Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
“ZAKUP, DOSTAWA, INSTALACJA, URUCHOMIENIE I INTEGRACJA Z INFRASTRUKTURĄ SZKOLNĄ DOPOSAŻENIA SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 5 W NOWYM DWORZE MAZOWIECKIM W RAMACH PROGRAMU „LABORATORIA PRZYSZŁOŚCI”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA PODSTAWOWA NR 5 IM. JANUSZA KUSOCIŃSKIEGO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 011443594
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Chemików 1A
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Dwór Mazowiecki
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-100
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.7.) Numer telefonu: 22 7755075
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sp5.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ndmpiatka
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Umowy ramowej
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
“ZAKUP, DOSTAWA, INSTALACJA, URUCHOMIENIE I INTEGRACJA Z INFRASTRUKTURĄ SZKOLNĄ DOPOSAŻENIA SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 5 W NOWYM DWORZE MAZOWIECKIM W RAMACH PROGRAMU „LABORATORIA PRZYSZŁOŚCI”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-253930a1-5c1b-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00312864
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.17.) Tryb zawarcia umowy ramowej wraz z podstawą prawną
Umowa ramowa udzielana jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 311 ust. 1 pkt 2 ustawy w zw. z art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
http://bip.ndmpiatka.pl/public/
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Nie
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: http://bip.ndmpiatka.pl/public/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: brak
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: http://bip.ndmpiatka.pl/public/
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.10.) Przyczyny odstąpienia od komunikacji elektronicznej:
użycie środków komunikacji elektronicznej wymaga pozyskania przez zamawiającego specjalistycznego sprzętu biurowego (art. 65 ust. 1 pkt 3 ustawy)
3.11.) Sposób nieelektronicznego składania ofert, wniosków, oświadczeń oraz innych dokumentów: 1. Ofertę należy sporządzić na formularzu oferty (załącznik nr 1 do SWZ oraz spójnym z nim załączniku 1A).
2. Do oferty należy dołączyć:
2.1. Dokumenty i oświadczenia wymagane odpowiednimi postanowieniami SWZ.
2.2. Dokumenty dołączone do oferty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (uwaga! – przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania wykonawcy) - z zastrzeżeniem dokumentu wyszczególnionego w pkt 4.4. niniejszego rozdziału SWZ.
2.3. Oferta wraz ze wszystkimi załącznikami (dokumentami i oświadczeniami) stanowi jedną całość. Zaleca się, aby wszystkie strony były ze sobą połączone w sposób uniemożliwiający ich samoczynną dekompletację (np. zszyte, spięte, zbindowane, itp.).
3. Ofertę należy sporządzić zgodnie z wymaganiami specyfikacji warunków zamówienia.
4. Oferta wraz z załącznikami musi być sporządzona na piśmie, w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym, należy składać wraz z tłumaczeniem poświadczonym przez wykonawcę (przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania wykonawcy).
4.1. Oferta musi być napisana na maszynie do pisania, komputerze lub nieścieralnym atramentem.
4.2. Oferta musi być podpisana przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania wykonawcy.
4.3. Wszystkie załączniki do oferty stanowiące oświadczenie wykonawcy, muszą być również podpisane przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania wykonawcy.
4.4. Upoważnienie/pełnomocnictwo do podpisania oferty, do poświadczania dokumentów za zgodność z oryginałem oraz do parafowania stron należy dołączyć do oferty, o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych przez wykonawcę. Upoważnienie/pełnomocnictwo winno być dołączone w oryginale, lub w postaci kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie.
4.5. Wszelkie miejsca, w których wykonawca naniósł zmiany, powinny być parafowane przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania wykonawcy.
5. Zaleca się, aby zapisane strony oferty, wraz z dołączonymi do niej dokumentami i oświadczeniami były ponumerowane oraz parafowane przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania wykonawcy.
6. Wykonawca powinien umieścić ofertę wraz z pozostałymi dokumentami i oświadczeniami w dwóch kopertach, opisanych w następujący sposób:
a) koperta zewnętrzna:
powinna być zaadresowana na zamawiającego, na adres podany na wstępie specyfikacji warunków zamówienia, opisana:
„OFERTA DO PRZETARGU W TRYBIE PODSTAWOWYM NA ZAKUP, DOSTAWA, INSTALACJA, URUCHOMIENIE I INTEGRACJA Z INFRASTRUKTURĄ SZKOLNĄ DOPOSAŻENIA SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 5 IM. JANUSZA KUSOCIŃSKIEGO W NOWYM DWORZE MAZOWIECKIM W RAMACH PROGRAMU LABORATORIA PRZYSZŁOŚCI WRAZ Z INSTRUKTARZEM OBSŁUGI PERSONELU ZAMAWIAJĄCEGO”
Nie otwierać przed 20 grudnia 2021 r., godz. 1015”
UWAGA: koperta zewnętrzna poza adresem zamawiającego i w/w opisem nie może zawierać innych treści (w szczególności nazwy i adresu wykonawcy)
b) koperta wewnętrzna:
powinna być zaadresowana oraz opisana jak koperta zewnętrzna oraz dodatkowo musi zawierać nazwę i adres wykonawcy.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający dopuszcza dołączenie katalogu elektronicznego do oferty
3.13. Zamawiający przewiduje pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych danych potrzebnych do sporządzenia ofert dostosowanych do wymagań danego zamówienia: Nie
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Administratorem danych osobowych jest Szkoła Podstawowa Nr 5 im. Janusza Kusocińskiego z siedzibą w Nowym Dworze Mazowieckim ul. Chemików 1a nr tel. 22 775-50-75, email: sekretariat@sp5.com.pl
Dane przetwarzane są na podstawie prawnej art. 6 ust. 1 lit. b, c RODO w celu:
- wykonania czynności niezbędnych przed zawarciem umowy,
- zawarcia umowy,
- czynności związanych z wykonywaniem umowy,
- archiwizowania po zakończeniu wykonania umowy przez administratora lub osobę trzecią;
1. Dane osobowe będą przekazywane odbiorcom danych osobowych, którzy wskażą podstawę prawną i interes prawny takim jak sądy, prokuratura, Policja oraz podmiotom świadczącym na rzecz Szkoły Podstawowej Nr 5 usługi na podstawie zawartych umów i umów o powierzenie danych.
2. Dane nie będą przekazywane do państw trzecich ani organizacji międzynarodowych;
3. Dane będą przechowywane przez okres niezbędny do dochodzenia roszczeń wynikających z niniejszej umowy i obrony przed roszczeniami przez Administratora, nie dłużej niż przez 6 lat od dnia zawarcia umowy;
4. Każdy ma prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych dotyczących osoby, której dane dotyczą, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych;
5. Każdy ma prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2 00-193;
6. Podanie danych osobowych jest obowiązkiem umownym i warunkiem zawarcia umowy;
7. Osoba, której dane dotyczą, jest zobowiązana do ich podania, gdyż konsekwencją niepodania danych jest brak możliwości zawarcia umowy.
8. Wykonawca zobowiązuje się do przekazania wszystkim osobom wskazanym w niniejszej umowie, w tym wszystkim osobom reprezentującym wykonawcę oraz wskazanym przez wykonawcę do kontaktu informacji zawartych w klauzuli informacyjnej o przetwarzaniu danych osobowych, o których mowa powyżej.
9. Wykonawca wyraża zgodę na upublicznienie jego danych osobowych wskazanych w komparycji umowy na tablicach na stronie internetowej zamawiającego celem wykonania niniejszej umowy.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: Z/ZZP/SP5-2/21/22
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.7.) Wartość umowy ramowej (bez VAT): 140000 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest “Zakup, dostawa, instalacja, uruchomienie i integracja z infrastrukturą szkolną doposażenia Szkoły Podstawowej nr 5 im. Janusza Kusocińskiego w Nowym Dworze Mazowieckim w ramach programu LABORATORIA PRZYSZŁOŚCI wraz z instruktarzem obsługi personelu zamawiającego”, zgodnie z wykazem zamieszczonym w załączniku „A” .
4.2.6.) Główny kod CPV: 39162000-5 - Pomoce naukowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30232100-5 - Drukarki i plotery
31710000-6 - Sprzęt elektroniczny
31712110-4 - Elektroniczne układy scalone i mikromoduły
32341000-5 - Mikrofony
32342400-6 - Sprzęt nagłaśniający
32351000-8 - Akcesoria do sprzętu dźwiękowego i wideo
38651000-3 - Aparaty fotograficzne
38651600-9 - Kamery cyfrowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-12-20 do 2022-06-26
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej zamawiający będzie się kierował następującym kryterium:
a) cena ofertowa za realizację przedmiotu zamówienia – 60 pkt
b) okres udzielonej gwarancji jakości na wykonanie przedmiotu zamówienia – 30pkt
c) termin realizacji przedmiotu zamówienia – 10pkt
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres udzielonej gwarancji jakości na wykonanie przedmiotu zamówienia
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji przedmiotu zamówienia
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 i art. 109 ust. 1 ustawy.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki z art. 125 ust. 1 ustawy (należy w tym zakresie złożyć stosowne oświadczenie, zgodnie z załącznikiem nr 2 i 3 do SWZ), tj.:
1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 i art. 109 ust. 1 ustawy. W celu potwierdzenia spełniania ww. warunku wymagane jest dołączenie do oferty:
a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
b) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania składania ofert;
c) aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
W celu potwierdzenia spełniania ww. warunku wymagane jest dołączenie do oferty:
a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
b) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania składania ofert;
c) aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
Dla pkt b) i c) zamawiający zamiast w/w zaświadczeń ("b" i "c") dopuszcza złożenie stosownego oświadczenia (załącznik nr 2).
1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują lub będą dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (załącznik nr 2 i 3).
1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
W celu potwierdzenia spełniania ww. warunku należy do oferty dołączyć oświadczenie o spełnianiu warunków zgodne z załącznikiem nr 2 i 3 do SWZ;
2. Inne oświadczenia i dokumenty, które należy przedłożyć wraz z ofertą.
2.1. Oświadczenie, że wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń - załącznik nr 1 (formularz oferty).
2.2. Wycenę wykonania zamówienia - wypełniony załącznik 1A.
2.3. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania wykonawcy/ów ubiegającego/ych się o udzielenie zamówienia publicznego. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie, pełnomocnictwo takie może wynikać z dołączonej do oferty umowy konsorcjum lub umowy spółki cywilnej. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem.
3. Odstępstwo co do niektórych dokumentów, w przypadku składania oferty przez wykonawcę, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP.
3.1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w:
- pkt XI 1.1. lit. a) SWZ – składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, o których wyżej mowa, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
3.2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3.1. niniejszego rozdziału, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapis znajdujący się w pkt 3.1. niniejszego rozdziału, odnoszący się do aktualności dokumentów, stosuje się odpowiednio.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (możliwość składania jednej oferty przez dwa lub więcej podmiotów np. konsorcjum firm, spółkę cywilną), pod warunkiem, że taka oferta będzie spełniać następujące wymagania:
a) wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę;
b) wykonawcy tworzący jeden podmiot przedłożą wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo – zgodnie z rozdz. XI pkt 2.3. SWZ - inne oświadczenia i dokumenty (nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę);
Uwaga: pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej (lit. a i b) może wynikać albo z dokumentu pod taką samą nazwą, albo z umowy konsorcjum.
c) Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie (przez każdego z wykonawców lub pełnomocnika);
d) Każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia powinien złożyć dokumenty wymienione w rozdziale XI w pkt 1.1. lit a SWZ oraz oświadczenie z art. 125 ust. 1 ustawy (dokumenty potwierdzające spełnianie warunków z art. 108 i art. 109 ust. PKT 4 ustawy Pzp - załącznik nr 2).
Dopuszcza się możliwość złożenia jednego wspólnego oświadczenia, pod warunkiem, iż oświadczenie to zostanie podpisane w imieniu wszystkich podmiotów występujących wspólnie lub przez wszystkie podmioty składające ofertę wspólną;
e) wspólnie wykonawcy tworzący jeden podmiot mogą złożyć dokumenty wymienione w rozdz. XI pkt 2.1. oraz 1.1. lit. a , b i c SWZ
Wspólne złożenie dokumentów, o którym mowa, prowadzić ma do udowodnienia spełniania warunków udziału w postępowaniu, postawionych w SWZ (wystarczające będzie, jeżeli dokumenty te złoży tylko jeden z wykonawców wspólnie składających ofertę, o ile potwierdzać to będzie spełnianie warunków udziału w postępowaniu postawionych w SWZ);
f) wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z wykonawcą występującym jako pełnomocnik pozostałych (pełnomocnik/lider konsorcjum).
2. Zamawiający dopuszcza w postępowaniu uczestnictwo podwykonawców. Wykonawca, który zamierza wykonywać zamówienie przy udziale podwykonawcy, musi wyraźnie w ofercie wskazać, jaką część/zakres zamówienia wykonywać będzie w jego imieniu podwykonawca. Należy wypełnić odpowiednio załącznik nr 2 – oświadczenie wykonawcy
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-20 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć w siedzibie zamawiającego tj. w Szkole Podstawowej Nr 5 im. Janusza Kusocińskiego w Nowym Dworze Mazowieckim; 05-100. Nowy Dwór Mazowiecki, ul. Chemików 1a (w sekretariacie) nie później niż do dnia 20 grudnia 2021 r. do godziny 1000.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-20 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
8.19.) Umowa ramowa:
Umowa ramowa zawarta zostanie z kilkoma wykonawcami
8.20.) Przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: Nie
8.22.) Zamawiający udziela zamówień na podstawie art. 314 ust. 1 pkt 1, 2 albo 3 ustawy: Zamawiający udziela zamówień na podstawie art. 314 ust. 1 pkt 1 ustawy
8.23.) Uzasadnienie zawarcia umowy ramowej na okres wykraczający poza wskazany w art. 311 ust. 3 ustawy:
brak
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Istotne dla zamawiającego postanowienia umowy, zawiera załączony do niniejszej SWZ wzór umowy (załącznik nr 3).
2. Miejsce oraz termin zawarcia umowy zamawiający poda wykonawcy (wykonawcom), którego oferta została wybrana w piśmie informującym o wyniku postępowania.
3. W przypadku wniesienia odwołania, aż do jego ostatecznego rozstrzygnięcia, zamawiający wstrzyma podpisanie umowy.
4. W przypadku dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty złożonej przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, przed podpisaniem umowy należy przedłożyć umowę regulującą współpracę tych podmiotów (umowa konsorcjum).