Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Przyrządy i urządzenia do obserwacji |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:przedmiotu zamówienia - ,,Przyrządy i urządzenia do obserwacji” obejmuje dostawę: 45 sztuk lup o średnicy min. 90 mm, 13 sztuk lup o średnicy min. 55 mm, 15 sztuk pudełek do obserwacji obrazów z 3 lampami, 3 zestawy pudełek do obserwacji okazów, 10 sztuk naczyń perforowanych do przechowywania obiektów żywych w terenie, 34 sztuki lornetek o budowie dachopryzmatycznej, 5 sztuk lornetek o budowie poropryzmatycznej, 3 sztuki teleskopów, 3 sztuki mikroskopów z kamerą USB, 5 sztuk mikroskopów w wersji zasilanej z sieci i/lub z baterii, 19 sztuk mikroskopów stereoskopowych, 2 sztuki mikroskopów z podłączeniem do komputera
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162100-6, 48190000-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
czas dostawy przedmiotu zamówienia liczony od dnia zawarcia umowy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Termin dostarczenia przedmiotu zamówienia będzie stanowił kryterium oceny ofert. Wykonawca w Formularzu ofertowym wskaże termin dostawy liczony w dniach kalendarzowych od daty podpisania umowy. Termin dostawy we wszystkich częściach przedmiotu zamówienia nie może być dłuższy niż 30 dni od daty podpisania umowy. 2. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia w każdej z poszczególnych części nie później niż w terminie wskazanym przez siebie w Formularzu ofertowym, przy czym proponowany termin wykonania nie może być dłuższy niż 30 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. 3. Za datę wykonania przedmiotu zamówienia, należy rozumieć datę podpisania protokołu odbioru. 4. Nie przewiduje się możliwości wydłużenia terminu realizacji przedmiotu zamówienia, poza wystąpieniem okoliczności, opisanych w Rozdziale XVIII SIWZ.
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Preparaty biologiczne do obserwacji mikroskopowych |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:przedmiotu zamówienia - ,,Preparaty biologiczne do obserwacji mikroskopowych” obejmuje dostawę: 15 zestawów preparatów mikroskopowych zawierających bezkręgowce, 13 zestawów preparatów mikroskopowych zawierających skrzydła owadów, 14 zestawów preparatów mikroskopowych zawierających rośliny jadalne, 14 zestawów preparatów mikroskopowych zawierających tkanki ssaków, 14 zestawów preparatów mikroskopowych zawierających grzyby, 10 zestawów preparatów mikroskopowych zawierających organizmy żyjące w kropli wody, 9 zestawów preparatów mikroskopowych zawierających tkanki człowieka, 12 zestawów preparatów mikroskopowych zawierających tkanki człowieka zmienione chorobowo, 7 zestawów preparatów mikroskopowych zawierających preparaty zoologiczne, 6 zestawów preparatów mikroskopowych zawierających przyrodę, 2 zestawy 50 różnych preparatów biologicznych, 2 zestawy 100 różnych preparatów biologicznych;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162100-6, 48190000-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
czas dostawy przedmiotu zamówienia liczony od dnia zawarcia umowy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Termin dostarczenia przedmiotu zamówienia będzie stanowił kryterium oceny ofert. Wykonawca w Formularzu ofertowym wskaże termin dostawy liczony w dniach kalendarzowych od daty podpisania umowy. Termin dostawy we wszystkich częściach przedmiotu zamówienia nie może być dłuższy niż 30 dni od daty podpisania umowy. 2. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia w każdej z poszczególnych części nie później niż w terminie wskazanym przez siebie w Formularzu ofertowym, przy czym proponowany termin wykonania nie może być dłuższy niż 30 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. 3. Za datę wykonania przedmiotu zamówienia, należy rozumieć datę podpisania protokołu odbioru. 4. Nie przewiduje się możliwości wydłużenia terminu realizacji przedmiotu zamówienia, poza wystąpieniem okoliczności, opisanych w Rozdziale XVIII SIWZ.
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
,,Przyrządy do pomiarów i wykonywania doświadczeń” |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:przedmiotu zamówienia - ,,Przyrządy do pomiarów i wykonywania doświadczeń” obejmuje dostawę: 17 stuk wag elektronicznych do 5 kg, 5 sztuk wag szalowych z tworzywa z odważnikami, 3 sztuki wag szalowych z metalu z odważnikami, 2 sztuki wag elektronicznych do 1 kg, 43 sztuki kompasów, 24 sztuki stoperów, 8 sztuk deszczomierzy, 8 sztuk barometrów, 10 sztuk wiatromierzy, 8 sztuk higrometrów, 3 zestawy aerometrów, 3 zestawy siłomierzy, 6 sztuk sprężyn o różnym stopniu sprężystości, 3 sztuki elektrospoków, 7 zestawów pałeczek do elektryzowania, 6 sztuk żarówek z oprawą, 3 sztuki zestawu przewodników/izolatorów, 30 zestawów podstawowych obwodów elektrycznych, 22 sztuki zestawów magnesów sztabkowych, 16 zestawów magnesów podkowiastych, 27 sztuk pudełek z opiłkami ferromagnetycznymi, 9 sztuk magnesów neodymowych, 12 sztuk igieł magnetycznych, 7 zestawów soczewek, 7 sztuk lusterek płaskich podwójnie rozkładanych, 7 sztuk lusterek wklęsło – wypukłych, 22 sztuki pryzmatów, 8 zestawów optycznych – mieszanie barw, 3 zestawy cylindrów o różnych masach i różnych objętościach, 5 zestawów kostek o różnych masach i różnych objętościach, 2 zestawy klocków plastikowych, 2 zestawy piłeczek o różnych rozmiarach i różnych stopniu przejrzystości, 2 zestawy sprężyn metalowych, 6 zestawów oporników, 6 sztuk rurek do demonstracji zjawisk konwekcji, 1 sztuka generatora Van de Graaffa, 1 sztuka drążka teleskopowego, 4 sztuki czerpaka do pobierania wody, 3 sztuki sieci planktonowej podstawowej, 1 sztuka sieci workowej podstawowej, 1 sztuka sitka o różnej wielkości oczek, 3 sztuki krążków Secchiego, 3 sztuki linek skalowanych;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162100-6, 48190000-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
czas dostawy przedmiotu zamówienia liczony od dnia zawarcia umowy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Termin dostarczenia przedmiotu zamówienia będzie stanowił kryterium oceny ofert. Wykonawca w Formularzu ofertowym wskaże termin dostawy liczony w dniach kalendarzowych od daty podpisania umowy. Termin dostawy we wszystkich częściach przedmiotu zamówienia nie może być dłuższy niż 30 dni od daty podpisania umowy. 2. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia w każdej z poszczególnych części nie później niż w terminie wskazanym przez siebie w Formularzu ofertowym, przy czym proponowany termin wykonania nie może być dłuższy niż 30 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. 3. Za datę wykonania przedmiotu zamówienia, należy rozumieć datę podpisania protokołu odbioru. 4. Nie przewiduje się możliwości wydłużenia terminu realizacji przedmiotu zamówienia, poza wystąpieniem okoliczności, opisanych w Rozdziale XVIII SIWZ.
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
,Sprzęt laboratoryjny |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:przedmiotu zamówienia - ,,Sprzęt laboratoryjny” obejmuje dostawę: 475 sztuk próbówek szklanych, 30 sztuk statywów na próbówki, 1 sztuka suszarki laboratoryjnej, 11 sztuk szczotek do mycia szkła, 13 sztuk uchwytów drewnianych, 1 zestaw rurek szklanych giętkich, 20 sztuk termometru laboratoryjnego, 17 sztuk kolb okrągłodennych, 32 sztuki kolb stożkowych, 10 sztuk zlewek niskich plastikowych, 30 sztuk zlewek niskich szklanych, 11 sztuk zlewek dużych szklanych – poj. 250 ml, 23 sztuk zlewek dużych szklanych – poj. 500 ml, 5 zestawów cylindrów miarowych, 5 zestawów cylindrów miarowych o poj. 25 ml, 50 ml, 100 ml, 20 sztuk cylindrów miarowych o poj. 250 ml, 4 sztuki krystalizatorów, 4 sztuki rozdzielaczy, 4 sztuki parownic, 6 sztuk łyżek laboratoryjnych, 6 sztuk łyżek do spalań, 21 sztuk moździerzy z tłuczkiem, 3 sztuki małego palnika Bunsena na gaz, 19 sztuk palników spirytusowych szklanych, 2 sztuki czaszy grzejnej, 7 sztuk rurek gumowych, 1 sztuka rurki silikonowej, 2 zestawy zacisków, 6 sztuk pipet wielomiarowych szklanych poj. 25 ml, 7 zestawów pipet jednomiarowych szklanych, 10 zestawów pipet plastikowych Pasteura podziałka 1 ml, 1 zestaw pipet plastikowych Pasteura podziałka 3 ml, 2 sztuki butelek z zakraplaczem, 4 sztuki tryskawki, 10 zestawów butelek na roztwory, 4 sztuki butelek z doszlifowanym korkiem, 5 sztuk lejków plastikowych, 20 zestawów szalek Petriego, 37 sztuk bagietek, 1 sztuka statywu, 10 sztuk pęset anatomicznych, 39 sztuk pęset plastikowych, 45 sztuk igieł preparacyjnych, 1 zestaw skalpeli i nożyczek, 17 zestawów szkiełek mikroskopowych podstawowych, 25 zestawów szkiełek mikroskopowych nakrywkowych, 20 sztuk pudełek na preparaty, 2 zestawy bibuły laboratoryjnej, 11 opakowań sączek, 7 opakowań wskaźników pH, 2 sztuki tacek laboratoryjnych z tworzywa, 4 sztuki tacek laboratoryjnych ze stali, 4 zestawy płytek ceramicznych, 2 sztuki butelki do wody destylowanej, 1 sztuka kuwety, 2 sztuki folii uszczelniającej, 2 sztuki szaf na odczynniki, 2 sztuki dygestorium;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162100-6, 48190000-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
czas dostawy przedmiotu zamówienia liczony od dnia zawarcia umowy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Termin dostarczenia przedmiotu zamówienia będzie stanowił kryterium oceny ofert. Wykonawca w Formularzu ofertowym wskaże termin dostawy liczony w dniach kalendarzowych od daty podpisania umowy. Termin dostawy we wszystkich częściach przedmiotu zamówienia nie może być dłuższy niż 30 dni od daty podpisania umowy. 2. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia w każdej z poszczególnych części nie później niż w terminie wskazanym przez siebie w Formularzu ofertowym, przy czym proponowany termin wykonania nie może być dłuższy niż 30 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. 3. Za datę wykonania przedmiotu zamówienia, należy rozumieć datę podpisania protokołu odbioru. 4. Nie przewiduje się możliwości wydłużenia terminu realizacji przedmiotu zamówienia, poza wystąpieniem okoliczności, opisanych w Rozdziale XVIII SIWZ.
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
Odczynniki chemiczne |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:przedmiotu zamówienia - ,,Odczynniki chemiczne” obejmuje dostawę: 1 opakowania stearyny, 1 opakowania kwasu solnego, 1 opakowania wodorotlenku sodu, 1 opakowania tlenku wapnia, 1 opakowania spirytusu salicylowego, 1 opakowania jodu krystalicznego, 2 opakowania siarki, 1 opakowanie gliceryny, 1 opakowanie kwasu benzoesowego lub benzoesanu sodu, 1 opakowanie siarczanu (VI) miedzi (II), 1 opakowanie wody utlenionej, 1 opakowanie manganianu (VII) potasu, 1 opakowanie pożywki hodowlanej, 5 zestawów metali i stopów, 4 metry druta miedzianego, 3 zestawy odczynników chemicznych, 2 zestawy akwarystyczne, 5 zestawów przenośnych do badania wody, 1 sztuka odczynnika do oznaczania tlenu w akwarium, 1 sztuka odczynnik do oznaczania chloru w akwarium, 1 sztuka kwasomierza glebowego klasycznego, 3 opakowania węgla aktywowanego;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162100-6, 48190000-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
czas dostawy przedmiotu zamówienia liczony od dnia zawarcia umowy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Termin dostarczenia przedmiotu zamówienia będzie stanowił kryterium oceny ofert. Wykonawca w Formularzu ofertowym wskaże termin dostawy liczony w dniach kalendarzowych od daty podpisania umowy. Termin dostawy we wszystkich częściach przedmiotu zamówienia nie może być dłuższy niż 30 dni od daty podpisania umowy. 2. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia w każdej z poszczególnych części nie później niż w terminie wskazanym przez siebie w Formularzu ofertowym, przy czym proponowany termin wykonania nie może być dłuższy niż 30 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. 3. Za datę wykonania przedmiotu zamówienia, należy rozumieć datę podpisania protokołu odbioru. 4. Nie przewiduje się możliwości wydłużenia terminu realizacji przedmiotu zamówienia, poza wystąpieniem okoliczności, opisanych w Rozdziale XVIII SIWZ.
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
Sprzęt ochronny |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:VI przedmiotu zamówienia - ,,Sprzęt ochronny” obejmuje dostawę: 3 sztuk apteczek z wyposażeniem, 29 sztuk okularów ochronnych z gumką, 23 sztuki okularów ochronnych z zausznikami, 72 opakowania rękawiczek lateksowych rozmiar S, 71 opakowań rękawiczek lateksowych rozmiar M, 73 opakowania rękawiczek lateksowych rozmiar L, 6 sztuk rękawiczek bawełnianych, 6 sztuk fartuchów laboratoryjnych rozmiar XS, 9 sztuk fartuchów laboratoryjnych rozmiar S, 19 sztuk fartuchów laboratoryjnych rozmiar M, 15 sztuk fartuchów laboratoryjnych rozmiar L;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162100-6, 48190000-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
czas dostawy przedmiotu zamówienia liczony od dnia zawarcia umowy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Termin dostarczenia przedmiotu zamówienia będzie stanowił kryterium oceny ofert. Wykonawca w Formularzu ofertowym wskaże termin dostawy liczony w dniach kalendarzowych od daty podpisania umowy. Termin dostawy we wszystkich częściach przedmiotu zamówienia nie może być dłuższy niż 30 dni od daty podpisania umowy. 2. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia w każdej z poszczególnych części nie później niż w terminie wskazanym przez siebie w Formularzu ofertowym, przy czym proponowany termin wykonania nie może być dłuższy niż 30 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. 3. Za datę wykonania przedmiotu zamówienia, należy rozumieć datę podpisania protokołu odbioru. 4. Nie przewiduje się możliwości wydłużenia terminu realizacji przedmiotu zamówienia, poza wystąpieniem okoliczności, opisanych w Rozdziale XVIII SIWZ.
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
Globusy, mapy, plansze” |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:VII przedmiotu zamówienia - ,,Globusy, mapy, plansze” obejmuje dostawę: 25 sztuk globusów indukcyjnych, 18 sztuk globusów fizycznych, 4 sztuki globusów fizycznych dużych, 21 sztuk globusów konturowych, 1 sztuka globusa konturowanego podświetlanego, 3 sztuki map ściennej Polski fizycznej, 1 sztuka mapy ściennej Polski – podział administracyjny, 4 sztuki map Świata fizycznych, 3 sztuki map Europy fizycznych, 1 sztuka mapy ściennej Ameryki, 1 sztuka mapy ściennej Arktyki i Antarktyki, 3 sztuki mapy przedstawiajacej krajobrazy świata, 4 sztuki mapy przedstawiającej obszary ochrony przyrody w Polsce, 1 sztuka mapy ściennej przedstawiającej płyty litosfery, zjawiska wulkaniczne, obszary sejsmiczne, 16 sztuk obrotowych map nieba, 10 sztuk planu miasta Lublin, 7 zestawów map samochodowych Polski, regionów Polski i Europy, 1 sztuka układu okresowego pierwiastków, 1 sztuka tabeli rozpuszczalności;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162100-6, 48190000-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
czas dostawy przedmiotu zamówienia liczony od dnia zawarcia umowy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Termin dostarczenia przedmiotu zamówienia będzie stanowił kryterium oceny ofert. Wykonawca w Formularzu ofertowym wskaże termin dostawy liczony w dniach kalendarzowych od daty podpisania umowy. Termin dostawy we wszystkich częściach przedmiotu zamówienia nie może być dłuższy niż 30 dni od daty podpisania umowy. 2. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia w każdej z poszczególnych części nie później niż w terminie wskazanym przez siebie w Formularzu ofertowym, przy czym proponowany termin wykonania nie może być dłuższy niż 30 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. 3. Za datę wykonania przedmiotu zamówienia, należy rozumieć datę podpisania protokołu odbioru. 4. Nie przewiduje się możliwości wydłużenia terminu realizacji przedmiotu zamówienia, poza wystąpieniem okoliczności, opisanych w Rozdziale XVIII SIWZ.
Część nr: |
8 |
Nazwa: |
Modele, skały i minerały” |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:przedmiotu zamówienia - ,,Modele, skały i minerały” obejmuje dostawę: 3 sztuki szkieletu człowieka z ruchomymi elementami (skala 1:1), 2 sztuki szkieletu człowieka z ruchomymi elementami (skala 1: 2), 4 sztuki zestawu modeli: szkielet ryby, płaza, gada, ptaka, ssaka, 2 sztuki fantomów, 2 zestawy modeli do budowania cząsteczek, 8 sztuk modeli serca, 1 sztuka modelu budowy anatomicznej człowieka, 1 sztuka modelu skóry człowieka, 1 sztuka tellurium, 2 zestawy skał i minerałów, 1 zestaw okazów skał i minerałów oraz przykłady skamieniałości;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162100-6, 48190000-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
czas dostawy przedmiotu zamówienia liczony od dnia zawarcia umowy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Termin dostarczenia przedmiotu zamówienia będzie stanowił kryterium oceny ofert. Wykonawca w Formularzu ofertowym wskaże termin dostawy liczony w dniach kalendarzowych od daty podpisania umowy. Termin dostawy we wszystkich częściach przedmiotu zamówienia nie może być dłuższy niż 30 dni od daty podpisania umowy. 2. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia w każdej z poszczególnych części nie później niż w terminie wskazanym przez siebie w Formularzu ofertowym, przy czym proponowany termin wykonania nie może być dłuższy niż 30 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. 3. Za datę wykonania przedmiotu zamówienia, należy rozumieć datę podpisania protokołu odbioru. 4. Nie przewiduje się możliwości wydłużenia terminu realizacji przedmiotu zamówienia, poza wystąpieniem okoliczności, opisanych w Rozdziale XVIII SIWZ.
Część nr: |
9 |
Nazwa: |
Sprzęt elektryczny |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:IX przedmiotu zamówienia - ,,Sprzęt elektryczny” obejmuje dostawę: 1 sztuka miernika uniwersalnego wielkości elektrycznych, 14 sztuk termometrów z sondą, 20 sztuk oprawek do żarówek, 1 zestaw żarówek miniaturowych, 20 zestawów przewodów z zakończeniami typu „krokodylek”, 5 sztuk silniczka elektrycznego, 22 sztuki baterii płaskich, 10 sztuk baterii okrągłych, 5 sztuk latarek z żarówką o dużej mocy i laserem czerwonym, 4 sztuki ładowarek do baterii, 3 sztuki listew zasilających z zabezpieczeniem przeciwprzepięciowym, 6 listew zasilających bryzgoszczelnych, 5 sztuk sygnalizatorów piezoelektrycznych, 2 sztuki wskaźników laserowych;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162100-6, 48190000-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
czas dostawy przedmiotu zamówienia liczony od dnia zawarcia umowy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Termin dostarczenia przedmiotu zamówienia będzie stanowił kryterium oceny ofert. Wykonawca w Formularzu ofertowym wskaże termin dostawy liczony w dniach kalendarzowych od daty podpisania umowy. Termin dostawy we wszystkich częściach przedmiotu zamówienia nie może być dłuższy niż 30 dni od daty podpisania umowy. 2. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia w każdej z poszczególnych części nie później niż w terminie wskazanym przez siebie w Formularzu ofertowym, przy czym proponowany termin wykonania nie może być dłuższy niż 30 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. 3. Za datę wykonania przedmiotu zamówienia, należy rozumieć datę podpisania protokołu odbioru. 4. Nie przewiduje się możliwości wydłużenia terminu realizacji przedmiotu zamówienia, poza wystąpieniem okoliczności, opisanych w Rozdziale XVIII SIWZ.
Część nr: |
10 |
Nazwa: |
Sprzęt AGD |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:przedmiotu zamówienia - ,,Sprzęt AGD” obejmuje dostawę: 1 sztuka wentylatora biurkowego, 1 sztuka płyty grzejnej, 1 sztuka lodówki z zamrażalnikiem, 3 sztuki czajnika elektrycznego bezprzewodowego;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162100-6, 48190000-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
czas dostawy przedmiotu zamówienia liczony od dnia zawarcia umowy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Termin dostarczenia przedmiotu zamówienia będzie stanowił kryterium oceny ofert. Wykonawca w Formularzu ofertowym wskaże termin dostawy liczony w dniach kalendarzowych od daty podpisania umowy. Termin dostawy we wszystkich częściach przedmiotu zamówienia nie może być dłuższy niż 30 dni od daty podpisania umowy. 2. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia w każdej z poszczególnych części nie później niż w terminie wskazanym przez siebie w Formularzu ofertowym, przy czym proponowany termin wykonania nie może być dłuższy niż 30 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. 3. Za datę wykonania przedmiotu zamówienia, należy rozumieć datę podpisania protokołu odbioru. 4. Nie przewiduje się możliwości wydłużenia terminu realizacji przedmiotu zamówienia, poza wystąpieniem okoliczności, opisanych w Rozdziale XVIII SIWZ.
Część nr: |
11 |
Nazwa: |
Sprzęt akwarystyczny |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:przedmiotu zamówienia - ,,Sprzęt akwarystyczny” obejmuje dostawę: 2 sztuki dużego akwarium, 2 sztuki terrarium, 1 sztuka małego akwarium;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162100-6, 48190000-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
czas dostawy przedmiotu zamówienia liczony od dnia zawarcia umowy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Termin dostarczenia przedmiotu zamówienia będzie stanowił kryterium oceny ofert. Wykonawca w Formularzu ofertowym wskaże termin dostawy liczony w dniach kalendarzowych od daty podpisania umowy. Termin dostawy we wszystkich częściach przedmiotu zamówienia nie może być dłuższy niż 30 dni od daty podpisania umowy. 2. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia w każdej z poszczególnych części nie później niż w terminie wskazanym przez siebie w Formularzu ofertowym, przy czym proponowany termin wykonania nie może być dłuższy niż 30 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. 3. Za datę wykonania przedmiotu zamówienia, należy rozumieć datę podpisania protokołu odbioru. 4. Nie przewiduje się możliwości wydłużenia terminu realizacji przedmiotu zamówienia, poza wystąpieniem okoliczności, opisanych w Rozdziale XVIII SIWZ.
Część nr: |
12 |
Nazwa: |
Artykuły biurowe |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:przedmiotu zamówienia - ,,Artykuły biurowe” obejmuje dostawę: 1 sztuka podkładki z klipsem, 63 opakowania plasteliny, 13 opakowań folii, 16 opakowań gumek, 3 sztuki taśmy klejącej dwustronnej, 6 opakowań pinezek, 3 opakowania kalki kreślarskiej, 1 opakowanie spinaczy klipsów, 25 opakowań magnesów do tablicy;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162100-6, 48190000-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
czas dostawy przedmiotu zamówienia liczony od dnia zawarcia umowy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Termin dostarczenia przedmiotu zamówienia będzie stanowił kryterium oceny ofert. Wykonawca w Formularzu ofertowym wskaże termin dostawy liczony w dniach kalendarzowych od daty podpisania umowy. Termin dostawy we wszystkich częściach przedmiotu zamówienia nie może być dłuższy niż 30 dni od daty podpisania umowy. 2. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia w każdej z poszczególnych części nie później niż w terminie wskazanym przez siebie w Formularzu ofertowym, przy czym proponowany termin wykonania nie może być dłuższy niż 30 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. 3. Za datę wykonania przedmiotu zamówienia, należy rozumieć datę podpisania protokołu odbioru. 4. Nie przewiduje się możliwości wydłużenia terminu realizacji przedmiotu zamówienia, poza wystąpieniem okoliczności, opisanych w Rozdziale XVIII SIWZ.
Część nr: |
13 |
Nazwa: |
Chemia domowa |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:przedmiotu zamówienia - ,,Chemia domowa” obejmuje dostawę: 19 sztuk taśm mierniczych, 17 sztuk termometrów zaokiennych, 11 sztuk suwmiarek, 11 sztuk stetoskopów, 10 sztuk ciśnieniomierzy, 6 sztuk pojemników próżniowych z pompką, 11 sztuk desek do krojenia, 1 sztuka noża, 1 sztuka ogrzewacza, 1 sztuka zraszacza, 1 sztuka termosu, 5 sztuk łopatek metalowych, 2 sztuki saperek ze stali, 3 opakowania balonów, 11 sztuk pompek do balonów, 10 sztuk doniczek, 10 sztuk misek, 1 zestaw słoików, 1 sztuka pojemnika plastikowego z przykrywką, 3 zestawy tacek jednorazowych i łyżeczek, 5 sztuk folii aluminiowej, 5 opakowań torebek foliowych, 5 opakowań patyczków do szaszłyków, 5 opakowań waty, 5 opakowań słomek, 2 opakowania pojemników plastikowych, 2 zestawy strzykawek jednorazowych, 7 zestawów płynów do mycia naczyń, 15 sztuk zestawów ręczników papierowych
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162100-6, 48190000-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
czas dostawy przedmiotu zamówienia liczony od dnia zawarcia umowy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Termin dostarczenia przedmiotu zamówienia będzie stanowił kryterium oceny ofert. Wykonawca w Formularzu ofertowym wskaże termin dostawy liczony w dniach kalendarzowych od daty podpisania umowy. Termin dostawy we wszystkich częściach przedmiotu zamówienia nie może być dłuższy niż 30 dni od daty podpisania umowy. 2. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia w każdej z poszczególnych części nie później niż w terminie wskazanym przez siebie w Formularzu ofertowym, przy czym proponowany termin wykonania nie może być dłuższy niż 30 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. 3. Za datę wykonania przedmiotu zamówienia, należy rozumieć datę podpisania protokołu odbioru. 4. Nie przewiduje się możliwości wydłużenia terminu realizacji przedmiotu zamówienia, poza wystąpieniem okoliczności, opisanych w Rozdziale XVIII SIWZ.
Część nr: |
14 |
Nazwa: |
Sprzęt elektroniczny |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:przedmiotu zamówienia - ,,Sprzęt elektroniczny” obejmuje dostawę: 5 sztuk GPS, 5 sztuk nawigacji, 4 sztuki aparatów fotograficznych, 4 sztuki rzutników multimedialnych, 5 sztuk ekranów do rzutnika, 3 sztuki odtwarzaczy CD z głośnikami.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162100-6, 48190000-6, 32322000-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cean |
60,00 |
czas dostawy przedmiotu zamówienia liczony od dnia zawarcia umowy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Termin dostarczenia przedmiotu zamówienia będzie stanowił kryterium oceny ofert. Wykonawca w Formularzu ofertowym wskaże termin dostawy liczony w dniach kalendarzowych od daty podpisania umowy. Termin dostawy we wszystkich częściach przedmiotu zamówienia nie może być dłuższy niż 30 dni od daty podpisania umowy. 2. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia w każdej z poszczególnych części nie później niż w terminie wskazanym przez siebie w Formularzu ofertowym, przy czym proponowany termin wykonania nie może być dłuższy niż 30 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. 3. Za datę wykonania przedmiotu zamówienia, należy rozumieć datę podpisania protokołu odbioru. 4. Nie przewiduje się możliwości wydłużenia terminu realizacji przedmiotu zamówienia, poza wystąpieniem okoliczności, opisanych w Rozdziale XVIII SIWZ.