Wykonanie oraz dostawa materiałów promocyjnych KFS dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonanie oraz dostawa materiałów promocyjnych KFS dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Katowicach
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKatowice
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-10-28
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyWojewódzki Urząd Pracy
  • Data publikacji ogłoszenia2020-10-19
  • Numer ogłoszenia598976-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 598976-N-2020 z dnia 2020-10-19 r.

Wojewódzki Urząd Pracy: Wykonanie oraz dostawa materiałów promocyjnych KFS dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Katowicach
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy, krajowy numer identyfikacyjny 27685569600000, ul. Kościuszki  30 , 40-048  Katowice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 0 32 757 33 61, , e-mail wup@wup-katowice.pl, , faks -.
Adres strony internetowej (URL): http://wup.katowice.ibip.pl/public/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Jednostka organizacyjna samorządu województwa nieposiadająca osobowości prawnej.
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://wup.katowice.ibip.pl/public/

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://wup.katowice.ibip.pl/public/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Inny sposób: pisemnie
Adres:
Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach, ul. Kościuszki 30, 40-048 Katowice

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie oraz dostawa materiałów promocyjnych KFS dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Katowicach
Numer referencyjny: PN/12/20
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Wykonawca zobowiązany jest do wykonania oraz dostarczenia (na koszt własny) całego zamówienia do siedziby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Katowicach ul. Kościuszki 30, od poniedziałku do piątku w godz. od 8.00 do 14.00. Informujemy, że w związku z ogłoszeniem stanu zagrożenia epidemicznego i związanym z tym ograniczeniem ruchu klientów w Wojewódzkim Urzędzie Pracy materiały należy dostarczyć na parter siedziby urzędu (portiernia). Wszystkie materiały należy zapakować zbiorczo w kartonowe pudełka. Wykonawca pokrywa koszty transportu materiałów promocyjnych w tym transportu w przypadku ewentualnych reklamacji. Na opakowaniu powinna zostać umieszczona informacja dotycząca nazwy przedmiotu i ilości sztuk w danym kartonie. Dostarczenie materiałów promocyjnych zostanie potwierdzone przez obydwie strony protokołem zdawczo - odbiorczym, którego sporządzenie leży po stronie Wykonawcy. Dostawa wszystkich produktów (zgodnie z przedmiotem zamówienia) musi nastąpić w terminie do 12 dni roboczych od dnia podpisania umowy. Pod pojęciem dzień roboczy Zamawiający rozumie dni od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.1. Maseczka wielokrotnego użytku OPIS: Materiał: bawełna (preferowany), poliamid lub mieszanka obu materiałów. Materiał powinien zawierać w sobie jony srebra.Mocowanie maseczki: elastyczne.Kolor: czarny lub szary (kolory preferowane, dopuszczalny inny kolor po uzgodnieniu z Zamawiającym).Kolor nadruku: jeden kolor.Nadruk: z boku w okolicy ucha. Rodzaj nadruku: technika najbardziej trwałego nadruku.Dodatkowe wymogi: miejsce na filtr.Pakowanie maseczek: każda maseczka pakowana jednostkowo w folię.LOGOTYPY: Maseczka powinna zawierać łącznie 3 loga, dostarczone wcześniej przez Zamawiającego. Projekt graficzny do akceptacji Zamawiającego. Liczba: 200 sztuk 2. Pojemnik na kanapkiOPIS: Materiał: włókno bambusowe i tworzywo sztuczne PP.Wymiary: 120x170x60 mm (+/- 10 mm).Kolor: beżowy lub szary (kolory preferowane, dopuszczalny inny kolor po uzgodnieniu z Zamawiającym).Kolor gumki: brązowy (kolor preferowany, dopuszczalny inny kolor po uzgodnieniu z Zamawiającym). Kolor nadruku: jeden kolor. Nadruk: pokrywka pojemnika. Rodzaj nadruku: technika najbardziej trwałego nadruku. Dodatkowe wymogi: pojemnik w zestawie z widelcem oraz nożem wykonanymi z tego samego materiału co pojemnik zabezpieczony elastyczną opaską łączącą wszystkie elementy zestawu. Zamawiający dopuszcza aby nóż i widelec zamontowane były zarówno wewnątrz jak i na zewnątrz pudełka.Pakowanie pojemników: pakowane zbiorczo w kartonowe pudełka.LOGOTYPY: Pudełko powinno zawierać łącznie 3 loga, dostarczone wcześniej przez Zamawiającego.Projekt graficzny do akceptacji Zamawiającego. Liczba: 50 sztuk 3. Słuchawki bezprzewodowe douszne z mikrofonemOPIS: Materiał: metal, tworzywo sztuczne.Wymiary stacji dokującej: 80x50x30 mm (+/- 30 mm).Kolor: czarny lub biały (kolory preferowane, dopuszczalny inny kolor po uzgodnieniu z Zamawiającym).Kolor nadruku: jeden kolor. Nadruk: umiejscowiony na stacji dokującej w środkowej jej części.Rodzaj nadruku: technika najbardziej trwałego nadruku. Czas pracy: minimum 4 godziny na pełnej baterii.Dodatkowe wymogi: zestaw winien zawierać kabel USB oraz stację dokującą o pojemności minimalnej 1000 mAh. Pakowanie słuchawek: każdy zestaw słuchawek pakowany jednostkowo.LOGOTYPY: Słuchawki powinny zawierać łącznie 3 loga, dostarczone wcześniej przez Zamawiającego. Projekt graficzny do akceptacji Zamawiającego. Liczba: 50 sztuk 4. Torba bawełnianaOPIS: Materiał: bawełna.Wymiary torby (bez ucha): 420x380 mm (+/- 50 mm).Długość ucha: 350 mm (+/- 20 mm).Gramatura: 120 g/m² (+/- 20 g/m²).Kolor: beżowy - naturalny (kolor preferowany, dopuszczalny inny kolor po uzgodnieniu z Zamawiającym).Kolor nadruku: jeden kolor. Nadruk: umiejscowiony w środkowej części torby (lub w innej części torby po uzgodnieniu z Zamawiającym).Rodzaj nadruku: technika najbardziej trwałego nadruku. Pakowanie toreb bawełnianych: pakowane zbiorczo w kartonowe pudełka.LOGOTYPY: Torba powinna zawierać łącznie 3 loga, dostarczone wcześniej przez Zamawiającego. Projekt graficzny do akceptacji Zamawiającego. Liczba: 200 sztuk 5. Głośnik bezprzewodowy, okrągłyOPIS: Materiał: Metal i/lub tworzywo sztuczne.Wymiary: Ø50x60 mm (+/- 10 mm).Kolor: czarny lub zielony (kolory preferowane, dopuszczalny inny kolor po uzgodnieniu z Zamawiającym).Kolor nadruku: jeden kolor.Nadruk: umiejscowiony na przedniej części głośnika.Rodzaj nadruku: technika najbardziej trwałego nadruku .Minimalny czas pracy: 3 godziny.Moc minimalna: 3 W.Pojemność baterii: 600 mAh (+/-100 mAh).Dodatkowe wymogi: Bluetooth, pasek na nadgarstek. Głośnik powinien posiadać klasę szczelności IPX4 (ochrona przed deszczem i zachlapaniem).Pakowanie głośników: pakowane jednostkowo w kartonowe pudełka.LOGOTYPY: Głośnik powinien zawierać łącznie 2 loga, dostarczone wcześniej przez Zamawiającego. Projekt graficzny do akceptacji Zamawiającego. Liczba: 100 sztuk 6. PendriveOPIS: Materiał: metal, tworzywo sztuczne. Wymiary: 42x7x15 mm (+/- 10 mm).Kolor: czarny (kolor preferowany, dopuszczalny inny kolor po uzgodnieniu z Zamawiającym).Kolor nadruku: jeden kolor.Nadruk: na obudowie pendrive’a.Rodzaj nadruku: technika najbardziej trwałego nadruku. Pojemność: 64 GB.Dodatkowe wymogi: 3 złącza USB; Typ-C, Typ-A, Micro-B.Pakowanie pendrive’ów: pakowane jednostkowo w kartonowe pudełka.LOGOTYPY: Pendrive powinien zawierać łącznie 2 loga, dostarczone wcześniej przez Zamawiającego. Projekt graficzny do akceptacji Zamawiającego. Liczba: 200 sztuk 7. Zestaw piśmienniczy w ozdobnym etuiOPIS: Materiał: Metal, PU.Wymiary etui: 200x100x30 mm (+/- 30 mm).Kolor etui: szary, czarny (kolory preferowane, dopuszczalny inny kolor po uzgodnieniu z Zamawiającym).Zestaw piśmienniczy: długopis i pióro kulkowe.Kolor nadruku: jeden kolor.Nadruk: na wierzchniej stronie ozdobnego etui.Rodzaj nadruku: technika najbardziej trwałego nadruku.Pakowanie długopisów: pakowane jednostkowo.LOGOTYPY: Zestaw piśmienniczy powinien zawierać łącznie 2 loga, dostarczone wcześniej przez Zamawiającego. Projekt graficzny do akceptacji Zamawiającego. Liczba: 60 sztuk 8. Zestaw piśmienniczy w etui zamykanym na suwakOPIS: Materiał: Metal, Skóra PU.Wymiary etui: 180x70x20 mm (+/- 10 mm).Kolor etui: czarny (kolor preferowany, dopuszczalny inny kolor po uzgodnieniu z Zamawiającym).Zestaw piśmienniczy: długopis i cienkopis.Kolor nadruku: jeden kolor.Nadruk: na wierzchniej stronie etui.Rodzaj nadruku: technika najbardziej trwałego nadruku. Dodatkowe wymogi: etui zamykane na suwak.Pakowanie długopisów: pakowane jednostkowo.LOGOTYPY: Zestaw piśmienniczy powinien zawierać łącznie 2 loga, dostarczone wcześniej przez Zamawiającego. Projekt graficzny do akceptacji Zamawiającego. Liczba: 200 sztuk 9. Kubek kawowy 300 mlOPIS: Materiał: łuski kawowe, tworzywo PP.Wymiary: Ø90x130 mm (+/- 15 mm).Pojemność: 300 ml.Kolor: brązowy (kolor preferowany, dopuszczalny inny kolor po uzgodnieniu z Zamawiającym).Kolor nadruku: jeden kolor.Nadruk: na ściance kubka.Rodzaj nadruku: technika najbardziej trwałego nadruku. Dodatkowe wymogi: kubek powinien posiadać podwójne ścianki oraz posiadać pokrywkę. Pakowanie kubków: pakowane jednostkowo w kartonowe pudełka.LOGOTYPY: Kubek powinien zawierać łącznie 2 loga, dostarczone wcześniej przez Zamawiającego. Projekt graficzny do akceptacji Zamawiającego. Liczba: 100 sztuk 10. Zamykany zestaw biurkowy z kalendarzemOPIS: Materiał: papier, tektura.Wymiary: 140x90x25 mm (+/- 15 mm).Kolor: beżowy (kolor preferowany, dopuszczalny inny kolor po uzgodnieniu z Zamawiającym).Kolor nadruku: jeden kolor.Nadruk: na pokrywie zestawu.Rodzaj nadruku: technika najbardziej trwałego nadruku. Dodatkowe wymogi: w zestawie z kartkami memo, znacznikami w minimum 4 kolorach oraz kalendarzem na 2021 r. lub na kilka kolejnych lat.Pakowanie zestawów: pakowane jednostkowo. LOGOTYPY: Zestaw powinien zawierać łącznie 2 loga, dostarczone wcześniej przez Zamawiającego. Projekt graficzny do akceptacji Zamawiającego. Liczba: 200 sztuk 11. Samozaciskowa opaska odblaskowa OPIS: Materiał: plastik.Wymiary: 310x20 mm (+/- 20 mm).Kolor: srebrny, biały, zielony (kolory preferowane, dopuszczalny inny kolor po uzgodnieniu z Zamawiającym).Kolor nadruku: jeden kolor.Nadruk: na wierzchniej stronie odblasku.Rodzaj nadruku: technika najbardziej trwałego nadruku. Pakowanie odblasków: pakowane zbiorczo w kartonowe pudełka.LOGOTYPY: Odblask powinien zawierać łącznie 2 loga, dostarczone wcześniej przez Zamawiającego. Projekt graficzny do akceptacji Zamawiającego. Liczba: 200 sztuk 12. Aluminiowa mini latarkaOPIS: Materiał: aluminium.Wymiary: Ø30x65 mm (+/- 10 mm).Kolor: zielony lub niebieski (kolory preferowane, dopuszczalny inny kolor po uzgodnieniu z Zamawiającym).Kolor nadruku: jeden kolor.Nadruk: na ściance latarki.Rodzaj nadruku: technika najbardziej trwałego nadruku.Dodatkowe wymogi: latarka winna mieć nie mniej niż 5 diod LED, zawieszkę na rękę oraz baterię w zestawie.Pakowanie latarek: pakowane w pudełka lub w folię.LOGOTYPY: Latarka powinna zawierać łącznie 2 loga, dostarczone wcześniej przez Zamawiającego. Projekt graficzny do akceptacji Zamawiającego. Liczba: 200 sztuk Zamawiający zobowiązuje się przekazać plik z logami w wektorowym formacie plików graficznych (PDF lub CDR) w dniu podpisania umowy. Wykonawca zobowiązany jest do dostosowania wielkości nadruku do poszczególnych wymiarów materiałów promocyjnych.Wykonawca, który zlecać będzie wykonanie części zamówienia Podwykonawcom na podstawie umowy w formie pisemnej o charakterze odpłatnym (art. 2 ust. 9a Pzp) zobowiązany jest do wykazania tego w pkt 11 Formularza ofertowego stanowiącego załącznik do niniejszej SIWZ dotyczącego Podwykonawcy.

II.5) Główny kod CPV: 39294100-0
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 31213,06
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 12
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: Dostawa wszystkich produktów (zgodnie z przedmiotem zamówienia) musi nastąpić w terminie do 12 dni roboczych od dnia podpisania umowy.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w ust. 6 w Rozdziale XIV niniejszej SIWZ:- oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę, przedmiotowe oświadczenie zobowiązany jest złożyć każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę. Wzór w/w oświadczenia będzie stanowić załącznik do Informacji z otwarcia ofert, która zostanie zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Termin realizacji zamówienia 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-10-28, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukujemy podwykonawcy na wykonanie stanu zero budynku 250 m2 - Knurów
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania04-10-2025
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Firma zleci wykonanie stanu zero budynku 250 m2 na ławach fundamentowych. Inwestycja na terenie miejscowości Knurów. Rozpoczęcie prac pod koniec października. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI