Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy wyposażenia meblowego dla Szkoły Doktorskiej...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy wyposażenia meblowego dla Szkoły Doktorskiej Nauk Społecznych Uniwersytetu Jagiellońskiego
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKraków
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
  • Termin składania wniosków2022-04-01
  • ZamawiającyUNIWERSYTET JAGIELLOŃSKI
  • Data publikacji ogłoszenia2022-03-24
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00096716
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy wyposażenia meblowego dla Szkoły Doktorskiej Nauk Społecznych Uniwersytetu Jagiellońskiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET JAGIELLOŃSKI

1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych UJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001270

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Gołębia 24

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-007

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wojciech.sypek@uj.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uj.edu.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy wyposażenia meblowego dla Szkoły Doktorskiej Nauk Społecznych Uniwersytetu Jagiellońskiego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-98dbce63-aab4-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00096716

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/uj_edu

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/uj_edu

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe określenie wymagań technicznych i organizacyjnych dot. korespondencji elektronicznej zawarto w rozdziale IX SWZ, tj. Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z Wykonawcami.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegółowe określenie zasad związanych z obowiązkiem informacyjnym RODO zawarto w rozdziale XXI SWZ, tj. Informacja o przetwarzaniu danych osobowych.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegółowe określenie zasad związanych z obowiązkiem informacyjnym RODO zawarto w rozdziale XXI SWZ, tj. Informacja o przetwarzaniu danych osobowych.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 80.272.43.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

dostawa wyposażenia meblowego dla Szkoły Doktorskiej Nauk Społecznych Uniwersytetu Jagiellońskiego (Wieszak stojący na ubrania - 3 sztuki;
Szafa zamykana drzwiami przesuwnymi – 4 sztuki; Stolik gościnno-kawowy – 7 sztuk; Stół na jednej nodze o podstawie okrągłej - 1 sztuka;
Biurko – 27 sztuk; Biurko z dodatkową blendą – 1 sztuka; Biurko z regulowanym blatem – 1 sztuka; Biurko z regulacją elektryczną – 1 sztuka;
Ekran akustyczny do biurka – 2 sztuki; Ekran akustyczny wolnostojący – 3 sztuki; Kontener pod biurko – 2 sztuki; Sofa modułowa - 6 sztuk; Fotel modułowy – 5 sztuk; Szafa 2-kolumnowa typu Locker – 7 sztuk; Karnisz szynowy - 5 sztuk; Zasłona – 22 sztuki; Fotel – 1 sztuka; Lampa podłogowa – 3 sztuki)

4.2.6.) Główny kod CPV: 39121100-7 - Biurka

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39136000-4 - Wieszaki na odzież

39141300-5 - Szafy

39143110-0 - Łóżka i kanapy oraz specjalne meble tapicerowane

39515100-6 - Zasłony

44115811-7 - Karnisze do zasłon

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Parametry jakościowe materiału zasłon

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach o których mowa w Rozdziale VII SWZ, Wykonawca musi dołączyć do oferty oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do Formularza oferty.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający wymaga złożenia następujących przedmiotowych środków dowodowych:
a) dokumenty producenta materiału (tkaniny) zasłon (np. opisy techniczne sporządzone lub potwierdzone przez producenta lub wydruki ze stron internetowych producenta lub ulotki / katalogi / broszury producenta) lub certyfikaty niezależnych jednostek – potwierdzające i zawierające parametry techniczne i funkcjonalne dotyczące co najmniej:
- odporności na światło,
- właściwości akustycznych,
- trudnopalności,
- odporności na ścieranie,
- gramatury;
b) dokumenty producenta materiału (tkaniny) siedziska sofy (np. opisy techniczne sporządzone lub potwierdzone przez producenta lub wydruki ze stron internetowych producenta lub ulotki / katalogi / broszury producenta) lub certyfikaty niezależnych jednostek - potwierdzające i zawierające parametry techniczne i funkcjonalne dotyczące co najmniej:
- odporności na ścieranie,
- gramatury;
c) dokumenty producenta materiału (tkaniny) siedziska fotela (np. opisy techniczne sporządzone lub potwierdzone przez producenta lub wydruki ze stron internetowych producenta lub ulotki / katalogi / broszury producenta) lub certyfikaty niezależnych jednostek – potwierdzające i zawierające parametry techniczne i funkcjonalne dotyczące co najmniej:
- odporności na ścieranie,
- gramatury;
d) próbki materiału (tkaniny) z których będą wykonane zasłony zaoferowane w pozycji 19,21,23,25 w załączniku nr 2 do Formularza oferty - kalkulacja cenowa oferty. Zamawiający wymaga, aby wszystkie zasłony były wykonane z tego samego materiału, który Wykonawca zaoferuje w ofercie.
Uwaga: Próbki materiału (tkaniny) zasłon należy dostarczyć w wersji fizycznej w ilości 1 sztuki (o powierzchni min. jednego metra kwadratowego) do Działu Zamówień Publicznych Uniwersytetu Jagiellońskiego ul. Straszewskiego 25/3 i 4, 31-113 Kraków. Paczka z próbkami winna być opisana nazwą Wykonawcy oraz napisem: „Próbki 80.272.43.2022 - Nie otwierać przed dniem 01.04.2022 r. przed godziną 1130.
Zamawiający dopuszcza złożenie wyżej wskazanych przedmiotowych środków dowodowych w języku angielskim.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

W przypadku, gdy Wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wezwie Wykonawcę do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie - dotyczy tylko:
b) dokumenty producenta materiału (tkaniny) siedziska sofy (np. opisy techniczne sporządzone lub potwierdzone przez producenta lub wydruki ze stron internetowych producenta lub ulotki / katalogi / broszury producenta) lub certyfikaty niezależnych jednostek - potwierdzające i zawierające parametry techniczne i funkcjonalne dotyczące co najmniej:
- odporności na ścieranie,
- gramatury;
c) dokumenty producenta materiału (tkaniny) siedziska fotela (np. opisy techniczne sporządzone lub potwierdzone przez producenta lub wydruki ze stron internetowych producenta lub ulotki / katalogi / broszury producenta) lub certyfikaty niezależnych jednostek – potwierdzające i zawierające parametry techniczne i funkcjonalne dotyczące co najmniej:
- odporności na ścieranie,
- gramatury;

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Oferta wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami powinna być sporządzona przez Wykonawcę według treści postanowień niniejszej SWZ oraz według jego załączników, w szczególności oferta winna zawierać wypełniony i podpisany formularz oferty (Załącznik nr 1 do SWZ) wraz z co najmniej następującymi załącznikami (wypełnionymi i uzupełnionymi lub sporządzonymi zgodnie z ich treścią):
1) oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania (Załącznik nr 1 do Formularza oferty) – w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu składa każdy z Wykonawców,
2) kalkulację ceny oferty na podstawie tabeli zamieszczonej w Załączniku nr 2 do Formularza oferty,
3) przedmiotowe środki dowodowe, zgodnie z rozdziałem IV SWZ,
4) pełnomocnictwo (zgodnie z ust. 4 i 5 powyżej) lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy.
5) wykaz podwykonawców (o ile dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia określono szczegółowo w projektowanych postanowieniach umowy (wzór umowy) stanowiący załącznik nr 2 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-04-01 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest przy użyciu narzędzia komercyjnego https://platformazakupowa.pl – adres profilu nabywcy: https://platformazakupowa.pl/pn/uj_edu. Składanie i otwarcie ofert odbywa się w formie elektronicznej za pośrednictwem wyżej wymienionej platformy zakupowej, na zasadach określonych w SWZ.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-01 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-04-30

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę montaż kortów tenisowych
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuje brygad do montażu kortów tenisowych. Inwestycje po posesje publiczne, obiekty sportowe. Możliwość podjęcia pracy od zaraz na terenie całej Polski.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI