IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
--------
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
okres gwarancji |
20,00 |
termin realizacji |
20,00 |
cena |
60,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
1. Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę. Miejscem podpisania umowy będzie siedziba Zamawiającego. Umowa zawarta zostanie z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści niniejszej specyfikacji oraz danych zawartych w ofercie. 2. Szczegółowe warunki umowy zawarte są w projekcie umowy stanowiącym zał. nr 5 do siwz. 3. Zamawiający nie przewiduje zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy
Informacje dodatkowe:
------
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
---------
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2018-10-02, godzina:
13:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
-----------
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
1. Opakowanie i oznakowanie ofert - oferta powinna zostać opakowana w taki sposób, aby nie można było zapoznać się z jej treścią do czasu otwarcia ofert i zaadresowana do zamawiającego na adres: Gmina Sawin, 22-107 Sawin, ul. Chutecka 12. Opakowanie powinno być oznaczone identyfikatorem w postaci pieczęci firmy i napisem: „Oferta na część …….. wyposażenia pomieszczeń SENIOR+” nie otwierać przed godziną 13.15 dnia 01.10.2018r.Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się zgodnie z wyborem Zamawiającego za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. z 2016 r. poz. 1113 ze zm.), osobiście, za pośrednictwem posłańca, faksu lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2017 r. poz. 1219). 2. Wykonawca za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. z 2016 r. poz. 1113), osobiście lub za pośrednictwem posłańca zobowiązany jest złożyć: 1) ofertę – pod rygorem nieważności – w formie pisemnej (oryginał), 2) oświadczenia wstępne – wg wzoru nr 2 i 3 siwz – w formie pisemnej (oryginał), 3) pełnomocnictwo w formie pisemnej (oryginał) lub kopii poświadczonej notarialnie. 3. Pracownicy zamawiającego uprawnieni do bezpośredniego kontaktowania się z wykonawcami: Agnieszka Dąbrowska tel. 696-441-346 e-mail: wtzsawin1@wp.pl Teresa Oziomek fax 82-567-30-12, tel. 82-567-30-92 teresa.oziomek@sawin.pl pokój nr 202, godziny pracy, w których udzielane są informacje dotyczące przetargu: wtorek 8.00-16.00, poniedziałek, środa, czwartek i piątek 7.30 – 15.30 4. Wykonawca ma prawo zwrócić się do zamawiającego o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający udzieli odpowiedzi zgodnie z terminami określonymi w art.38 ustawy pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści siwz wpłynie do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert. Pytania wykonawców muszą być sformułowane na piśmie. Wszelkie wyjaśnienia i informacje dotyczące treści siwz w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego Zamawiający umieszcza również na stronie internetowej http://ugsawin.bip.lubelskie.pl na której zamieszczone jest ogłoszenie o zamówieniu i siwz. 5. Zamawiający nie zamierza zwoływać zebrania wykonawców w celu wyjaśnienia wątpliwości dotyczących specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
meble z płyty i sprzęt AGD w zabudowie |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 zabudowa - zlewozmywak, bateria, okap (do kuchni) - wykonany ze stali nierdzewnej, dwie komory z odpływami, w zestawie odpowiednia bateria oraz syfon. Zabudowa wykonana z płyty laminowanej, fronty z płyty MDF. Fronty wyposażone w system cichego domykania. Płyty, z których wykonane będą meble muszą być odporne na wilgoć i zarysowania zewnętrzne i ścieralność. 1 kpl 2 zabudowa - meble kuchenne (do kuchni) Meble wykonane z płyty laminowanej, fronty z płyty MDF. Fronty wyposażone w system cichego domykania. Płyty, z których wykonane będą meble muszą być odporne na wilgoć i zarysowania zewnętrzne i ścieralność. 1 kpl 3 stół kuchenny (do kuchni) - wykonany z płyty laminowanej o gr.18mm. 1 szt 4 Regał (do pokoju dziennego) Regał wykonany z płyty laminowanej o gr.18mm. 1 kpl 5 Stół (do pokoju dziennego) Stół rozkładany o wymiarach długość. 160(200), szerokość 90 wysokość 75 blat rozkładany za pomocą wkładki do 2 metrów, bezpieczne, zaokrąglone brzegi. 1 szt 6 Zabudowa – półki (do pokoju dziennego) Regał wykonany z płyty laminowanej o gr.18mm. 1 szt 7 zabudowa - zestaw kuchenny (do pokoju administracyjno-biurowego) Meble wykonane z płyty laminowanej, fronty z płyty MDF. Fronty wyposażone w system cichego domykania. Płyty, z których wykonane będą meble muszą być odporne na wilgoć i zarysowania zewnętrzne i ścieralność. 1 kpl 8 zabudowa – zlew +bateria (do pokoju administracyjno-biurowego) zabudowa wykonana z płyty laminowanej, fronty z płyty MDF. Fronty wyposażone w system cichego domykania. Płyty, z których wykonane będą meble muszą być odporne na wilgoć i zarysowania zewnętrzne i ścieralność. 1 kpl 9 zabudowa– biurko (do pokoju administracyjno-biurowego) wykonana z płyty laminowanej o gr.18mm. 1 kpl 10 zabudowa – regał (do pokoju administracyjno-biurowego) wykonana z płyty laminowanej o gr.18mm. 1 kpl 11 zabudowa - szafki ubraniowe (do szatni) - wykonana z płyty laminowanej o gr.18mm. 15 szt 12 zabudowa - półki (do korytarza) wykonana z płyty laminowanej o gr.18mm. 1 kpl 13 Drabinki (do sali ćwiczeń) Drabinka gimnastyczna z zaczepami do montowania do ściany 1 szt 14 Zabudowa – półki do sali ćwiczeń wykonana z płyty laminowanej o gr.18mm. 1 kpl 15 Płyta ceramiczna( do kuchni - Dopasowana do zabudowy - Wskaźnik ciepła resztkowego, - Blokada włączenia przypadkowego, - System automatycznego zagotowania - Sterowanie sensorowe - Płyta ceramiczna Moc: 6500 W 1 szt 16 Piekarnik (do kuchni) - Dopasowany do zabudowy - Piekarnik kompaktowy z funkcją mikrofali o szerokości 59.5, sterowany dotykowo o pojemności 44 l. wyposażony w termoobieg, zegar cyfrowy, timer, sygnał zakończenia pracy oraz zabezpieczenie przed zmianą ustawień. - 1 szt 17 Zmywarka (do kuchni) Zmywarka do naczyń dopasowana do zabudowy Panel zintegrowany, sterowanie elektroniczne, koszyk na sztućce, klasa energetyczna minimum A+, wąż odpływowy, zabezpieczenie przed zalaniem, kolor biały. Pojemność min. 8 kpl. Zabezpieczenie przed dziećmi Ilość programów min 6 ( ECO 45C, Intensywny 65C, Krótki, Normalny 65C, Program 90 min., Szkło) - Temperatury zmywania [°C] 40, 45, 50, 55, 65. Funkcje :opóźniony start maksymalnie 12h, 1/2 wsadu. Panel sterujący – zewnętrzny wyświetlacz elektroniczny. Sygnalizacja dźwiękowa. Górny kosz : regulowana wysokość, Składane półeczki. Dolny kosz: składane elementy 1 szt 18 Lodówka z zamrażarką (do kuchni) Lodówka dwudrzwiowa , wolnostojąca dopasowana do zabudowy pojemność użytkowa 200l, klasa energetyczna minimum A+, pojemność zamrażalnika 63 l, zamrażalnik na dole, Funkcje dodatkowe : Alarm otwartych drzwi, Oświetlenie LED, Wyświetlacz cyfrowy, Elektroniczna regulacja temperatury, zmiana kierunku otwierania drzwi, ilość pojemników na warzywa, sterowana elektronicznie Rodzaj półek - szklane Sposób odszraniania (rozmrażania) chłodziarki i zamrażalnika: No-Frost 1 szt 19 Mikrofala do pokoju administracyjno - biurowego Mikrofalówka dopasowana do zabudowy Pojemność- 23 litry Funkcje podstawowe : grill, opiekanie na chrupko, podgrzewanie, rozmrażanie Moc mikrofali- 950 W Moc grilla- 1000 W Sterowanie elektroniczne Talerz obrotowy o średnicy 28,5 cm Funkcje dodatkowe : Wyświetlacz LED, Blokada rodzicielska, 6 poziomów mocy mikrofali; 1 poziom grilla. Sterowana elektronicznie Instrukcja obsługi w języku polskim 1 szt
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39150000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
termin realizacji |
20,00 |
cena |
60,00 |
okres gwarancji |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
meble tapicerowane |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. krzesła (do kuchni 15 szt i pokoju dziennego 15 szt), siedzisko: tkanina, kolor: szary, stelaż drewno, 30 szt 2. Ława (do pokoju dziennego) Ława wykonana z płyty laminowanej o gr.18mm.Długość 120 cm, szerokość 70 cm, 1 szt 3. Szafka RTV (do pokoju dziennego). Wykonana z płyty laminowanej o gr.18mm. - szerokość: min. 120 cm do maks.150cm. -głębokość: min. 40cm do maks. 50cm -wysokość: min. 40cm do maks. 65cm, minimum 2 szuflady z blokadami zabezpieczającymi przed wypadaniem --otwór z tyłu umożliwiający zebranie i uporządkowanie kabli, możliwość wyboru koloru 1 szt 4. zestaw wypoczynkowy (kanapa + dwa fotele) (do pokoju dziennego) wypełnienie z miękkiej pianki poliuretanowej, Rodzaj obicia: tkanina, oparcie na plecy: luźne poduszki oparciowe na całej długości 1 kpl 5. Dywan (do pokoju dziennego) Wymiary 3,0 x 3,0 m ze sztucznego tworzywa 1 szt
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39150000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
okres gwarancji |
20,00 |
termin realizacji |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
urządzenia do ćwiczeń |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Fotel masujący (do sali ćwiczeń) 5 programów automatycznych: Komfortowy - lekki masaż dbający o prawidłowe ciśnienie krwi i spokojną pracę serca Rozciągający - mający na celu pobudzenie krążenia krwi i rozluźnienie napiętych mięśni Masaż całego ciała Masaż górnych partii ciała Masaż dolnych partii ciała Programy manualne / techniki masażu: 5 technik masażu: shiatsu, ugniatanie, oklepywanie, ugniatanie z oklepywaniem, rozbijanie, pilot w języku polskim Dodatkowe informacje: Przed uruchomieniem masażu fotel skanuje linię kręgosłupa i dopasowuje się do wzrostu. 1 szt 2. rower treningowy (do sali ćwiczeń) Rowerek stacjonarny poziomy magnetyczny. Funkcje: - wyświetlacz - Czas - Dystans - Prędkość - Kalorie - Puls - Pomiar pulsu: sensory dotykowe SPECYFIKACJA: - Wytrzymała, stabilna konstrukcja - Komfortowy fotel - Opór: magnetyczny zewnętrzny - Regulacja siedziska: tak - Max. waga użytkownika: 130 kg - Funkcjonalny i nowoczesny wyświetlacz LCD - wygodne antypoślizgowe pedały 1 szt 3. maty do ćwiczeń (do sali ćwiczeń) maty antypoślizgowe zapewniające komfort i stabilność ćwiczeń materiał PVC długość ć 183cm szerokość 60 cm grubość 6,0mm gwarantujące wygodę i komfort w ćwiczeniach: stojących, siedzących, leżących łatwe w utrzymaniu czystości 20 szt 4. Leżanka stół do masażu (do sali ćwiczeń) szerokość 55 cm, wysokość 51cm, długość 188 cm, 2-częściowe leże z regulowanym sprężyną gazową zagłówkiem w zakresie +/- 2 opuszczane podłokietniki w sekcji zagłówka dostępne w opcji dodatkowej maksymalne obciążenie do 300 kg ręczna regulacja wysokości mechanizmem korbowym solidna i stabilna rama metalowa zaokrąglone narożniki leża leże wypełnione elastyczną pianką relingi wzdłużne po obu stronach leża na pasy stabilizacyjne atestowana i bezszwowa tapicerka certyfikowany wyrób medyczny kolor :dowolny 1 szt 5. masażer do stóp (do sali ćwiczeń) Rodzaj masażu: bąbelkowy, uciskowy, wibracyjny, moc min.190 W - podgrzewanie -Łatwa obsługa -Instrukcja w języku polskim 1 szt
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39150000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
okres gwarancji |
20,00 |
termin realizacji |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Wymagane jest, aby wszystkie meble zrobione były z płyt wiórowych obustronnie laminowanych o gr. 18 mm, blaty w stołach, biurkach o grubości 25 mm, wąskie płaszczyzny elementów meblowych oklejone taśmą PCV o grubości min. 1 mm, ściany tylne wykonane z HDF białego, drzwi otwierane na zawiasach puszkowych metalowych, wszystkie szafki zamknięte zamkami patentowymi, uchwyty w szafkach metalowe, materiały muszą posiadać Atest Higieniczny w klasie E1. Szczegółowa kolorystyka do uzgodnienia z Zamawiającym po wyborze najkorzystniejszej oferty. Sprzęt rehabilitacyjny do sali ćwiczeń musi posiadać znak bezpieczeństwa i certyfikat dopuszczający do użytkowania.
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Sprzęt RTV |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Telewizor (do pokoju dziennego) Wielkość: min 60 ‘’ IPS 4K Direct Active HDR Ultra Surround Smart TV webOS TV Pilot Magic Wbudowane WIFI Złącza: HDMI 3 x USB 2 x (funkcja odtwarzania z usb) Kompozytowe, optyczne klasa energetyczna A+ 1 szt 2. Wieża muzyczna (do pokoju dziennego) • odtwarzacz płyt: cd, cd-rw, cd-r, cd audio • moc znamionowa rms: 120 w • standardy odtwarzania dźwięku: mp3 typ radia: fm, Tuner z RDS, Internetowe, DAB, DAB+ 1 szt 3. Komputer kompletny z oprogramowaniem (do pokoju administracyjno-biurowego 1 szt i pokoju dziennego 1 szt) Komputer kompletny z oprogramowaniem i monitorem Komputer stacjonarny Procesor wielordzeniowy ze zintegrowaną grafiką, osiągający w teście PassMark CPU Mark wynik min. 5400 punktów Pamięć operacyjna RAM 4GB. (1x4GB) możliwość rozbudowy do min 32GB. Pamięć masowa : min. 500 GB Grafika zintegrowana z procesorem Karta dźwiękowa zintegrowana z płytą główną Wbudowane porty: min. 1 x HDMI, min. 1 x DisplayPort ;min. 6 portów USB wyprowadzonych na zewnątrz komputera w tym min 4 porty USB 3.0. Karta sieciowa zintegrowana z płytą główną. Płyta główna wyposażona w: min 1 złącza PCI Express x16 Gen.3, min. 3 wolne złącza PCI Epress x 1, min. 2 złącza DIMM z obsługą do 32GB DDR4 pamięci RAM, min. 3 złącza SATA w tym 2 szt. SATA 3.0; min. złącze M.2 Odtwarzacz DVD +/-RW o prędkości min. 8x Dołączony nośnik ze sterownikami Komputer wraz z oprogramowaniem. Monitor Typ ekranu- ciekłokrystaliczny z aktywna matrycą 18,5" Rozdzielczość: 1366x768 Kontrast : 600:1 Czas reakcji matrycy: 5ms Zużycie energii : normalne działanie 19W (typowe), tryb wyłączenia aktywności mniej niż 0,3W Złącza: D-Sub, Display Port Klawiatura USB w układzie polski programisty Mysz optyczna USB 2 szt 4. urządzenie wielofunkcyjne (do pokoju dziennego) Standard -A4 Funkcje- drukowanie, kopiowanie, skanowanie Technologia -Atramentowa Tryb drukowania -Kolorowy Duplex Automatyczny podajnik dokumentów Interfejs Sieć USB Wireless NFC Formaty nośników wydruku A4 A5 A6 B5 (JIS) B6 (JIS) 10 x 15 cm koperta B5 koperta C5 koperta C6 koperta DL 1 szt
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39150000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
okres gwarancji |
20,00 |
termin realizacji |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Wymagane jest, aby wszystkie meble zrobione były z płyt wiórowych obustronnie laminowanych o gr. 18 mm, blaty w stołach, biurkach o grubości 25 mm, wąskie płaszczyzny elementów meblowych oklejone taśmą PCV o grubości min. 1 mm, ściany tylne wykonane z HDF białego, drzwi otwierane na zawiasach puszkowych metalowych, wszystkie szafki zamknięte zamkami patentowymi, uchwyty w szafkach metalowe, materiały muszą posiadać Atest Higieniczny w klasie E1. Szczegółowa kolorystyka do uzgodnienia z Zamawiającym po wyborze najkorzystniejszej oferty. Sprzęt rehabilitacyjny do sali ćwiczeń musi posiadać znak bezpieczeństwa i certyfikat dopuszczający do użytkowania.
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
sprzęt AGD |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Czajnik elektryczny, Minimalne parametry: - pojemność min. 1,7 litra - moc min. 2000W - płaska grzałka płytowa - wykonanie: stal nierdzewna - filtr antyosadowy - wskaźnik poziomu wody - 2 szt. 2. Ekspres do kawy Minimalne parametry: - typ: kolbowy - ciśnienie min. 15 barów - stosowanie kawy: mielona, saszetki - moc min. 1400 W - dysza spieniająca z regulacją emisji pary i pojemnik na mlekom, - regulacja ilości zaparzanej kawy, - sterowanie elektroniczne - 1 Szt 3. Robot wielofunkcyjny- silnik o mocy do 600 W i 4-stopniowa regulacja prędkości, -funkcje: Kruszenie lodu, Tryb pulsacyjny, Rozdrabnianie, Mieszanie, Siekanie, Ubijanie, Krojenie, Zagniatanie ciasta, Tarcie na wiórki, mielenie, Tarcie ziemniaków Wyposażenie: Pokrywa, Rozdrabniacz do jarzyn, Miska, Lejek, Maszynka do mielenia mięsa, Haki do zagniatania ciasta, Dzbanek, Tarcza, Mieszadła do ucierania, Popychacz, Wyciskarka do owoców cytrusowych, Uchwyty 1 szt 4. Wypiekacz do chleba Rodzaj wypieku: Francuskie, Słodkie, , Bezglutenowe, makaronowe, Bagietki, Białe, Razowe Pojemność formy 1kg, Moc 650 1 szt 5. Pralka (do łazienki) Pralka automatyczna , wolnostojąca, ładowana od góry. Klasa energetyczna min A++ Maksymalna prędkość wirowania [obr/min]: 1200. Wsad 6 kg. Zabezpieczenia: Grzałka Niklowana Hi-Tech, Ochrona przed skokami napięcia, Zabezpieczenie przed dziećmi. Wyświetlacz elektroniczny 1 szt 6. Lampa stojąca (do pokoju dziennego) -Materiał: tworzywo sztuczne, metal -barwa światła: ciepła biel, -żarówki LED, - wysokość max 140 z funkcją regulacji, -Funkcja oświetlenia: również do czytania - klasa energetyczna A 1 szt 7. Warnik Urządzenie do podgrzewania, zagotowywania wody 10l 1 szt 8. Odkurzacz bezworkowy Odkurzanie podłóg twardych i dywanów Moc 900W Filtr antyalergiczny Poj. pojemnika min1,5l - 1 szt
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39150000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
okres gwarancji |
20,00 |
termin realizacji |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Wymagane jest, aby wszystkie meble zrobione były z płyt wiórowych obustronnie laminowanych o gr. 18 mm, blaty w stołach, biurkach o grubości 25 mm, wąskie płaszczyzny elementów meblowych oklejone taśmą PCV o grubości min. 1 mm, ściany tylne wykonane z HDF białego, drzwi otwierane na zawiasach puszkowych metalowych, wszystkie szafki zamknięte zamkami patentowymi, uchwyty w szafkach metalowe, materiały muszą posiadać Atest Higieniczny w klasie E1. Szczegółowa kolorystyka do uzgodnienia z Zamawiającym po wyborze najkorzystniejszej oferty. Sprzęt rehabilitacyjny do sali ćwiczeń musi posiadać znak bezpieczeństwa i certyfikat dopuszczający do użytkowania.
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
drobny sprzęt kuchenny |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Zastawa stołowa: talerze głębokie, płytkie, deserowe Zastawa stołowa wykonana ze szkła hartowanego w kolorze białym nadająca się do mycia w zmywarce oraz stosowania w kuchence mikrofalowej. Wytrzymująca różnice temperatur do 135 stopni. Talerz płytki obiadowy. Talerz głęboki Talerz deserowy 20 kpl - półmiski 5 - salaterki 5 - cukiernica 3 - filiżanki ze spodkiem 20 - talerzyki deserowe do ciasta 20 2. sztućce Widelec - stal nierdzewna. Łyżka stołowa - stal nierdzewna Łyżeczka - stal nierdzewna Nóż stołowy z ząbkami - stal nierdzewna. Sztućce z możliwością mycia w zmywarce. 20 kpl 3. szklanki poj. 250ml nadające się do mycia w zmywarce 20 kpl 4. Zestaw garnków garnek 10l+ pokrywka- 1 szt. garnek 8l+ pokrywka -1 szt. garnek 6l+ pokrywka - 1 szt. garnek 5l+ pokrywka –1 szt. garnek 4l+ pokrywka- 1 szt. rondel 3l+ pokrywka– 1 szt. Patelnia średnica dna 24 cm - 1 szt, Patelnia średnica dna 18 cm – 1 szt, Patelnia do naleśników - 1 szt. Naczynia wykonane ze stali nierdzewnej 18/10, Odporne na korozję, uszkodzenia, wysoką temperaturę, oraz nadające się do mycia w zmywarce. Pokrywki ze szkła hartowanego. Duże i wygodne uchwyty zabezpieczone przed nagrzewaniem. Wewnątrz garnka miarka. Źródło ciepła: kuchenka indukcyjna, kuchenka elektryczna, kuchenka gazowa, kuchenka ceramiczna, piekarnik 1 kpl 5. Misy Plastikowe, metalowe różne wielkości 10 szt 6. Akcesoria kuchenne Zestaw przyborów kuchennych: chochla ,łyżka cedzakowa, Łopatka do przewracania, widelec do przewracania, łyżka do serwowania, wydrążacz, łyżka perforowana, ubijak do ziemniaków, łyżka do spaghetti, łopatka do ryb, szczypce, wieszak -obieraczki do warzyw 5 - radełko karbowane 2 - dzbanek miarka 1 - szufelka 1 - tarka sześciokątna - 2 - temperówka do warzyw 4 - wyciskacz do czosnku 2 - wydrążacz do pomidorów 1 - porcjoner do ryżu 3 - krajacz do jaj 2 - wydrążacz do kulek 1 Zestaw noży kuchennych: do mięsa, warzyw, pieczywa, cytrusów, wędlin, sera, drobiu,, filetowania, tasak, 1 kpl - nóż uniwersalny 3 - noże do obierania 5 - deski do krojenia 5 - tłuczek do mięsa 1 - termosy stołowe 5 - dzbanki szklane 1l - 10 - tace ekspozycyjne różne rozmiary 1 - pucharki do deserów 20 - kubki do gorących napojów 20 -koszyk do pieczywa 3 - serwetnik 5 - patera na owoce2 - pojemniki na przyprawy 1 - pojemniki na produkty sypkie 1 kpl -ściereczki kuchenne 5 - rękawice kuchenne 3 - pojemnik na odpady 1 - śmietniczki 4 - szczotka do zamiatania 3 - szufelka3 - zestaw do sprzątania ( mop, wiadro)1 - waga kuchenna1 - cedzak z uchwytami2 - chlebak 1 -wazon szklany1 - zegar ścienny1 - solniczki3 - młynek do pieprzu2 - sosjerki3 - pojemniki na przyprawy płynne i sypkie1 - formy do wypieków( różne)1 - wałek do ciasta1 - stolnica1
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39150000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
okres gwarancji |
20,00 |
termin realizacji |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Wymagane jest, aby wszystkie meble zrobione były z płyt wiórowych obustronnie laminowanych o gr. 18 mm, blaty w stołach, biurkach o grubości 25 mm, wąskie płaszczyzny elementów meblowych oklejone taśmą PCV o grubości min. 1 mm, ściany tylne wykonane z HDF białego, drzwi otwierane na zawiasach puszkowych metalowych, wszystkie szafki zamknięte zamkami patentowymi, uchwyty w szafkach metalowe, materiały muszą posiadać Atest Higieniczny w klasie E1. Szczegółowa kolorystyka do uzgodnienia z Zamawiającym po wyborze najkorzystniejszej oferty. Sprzęt rehabilitacyjny do sali ćwiczeń musi posiadać znak bezpieczeństwa i certyfikat dopuszczający do użytkowania.