Wykonanie gadżetów z przeznaczeniem na cele promocyjne Miasta Katowice. Zamówienie...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonanie gadżetów z przeznaczeniem na cele promocyjne Miasta Katowice. Zamówienie składa się z 20 części.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKatowice
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2021-01-13
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyMiasto Katowice
  • Data publikacji ogłoszenia2020-12-31
  • Numer ogłoszenia774627-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 774627-N-2020 z dnia 31.12.2020 r.

Miasto Katowice: Wykonanie gadżetów z przeznaczeniem na cele promocyjne Miasta Katowice. Zamówienie składa się z 20 części.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Katowice, krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000, ul. ul. Młyńska  4 , 40-098  Katowice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. +48 32 2593302, , e-mail bzp@katowice.eu, , faks 48 327 054 949.
Adres strony internetowej (URL): http://www.katowice.eu
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://bip.katowice.eu

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://bip.katowice.eu

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty należy składać osobiście lub przesyłać pocztą na adres podany niżej:
Adres:
Urząd Miasta Katowice - Wydział Promocji, 40-003 Katowice, ul. Rynek 13; osobiście: portiernia przy ul. Rynek 13

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie gadżetów z przeznaczeniem na cele promocyjne Miasta Katowice. Zamówienie składa się z 20 części.
Numer referencyjny: BZP.271.1.132.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: ​Zamówienie podzielone jest na 20 części w tym: Część 1. Kubek porcelanowyCzęść 2. Chusta wielofunkcyjnaCzęść 3. Szelki odblaskoweCzęść 4. Worek ze sznurkiemCzęść 5. Torba papierowaCzęść 6. PiórnikCzęść 7. PióroCzęść 8. KawaCzęść 9. ParasolCzęść 10. Ręcznik Część 11. MiódCzęść 12. Kubek z karabińczykiemCzęść 13. KrawatCzęść 14. Drewniane spinki do mankietówCzęść 15. Nawilżacz powietrzaCzęść 16. Butelka termicznaCzęść 17. Brelok - przejściówka z kablamiCzęść 18. Magnes na lodówkęCzęść 19. Adresówka dla psaCzęść 20. Cukierki krówki w kuferku Szczegółowy opis każdej z części znajduje się w załącznikach.

II.5) Główny kod CPV: 39294100-0
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
79342200-5
79341000-6


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: I. Okres, w którym realizowane będzie zamówienie:1 miesiąc od dnia podpisania umowy – dla części: 4, 5, 6, 7, 9, 12, 13, 14, 15, 17, 18, 19 (dostawa całości zamówienia) oraz 7 miesięcy od dnia podpisania umowy – dla części: 1, 2, 3, 8, 10, 11, 16, 20 (dostawa II partii zamówienia)II. Realizacja w terminie siedmiu miesięcy wiązała się będzie z dostawą w dwóch równych ilościowo partiach:- pierwszej w terminie do jednego miesiąca od dnia podpisania umowy- drugiej po upływie sześciu miesięcy od dnia podpisania umowy. Zamawiający nie przewiduje zastosowania prawa opcji.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona winien przedłożyć:odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w punkcie powyżej składa dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty te winne być wystawione odpowiednio w terminach jak określono w pkt powyżej.Zamawiający nie będzie wymagał od wykonawcy przedstawienia dokumentów na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia, dotyczących podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy.Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona będzie zobowiązany do złożenia w wyznaczonym terminie (nie krótszym niż 5 dni ) aktualnych na dzień złożenia - oświadczeń i dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
​Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23. Wzór oświadczenia zostanie udostępniony Wykonawcom wraz z informacją, o której mowa powyżej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1) Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w art. 144 ust. 1 pkt. 2) do 6) ustawy Prawa zamówień publicznych albo okoliczności przewidzianych zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp we wzorze umowy.2) Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu Stron wyrażoną w drodze aneksu do umowy, pod rygorem nieważności. W przypadku, gdy zmiana dotyczyć będzie podwyższenia wynagrodzenia Wykonawcy, Strony dokonają zmian po zabezpieczeniu przez Zamawiającego odpowiednich środków finansowych w budżecie.3) Zmiana postanowień umownych nie może prowadzić do zmiany charakteru umowy i nie może zostać wprowadzona w celu uniknięcia przepisów ustawy Pzp.4) Zmiana postanowień umowy może nastąpić, gdy wystąpi:- zmiana będąca następstwem siły wyższej – rozumianej jako wydarzenie lub okoliczność o charakterze nadzwyczajnym, na którą Wykonawca ani Zamawiający nie mają wpływu; wystąpieniu której Wykonawca ani Zamawiający, działając racjonalnie, nie mogli zapobiec przed zawarciem Umowy; której, w przypadku jej wystąpienia, Wykonawca ani Zamawiający, działając racjonalnie, nie mogli uniknąć lub jej przezwyciężyć; oraz która nie może być zasadniczo przypisana Wykonawcy ani Zamawiającemu,- zmiana obowiązującej stawki podatku VAT - w takim przypadku wynagrodzenie Wykonawcy z dniem wejścia w życie nowych przepisów zostanie odpowiednio skorygowane (+/-) o wartość jaką ulegnie zmianie stawka podatku od towarów i usług VAT.- Inna przesłanka opisana we wzorze umowy w postaci jednoznacznych postanowień umownych określających zakres i warunki zmian, w szczególności możliwości zmiany wynagrodzenia i terminu.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 13.01.2021, godzina: 08:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Termin i miejsce realizacji zamówieniaZamówienie należy zrealizować w terminie jednego miesiąca od dnia podpisania umowy – dla części:4, 5, 6, 7, 9, 12, 13, 14, 15, 17, 18, 19 oraz w terminie siedmiu miesięcy od dnia podpisania umowy – dla części: 1, 2, 3, 8, 10, 11, 16, 20.Realizacja w terminie siedmiu miesięcy wiązała się będzie z dostawą w dwóch równych ilościowo partiach:- pierwszej w terminie do jednego miesiąca od dnia podpisania umowy- drugiej po upływie sześciu miesięcy od dnia podpisania umowy. Miejsce realizacji zamówienia: Katowice Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie składania ofert:1) Ofertę na formularzu oferty, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik do specyfikacji2) Opisy, certyfikaty (jeśli dotyczy) i oświadczenia potwierdzające, że produkt spełnia wymagania SIWZ, a także wszelkie informacje niezbędne do dokonania oceny oferowanych produktów oraz informacje w zakresie kolorystyki produktów i innych parametrów, spośród których Zamawiający będzie dokonywał wyboru. 3) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca:- nie podlega wykluczeniu z postępowania- spełnia warunki udziału w postępowaniu .Oświadczenia wykonawca składa zgodnie z wzorem załączonym do SIWZ 2 i 3 4) Jeśli Wykonawca będzie polegać na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów - zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia;5) W przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (np. spółki cywilne, konsorcja) - wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Fakt ustanowienia pełnomocnika należy udokumentować dołączeniem pełnomocnictwa podpisanego przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Pełnomocnictwo winno być w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.6) Oświadczenie, o którym mowa ust.2 wykonawca składa zgodnie z wzorami załączonymi do SIWZ.a) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.b) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenia dotyczące tych podmiotów.Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu składa oświadczenie dotyczące podwykonawców.Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23. Wzór oświadczenia zostanie udostępniony Wykonawcom wraz z informacją, o której mowa powyżej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Kubek porcelanowy
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Liczba sztuk – 1000Kubek z uchem o parametrach: pojemność - 300 ml, wysokość - 110 mm (+/- 5 mm), średnica górnej części - 75 mm (+/- 5 mm). Kolor biały. Materiał – ceramics. Kształt kubka nieregularny, zwężający się ku dołowi po łuku.Znakowanie: na zewnętrznej stronie wokół kubka, jeden kolor. Odporne na mycie w zmywarkach.Opakowanie zbiorcze: Pudełko kartonowe/tekturowe o wymiarach nie przekraczających 38x45x50 cm z przegródkami.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39294100-0, 79342200-5, 79341000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena ofertowa 60,00
Metoda znakowania 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:1.CZAS TRWANIA LUB TERMIN WYKONANIA:Okres w miesiącachI część - 1 miesiąc; II część - 7 miesięcy2.Realizacja w terminie siedmiu miesięcy wiązała się będzie z dostawą w dwóch równych ilościowo partiach:- pierwszej w terminie do jednego miesiąca od dnia podpisania umowy- drugiej po upływie sześciu miesięcy od dnia podpisania umowy.


Część nr: 2 Nazwa: Chusta wielofuncyjna
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Liczba sztuk: 2 000Wielofunkcyjna bezszwowa chusta tunelowa, którą można będzie używać m. in. jako szalika, czapki, opaski.Charakterystyka produktu: wykonanie z poliestru, cienkiej, lekkiej, elastycznej, szybkoschnącej tkaniny o Gramaturze od 120-150 g/m2. Grafika według jednego projektu, zgodnie z nadesłanym projektem dostarczonym przez Zamawiającego. Wysoka jakość wykonania.Rozmiar: uniwersalny, mierzone bez rozciągania: długość 48 cm, szerokość 22 cm. Dopuszczalna różnica (tolerancja)w rozmiarach: ±2cmKolorystyka: nadruk full color, zgodna z Systemem Identyfikacji Wizualnej Katowic.Znakowanie: na maksymalnym polu zadrukuOpakowania:- jednostkowe: chusta zawieszona w poprzek na tekturze o gramaturze 350- 400 g/m2, chusta zawieszona w sposób nie powodujący jej spadania, tekturka wykrojona na kształt logo Katowic „serca”, nadruk na tekturze na maksymalnym polu zadruku w pełnym kolorze zgodnie z projektem przesłanym przez Zamawiającego. Na odwrocie tekturki instrukcja obsługi używania chusty.- zbiorcze: kartonowe pudła o wymiarach nie większych niż 35x40x40 cm, zawierających odpowiedni opis umożliwiający identyfikację produktu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39294100-0, 79342200-5, 79341000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena ofertowa 60,00
Gramatura materiału 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:1.CZAS TRWANIA LUB TERMIN WYKONANIA:Okres w miesiącachI część - 1 miesiąc; II część - 7 miesięcy2.Realizacja w terminie siedmiu miesięcy wiązała się będzie z dostawą w dwóch równych ilościowo partiach:- pierwszej w terminie do jednego miesiąca od dnia podpisania umowy- drugiej po upływie sześciu miesięcy od dnia podpisania umowy.


Część nr: 3 Nazwa: Szelki odblaskowe
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Liczba sztuk – 2 000Szelki z materiału fluorescencyjnego, o gramaturze od 120 g/m2, poliester 100%. Gramatura będzie jednym z kryteriów oceny oferty. Obszycie lamówką w kolorze szelek. Szelki zakładane przez głowę, z boków gumka. Srebrne elementy odblaskowe naniesione na szelkachZgodność z Dyrektywą CE EN 13356wymiary: długość 40 cm, szerokość 35 cm (+/- 2 cm)Kolorystyka: dopuszczalne różne kolory (w równych częściach)Znakowanie: nadruk w jednym kolorze z przodu kamizelki
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39294100-0, 79342200-5, 79341000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena ofertowa 60,00
Liczba wersji kolorystycznych 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:1.CZAS TRWANIA LUB TERMIN WYKONANIAOkres w miesiącachI część - 1 miesiąc; II część - 7 miesięcy2.Realizacja w terminie siedmiu miesięcy wiązała się będzie z dostawą w dwóch równych ilościowo partiach:- pierwszej w terminie do jednego miesiąca od dnia podpisania umowy- drugiej po upływie sześciu miesięcy od dnia podpisania umowy.


Część nr: 4 Nazwa: Worek ze sznurkiem
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Liczba sztuk: 1 000Worek wykonany w 100% z bawełny. Materiał o gramaturze nie mniejszej niż 100g/m². Gramatura będzie jednym z kryteriów oceny oferty. Wymiary: szerokość - 37 cm (+/- 5%), wysokość - 41 cm (+/-5%). Kolor beżowy. Dwie grube dwusznurkowe szelki (ramiączka).Znakowanie: Sitodruk (1 kolor), na maksymalnej dostępnej powierzchni, zgodnie z projektem udostępnionym przez Zamawiającego
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39294100-0, 79342200-5, 79341000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 1
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena ofertowa 60,00
Gramatura materiału 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Torba papierowa
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Liczba sztuk – 500Torebki o wymiarach 23-24 cm szerokość, 8-9 cm głębokość, 33-34 cm wysokość. Wzmocniona krawędź górna i dno torby tekturką, uchwyt: przewlekany uchwyt syntetyczny w kolorze białym, rodzaj papieru - multioffset. Papier o gramaturze nie mniejszej niż 170 g/m². Gramatura będzie jednym z kryteriów oceny oferty.Kolorystyka - białyZnakowanie – wymiar nadruku - szerokość 10cm, wysokość 14 cm, nadruk dwustronny full color
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39294100-0, 79342200-5, 79341000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 1
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena ofertowa 60,00
Gramatura papieru 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: Piórnik
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Liczba sztuk: 1 000Piórnik szkolny w kształcie tuby o wymiarach: długość 200 mm (+- 10 mm), średnica 80 mm (+- 5 mm) wykonany z poliestru, zamykany na zamek błyskawiczny, z uchwytem do trzymania przy boczne ściance. Kolorystyka: co najmniej trzy wersje kolorystyczne spośród barw: czerwonej, zielonej niebieskiej, żółtej, magenta, w równych częściach.Znakowanie: nadruk monochromatyczny (preferowana metoda: transfer cyfrowy) na maksymalnym dostępnym polu nadruku (co najmniej 40x50 mm). Dodatkowo punktowana będzie możliwość znakowania na ściance bocznej (okrągłej).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39294100-0, 79342200-5, 79341000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 1
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena ofertowa 60,00
Liczba miejsc znakowania 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7 Nazwa: Pióro wieczne w etui
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Liczba sztuk: 150Pióro wieczne o klasycznym kształcie wykonane z mosiądzu pokrytego czarnym, błyszczącym lakierem. Czarny korpus i skuwka, chromowane wykończenia, korona skuwki zwieńczona biało-czerwonym otokiem. Stalówka grawerowana wykonana ze stali szlachetnej (średniopisząca), tzw. prosta. Pióro wyposażone w konwerterowy system napełniania z możliwością używania naboi atramentowych. Wymiary pióra: 14 cm (+/- 0,5 cm). Okres gwarancji – minimum jeden rok (okres gwarancji jest jednym z kryterium oceny ofert)Znakowanie pióra: grawer laserowy na skuwce – herb miasta Katowice.Etui: Pudełko wykonane z czarnego kartonu oklejone czarnym papierem imitującym skórę, uchylne, wyposażone w samozamykacz. Czarne gumki przytrzymujące pióro zamaskowane czarną tasiemką. Wnętrze wyłożone czarną lśniącą wyściółką. Wyściółka wewnątrz wieczka stylowo wybrzuszona. Wymiary: 18 x 6,5 x 3 cm (+/- 0,2 cm). Waga: 125 g (+/-5g). Pudełko zapakowane w kartonową wsuwaną obwolutę w kolorze białym.Znakowanie etui: znakowanie metodą laserową, herb miasta, wymiar nadruku- szerokość 3,2 cm, wysokość 4 cm
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39294100-0, 79342200-5, 79341000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 1
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena ofertowa 60,00
Okres dodatkowej gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8 Nazwa: Kawa
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Liczba sztuk – 500Kawa ziarnista 250g, średnio palona, 100 % ziaren arabiki pochodzących z Ameryki Środkowej i/lub Afryki. Data wypału kawy: nie starsza niż 14 dni. Termin przydatności do spożycia min. 24 miesięcy.Opakowanie kawy: Torebka typu doypack mieszcząca 250 g kawy, wyposażona w wentyl wewnętrzny umożliwiający odprowadzanie gazów. Zapięcie strunowe. Wewnętrzna warstwa z aluminium. Na opakowaniu informacja o dacie palenia, terminie przydatności do spożycia, rodzaju ziaren, informacja o certyfikacie fairtade. Certyfikat jest jednym z kryterium oceny ofert.Opakowanie torebki z kawą: Torebka z kawą włożona w opakowanie papierowe – zamknięta torebka z płaskim dnem. Gramatura papieru nie mniejsza niż 250g/m2. Na opakowaniu nadruk techniką offsetową 4/0, full color, na całej powierzchni. Opakowanie o wymiarach wysokość: 200 -250 mm, szerokość: 70-110 mm, głębokość 50-60 mm.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39294100-0, 79342200-5, 79341000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena ofertowa 60,00
Certyfikat fair trade 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:1.CZAS TRWANIA LUB TERMIN WYKONANIAOkres w miesiącachI część - 1 miesiąc; II część - 7 miesięcy2.Realizacja w terminie siedmiu miesięcy wiązała się będzie z dostawą w dwóch równych ilościowo partiach:- pierwszej w terminie do jednego miesiąca od dnia podpisania umowy- drugiej po upływie sześciu miesięcy od dnia podpisania umowy.


Część nr: 9 Nazwa: Parasol
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Liczba sztuk – 200Parasol z funkcja automatycznego otwierania, posiadający metalowy trzpień i szkielet, uchwyt pokryty gumą z aluminiowym akcentem, nieskładany, materiał poliester typu pongee 180T lub wyższy. Rodzaj materiału jest oceniany w kryterium oceny ofert. Średnica czaszy 100 cm, długość parasola 86 cm, ilość paneli 8. Wymagany jest pokrowiec w kolorze parasolaKolorystyka: kolor czaszy czarny, srebrne podbicieZnakowanie: logo "Katowice. Dla odmiany" w kolorze białym na jednym z paneli parasola, maksymalne pole zadruku z zachowaniem proporcji logotypu.Zamawiający uzna za równoważny produkt o średnicy +/- 5 cm
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39294100-0, 79342200-5, 79341000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 1
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena ofertowa 60,00
Typ materiału 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 10 Nazwa: Ręcznik
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Liczba: 1000 szt.Ręcznik z szybkoschnącej mikrofibry o gramaturze 200 g/m2, o wymiarach 70x140 cm.Kolorystyka: kolory niebieski i czerwony w równych częściachZnakowanie: Preferowana metoda: nadruk full kolor metodą sublimacji na całej powierzchni jednej strony ręcznika. Metoda dopuszczalna: haft monochromatyczny lub wielobarwny z jednej strony ręcznika, na polu o wymiarach co najmniej 10x10 cm. Sposób znakowania (haft) będzie jednym z kryteriów oceny oferty.Opakowanie zbiorcze: kartonowe pudła o wymiarach nie większych niż 40x40x70 cm, zawierających odpowiedni opis umożliwiający identyfikację produktu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39294100-0, 79342200-5, 79341000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena ofertowa 60,00
Rodzaj znakowania 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:1.CZAS TRWANIA LUB TERMIN WYKONANIAOkres w miesiącachI część - 1 miesiąc; II część - 7 miesięcy2.Realizacja w terminie siedmiu miesięcy wiązała się będzie z dostawą w dwóch równych ilościowo partiach:- pierwszej w terminie do jednego miesiąca od dnia podpisania umowy- drugiej po upływie sześciu miesięcy od dnia podpisania umowy.


Część nr: 11 Nazwa: Miód
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Liczba: 300 szt.Słoiczek miodu wielokwiatowego o pojemności 200 ml. Wymiary słoika 55 x 55 mm, wysokość 95 mm (+/- 5mm), wieczko przykryte szmatką i tasiemką. Miód pochodzący z pasiek na terenie Unii Europejskiej. Pochodzenie miodu jest przedmiotem oceny w ramach kryterium oceny ofert. W komplecie drewniany nabierak do miodu.Znakowanie: druk full kolor na etykiecie naklejonej na słoiczekOpakowanie: pudełko kartonowe, wykonane z trójwarstwowej tektury falistej eko, o wymiarach ok. 85x60x110 mm (± 10 mm w zakresie każdego z wymiarów) z okienkiem, przez które widoczna jest etykieta na słoiczku. U góry pudełka otwór umożliwiający zmieszczenie nabieraka do miodu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39294100-0, 79342200-5, 79341000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena ofertowa 60,00
Kraj pochodzenia miodu 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:1.CZAS TRWANIA LUB TERMIN WYKONANIAOkres w miesiącachI część - 1 miesiąc; II część - 7 miesięcy2.Realizacja w terminie siedmiu miesięcy wiązała się będzie z dostawą w dwóch równych ilościowo partiach:- pierwszej w terminie do jednego miesiąca od dnia podpisania umowy- drugiej po upływie sześciu miesięcy od dnia podpisania umowy.


Część nr: 12 Nazwa: Kubek z karabińczykiem
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Liczba sztuk: 500Kubek ze stali nierdzewnej, z uchwytem w postaci karabińczyka. Podwójne ścianki. Pojemność: 220ml.Znakowanie: monochromatyczne z dwóch stron kubka. Rodzaj (technologia) znakowania jest przedmiotem oceny w ramach kryterium oceny ofert.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39294100-0, 79342200-5, 79341000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 1
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena ofertowa 60,00
Metoda znakowania 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 13 Nazwa: Krawat
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Liczba sztuk – 200Krawat wykonany ze 100% jedwabiu żakardowego pokrytego apreturą teflonową. Gramatura tkaniny jedwabnej 220-240 g/mb, wewnątrz wełniano-wiskozowa wkładka, Gramatura wkładki 450 g/m2, szerokość krawata w szerokim szpicu około 7 cm. Długość krawata 150 cm (tolerancja +/- 1 cm).Jeżeli Wykonawca zaoferuje krawaty ze szwem (szew od wewnętrznej strony krawata po osi symetrii, zewnętrzny szew widoczny dla użytkownika) oraz podwójnym „ryglem” w kolorach niebieskim oraz żółtym otrzyma dodatkowe punkty w ramach kryterium oceny ofert. Kolorystyka: granat, bordo, 10 wzorów po 50 szt.Znakowanie: z tyłu krawata metka z herbem urzędu miasta KatowiceOpakowanie jednostkowe: Opakowanie wykonane z kartonu o grubości 2mm z kaszerowanego (laminowanego) i lakierowanego papieru w kolorze białym, o wymiarach: 18,5 x 10,5 x 3,5 cm (tolerancja +/- 5mm), z przeźroczystym okienkiem o wymiarach nie mniejszych niż 6 x 2,4 cm (tolerancja +/- 0,4 cm) podklejonym przezroczystą sztywną folią. Poniżej okienka jednokolorowy nadruk wg projektu zamawiającego. W środku opakowania wizytówka o wymiarach 8,5x5cm matowa tłoczona o fakturze papieru czerpanego w kolorze białym z jednokolorowym nadrukiem wg projektu zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39294100-0, 79342200-5, 79341000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 1
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena ofertowa 60,00
Dodatkowe detale 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 14 Nazwa: Drewniane spinki do mankietów
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Liczba par: 150Drewniane, eleganckie spinki do mankietów. Spinki okrągłe o średnicy w przedziale 15-20 mm. Stal nierdzewna.Znakowanie: Na każdej spince naniesiony znak identyfikacji wizualnej Katowic. Rodzaj graweru jest przedmiotem oceny w ramach kryterium oceny ofert.Opakowanie: każda para spinek zapakowana w eleganckie opakowanie typu prezentowego przeznaczone na biżuterię w kolorze czarnym lub grafitowym. Na opakowaniu naniesiony znak identyfikacji wizualnej Katowic.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39294100-0, 79342200-5, 79341000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 1
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena ofertowa 60,00
Metoda znakowania 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 15 Nazwa: Nawilżacz powietrza
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Liczba sztuk – 200Nawilżacz powietrza o pojemności 200 ml, zmieniająca kolor lampka, kabel w komplecie. Liczba trybów parowania jest przedmiotem oceny w ramach kryterium oceny ofert.Wymiary: Ø6 cm (+/- 1 cm) x 14,9 cm (+/- 1 cm)Znakowanie: na każdym nawilżaczu naniesiony znak identyfikacji wizualnej Katowic w jednym kolorze.Opakowanie: każdy nawilżacz zapakowany w pudełku.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39294100-0, 79342200-5, 79341000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 1
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena ofertowa 60,00
Tryby parowania 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 16 Nazwa: Butelka termiczna
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Liczba sztuk: 500Butelka termiczna o pojemności 500 ml z zakręcanym korkiem. Butelka z dwoma ściankami wykonanymi z wysokiej jakości stali nierdzewnej 304. Jednolity srebrny kolor. Produkt wolny od Bisfenolu A.Wymiary produktu:Średnica: 6 cm (+/- 1 cm)Wysokość: 27 cm (+/- 1 cm)Opakowanie jednostkowe:Każda butelka w oryginalnym opakowaniu z kartonu.ZnakowanieNa każdej butelce znak identyfikacji wizualnej Katowic z jednej strony, w jednym kolorze. Metoda znakowania jest przedmiotem oceny w ramach kryterium oceny ofert.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39294100-0, 79342200-5, 79341000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena ofertowa 60,00
Metoda znakowania 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:1.CZAS TRWANIA LUB TERMIN WYKONANIAOkres w miesiącachI część - 1 miesiąc; II część - 7 miesięcy2.Realizacja w terminie siedmiu miesięcy wiązała się będzie z dostawą w dwóch równych ilościowo partiach:- pierwszej w terminie do jednego miesiąca od dnia podpisania umowy- drugiej po upływie sześciu miesięcy od dnia podpisania umowy.


Część nr: 17 Nazwa: Brelok - przejściówka z kablami
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Liczba sztuk: 500Brelok bambusowy o wymiarach: 45 x 25 x 8 mm (+/- 3 mm) z trzema kablami do ładowania z następującymi końcówkami: USB-A, Micro-B (2 w 1) i typ C.Znakowanie: Znak identyfikacji wizualnej Katowic w wersji monochromatycznej na jednej stronie bambusowego elementu. Metoda znakowania jest przedmiotem oceny w ramach kryterium oceny ofert.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39294100-0, 79342200-5, 79341000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 1
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena ofertowa 60,00
Metoda znakowania 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 18 Nazwa: Magnes na lodówkę
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ilość sztuk: 2 000Magnes na lodówkę o wymiarach 78 mm x 53 mm (+/- 1 mm), usztywniony blaszką, podkład magnetyczny o grubości 1 mm (+/- 0,2 mm).Znakowanie - druk cyfrowy full color z laminowaniem - wydruk uszlachetniony folią błysk, zgodny z projektami graficznymi dostarczonymi przez Zamawiającego. Co najmniej trzy różne wzory nadruku. Liczba wzorów nadruku jest przedmiotem oceny w ramach kryterium oceny ofert.Opakowanie - opakowanie zbiorcze: pudełko kartonowe/tekturowe o wymiarach nie przekraczających 40 cm x 45 cm x 60 cm.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39294100-0, 79342200-5, 79341000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 1
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena ofertowa 60,00
Liczba wzorów nadruku 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 19 Nazwa: Adresówka dla psa
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Liczba sztuk: 1 000Adresówka w kształcie psiej łapki, wykonana z tworzywa sztucznego, fosforyzującego w ciemności, z miejscem na wpisanie imienia psa i danych kontaktowych, mocowana do obroży za pomocą metalowego sprężystego kółka.Znakowanie: Grawer w kolorze kontrastowym w stosunku do barwy adresówki po jednej stronie – logo Katowic w wersji monochromatycznej. Liczba wersji kolorystycznych jest przedmiotem oceny w ramach kryterium oceny ofert.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39294100-0, 79342200-5, 79341000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 1
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena ofertowa 60,00
Liczba wersji kolorystycznych 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 20 Nazwa: Cukierki krówki w kuferku
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Liczba sztuk - 500 sztukGramatura jednej krówki 16g (+/- 2 g).Skład: cukier, śmietanka (z mleka), syrop glukozowy, mleko odtłuszczone w proszku, mleko, aromat.Dodatkowe cechy: produkt bezglutenowy, jeden smak.Termin ważności: min. 6 miesięcy.Etykiety krówek: Druk full kolor na papierze jednostronne powlekanym 75/80g/m2. Średnie wymiary spersonalizowanego nadruku: +/- dł. 43 mm x szer.30 mm. Liczba kolorów etykiet jest przedmiotem oceny w ramach kryterium oceny ofert.Opakowanie: kuferek z uchwytem 250g: Druk na kartonie Neo Board HB 210g/m2 wym. +/- dł. 110 x szer. 85 x wys. 120 mm - łącznie z uchwytem.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39294100-0, 79342200-5, 79341000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena ofertowa 60,00
Kolory etykiet krówek 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:1.CZAS TRWANIA LUB TERMIN WYKONANIAOkres w miesiącachI część - 1 miesiąc; II część - 7 miesięcy2.Realizacja w terminie siedmiu miesięcy wiązała się będzie z dostawą w dwóch równych ilościowo partiach:- pierwszej w terminie do jednego miesiąca od dnia podpisania umowy- drugiej po upływie sześciu miesięcy od dnia podpisania umowy.






NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję ekipy do prac wykończeniowych - Zabrze
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania24-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Firma poszukuje ekipy do prac wykończeniowych. Inwestycje na terenie Śląska (sklepy i zamówienia publiczne). Zainteresowanych proszę o kontakt telefoniczny.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI