Wyposażenie pracowni przedmiotowych w ramach realizacji projektu pt.: Szkoła ćwiczeń...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wyposażenie pracowni przedmiotowych w ramach realizacji projektu pt.: Szkoła ćwiczeń w Gorzowie Wielkopolskim
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGorzów Wielkopolski
  • WojewództwoLubuskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-12-17
  • ZamawiającyMiasto Gorzów Wlkp.
  • Data publikacji ogłoszenia2021-12-09
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00307852
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Wyposażenie pracowni przedmiotowych w ramach realizacji projektu pt.: Szkoła ćwiczeń w Gorzowie Wielkopolskim

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Gorzów Wlkp.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000650181

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sikorskiego 3-4

1.5.2.) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-400

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubl@um.gorzow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.wrota.lubuskie.pl/umgorzow/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wyposażenie pracowni przedmiotowych w ramach realizacji projektu pt.: Szkoła ćwiczeń w Gorzowie Wielkopolskim

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0d90e347-5811-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00307852

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001031/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup pomocy dydaktycznych w ramach projektu „Szkoła Ćwiczeń”

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Zamówienie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Osi priorytetowej II. Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji, Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, Działania 2.10 Wysoka jakość systemu oświaty.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/gorzow/proceedings

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/gorzow/proceedings

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe informacje zostały podane w SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BZP.271.68.2021.AZ

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 7

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie częściowe nr 1 – Pracownia informatyczna:

Krzesła 30 szt., Stoliki komputerowe 30 szt., Flipchart mobilny 1 szt., Gra edukacyjna Scottie Go 12 zestawów, Zestaw klocków do programowania - poziom podstawowy 12 zestawów, Zestaw klocków z transformatorem 12 zestawów, Maty do programowania 3 zestawy, Zestaw blue-bootów 2 zestawy, Zestaw robotów 2 zestawy, Programowanie w ruchu 1 zestaw, Klocki numeryczne 5 zestawów.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39160000-1 - Meble szkolne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie częściowe nr 2 – Pracownia matematyczna

Krzesła 30 szt., Tablica kredowa 1 szt., Szafa (5 komór) 4 szt., Szafa (2 komory) 6 szt., Ławki szkolne 15 szt., Gry i zabawy - gry planszowe 1 zestaw, Mały geniusz - gry planszowe 12 szt., Ułamki(1) - gra planszowa 6 szt., Ułamki(2) - gra planszowa 4 szt., Ułamki(3) - gra planszowa 2 szt., Przymiary tablicowe na magnes 3 zestawy, Magnetyczna oś liczbowa 2 szt., Tablica z przyborami drewnianymi magnetycznymi 1 szt., Magnetyczne ułamki zestaw demonstracyjny 2 zestawy, Kolorowe ułamki demonstracyjne-magnetyczne 3 zestawy, Zestaw kostek matematycznych 3 zestawy, Bryły szkieletowe zestaw do budowy 6 zestawów, Szkieletowe modele graniastosłupów i ostrosłupów 2 zestawy, Bryły wielościany prawidłowe komplet 6 sztuk 2 zestawy, Tarcza zegarowa z systemem kół zębatych 24+1 2 zestawy, Termometr klasowy demonstracyjny 2 szt., Tablica korkowa 5 szt., Zestaw mierzenie długości 4 zestawy, Twierdzenie Pitagorasa zestaw demonstracyjny 2 zestawy, Domino matematyczne 30 szt., Kalkulator 30 szt., Zegar matematyczny 2 szt., Metr sześcienny do demonstracji 2 zestawy, Lusterko bezpieczne komplet 7 zestawów, Naklejki wzory matematyczne 1 szt., Domino - obliczanie kątów 8 zestawów, Naklejki na podłogę-kątomierz 2 szt., Patyczki-zestaw 30 zestawów, Tuba do nauki tabliczki mnożenia 30 szt., Monety i banknoty demonstracyjne 6 zestawów.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39160000-1 - Meble szkolne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie częściowe nr 3 – Pracownia językowa

Krzesła 24 szt., Ergonomiczny stolik 12 szt., Oprogramowanie sterujące PC 1 szt., Monitor dotykowy wbudowany do blatu biurka lektora 1 szt., Słuchawki z mikrofonem 25 szt., Pulpit 24 szt., Głośnik montowany w blendzie biurka lektorskiego 2 szt., Wbudowany komputer OPS d o jednostki centralnej z nagrywarką DVD i komputerem OPS 1 szt., Stereo 2x45W 1 zestaw, Children's Picture Diction (LCPD) ćw.1 - 3 szt., Children's Picture Diction (LCPD) ćw.2 – 3 szt., LCPD Książka Nauczyciela 3 szt., LCPD Active Teach 3 szt., Idioms Diction 25 szt., Phrasal Verbs Diction 25 szt., Collocations Dictionary &Theasaurus for Intermediate 25 szt., MyGrammarLab Elementary Podr. z Kluczem(A) + MyLab, CD, Kod dostępu - 4 zestawy, MyGrammarLab Intermediate Podr z Kluczem(B) + MyLab CD, Kod dostępu - 4 zestawy, MyGrammarLab Advanced (MGabA)Podr z Kluczem(C) + MyLab CD, Kod dostępu – 4 zestawy, Student Grammar Of Spoken And Written English 4 szt., Student Grammar Of Spoken And Written English - ćwiczenia 4 szt., Culture CLOSE-UP DVD
4 zestawy, Zestaw książek do doskonalenia czytania 15 tytułów 25 zestawów, Jednostka centralna systemu komputerowego laboratorium językowego 1 szt., Oprogramowanie magnetofonu cyfrowego z trenerem wymowy 1 szt.

Ponadto zakres zamówienia obejmuje:
- nieodpłatną aktualizację oprogramowania przez okres 24 miesięcy.
- dostarczenie instrukcji w języku polskim,
- dostarczenie urządzeń, instalacja w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, rozruch technologiczny i przeszkolenie użytkowników z obsługi pracowni.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39160000-1 - Meble szkolne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

22114000-2 - Słowniki, mapy, zeszyty nutowe i inne książki

39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie częściowe nr 4 – Pracownia geograficzna

Krzesła 30 szt., Stoły trapezowe 15 szt., Multimedialny geograficzny Atlas Świata 1 szt., Odbiornik GPS 4 szt., Atlas geograficzny 30 szt., Globus geograficzny 1 szt., Skały i minerały 2 zestawy, Model wulkanu 1 zestaw, Model obiegu wody w przyrodzie 1 szt., Rodzaje gleb - próbki gleb 2 zestawy, Stacja pogodowa z kompletem czujników 1 szt., Lornetka 15 szt., Kompas 15 szt., Pierścień Gravesandego 7 szt., Stanowisko do doświadczeń z próżnią 1 zestaw, Zestaw próżniowy z akcesoriami dla uczniów 4 zestawy, Zestaw do badania powietrza
1 zestaw, Zestaw do badania wody 1 zestaw, Tellurium 1 zestaw.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39160000-1 - Meble szkolne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie częściowe nr 5 – Pracownia fizyczna

Krzesła 30 szt., Stoły trapezowe 15 szt., Zestaw doświadczalny - termodynamika i ciepło 1 zestaw, Siłomierz 5 szt., Obciążniki 5 zestawów, Magnesy stało-sztabkowe 12 zestawów, Magnesy stałe-podkowy 12 zestawów,
Zestaw ćwiczeń z elektrostatyki 5 zestawów, Badania rozszerzalności cieplnej metali 5 zestawów, Zestaw pokazowy linii pola elektrostatycznego 1 zestaw, Zestaw pokazowy wzajemnego oddziaływania przewodników 5 zestawów, Zestaw pokazowy reguły Lenza 1 zestaw, Zestaw pokazowy do elektrostatyki 15 zestawów, Zestaw pokazowy do optyki geometrycznej dysk optyczny z oświetlaczem 5 zestawów, Zestaw pokazowy demonstracyjny siły elektrodynamicznej 5 zestawów, Zestaw do demonstracji linii pola magnetycznego dla nauczyciela 1 zestaw, Zestaw do demonstracji linii pola magnetycznego 1 zestaw, Zestaw do demonstracji fal na powierzchni wody 1 zestaw, Zestaw demonstracyjny do mechaniki 1 zestaw, Przyrządy do demonstracji prawa Hookea 5 zestawów, Przyrządy do demonstracji drgań wymuszonych 1 zestaw, Przyrządy do demonstracji badania prawa Boylea Mariottea 5 zestawów, Dioda półprzewodnikowa 600 V - 100 szt., Dioda półprzewodnikowa 400 kV - 100 szt., Dioda półprzewodnikowa 1 kV - 100 szt., Przewody widełkowo-bananowe 60 zestawów, Przewody krokodylkowe 60 zestawów, Przewody bananowe 60 zestawów, Przewody do badań zależności oporu od wymiarów geometrycznych 5 szt., Polaryzatory liniowe wersja demonstracyjna 1 zestaw, Polaryzatory liniowe 5 zestawów, Siatki dyfrykacyjne z różnymi szczelinami i otworami 20 szt., Siatki 500 linii na mm - 10 szt., Siatki 500 linii na mm - 5 szt., Modele silnika Stirlinga 5 szt., Model silnika spalinowego wysokoprężnego 5 szt., Model silnika spalinowego niskoprężnego 5 szt., Model prądnicy 5 szt., Sprężyna do ilustracji fali poprzecznej 2 szt., Sprężyna do ilustracji fali podłużnej 2 szt., Model układu słonecznego 1 szt., Zasilacze prądu stałego i zmiennego 0-15V do 5A 5 szt., Zasilacz z dopuszczalnym prądem 10a 1 szt., Woltomierz szkolny 15 szt., Waga elektroniczna 5 szt., Transformator rozbieralny z kompletem przyrządów 5 zestawów, Tor powietrzny 1 zestaw, Termometry 10 szt., Stoper 5 szt., Stolik do badania momentów sił 5 szt., Statyw demonstracyjny 10 zestawów, Stanowisko do doświadczeń z próżnią 1 zestaw, Spektroskopy pryzmatyczne 5 szt., Silnik Stirlinga z palnikiem 5 szt., Równia pochyła do badania tarcia 5 zestawów, Rozbrajacz 10 zestawów, Przewodnik kulisty z otworem 5 szt., Platforma obrotowa z kołem żyroskopowym 1 zestaw, Pióropusze do pokazu linii pola centralnego 5 zestawów, Palniki spirytusowe 6 szt., Obwody elektryczne -zestaw szkolny 5 zestawów, Obrotowa mapa nieba 10 szt., Młynek Franklina na izolującej podstawie 5 szt., Maszyna elektrostatyczna 5 szt., Łącznik na izolującej rączce 10 szt., Ława optyczna 5 zestawów, Lampy spektralne (rurki pluskera) co najmniej 4 różne gazy: wodór, hel, rtęć, neon 4 zestawy, Komplet do badania II zasady dynamiki 5 zestawów, Kalorymetr 5 zestawów, Induktor Ruhmkorffa 5 szt., Generator van de Graffa – małe 5 szt., Działający model generatora van de Graffa- duży 1 zestaw, Cewki indukcyjne - w zestawie 2 cewki i rdzenie 5 zestawów, Analogowy miernik demonstracyjny 6 szt., Amperomierz szkolny 15 szt., 5 kompletów sprężyn (różne dł, śr i rodz. Drutu) 5 zestawów.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39160000-1 - Meble szkolne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)

39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie częściowe nr 6 – Pracownia chemiczna

Krzesła 30 szt., Stół z blatem postsurfingowym lub ceramicznym 10 szt., Zestaw do ćwiczeń z elektrochemii 1 zestaw, Zestaw podstawowy do budowy struktur chemicznych 1 zestaw, Przyrząd do elektrolizy 1 szt., Taca laboratoryjna 10 szt., Palniki spirytusowe 10 szt., Szczypce metalowe 5 szt., Statywy małe 10 szt., Lejki laboratoryjne 10 szt., Waga laboratoryjna z dokładnością do 0,1 g - 2 szt., Zlewki 100 ml 15 szt., Zlewki 250 ml 15 szt., Rozdzielacze 5 szt., Parowniczki 5 szt., Tryskawki 10 szt., Łapy do próbek drewniane 10 szt., Moździerze 5 szt., Łyżki do spalań 10 szt., Kolby stożkowe 150 ml - 20 szt., Szczotki laboratoryjne do próbówek 5 szt., Odczynniki chemiczne - zestaw 7-8 klasa 5 zestawów, Odczynniki chemiczne zestaw podstawowy 5 zestawów.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39160000-1 - Meble szkolne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33696300-8 - Odczynniki chemiczne

38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)

39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie częściowe nr 7 – Pracownia biologiczna

Krzesła 30 szt., Stoły trapezowe 15 szt., Mały atlas anatomiczny 15 szt., Przewodnik do rozpoznawania drzew i krzewów 30 szt., Przewodnik rośliny i zwierzęta 30 szt., Atlas zwierząt chronionych w Polsce 30 szt., Atlas roślin chronionych w Polsce 30 szt., Przewodnik do rozpoznawania zwierząt 30 szt., Szkielet człowieka z ruchomymi elementami (skala 1:1) 1 szt., Szkielet ryba 1 szt., Szkielet płaz 1 szt., Szkielet gad 1 szt., Szkielet ptak 1 szt., Szkielet ssak 1 szt., Model serce 1 szt., Model nerki 1 szt., Model klatki piersiowej 1 szt., Model oko człowieka 1 szt., Model do demonstracji pracy płuc człowieka 1 zestaw, Model DNA 5 szt., Model mózg 5 szt., Zestaw skał i minerałów zestawy, Ciśnieniomierz 5 szt., Stetoskop 7 szt., Przenośny zestaw do badania wody 5 zestawów, Zestaw do pomiarów azotanów fosforanów 5 zestawów, Zestaw szkiełek podstawowych
10 zestawów, Zestaw szkiełek nakrywkowych 10 zestawów, Pudełko na preparaty 2 szt., Zestaw plastikowych pipet 3 ml - 50 zestawów, Zestaw szalek Petriego 20 zestawów, Akwarium 1 zestaw.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39160000-1 - Meble szkolne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy został wskazany w Projekcie Umowy stanowiącym integralną część SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-17 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/gorzow/proceedings

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-17 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-01-15

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę montaż bramy w budynku gospodarczym z drewna - Nowogród Bobrzańsk
  • Lokalizacja zlecenialubuskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę montaż bramy dwuskrzydłowej w budynku gospodarczym z drewna Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI