Zakup i dostawa mebli wraz z montażem na potrzeby wyposażenia laboratorium weterynaryjno-diagnostycznego...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zakup i dostawa mebli wraz z montażem na potrzeby wyposażenia laboratorium weterynaryjno-diagnostycznego w ramach Projektu pn.: „Rynek pracy otwarty na młodych techników”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŁomża
  • WojewództwoPodlaskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoJednostki organizacyjne administracji samorządowej
  • Termin składania wniosków2020-06-23
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyZespół Szkół Weterynaryjnych i Ogólnokształcących Nr 7
  • Data publikacji ogłoszenia2020-06-08
  • Numer ogłoszenia548588-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 548588-N-2020 z dnia 2020-06-08 r.

Zespół Szkół Weterynaryjnych i Ogólnokształcących Nr 7: Zakup i dostawa mebli wraz z montażem na potrzeby wyposażenia laboratorium weterynaryjno-diagnostycznego w ramach Projektu pn.: „Rynek pracy otwarty na młodych techników”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Rynek pracy otwarty na młodych techników
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Weterynaryjnych i Ogólnokształcących Nr 7, krajowy numer identyfikacyjny 96690000000000, ul. ul. Stacha Konwy  11 , 18-400  Łomża, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 862 162 015, , e-mail sekwet@wp.pl, , faks 862 162 015.
Adres strony internetowej (URL): http://bip-lomza.pl/zswio
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
http://bip-lomza.pl/zswio

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
http://bip-lomza.pl/zswio

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa mebli wraz z montażem na potrzeby wyposażenia laboratorium weterynaryjno-diagnostycznego w ramach Projektu pn.: „Rynek pracy otwarty na młodych techników”
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa mebli wraz z montażem na potrzeby wyposażenia laboratorium weterynaryjno-diagnostycznego w ramach Projektu pn.: „Rynek pracy otwarty na młodych techników”, szczegółowo opisanych w załączniku nr 1 do SIWZ. Oraz przedstawionych w projekcie wizualizacyjnym stanowiacym materiał pomocniczySzczegółowa specyfikacja mebliSala dydaktyczna 11. Ciąg laboratoryjny dolny Wymiary: 4400x750x895 mmBlat z postformingu o gr. 38 mm, stelaż A-kształtny wykonany z profili stalowych malowanych proszkowo chemoodporną farbą na kolor szaryKolor szafek: białyKolor frontów szuflad: kolor diamentowy szaryOsadzone na nóżkach z możliwością regulacjiUchwyty profilowe 2. Szafka wisząca wym.: 1100x380x775 mm, dwudrzwiowa, jedna półka wewnątrz. 43. Taboret laboratoryjny z podnóżkiem Podstawa:• Podstawa poliamidowa wzmacniana włóknem szklanym o średnicy 60 cm,• Stopki antypoślizgowe,• Chromowany podnóżek bez możliwości regulacji o średnicy 45 cm,Siedzisko:• Zakres regulacji siedziska 56 – 69 cm (+/- 1 cm),• Regulacja wysokości za pomocą podnośnika pneumatycznego o skoku 13 cm,• Siedzisko - 33 cm (średnica),• Siedzisko pokryte pianką poliuretanową integralną (kolor czarny),• Odporne na czynniki chemiczne, promieniowanie UV,• Odporne na uszkodzenia mechaniczne,Łatwe do utrzymania w czystości i odporne na środki dezynfekujące, 124. Biurko nauczyciela wym.: 2050/1750x750x740 mm, blat z żywicy fenolowej, stelaż A-kształtny, pod blatem kontener na kółkach o szer. 450 mm z 3 szufladami (środkowy front w kolorze szary diament), zamek centralny. 15. Krzesło laboratoryjne obrotowe Podstawa:• Podstawa poliamidowa wzmacniana włóknem szklanym o średnicy 60 cm,• Kółka do powierzchni twardych (nieniszczące powierzchni),Siedzisko i oparcie:• Zakres regulacji siedziska 45 – 58 cm (+/- 1 cm),• Regulacja wysokości za pomocą podnośnika pneumatycznego o skoku 13 cm,• Siedzisko - 46 cm x 42 cm (szer. x gł.),• Oparcie - 41 cm x 31 cm (szer. x wys.),• Siedzisko i oparcie pokryte pianką poliuretanową integralną (kolor czarny),• Mechanizm CPT – regulacja położenia oparcia względem siedziska,• Odporne na czynniki chemiczne, promieniowanie UV,• Odporne na uszkodzenia mechaniczne,• Łatwe do utrzymania w czystości i odporne na środki dezynfekujące, 16. Szafa na dokumenty nauczyciela wym.: 1600x530x2300 mm, z płyty laminowanej, osadzona na nóżkach 17. Stoliki uczniowskie wym.: 1750x750x740 mm, blat z postformingu, stelaż A-kształtny, 1 x kontener na kółkach o szer. 600 mm z 3 szufladami (front środkowy w kolorze szary diament). 68. Stanowisko zlewowe Wym. : 2950x750x895 mm, blat zpostformingu, stelaż A-kształtny, 2 x ociekacz kołkowy z polipropylenu, pod blatem szafki na nóżkach: 2 x szafka jednodrzwiowa o szer. 600 mm, 1 x szafka instalacyjna dwudrzwiowa o szer. 1200 mm, 1 x regał otwarty o wym.: 490x450x2300 mm z półkami, 1 x szafka wisząca dwudrzwiowa o wym.: 1200x320x500 mm 19. Zabudowa laboratoryjna wym.: 2910x750x895 mm, blat z postformingu, stelaż A-kształtny, pod blatem szafki na nóżkach: 3 x szafka jednodrzwiowa o szer. 520 mm, 2 x szafka jednodrzwiowa o szer. 600 mm, szafki wiszące: 2 x szafka dwudrzwiowa o szer. 890 mm. 110. Szafa z zabudową lodówki wym.: 1200x600x2300 mmKolor szafek: białyKolor frontów szuflad: kolor diamentowy szaryOsadzone na nóżkach z możliwością regulacjiUchwyty profilowe 1Sala dydaktyczna 2ALp. Przedmiot zamówienia Opis przedmiotu zamówienia(parametry wymagane) Ilość sztuk1. Biurko nauczyciela wym.: 1500x750x740 mm, blat zpostformingu, stelaż A-kształtny, pod blatem kontener o szer. 600 mm z 3 szufladami(środkowy front w kolorze szary diamentowy), zamek centralny. 12. Krzesło laboratoryjne obrotowe Podstawa:• Podstawa poliamidowa wzmacniana włóknem szklanym o średnicy 60 cm,• Kółka do powierzchni twardych (nieniszczące powierzchni),Siedzisko i oparcie:• Zakres regulacji siedziska 45 – 58 cm (+/- 1 cm),• Regulacja wysokości za pomocą podnośnika pneumatycznego o skoku 13 cm,• Siedzisko - 46 cm x 42 cm (szer. x gł.),• Oparcie - 41 cm x 31 cm (szer. x wys.),• Siedzisko i oparcie pokryte pianką poliuretanową integralną (kolor czarny),• Mechanizm CPT – regulacja położenia oparcia względem siedziska,• Odporne na czynniki chemiczne, promieniowanie UV,• Odporne na uszkodzenia mechaniczne,• Łatwe do utrzymania w czystości i odporne na środki dezynfekujące, 13. Ciąg laboratoryjny dolny wym.: 4260x750x895 mm, blat z postformingu, stelaż A-kształtny wykonany z profili stalowych malowanych proszkowo chemoodporną farbą na kolor szaryKolor szafek: białyKolor frontów szuflad: kolor diamentowy szaryOsadzone na nóżkach z możliwością regulacjiUchwyty profilowe 14. Szafki wiszące wym.: 1060x380x775 mm, dwudrzwiowa, z jedną półką wewnątrz. 45. Taboret laboratoryjny z podnóżkiem Podstawa:• Podstawa poliamidowa wzmacniana włóknem szklanym o średnicy 60 cm,• Stopki antypoślizgowe,• Chromowany podnóżek bez możliwości regulacji o średnicy 45 cm,Siedzisko:• Zakres regulacji siedziska 56 – 69 cm (+/- 1 cm),• Regulacja wysokości za pomocą podnośnika pneumatycznego o skoku 13 cm,• Siedzisko - 33 cm (średnica),• Siedzisko pokryte pianką poliuretanową integralną (kolor czarny),• Odporne na czynniki chemiczne, promieniowanie UV,• Odporne na uszkodzenia mechaniczne,Łatwe do utrzymania w czystości i odporne na środki dezynfekujące, 66. Stanowisko zlewowe wym.: 1950x750x895 mm, stelaż A-kształtny, blat z postformingu, 2 x ociekacz kołkowy, 1 x szafka wisząca dwudrzwiowa o wym.: 1200x350x500 mm. 17. Regał otwarty wym.: 980x350x2300 mm 1Sala dydaktyczna 2BLp. Przedmiot zamówienia Opis przedmiotu zamówienia(parametry wymagane) Ilość sztuk1. Ciąg laboratoryjny dolny wym.: 4250x750x895 mm, stelaż A-kształtny, blat z postformingu, pod blatem: 2 x kontener o szer. 540 mm z 4 szufladami (jeden front w kolorze szary diament), 12. Szafki wiszące wym.: 1060x380x775 mm, dwudrzwiowa, drzwi pełne. 43. Taboret laboratoryjny z podnóżkiem Podstawa:• Podstawa poliamidowa wzmacniana włóknem szklanym o średnicy 60 cm,• Stopki antypoślizgowe,• Chromowany podnóżek bez możliwości regulacji o średnicy 45 cm,Siedzisko:• Zakres regulacji siedziska 56 – 69 cm (+/- 1 cm),• Regulacja wysokości za pomocą podnośnika pneumatycznego o skoku 13 cm,• Siedzisko - 33 cm (średnica),• Siedzisko pokryte pianką poliuretanową integralną (kolor czarny),• Odporne na czynniki chemiczne, promieniowanie UV,• Odporne na uszkodzenia mechaniczne,Łatwe do utrzymania w czystości i odporne na środki dezynfekujące, 64. Ciąg laboratoryjny w kształcie litery "L" wym.: 3180/1600x750x1600 mm, stelaż A-kształtny, blat z postformingu, pod blatem 2 x kontener na kółkach z 4 szufladami (jeden front w kolorze szary diament), 15. Szafki wiszące wym.: 1060x380x775 mm, dwudrzwiowa, drzwi pełne 3ZapleczeLp. Przedmiot zamówienia Opis przedmiotu zamówienia(parametry wymagane) Ilość sztuk1. Regał otwarty wym.: 900x500x2300 mm, z płyty, 5 x półka. 12. Szafa Wym.: 900x500x2300 mm, dwudrzwiowa z płyty, 5 x półka 13. Stół przyścienny wym.: 1700x700x740 mm, stelaż A- kształtny, blat z postformingu. 14. Krzesło laboratoryjne obrotowe Podstawa:• Podstawa poliamidowa wzmacniana włóknem szklanym o średnicy 60 cm,• Kółka do powierzchni twardych (nieniszczące powierzchni),Siedzisko i oparcie:• Zakres regulacji siedziska 45 – 58 cm (+/- 1 cm),• Regulacja wysokości za pomocą podnośnika pneumatycznego o skoku 13 cm,• Siedzisko - 46 cm x 42 cm (szer. x gł.),• Oparcie - 41 cm x 31 cm (szer. x wys.),• Siedzisko i oparcie pokryte pianką poliuretanową integralną (kolor czarny),• Mechanizm CPT – regulacja położenia oparcia względem siedziska,• Odporne na czynniki chemiczne, promieniowanie UV,• Odporne na uszkodzenia mechaniczne,Łatwe do utrzymania w czystości i odporne na środki dezynfekujące, 1SzatniaLp. Przedmiot zamówienia Opis przedmiotu zamówienia(parametry wymagane) Ilość sztuk1. Ławka szatniowa wym.: 2420/1650/1500x450x436 mm, siedzisko z płyty laminowanej o gr. 36 mm, stelaż stalowy 12. Szafa na fartuchy wym.: 920x400x2300 mm, dwudrzwiowa z nadstawką, zamek 13. Panel naścienny z płyty z potrójnymi haczykami (25 szt. haczyków) o wysokości 200 mm z lustrem o wym.: 600x1000 mm z oświetleniem nad lustrem 1

II.5) Główny kod CPV: 39180000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
39150000-8
39112000-0


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Wg SIWZ
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Wg SIWZ
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wg SIWZ
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Wg SIWZ
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wg SIWZ
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Wg SIWZ
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wg SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Szybkość realizacji zamówienia 30,00
okres gwarancji 10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian do umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy oraz określa warunki tych zmian poprzez dopuszczenie możliwości zmian umowy w formie pisemnego aneksu dotyczącego w szczególności:1) dopuszcza się zmianę terminu realizacji zamówienia w następujących sytuacjach:a) z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy,b) z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego,c) z powodu wystąpienia siły wyższej,d) zmian wynikających ze zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia,2) dopuszcza się możliwość zmiany ustaleń umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w zakresie oraz jakości lub innych parametrów materiałów zaoferowanego w ofercie, przy czym zmiana taka musi być spowodowana:a) pojawieniem się na rynku materiałów lub sprzętu nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu zamówienia lub kosztów eksploatacji przedmiotu zamówienia;b) pojawieniem się na rynku materiałów lub sprzętu o lepszych parametrach niż wskazane w oferciec) pod warunkiem, że zmiany wskazane w lit a)- b) powyżej nie spowodują zwiększenia ceny ofertowej.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-06-23, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie remontu - Białystok
  • Lokalizacja zleceniapodlaskie
  • Data dodania27-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie remontu. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI