Zakup i dostawa mebli do pracowni obsługi klienta w ramach Projektu pn.: „Rynek

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zakup i dostawa mebli do pracowni obsługi klienta w ramach Projektu pn.: „Rynek pracy otwarty na młodych techników”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŁomża
  • WojewództwoPodlaskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoJednostki organizacyjne administracji samorządowej
  • Termin składania wniosków2020-07-23
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyZespół Szkół Weterynaryjnych i Ogólnokształcących Nr 7
  • Data publikacji ogłoszenia2020-07-15
  • Numer ogłoszenia562401-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 562401-N-2020 z dnia 2020-07-15 r.

Zespół Szkół Weterynaryjnych i Ogólnokształcących Nr 7: Zakup i dostawa mebli do pracowni obsługi klienta w ramach Projektu pn.: „Rynek pracy otwarty na młodych techników”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Rynek pracy otwarty na młodych techników
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Weterynaryjnych i Ogólnokształcących Nr 7, krajowy numer identyfikacyjny 96690000000000, ul. ul. Stacha Konwy  11 , 18-400  Łomża, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 862 162 015, , e-mail sekwet@wp.pl, , faks 862 162 015.
Adres strony internetowej (URL): http://bip-lomza.pl/zswio
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
http://bip-lomza.pl/zswio

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa mebli do pracowni obsługi klienta w ramach Projektu pn.: „Rynek pracy otwarty na młodych techników”
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa mebli do pracowni obsługi klienta w ramach Projektu pn.: „Rynek pracy otwarty na młodych techników”, szczegółowo opisanych w załączniku nr 1 do SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 39100000-3
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
39121000-6
39121200-8
39112000-0
39143122-7


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Wg SIWZ
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Wg SIWZ
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wg SIWZ
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe: Wg SIWZ
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Wg SIWZ
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wg SIWZ
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Wg SIWZ
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wg SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Szybkość realizacji zamówienia 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-07-23, godzina: 08:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Część 1/Zadanie 1 –zakup i dostawa krzeseł
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Krzesła - 18 szt.Przedmiotem zamówienia jest krzesło tapicerowane na metalowych płozach. Siedzisko oraz obicie wykonane z ekoskóry w kolorze szarym z poprzecznymi przeszyciami na oparciu. Ergonomicznie wyprofilowane oparcie. Wygięcie w górnej części ułatwiające przenoszenie. Stelaż wykonany ze stali w chromowanym wykończeniuWymiary:• wysokość całkowita: 99 cm±1cm• szerokość całkowita: 42 cm±1cm• głębokość siedziska: 55 cm ±1cm• wysokość siedziska: 46 cm±1cmGwarancja: min 24 m-ce
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39112000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Szybkość realizacji zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Część 2/ Zadanie 2 – zakup i dostawa stołów
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Stoły- 4 szt. Przedmiotem zamówienia są rozkładane stoły w kolorze białym z kolumnową podstawą. Blat wykonany z MDF lakierowanego oraz MDF laminowanego. Konstrukcja stołu osadzona na nodze i płycie z wysokogatunkowej stali nierdzewnej. Kształt blatu: prostokątnyRozkładanie: metalowa prowadnicaWymiary stołu:• długość przed rozłożeniem 160 cm±1cm, po rozłożeniu 210-220 cm• szerokość całkowita 90cm±1cm• wysokość całkowita 74-76 cm• grubość blatu max. 5 cmWymiary podstawy:• szerokość: 50 cm±1cm• długość: 90 cm±1cmGwarancja: min. 24 miesiące
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39121200-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Szybkość realizacji zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Część 3/ Zadanie 3 – zakup i dostawa zestawu: stoły + krzesła
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Stoły-szt . 6Przedmiotem zamówienia są stoły w kolorze biały mat z chromowanymi nogami. Blat stołu wykonany z płyty wiórowej laminowanej o grubość 38-38mm. Boki zabezpieczone okleiną ABS/PCV. Nogi wykonane ze stali chromowanej.Kształt blatu: prostokątnyWymiary stołu:• długość całkowita: 120 cm ± 1cm• szerokość całkowita: 68 cm ± 1 cm• wysokość całkowita 76 cm ± 1cmGwarancja: 24 miesiące Krzesła - szt. 13Przedmiotem zamówienia jest krzesło tapicerowane na stelażu (ramie) metalowej. Siedzisko i oparcie miękkie, wypełnione pianką i otapicerowane wysokogatunkową tkaniną. Barwa tkaniny szara lub inna w uzgodnieniu z Zamawiającym. Boki siedziska i oparcia wykonane z ekoskóry w kolorze białym. Konstrukcja stelażu: stal chromowanaKolor: szaro/białyWymiary:wysokość całkowita: 101-102 cmszerokość siedziska: 41-42 cmgłębokość siedziska: 40-41 cmwysokość do siedziska:47- 48 cmGwarancja: 24 m-ce
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39112000-0, 39121200-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Szybkość realizacji zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Część 4/ Zadanie 4 – zakup i dostawa stołów cateringowych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zestaw: Stolik koktajlowyokrągły wraz pokrowcem Przedmiotem zamówienia jest składany, okrągły stolik koktajlowy wraz z pokrowcem. Stolik - 2szt.Stolik wykonany z wysokiej jakości komponentów, odpornych na działanie czynników atmosferycznych, w tym wilgoci i promieniowania UV. Odporny na uderzenia i obciążenia, dzięki zastosowaniu odpowiednich materiałów i wzmocnień. Łatwy w składaniu i przenoszeniu. Cechujący się dużą wytrzymałością. Przystosowany zarówno do użytkowania zewnętrznego, jak i wewnętrznego. Rama stołu wykonana z wysokiej jakości stali, nogi zabezpieczone gumowymi wykończeniami chroniącymi podłogę przed zarysowaniami.Parametry techniczne:• wymiary stołu: 80-85 x 110-111 cm (średnica blatu x wysokość• grubość blatu: min. 3,5 cm• kolor blatu: biały• kolor ramy: czarny• materiał blatu stołu: HDPE – polietylen wysokiej gęstości• materiał ramy: stal malowana proszkowo• profil ramy: owalny, min. 25 mm• waga stołu: 7,3 kg• gwarancja: 10 latPokrowiec - 2szt.Przedmiotem zamówienia jest elastyczny pokrowiec na cateringowy stół koktajlowy. Pokrowiec ma być wykonany z grubej, elastycznej dzianiny poliestrowej z dodatkiem elastanu, pozwalające na idealne dopasowanie pokrowca do kształtu stołu. Wykonanie pokrowca (nici, wzmocnienia stópek ściągających zakładanych na nogi stołu) zapewniające gwarancję estetycznego wyglądu i długotrwałego użytkowania. Pokrowiec z możliwością wykorzystania elementów dekoracyjnych, m.in. podświetlaczy LED. Wymagania dla pokrowca: • możliwość prania już w 40 stopniach bez konieczności używania specjalistycznych środków piorących;• wysoka odporność na zagniecenia• brak wymogu prasowania; • wzmocniona stopka ściągająca zabezpieczająca przed przetarciem pokrowcaParametry techniczne:• tkanina: PES 94%, EA 6%• rodzaj: miękka, matowa• gramatura: 380 g/m2• wzór: gładki• splot: płócienny prosty• kolor: biały• nici: PES 100%• średnica: dopasowany do średnicy stołu
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39121200-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Szybkość realizacji zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Część 5/ Zadanie 5 – zakup i dostawa zestawu mebli
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zestaw mebli Przedmiotem zamówienia jest zestaw mebli w skład, którego wchodzą 2 witrynki, komoda oraz półka.Kolor mebli biały, fronty w białym połysku z elementami w czarnym połysku.Witryna wysokaWitryna jednodrzwiowa w kolorze białym z elementami w czarnym połysku. Korpus witryny wykonany z białej płyty strukturalnej o grubości min. 15mm. Fronty drzwiczek wykonane z płyty MDF (biały połysk) oraz wstawek akrylowych w kolorze czarnym z częściowym przeszkleniem. Wnętrze witryny: 5 półek wykonanych z płyty meblowej w kolorze białym. Tylna płyta w kolorze białym.Wymiary• szerokość całkowita – 52 cm±1cm• głębokość całkowita – 42 cm±1cm• wysokość całkowita -192 cm±1cm• grubość płyty min. 15 mmWitryna niskaWitryna dwudrzwiowa w kolorze białym ze wstawkami w kolorze czarny połysk. Korpus witryny wykonany z białej płyty strukturalnej o grubości min. 15mm. Fronty drzwiczek wykonane z płyty MDF (biały połysk) oraz wstawek akrylowych w kolorze czarnym. Drzwiczki częściowo przeszklone. Wnętrze witryny: 4 półki wykonane z płyty meblowej w kolorze białym. Tylna płyta w kolorze białym.Wymiary• szerokość całkowita – 90 cm±1cm• głębokość całkowita – 42cm±1cm• wysokość całkowita -142cm+cm• grubość płyty min. 15 mmKomodaKomoda trzydrzwiowa z trzema szufladami oraz trzema półkami.Korpus witryny wykonany z białej płyty strukturalnej o grubości min. 15mm. Fronty drzwiczek wykonane z płyty MDF (biały połysk) oraz wstawek akrylowych w kolorze czarnym. Drzwiczki częściowo przeszklone. Wnętrze witryny: 4 półki wykonane z płyty meblowej w kolorze białym. Tylna płyta w kolorze białym.Wymiary• szerokość całkowita – 135 cm±1cm• głębokość całkowita – 42cm±1cm• wysokość całkowita – 86cm±1cm• grubość płyty: min.15 mmPółka odkrytaPółka ścienna wisząca biała wykonana z płyty MDF laminowanej. Wymiary• szerokość całkowita – 150 cm±1cm• głębokość całkowita - 18 cm±1cm• wysokość całkowita -20 cm±1cm• grubość płyty półki – min. 18 mm
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39100000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Szybkość realizacji zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: Część 6/ Zadanie 6 – zakup i dostawa biurka wraz z komodą
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Biurko 1-szt.Przedmiotem zamówienia jest biurko w kolorze białym z szufladą oraz zamykaną szafką. Biurko wykonane z płyty meblowej laminowanej lakierowanej, obrzeża ABS. Blat o zwiększonej odporności na ścieranie i zarysowanie.Wymiary:• szerokość: 120 cm±1cm• wysokość: 75 cm±1cm• głębokość: 55 cm±1cm• grubość płyty: min. 16mmGwarancja: min 24 m-ceKomoda1 szt.Przedmiotem zamówienia jest komoda w kolorze białym. Komoda wykonana z laminowanej i lakierowanej płyty MDF, obrzeża ABS. Wnętrze szafki: 4 szuflady oraz zamykana szafka. Wymiary:• szerokość: 77 cm±1cm• wysokość: 80 cm±1cm• głębokość: 40 cm±1cm• grubość płyty: min. 16mmGwarancja: min 24 m-ce
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39121000-6, 39143122-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Szybkość realizacji zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam elektryka, który rozprowadzi mi gniazda i podciągnie siłę do indukcji - Łomża
  • Lokalizacja zleceniapodlaskie
  • Data dodania27-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam elektryka, który rozprowadzi mi gniazda i podciągnie siłę do indukcji, z uprawnieniami. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI