonawca otrzyma punkty na podstawie zadeklarowanego w formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ okresu gwarancji udzielonego na przedmiot zamówienia zaoferowanego w danej części, w następujący sposób: a) 24 miesiące gwarancji = 0 pkt b) 36 miesięcy gwarancji = 40 pkt4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego: tablet - 10 sztuk, pendrive - 48 sztuk, które należy dostarczyć do Liceum Ogólnokształcące, ul. Żwirki i Wigury 17, 32-050 Skawina [LO Skawina].
4.2.6.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30234600-4 - Pamięć flash
30237450-8 - Tablety graficzne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium ceny będzie rozpatrywane na podstawie łącznej ceny ofertowej brutto podanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym dla danej z części, stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ. Punktacja za cenę będzie obliczona na podstawie wzoru Cena = ( cena najniższej z ofert ): (cena oferty badanej) x60%. W kryterium „okres gwarancji ” Wykonawca otrzyma punkty na podstawie zadeklarowanego w formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ okresu gwarancji udzielonego na przedmiot zamówienia zaoferowanego w danej części, w następujący sposób: a) 24 miesiące gwarancji = 0 pkt b) 36 miesięcy gwarancji = 40 pkt
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Kryterium ceny będzie rozpatrywane na podstawie łącznej ceny ofertowej brutto podanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym dla danej z części, stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ. Punktacja za cenę będzie obliczona na podstawie wzoru Cena = ( cena najniższej z ofert ): (cena oferty badanej) x60%. W kryterium „okres gwarancji ” Wykonawca otrzyma punkty na podstawie zadeklarowanego w formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ okresu gwarancji udzielonego na przedmiot zamówienia zaoferowanego w danej części, w następujący sposób: a) 24 miesiące gwarancji = 0 pkt b) 36 miesięcy gwarancji = 40 pkt4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego: laptop 2 sztuki, które należy dostarczyć do Zespołu Szkół Ponadpodstawowych, ul. Krakowska 15, 32-065 Krzeszowice [ZSP Krzeszowice]
4.2.6.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przenośne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium ceny będzie rozpatrywane na podstawie łącznej ceny ofertowej brutto podanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym dla danej z części, stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ. Punktacja za cenę będzie obliczona na podstawie wzoru Cena = ( cena najniższej z ofert ): (cena oferty badanej) x60%. W kryterium „okres gwarancji ” Wykonawca otrzyma punkty na podstawie zadeklarowanego w formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ okresu gwarancji udzielonego na przedmiot zamówienia zaoferowanego w danej części, w następujący sposób: a) 24 miesiące gwarancji = 0 pkt b) 36 miesięcy gwarancji = 40 pkt
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Kryterium ceny będzie rozpatrywane na podstawie łącznej ceny ofertowej brutto podanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym dla danej z części, stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ. Punktacja za cenę będzie obliczona na podstawie wzoru Cena = ( cena najniższej z ofert ): (cena oferty badanej) x60%. W kryterium „okres gwarancji ” Wykonawca otrzyma punkty na podstawie zadeklarowanego w formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ okresu gwarancji udzielonego na przedmiot zamówienia zaoferowanego w danej części, w następujący sposób: a) 24 miesiące gwarancji = 0 pkt b) 36 miesięcy gwarancji = 40 pkt4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego: tablet graficzny - 1 sztuka, pendrive - 20 sztuk, które należy dostarczyć do Zespołu Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego, Rynek 17, 32-070 Czernichów [ZSR CKU Czernichów].
4.2.6.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30234600-4 - Pamięć flash
30237450-8 - Tablety graficzne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium ceny będzie rozpatrywane na podstawie łącznej ceny ofertowej brutto podanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym dla danej z części, stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ. Punktacja za cenę będzie obliczona na podstawie wzoru Cena = ( cena najniższej z ofert ): (cena oferty badanej) x60%. W kryterium „okres gwarancji ” Wykonawca otrzyma punkty na podstawie zadeklarowanego w formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ okresu gwarancji udzielonego na przedmiot zamówienia zaoferowanego w danej części, w następujący sposób: a) 24 miesiące gwarancji = 0 pkt b) 36 miesięcy gwarancji = 40 pkt
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Kryterium ceny będzie rozpatrywane na podstawie łącznej ceny ofertowej brutto podanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym dla danej z części, stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ. Punktacja za cenę będzie obliczona na podstawie wzoru Cena = ( cena najniższej z ofert ): (cena oferty badanej) x60%. W kryterium „okres gwarancji ” Wykonawca otrzyma punkty na podstawie zadeklarowanego w formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ okresu gwarancji udzielonego na przedmiot zamówienia zaoferowanego w danej części, w następujący sposób: a) 24 miesiące gwarancji = 0 pkt b) 36 miesięcy gwarancji = 40 pkt4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą podręczników i gier dydaktycznych, szczegółowo opisanych w załączniku 2e do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
22110000-4 - Drukowane książki
22111000-1 - Podręczniki szkolne
22114200-4 - Atlasy
37524100-8 - Gry edukacyjne
39162000-5 - Pomoce naukowe