Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy wyposażenia meblowego dla jednostek Uniwersytetu Jagiellońskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET JAGIELLOŃSKI
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych UJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001270
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Gołębia 24
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-007
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wojciech.sypek@uj.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uj.edu.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy wyposażenia meblowego dla jednostek Uniwersytetu Jagiellońskiego
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-394c5246-e59a-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00199514
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/uj_edu
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/uj_edu
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe określenie wymagań technicznych i organizacyjnych dot. korespondencji elektronicznej zawarto w rozdziale IX SWZ, tj. Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z Wykonawcami.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegółowe określenie zasad związanych z obowiązkiem informacyjnym RODO zawarto w rozdziale XXI SWZ, tj. Informacja o przetwarzaniu danych osobowych.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegółowe określenie zasad związanych z obowiązkiem informacyjnym RODO zawarto w rozdziale XXI SWZ, tj. Informacja o przetwarzaniu danych osobowych.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 80.272.225.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 5
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa wyposażenia meblowego dla Szkoły Doktorskiej Nauk Społecznych Uniwersytetu Jagiellońskiego, położonej w Krakowie w Rynku Głównym 34. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz ze wskazaniem minimalnych parametrów technicznych i funkcjonalnych zawiera Załącznik A do SWZ (część 1).
4.2.6.) Główny kod CPV: 39121100-7 - Biurka
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
39143110-0 - Łóżka i kanapy oraz specjalne meble tapicerowane
39136000-4 - Wieszaki na odzież
39515100-6 - Zasłony
44115811-7 - Karnisze do zasłon
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 95
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Parametry jakościowe materiału zasłon
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa i montaż zabudowy meblowej w strefie socjalnej dla studentów znajdującej się na parterze w segmencie A budynku Wydziału Chemii Uniwersytetu Jagiellońskiego, położonego w Krakowie przy ul. Gronostajowej 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz ze wskazaniem minimalnych parametrów technicznych i funkcjonalnych zawiera Załącznik A do SWZ (część 2).
4.2.6.) Główny kod CPV: 39141000-2 - Meble i wyposażenie kuchni
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
39141200-4 - Blaty
39157000-7 - Części mebli
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa mebli do pomieszczeń Instytutu Nauk Politycznych i Stosunków Międzynarodowych Uniwersytetu Jagiellońskiego, położonego w Krakowie przy ul. Reymonta 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz ze wskazaniem minimalnych parametrów technicznych i funkcjonalnych zawiera Załącznik A do SWZ (część 3).
4.2.6.) Główny kod CPV: 39121200-8 - Stoły
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
39141200-4 - Blaty
39141100-3 - Regały
39141300-5 - Szafy
39157000-7 - Części mebli
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa mebli do pomieszczeń Biura Zastępcy Kanclerza ds. Ogólnych oraz Biura Zastępcy Kanclerza ds. Administrowania Nieruchomościami Uniwersytetu Jagiellońskiego, położonych w Krakowie przy ul. Gołębia 24. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz ze wskazaniem minimalnych parametrów technicznych i funkcjonalnych zawiera Załącznik A do SWZ (część 4).
4.2.6.) Główny kod CPV: 39112000-0 - Krzesła
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
39121200-8 - Stoły
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa mebli dla Jagiellonian Centre for Experimental Therapeutics (JCET), położonego w Krakowie przy ul. Bobrzyńskiego 14. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz ze wskazaniem minimalnych parametrów technicznych i funkcjonalnych zawiera Załącznik A do SWZ (część 5).
4.2.6.) Główny kod CPV: 39121100-7 - Biurka
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
39113100-8 - Fotele
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach o których mowa w Rozdziale VII SWZ, Wykonawca musi dołączyć do oferty oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do Formularza oferty.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Część 1 zamówienia
Zamawiający wymaga złożenia następujących przedmiotowych środków dowodowych:
a) dokumenty producenta materiału (tkaniny) zasłon lub certyfikaty niezależnych jednostek – potwierdzające i zawierające parametry techniczne i funkcjonalne dotyczące co najmniej:odporności na światło,właściwości akustycznych, trudnopalności,odporności na ścieranie,gramatury;
b) dokumenty producenta materiału (tkaniny) siedziska sofy lub certyfikaty niezależnych jednostek - potwierdzające i zawierające parametry techniczne i funkcjonalne dotyczące co najmniej:odporności na ścieranie, gramatury;
c) dokumenty producenta materiału (tkaniny) siedziska fotela lub certyfikaty niezależnych jednostek – potwierdzające i zawierające parametry techniczne i funkcjonalne dotyczące co najmniej: odporności na ścieranie, gramatury;
d) próbki materiału (tkaniny) z których będą wykonane zasłony.
Część 2 zamówienia
Zamawiający wymaga złożenia następujących przedmiotowych środków dowodowych:
a) atest/certyfikat/oświadczenie wystawione przez producenta materiałów lub niezależną jednostkę certyfikującą - potwierdzający klasę trudnopalności użytych materiałów dopuszczoną przez obowiązujące przepisy ochrony Ppoż (Inspektorat Ochrony Ppoż). Zamawiający dopuszcza złożenie wyżej wskazanych przedmiotowych środków dowodowych w języku angielskim.
Część 3 zamówienia
Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych.
Część 4 zamówienia
Zamawiający wymaga złożenia następujących przedmiotowych środków dowodowych:
a) dokumenty producenta oferowanego stołu zawierające między innymi: markę/typ/model/symbol producenta pozwalający na jednoznaczną identyfikację
oferowanego stołu, kolorowe zdjęcie lub rysunek stołu, rodzaje użytych materiałów.
b) dokumenty producenta oferowanych krzeseł zawierające między innymi: markę/typ/model/symbol producenta pozwalający na jednoznaczną identyfikację
oferowanych krzeseł, kolorowe zdjęcia lub rysunki krzeseł, rodzaje użytych materiałów.
Część 5 zamówienia
Zamawiający wymaga złożenia następujących przedmiotowych środków dowodowych:
a) dokumenty producenta oferowanych biurek zawierające między innymi: markę/typ/model/symbol producenta pozwalający na jednoznaczną identyfikację oferowanych biurek, kolorowe zdjęcie lub rysunek biurka, rodzaje użytych materiałów.
b) dokumenty producenta oferowanego kontenerka pod biurko zawierające między innymi: markę/typ/model/symbol producenta pozwalający na jednoznaczną identyfikację oferowanego kontenerka pod biurko, kolorowe zdjęcie lub rysunek kontenerka pod biurko, rodzaje użytych materiałów.
c) dokumenty producenta oferowanych ekranów akustycznych zawierające między innymi: markę/typ/model/symbol producenta pozwalający na jednoznaczną identyfikację oferowanych ekranów akustycznych, kolorowe zdjęcie lub rysunek ekranów akustycznych, rodzaje użytych materiałów.
d) dokumenty producenta oferowanych foteli zawierające między innymi: markę/typ/model/symbol producenta pozwalający na jednoznaczną identyfikację oferowanych foteli, kolorowe zdjęcia lub rysunki fotela, rodzaje użytych materiałów.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Część 1 zamówienia
Zamawiający wymaga złożenia następujących przedmiotowych środków dowodowych:
a) dokumenty producenta materiału (tkaniny) siedziska sofy lub certyfikaty niezależnych jednostek - potwierdzające i zawierające parametry techniczne i funkcjonalne dotyczące co najmniej:odporności na ścieranie, gramatury;
b) dokumenty producenta materiału (tkaniny) siedziska fotela lub certyfikaty niezależnych jednostek – potwierdzające i zawierające parametry techniczne i funkcjonalne dotyczące co najmniej: odporności na ścieranie, gramatury;
Część 2 zamówienia
Zamawiający wymaga złożenia następujących przedmiotowych środków dowodowych:
a) atest/certyfikat/oświadczenie wystawione przez producenta materiałów lub niezależną jednostkę certyfikującą - potwierdzający klasę trudnopalności użytych materiałów dopuszczoną przez obowiązujące przepisy ochrony Ppoż (Inspektorat Ochrony Ppoż). Zamawiający dopuszcza złożenie wyżej wskazanych przedmiotowych środków dowodowych w języku angielskim.
Część 3 zamówienia
Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych.
Część 4 zamówienia
Zamawiający wymaga złożenia następujących przedmiotowych środków dowodowych:
a) dokumenty producenta oferowanego stołu zawierające między innymi: markę/typ/model/symbol producenta pozwalający na jednoznaczną identyfikację
oferowanego stołu, kolorowe zdjęcie lub rysunek stołu, rodzaje użytych materiałów.
b) dokumenty producenta oferowanych krzeseł zawierające między innymi: markę/typ/model/symbol producenta pozwalający na jednoznaczną identyfikację
oferowanych krzeseł, kolorowe zdjęcia lub rysunki krzeseł, rodzaje użytych materiałów.
Część 5 zamówienia
Zamawiający wymaga złożenia następujących przedmiotowych środków dowodowych:
a) dokumenty producenta oferowanych biurek zawierające między innymi: markę/typ/model/symbol producenta pozwalający na jednoznaczną identyfikację oferowanych biurek, kolorowe zdjęcie lub rysunek biurka, rodzaje użytych materiałów.
b) dokumenty producenta oferowanego kontenerka pod biurko zawierające między innymi: markę/typ/model/symbol producenta pozwalający na jednoznaczną identyfikację oferowanego kontenerka pod biurko, kolorowe zdjęcie lub rysunek kontenerka pod biurko, rodzaje użytych materiałów.
c) dokumenty producenta oferowanych ekranów akustycznych zawierające między innymi: markę/typ/model/symbol producenta pozwalający na jednoznaczną identyfikację oferowanych ekranów akustycznych, kolorowe zdjęcie lub rysunek ekranów akustycznych, rodzaje użytych materiałów.
d) dokumenty producenta oferowanych foteli zawierające między innymi: markę/typ/model/symbol producenta pozwalający na jednoznaczną identyfikację oferowanych foteli, kolorowe zdjęcia lub rysunki fotela, rodzaje użytych materiałów.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Oferta wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami powinna być sporządzona przez wykonawcę według treści postanowień niniejszej SWZ oraz według jego załączników, w szczególności oferta winna zawierać wypełniony i podpisany formularz oferty (Załącznik nr 1 do SWZ) wraz z co najmniej następującymi załącznikami (wypełnionymi i uzupełnionymi lub sporządzonymi zgodnie z ich treścią):
1) oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania (Załącznik nr 1 do Formularza oferty) – w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu składa każdy z Wykonawców,
2) kalkulację ceny oferty na podstawie tabeli zamieszczonej w Załączniku nr 2 do Formularza oferty,
3) przedmiotowe środki dowodowe, zgodnie z rozdziałem IV SWZ,
4) pełnomocnictwo (zgodnie z ust. 4 i 5 powyżej) lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy.
5) wykaz podwykonawców (o ile dotyczy).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia określono szczegółowo w projektowanych postanowieniach umowy (wzór umowy) stanowiący załącznik nr 2 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-06-17 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest przy użyciu narzędzia komercyjnego https://platformazakupowa.pl – adres profilu nabywcy: https://platformazakupowa.pl/pn/uj_edu. Składanie i otwarcie ofert odbywa się w formie elektronicznej za pośrednictwem wyżej wymienionej platformy zakupowej, na zasadach określonych w SWZ.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-06-17 11:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-07-16
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Zamawiający wykluczy wykonawcę w przypadku zaistnienia okoliczności przewidzianych postanowieniami art. 7 ust. 1
ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 r., poz. 835).