Wykonanie oraz dostawa materiałów promocyjnych KFS dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonanie oraz dostawa materiałów promocyjnych KFS dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Katowicach
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKatowice
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-10-28
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyWojewódzki Urząd Pracy
  • Data publikacji ogłoszenia2020-10-19
  • Numer ogłoszenia598976-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 598976-N-2020 z dnia 2020-10-19 r.

Wojewódzki Urząd Pracy: Wykonanie oraz dostawa materiałów promocyjnych KFS dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Katowicach
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy, krajowy numer identyfikacyjny 27685569600000, ul. Kościuszki  30 , 40-048  Katowice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 0 32 757 33 61, , e-mail wup@wup-katowice.pl, , faks -.
Adres strony internetowej (URL): http://wup.katowice.ibip.pl/public/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Jednostka organizacyjna samorządu województwa nieposiadająca osobowości prawnej.
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://wup.katowice.ibip.pl/public/

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://wup.katowice.ibip.pl/public/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Inny sposób: pisemnie
Adres:
Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach, ul. Kościuszki 30, 40-048 Katowice

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie oraz dostawa materiałów promocyjnych KFS dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Katowicach
Numer referencyjny: PN/12/20
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Wykonawca zobowiązany jest do wykonania oraz dostarczenia (na koszt własny) całego zamówienia do siedziby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Katowicach ul. Kościuszki 30, od poniedziałku do piątku w godz. od 8.00 do 14.00. Informujemy, że w związku z ogłoszeniem stanu zagrożenia epidemicznego i związanym z tym ograniczeniem ruchu klientów w Wojewódzkim Urzędzie Pracy materiały należy dostarczyć na parter siedziby urzędu (portiernia). Wszystkie materiały należy zapakować zbiorczo w kartonowe pudełka. Wykonawca pokrywa koszty transportu materiałów promocyjnych w tym transportu w przypadku ewentualnych reklamacji. Na opakowaniu powinna zostać umieszczona informacja dotycząca nazwy przedmiotu i ilości sztuk w danym kartonie. Dostarczenie materiałów promocyjnych zostanie potwierdzone przez obydwie strony protokołem zdawczo - odbiorczym, którego sporządzenie leży po stronie Wykonawcy. Dostawa wszystkich produktów (zgodnie z przedmiotem zamówienia) musi nastąpić w terminie do 12 dni roboczych od dnia podpisania umowy. Pod pojęciem dzień roboczy Zamawiający rozumie dni od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.1. Maseczka wielokrotnego użytku OPIS: Materiał: bawełna (preferowany), poliamid lub mieszanka obu materiałów. Materiał powinien zawierać w sobie jony srebra.Mocowanie maseczki: elastyczne.Kolor: czarny lub szary (kolory preferowane, dopuszczalny inny kolor po uzgodnieniu z Zamawiającym).Kolor nadruku: jeden kolor.Nadruk: z boku w okolicy ucha. Rodzaj nadruku: technika najbardziej trwałego nadruku.Dodatkowe wymogi: miejsce na filtr.Pakowanie maseczek: każda maseczka pakowana jednostkowo w folię.LOGOTYPY: Maseczka powinna zawierać łącznie 3 loga, dostarczone wcześniej przez Zamawiającego. Projekt graficzny do akceptacji Zamawiającego. Liczba: 200 sztuk 2. Pojemnik na kanapkiOPIS: Materiał: włókno bambusowe i tworzywo sztuczne PP.Wymiary: 120x170x60 mm (+/- 10 mm).Kolor: beżowy lub szary (kolory preferowane, dopuszczalny inny kolor po uzgodnieniu z Zamawiającym).Kolor gumki: brązowy (kolor preferowany, dopuszczalny inny kolor po uzgodnieniu z Zamawiającym). Kolor nadruku: jeden kolor. Nadruk: pokrywka pojemnika. Rodzaj nadruku: technika najbardziej trwałego nadruku. Dodatkowe wymogi: pojemnik w zestawie z widelcem oraz nożem wykonanymi z tego samego materiału co pojemnik zabezpieczony elastyczną opaską łączącą wszystkie elementy zestawu. Zamawiający dopuszcza aby nóż i widelec zamontowane były zarówno wewnątrz jak i na zewnątrz pudełka.Pakowanie pojemników: pakowane zbiorczo w kartonowe pudełka.LOGOTYPY: Pudełko powinno zawierać łącznie 3 loga, dostarczone wcześniej przez Zamawiającego.Projekt graficzny do akceptacji Zamawiającego. Liczba: 50 sztuk 3. Słuchawki bezprzewodowe douszne z mikrofonemOPIS: Materiał: metal, tworzywo sztuczne.Wymiary stacji dokującej: 80x50x30 mm (+/- 30 mm).Kolor: czarny lub biały (kolory preferowane, dopuszczalny inny kolor po uzgodnieniu z Zamawiającym).Kolor nadruku: jeden kolor. Nadruk: umiejscowiony na stacji dokującej w środkowej jej części.Rodzaj nadruku: technika najbardziej trwałego nadruku. Czas pracy: minimum 4 godziny na pełnej baterii.Dodatkowe wymogi: zestaw winien zawierać kabel USB oraz stację dokującą o pojemności minimalnej 1000 mAh. Pakowanie słuchawek: każdy zestaw słuchawek pakowany jednostkowo.LOGOTYPY: Słuchawki powinny zawierać łącznie 3 loga, dostarczone wcześniej przez Zamawiającego. Projekt graficzny do akceptacji Zamawiającego. Liczba: 50 sztuk 4. Torba bawełnianaOPIS: Materiał: bawełna.Wymiary torby (bez ucha): 420x380 mm (+/- 50 mm).Długość ucha: 350 mm (+/- 20 mm).Gramatura: 120 g/m² (+/- 20 g/m²).Kolor: beżowy - naturalny (kolor preferowany, dopuszczalny inny kolor po uzgodnieniu z Zamawiającym).Kolor nadruku: jeden kolor. Nadruk: umiejscowiony w środkowej części torby (lub w innej części torby po uzgodnieniu z Zamawiającym).Rodzaj nadruku: technika najbardziej trwałego nadruku. Pakowanie toreb bawełnianych: pakowane zbiorczo w kartonowe pudełka.LOGOTYPY: Torba powinna zawierać łącznie 3 loga, dostarczone wcześniej przez Zamawiającego. Projekt graficzny do akceptacji Zamawiającego. Liczba: 200 sztuk 5. Głośnik bezprzewodowy, okrągłyOPIS: Materiał: Metal i/lub tworzywo sztuczne.Wymiary: Ø50x60 mm (+/- 10 mm).Kolor: czarny lub zielony (kolory preferowane, dopuszczalny inny kolor po uzgodnieniu z Zamawiającym).Kolor nadruku: jeden kolor.Nadruk: umiejscowiony na przedniej części głośnika.Rodzaj nadruku: technika najbardziej trwałego nadruku .Minimalny czas pracy: 3 godziny.Moc minimalna: 3 W.Pojemność baterii: 600 mAh (+/-100 mAh).Dodatkowe wymogi: Bluetooth, pasek na nadgarstek. Głośnik powinien posiadać klasę szczelności IPX4 (ochrona przed deszczem i zachlapaniem).Pakowanie głośników: pakowane jednostkowo w kartonowe pudełka.LOGOTYPY: Głośnik powinien zawierać łącznie 2 loga, dostarczone wcześniej przez Zamawiającego. Projekt graficzny do akceptacji Zamawiającego. Liczba: 100 sztuk 6. PendriveOPIS: Materiał: metal, tworzywo sztuczne. Wymiary: 42x7x15 mm (+/- 10 mm).Kolor: czarny (kolor preferowany, dopuszczalny inny kolor po uzgodnieniu z Zamawiającym).Kolor nadruku: jeden kolor.Nadruk: na obudowie pendrive’a.Rodzaj nadruku: technika najbardziej trwałego nadruku. Pojemność: 64 GB.Dodatkowe wymogi: 3 złącza USB; Typ-C, Typ-A, Micro-B.Pakowanie pendrive’ów: pakowane jednostkowo w kartonowe pudełka.LOGOTYPY: Pendrive powinien zawierać łącznie 2 loga, dostarczone wcześniej przez Zamawiającego. Projekt graficzny do akceptacji Zamawiającego. Liczba: 200 sztuk 7. Zestaw piśmienniczy w ozdobnym etuiOPIS: Materiał: Metal, PU.Wymiary etui: 200x100x30 mm (+/- 30 mm).Kolor etui: szary, czarny (kolory preferowane, dopuszczalny inny kolor po uzgodnieniu z Zamawiającym).Zestaw piśmienniczy: długopis i pióro kulkowe.Kolor nadruku: jeden kolor.Nadruk: na wierzchniej stronie ozdobnego etui.Rodzaj nadruku: technika najbardziej trwałego nadruku.Pakowanie długopisów: pakowane jednostkowo.LOGOTYPY: Zestaw piśmienniczy powinien zawierać łącznie 2 loga, dostarczone wcześniej przez Zamawiającego. Projekt graficzny do akceptacji Zamawiającego. Liczba: 60 sztuk 8. Zestaw piśmienniczy w etui zamykanym na suwakOPIS: Materiał: Metal, Skóra PU.Wymiary etui: 180x70x20 mm (+/- 10 mm).Kolor etui: czarny (kolor preferowany, dopuszczalny inny kolor po uzgodnieniu z Zamawiającym).Zestaw piśmienniczy: długopis i cienkopis.Kolor nadruku: jeden kolor.Nadruk: na wierzchniej stronie etui.Rodzaj nadruku: technika najbardziej trwałego nadruku. Dodatkowe wymogi: etui zamykane na suwak.Pakowanie długopisów: pakowane jednostkowo.LOGOTYPY: Zestaw piśmienniczy powinien zawierać łącznie 2 loga, dostarczone wcześniej przez Zamawiającego. Projekt graficzny do akceptacji Zamawiającego. Liczba: 200 sztuk 9. Kubek kawowy 300 mlOPIS: Materiał: łuski kawowe, tworzywo PP.Wymiary: Ø90x130 mm (+/- 15 mm).Pojemność: 300 ml.Kolor: brązowy (kolor preferowany, dopuszczalny inny kolor po uzgodnieniu z Zamawiającym).Kolor nadruku: jeden kolor.Nadruk: na ściance kubka.Rodzaj nadruku: technika najbardziej trwałego nadruku. Dodatkowe wymogi: kubek powinien posiadać podwójne ścianki oraz posiadać pokrywkę. Pakowanie kubków: pakowane jednostkowo w kartonowe pudełka.LOGOTYPY: Kubek powinien zawierać łącznie 2 loga, dostarczone wcześniej przez Zamawiającego. Projekt graficzny do akceptacji Zamawiającego. Liczba: 100 sztuk 10. Zamykany zestaw biurkowy z kalendarzemOPIS: Materiał: papier, tektura.Wymiary: 140x90x25 mm (+/- 15 mm).Kolor: beżowy (kolor preferowany, dopuszczalny inny kolor po uzgodnieniu z Zamawiającym).Kolor nadruku: jeden kolor.Nadruk: na pokrywie zestawu.Rodzaj nadruku: technika najbardziej trwałego nadruku. Dodatkowe wymogi: w zestawie z kartkami memo, znacznikami w minimum 4 kolorach oraz kalendarzem na 2021 r. lub na kilka kolejnych lat.Pakowanie zestawów: pakowane jednostkowo. LOGOTYPY: Zestaw powinien zawierać łącznie 2 loga, dostarczone wcześniej przez Zamawiającego. Projekt graficzny do akceptacji Zamawiającego. Liczba: 200 sztuk 11. Samozaciskowa opaska odblaskowa OPIS: Materiał: plastik.Wymiary: 310x20 mm (+/- 20 mm).Kolor: srebrny, biały, zielony (kolory preferowane, dopuszczalny inny kolor po uzgodnieniu z Zamawiającym).Kolor nadruku: jeden kolor.Nadruk: na wierzchniej stronie odblasku.Rodzaj nadruku: technika najbardziej trwałego nadruku. Pakowanie odblasków: pakowane zbiorczo w kartonowe pudełka.LOGOTYPY: Odblask powinien zawierać łącznie 2 loga, dostarczone wcześniej przez Zamawiającego. Projekt graficzny do akceptacji Zamawiającego. Liczba: 200 sztuk 12. Aluminiowa mini latarkaOPIS: Materiał: aluminium.Wymiary: Ø30x65 mm (+/- 10 mm).Kolor: zielony lub niebieski (kolory preferowane, dopuszczalny inny kolor po uzgodnieniu z Zamawiającym).Kolor nadruku: jeden kolor.Nadruk: na ściance latarki.Rodzaj nadruku: technika najbardziej trwałego nadruku.Dodatkowe wymogi: latarka winna mieć nie mniej niż 5 diod LED, zawieszkę na rękę oraz baterię w zestawie.Pakowanie latarek: pakowane w pudełka lub w folię.LOGOTYPY: Latarka powinna zawierać łącznie 2 loga, dostarczone wcześniej przez Zamawiającego. Projekt graficzny do akceptacji Zamawiającego. Liczba: 200 sztuk Zamawiający zobowiązuje się przekazać plik z logami w wektorowym formacie plików graficznych (PDF lub CDR) w dniu podpisania umowy. Wykonawca zobowiązany jest do dostosowania wielkości nadruku do poszczególnych wymiarów materiałów promocyjnych.Wykonawca, który zlecać będzie wykonanie części zamówienia Podwykonawcom na podstawie umowy w formie pisemnej o charakterze odpłatnym (art. 2 ust. 9a Pzp) zobowiązany jest do wykazania tego w pkt 11 Formularza ofertowego stanowiącego załącznik do niniejszej SIWZ dotyczącego Podwykonawcy.

II.5) Główny kod CPV: 39294100-0
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 31213,06
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 12
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: Dostawa wszystkich produktów (zgodnie z przedmiotem zamówienia) musi nastąpić w terminie do 12 dni roboczych od dnia podpisania umowy.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w ust. 6 w Rozdziale XIV niniejszej SIWZ:- oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę, przedmiotowe oświadczenie zobowiązany jest złożyć każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę. Wzór w/w oświadczenia będzie stanowić załącznik do Informacji z otwarcia ofert, która zostanie zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Termin realizacji zamówienia 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-10-28, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę prace wykończeniowe - Bytom
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę prace wykończeniowe Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI