IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena brutto |
60,00 |
Okres gwarancji jakości |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Na podstawie art.144 ust.1 pkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w następujących przypadkach: 1) w sytuacjach, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a nie powstałych z winy zamawiającego lub wykonawcy, zamawiający dopuszcza możliwość niezrealizowania pełnego zakresu przedmiotu zamówienia wraz z odpowiednim zmniejszeniem wynagrodzenia umowy na podstawie wykazu cen jednostkowych wyposażenia meblowego zawartych w formularzu ofertowym stanowiącym integralną część umowy, 2) zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia, gdy jest to spowodowane działaniem sił wyższych niezależnych od Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu realizacji umowy o czas niezbędny do usunięcia konsekwencji działania sił wyższych. Siła wyższa, o której mowa wyżej jest to zdarzenie niezależne od stron, nie stanowiące ich problemów organizacyjnych, którego strona umowy nie mogła przewidzieć, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie w częściach lub w całości jego zobowiązania wynikającego z niniejszej umowy, 3) zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia spowodowanego wystąpieniem okoliczności, których strony nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należnej staranności, mających bezpośredni wpływ na terminowość wykonania dostawy, 4) zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia w przypadku wydłużenia terminu zakończenia robót budowlanych w ramach zadania „Centrum Usług Społecznościowych i Aktywności Lokalnej SATURN w Czeladzi”, 2. Wprowadzone zmiany postanowień niniejszej umowy nie mogą wprowadzać warunków, które gdyby zostały ujęte w ramach przeprowadzonej procedury o udzielenie zamówienia umożliwiłyby wybór innej oferty niż ta, która została wybrana. 3. W przedstawionych w ust. 1 pkt 2), 3), 4) przypadkach strony ustalają nowy termin realizacji zamówienia, z tym, że maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy będzie równy okresowi przerw lub przestoju lub przesunięcia terminu zakończenia robót budowlanych. Dodatkowo przyczyna i okres przesunięcia terminu będzie musiał być zaakceptowany przez Zamawiającego i szczegółowo uzasadniony. 4. Dopuszcza się możliwość podwyższenia lub obniżenia wynagrodzenia w przypadku mającej wpływ na koszty wykonania przedmiotu umowy zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT. Wynagrodzenie zostanie odpowiednio obniżone lub podwyższone o wartość o jaką ulegnie zmianie stawka podatku od towarów i usług VAT. 5. W razie wystąpienia okoliczności opisanych w ust. 4 każda ze Stron uprawniona będzie do żądania odpowiedniej zmiany wynagrodzenia Wykonawcy. Żądanie zostanie sporządzone w formie pisemnej wraz z uzasadnieniem oraz precyzyjnym wyliczeniem wskazującym wpływ zmiany na koszty wykonania usług będących przedmiotem niniejszej umowy. W przypadku akceptacji żądania przez drugą stronę, zwaloryzowane wynagrodzenie będzie obowiązywać od dnia doręczenia żądania. 6. Wszelkie zmiany treści umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie pisemnego aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2019-07-23, godzina:
11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
Język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
W sekcji III.3) niniejszego ogłoszenia - WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI - zaznaczono, iż zamawiający wymaga złożenia oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający wskazuje, iż z uwagi fakt, że Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu to nie żąda również złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający żąda natomiast oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu zgodnie z wymaganiami określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Wyposażenie meblowe w projekcie „Centrum Usług Społecznościowych i Aktywności Lokalnej SATURN w Czeladzi” – część A |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:I. Informacje dotyczące przedmiotu zamówienia 1. Zakres Przedmiotu zamówienia obejmuje: a) dostawę, rozładunek oraz wyregulowanie i ustawienie mebli we wskazanych pomieszczeniach w Centrum Usług Społecznościowych i Aktywności Lokalnej SATURN w Czeladzi (rejon Galerii Sztuki Współczesnej "Elektrownia", Czeladź, ul Dehnelów 45) b) udzielenie gwarancji jakości na każdą pozycję zamówienia 2. Zamawiający wymaga, aby oferowane meble: a) były fabrycznie nowe, pełnowartościowe, wolne od wad, wykonane zgodnie z normami branżowymi, w stanie kompletnym i zdatnym do używania tj.: gwarantującym stosowanie ich zgodnie z przeznaczeniem bez dokonywania dodatkowych zakupów elementów i akcesoriów b) muszą spełniać wymagania pod względem BHP, zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie c) muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania w krajach Unii Europejskiej, w tym w pomieszczeniach przeznaczonych na stały pobyt ludzi d) muszą spełniać wymagania techniczne określone w pkt. III Szczegółowy opis techniczny 3. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w cenie oferty wszelkie czynności i prace dodatkowe związane z zakupem mebli kompletnych i zdatnych do użytkowania, zgodnie z wymogami opisanymi w punkcie 1 i 2 4. Wykonawca zobowiązany jest do sprzedaży, rozładunku mebli, a następnie do wniesienia ich do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego, wyregulowania i ustawienia Przedmiotu zamówienia, bez ponoszenia dodatkowych kosztów przez Zamawiającego 5. Wykonawca zobowiązany jest do zabrania pustych opakowań po dostarczonych meblach 6. Miejscem dostawy jest Centrum Usług Społecznościowych i Aktywności Lokalnej SATURN w Czeladzi (rejon Galerii Sztuki Współczesnej "Elektrownia", Czeladź, ul Dehnelów 45), pomieszczenia wskazane przez upoważnionego pracownika Zamawiającego II. Termin wykonania zamówienia Dostawa mebli odbędzie się w uzgodnionych z Zamawiającym w godzinach 8:00-13:00 do Centrum Usług Społecznościowych i Aktywności Lokalnej SATURN w Czeladzi (rejon Galerii Sztuki Współczesnej "Elektrownia", Czeladź, ul. Dehnelów 45). Dostawa mebli odbędzie się w terminie do dnia 16.09.2019 r. lecz nie wcześniej niż 10.09.2019 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zgodnie z „Załącznikiem nr 1A do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia -część A”
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39150000-8, 39112000-0, 39113600-3, 39136000-4, 39141300-5, 39141100-3, 39143310-2, 39132100-7, 39121200-8, 39134000-0, 39121100-7, 39130000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-09-16
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto |
60,00 |
Okres gwarancji jakości |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Wyposażenie meblowe w projekcie „Centrum Usług Społecznościowych i Aktywności Lokalnej SATURN w Czeladzi” - część B |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:I. Informacje dotyczące przedmiotu zamówienia 1. Zakres Przedmiotu zamówienia obejmuje: a) dostawę, rozładunek oraz wyregulowanie i ustawienie mebli we wskazanych pomieszczeniach w Centrum Usług Społecznościowych i Aktywności Lokalnej SATURN w Czeladzi (rejon Galerii Sztuki Współczesnej "Elektrownia", Czeladź, ul Dehnelów 45) b) udzielenie gwarancji jakości na każdą pozycję zamówienia 2. Zamawiający wymaga, aby oferowane meble: a) były fabrycznie nowe, pełnowartościowe, wolne od wad, wykonane zgodnie z normami branżowymi, w stanie kompletnym i zdatnym do używania tj.: gwarantującym stosowanie ich zgodnie z przeznaczeniem bez dokonywania dodatkowych zakupów elementów i akcesoriów b) muszą spełniać wymagania pod względem BHP, zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie c) muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania w krajach Unii Europejskiej, w tym w pomieszczeniach przeznaczonych na stały pobyt ludzi d) muszą spełniać wymagania techniczne określone w pkt. III Szczegółowy opis techniczny 3. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w cenie oferty wszelkie czynności i prace dodatkowe związane z zakupem mebli kompletnych i zdatnych do użytkowania, zgodnie z wymogami opisanymi w punkcie 1 i 2 4. Wykonawca zobowiązany jest do sprzedaży, rozładunku mebli, a następnie do wniesienia ich do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego, wyregulowania i ustawienia Przedmiotu zamówienia, bez ponoszenia dodatkowych kosztów przez Zamawiającego 5. Wykonawca zobowiązany jest do zabrania pustych opakowań po dostarczonych meblach 6. Miejscem dostawy jest Centrum Usług Społecznościowych i Aktywności Lokalnej SATURN w Czeladzi (rejon Galerii Sztuki Współczesnej "Elektrownia", Czeladź, ul Dehnelów 45), pomieszczenia wskazane przez upoważnionego pracownika Zamawiającego II. Termin wykonania zamówienia Dostawa mebli odbędzie się w uzgodnionych z Zamawiającym w godzinach 8:00-13:00 do Centrum Usług Społecznościowych i Aktywności Lokalnej SATURN w Czeladzi (rejon Galerii Sztuki Współczesnej "Elektrownia", Czeladź, ul. Dehnelów 45). Dostawa mebli odbędzie się w terminie do dnia 16.09.2019 r. lecz nie wcześniej niż 10.09.2019 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zgodnie z „Załącznikiem nr 1B do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia -część B”
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39141300-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-09-16
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto |
60,00 |
Okres gwarancji jakości |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Wyposażenie meblowe w projekcie „Centrum Usług Społecznościowych i Aktywności Lokalnej SATURN w Czeladzi” - część C |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:I. Informacje dotyczące przedmiotu zamówienia 1. Zakres Przedmiotu zamówienia obejmuje: a) dostawę, rozładunek oraz wyregulowanie i ustawienie mebli we wskazanych pomieszczeniach w Centrum Usług Społecznościowych i Aktywności Lokalnej SATURN w Czeladzi (rejon Galerii Sztuki Współczesnej "Elektrownia", Czeladź, ul Dehnelów 45) b) udzielenie gwarancji jakości na każdą pozycję zamówienia 2. Zamawiający wymaga, aby oferowane meble: a) były fabrycznie nowe, pełnowartościowe, wolne od wad, wykonane zgodnie z normami branżowymi, w stanie kompletnym i zdatnym do używania tj.: gwarantującym stosowanie ich zgodnie z przeznaczeniem bez dokonywania dodatkowych zakupów elementów i akcesoriów b) muszą spełniać wymagania pod względem BHP, zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie c) muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania w krajach Unii Europejskiej, w tym w pomieszczeniach przeznaczonych na stały pobyt ludzi d) muszą spełniać wymagania techniczne określone w pkt. III Szczegółowy opis techniczny 3. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w cenie oferty wszelkie czynności i prace dodatkowe związane z zakupem mebli kompletnych i zdatnych do użytkowania, zgodnie z wymogami opisanymi w punkcie 1 i 2 4. Wykonawca zobowiązany jest do sprzedaży, rozładunku mebli, a następnie do wniesienia ich do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego, wyregulowania i ustawienia Przedmiotu zamówienia, bez ponoszenia dodatkowych kosztów przez Zamawiającego 5. Wykonawca zobowiązany jest do zabrania pustych opakowań po dostarczonych meblach 6. Miejscem dostawy jest Centrum Usług Społecznościowych i Aktywności Lokalnej SATURN w Czeladzi (rejon Galerii Sztuki Współczesnej "Elektrownia", Czeladź, ul Dehnelów 45), pomieszczenia wskazane przez upoważnionego pracownika Zamawiającego II. Termin wykonania zamówienia Dostawa mebli odbędzie się w uzgodnionych z Zamawiającym w godzinach 8:00-13:00 do Centrum Usług Społecznościowych i Aktywności Lokalnej SATURN w Czeladzi (rejon Galerii Sztuki Współczesnej "Elektrownia", Czeladź, ul. Dehnelów 45). Dostawa mebli odbędzie się w terminie do dnia 16.09.2019 r. lecz nie wcześniej niż 10.09.2019 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zgodnie z „Załącznikiem nr 1C do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia -część C”
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39156000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-09-16
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto |
60,00 |
Okres gwarancji jakości |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Wyposażenie meblowe w projekcie „Centrum Usług Społecznościowych i Aktywności Lokalnej SATURN w Czeladzi” - część D |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:I. Informacje dotyczące przedmiotu zamówienia 1. Zakres Przedmiotu zamówienia obejmuje: a) dostawę, rozładunek oraz wyregulowanie i ustawienie mebli we wskazanych pomieszczeniach w Centrum Usług Społecznościowych i Aktywności Lokalnej SATURN w Czeladzi (rejon Galerii Sztuki Współczesnej "Elektrownia", Czeladź, ul Dehnelów 45) b) udzielenie gwarancji jakości na każdą pozycję zamówienia 2. Zamawiający wymaga, aby oferowane meble: a) były fabrycznie nowe, pełnowartościowe, wolne od wad, wykonane zgodnie z normami branżowymi, w stanie kompletnym i zdatnym do używania tj.: gwarantującym stosowanie ich zgodnie z przeznaczeniem bez dokonywania dodatkowych zakupów elementów i akcesoriów b) muszą spełniać wymagania pod względem BHP, zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie c) muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania w krajach Unii Europejskiej, w tym w pomieszczeniach przeznaczonych na stały pobyt ludzi d) muszą spełniać wymagania techniczne określone w pkt. III Szczegółowy opis techniczny 3. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w cenie oferty wszelkie czynności i prace dodatkowe związane z zakupem mebli kompletnych i zdatnych do użytkowania, zgodnie z wymogami opisanymi w punkcie 1 i 2 4. Wykonawca zobowiązany jest do sprzedaży, rozładunku mebli, a następnie do wniesienia ich do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego, wyregulowania i ustawienia Przedmiotu zamówienia, bez ponoszenia dodatkowych kosztów przez Zamawiającego 5. Wykonawca zobowiązany jest do zabrania pustych opakowań po dostarczonych meblach 6. Miejscem dostawy jest Centrum Usług Społecznościowych i Aktywności Lokalnej SATURN w Czeladzi (rejon Galerii Sztuki Współczesnej "Elektrownia", Czeladź, ul Dehnelów 45), pomieszczenia wskazane przez upoważnionego pracownika Zamawiającego II. Termin wykonania zamówienia Dostawa mebli odbędzie się w uzgodnionych z Zamawiającym w godzinach 8:00-13:00 do Centrum Usług Społecznościowych i Aktywności Lokalnej SATURN w Czeladzi (rejon Galerii Sztuki Współczesnej "Elektrownia", Czeladź, ul. Dehnelów 45). Dostawa mebli odbędzie się w terminie do dnia 16.09.2019 r. lecz nie wcześniej niż 10.09.2019 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zgodnie z „Załącznikiem nr 1D do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia -część D”
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39141000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-09-16
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto |
60,00 |
Okres gwarancji jakości |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
Wyposażenie meblowe w projekcie „Centrum Usług Społecznościowych i Aktywności Lokalnej SATURN w Czeladzi” - część E |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:I. Informacje dotyczące przedmiotu zamówienia 1. Zakres Przedmiotu zamówienia obejmuje: a) dostawę, rozładunek oraz wyregulowanie i ustawienie mebli we wskazanych pomieszczeniach w Centrum Usług Społecznościowych i Aktywności Lokalnej SATURN w Czeladzi (rejon Galerii Sztuki Współczesnej "Elektrownia", Czeladź, ul Dehnelów 45) b) udzielenie gwarancji jakości na każdą pozycję zamówienia 2. Zamawiający wymaga, aby oferowane meble: a) były fabrycznie nowe, pełnowartościowe, wolne od wad, wykonane zgodnie z normami branżowymi, w stanie kompletnym i zdatnym do używania tj.: gwarantującym stosowanie ich zgodnie z przeznaczeniem bez dokonywania dodatkowych zakupów elementów i akcesoriów b) muszą spełniać wymagania pod względem BHP, zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie c) muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania w krajach Unii Europejskiej, w tym w pomieszczeniach przeznaczonych na stały pobyt ludzi d) muszą spełniać wymagania techniczne określone w pkt. III Szczegółowy opis techniczny 3. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w cenie oferty wszelkie czynności i prace dodatkowe związane z zakupem mebli kompletnych i zdatnych do użytkowania, zgodnie z wymogami opisanymi w punkcie 1 i 2 4. Wykonawca zobowiązany jest do sprzedaży, rozładunku mebli, a następnie do wniesienia ich do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego, wyregulowania i ustawienia Przedmiotu zamówienia, bez ponoszenia dodatkowych kosztów przez Zamawiającego 5. Wykonawca zobowiązany jest do zabrania pustych opakowań po dostarczonych meblach 6. Miejscem dostawy jest Centrum Usług Społecznościowych i Aktywności Lokalnej SATURN w Czeladzi (rejon Galerii Sztuki Współczesnej "Elektrownia", Czeladź, ul Dehnelów 45), pomieszczenia wskazane przez upoważnionego pracownika Zamawiającego II. Termin wykonania zamówienia Dostawa mebli odbędzie się w uzgodnionych z Zamawiającym w godzinach 8:00-13:00 do Centrum Usług Społecznościowych i Aktywności Lokalnej SATURN w Czeladzi (rejon Galerii Sztuki Współczesnej "Elektrownia", Czeladź, ul. Dehnelów 45). Dostawa mebli odbędzie się w terminie do dnia 16.09.2019 r. lecz nie wcześniej niż 10.09.2019 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zgodnie z „Załącznikiem nr 1E do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia -część E”
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39131100-0, 39132100-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-09-16
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto |
60,00 |
Okres gwarancji jakości |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: