Wyposażenie laboratorium komputerowego dla Małopolskiej Uczelni Państwowej im. rotmistrza...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wyposażenie laboratorium komputerowego dla Małopolskiej Uczelni Państwowej im. rotmistrza Witolda Pileckiego w Oświęcimiu w ramach Dydaktycznej inicjatywy doskonałości
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOświęcim
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-09-11
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyMałopolska Uczenia Państwowa im. rotmistrza Witolda Pileckiego w Oświęcimiu
  • Data publikacji ogłoszenia2020-09-03
  • Numer ogłoszenia580874-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 580874-N-2020 z dnia 2020-09-03 r.

Małopolska Uczenia Państwowa im. rotmistrza Witolda Pileckiego w Oświęcimiu: Wyposażenie laboratorium komputerowego dla Małopolskiej Uczelni Państwowej im. rotmistrza Witolda Pileckiego w Oświęcimiu w ramach Dydaktycznej inicjatywy doskonałości
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Małopolska Uczenia Państwowa im. rotmistrza Witolda Pileckiego w Oświęcimiu, krajowy numer identyfikacyjny 12007355200000, ul. Kolbego  8 , 32-600  Oświęcim, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 33 842 98 01, , e-mail zamowienia.publiczne@uczelniaoswiecim.edu.pl, , faks 033 8435601, 8430530.
Adres strony internetowej (URL): https://www.uczelniaoswiecim.edu.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Uczelnia Państwowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://bip.malopolska.pl/muposwiecim,m,329168,2020.html

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://bip.malopolska.pl/muposwiecim,m,329168,2020.html

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyposażenie laboratorium komputerowego dla Małopolskiej Uczelni Państwowej im. rotmistrza Witolda Pileckiego w Oświęcimiu w ramach Dydaktycznej inicjatywy doskonałości
Numer referencyjny: 13/PN/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiot zamówienia: Wyposażenie laboratorium komputerowego dla Małopolskiej Uczelni Państwowej im. rotmistrza Witolda Pileckiego w Oświęcimiu w ramach Dydaktycznej inicjatywy doskonałości3.2. Opis przedmiotu zamówienia:1. Sprzęt IT – część I2. Biurowe urządzenia wielofunkcyjne – Część II3. Niszczarki wraz z centralką VoIP – Część III4. Oprogramowanie do wizualizacja i kontroli procesu produkcji - część IV5. Oprogramowanie do obliczeń naukowo-inżynierskich – część V6. Oprogramowanie do statystycznej analizy danych – część VI7. Oprogramowanie biznesowe – część VII8. Oprogramowanie do pracowni mechatroniki w zakresie programowania robotów – część VIII9. Oprogramowanie graficzne – część IX10. Oprogramowanie udostępniające zdalny pulpit – część X11. Pakiet biurowy – część XI3.3. Przedmiot zamówienia opisany został w załączniku nr od 5a do 5k dla poszczególnych części:Dotyczy części I, II, III:1. Wszystkie stanowiska zostaną wyposażonych w nowoczesny, wydajny sprzęt komputerowy, który zagwarantuje komfortowe korzystanie z najnowszego oprogramowania oraz zapewni niezbędną moc obliczeniową dla programów graficznych, inżynierskich. Zestaw komputerowy będzie musiał obsłużyć dwa monitory oraz posiadać co najmniej trzy interfejsy sieciowe LAN i obsługę sieci WiFi oraz Bluetooth. Zestaw komputerowy wyposażony być musi w standardowe elementy (tzw. składak) - nie może być to sprzęt produkowany jako tzw. firmowy, ponieważ utrudnia to naprawę/wymianę podzespołów po okresie wymaganej obsługi gwarancyjnej. Cały zestaw kolorystycznie powinien mieścić się w czarni, bieli lub odcieniach szarości (kolorystyka dotyczy zewnętrznej widocznej części zestawu), dopuszczalne są niewielkie akcenty kolorystyczne, ale wymagana jest akceptacja zamawiającego.2. Płyty główna oraz obudowa - Ze względu na konieczność zainstalowania licznych kart rozszerzeń komputer musi zostać wyposażony w płytę główną oraz obudowę o rozmiarze ATX. Płyta główna musi być tak dobrana, aby potrafiła sprawnie obsłużyć wszystkie podzespoły oraz miała możliwość obsługi wszystkich niezbędnych kart rozszerzeń. Dodatkowo, ze względu na założenie dotyczącej zabezpieczenia jednostki centralnej przed dostępem, sprzęt powinien umożliwić przeniesienie portów USB, portów LAN, przycisków włączenie, zresetowania komputera oraz diod na blat biurka.3. Procesor - Ze względu na użytkowanie oprogramowania wymagającego dużej mocy obliczeniowej, zestaw komputerowy musi zostać wyposażony w wydajny procesor, który posiada co najmniej 4 rdzenie fizyczne o taktowaniu nie mniejszym niż 3Ghz. Należy przyjąć, że procesor musi mieć co najmniej 17000 punktów Passmark CPU według serwisu internetowego https://www.cpubenchmark.net 4. Pamięć RAM - Zestaw komputerowy musi zostać wyposażony w co najmniej 16GB pamięci RAM. Konfiguracja pamięci musi zostać dobrana w taki sposób, aby wykorzystać technologię Dual-channel.5. Dysk twardy - Zestaw zostanie wyposażony w dwa dyski twarde. Dysk podstawowy typu SSD o pojemności co najmniej 512GB. Ze względu na konieczność dużej wydajności dysk twardy powinien zostać wykonany w oparciu o technologię MLC nand oraz posiadać złącze typu M.2.6. Drugi dysk to zwykły dysk typu HDD. Jego pojemność to co najmniej 1TB, a prędkość obrotowa to minimum 7200 rpm. Dysk twardy powinien zostać podłączony do płyty głównej z wykorzystaniem interfejsu SATAIII.7. Karta graficzna - Ponieważ pracownia będzie wykorzystywana do pracy w środowisku AutoCad (transformacje 3D oraz rendering), zestaw komputerowy powinien zostać wyposażony w rekomendowaną przez producenta kartę graficzną zapewniającą wydajną pracę. Dodatkowo karta graficzna musi umożliwić podłączenie dwóch monitorów w trybie pulpitu rozszerzonego z wykorzystaniem cyfrowego medium transmisyjnego (dvi, hdmi, displayPort Itp.). Zgodne z zaproponowanymi przez wykonawcę interfejsami.8. Nagrywarka zewnętrzna Blu-ray - Zestaw komputerowy zostanie wyposażony w zewnętrzną nagrywarkę Blue-ray, która ze stacją roboczą zostanie połączona za pomocą złącza USB bezpośrednio. Musi być możliwie najlepiej zabezpieczona przed kradzieżą i przeniesieniem9. Zasilacz - Zasilacz powinien zostać tak dobrany, aby zapotrzebowanie zestawu komputerowego na moc stanowiło 75% mocy maksymalne zasilacza. Zasilacz powinien umożliwić podłączenie wszystkich elementów w jednostce centralnej. Zasilacz powinien posiadać certyfikat „80 Plus Bronze). Wydajny i cichy wentylator.10. Dodatkowe karty rozszerzeń: a) Interfejsy siecioweZe względu na wykorzystanie sprzętu do zajęć związanych z sieciami komputerowymi, musi zostać dołączona dodatkowa karta posiadająca co najmniej 2 interfejsy sieciowe LAN o prędkości 1Gbps.b) Interfejs WiFi oraz BluetoothZestaw komputerowy powinien posiadać kartę zapewniającą dostęp do bezprzewodowych mediów transmisyjnych. WiFi oraz bluetooth. Kartę można pominąć o ile płyta główna zapewnia wsparcie dla powyższych technologii.11. Akcesoria:a) Każde stanowisko wyposażone zostanie w następujące akcesoria:- przewodowy zestaw myszy i klawiatury o jasnym designie. Praca myszy musi być możliwa tak na podkładce jak i blacie stanowiska przy znacznym i bezpośrednim oświetleniu słonecznym.- bezprzewodowy, graficzny tablet ułatwiający projektowanie w programach graficznych,przewodowe słuchawki. 3.4. Niszczarki mają służyć do niszczenia dokumentów służbowych w tym dokumentów zawierających dane osobowe. W związku z tym urządzenia muszą spełniać odpowiednie normy i poziom bezpieczeństwa. Dodatkowo urządzenia muszą niszczyć płyty CD oraz zszywki i spinacze nieodłączone od dokumentów w celu uniknięcia awarii mechanizmu.3.5 Urządzenia wielofunkcyjne mają służyć między innymi do drukowania dokumentów przygotowywanych przez pracowników uczelni w tym druku w kolorze. Drukarki będą również służyć celom dydaktycznym na kierunku Pedagogika. Drukarki muszą również obsługiwać opcję bezpośredniego skanowania dokumentów do komputera poprzez protokół FTP. Drukarki powinny spełniać zasadę ekonomicznej eksploatacji tj. odpowiedniego stosunku ceny do pojemności tonerów i żywotności materiałów eksploatacyjnych. Dotyczy części od IV do XI:12. Oprogramowanie a) Przewiduje się, że w laboratorium komputerowym wykorzystywane będzie następujące lub podobne oprogramowanie między innymi:- Oprogramowanie do wizualizacji oraz kontroli procesów produkcyjnych.- Oprogramowanie do obliczeń naukowo-inżynierskich- Oprogramowanie do statystycznej analizy danych.- Oprogramowanie klasy ERP.- Oprogramowanie graficzne.- Oprogramowanie umożliwiające podgląd pulpitu na stanowiskach Studenckich przez prowadzącego zajęcia i odwrotnie.3. 6. W okresie realizacji przedmiotu zamówienia laboratorium komputerowego Uczelnia nie będzie wyłączona z funkcjonowania.3. 7. W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązany jest do wykonania bezpłatnych przeglądów gwarancyjnych (zgodnych z wymaganiami producenta), nie rzadziej niż co 12 miesięcy, w tym jeden na koniec okresu gwarancyjnego w okresie gwarancji wraz z zapewnieniem bezpłatnych zalecanych przy danym przeglądzie części i materiałów eksploatacyjnych i ich wymianą. Po każdym przeglądzie Wykonawca zobowiązany będzie do wydania świadectwa sprawności i dokonania odpowiedniego wpisu w paszporcie technicznym urządzenia (o ile taki posiada). 3. 8. Warunki dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia:1) wymagania dotyczące serwisua) Wykonawca zapewni serwis gwarancyjny i pogwarancyjny ( tzw. czas reakcji na serwis) na terenie Polski na każde żądanie Zamawiającego w nieprzekraczalnym terminie 72 godziny,b) forma zgłoszeń reklamacji i napraw: telefon, poczta elektronicznac) czas reakcji na serwis : nie dłużej niż 72 h od momentu zgłoszenia przy użyciu urządzenia telefon lub e-mail. Jeżeli informacja została przekazana wykonawcy po godzinie 16.00 danego dnia, przyjmuje się, że czas reakcji liczony jest od godz. 8.00 dnia kolejnego. d) maksymalny czas usunięcia zgłoszonych usterek i wykonania napraw nie może przekroczyć: 30 dni roboczych od chwili przyjęcia zgłoszenia;e) naprawa gwarancyjna przedłuża gwarancję o całkowity czas naprawy;f) Wykonawca zobowiązany jest do natychmiastowej reakcji gwarancyjnej w sytuacji, gdy awaria urządzenia jest poważna, przez co strony rozumieją awarię zagrażającą życiu, zdrowiu lub mieniu znacznej wartości. O potrzebie niezwłocznej reakcji Zamawiający zawiadomi Wykonawcę w sposób wskazany w lit. b lub telefonicznie z podaniem przyczyn, o których mowa w niniejszym ustępie;g) usunięcie wszystkich wad urządzenia, jakie się ujawnią, najpóźniej w ciągu 30 dni roboczych, od ich zgłoszenia przez Zamawiającego. W sytuacji, gdy dochowanie tego terminu jest niemożliwe Wykonawca zapewni niezwłocznie, jednakże w terminie nie dłuższym niż 48 godzin od daty zgłoszenia awarii sprzętu, urządzenie zastępcze o parametrach nie gorszych niż ten w posiadaniu Zamawiającego,h) Wykonawca dostarczy Zamawiającemu nowe urządzenie o nie gorszych parametrach po 3 naprawach gwarancyjnych w przypadku dalszego wadliwego działania (z wyjątkiem uszkodzeń z winy użytkownika).i) Wykonawca dostarczy Zamawiającemu instrukcję obsługi przedmiotu zamówienia w języku polskim w wersji papierowej i elektronicznej oraz paszport techniczny w dniu uruchomienia.3. 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres prac określają załączniki nr 5a oraz 5k do niniejszego SIWZ.3. 8. Miejsce dostawy: przedmiot zamówienia należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego (przy ul. Maksymiliana Marii Kolbego 8 w Oświęcimiu) budynek Collegium sub Horologio.3.9. W przypadku użycia w SIWZ lub załącznikach odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 pzp zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując dokumentację zamówienia powinien założyć, że każdemu odniesieniu o którym mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 pzp użytemu w dokumentacji przetargowej towarzyszy wyraz „lub równoważne".3.10. W przypadku, gdy w SIWZ lub załącznikach zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. W takim przypadku Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji przetargowej . Użycie w SIWZ lub załącznikach oznakowania w rozumieniu art. 2 pkt 16 ustawy oznacza, że zamawiający akceptuje także wszystkie inne oznakowania potwierdzające, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania. W przypadku, gdy wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może uzyskać określonego przez zamawiającego oznakowania lub oznakowania potwierdzającego, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania, zamawiający w terminie przez siebie wyznaczonym akceptuje inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, o ile dany wykonawca udowodni, że roboty budowlane, dostawy lub usługi, które mają zostać przez niego wykonane, spełniają wymagania określonego oznakowania lub określone wymagania wskazane przez zamawiającego.3.11. Użycie w SIWZ lub załącznikach wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku gdy dany wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu wykonawcy, oraz pod warunkiem że dany wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia.

II.5) Główny kod CPV: 39162100-6
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
30213100-6
30213200-7
30200000-1
30230000-0
30236000-2
30237000-9
30232110-8
42962000-7
32420000-3
33195100-4
30191400-8
32550000-3
48000000-8
48700000-5
48300000-1
48190000-6
48620000-0
51610000-1
72000000-5


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 30
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań, co do potwierdzania spełniania tego warunku. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań, co do potwierdzania spełniania tego warunku. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie, a) Część I - co najmniej jednej dostawy sprzętu komputerowego w zakresie: sprzętu komputerowego o wartości co najmniej 50 000,00 brutto;b) Część II, III, IV, VII, X, XI – Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań, co do potwierdzania spełniania tego warunku. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczeniac) Część V, VI, VIII, IX - co najmniej jednej dostawy oprogramowania: w zakresie oprogramowania dedykowanego o wartości co najmniej 30 000,00 brutto;Zamawiający informuje że w przypadku złożenia oferty przez Wykonawcę na kilka części zamówieni wymienionych w lit c) powyżej, wystarczającym będzie wykazanie się przez Wykonawcę jedną dostawą spełniająca opisany tam warunek.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o przedmiotowe zamówienie ww. warunek można spełnić łącznie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: powyżej – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, Dokument, o którym mowa powyżej powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa , zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis dotyczący terminu ważności dokumentu stosuje się. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
7. 5 Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona zostanie wezwany do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: a) Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w zakresie opisanym w pkt 5.2.3 SIWZ (część I i/ lub V, VI, VIII, IX) zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ.b) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
13. 7 Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:a) Formularz ofertowy ( załącznik nr 1) b) Oświadczenie o spełnianiu warunków i niepodleganiu wykluczeniu ( załącznik nr 2)c) Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy i zaciągania w jego imieniu zobowiązań. Musi być załączone w oryginale albo załączone jako kopia pełnomocnictwa uwierzytelniona notarialnie (jeżeli dotyczy). d) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo, podpisane przez osobę/y upoważnione do reprezentacji wskazane we właściwym rejestrze. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Pzp (jeżeli dotyczy).e) Pisemne zobowiązania innych podmiotów od oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeśli dotyczy). f) Wypełniony dla części w której Wykonawca składa ofertę – formularz asortymentowo cenowy, załącznik nr 5a lub/i 5k.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji jakości i rękojmi 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w następującym zakresie:a) w przypadku konieczności przesunięcia terminu realizacji zamówienia, jeśli konieczność ta nastąpiła na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy,b) w przypadku konieczności przesunięcia terminu realizacji zamówienia, jeśli konieczność ta nastąpiła na skutek okoliczności leżących po stronie Zamawiającego;c) w przypadku rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy spowodowanej np. niedostępnością na rynku sprzętu opisanego w przedmiocie zamówienia. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone.d) w przypadku zaistnienia okoliczności powodujących zmniejszenia zakresu świadczenia stanowiącego przedmiot umowy m.in. rezygnacji z części dostaw, gdy realizacja całego zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego – o wartość niewykonanych dostaw. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone.e) w przypadku zmian technologicznych spowodowanych np. zaprzestaniem produkcji określonego sprzętu, lub pojawieniem się na rynku nowszej wersji sprzętu. W takim przypadku Wykonawca po uzyskaniu zgody Zamawiającego może dostarczyć inny produkt, niż zaoferowany w ofercie, pod warunkiem spełnienia wszystkich kluczowych parametrów opisanych w przedmiocie zamówienia w cenie wynikającej z oferty przetargowej. Zaistnienie takiej sytuacji może być również podstawą do aneksowania terminu realizacji umowy.f) nastąpi wywierająca bezpośredni wpływ na dalsze wykonanie umowy zmiana obowiązującego prawa powszechnego (np. ustawy, rozporządzenia, uchwały, w tym zmiana stawki podatku VAT). g) wystąpi konieczność zmiany podwykonawców, powierzenia wykonania części zakresu umowy podwykonawcy lub zmiany zakresu wykonania części zamówienia przez podwykonawcę,h) w razie zaistnienia zdarzeń niezależnych od stron, po dacie zawarcia umowy, o charakterze działania siły wyższej, które uniemożliwiłyby terminowe wykonanie zobowiązań – strony zobowiązują się do wspólnego określenia nowego terminu realizacji przedmiotu umowy,21. 6 Warunki zmian:- inicjowanie zmian – na wniosek wykonawcy lub Zamawiającego,- uzasadnienie zmian – prawidłowa realizacja przedmiotu umowy, obniżenie kosztów eksploatacji przedmiotu umowy , zapewnienie optymalnych parametrów technicznych i jakościowych robót,- forma zmian – aneks do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Wykonawca może, przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać ofertę. Ze zmiany oferty musi jednoznacznie wynikać, które postanowienia oferty są zmieniane. Wykonawca w ofercie możezastrzec informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji Dz. U. 2019 poz. 1010. Zamawiający nie ujawni informacjistanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą być oneudostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa . Wykonawca w szczególności nie może zastrzec w ofercie informacji: 1) odczytywanych podczas otwarcia ofert, októrych mowa w art. 86 ust. 4 ustawy Pzp, 2) które są jawne na mocy odrębnych przepisów, 3) ceny jednostkowej stanowiącej podstawę wyliczenia ceny oferty. Wszelkie informacje stanowiące tajemnicęprzedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1010), , które Wykonawca zastrzeże jako tajemnicę przedsiębiorstwa, powinnyzostać złożone w osobnej kopercie opisanej „Załącznik stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”, a następnie wraz z ofertą wspólnie umieszczone w jednej kopercie składanej Zamawiającemu.Zamawiający informuje, że w przypadku, kiedy Wykonawca otrzyma od niego wezwanie w trybie art. 90 ustawy Pzp, a złożone przez niego wyjaśnienia i/lub dowody stanowić będą tajemnicę przedsiębiorstwa wrozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji Wykonawcy będzie przysługiwało prawo zastrzeżenia ich jako tajemnica przedsiębiorstwa. Przedmiotowe zastrzeżenie Zamawiający uzna zaskuteczne wyłącznie w sytuacji, kiedy Wykonawca oprócz samego zastrzeżenia, jednocześnie wykaże, iż dane informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-09-11, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Zamawiający zastrzega, iż w wypadku wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć, unieważni postępowanie o udzielenie zamówienia.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Sprzęt IT
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wszystkie stanowiska zostaną wyposażonych w nowoczesny, wydajny sprzęt komputerowy, który zagwarantuje komfortowe korzystanie z najnowszego oprogramowania oraz zapewni niezbędną moc obliczeniową dla programów graficznych, inżynierskich. Zestaw komputerowy będzie musiał obsłużyć dwa monitory oraz posiadać co najmniej trzy interfejsy sieciowe LAN i obsługę sieci WiFi oraz Bluetooth. Zestaw komputerowy wyposażony być musi w standardowe elementy (tzw. składak) - nie może być to sprzęt produkowany jako tzw. firmowy, ponieważ utrudnia to naprawę/wymianę podzespołów po okresie wymaganej obsługi gwarancyjnej. Cały zestaw kolorystycznie powinien mieścić się w czarni, bieli lub odcieniach szarości (kolorystyka dotyczy zewnętrznej widocznej części zestawu), dopuszczalne są niewielkie akcenty kolorystyczne, ale wymagana jest akceptacja zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30200000-1, 30213200-7, 30213100-6, 30236000-2, 30237000-9, 33195100-4

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji jakości i rękojmi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Biurowe urządzenia wielofunkcyjne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Urządzenia wielofunkcyjne mają służyć między innymi do drukowania dokumentów przygotowywanych przez pracowników uczelni w tym druku w kolorze. Drukarki będą również służyć celom dydaktycznym na kierunku Pedagogika. Drukarki muszą również obsługiwać opcję bezpośredniego skanowania dokumentów do komputera poprzez protokół FTP. Drukarki powinny spełniać zasadę ekonomicznej eksploatacji tj. odpowiedniego stosunku ceny do pojemności tonerów i żywotności materiałów eksploatacyjnych
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 42962000-7, 32420000-3, 30232110-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji jakości i rękojmi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Niszczarki wraz z centralką VoIP
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Niszczarki mają służyć do niszczenia dokumentów służbowych w tym dokumentów zawierających dane osobowe. W związku z tym urządzenia muszą spełniać odpowiednie normy i poziom bezpieczeństwa. Dodatkowo urządzenia muszą niszczyć płyty CD oraz zszywki i spinacze nieodłączone od dokumentów w celu uniknięcia awarii mechanizmu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30191400-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji jakości i rękojmi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Oprogramowanie do wizualizacja i kontroli procesu produkcji
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Oprogramowanie typu SCADA. System HMI/SCADA do wizualizacji oraz kontroli procesów produkcyjnych: Zestaw edukacyjny oprogramowania SCADA zna 20 licencji + 1 licencja dla instruktora. Cechy charakterystyczne (moduły funkcyjne): wizualizacja i kontrola procesów, Integracyjna platforma systemowa, przemysłowa baza danych, zestaw programów raportowych, przemysłowy portal internetowy, programy komunikacyjne dla różnych typów sterowników PLC, menager produkcji wsadowej, badanie efektywności maszyn (OEE), zarządzanie i śledzenie produkcji, Opłata licencyjna jest jednorazowa, Coroczne odnowienie licencji jest bezpłatne, Licencja edukacyjna na każdy komputer w pracowni. Licencja na okres minimum 3 lata.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 48190000-6, 48700000-5, 48300000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji jakości i rękojmi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Oprogramowanie do obliczeń naukowo-inżynierskich
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Środowisko programistyczne przeznaczone do rozwijania algorytmów, wizualizacji i analizy danych. Program pozwala również na prowadzenie obliczeń numerycznych. Zastosowania: przetwarzanie sygnałów, przetwarzanie obrazów, telekomunikacja, projektowanie układów sterowania, matematyka finansowa. Cechy programu: zintegrowany język programowania wysokiego poziomu, narzędzia do importu danych, możliwość integracji własnego kodu C oraz Java, interaktywne narzędzia do eksploracji i wizualizacji danych (2D i 3D), wbudowane funkcje obliczeniowe (algebra liniowa, statystyka, analiza częstotliwościowa, optymalizacja), narzędzia do tworzenia GUI oraz platformą do wielodomenowej symulacji i projektowania systemów dynamicznych z wykorzystaniem modeli. Stanowi interaktywne środowisko graficzne i zbiór bibliotek konfigurowalnych bloków. Pozwala dokładnie projektować, symulować, a także implementować. Za jego pomocą możemy też kontrolować przetwarzanie sygnałów oraz telekomunikację. Umożliwia także pracę z innymi systemami, zdefiniowanymi w dziedzinie czasu. Licencja edukacyjna na każdy komputer w pracowni. Licencja na okres minimum 3 lata.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 48190000-6, 48700000-5, 48300000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji jakości i rękojmi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: Oprogramowanie do statystycznej analizy danych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Cechy użytkowe: wersja polska; licencja akademicka wieloletnia na 20 stanowisk i 1 licencja dla prowadzącego zajęcia;możliwość instalowania i korzystania z oprogramowania na domowych komputerach pracowników oraz studentów; uaktualnienia do nowych wersji w czasie obowiązywania umowy (bez dodatkowych opłat);prawo do pomocy technicznej bez wnoszenia dodatkowych opłat (pomoc techniczna w języku polskim). Zakres funkcjonalny: podstawowe i zaawansowane metody statystyczne: m.in. statystyki opisowe (w tym: mediany, wartości modalne, kwartyle, określone przez użytkownika percentyle, średnie i odchylenia standardowe, rozstępy kwartylowe, przedziały ufności dla średniej, itd.), korelacje, kalkulator prawdopodobieństwa, dopasowanie rozkładów, regresja wieloraka, analiza wariancji (ANOVA), statystyki nieparametryczne, ogólne modele liniowe, ogólnione modele liniowe i nieliniowe, modele regresji, modele cząstkowych najmniejszych kwadratów, modelowanie równań strukturalnych, analiza skupień, metody prognozowania, szeregi czasowe, analiza przeżycia, analiza mocy testów, tabele raportujące, sterowanie jakością (karty kontrolne i wielowymiarowe karty kontrolne), planowanie doświadczeń, analiza procesu, optymalizacja procesów, wielowymiarowe sterowanie jakością procesów, metody data mining (m.in. sieci neuronowe, analiza koszykowa, analiza skupień uogólnioną metodą EM i k-średnich, ogólne modele drzew klasyfikacyjnych i regresyjnych, interakcyjne drzewa klasyfikacyjne i regresyjne, wzmacniane drzewa klasyfikacyjne i regresyjne, naiwny klasyfikator Bayesa, metoda wektorów nośnych (ang. Support Vector Machines, metoda k-najbliższych sąsiadów), analiza sekwencji, asocjacji i skojarzeń), text mining, tworzenie wykresów (m.in. histogramy, wykresy rozrzutu, wykresy średnia i błędy, wykresy ramka-wąsy, wykres składowych zmienności, wykres rozrzutu z błędem, obrazkowe wykresy rozrzutu, wykresy rozrzutu z rysunkami, wykresy rozrzutu z histogramami, wykresy normalności, wykresy zakresu, wykresy kwantyl-kwantyl, wykresy prawdopodobieństwo-prawdopodobieństwo, wykresy słupkowe/kolumnowe, wykres workowy, wykresy liniowe, wykresy sekwencyjne/nakładane, wykresy kołowe, wykresy powierzchniowe, wykresy warstwicowe, wykresy trójkątne, skategoryzowane wykresy XYZ, skategoryzowane wykresy trójkątne, wykresy macierzowe, wykresy obrazkowe, wykresy XYZ 3W, wykresy trójkątne 3W), dodatkowe analizy i wykresy: analiza brakujących danych, przekodowanie na zmienne sztuczne, zliczanie wystąpień kalkulator liczebności próby propensity score matching, wWykres dyferencjału semantycznego, wykres dla skali Stapela, metoda ocen porównawczych Thurstone'a, współczynniki zgodności sędziów, krzywe ROC, analiza conjoint, analiza aglomeracji, analiza PROFIT, bootstrap, analiza koncentracji, CATANOVA, indeks KMO oraz test sferyczności Bartletta, konfiguracyjna analiza częstości (CFA), wielowymiarowe testy normalności, wykres radarowy, wykres mozaikowy, piramida populacyjna, diagram sieci neuronowej, wykres diamentowy, wykres Likerta, wykres wrażliwości, wykres słonecznikowy, ykres skrzypcowy, wykres piramidowy, wykres motylkowy. Wczytywanie i zapis danych w formatach: Excel, tekstowym, html, STATISTICA, SPSS, SAS, JMP, Minitab, wbudowany język programowania Visual Basic, umożliwiający dostęp programowy do funkcji programu i programowanie własnych procedur analitycznych, środowisko użytkownika umożliwiające graficzne definiowanie projektu analitycznego w postaci schematu (grafu), w którym źródła danych, procedury przetwarzania danych i wyniki reprezentowane są przez ikony, a przepływ danych obrazują strzałki, możliwość uruchamiania procedur w językach R i Python w projektach analitycznych zdefiniowanych jako schemat graficzny (graf), możliwość tworzenia raportów z analizy, z możliwością zapisania w formacie PDF, możliwość ustawienia wynikowych tabel jako dane wejściowe dla kolejnych analiz, możliwość aktualizacji utworzonych wykresów po zmianie danych źródłowych automatycznie lub ręcznie przez użytkownika. Licencja na okres minimum 3 lata.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 48190000-6, 48700000-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji jakości i rękojmi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7 Nazwa: Oprogramowanie biznesowe
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Rozwiązanie chmurowe - dostęp poprzez przeglądarkę internetową!Zakres funkcjonalny: MM – gospodarka materiałowa WM – operacje magazynowe PP – planowanie i zarządzanie zleceniami produkcyjnymi PM – gospodarka remontowa SD - sprzedaż i dystrybucja CO – elementy kontrolingu (podstawowa analityka zarządcza) FI – finanse księgowość PS - zarządzanie projektami HR – kartoteki pracownicze CRM – elementy zarządzania relacjami z klientem (np. Lejek sprzedaży) + raportowanie oraz szkolenia dla wykładowców z zakresu wykorzystania oprogramowania ERP. Materiały dydaktyczne (gotowe zadania, bazy danych, prezentacje). Licencja na okres minimum 3 lata.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 48190000-6, 48700000-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji jakości i rękojmi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8 Nazwa: Oprogramowanie do pracowni mechatroniki w zakresie programowania robotów
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Funkcjonalność oprogramowania: technika (zajęcia techniczno-modelarskie) - tworzenie autorskich projektów maszyn i pojazdów (prototypowanie), informatyka - programowanie maszyn i pojazdów, mechatronika - budowa i programowanie zrobotyzowanych maszyn i robotów mobilnych (systemy: sensor - jednostka analizująco-sterująca - efektor), fizyka - budowa własnej aparatury pomiarowej, prowadzenie doświadczeń, fizyka i informatyka - akwizycja i graficzna prezentacja danych pomiarowych, 15 zestawów – poniżej opis jednego zestawu bazowego wraz z dodatkami i zestawem rozszerzającym, Zestaw Bazowy: inteligentna kostka EV3, trzy interaktywne serwomotory z wbudowanymi czujnikami obrotu (dwa duże silniki i jeden średni), ultradźwiękowy czujnik odległości, czujnik światła / koloru, żyroskop z możliwością kumulacji kąta obrotu, dwa czujniki dotyku, dedykowany akumulator, kulka podporowa, idealnie zastępująca koło kastora, kable połączeniowe, instrukcja budowy robota mobilnego z modułami, klocki pozwalające na budowę różnorodnych maszyn i konstrukcji. Transformator 10V DC – ładowarka. Oprogramowanie i materiały dla nauczyciela – bezpłatnie. Czujnik temperatury - EV3 Temperature Sensor. Zakres pracy: od -20°C do 120°C. Dodatkowe klocki: Zestaw rozszerzający. Uzupełnienie Zestawu bazowego o: koła zębate, przestrzenne części strukturalne, łączniki, ramiona, osie, Zestaw stanowi uzupełnienie zestawu bazowego. Duża liczba elementów specjalnych, kół zębatych, przestrzennych części strukturalnych oraz typowych łączników, ramion i osi pozwala na budowę jeszcze większych i bardziej zaawansowanych konstrukcji. Szkolenie dla 2 koordynatorów Pracowni mechatroniki - Bezpłatnie ZGODNOŚĆ Z*: System operacyjny Windows XP (tylko wersja 32-bitowa) lub Vista (wersja 32/64-bitowa) oprócz wersji Starter Edition, z najnowszymi dodatkami Service Pack. System operacyjny Windows 7 (wersja 32/64-bitowa) lub Windows 8 w trybie desktop (w tym wersja Starter Edition) z najnowszymi dodatkami Service Pack. *) Tylko do instalacji i używania oprogramowania programistycznego EV3 Licencja na okres minimum 3 lata.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 48190000-6, 48700000-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji jakości i rękojmi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 9 Nazwa: Oprogramowanie graficzne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zastosowanie • edycja i obróbka fotografii cyfrowej; formaty i zastosowanie plików graficznych; tworzenie grafik na potrzeby własne, do umieszczenia w Internecie, a nawet do profesjonalnego wykorzystania poligraficznego; tworzenie nawet najbardziej skomplikowanych i efektownych projektów, bogatych w rozmaite warstwy, filtry, maski czy efekty; tworzenie grafik dostępnych w wyjątkowo bogatej rozdzielczości; wdrożenie szybszej i wygodniejszej pracy z grafiką i aplikacjami; tworzenie stron internetowych; projektowanie aplikacji mobilnych; zapoznanie się z podstawowymi technikami retuszu zdjęć; tworzenie wizualizacji reklamowych (projektowanie wizytówek, logo); dopasowywanie, przycinanie, usuwanie obiektów, zabawy kolorami; dodawanie treści (wprowadzanie, formatowanie, edycja tekstu, tworzenie bannerów reklamowych z użyciem masek, tekstów i warstw); publikacja grafik (dobór odpowiedniego formatu, przygotowanie do publikacji w Internecie); opcja 3D w pozwalająca uzyskać profesjonalne animacje (tworzenie np. wizualizacje domów w oparciu o istniejące darmowe szablony, nadawanie ścianom koloru, strukturę dachowi, uzyskanie odbicia w szybach domu, oglądanie domu z różnych perspektyw manewrując osiami X,Y,Z). Szczegółowo: przeglądanie plików graficznych; tworzenie nowych dokumentów i otwieranie zdjęć (rodzaje dokumentów, ustawienia nowego dokumentu, wielkość obszaru roboczego, wielkość i rozdzielczość obrazu, tryby koloru); malowanie (zastosowanie pędzla i ołówka, dobór wielkości, kształtu i typu pędzla, opcje narzędzi); podstawowe techniki retuszu (usuwanie plamek i przebarwień; usuwanie piegów, zmarszczek, znamion; narzędzia korygujące i stempel) zaznaczanie i edycja zaznaczenia wybranych obszarów obrazu (podstawowe narzędzia selekcji i ich konfiguracja, rozszerzanie, pomniejszanie, podstawowa edycja zaznaczenia, zastosowanie narzędzi do poprawiania kształtu zaznaczenia, inne narzędzia edycji zaznaczenia i inne techniki zaznaczania); zaznaczenie automatyczne (różdżka magiczna, panel zakres koloru); zaawansowane techniki retuszu; warstwy – tworzenie i edycja (tworzenie prostych fotomontaży z użyciem warstw, kopiowanie warstw, zaznaczanie warstw, skalowanie i obracanie wybranych fragmentów obrazu, zniekształcanie warstwy, tworzenie cieni i podcieni, edycja kształtu i opcje cienia, skalowanie z użyciem siatki); opcja szybkiej maski (tworzenie i edycja złożonych selekcji, wycinanie z tła różnorodnych kształtów, zmiana tła i dodawanie cieni, lustrzanych odbić i innych efektów); tworzenie wizualizacji reklamowych (nadruki na kubkach, czapkach i koszulkach; wizualizacje na ekranie telefonu, komputera czy tabletu); narzędzia jasności i kontrastu (praca z ciemnymi zdjęciami, praca z narzędziem Krzywe, wykorzystanie panelu Cienie /Podświetlenia, zastosowanie esowatej krzywej kontrastu do poprawy ostrości i kontrastu zdjęć); narzędzia edycji barw (zarządzanie intensywnością kolorów, dobieranie i zmienianie kolorów, usuwanie przebarwień, cyfrowy makijaż, narzędzia Hue/Saturation (Barwa/Nasycenie), Kolor Selektywny, Zastąp Kolor, Balance kolorów i ich zastosowanie w edycji kolorystyki zdjęć, zasady korekcji wybiórczej z użyciem Szybkiej Maski i zaznaczenia); maski warstw (zasady użycia i ich dodawanie, montaże z użyciem masek i warstw, retusz, edycja kolorów i efekty specjalne z użyciem maski) ; montaże z użyciem masek (projekty z użyciem masek, warstw i trybów mieszania kolorów) style warstw i efekty specjalne (cienie, cienie wewnętrzne, rozbłyski, dobór i edycja efektów) ; zmiana ostrości (podstawowe techniki sterowania ostrością, wyostrzanie zdjęć) ; dodawanie treści (wprowadzanie, formatowanie, edycja tekstu, tworzenie bannerów reklamowych z użyciem masek, tekstów i warstw) ; publikacja grafik (dobór odpowiedniego formatu, przygotowanie do publikacji w Internecie. Zgodność z:64-bitowy* Microsoft 7 z dodatkiem Service Pack 1, Windows 10** (wersja 1709 lub nowsza) Wymagania dotyczące przyspieszania GPU System obsługujący standard OpenGL 2.0 Licencja na okres minimum 3 lata.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 48190000-6, 48300000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji jakości i rękojmi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 10 Nazwa: Oprogramowanie udostępniające zdalny pulpit
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Oprogramowanie umożliwia udostępnienie widoku pulpitu z komputera katedry na 20 stanowisk roboczych w czasie rzeczywistymOprogramowanie nie zezwala na sterowanie pulpitem komputera katedry z poziomu stanowiska roboczegoOprogramowanie w prosty sposób wyświetla obraz pełnoekranowy na drugim monitorze stanowiska roboczegoLicencja na okres minimum 3 lata.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 48190000-6, 48700000-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji jakości i rękojmi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 11 Nazwa: Pakiet biurowy
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Pakiet biurowy musi spełniać następujące wymagania:Pełna polska wersja językowa interfejsu użytkownika. Zgodność minimum z systemem Microsoft Windows 10 Professional 64b, Posiada: edytor tekstu, Arkusz kalkulacyjny; Narzędzie do przygotowywania i prowadzenia prezentacji; narzędzie do tworzenia materiałów marketingowych, pozwalającym na ich drukowanie, zamieszczanie w sieci Web oraz przesyłanie pocztą elektroniczną; notatnik pracujący w trybie graficznym przeznaczony do tworzenia i organizowania notatek; narzędzie, które umożliwia tworzenie i przetwarzanie relacyjnych baz danych bez potrzeby znajomości języka SQL czy skomplikowanych środowisk serwerowych. Licencje wieczyste (21sztuk) aktywowane za pomocą jednego klucza (aktywacja zbiorcza), wersja dla instytucji edukacyjnych w formie elektronicznej. Pakiet musi umożliwiać otwieranie plików bez zmian w formatowaniu oryginalnych plików i w pełnej zgodności z rozszerzeniami m.in. *.docx, *.xlsx, *.pptxEdytor tekstów musi umożliwiać: a. Edycję i formatowanie tekstu w języku polskim wraz z obsługą języka polskiego w zakresie sprawdzania pisowni i poprawności gramatycznej oraz funkcjonalnością słownika wyrazów bliskoznacznych i autokorekty b. Wstawianie oraz formatowanie tabel c. Wstawianie oraz formatowanie obiektów graficznych d. Wstawianie wykresów i tabel z arkusza kalkulacyjnego (wliczając tabele przestawne) e. Automatyczne numerowanie rozdziałów, punktów, akapitów, tabel i rysunków f. Automatyczne tworzenie spisów treści g. Formatowanie nagłówków i stopek stron h. Sprawdzanie pisowni w języku polskim i. Śledzenie zmian wprowadzonych przez użytkowników j. Nagrywanie, tworzenie i edycję makr automatyzujących wykonywanie czynności k. Określenie układu strony (pionowa/pozioma) l. Wydruk dokumentów m. Wykonywanie korespondencji seryjnej bazując na danych adresowych pochodzących z arkusza kalkulacyjnego i z narzędzia do zarządzania informacją prywatną n. Pracę na dokumentach utworzonych przy pomocy Microsoft Word 2003 lub Microsoft Word 2007, 2010, 2013 z zapewnieniem bezproblemowej konwersji wszystkich elementów i atrybutów dokumentu o. Zabezpieczenie dokumentów hasłem przed odczytem oraz przed wprowadzaniem modyfikacjiArkusz kalkulacyjny musi umożliwiać: a. Tworzenie raportów tabelarycznych b. Tworzenie wykresów liniowych (wraz linią trendu), słupkowych, kołowych c. Tworzenie arkuszy kalkulacyjnych zawierających teksty, dane liczbowe oraz formuły przeprowadzające operacje matematyczne, logiczne, tekstowe, statystyczne oraz operacje na danych finansowych i na miarach czasu. d. Tworzenie raportów tabeli przestawnych umożliwiających dynamiczną zmianę wymiarów oraz wykresów bazujących na danych z tabeli przestawnych e. Wyszukiwanie i zamianę danych f. Wykonywanie analiz danych przy użyciu formatowania warunkowegog. Nazywanie komórek arkusza i odwoływanie się w formułach po takiej nazwie h. Nagrywanie, tworzenie i edycję makr automatyzujących wykonywanie czynności i. Formatowanie czasu, daty i wartości finansowych z polskim formatem j. Zapis wielu arkuszy kalkulacyjnych w jednym pliku. k. Zachowanie pełnej zgodności z formatami plików utworzonych za pomocą oprogramowania Microsoft Excel 2003 oraz Microsoft Excel 2007 i 2010, z uwzględnieniem poprawnej realizacji użytych w nich funkcji specjalnych i makropoleceń.Narzędzie do przygotowywania i prowadzenia prezentacji musi umożliwiać: a. Przygotowywanie prezentacji multimedialnych, które będą: b. Prezentowanie przy użyciu projektora multimedialnego c. Drukowanie w formacie umożliwiającym robienie notatek d. Zapisanie jako prezentacja tylko do odczytu. e. Nagrywanie narracji i dołączanie jej do prezentacji f. Opatrywanie slajdów notatkami dla prezentera g. Umieszczanie i formatowanie tekstów, obiektów graficznych, tabel, nagrań dźwiękowych i wideo h. Umieszczanie tabel i wykresów pochodzących z arkusza kalkulacyjnego i. Odświeżenie wykresu znajdującego się w prezentacji po zmianie danych w źródłowym arkuszu kalkulacyjnym j. Możliwość tworzenia animacji obiektów i całych slajdów k. Prowadzenie prezentacji w trybie prezentera, gdzie slajdy są widoczne na jednym monitorze lub projektorze, a na drugim widoczne są slajdy i notatki prezentera l. Pełna zgodność z formatami plików utworzonych za pomocą oprogramowania MS PowerPoint 2003, MS PowerPoint 2007 i 2010. Licencja wieczysta.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 48620000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,97
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji jakości i rękojmi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę roboty żelbetowe - Nowy Targ
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania23-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę roboty żelbetowe. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI