Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych dla PSP im. Kornela Makuszyńskiego w Makowie,...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych dla PSP im. Kornela Makuszyńskiego w Makowie, PSP im. Orła Białego w Sołtykowie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSkaryszew
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-09-21
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyZespół Obsługi Oświaty w Skaryszewie
  • Data publikacji ogłoszenia2020-09-11
  • Numer ogłoszenia584238-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 584238-N-2020 z dnia 2020-09-11 r.

Zespół Obsługi Oświaty w Skaryszewie: Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych dla PSP im. Kornela Makuszyńskiego w Makowie, PSP im. Orła Białego w Sołtykowie
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Obsługi Oświaty w Skaryszewie, krajowy numer identyfikacyjny 14663177600000, ul. Ul. Słowackiego  6 , 26-640  Skaryszew, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 486 103 089, e-mail e.czajkowska@skaryszew.pl, faks 486 103 089.
Adres strony internetowej (URL):
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
http://bip.skaryszew.pl zakładka oświata bip.oswiata.skaryszew.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych dla PSP im. Kornela Makuszyńskiego w Makowie, PSP im. Orła Białego w Sołtykowie
Numer referencyjny: ZOO.26.6.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
Dwóch części
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
Dwie części


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Dostawa pomocy dydaktycznych dla PSP im. K. Makuszyńskiego w Makowie z: geografii:EduSTACJE Geografia klasa 5 szt.1; EduSTACJE Geografia klasa 6 szt.1; EduSTACJE Geografia klasa 7sz. 1; EduSTACJE Geografia klasa 8 szt. 1; Poziomice i warstwice szt.1; Na tropach nauki szt. 1; Tellurium szt. 1; Atlas geograficzny szkoła podstawowa klasa 5-8 szt. 15; Klasa orientuje się na mapie w terenie szt. 1; Poznajemy glebę 23 doświadczenia szt. 1; Klinometr tradycyjny duży szt. 2; Koło o odmierzania odległości z licznikiem szt. 2; Didakta Multimedialny program edukacyjny z zakresu geografii i orientacji na mapie szt. 1; Multimedialne pracownie przedmiotowe szt. 1; Polska na mapie szt. 10; Miara zwijania 30 m szt. 3; Multimedialny geograficzny atlas świata szt. 1; Multimedialny atlas do przyrody szt. 1; Teleskop refrakcyjny 70/900 AZW 45x-337x140x szt.1; Na tropach nauki szt. 1; Dociekliwe fotografie szt1; biologii:Model Czaszki z Mózgiem szt. 2; Mikroskop cyfrowy 3,2 MP 400x-LED szt. 1; Model komórki zwierzęcej szt.1; Model komórki roślinnej szt.1; Tkanki człowieka zdrowe, cz. I szt1; Tkanki człowieka zdrowe, cz. II szt.1; Typy tkanek roślinnych - model ścienny szt.1; Model oka ludzkiego szt. 4; Model szkieletu człowieka szt.1; Model do demonstracji pracy płuc człowieka szt. 4; Model DNA szt.2; Zestaw do wykrywania i badania właściwości: Cukrów szt. 1; Zestaw do wykrywania i badania właściwości Skrobi szt.1; Układ oddechowy szt.1; Szkielet człowieka szt.1; Układ nerwowy szt.1; Narządy zmysłów szt. 1; Bezkręgowe organizmy zestaw szt.1; Zestaw do badania powietrza w walizce terenowej szt.1; Układ trawienny i zdrowe odżywianie szt.1; Model wiązki przewodzącej rośliny dwuliściennej szt.1; Model wiązki przewodzącej rośliny dwuliściennej szt.1; Model strukturalny liścia, 3-wymiarowy szt.1; Model - przekrój łodygi rośliny dwuliścienne szt.1; Protisty - 10 preparatów mikroskopowych szt.1; Miernik promieniowania UV-AB szt.1; Miernik natężenia dźwięku, cyfrowy szt.1; Model RNA / biosynteza białek szt1; Model układu moczowego męskiego 3D szt1; Model blokowy skóry ludzkiej szt1; Paski wskaźnikowe do oznaczania zawartości ozonu w powietrzu szt1; Waga elektroniczna, dydaktyczna szt1; Zestaw odczynników do biologii 26-elementowy szt1; Plansza ścienna szt1; Wielofunkcyjny przyrząd do pomiarów ekologicznych szt1; Kamera-mikroskop z giętką szyją szt1; Prasa do roślin zielonych B szt4; Prasa do roślin zielonych B szt4; Paski wskaźnikowe pH (7,0-14), szt1; Zestaw do poławiania i oznaczania bezkręgowców w wodoodpornym pojemniku z rączką, do poławiania i obserwacji bezkręgowców szt2; Przyrząd do określania mętności wody z mini krążkiem Secchiego szt 1; Biały krążek Secchiego szt1; Przystosowanie odnóży owadów do trybu życia szt1; Aparaty gębowe owadów szt1. Fizyki:Maszyna elektrostatyczna szt.1; Pałeczka elektrostatyczna, ebonitowa szt1; Zestaw magnetyczny do optyki geometrycznej z laserem diodowym szt1; Zestaw Proste obwody elektryczne z multimetrem szt1; Prasa hydrauliczna szt1; Rurka do demonstracji zjawiska konwekcji szt1; Dynamometr / Siłomierz 5 N / 0,5 kg Waga sprężynowa szt1; Dynamometr / Siłomierz 10 N szt1; Pudełka z opiłkami + magnesy szt10; Skoczek szt1; Zestaw do demonstracji oddziaływania bezpośredniego i na odległość szt1; Dziesięć sześcianów do wyznaczania gęstości różnych materiałów szt1; Cylinder miarowy plastikowy 250 ml szt1; Naczynia połączone. szt1; Zestaw EL-GO Box M1 (mini) szt1; Zestaw do wizualizacji linii pola magnetycznego w przestrzeni 3D szt1; Komplet do wyznaczania ciepła właściwego ciał stałych szt1; Kalorymetr szt1; Termometr alkoholowy szt1; Przyrząd do demonstracji przemiany pracy w energię wewnętrzną szt1; Przyrząd do demonstrowania prawa Pascala szt1; Magnesy - zestaw klasowy szt1; Elektroskop Listkowy- Altay szt1; Siły i oddziaływania Fizyka szt1; Energia. To działa! Fizyka, chemia szt1.Chemii.Zestaw do chemii organicznej i nieorganicznej szt. 1; Budowa atomu. Model do ćwiczeń dla ucznia szt. 1; Model atomu 3D szt. 1; Odczynniki i chemikalia zestaw szt. 1; Papierki wskaźnikowe 4polowe szt.4; Papierki lakmusowe szt4; Kwasomierz glebowy typu Helinga z płytką szt2; Sączki laboratoryjne szt.2; 160 doświadczeń. Mały chemik zestaw szt1; Kostka pomiarowa szt5; Zestaw jednolitrowy IV szt1; Szelki Petriego szkło sodowo- wapniowe szt5; Lapa do probówek szt7; Probówka 50 ml szt20; Probówki małe szt2; Waga elektroniczna wym.szt1; Szkiełko zegarkowe 60 mm szt5; Palnik alkoholowy z knotem i stojakiem szt.2; Okulary ochronne na gumce dla ucznia szt5; Okulary ochronne dla dorosłych szt2; Pipety Pasteura gradacja co 0,5 ml.szt1; Narzędzia laborytoryjne szt 2; Płytki Petriego szt3; Łyżeczka dwustronna szt1; Łyżeczka rynienka dł. 16 cm szt1; Bagietka szklana szt10; Szczotka do probówek szt2; Łyżeczka szpatulka szt5; Strzykawka jednorazowa TS16570 szt10; Układ okresowy pierwiastków chemicznych szt1; Chemia. Zestaw 22 tablic; Zestaw próbek metali szt1; Komplet szkła laborytojnego szt1; Tablicowy zestaw atomów do budowy cząsteczek ,,Empiro szt1; Klasowy zestaw sieci krystalicznych szt1; Symbole i wzory szt4; Atom i cząsteczka szt4; Kwasy i wodorotlenki szt4; Sole - chemiczne domino zawiera szt.4; Wysoka szafa na odczynniki chemiczne szt2; Rękawiczki lateksowe szt100; Fartuch laboratoryjny szt1; Węglowodory i pochodne szt4; Stolik laboratoryjny pokryty płytkami szt1.Dostawa pomocy dydaktycznych dla PSP im. Orła Białego w Sołtykowie z: geografii: bezprzewodowy czujnik pogody szt 1, akcesoria wiatromierza szt 1, bezprzewodowy czujnik światła - szt 1, labolab-szt 1, edukacyjne planetarium szt 1, współrzędne geogr szt. 1, zestaw klasowy szt. 1, wizualizer szt 1, urządzenia wielofunkcyjne szt. 1.biologii: bezprzewodowy czujnik temperatury szt. 1, bezprzewodowy czujnik CO2 szt.1, bezprzewodowy czujnik tlenu szt. 1, bezprzewodowy czujnik tętna szt.1, bezprzewodowy czujnik ciśnienia szt. 1, laptop szt. 1, oprogramowanie biurowe szt. 1, wizualizer szt. 1;Chemii: bezprzewodowy czujnik temperatury - 2 szt, bezprzewodowy czujnik ph - 1 szt, sonda ph -1 szt, bezprzewodowy czujnik konduktywności 1 szt, bezprzewodowy czujnik CO2 -1 szt., osłona wodoodporna do czujnika CO2- 1 szt. bezprzewodowy czujnik ciśnienia - 1 szt, bezprzewodowy czujnik tlenu - 1 szt. program SPARKvue - 1 szt, laptop 1 szt., oprogramowanie biurowe 1 szt. monitor interaktywny 1 szt. wizualizer 1 szt. fizyki: tor metalowy szt 1, bezprzewodowy czujnik temperatury, szt 2, bezprzewodowy czujnik siły i przyspieszenia szt.2, bezprzewodowy czujnik ruchu szt. 1, modułowy obwód prądu szt. 1, bezprzewodowy moduł amperomierza - 1 szt, bezprzewodowy czujnik napięcia - 1 szt, bezprzewodowy 3-osowy czujnik pola magnetycznego - 2 szt,bezprzewodowa inteligentna fotobramka podwójna- 2 szt, laptop - szt 1, oprogramowanie 1 szt., wizualizer -1 szt.

II.5) Główny kod CPV: 39162100-6
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
39162000-5
32322000-6
39162110-9
30213100-6


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-11-02

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek jeżeli wykaże, iż: w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał co najmniej jedną usługę polegającą na dostawie pomocy dydaktycznych , o wartości co najmniej 5000,00 zł. PLN każda dostawa lub należycie wykonuje, co najmniej jedną dostawę polegającą na dostawie pomocy dydaktycznych o wartości co najmniej 5000,00zł
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)






Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;b) 1) Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; (2) Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione/y nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Na wezwanie zamawiającego wykonawca zobowiązany jest do złożenia następujących oświadczeń: wykaz co najmniej jednej dostawy wykonanej lub wykonywanej.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 PZP Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP –załącznik nr 5 wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzieleniu zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Termin wykonania zamówienia 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-09-21, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
1. Informacje dotyczące administratora danychAdministratorem państwa danych osobowych przetwarzanych w związku z prowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego będzie Gmina Skaryszew – Zespół Obsługi Oświaty w Skaryszewie. Mogą się Państwo z nami kontaktować w następujący sposób:• listownie na adres: ul. Juliusza Słowackiego 6, 26-640 Skaryszew• przez elektroniczną skrzynkę email : urzad@skaryszew.pl• poprzez e-mail: iodo@skaryszew.pl • telefonicznie: 48 610 30 892. Inspektor ochrony danychWyznaczyliśmy inspektora ochrony danych. Jest to osoba, z którą mogą się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych. Z inspektorem ochrony danych mogą się Państwo kontaktować w następujący sposób:• listownie na adres: ul. Juliusza Słowackiego 6, 26-640 Skaryszew • poprzez e-mail: iodo@skaryszew.pl 3. Cel przetwarzania Państwa danych oraz podstawy prawnePaństwa dane będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Podstawa prawną ich przetwarzania jest Państwa zgoda wyrażona poprzez akt uczestnictwa w postepowaniu oraz następujące przepisy prawa:• ustawa z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. 2019 poz.1843 ze zm.),• rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakie może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U 2020 r. poz. 1282)• ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach ( Dz.U. 2020 r. poz. 164).4. Okres przechowywania danychPaństwa dane pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przetwarzane będą przez okres 5 lat: od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.5. Komu przekazujemy Państwa dane?1. Państwa dane pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przekazywane będą wszystkim zainteresowanym podmiotom i osobom, gdyż co do zasady postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne. 2. Ograniczenie dostępu do Państwa danych o których mowa wyżej może wystąpić jedynie w szczególnych przypadkach jeśli jest to uzasadnione ochroną prywatności zgodnie z art. 8 ust 4 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U 2019 poz.1843). 3. Ponadto odbiorcą danych zawartych w dokumentach związanych z postępowaniem o zamówienie publiczne mogą być podmioty z którymi GMINA SKARYSZEW zawarła umowy lub porozumienie na korzystanie z udostępnianych przez nie systemów informatycznych w zakresie przekazywania lub archiwizacji danych. Zakres przekazania danych tym odbiorcom ograniczony jest jednak wyłącznie do możliwości zapoznania się z tymi danymi w związku ze świadczeniem usług wsparcia technicznego i usuwaniem awarii. Odbiorców tych obowiązuje klauzula zachowania poufności pozyskanych w takich okolicznościach wszelkich danych, w tym danych osobowych.6. Przekazywanie danych poza Europejski Obszar GospodarczyW związku z jawnością postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Państwa dane mogą być przekazywane do państw z poza EOG z zastrzeżeniem, o którym mowa w punkcie 5 ppkt. 2).7. Przysługujące Państwu uprawnienia związane z przetwarzaniem danych osobowychW odniesieniu do danych pozyskanych w związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przysługują Państwu następujące uprawnienia:• prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;• prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych;• prawo do usunięcia danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa lub w ramach sprawowania władzy publicznej; • prawo do ograniczenia przetwarzania danych, przy czym przepisy odrębne mogą wyłączyć możliwość skorzystania z tego praw,• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Aby skorzystać z powyższych praw, należy się skontaktować z nami lub z naszym inspektorem ochrony danych (dane kontaktowe zawarte są w punktach 1 i 2.8. Obowiązek podania danychPodanie danych osobowych w związku udziałem w postępowaniu o zamówienia publiczne nie jest obowiązkowe, ale może być warunkiem niezbędnym do wzięcia w nim udziału. Wynika to stąd, że w zależności od przedmiotu zamówienia, zamawiający może żądać ich podania na podstawie przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U 2019 poz.1843) oraz wydanych do niej przepisów wykonawczych, a w szczególności na podstawie Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakie może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U 2020 r. poz. 1182).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę montaże stolarki otworowej - Płock
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę montaże stolarki otworowej Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI