Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych typu gadżety w ramach Programu Operacyjnego...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych typu gadżety w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój (PO WER) oraz Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego (RPO WSL).
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKatowice
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-08-31
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyWojewódzki Urząd Pracy
  • Data publikacji ogłoszenia2020-08-18
  • Numer ogłoszenia575023-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 575023-N-2020 z dnia 2020-08-18 r.

Wojewódzki Urząd Pracy: Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych typu gadżety w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój (PO WER) oraz Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego (RPO WSL).
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Zamówienie współfinansowane w ramach Pomocy Technicznej RPO WSL i Pomocy Technicznej PO WER
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy, krajowy numer identyfikacyjny 27685569600000, ul. Kościuszki  30 , 40-048  Katowice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 0 32 757 33 61, , e-mail wup@wup-katowice.pl, , faks -.
Adres strony internetowej (URL): http://wup.katowice.ibip.pl/public/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Jednostka organizacyjna samorządu województwa nieposiadająca osobowości prawnej.
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://wup.katowice.ibip.pl/public/

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://wup.katowice.ibip.pl/public/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Inny sposób: pisemnie
Adres:
Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach, ul. Kościuszki 30, 40-048 Katowice

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych typu gadżety w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój (PO WER) oraz Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego (RPO WSL).
Numer referencyjny: PN/6/20
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Postępowanie prowadzone jest w dwóch częściach.CZĘŚĆ ISZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIAMateriały promocyjne typu gadżety w ramach PO WER 2014-20201. Brelok odblaskowy z karabińczykiemBrelok odblaskowy o uniwersalnym kształcie, z karabińczykiem.OPIS:Materiał: miękki plastik Rodzaj materiału: odblaskowy dwustronnyKształt: koło (preferowany) lub trójkątMateriał dodatkowy: metal (karabińczyk)Kolor: pomarańczowy (preferowany) lub srebrny lub niebieski Wymiary: min. 55 x 55 x 2 mm, max. 65 x 55 x 2 mmKolor nadruku: jeden kolorNadruk: na obu stronach przedmiotu – minimum 1 logo na jednej stronie produktuRodzaj nadruku: technika najbardziej trwałego nadrukuPakowanie breloków: Każdy brelok pakowany jednostkowo w folię.LOGOTYPY:Brelok winien zawierać łącznie minimum 2 logo a maksimum 3 logo, wskazane przez Zamawiającego. Projekt graficzny przedmiotu winien być zgodny z linią graficzną Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020.Projekt graficzny do akceptacji przez Zamawiającego.Liczba: 1 500 sztuk2. AntystresAntystres wykonany z pianki.OPIS:Materiał: pianka poliuretanowaKształt: gwiazdka (preferowany) lub piłka Wymiary: 75 x 75 x 35 mm (+/- 5 mm) (preferowany) lub 60 x 60 x 60 mm (+/- 5 mm)Kolor: pomarańczowy (preferowany) lub niebieski lub srebrny Kolor nadruku: jeden kolor Nadruk: z dwóch stron przedmiotuRodzaj nadruku: nadruk najbardziej trwałą technikąLOGOTYPY:Antystres winien zawierać łącznie 2 logo wskazane przez Zamawiającego.Projekt graficzny przedmiotu winien być zgodny z linią graficzną Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020.Projekt graficzny nadruków do akceptacji przez Zamawiającego. Liczba: 500 sztuk3. Smycz z karabińczykiem, złączką i końcówką GSM na sznurkuSmycz z metalowym karabińczykiem, odpinaną plastikową złączką i końcówką GSM na sznurku, mocowaną do karabińczyka za pomocą metalowego koła. Złączka wszyta w dolnej części smyczy pozwala wypiąć dopinkę zakończoną karabińczykiem i końcówką GSM.OPIS:Kolor taśmy po stronie nadruku: biały Kolor taśmy po stronie bez nadruku: pomarańczowyKolor plastikowej złączki: pomarańczowy (preferowany) lub białySzerokość taśmy: 20 mm Długość taśmy (bez złączki) po złożeniu: min. 40 cm, max. 48 cmDługość taśmy (bez złączki, karabińczyka, końcówki GSM) na dopince: min. 6 cm, max. 10 cmMateriał taśmy: poliesterTyp karabińczyka: rybkaMateriał karabińczyka: metalTyp końcówki GSM: uchwyt wczepiany zakończony kołemMateriał złączki: plastikKolor nadruku: wielokolorowyNadruk: na jednej stronie przedmiotuRodzaj nadruku: nadruk najbardziej trwałą technikąLOGOTYPY:Z zewnętrznej strony smyczy naniesienie 3 logo, a także 1 znaku/napisu na krótszej smyczy (część z karabińczykiem) oraz zamieszczenie dodatkowych informacji (np. napisów, znaków) wskazanych przez Zamawiającego na zewnętrznej stronie smyczy tj. na stronie przeznaczonej do zadruku.Projekt graficzny przedmiotu winien być zgodny z linią graficzną Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020.Projekt graficzny do akceptacji przez Zamawiającego. Liczba: 500 sztuk3. Notes A6Notes w twardej oprawie wykonany z tworzywa skóropodobnego, z elastyczną gumką chroniącą wnętrze. Notes dodatkowo wyposażony w tasiemkę do zaznaczania zapisanej strony.OPIS:Materiał okładki: tworzywo skóropodobneKolor okładki: pomarańczowy (preferowany) lub czarny lub biały Kolor gumki: pomarańczowy (preferowany) lub czarny lub biały Kolor tasiemki: pomarańczowy (preferowany) lub czarny lub biały Rozmiar: 90 x 143 x 14 mm (+/- 5 mm)Kartki: papier w kolorze kremowym, w linie Gramatura: min. 70 g/m2Liczba kartek: min. 80, max. 120Nadruk na okładce (przód i tył): jeden kolorNadruk: na obu stronach okładki – minimum 1 logo na jednej stronie produktuRodzaj nadruku: technika najbardziej trwałego nadrukuLOGOTYPY:Okładka z zewnątrz (przód i tył) winna zawierać dane wskazane przez Zamawiającego: łącznie 3 logo.Projekt graficzny przedmiotu winien być zgodny z linią graficzną Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020.Projekt graficzny do akceptacji przez Zamawiającego. Liczba: 400 sztuk5. Kartki MEMO w formie książeczkowejKartki samoprzylepne w etui wykonanym z grubego kartonu, zamykanym w formie książeczki, lakierowana okładka z zewnątrz opatrzona kolorową grafiką. OPIS:Wymiary: 105 x 80 mm (+/- 5 mm)Kolor nadruku (okładka z przodu i z tyłu): wielokolorowyKolor nadruku (karteczki w bloczku): jeden kolorNadruk: na okładce zewnętrznej (z przodu i z tyłu), na karteczkach dwóch bloczków w kolorze białymRodzaj nadruku: nadruk najbardziej trwałą technikąZawartość: - 1 bloczek samoprzylepnych karteczek koloru białego z nadrukiem, o wymiarach 101 x 75 mm (+/- 5 mm), z nadrukiem w jednym kolorze z jednej strony każdej kartki, liczba karteczek; min. 100 kartek, max. 110 kartek;- 1 bloczek samoprzylepnych karteczek koloru białego, o wymiarach 50 x 75 mm (+/- 5 mm), z nadrukiem w jednym kolorze z jednej strony każdej kartki, liczba karteczek; min. 25 kartek, max. 30 kartek;- min. 5 bloczków karteczek wykonanych z folii o wymiarach 12 x 45 mm (+/- 5 mm), każdy w innym jaskrawym kolorze, liczba karteczek; min. 20 karteczek, max 25 karteczek z każdego koloru.LOGOTYPY:Okładka z zewnątrz (przód i tył) winna zawierać elementy wskazane przez Zamawiającego: łącznie minimum 3 logo, maksimum 4 logo oraz niezbędne dane wskazane przez Zamawiającego (np. tekst, zdjęcia, grafiki). Karteczki winny zawierać dane wskazane przez Zamawiającego (np. tekst, logo).Wykonawca musi dysponować zbiorami zdjęć/grafik do wykorzystania podczas projektu karteczek MEMO. Nabycie praw do wykorzystania zdjęć i grafik leży po stronie Wykonawcy. Projekt graficzny przedmiotu winien być zgodny z linią graficzną Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020.Projekt graficzny do akceptacji przez Zamawiającego. Liczba: 600 sztuk6. Ściereczka z mikrofibryŚciereczka z mikrofibry do czyszczenia okularów, monitorów, ekranu telefonów czy tabletów. Ściereczka może być wielokrotnie użyta po wypraniu.OPIS:Materiał: mikrofibraKolor: białyRozmiar: 15 cm x 18 cm (+/- 2 cm)Gramatura: min. 180 g/m2 , max. 280 g/m2Kolor nadruku: wielokolorowyNadruk: na jednej stronie przedmiotu, na całej powierzchni przeznaczonej do zadrukuRodzaj nadruku: nadruk sublimacyjnyPakowanie ściereczki: Każda ściereczka pakowana jednostkowo w folię.LOGOTYPY:Ściereczka winna zawierać łącznie 4 logo oraz dodatkowe elementy wskazane przez Zamawiającego (np. tekst, zdjęcia, grafiki).Wykonawca musi dysponować zbiorami zdjęć/grafik do wykorzystania podczas projektu ściereczki. Nabycie praw do wykorzystania zdjęć i grafik leży po stronie Wykonawcy. Projekt graficzny przedmiotu winien być zgodny z linią graficzną Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020.Projekt graficzny do akceptacji przez Zamawiającego. Liczba: 500 sztuk7. Zakładka magnetycznaZakładka magnetyczna ze specjalnym wcięciem (wypustką) pełni funkcję znacznika (umożliwia zaznaczenie fragmentu tekstu, kartki papieru). Składana zakładka dzięki zastosowaniu magnesów może zaznaczyć do kilku stron. Siła magnesów w skuteczny sposób uniemożliwia wysunięcie się zakładki z zaznaczonego materiału. Zakładka posiada specjalne wycięcie powodujące, że informacja umiejscowiona na nim będzie widoczna także po zgięciu zakładki.Pakowanie zakładki: Zakładki zapakowane jednostkowo w folię.OPIS:Wymiar zakładki otwartej: 140 x 40 mm (+/- 11 mm)Materiał: papier kredowy o gramaturze min. 280 g/m2Kolor nadruku: wielokolorowyNadruk: po obu stronach przedmiotuZabezpieczenie folią: laminowanie dwustronne, folia błyszczącaKształt brzegów: zaokrąglenieBigowanie: takWypustka: takMagnesy na obu "ramionach" zakładki: takRodzaj nadruku: technika najbardziej trwałego nadrukuLOGOTYPY:Zakładka winna zawierać łącznie minimum 3 logo, maksimum 4 logo oraz dodatkowe elementy wskazane przez Zamawiającego (np. tekst, zdjęcia, grafiki).Projekt graficzny przedmiotu winien być zgodny z linią graficzną Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020.Wykonawca musi dysponować zbiorami zdjęć/grafik do wykorzystania podczas projektu zakładki magnetycznej. Nabycie praw do wykorzystania zdjęć i grafik leży po stronie Wykonawcy. Projekt graficzny do akceptacji przez Zamawiającego. Liczba: 500 sztuk8. Notes magnetyczny z ołówkiemNotes na folii magnetycznej umożliwiający przyczepienie do metalowych powierzchni. Notes w formie bloczku osadzony na tekturowym podkładzie. Ołówek stanowiący element zestawu, przymocowany do notesu za pomocą uchwytu.OPIS:Całkowity format notesu: 75 x 165 mm (+/- 5 mm)Główka magnetyczna laminowana z pełnokolorowym nadrukiemWymiary całkowitego obszaru magnesu: 75 x 75 mm (+/- 5 mm)Wymiary widocznego obszaru magnesu: 75 x 60 mm (+/- 5 mm)Grubość magnesu: min. 0,4 mm, max. 0,8 mmBlok (notes) na tekturowym podkładzieFormat bloczku: 75 x 105 mm (+/- 5 mm)Rodzaj papieru: papier offsetowy koloru białego o gramaturze min. 80 g/m2Liczba kartek: 25Druk na kartkach: na jednej stronie każdej kartkiKolor nadruku: wielokolorowyRodzaj nadruku: technika najbardziej trwałego nadrukuOłówekDługość ołówka: min. 75 mm, max. 90 mmKolor zewnętrzny ołówka: naturalne drewnoPakowanie notesu: Notesy (z ołówkiem) pakowane jednostkowo w folię.LOGOTYPY:Notes winien zawierać łącznie minimum 3 logo, maksimum 4 logo oraz dodatkowe elementy wskazane przez Zamawiającego (np. tekst, zdjęcia, grafiki).Wykonawca musi dysponować zbiorami zdjęć/grafik do wykorzystania podczas projektu notesu magnetycznego. Nabycie praw do wykorzystania zdjęć i grafik leży po stronie Wykonawcy. Projekt graficzny przedmiotu winien być zgodny z linią graficzną Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020.Projekt graficzny do akceptacji przez Zamawiającego. Liczba: 300 sztukHarmonogram prac1. Zamawiający przekaże treść informacji merytorycznych do umieszczenia na materiałach oraz linię graficzną PO WER 2014-2020, w wersji elektronicznej, w terminie 1 dnia roboczego od dnia podpisania umowy.2. Wykonawca w terminie 7 dni roboczych od otrzymania treści informacji merytorycznych przekaże Zamawiającemu projekty materiałów reklamowych w formie elektronicznej.3. Zamawiający w terminie do 6 dni roboczych od otrzymania projektu od Wykonawcy dokona akceptacji przedstawionych przez Wykonawcę wzorów materiałów promocyjnych bądź naniesie ewentualne uwagi w terminie 2 dni roboczych, które przekaże drogą elektroniczną. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić uwagi w całości.4. W przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego ewentualnych poprawek, Wykonawca je uwzględni i w ciągu 2 dni roboczych przedstawi Zamawiającemu projekty do akceptacji. Zamawiający, w terminie do 6 dni roboczych od otrzymania od Wykonawcy projektów po korekcie, dokona akceptacji przedstawionych przez Wykonawcę wzorów materiałów promocyjnych bądź naniesie ewentualne uwagi w terminie 2 dni roboczych.Informacje dodatkoweW przypadku, gdy wystąpią techniczne problemy odnośnie wielkości logotypów, Zamawiający zastrzega możliwość modyfikacji logotypów, tj. zastosowanie krótszych podpisów występujących przy logo (np. Fundusze Europejskie, Unia Europejska), zgodnie z zapisami Podręcznika wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji.Projekt graficzny każdego przedmiotu winien być zgodny z linią graficzną Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020.W przypadku, gdy Zamawiający wskazuje kolor nadruku jako jeden kolor, należy to rozumieć jako kolor czarny lub biały. Przygotowując projekt danego przedmiotu z nadrukiem jednokolorowym Wykonawca winien jest uwzględnić taki kolor (czarny lub biały), który będzie stanowić większy kontrast w porównaniu z barwą powierzchni przewidzianej do zadruku celem zapewnienia możliwie najlepszej widoczności i czytelności znaków, treści itd. Dni robocze należy rozumieć jako dni od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. Produkt preferowany – w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia Zamawiający używa pojęcia "preferowany", co należy rozumieć jako najbardziej pożądaną cechę produktu. Wykonawca winien podjąć wszelkie czynności i starania zmierzające do dostarczenia Zamawiającemu produktu, którego cecha została określona jako preferowana.LicencjaWykonawca musi dysponować zbiorami zdjęć/grafik do wykorzystania podczas projektu. Nabycie praw do wykorzystania zdjęć/grafik leży po stronie Wykonawcy. Wykonawca przekaże Zamawiającemu prawa do dysponowania użytymi w materiałach formami graficznymi, udzielając bezterminowej licencji na ich wykorzystanie na wszystkich polach eksploatacji.Pakowanie1. Produkty będą zapakowane zbiorczo, a dodatkowo Zamawiający wymaga pakowania jednostkowego w folię, w przypadku:- breloka odblaskowego z karabińczykiem, - ściereczki z mikrofibry,- zakładki magnetycznej,- notesu magnetycznego z ołówkiem.2. Na każdym opakowaniu zbiorczym winna być umieszczona informacja dotycząca przedmiotu i liczby sztuk w danym kartonie.3. Pakowanie materiałów reklamowych winno być wykonane przez Wykonawcę w taki sposób, aby maksymalnie zabezpieczyć przedmiot zamówienia przed jego ewentualnym zniszczeniem.Warunki dostawy1. Wykonawca dostarczy materiały reklamowe w całości tj. w jednej dostawie do siedziby Zamawiającego, mieszczącej się w Katowicach przy ul. Kościuszki 30, pokój nr 2 (parter) w godzinach 7:30-14:00, w terminie do 30 dni roboczych od dnia akceptacji wszystkich projektów przez Zamawiającego wraz z protokołem zdawczo-odbiorczym w 2 egzemplarzach (po jednym dla każdej ze stron).2. Całkowity koszt dostawy, obejmujący transport, ubezpieczenie, wniesienie/rozładunek na ww. adres, ponosi Wykonawca.3. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości na dostarczone materiały na okres 12 miesięcy. Wykonawca pokrywa koszty transportu w przypadku ewentualnych reklamacji.4. W przypadku zgłoszonych wad, Wykonawca pokryje wszystkie dodatkowe koszty związane z odebraniem i ponownym dostarczeniem przedmiotu zamówienia (prawidłowo opakowanego) do siedziby Zamawiającego.Płatność1. Zapłata za wykonanie umowy zostanie dokonana przelewem na rachunek podany przez Wykonawcę, w terminie 30 dni od daty otrzymania faktury, na podstawie protokołu zdawczo – odbiorczego. 2. W przypadku złożenia faktury zawierającej błędy, termin liczony będzie od dnia złożenia faktury korygującej.CZĘŚĆ IISZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIAMateriały promocyjne typu gadżety w ramach RPO WSL 2014-20201. Brelok odblaskowy z karabińczykiemBrelok odblaskowy o uniwersalnym kształcie, z karabińczykiem.OPIS:Materiał: miękki plastik Rodzaj materiału: odblaskowy dwustronnyKształt: koło (preferowany) lub trójkąt Materiał dodatkowy: metal (karabińczyk)Kolor: żółty (preferowany) lub srebrny lub niebieskiWymiary: min. 55 x 55 x 2 mm, max. 65 x 55 x 2 mmKolor nadruku: jeden kolorNadruk: na obu stronach przedmiotu – minimum 1 logo na jednej stronie produktuRodzaj nadruku: technika najbardziej trwałego nadrukuPakowanie breloków: Każdy brelok pakowany jednostkowo w folię.LOGOTYPY:Brelok winien zawierać łącznie minimum 2 logo a maksimum 4 logo, wskazane przez Zamawiającego. Projekt graficzny przedmiotu winien być zgodny z linią graficzną Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego 2014-2020.Projekt graficzny do akceptacji przez Zamawiającego.Liczba: 2 000 sztuk2. AntystresAntystres wykonany z pianki.OPIS:Materiał: pianka poliuretanowaKształt: gwiazdka (preferowany) lub piłka Wymiary: 75 x 75 x 35 mm (+/- 5 mm) (preferowany) lub 60 x 60 x 60 mm (+/- 5 mm)Kolor: żółty (preferowany) lub niebieski lub srebrny Kolor nadruku: jeden kolor Nadruk: z dwóch stron przedmiotu - 1 logo na jednej stronie produktuRodzaj nadruku: nadruk najbardziej trwałą technikąLOGOTYPY:Antystres winien zawierać łącznie 2 logo wskazane przez Zamawiającego.Projekt graficzny przedmiotu winien być zgodny z linią graficzną Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego 2014-2020.Projekt graficzny nadruków do akceptacji przez Zamawiającego.Liczba: 1 800 sztuk3. Smycz z karabińczykiem, złączką i końcówką GSM na sznurkuSmycz z metalowym karabińczykiem, odpinaną plastikową złączką i końcówką GSM na sznurku mocowaną do karabińczyka za pomocą metalowego koła. Złączka wszyta w dolnej części smyczy pozwala wypiąć dopinkę zakończoną karabińczykiem i końcówką GSM.OPIS:Kolor taśmy po stronie nadruku: biały Kolor taśmy po stronie bez nadruku: żółty Kolor złączki: żółty (preferowany) lub biały lub szary Szerokość taśmy: 20 mm Długość taśmy (bez złączki) po złożeniu: min. 40 cm, max. 48 cmDługość taśmy (bez złączki, karabińczyka, końcówki GSM) na dopince po złożeniu: min. 6 cm, max. 10 cmMateriał taśmy: poliesterTyp karabińczyka: rybkaMateriał karabińczyka: metalTyp końcówki GSM: uchwyt wczepiany zakończony kołemMateriał złączki: plastikKolor nadruku: wielokolorowyNadruk: na jednej stronie przedmiotuRodzaj nadruku: nadruk najbardziej trwałą technikąLOGOTYPY:Z zewnętrznej strony smyczy naniesienie 4 logo, a także 1 znaku/napisu na krótszej smyczy (część z karabińczykiem) oraz zamieszczenie dodatkowych informacji (np. napisów, znaków) wskazanych przez Zamawiającego na zewnętrznej stronie smyczy tj. na stronie przeznaczonej do zadruku.Projekt graficzny przedmiotu winien być zgodny z linią graficzną Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego 2014-2020.Projekt graficzny do akceptacji przez Zamawiającego. Liczba: 1 800 sztuk4. Torba bawełniana z krótkimi uchwytamiWytrzymała bawełniana torba do noszenia w dłoni.OPIS:Wymiary: 38 x 42 cm (+/- 2 cm)Gramatura: 140 g/m2, max. 180 g/m2Materiał: bawełnaKolor materiału: szary (preferowany) lub żółty lub czarny Długość rączek (licząc po obwodzie): 35 cm (+/- 5 cm)Szerokość rączek: min. 2,5 cm, max. 3 cmUchwyty wszyte wewnątrz torby z przeszyciem krzyżykowym.Kolor nadruku: jeden kolorNadruk: na jednej zewnętrznej stronie przedmiotuRodzaj nadruku: technika najbardziej trwałego nadrukuLOGOTYPY:Przód torby winien zawierać 4 logo oraz niezbędne dane wskazane przez Zamawiającego.Projekt graficzny przedmiotu winien być zgodny z linią graficzną Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego 2014-2020.Projekt graficzny do akceptacji przez Zamawiającego.Liczba: 1 100 sztuk5. Notes A6Notes w twardej oprawie, wykonany z tworzywa skóropodobnego, z elastyczną gumką chroniącą wnętrze. Notes dodatkowo wyposażony w tasiemkę do zaznaczania zapisanej strony.OPIS:Materiał okładki: tworzywo skóropodobneKolor okładki: niebieski (preferowany) lub czarny lub białyKolor gumki: niebieski (preferowany) lub czarny lub biały Kolor tasiemki: niebieski (preferowany) lub czarny lub biały Rozmiar: 90 x 143 x 14 mm (+/- 5 mm)Kartki: papier w kolorze kremowym, w linie Gramatura: min. 70 g/m2Liczba kartek: min. 80, max. 120Kolor nadruku: jeden kolorNadruk: na obu zewnętrznych stronach okładki (z przodu i z tyłu okładki) – minimum 1 logo na jednej stronie produktuRodzaj nadruku: technika najbardziej trwałego nadrukuLOGOTYPY:Okładka z zewnątrz (przód i tył) winna zawierać łącznie 4 logo wskazane przez Zamawiającego.Projekt graficzny przedmiotu winien być zgodny z linią graficzną Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego 2014-2020.Projekt graficzny do akceptacji przez Zamawiającego. Liczba: 900 sztuk6. Miś maskotka Maskotka wykonana z miękkiego pluszu w postaci misia ubranego w białą koszulkę (ściąganą).Materiał wykonania: pluszKolor pluszu: beżowy (preferowany) lub brązowy lub kremowy lub biały Wysokość w pozycji siedzącej: 25 cm (+/- 3 cm)Wielkość całkowita: 38 cm (+/- 3 cm)Kolor koszulki: biały 14)Nadruk na koszulce: takKolor nadruku na koszulce: wielokolorowyNadruk: na obu zewnętrznych stronach koszulki (z przodu i z tyłu koszulki) – minimum 1 logo na jednej stronie produktu Rodzaj nadruku: nadruk najbardziej trwałą technikąLOGOTYPY:Na koszulce winny być naniesione łącznie minimum 4 logo, maksimum 5 logo. Zamawiający dopuszcza zamieszczenie dodatkowych informacji (np. napisów) na koszulce misia.Projekt graficzny przedmiotu winien być zgodny z linią graficzną Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego 2014-2020.Projekt graficzny nadruków do akceptacji przez Zamawiającego.Liczba: 500 sztuk7. Kubek ceramicznyBiały kubek ceramiczny z nadrukiem sublimacyjnym.OPIS:Pojemność : min. 300, max 330 mlWysokość: min. 90 mm, max. 97 mm Średnica: min. 80 mm, max. 85 mmKolor kubka: białyKolor nadruku: wielokolorowy Nadruk: zewnętrzna strona przedmiotu, na całej powierzchni przeznaczonej do zadrukuRodzaj nadruku: sublimacjaPakowanie kubka: Każdy kubek pakowany jednostkowo w pudełko.LOGOTYPY:Projekt kubka będzie uwzględniać łącznie minimum 4 logo, maksimum 5 logo oraz dodatkowe informacje wskazane przez Zamawiającego (np. napisy, znaki, grafiki, zdjęcia).Wykonawca musi dysponować zbiorami zdjęć/grafik do wykorzystania podczas projektu kubka. Nabycie praw do wykorzystania zdjęć i grafik leży po stronie Wykonawcy. Projekt graficzny przedmiotu winien być zgodny z linią graficzną Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego 2014-2020.Projekt do akceptacji przez Zamawiającego.Liczba: 800 sztuk8. Kartki MEMO w formie książeczkowejKartki samoprzylepne w etui wykonanym z grubego kartonu, zamykanym w formie książeczki, lakierowana okładka z zewnątrz opatrzona kolorową grafiką. OPIS:Wymiary: 105 x 80 mm (+/- 5 mm)Kolor nadruku (okładka z przodu i z tyłu-): wielokolorowyKolor nadruku (karteczki w bloczku): jeden kolorNadruk: na okładce zewnętrznej (z przodu i z tyłu), na karteczkach dwóch bloczków w kolorze białymRodzaj nadruku: nadruk najbardziej trwałą technikąZawartość: - 1 bloczek samoprzylepnych karteczek koloru białego z nadrukiem, o wymiarach 101 x 75 mm (+/- 5 mm), z nadrukiem w jednym kolorze z jednej strony każdej kartki,liczba karteczek; min. 100 kartek, max. 110 kartek;- 1 bloczek samoprzylepnych karteczek koloru białego, o wymiarach 50 x 75 mm (+/- 5 mm), z nadrukiem w jednym kolorze z jednej strony każdej kartki,liczba karteczek; min. 25 kartek, max. 30 kartek;- min. 5 bloczków karteczek wykonanych z folii o wymiarach 12 x 45 mm (+/- 5 mm), każdy w innym jaskrawym kolorze,liczba karteczek; min. 20 karteczek, max 25 karteczek z każdego koloru.LOGOTYPY:Okładka z zewnątrz (przód i tył) winna zawierać elementy wskazane przez Zamawiającego: łącznie minimum 4 logo, maksimum 5 logo oraz niezbędne dane wskazane przez Zamawiającego (np. tekst, zdjęcia, grafiki). Karteczki winny zawierać dane wskazane przez Zamawiającego (np. tekst, logo).Wykonawca musi dysponować zbiorami zdjęć/grafik do wykorzystania podczas projektu karteczek MEMO. Nabycie praw do wykorzystania zdjęć i grafik leży po stronie Wykonawcy. Projekt graficzny przedmiotu winien być zgodny z linią graficzną Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego 2014-2020.Projekt graficzny do akceptacji przez Zamawiającego. Liczba: 800 sztuk9. Ściereczka z mikrofibryŚciereczka z mikrofibry do czyszczenia okularów, monitorów, ekranu telefonów czy tabletów. Ściereczka może być wielokrotnie użyta po wypraniu.OPIS:Materiał: mikrofibraKolor: białyRozmiar: 15 cm x 18 cm (+/- 2 cm)Gramatura: min. 180 g/m2 , max. 280 g/m2Kolor nadruku: wielokolorowyNadruk: na jednej stronie przedmiotu, na całej powierzchni przeznaczonej do zadrukuRodzaj nadruku: sublimacjaPakowanie ściereczki: Każda ściereczka pakowana jednostkowo w folię.LOGOTYPY:Ściereczka winna zawierać łącznie minimum 4 logo, maksimum 5 logo oraz dodatkowe elementy wskazane przez Zamawiającego (np. tekst, zdjęcia, grafiki).Wykonawca musi dysponować zbiorami zdjęć/grafik do wykorzystania podczas projektu ściereczki. Nabycie praw do wykorzystania zdjęć i grafik leży po stronie Wykonawcy. Projekt graficzny przedmiotu winien być zgodny z linią graficzną Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego 2014-2020.Projekt graficzny do akceptacji przez Zamawiającego. Liczba: 1 800 sztuk10. Zakładka magnetycznaZakładka magnetyczna ze specjalnym wcięciem (wypustką) pełni funkcję znacznika (umożliwia zaznaczenie fragmentu tekstu, kartki papieru). Składana zakładka dzięki zastosowaniu magnesów może zaznaczyć do kilku stron. Siła magnesów w skuteczny sposób uniemożliwia wysunięcie się zakładki z zaznaczonego materiału. Zakładka posiada specjalne wycięcie powodujące, że informacja umiejscowiona na nim będzie widoczna także po zgięciu zakładki.Pakowanie zakładki: Zakładki zapakowane jednostkowo w folię.OPIS:Wymiar zakładki otwartej: 140 x 40 mm (+/- 11 mm)Materiał: papier kredowy o gramaturze min. 280 g/m2Kolor nadruku: wielokolorowyNadruk: po obu stronach przedmiotuZabezpieczenie folią: laminowanie dwustronne, folia błyszczącaKształt brzegów: zaokrąglenieBigowanie: takWypustka: takMagnesy na obu "ramionach" zakładki: takRodzaj nadruku: technika najbardziej trwałego nadrukuLOGOTYPY:Zakładka winna zawierać łącznie minimum 4 logo, maksymalnie 5 logo oraz dodatkowe elementy wskazane przez Zamawiającego (np. tekst, zdjęcia, grafiki).Projekt graficzny przedmiotu winien być zgodny z linią graficzną Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego 2014-2020.Wykonawca musi dysponować zbiorami zdjęć/grafik do wykorzystania podczas projektu zakładki magnetycznej. Nabycie praw do wykorzystania zdjęć i grafik leży po stronie Wykonawcy. Projekt graficzny do akceptacji przez Zamawiającego. Liczba: 1 700 sztuk11. Notes magnetyczny z ołówkiemNotes na folii magnetycznej umożliwiający przyczepienie do metalowych powierzchni. Notes w formie bloczku osadzony na tekturowym podkładzie. Ołówek stanowiący element zestawu, przymocowany do notesu za pomocą uchwytu.OPIS:Całkowity format notesu: 75 x 165 mm (+/- 5 mm)Główka magnetyczna laminowana z pełnokolorowym nadrukiemWymiary całkowitego obszaru magnesu: 75 x 75 mm (+/- 5 mm)Wymiary widocznego obszaru magnesu: 75 x 60 mm (+/- 5 mm)Grubość magnesu: min. 0,4 mm, max. 0,8 mmBlok (notes) na tekturowym podkładzieFormat bloczku: 75 x 105 mm (+/- 5 mm)Rodzaj papieru: papier offsetowy koloru białego o gramaturze min. 80 g/m2Liczba kartek: 25Druk na kartkach: na jednej stronie każdej kartkiKolor nadruku: wielokolorowyRodzaj nadruku: technika najbardziej trwałego nadrukuOłówekDługość ołówka: min. 75 mm, max. 90 mmKolor zewnętrzny ołówka: naturalne drewnoPakowanie notesu: Notesy (z ołówkiem) pakowane jednostkowo w folię.LOGOTYPY:Notes magnetyczny winien zawierać łącznie minimum 4 logo, maksimum 5 logo oraz dodatkowe elementy wskazane przez Zamawiającego (np. tekst, zdjęcia, grafiki).Wykonawca musi dysponować zbiorami zdjęć/grafik do wykorzystania podczas projektu notesu magnetycznego. Nabycie praw do wykorzystania zdjęć i grafik leży po stronie Wykonawcy. Projekt graficzny przedmiotu winien być zgodny z linią graficzną Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego 2014-2020.Projekt graficzny do akceptacji przez Zamawiającego. Liczba: 1 700 sztukHarmonogram prac1. Zamawiający przekaże treść informacji merytorycznych do umieszczenia na materiałach oraz linię graficzną RPO WSL 2014-2020, w wersji elektronicznej, w terminie 1 dni roboczego od dnia podpisania umowy.2. Wykonawca w terminie 7 dni roboczych od otrzymania treści informacji merytorycznych przekaże Zamawiającemu projekty materiałów reklamowych w formie elektronicznej.3. Zamawiający w terminie do 5 dni roboczych od otrzymania projektu od Wykonawcy dokona akceptacji przedstawionych przez Wykonawcę wzorów materiałów promocyjnych bądź naniesie ewentualne uwagi w terminie 2 dni roboczych, które przekaże drogą elektroniczną. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić uwagi w całości.4. W przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego ewentualnych poprawek, Wykonawca je uwzględni i w ciągu 2 dni roboczych przedstawi Zamawiającemu projekty do akceptacji. Zamawiający, w terminie do 5 dni roboczych od otrzymania od Wykonawcy projektów po korekcie, dokona akceptacji przedstawionych przez Wykonawcę wzorów materiałów promocyjnych bądź naniesie ewentualne uwagi w terminie 2 dni roboczych.Informacje dodatkoweW przypadku, gdy wystąpią techniczne problemy odnośnie do wielkości logotypów, Zamawiający zastrzega możliwość modyfikacji logotypów, tj. zastosowanie krótszych podpisów występujących przy logo (np. Fundusze Europejskie, Unia Europejska), zgodnie z zapisami Podręcznika wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji.Projekt graficzny każdego przedmiotu winien być zgodny z linią graficzną Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego 2014-2020.W przypadku, gdy Zamawiający wskazuje kolor nadruku jako jeden kolor, należy to rozumieć jako kolor czarny lub biały. Przygotowując projekt danego przedmiotu z nadrukiem jednokolorowym Wykonawca winien jest uwzględnić taki kolor (czarny lub biały), który będzie stanowić większy kontrast w porównaniu z barwą powierzchni przewidzianej do zadruku celem zapewnienia możliwie najlepszej widoczności i czytelności znaków, treści itd.Dni robocze należy rozumieć jako dni od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.Produkt preferowany – w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia Zamawiający używa pojęcia "preferowany", co należy rozumieć jako najbardziej pożądaną cechę produktu. Wykonawca winien podjąć wszelkie czynności i starania zmierzające do dostarczenia Zamawiającemu produktu, którego cecha została określona jako preferowana.Pakowanie1. Produkty będą zapakowane zbiorczo, a dodatkowo Zamawiający wymaga pakowania jednostkowego:• w folię, w przypadku:- breloka odblaskowego z karabińczykiem, - ściereczki z mikrofibry,- zakładki magnetycznej,- notesu magnetycznego z ołówkiem.• w pudełko, w przypadku:- kubka ceramicznego.2. Na każdym opakowaniu zbiorczym winna być umieszczona informacja dotycząca przedmiotu i liczby sztuk w danym kartonie.3. Pakowanie materiałów reklamowych winno być wykonane przez Wykonawcę w taki sposób, aby maksymalnie zabezpieczyć przedmiot zamówienia przed jego ewentualnym zniszczeniem.Warunki dostawy1. Wykonawca dostarczy materiały reklamowe w całości tj. w jednej dostawie do siedziby Zamawiającego, mieszczącej się w Katowicach przy ul. Kościuszki 30, pokój nr 2 (parter) w godzinach 7:30-14:00, w terminie do 35 dni roboczych od dnia akceptacji wszystkich projektów przez Zamawiającego wraz z protokołem zdawczo-odbiorczym w 2 egzemplarzach (po jednym dla każdej ze stron).2. Całkowity koszt dostawy, obejmujący transport, ubezpieczenie, wniesienie/rozładunek na ww. adres, ponosi Wykonawca. 3. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości na dostarczone materiały na okres 12 miesięcy. Wykonawca pokrywa koszty transportu w przypadku ewentualnych reklamacji.4. W przypadku zgłoszonych wad, Wykonawca pokryje wszystkie dodatkowe koszty związane z odebraniem i ponownym dostarczeniem przedmiotu zamówienia (prawidłowo opakowanego) do siedziby Zamawiającego.LicencjaWykonawca musi dysponować zbiorami zdjęć/grafik do wykorzystania podczas projektu. Nabycie praw do wykorzystania zdjęć/grafik leży po stronie Wykonawcy. Wykonawca przekaże Zamawiającemu prawa do dysponowania użytymi w materiałach formami graficznymi, udzielając bezterminowej licencji na ich wykorzystanie na wszystkich polach eksploatacji.Płatność1. Zapłata za wykonanie umowy zostanie dokonana przelewem na rachunek podany przez Wykonawcę, w terminie 30 dni od daty otrzymania faktury, na podstawie protokołu zdawczo – odbiorczego. 2. W przypadku złożenia faktury zawierającej błędy, termin liczony będzie od dnia złożenia faktury korygującej.

II.5) Główny kod CPV: 39294100-0
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
30
35

II.9) Informacje dodatkowe: • W części I zamówienie należy zrealizować w terminie: do 30 dni roboczych od dnia akceptacji wszystkich projektów przez Zamawiającego.• W części II zamówienie należy zrealizować w terminie: do 35 dni roboczych od dnia akceptacji wszystkich projektów przez Zamawiającego.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w ust. 6 w Rozdziale XIV niniejszej SIWZ:- oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. W przypadku składania ofert dla obu części, przedmiotowe oświadczenie należy złożyć dla każdej z nich. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę, przedmiotowe oświadczenie zobowiązany jest złożyć każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę. Wzór w/w oświadczenie będzie stanowić załącznik do Informacji z otwarcia ofert, która zostanie zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
termin realizacji usługi 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-08-31, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Materiały promocyjne typu gadżety w ramach PO WER 2014-2020
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Brelok odblaskowy z karabińczykiemBrelok odblaskowy o uniwersalnym kształcie, z karabińczykiem.OPIS:Materiał: miękki plastik Rodzaj materiału: odblaskowy dwustronnyKształt: koło (preferowany) lub trójkątMateriał dodatkowy: metal (karabińczyk)Kolor: pomarańczowy (preferowany) lub srebrny lub niebieski Wymiary: min. 55 x 55 x 2 mm, max. 65 x 55 x 2 mmKolor nadruku: jeden kolorNadruk: na obu stronach przedmiotu – minimum 1 logo na jednej stronie produktuRodzaj nadruku: technika najbardziej trwałego nadrukuPakowanie breloków: Każdy brelok pakowany jednostkowo w folię.LOGOTYPY:Brelok winien zawierać łącznie minimum 2 logo a maksimum 3 logo, wskazane przez Zamawiającego. Projekt graficzny przedmiotu winien być zgodny z linią graficzną Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020.Projekt graficzny do akceptacji przez Zamawiającego.Liczba: 1 500 sztuk2. AntystresAntystres wykonany z pianki.OPIS:Materiał: pianka poliuretanowaKształt: gwiazdka (preferowany) lub piłka Wymiary: 75 x 75 x 35 mm (+/- 5 mm) (preferowany) lub 60 x 60 x 60 mm (+/- 5 mm)Kolor: pomarańczowy (preferowany) lub niebieski lub srebrny Kolor nadruku: jeden kolor Nadruk: z dwóch stron przedmiotuRodzaj nadruku: nadruk najbardziej trwałą technikąLOGOTYPY:Antystres winien zawierać łącznie 2 logo wskazane przez Zamawiającego.Projekt graficzny przedmiotu winien być zgodny z linią graficzną Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020.Projekt graficzny nadruków do akceptacji przez Zamawiającego. Liczba: 500 sztuk3. Smycz z karabińczykiem, złączką i końcówką GSM na sznurkuSmycz z metalowym karabińczykiem, odpinaną plastikową złączką i końcówką GSM na sznurku, mocowaną do karabińczyka za pomocą metalowego koła. Złączka wszyta w dolnej części smyczy pozwala wypiąć dopinkę zakończoną karabińczykiem i końcówką GSM.OPIS:Kolor taśmy po stronie nadruku: biały Kolor taśmy po stronie bez nadruku: pomarańczowyKolor plastikowej złączki: pomarańczowy (preferowany) lub białySzerokość taśmy: 20 mm Długość taśmy (bez złączki) po złożeniu: min. 40 cm, max. 48 cmDługość taśmy (bez złączki, karabińczyka, końcówki GSM) na dopince: min. 6 cm, max. 10 cmMateriał taśmy: poliesterTyp karabińczyka: rybkaMateriał karabińczyka: metalTyp końcówki GSM: uchwyt wczepiany zakończony kołemMateriał złączki: plastikKolor nadruku: wielokolorowyNadruk: na jednej stronie przedmiotuRodzaj nadruku: nadruk najbardziej trwałą technikąLOGOTYPY:Z zewnętrznej strony smyczy naniesienie 3 logo, a także 1 znaku/napisu na krótszej smyczy (część z karabińczykiem) oraz zamieszczenie dodatkowych informacji (np. napisów, znaków) wskazanych przez Zamawiającego na zewnętrznej stronie smyczy tj. na stronie przeznaczonej do zadruku.Projekt graficzny przedmiotu winien być zgodny z linią graficzną Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020.Projekt graficzny do akceptacji przez Zamawiającego. Liczba: 500 sztuk3. Notes A6Notes w twardej oprawie wykonany z tworzywa skóropodobnego, z elastyczną gumką chroniącą wnętrze. Notes dodatkowo wyposażony w tasiemkę do zaznaczania zapisanej strony.OPIS:Materiał okładki: tworzywo skóropodobneKolor okładki: pomarańczowy (preferowany) lub czarny lub biały Kolor gumki: pomarańczowy (preferowany) lub czarny lub biały Kolor tasiemki: pomarańczowy (preferowany) lub czarny lub biały Rozmiar: 90 x 143 x 14 mm (+/- 5 mm)Kartki: papier w kolorze kremowym, w linie Gramatura: min. 70 g/m2Liczba kartek: min. 80, max. 120Nadruk na okładce (przód i tył): jeden kolorNadruk: na obu stronach okładki – minimum 1 logo na jednej stronie produktuRodzaj nadruku: technika najbardziej trwałego nadrukuLOGOTYPY:Okładka z zewnątrz (przód i tył) winna zawierać dane wskazane przez Zamawiającego: łącznie 3 logo.Projekt graficzny przedmiotu winien być zgodny z linią graficzną Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020.Projekt graficzny do akceptacji przez Zamawiającego. Liczba: 400 sztuk5. Kartki MEMO w formie książeczkowejKartki samoprzylepne w etui wykonanym z grubego kartonu, zamykanym w formie książeczki, lakierowana okładka z zewnątrz opatrzona kolorową grafiką. OPIS:Wymiary: 105 x 80 mm (+/- 5 mm)Kolor nadruku (okładka z przodu i z tyłu): wielokolorowyKolor nadruku (karteczki w bloczku): jeden kolorNadruk: na okładce zewnętrznej (z przodu i z tyłu), na karteczkach dwóch bloczków w kolorze białymRodzaj nadruku: nadruk najbardziej trwałą technikąZawartość: - 1 bloczek samoprzylepnych karteczek koloru białego z nadrukiem, o wymiarach 101 x 75 mm (+/- 5 mm), z nadrukiem w jednym kolorze z jednej strony każdej kartki, liczba karteczek; min. 100 kartek, max. 110 kartek;- 1 bloczek samoprzylepnych karteczek koloru białego, o wymiarach 50 x 75 mm (+/- 5 mm), z nadrukiem w jednym kolorze z jednej strony każdej kartki, liczba karteczek; min. 25 kartek, max. 30 kartek;- min. 5 bloczków karteczek wykonanych z folii o wymiarach 12 x 45 mm (+/- 5 mm), każdy w innym jaskrawym kolorze, liczba karteczek; min. 20 karteczek, max 25 karteczek z każdego koloru.LOGOTYPY:Okładka z zewnątrz (przód i tył) winna zawierać elementy wskazane przez Zamawiającego: łącznie minimum 3 logo, maksimum 4 logo oraz niezbędne dane wskazane przez Zamawiającego (np. tekst, zdjęcia, grafiki). Karteczki winny zawierać dane wskazane przez Zamawiającego (np. tekst, logo).Wykonawca musi dysponować zbiorami zdjęć/grafik do wykorzystania podczas projektu karteczek MEMO. Nabycie praw do wykorzystania zdjęć i grafik leży po stronie Wykonawcy. Projekt graficzny przedmiotu winien być zgodny z linią graficzną Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020.Projekt graficzny do akceptacji przez Zamawiającego. Liczba: 600 sztuk6. Ściereczka z mikrofibryŚciereczka z mikrofibry do czyszczenia okularów, monitorów, ekranu telefonów czy tabletów. Ściereczka może być wielokrotnie użyta po wypraniu.OPIS:Materiał: mikrofibraKolor: białyRozmiar: 15 cm x 18 cm (+/- 2 cm)Gramatura: min. 180 g/m2 , max. 280 g/m2Kolor nadruku: wielokolorowyNadruk: na jednej stronie przedmiotu, na całej powierzchni przeznaczonej do zadrukuRodzaj nadruku: nadruk sublimacyjnyPakowanie ściereczki: Każda ściereczka pakowana jednostkowo w folię.LOGOTYPY:Ściereczka winna zawierać łącznie 4 logo oraz dodatkowe elementy wskazane przez Zamawiającego (np. tekst, zdjęcia, grafiki).Wykonawca musi dysponować zbiorami zdjęć/grafik do wykorzystania podczas projektu ściereczki. Nabycie praw do wykorzystania zdjęć i grafik leży po stronie Wykonawcy. Projekt graficzny przedmiotu winien być zgodny z linią graficzną Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020.Projekt graficzny do akceptacji przez Zamawiającego. Liczba: 500 sztuk7. Zakładka magnetycznaZakładka magnetyczna ze specjalnym wcięciem (wypustką) pełni funkcję znacznika (umożliwia zaznaczenie fragmentu tekstu, kartki papieru). Składana zakładka dzięki zastosowaniu magnesów może zaznaczyć do kilku stron. Siła magnesów w skuteczny sposób uniemożliwia wysunięcie się zakładki z zaznaczonego materiału. Zakładka posiada specjalne wycięcie powodujące, że informacja umiejscowiona na nim będzie widoczna także po zgięciu zakładki.Pakowanie zakładki: Zakładki zapakowane jednostkowo w folię.OPIS:Wymiar zakładki otwartej: 140 x 40 mm (+/- 11 mm)Materiał: papier kredowy o gramaturze min. 280 g/m2Kolor nadruku: wielokolorowyNadruk: po obu stronach przedmiotuZabezpieczenie folią: laminowanie dwustronne, folia błyszczącaKształt brzegów: zaokrąglenieBigowanie: takWypustka: takMagnesy na obu "ramionach" zakładki: takRodzaj nadruku: technika najbardziej trwałego nadrukuLOGOTYPY:Zakładka winna zawierać łącznie minimum 3 logo, maksimum 4 logo oraz dodatkowe elementy wskazane przez Zamawiającego (np. tekst, zdjęcia, grafiki).Projekt graficzny przedmiotu winien być zgodny z linią graficzną Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020.Wykonawca musi dysponować zbiorami zdjęć/grafik do wykorzystania podczas projektu zakładki magnetycznej. Nabycie praw do wykorzystania zdjęć i grafik leży po stronie Wykonawcy. Projekt graficzny do akceptacji przez Zamawiającego. Liczba: 500 sztuk8. Notes magnetyczny z ołówkiemNotes na folii magnetycznej umożliwiający przyczepienie do metalowych powierzchni. Notes w formie bloczku osadzony na tekturowym podkładzie. Ołówek stanowiący element zestawu, przymocowany do notesu za pomocą uchwytu.OPIS:Całkowity format notesu: 75 x 165 mm (+/- 5 mm)Główka magnetyczna laminowana z pełnokolorowym nadrukiemWymiary całkowitego obszaru magnesu: 75 x 75 mm (+/- 5 mm)Wymiary widocznego obszaru magnesu: 75 x 60 mm (+/- 5 mm)Grubość magnesu: min. 0,4 mm, max. 0,8 mmBlok (notes) na tekturowym podkładzieFormat bloczku: 75 x 105 mm (+/- 5 mm)Rodzaj papieru: papier offsetowy koloru białego o gramaturze min. 80 g/m2Liczba kartek: 25Druk na kartkach: na jednej stronie każdej kartkiKolor nadruku: wielokolorowyRodzaj nadruku: technika najbardziej trwałego nadrukuOłówekDługość ołówka: min. 75 mm, max. 90 mmKolor zewnętrzny ołówka: naturalne drewnoPakowanie notesu: Notesy (z ołówkiem) pakowane jednostkowo w folię.LOGOTYPY:Notes winien zawierać łącznie minimum 3 logo, maksimum 4 logo oraz dodatkowe elementy wskazane przez Zamawiającego (np. tekst, zdjęcia, grafiki).Wykonawca musi dysponować zbiorami zdjęć/grafik do wykorzystania podczas projektu notesu magnetycznego. Nabycie praw do wykorzystania zdjęć i grafik leży po stronie Wykonawcy. Projekt graficzny przedmiotu winien być zgodny z linią graficzną Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020.Projekt graficzny do akceptacji przez Zamawiającego. Liczba: 300 sztukHarmonogram prac1. Zamawiający przekaże treść informacji merytorycznych do umieszczenia na materiałach oraz linię graficzną PO WER 2014-2020, w wersji elektronicznej, w terminie 1 dnia roboczego od dnia podpisania umowy.2. Wykonawca w terminie 7 dni roboczych od otrzymania treści informacji merytorycznych przekaże Zamawiającemu projekty materiałów reklamowych w formie elektronicznej.3. Zamawiający w terminie do 6 dni roboczych od otrzymania projektu od Wykonawcy dokona akceptacji przedstawionych przez Wykonawcę wzorów materiałów promocyjnych bądź naniesie ewentualne uwagi w terminie 2 dni roboczych, które przekaże drogą elektroniczną. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić uwagi w całości.4. W przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego ewentualnych poprawek, Wykonawca je uwzględni i w ciągu 2 dni roboczych przedstawi Zamawiającemu projekty do akceptacji. Zamawiający, w terminie do 6 dni roboczych od otrzymania od Wykonawcy projektów po korekcie, dokona akceptacji przedstawionych przez Wykonawcę wzorów materiałów promocyjnych bądź naniesie ewentualne uwagi w terminie 2 dni roboczych.Informacje dodatkoweW przypadku, gdy wystąpią techniczne problemy odnośnie wielkości logotypów, Zamawiający zastrzega możliwość modyfikacji logotypów, tj. zastosowanie krótszych podpisów występujących przy logo (np. Fundusze Europejskie, Unia Europejska), zgodnie z zapisami Podręcznika wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji.Projekt graficzny każdego przedmiotu winien być zgodny z linią graficzną Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020.W przypadku, gdy Zamawiający wskazuje kolor nadruku jako jeden kolor, należy to rozumieć jako kolor czarny lub biały. Przygotowując projekt danego przedmiotu z nadrukiem jednokolorowym Wykonawca winien jest uwzględnić taki kolor (czarny lub biały), który będzie stanowić większy kontrast w porównaniu z barwą powierzchni przewidzianej do zadruku celem zapewnienia możliwie najlepszej widoczności i czytelności znaków, treści itd. Dni robocze należy rozumieć jako dni od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. Produkt preferowany – w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia Zamawiający używa pojęcia "preferowany", co należy rozumieć jako najbardziej pożądaną cechę produktu. Wykonawca winien podjąć wszelkie czynności i starania zmierzające do dostarczenia Zamawiającemu produktu, którego cecha została określona jako preferowana.LicencjaWykonawca musi dysponować zbiorami zdjęć/grafik do wykorzystania podczas projektu. Nabycie praw do wykorzystania zdjęć/grafik leży po stronie Wykonawcy. Wykonawca przekaże Zamawiającemu prawa do dysponowania użytymi w materiałach formami graficznymi, udzielając bezterminowej licencji na ich wykorzystanie na wszystkich polach eksploatacji.Pakowanie1. Produkty będą zapakowane zbiorczo, a dodatkowo Zamawiający wymaga pakowania jednostkowego w folię, w przypadku:- breloka odblaskowego z karabińczykiem, - ściereczki z mikrofibry,- zakładki magnetycznej,- notesu magnetycznego z ołówkiem.2. Na każdym opakowaniu zbiorczym winna być umieszczona informacja dotycząca przedmiotu i liczby sztuk w danym kartonie.3. Pakowanie materiałów reklamowych winno być wykonane przez Wykonawcę w taki sposób, aby maksymalnie zabezpieczyć przedmiot zamówienia przed jego ewentualnym zniszczeniem.Warunki dostawy1. Wykonawca dostarczy materiały reklamowe w całości tj. w jednej dostawie do siedziby Zamawiającego, mieszczącej się w Katowicach przy ul. Kościuszki 30, pokój nr 2 (parter) w godzinach 7:30-14:00, w terminie do 30 dni roboczych od dnia akceptacji wszystkich projektów przez Zamawiającego wraz z protokołem zdawczo-odbiorczym w 2 egzemplarzach (po jednym dla każdej ze stron).2. Całkowity koszt dostawy, obejmujący transport, ubezpieczenie, wniesienie/rozładunek na ww. adres, ponosi Wykonawca.3. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości na dostarczone materiały na okres 12 miesięcy. Wykonawca pokrywa koszty transportu w przypadku ewentualnych reklamacji.4. W przypadku zgłoszonych wad, Wykonawca pokryje wszystkie dodatkowe koszty związane z odebraniem i ponownym dostarczeniem przedmiotu zamówienia (prawidłowo opakowanego) do siedziby Zamawiającego.Płatność1. Zapłata za wykonanie umowy zostanie dokonana przelewem na rachunek podany przez Wykonawcę, w terminie 30 dni od daty otrzymania faktury, na podstawie protokołu zdawczo – odbiorczego. 2. W przypadku złożenia faktury zawierającej błędy, termin liczony będzie od dnia złożenia faktury korygującej.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39294100-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 16358,27
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin realizacji usługi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Materiały promocyjne typu gadżety w ramach RPO WSL 2014-2020
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Brelok odblaskowy z karabińczykiemBrelok odblaskowy o uniwersalnym kształcie, z karabińczykiem.OPIS:Materiał: miękki plastik Rodzaj materiału: odblaskowy dwustronnyKształt: koło (preferowany) lub trójkąt Materiał dodatkowy: metal (karabińczyk)Kolor: żółty (preferowany) lub srebrny lub niebieskiWymiary: min. 55 x 55 x 2 mm, max. 65 x 55 x 2 mmKolor nadruku: jeden kolorNadruk: na obu stronach przedmiotu – minimum 1 logo na jednej stronie produktuRodzaj nadruku: technika najbardziej trwałego nadrukuPakowanie breloków: Każdy brelok pakowany jednostkowo w folię.LOGOTYPY:Brelok winien zawierać łącznie minimum 2 logo a maksimum 4 logo, wskazane przez Zamawiającego. Projekt graficzny przedmiotu winien być zgodny z linią graficzną Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego 2014-2020.Projekt graficzny do akceptacji przez Zamawiającego.Liczba: 2 000 sztuk2. AntystresAntystres wykonany z pianki.OPIS:Materiał: pianka poliuretanowaKształt: gwiazdka (preferowany) lub piłka Wymiary: 75 x 75 x 35 mm (+/- 5 mm) (preferowany) lub 60 x 60 x 60 mm (+/- 5 mm)Kolor: żółty (preferowany) lub niebieski lub srebrny Kolor nadruku: jeden kolor Nadruk: z dwóch stron przedmiotu - 1 logo na jednej stronie produktuRodzaj nadruku: nadruk najbardziej trwałą technikąLOGOTYPY:Antystres winien zawierać łącznie 2 logo wskazane przez Zamawiającego.Projekt graficzny przedmiotu winien być zgodny z linią graficzną Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego 2014-2020.Projekt graficzny nadruków do akceptacji przez Zamawiającego.Liczba: 1 800 sztuk3. Smycz z karabińczykiem, złączką i końcówką GSM na sznurkuSmycz z metalowym karabińczykiem, odpinaną plastikową złączką i końcówką GSM na sznurku mocowaną do karabińczyka za pomocą metalowego koła. Złączka wszyta w dolnej części smyczy pozwala wypiąć dopinkę zakończoną karabińczykiem i końcówką GSM.OPIS:Kolor taśmy po stronie nadruku: biały Kolor taśmy po stronie bez nadruku: żółty Kolor złączki: żółty (preferowany) lub biały lub szary Szerokość taśmy: 20 mm Długość taśmy (bez złączki) po złożeniu: min. 40 cm, max. 48 cmDługość taśmy (bez złączki, karabińczyka, końcówki GSM) na dopince po złożeniu: min. 6 cm, max. 10 cmMateriał taśmy: poliesterTyp karabińczyka: rybkaMateriał karabińczyka: metalTyp końcówki GSM: uchwyt wczepiany zakończony kołemMateriał złączki: plastikKolor nadruku: wielokolorowyNadruk: na jednej stronie przedmiotuRodzaj nadruku: nadruk najbardziej trwałą technikąLOGOTYPY:Z zewnętrznej strony smyczy naniesienie 4 logo, a także 1 znaku/napisu na krótszej smyczy (część z karabińczykiem) oraz zamieszczenie dodatkowych informacji (np. napisów, znaków) wskazanych przez Zamawiającego na zewnętrznej stronie smyczy tj. na stronie przeznaczonej do zadruku.Projekt graficzny przedmiotu winien być zgodny z linią graficzną Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego 2014-2020.Projekt graficzny do akceptacji przez Zamawiającego. Liczba: 1 800 sztuk4. Torba bawełniana z krótkimi uchwytamiWytrzymała bawełniana torba do noszenia w dłoni.OPIS:Wymiary: 38 x 42 cm (+/- 2 cm)Gramatura: 140 g/m2, max. 180 g/m2Materiał: bawełnaKolor materiału: szary (preferowany) lub żółty lub czarny Długość rączek (licząc po obwodzie): 35 cm (+/- 5 cm)Szerokość rączek: min. 2,5 cm, max. 3 cmUchwyty wszyte wewnątrz torby z przeszyciem krzyżykowym.Kolor nadruku: jeden kolorNadruk: na jednej zewnętrznej stronie przedmiotuRodzaj nadruku: technika najbardziej trwałego nadrukuLOGOTYPY:Przód torby winien zawierać 4 logo oraz niezbędne dane wskazane przez Zamawiającego.Projekt graficzny przedmiotu winien być zgodny z linią graficzną Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego 2014-2020.Projekt graficzny do akceptacji przez Zamawiającego.Liczba: 1 100 sztuk5. Notes A6Notes w twardej oprawie, wykonany z tworzywa skóropodobnego, z elastyczną gumką chroniącą wnętrze. Notes dodatkowo wyposażony w tasiemkę do zaznaczania zapisanej strony.OPIS:Materiał okładki: tworzywo skóropodobneKolor okładki: niebieski (preferowany) lub czarny lub białyKolor gumki: niebieski (preferowany) lub czarny lub biały Kolor tasiemki: niebieski (preferowany) lub czarny lub biały Rozmiar: 90 x 143 x 14 mm (+/- 5 mm)Kartki: papier w kolorze kremowym, w linie Gramatura: min. 70 g/m2Liczba kartek: min. 80, max. 120Kolor nadruku: jeden kolorNadruk: na obu zewnętrznych stronach okładki (z przodu i z tyłu okładki) – minimum 1 logo na jednej stronie produktuRodzaj nadruku: technika najbardziej trwałego nadrukuLOGOTYPY:Okładka z zewnątrz (przód i tył) winna zawierać łącznie 4 logo wskazane przez Zamawiającego.Projekt graficzny przedmiotu winien być zgodny z linią graficzną Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego 2014-2020.Projekt graficzny do akceptacji przez Zamawiającego. Liczba: 900 sztuk6. Miś maskotka Maskotka wykonana z miękkiego pluszu w postaci misia ubranego w białą koszulkę (ściąganą).Materiał wykonania: pluszKolor pluszu: beżowy (preferowany) lub brązowy lub kremowy lub biały Wysokość w pozycji siedzącej: 25 cm (+/- 3 cm)Wielkość całkowita: 38 cm (+/- 3 cm)Kolor koszulki: biały 14)Nadruk na koszulce: takKolor nadruku na koszulce: wielokolorowyNadruk: na obu zewnętrznych stronach koszulki (z przodu i z tyłu koszulki) – minimum 1 logo na jednej stronie produktu Rodzaj nadruku: nadruk najbardziej trwałą technikąLOGOTYPY:Na koszulce winny być naniesione łącznie minimum 4 logo, maksimum 5 logo. Zamawiający dopuszcza zamieszczenie dodatkowych informacji (np. napisów) na koszulce misia.Projekt graficzny przedmiotu winien być zgodny z linią graficzną Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego 2014-2020.Projekt graficzny nadruków do akceptacji przez Zamawiającego.Liczba: 500 sztuk7. Kubek ceramicznyBiały kubek ceramiczny z nadrukiem sublimacyjnym.OPIS:Pojemność : min. 300, max 330 mlWysokość: min. 90 mm, max. 97 mm Średnica: min. 80 mm, max. 85 mmKolor kubka: białyKolor nadruku: wielokolorowy Nadruk: zewnętrzna strona przedmiotu, na całej powierzchni przeznaczonej do zadrukuRodzaj nadruku: sublimacjaPakowanie kubka: Każdy kubek pakowany jednostkowo w pudełko.LOGOTYPY:Projekt kubka będzie uwzględniać łącznie minimum 4 logo, maksimum 5 logo oraz dodatkowe informacje wskazane przez Zamawiającego (np. napisy, znaki, grafiki, zdjęcia).Wykonawca musi dysponować zbiorami zdjęć/grafik do wykorzystania podczas projektu kubka. Nabycie praw do wykorzystania zdjęć i grafik leży po stronie Wykonawcy. Projekt graficzny przedmiotu winien być zgodny z linią graficzną Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego 2014-2020.Projekt do akceptacji przez Zamawiającego.Liczba: 800 sztuk8. Kartki MEMO w formie książeczkowejKartki samoprzylepne w etui wykonanym z grubego kartonu, zamykanym w formie książeczki, lakierowana okładka z zewnątrz opatrzona kolorową grafiką. OPIS:Wymiary: 105 x 80 mm (+/- 5 mm)Kolor nadruku (okładka z przodu i z tyłu-): wielokolorowyKolor nadruku (karteczki w bloczku): jeden kolorNadruk: na okładce zewnętrznej (z przodu i z tyłu), na karteczkach dwóch bloczków w kolorze białymRodzaj nadruku: nadruk najbardziej trwałą technikąZawartość: - 1 bloczek samoprzylepnych karteczek koloru białego z nadrukiem, o wymiarach 101 x 75 mm (+/- 5 mm), z nadrukiem w jednym kolorze z jednej strony każdej kartki,liczba karteczek; min. 100 kartek, max. 110 kartek;- 1 bloczek samoprzylepnych karteczek koloru białego, o wymiarach 50 x 75 mm (+/- 5 mm), z nadrukiem w jednym kolorze z jednej strony każdej kartki,liczba karteczek; min. 25 kartek, max. 30 kartek;- min. 5 bloczków karteczek wykonanych z folii o wymiarach 12 x 45 mm (+/- 5 mm), każdy w innym jaskrawym kolorze,liczba karteczek; min. 20 karteczek, max 25 karteczek z każdego koloru.LOGOTYPY:Okładka z zewnątrz (przód i tył) winna zawierać elementy wskazane przez Zamawiającego: łącznie minimum 4 logo, maksimum 5 logo oraz niezbędne dane wskazane przez Zamawiającego (np. tekst, zdjęcia, grafiki). Karteczki winny zawierać dane wskazane przez Zamawiającego (np. tekst, logo).Wykonawca musi dysponować zbiorami zdjęć/grafik do wykorzystania podczas projektu karteczek MEMO. Nabycie praw do wykorzystania zdjęć i grafik leży po stronie Wykonawcy. Projekt graficzny przedmiotu winien być zgodny z linią graficzną Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego 2014-2020.Projekt graficzny do akceptacji przez Zamawiającego. Liczba: 800 sztuk9. Ściereczka z mikrofibryŚciereczka z mikrofibry do czyszczenia okularów, monitorów, ekranu telefonów czy tabletów. Ściereczka może być wielokrotnie użyta po wypraniu.OPIS:Materiał: mikrofibraKolor: białyRozmiar: 15 cm x 18 cm (+/- 2 cm)Gramatura: min. 180 g/m2 , max. 280 g/m2Kolor nadruku: wielokolorowyNadruk: na jednej stronie przedmiotu, na całej powierzchni przeznaczonej do zadrukuRodzaj nadruku: sublimacjaPakowanie ściereczki: Każda ściereczka pakowana jednostkowo w folię.LOGOTYPY:Ściereczka winna zawierać łącznie minimum 4 logo, maksimum 5 logo oraz dodatkowe elementy wskazane przez Zamawiającego (np. tekst, zdjęcia, grafiki).Wykonawca musi dysponować zbiorami zdjęć/grafik do wykorzystania podczas projektu ściereczki. Nabycie praw do wykorzystania zdjęć i grafik leży po stronie Wykonawcy. Projekt graficzny przedmiotu winien być zgodny z linią graficzną Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego 2014-2020.Projekt graficzny do akceptacji przez Zamawiającego. Liczba: 1 800 sztuk10. Zakładka magnetycznaZakładka magnetyczna ze specjalnym wcięciem (wypustką) pełni funkcję znacznika (umożliwia zaznaczenie fragmentu tekstu, kartki papieru). Składana zakładka dzięki zastosowaniu magnesów może zaznaczyć do kilku stron. Siła magnesów w skuteczny sposób uniemożliwia wysunięcie się zakładki z zaznaczonego materiału. Zakładka posiada specjalne wycięcie powodujące, że informacja umiejscowiona na nim będzie widoczna także po zgięciu zakładki.Pakowanie zakładki: Zakładki zapakowane jednostkowo w folię.OPIS:Wymiar zakładki otwartej: 140 x 40 mm (+/- 11 mm)Materiał: papier kredowy o gramaturze min. 280 g/m2Kolor nadruku: wielokolorowyNadruk: po obu stronach przedmiotuZabezpieczenie folią: laminowanie dwustronne, folia błyszczącaKształt brzegów: zaokrąglenieBigowanie: takWypustka: takMagnesy na obu "ramionach" zakładki: takRodzaj nadruku: technika najbardziej trwałego nadrukuLOGOTYPY:Zakładka winna zawierać łącznie minimum 4 logo, maksymalnie 5 logo oraz dodatkowe elementy wskazane przez Zamawiającego (np. tekst, zdjęcia, grafiki).Projekt graficzny przedmiotu winien być zgodny z linią graficzną Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego 2014-2020.Wykonawca musi dysponować zbiorami zdjęć/grafik do wykorzystania podczas projektu zakładki magnetycznej. Nabycie praw do wykorzystania zdjęć i grafik leży po stronie Wykonawcy. Projekt graficzny do akceptacji przez Zamawiającego. Liczba: 1 700 sztuk11. Notes magnetyczny z ołówkiemNotes na folii magnetycznej umożliwiający przyczepienie do metalowych powierzchni. Notes w formie bloczku osadzony na tekturowym podkładzie. Ołówek stanowiący element zestawu, przymocowany do notesu za pomocą uchwytu.OPIS:Całkowity format notesu: 75 x 165 mm (+/- 5 mm)Główka magnetyczna laminowana z pełnokolorowym nadrukiemWymiary całkowitego obszaru magnesu: 75 x 75 mm (+/- 5 mm)Wymiary widocznego obszaru magnesu: 75 x 60 mm (+/- 5 mm)Grubość magnesu: min. 0,4 mm, max. 0,8 mmBlok (notes) na tekturowym podkładzieFormat bloczku: 75 x 105 mm (+/- 5 mm)Rodzaj papieru: papier offsetowy koloru białego o gramaturze min. 80 g/m2Liczba kartek: 25Druk na kartkach: na jednej stronie każdej kartkiKolor nadruku: wielokolorowyRodzaj nadruku: technika najbardziej trwałego nadrukuOłówekDługość ołówka: min. 75 mm, max. 90 mmKolor zewnętrzny ołówka: naturalne drewnoPakowanie notesu: Notesy (z ołówkiem) pakowane jednostkowo w folię.LOGOTYPY:Notes magnetyczny winien zawierać łącznie minimum 4 logo, maksimum 5 logo oraz dodatkowe elementy wskazane przez Zamawiającego (np. tekst, zdjęcia, grafiki).Wykonawca musi dysponować zbiorami zdjęć/grafik do wykorzystania podczas projektu notesu magnetycznego. Nabycie praw do wykorzystania zdjęć i grafik leży po stronie Wykonawcy. Projekt graficzny przedmiotu winien być zgodny z linią graficzną Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego 2014-2020.Projekt graficzny do akceptacji przez Zamawiającego. Liczba: 1 700 sztukHarmonogram prac1. Zamawiający przekaże treść informacji merytorycznych do umieszczenia na materiałach oraz linię graficzną RPO WSL 2014-2020, w wersji elektronicznej, w terminie 1 dni roboczego od dnia podpisania umowy.2. Wykonawca w terminie 7 dni roboczych od otrzymania treści informacji merytorycznych przekaże Zamawiającemu projekty materiałów reklamowych w formie elektronicznej.3. Zamawiający w terminie do 5 dni roboczych od otrzymania projektu od Wykonawcy dokona akceptacji przedstawionych przez Wykonawcę wzorów materiałów promocyjnych bądź naniesie ewentualne uwagi w terminie 2 dni roboczych, które przekaże drogą elektroniczną. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić uwagi w całości.4. W przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego ewentualnych poprawek, Wykonawca je uwzględni i w ciągu 2 dni roboczych przedstawi Zamawiającemu projekty do akceptacji. Zamawiający, w terminie do 5 dni roboczych od otrzymania od Wykonawcy projektów po korekcie, dokona akceptacji przedstawionych przez Wykonawcę wzorów materiałów promocyjnych bądź naniesie ewentualne uwagi w terminie 2 dni roboczych.Informacje dodatkoweW przypadku, gdy wystąpią techniczne problemy odnośnie do wielkości logotypów, Zamawiający zastrzega możliwość modyfikacji logotypów, tj. zastosowanie krótszych podpisów występujących przy logo (np. Fundusze Europejskie, Unia Europejska), zgodnie z zapisami Podręcznika wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji.Projekt graficzny każdego przedmiotu winien być zgodny z linią graficzną Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego 2014-2020.W przypadku, gdy Zamawiający wskazuje kolor nadruku jako jeden kolor, należy to rozumieć jako kolor czarny lub biały. Przygotowując projekt danego przedmiotu z nadrukiem jednokolorowym Wykonawca winien jest uwzględnić taki kolor (czarny lub biały), który będzie stanowić większy kontrast w porównaniu z barwą powierzchni przewidzianej do zadruku celem zapewnienia możliwie najlepszej widoczności i czytelności znaków, treści itd.Dni robocze należy rozumieć jako dni od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.Produkt preferowany – w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia Zamawiający używa pojęcia "preferowany", co należy rozumieć jako najbardziej pożądaną cechę produktu. Wykonawca winien podjąć wszelkie czynności i starania zmierzające do dostarczenia Zamawiającemu produktu, którego cecha została określona jako preferowana.Pakowanie1. Produkty będą zapakowane zbiorczo, a dodatkowo Zamawiający wymaga pakowania jednostkowego:• w folię, w przypadku:- breloka odblaskowego z karabińczykiem, - ściereczki z mikrofibry,- zakładki magnetycznej,- notesu magnetycznego z ołówkiem.• w pudełko, w przypadku:- kubka ceramicznego.2. Na każdym opakowaniu zbiorczym winna być umieszczona informacja dotycząca przedmiotu i liczby sztuk w danym kartonie.3. Pakowanie materiałów reklamowych winno być wykonane przez Wykonawcę w taki sposób, aby maksymalnie zabezpieczyć przedmiot zamówienia przed jego ewentualnym zniszczeniem.Warunki dostawy1. Wykonawca dostarczy materiały reklamowe w całości tj. w jednej dostawie do siedziby Zamawiającego, mieszczącej się w Katowicach przy ul. Kościuszki 30, pokój nr 2 (parter) w godzinach 7:30-14:00, w terminie do 35 dni roboczych od dnia akceptacji wszystkich projektów przez Zamawiającego wraz z protokołem zdawczo-odbiorczym w 2 egzemplarzach (po jednym dla każdej ze stron).2. Całkowity koszt dostawy, obejmujący transport, ubezpieczenie, wniesienie/rozładunek na ww. adres, ponosi Wykonawca. 3. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości na dostarczone materiały na okres 12 miesięcy. Wykonawca pokrywa koszty transportu w przypadku ewentualnych reklamacji.4. W przypadku zgłoszonych wad, Wykonawca pokryje wszystkie dodatkowe koszty związane z odebraniem i ponownym dostarczeniem przedmiotu zamówienia (prawidłowo opakowanego) do siedziby Zamawiającego.LicencjaWykonawca musi dysponować zbiorami zdjęć/grafik do wykorzystania podczas projektu. Nabycie praw do wykorzystania zdjęć/grafik leży po stronie Wykonawcy. Wykonawca przekaże Zamawiającemu prawa do dysponowania użytymi w materiałach formami graficznymi, udzielając bezterminowej licencji na ich wykorzystanie na wszystkich polach eksploatacji.Płatność1. Zapłata za wykonanie umowy zostanie dokonana przelewem na rachunek podany przez Wykonawcę, w terminie 30 dni od daty otrzymania faktury, na podstawie protokołu zdawczo – odbiorczego. 2. W przypadku złożenia faktury zawierającej błędy, termin liczony będzie od dnia złożenia faktury korygującej.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39294100-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 57014,40
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 35
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin realizacji usługi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę adaptację ogrodu - Tychy
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę adaptację ogrodu - nasadzenia roślin wraz z przygotowaniem terenu, ławki ogrodowe, oświetlenie. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI