Zakup biurek, foteli obrotowych i podnóżków w ramach projektu:"Ergonomiczne miejsca...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zakup biurek, foteli obrotowych i podnóżków w ramach projektu:"Ergonomiczne miejsca pracy sposobem na eliminację czynników zagrażających zdrowiu pracowników Szpitala Powiatowego w Rawiczu Sp. z o.o."
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoRawicz
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2024-09-09
  • Zamawiający"SZPITAL POWIATOWY W RAWICZU" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
  • Data publikacji ogłoszenia2024-08-28
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00474479
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup biurek, foteli obrotowych i podnóżków w ramach projektu:"Ergonomiczne miejsca pracy sposobem na eliminację czynników zagrażających zdrowiu pracowników Szpitala Powiatowego w Rawiczu Sp. z o.o."

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: "SZPITAL POWIATOWY W RAWICZU" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.3.) Oddział zamawiającego: Szpital Powiatowy w Rawiczu Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 300904130

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. gen. Grota Roweckiego 6

1.5.2.) Miejscowość: Rawicz

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-900

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.7.) Numer telefonu: +48 65 5376222

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: renata.pazola@szpitalrawicz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalrawicz.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup biurek, foteli obrotowych i podnóżków w ramach projektu:"Ergonomiczne miejsca pracy sposobem na eliminację czynników zagrażających zdrowiu pracowników Szpitala Powiatowego w Rawiczu Sp. z o.o."

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1f50ae8b-947e-4403-b046-9a57bc6b33df

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00474479

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Zamówienie realizowane będzie w ramach projektu pn. "Ergonomiczne miejsca pracy sposobem na eliminację czynników zagrażających zdrowiu pracowników Szpitala Powiatowego w Rawiczu Sp. z o.o.", w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021-2027, dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+), Oś priorytetowa 6, Działanie 6.4.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1f50ae8b-947e-4403-b046-9a57bc6b33df

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z rozdziałem XVI SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z rozdziałem III SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z rozdziałem III SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: NLO-3820-17/TP/24

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup i dostawa biurek, foteli komputerowych (obrotowych), podnóżków w ramach projektu pod nazwą: „Ergonomiczne miejsca pracy sposobem na eliminację czynników zagrażających zdrowiu pracowników Szpitala Powiatowego w Rawiczu Sp. z o.o.”
Przedmiot zamówienia w zakresie Części nr 1 obejmuje dostawę biurek w ilości 47 sztuk.
Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia został określony we formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ. Wszystkie określone tam parametry i wymagania techniczne, stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie tych wymagań będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp.
Zamawiający oczekuje produktów wysokiej jakości, spełniających wszystkie wymagane warunki podane w opisie przedmiotu zamówienia oraz spełniające wymagania funkcjonalne właściwe dla danego asortymentu, zgodnie z jego przeznaczeniem. Parametry opisane w wymienionym formularzu należy traktować jako minimalne, co oznacza, że Wykonawca może zawsze zaoferować produkty o parametrach lepszych (przewyższających opisane parametry Zamawiającego).
Warunki realizacji przedmiotu zamówienia zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.
Źródła finansowania: Przedmiot zamówienia realizowany będzie w ramach projektu nr RPWP.06.04.IZ.00-16/23 pn. „Ergonomiczne miejsca pracy sposobem na eliminację czynników zagrażających zdrowiu pracowników Szpitala Powiatowego w Rawiczu Sp. z o.o.”, w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021-2027, dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+), w ramach konkursu nr RPWP.06.04.IZ.00-002/23, Oś Priorytetowa 6 „Fundusze europejskie dla Wielkopolski o silniejszym wymiarze społecznym”, Działanie 6.4 „Wsparcie pracowników i pracodawców”.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39121100-7 - Biurka

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny i wyboru oferty najkorzystniejszej jedynie spośród ofert niepodlegających odrzuceniu. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta po uwzględnieniu kryteriów wynosi 100 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi za wady

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup i dostawa biurek, foteli komputerowych (obrotowych), podnóżków w ramach projektu pod nazwą: „Ergonomiczne miejsca pracy sposobem na eliminację czynników zagrażających zdrowiu pracowników Szpitala Powiatowego w Rawiczu Sp. z o.o.”
Przedmiot zamówienia w zakresie Części nr 2 obejmuje dostawę foteli komputerowych (obrotowych) w ilości 109 sztuk.
Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia został określony we formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ. Wszystkie określone tam parametry i wymagania techniczne, stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie tych wymagań będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp.
Zamawiający oczekuje produktów wysokiej jakości, spełniających wszystkie wymagane warunki podane w opisie przedmiotu zamówienia oraz spełniające wymagania funkcjonalne właściwe dla danego asortymentu, zgodnie z jego przeznaczeniem. Parametry opisane w wymienionym formularzu należy traktować jako minimalne, co oznacza, że Wykonawca może zawsze zaoferować produkty o parametrach lepszych (przewyższających opisane parametry Zamawiającego).
Warunki realizacji przedmiotu zamówienia zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.
Źródła finansowania: Przedmiot zamówienia realizowany będzie w ramach projektu nr RPWP.06.04.IZ.00-16/23 pn. „Ergonomiczne miejsca pracy sposobem na eliminację czynników zagrażających zdrowiu pracowników Szpitala Powiatowego w Rawiczu Sp. z o.o.”, w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021-2027, dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+), w ramach konkursu nr RPWP.06.04.IZ.00-002/23, Oś Priorytetowa 6 „Fundusze europejskie dla Wielkopolski o silniejszym wymiarze społecznym”, Działanie 6.4 „Wsparcie pracowników i pracodawców”.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39111100-4 - Siedziska obrotowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny i wyboru oferty najkorzystniejszej jedynie spośród ofert niepodlegających odrzuceniu. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta po uwzględnieniu kryteriów wynosi 100 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi za wady

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup i dostawa biurek, foteli komputerowych (obrotowych), podnóżków w ramach projektu pod nazwą: „Ergonomiczne miejsca pracy sposobem na eliminację czynników zagrażających zdrowiu pracowników Szpitala Powiatowego w Rawiczu Sp. z o.o.”
Przedmiot zamówienia w zakresie Części nr 3 obejmuje dostawę podnóżków w ilości 123 sztuk.
Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia został określony we formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ. Wszystkie określone tam parametry i wymagania techniczne, stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie tych wymagań będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp.
Zamawiający oczekuje produktów wysokiej jakości, spełniających wszystkie wymagane warunki podane w opisie przedmiotu zamówienia oraz spełniające wymagania funkcjonalne właściwe dla danego asortymentu, zgodnie z jego przeznaczeniem. Parametry opisane w wymienionym formularzu należy traktować jako minimalne, co oznacza, że Wykonawca może zawsze zaoferować produkty o parametrach lepszych (przewyższających opisane parametry Zamawiającego).
Warunki realizacji przedmiotu zamówienia zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.
Źródła finansowania: Przedmiot zamówienia realizowany będzie w ramach projektu nr RPWP.06.04.IZ.00-16/23 pn. „Ergonomiczne miejsca pracy sposobem na eliminację czynników zagrażających zdrowiu pracowników Szpitala Powiatowego w Rawiczu Sp. z o.o.”, w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021-2027, dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+), w ramach konkursu nr RPWP.06.04.IZ.00-002/23, Oś Priorytetowa 6 „Fundusze europejskie dla Wielkopolski o silniejszym wymiarze społecznym”, Działanie 6.4 „Wsparcie pracowników i pracodawców”.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39113700-4 - Podnóżki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny i wyboru oferty najkorzystniejszej jedynie spośród ofert niepodlegających odrzuceniu. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta po uwzględnieniu kryteriów wynosi 100 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi za wady

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego - zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ;
2) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz.U. z 2024r. poz. 594), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – zgodnie z załącznikiem nr 6 do SWZ;
3) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1) Karta techniczna oferowanego przedmiotu zamówienia;
2) Certyfikaty, atesty lub inne dokumenty potwierdzające spełnienie wymaganych atestów i norm wymienionych w załączniku nr 1 do SWZ (dotyczy Części nr 1 i 2)
3) Deklaracja zgodności CE jeżeli zaoferowany przedmiot zamówienia podlega znakowaniu znakiem CE.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

1) Karta techniczna oferowanego przedmiotu zamówienia;
2) Certyfikaty, atesty lub inne dokumenty potwierdzające spełnienie wymaganych atestów i norm wymienionych w załączniku nr 1 do SWZ (dotyczy Części nr 1 i 2)
3) Deklaracja zgodności CE jeżeli zaoferowany przedmiot zamówienia podlega znakowaniu znakiem CE.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) Wypełniony i podpisany formularz asortymentowo-cenowy, zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ,
2) Przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa w rozdziale XII ust. 1 SWZ;
3) Oświadczenia, o których mowa w rozdziale XIII ust 1 SWZ;
4) Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby zgodnie z wzorem stanowiącym
Załącznik nr 7 do SWZ (jeżeli dotyczy).
5) Oświadczenie składane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp dotyczące wykonania zamówienia przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 8 do SWZ (jeżeli dotyczy)
6) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; Odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi być dołączone do oferty.
2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1) oświadczenia, o których mowa w Rozdziale XIII ust. 1 SWZ, składa z ofertą każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu;
2) wykonawcy dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy/usługi wykonają poszczególni wykonawcy (Załącznik nr 8 do SWZ);
3) Wykonawcy zobowiązani są na wezwanie Zamawiającego złożyć podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w Rozdziale XIII ust. 4 SWZ, przy czym dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, zaś dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu składa odpowiednio wykonawca/wykonawcy który wykazuje spełnianie warunku udziału w postępowaniu.
3. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy Pzp.
Ponadto Zamawiający przewiduje wprowadzenie zmian do umowy w sytuacjach i na warunkach określonych we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-09-05 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-09-05 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-10-04

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Z postępowania wyklucza się Wykonawców, co do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczegółowych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz.U. z 2024r., poz. 507).
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę i uruchomienie szatni - Licheń Stary
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania20-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę i uruchomienie szatni. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI