IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1) Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w art. 144 ust. 1 pkt. 2) do 6) ustawy Prawa zamówień publicznych albo okoliczności przewidzianych zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp we wzorze umowy.2) Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu Stron wyrażoną w drodze aneksu do umowy, pod rygorem nieważności. W przypadku, gdy zmiana dotyczyć będzie podwyższenia wynagrodzenia Wykonawcy, Strony dokonają zmian po zabezpieczeniu przez Zamawiającego odpowiednich środków finansowych w budżecie.3) Zmiana postanowień umownych nie może prowadzić do zmiany charakteru umowy i nie może zostać wprowadzona w celu uniknięcia przepisów ustawy Pzp.4) Zmiana postanowień umowy może nastąpić, gdy wystąpi:- zmiana będąca następstwem siły wyższej – rozumianej jako wydarzenie lub okoliczność o charakterze nadzwyczajnym, na którą Wykonawca ani Zamawiający nie mają wpływu; wystąpieniu której Wykonawca ani Zamawiający, działając racjonalnie, nie mogli zapobiec przed zawarciem Umowy; której, w przypadku jej wystąpienia, Wykonawca ani Zamawiający, działając racjonalnie, nie mogli uniknąć lub jej przezwyciężyć; oraz która nie może być zasadniczo przypisana Wykonawcy ani Zamawiającemu,- zmiana obowiązującej stawki podatku VAT - w takim przypadku wynagrodzenie Wykonawcy z dniem wejścia w życie nowych przepisów zostanie odpowiednio skorygowane (+/-) o wartość jaką ulegnie zmianie stawka podatku od towarów i usług VAT.- Inna przesłanka opisana we wzorze umowy w postaci jednoznacznych postanowień umownych określających zakres i warunki zmian, w szczególności możliwości zmiany wynagrodzenia i terminu.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
13.01.2021, godzina:
08:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Termin i miejsce realizacji zamówieniaZamówienie należy zrealizować w terminie jednego miesiąca od dnia podpisania umowy – dla części:4, 5, 6, 7, 9, 12, 13, 14, 15, 17, 18, 19 oraz w terminie siedmiu miesięcy od dnia podpisania umowy – dla części: 1, 2, 3, 8, 10, 11, 16, 20.Realizacja w terminie siedmiu miesięcy wiązała się będzie z dostawą w dwóch równych ilościowo partiach:- pierwszej w terminie do jednego miesiąca od dnia podpisania umowy- drugiej po upływie sześciu miesięcy od dnia podpisania umowy. Miejsce realizacji zamówienia: Katowice Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie składania ofert:1) Ofertę na formularzu oferty, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik do specyfikacji2) Opisy, certyfikaty (jeśli dotyczy) i oświadczenia potwierdzające, że produkt spełnia wymagania SIWZ, a także wszelkie informacje niezbędne do dokonania oceny oferowanych produktów oraz informacje w zakresie kolorystyki produktów i innych parametrów, spośród których Zamawiający będzie dokonywał wyboru. 3) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca:- nie podlega wykluczeniu z postępowania- spełnia warunki udziału w postępowaniu .Oświadczenia wykonawca składa zgodnie z wzorem załączonym do SIWZ 2 i 3 4) Jeśli Wykonawca będzie polegać na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów - zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia;5) W przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (np. spółki cywilne, konsorcja) - wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Fakt ustanowienia pełnomocnika należy udokumentować dołączeniem pełnomocnictwa podpisanego przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Pełnomocnictwo winno być w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.6) Oświadczenie, o którym mowa ust.2 wykonawca składa zgodnie z wzorami załączonymi do SIWZ.a) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.b) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenia dotyczące tych podmiotów.Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu składa oświadczenie dotyczące podwykonawców.Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23. Wzór oświadczenia zostanie udostępniony Wykonawcom wraz z informacją, o której mowa powyżej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Kubek porcelanowy |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Liczba sztuk – 1000Kubek z uchem o parametrach: pojemność - 300 ml, wysokość - 110 mm (+/- 5 mm), średnica górnej części - 75 mm (+/- 5 mm). Kolor biały. Materiał – ceramics. Kształt kubka nieregularny, zwężający się ku dołowi po łuku.Znakowanie: na zewnętrznej stronie wokół kubka, jeden kolor. Odporne na mycie w zmywarkach.Opakowanie zbiorcze: Pudełko kartonowe/tekturowe o wymiarach nie przekraczających 38x45x50 cm z przegródkami.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39294100-0, 79342200-5, 79341000-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena ofertowa |
60,00 |
Metoda znakowania |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1.CZAS TRWANIA LUB TERMIN WYKONANIA:Okres w miesiącachI część - 1 miesiąc; II część - 7 miesięcy2.Realizacja w terminie siedmiu miesięcy wiązała się będzie z dostawą w dwóch równych ilościowo partiach:- pierwszej w terminie do jednego miesiąca od dnia podpisania umowy- drugiej po upływie sześciu miesięcy od dnia podpisania umowy.
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Chusta wielofuncyjna |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Liczba sztuk: 2 000Wielofunkcyjna bezszwowa chusta tunelowa, którą można będzie używać m. in. jako szalika, czapki, opaski.Charakterystyka produktu: wykonanie z poliestru, cienkiej, lekkiej, elastycznej, szybkoschnącej tkaniny o Gramaturze od 120-150 g/m2. Grafika według jednego projektu, zgodnie z nadesłanym projektem dostarczonym przez Zamawiającego. Wysoka jakość wykonania.Rozmiar: uniwersalny, mierzone bez rozciągania: długość 48 cm, szerokość 22 cm. Dopuszczalna różnica (tolerancja)w rozmiarach: ±2cmKolorystyka: nadruk full color, zgodna z Systemem Identyfikacji Wizualnej Katowic.Znakowanie: na maksymalnym polu zadrukuOpakowania:- jednostkowe: chusta zawieszona w poprzek na tekturze o gramaturze 350- 400 g/m2, chusta zawieszona w sposób nie powodujący jej spadania, tekturka wykrojona na kształt logo Katowic „serca”, nadruk na tekturze na maksymalnym polu zadruku w pełnym kolorze zgodnie z projektem przesłanym przez Zamawiającego. Na odwrocie tekturki instrukcja obsługi używania chusty.- zbiorcze: kartonowe pudła o wymiarach nie większych niż 35x40x40 cm, zawierających odpowiedni opis umożliwiający identyfikację produktu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39294100-0, 79342200-5, 79341000-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena ofertowa |
60,00 |
Gramatura materiału |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1.CZAS TRWANIA LUB TERMIN WYKONANIA:Okres w miesiącachI część - 1 miesiąc; II część - 7 miesięcy2.Realizacja w terminie siedmiu miesięcy wiązała się będzie z dostawą w dwóch równych ilościowo partiach:- pierwszej w terminie do jednego miesiąca od dnia podpisania umowy- drugiej po upływie sześciu miesięcy od dnia podpisania umowy.
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Szelki odblaskowe |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Liczba sztuk – 2 000Szelki z materiału fluorescencyjnego, o gramaturze od 120 g/m2, poliester 100%. Gramatura będzie jednym z kryteriów oceny oferty. Obszycie lamówką w kolorze szelek. Szelki zakładane przez głowę, z boków gumka. Srebrne elementy odblaskowe naniesione na szelkachZgodność z Dyrektywą CE EN 13356wymiary: długość 40 cm, szerokość 35 cm (+/- 2 cm)Kolorystyka: dopuszczalne różne kolory (w równych częściach)Znakowanie: nadruk w jednym kolorze z przodu kamizelki
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39294100-0, 79342200-5, 79341000-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena ofertowa |
60,00 |
Liczba wersji kolorystycznych |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1.CZAS TRWANIA LUB TERMIN WYKONANIAOkres w miesiącachI część - 1 miesiąc; II część - 7 miesięcy2.Realizacja w terminie siedmiu miesięcy wiązała się będzie z dostawą w dwóch równych ilościowo partiach:- pierwszej w terminie do jednego miesiąca od dnia podpisania umowy- drugiej po upływie sześciu miesięcy od dnia podpisania umowy.
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Worek ze sznurkiem |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Liczba sztuk: 1 000Worek wykonany w 100% z bawełny. Materiał o gramaturze nie mniejszej niż 100g/m². Gramatura będzie jednym z kryteriów oceny oferty. Wymiary: szerokość - 37 cm (+/- 5%), wysokość - 41 cm (+/-5%). Kolor beżowy. Dwie grube dwusznurkowe szelki (ramiączka).Znakowanie: Sitodruk (1 kolor), na maksymalnej dostępnej powierzchni, zgodnie z projektem udostępnionym przez Zamawiającego
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39294100-0, 79342200-5, 79341000-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 1
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena ofertowa |
60,00 |
Gramatura materiału |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
Torba papierowa |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Liczba sztuk – 500Torebki o wymiarach 23-24 cm szerokość, 8-9 cm głębokość, 33-34 cm wysokość. Wzmocniona krawędź górna i dno torby tekturką, uchwyt: przewlekany uchwyt syntetyczny w kolorze białym, rodzaj papieru - multioffset. Papier o gramaturze nie mniejszej niż 170 g/m². Gramatura będzie jednym z kryteriów oceny oferty.Kolorystyka - białyZnakowanie – wymiar nadruku - szerokość 10cm, wysokość 14 cm, nadruk dwustronny full color
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39294100-0, 79342200-5, 79341000-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 1
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena ofertowa |
60,00 |
Gramatura papieru |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
Piórnik |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Liczba sztuk: 1 000Piórnik szkolny w kształcie tuby o wymiarach: długość 200 mm (+- 10 mm), średnica 80 mm (+- 5 mm) wykonany z poliestru, zamykany na zamek błyskawiczny, z uchwytem do trzymania przy boczne ściance. Kolorystyka: co najmniej trzy wersje kolorystyczne spośród barw: czerwonej, zielonej niebieskiej, żółtej, magenta, w równych częściach.Znakowanie: nadruk monochromatyczny (preferowana metoda: transfer cyfrowy) na maksymalnym dostępnym polu nadruku (co najmniej 40x50 mm). Dodatkowo punktowana będzie możliwość znakowania na ściance bocznej (okrągłej).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39294100-0, 79342200-5, 79341000-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 1
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena ofertowa |
60,00 |
Liczba miejsc znakowania |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
Pióro wieczne w etui |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Liczba sztuk: 150Pióro wieczne o klasycznym kształcie wykonane z mosiądzu pokrytego czarnym, błyszczącym lakierem. Czarny korpus i skuwka, chromowane wykończenia, korona skuwki zwieńczona biało-czerwonym otokiem. Stalówka grawerowana wykonana ze stali szlachetnej (średniopisząca), tzw. prosta. Pióro wyposażone w konwerterowy system napełniania z możliwością używania naboi atramentowych. Wymiary pióra: 14 cm (+/- 0,5 cm). Okres gwarancji – minimum jeden rok (okres gwarancji jest jednym z kryterium oceny ofert)Znakowanie pióra: grawer laserowy na skuwce – herb miasta Katowice.Etui: Pudełko wykonane z czarnego kartonu oklejone czarnym papierem imitującym skórę, uchylne, wyposażone w samozamykacz. Czarne gumki przytrzymujące pióro zamaskowane czarną tasiemką. Wnętrze wyłożone czarną lśniącą wyściółką. Wyściółka wewnątrz wieczka stylowo wybrzuszona. Wymiary: 18 x 6,5 x 3 cm (+/- 0,2 cm). Waga: 125 g (+/-5g). Pudełko zapakowane w kartonową wsuwaną obwolutę w kolorze białym.Znakowanie etui: znakowanie metodą laserową, herb miasta, wymiar nadruku- szerokość 3,2 cm, wysokość 4 cm
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39294100-0, 79342200-5, 79341000-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 1
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena ofertowa |
60,00 |
Okres dodatkowej gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Liczba sztuk – 500Kawa ziarnista 250g, średnio palona, 100 % ziaren arabiki pochodzących z Ameryki Środkowej i/lub Afryki. Data wypału kawy: nie starsza niż 14 dni. Termin przydatności do spożycia min. 24 miesięcy.Opakowanie kawy: Torebka typu doypack mieszcząca 250 g kawy, wyposażona w wentyl wewnętrzny umożliwiający odprowadzanie gazów. Zapięcie strunowe. Wewnętrzna warstwa z aluminium. Na opakowaniu informacja o dacie palenia, terminie przydatności do spożycia, rodzaju ziaren, informacja o certyfikacie fairtade. Certyfikat jest jednym z kryterium oceny ofert.Opakowanie torebki z kawą: Torebka z kawą włożona w opakowanie papierowe – zamknięta torebka z płaskim dnem. Gramatura papieru nie mniejsza niż 250g/m2. Na opakowaniu nadruk techniką offsetową 4/0, full color, na całej powierzchni. Opakowanie o wymiarach wysokość: 200 -250 mm, szerokość: 70-110 mm, głębokość 50-60 mm.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39294100-0, 79342200-5, 79341000-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena ofertowa |
60,00 |
Certyfikat fair trade |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1.CZAS TRWANIA LUB TERMIN WYKONANIAOkres w miesiącachI część - 1 miesiąc; II część - 7 miesięcy2.Realizacja w terminie siedmiu miesięcy wiązała się będzie z dostawą w dwóch równych ilościowo partiach:- pierwszej w terminie do jednego miesiąca od dnia podpisania umowy- drugiej po upływie sześciu miesięcy od dnia podpisania umowy.
Część nr: |
9 |
Nazwa: |
Parasol |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Liczba sztuk – 200Parasol z funkcja automatycznego otwierania, posiadający metalowy trzpień i szkielet, uchwyt pokryty gumą z aluminiowym akcentem, nieskładany, materiał poliester typu pongee 180T lub wyższy. Rodzaj materiału jest oceniany w kryterium oceny ofert. Średnica czaszy 100 cm, długość parasola 86 cm, ilość paneli 8. Wymagany jest pokrowiec w kolorze parasolaKolorystyka: kolor czaszy czarny, srebrne podbicieZnakowanie: logo "Katowice. Dla odmiany" w kolorze białym na jednym z paneli parasola, maksymalne pole zadruku z zachowaniem proporcji logotypu.Zamawiający uzna za równoważny produkt o średnicy +/- 5 cm
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39294100-0, 79342200-5, 79341000-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 1
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena ofertowa |
60,00 |
Typ materiału |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
10 |
Nazwa: |
Ręcznik |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Liczba: 1000 szt.Ręcznik z szybkoschnącej mikrofibry o gramaturze 200 g/m2, o wymiarach 70x140 cm.Kolorystyka: kolory niebieski i czerwony w równych częściachZnakowanie: Preferowana metoda: nadruk full kolor metodą sublimacji na całej powierzchni jednej strony ręcznika. Metoda dopuszczalna: haft monochromatyczny lub wielobarwny z jednej strony ręcznika, na polu o wymiarach co najmniej 10x10 cm. Sposób znakowania (haft) będzie jednym z kryteriów oceny oferty.Opakowanie zbiorcze: kartonowe pudła o wymiarach nie większych niż 40x40x70 cm, zawierających odpowiedni opis umożliwiający identyfikację produktu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39294100-0, 79342200-5, 79341000-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena ofertowa |
60,00 |
Rodzaj znakowania |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1.CZAS TRWANIA LUB TERMIN WYKONANIAOkres w miesiącachI część - 1 miesiąc; II część - 7 miesięcy2.Realizacja w terminie siedmiu miesięcy wiązała się będzie z dostawą w dwóch równych ilościowo partiach:- pierwszej w terminie do jednego miesiąca od dnia podpisania umowy- drugiej po upływie sześciu miesięcy od dnia podpisania umowy.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Liczba: 300 szt.Słoiczek miodu wielokwiatowego o pojemności 200 ml. Wymiary słoika 55 x 55 mm, wysokość 95 mm (+/- 5mm), wieczko przykryte szmatką i tasiemką. Miód pochodzący z pasiek na terenie Unii Europejskiej. Pochodzenie miodu jest przedmiotem oceny w ramach kryterium oceny ofert. W komplecie drewniany nabierak do miodu.Znakowanie: druk full kolor na etykiecie naklejonej na słoiczekOpakowanie: pudełko kartonowe, wykonane z trójwarstwowej tektury falistej eko, o wymiarach ok. 85x60x110 mm (± 10 mm w zakresie każdego z wymiarów) z okienkiem, przez które widoczna jest etykieta na słoiczku. U góry pudełka otwór umożliwiający zmieszczenie nabieraka do miodu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39294100-0, 79342200-5, 79341000-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena ofertowa |
60,00 |
Kraj pochodzenia miodu |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1.CZAS TRWANIA LUB TERMIN WYKONANIAOkres w miesiącachI część - 1 miesiąc; II część - 7 miesięcy2.Realizacja w terminie siedmiu miesięcy wiązała się będzie z dostawą w dwóch równych ilościowo partiach:- pierwszej w terminie do jednego miesiąca od dnia podpisania umowy- drugiej po upływie sześciu miesięcy od dnia podpisania umowy.
Część nr: |
12 |
Nazwa: |
Kubek z karabińczykiem |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Liczba sztuk: 500Kubek ze stali nierdzewnej, z uchwytem w postaci karabińczyka. Podwójne ścianki. Pojemność: 220ml.Znakowanie: monochromatyczne z dwóch stron kubka. Rodzaj (technologia) znakowania jest przedmiotem oceny w ramach kryterium oceny ofert.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39294100-0, 79342200-5, 79341000-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 1
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena ofertowa |
60,00 |
Metoda znakowania |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
13 |
Nazwa: |
Krawat |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Liczba sztuk – 200Krawat wykonany ze 100% jedwabiu żakardowego pokrytego apreturą teflonową. Gramatura tkaniny jedwabnej 220-240 g/mb, wewnątrz wełniano-wiskozowa wkładka, Gramatura wkładki 450 g/m2, szerokość krawata w szerokim szpicu około 7 cm. Długość krawata 150 cm (tolerancja +/- 1 cm).Jeżeli Wykonawca zaoferuje krawaty ze szwem (szew od wewnętrznej strony krawata po osi symetrii, zewnętrzny szew widoczny dla użytkownika) oraz podwójnym „ryglem” w kolorach niebieskim oraz żółtym otrzyma dodatkowe punkty w ramach kryterium oceny ofert. Kolorystyka: granat, bordo, 10 wzorów po 50 szt.Znakowanie: z tyłu krawata metka z herbem urzędu miasta KatowiceOpakowanie jednostkowe: Opakowanie wykonane z kartonu o grubości 2mm z kaszerowanego (laminowanego) i lakierowanego papieru w kolorze białym, o wymiarach: 18,5 x 10,5 x 3,5 cm (tolerancja +/- 5mm), z przeźroczystym okienkiem o wymiarach nie mniejszych niż 6 x 2,4 cm (tolerancja +/- 0,4 cm) podklejonym przezroczystą sztywną folią. Poniżej okienka jednokolorowy nadruk wg projektu zamawiającego. W środku opakowania wizytówka o wymiarach 8,5x5cm matowa tłoczona o fakturze papieru czerpanego w kolorze białym z jednokolorowym nadrukiem wg projektu zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39294100-0, 79342200-5, 79341000-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 1
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena ofertowa |
60,00 |
Dodatkowe detale |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
14 |
Nazwa: |
Drewniane spinki do mankietów |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Liczba par: 150Drewniane, eleganckie spinki do mankietów. Spinki okrągłe o średnicy w przedziale 15-20 mm. Stal nierdzewna.Znakowanie: Na każdej spince naniesiony znak identyfikacji wizualnej Katowic. Rodzaj graweru jest przedmiotem oceny w ramach kryterium oceny ofert.Opakowanie: każda para spinek zapakowana w eleganckie opakowanie typu prezentowego przeznaczone na biżuterię w kolorze czarnym lub grafitowym. Na opakowaniu naniesiony znak identyfikacji wizualnej Katowic.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39294100-0, 79342200-5, 79341000-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 1
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena ofertowa |
60,00 |
Metoda znakowania |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
15 |
Nazwa: |
Nawilżacz powietrza |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Liczba sztuk – 200Nawilżacz powietrza o pojemności 200 ml, zmieniająca kolor lampka, kabel w komplecie. Liczba trybów parowania jest przedmiotem oceny w ramach kryterium oceny ofert.Wymiary: Ø6 cm (+/- 1 cm) x 14,9 cm (+/- 1 cm)Znakowanie: na każdym nawilżaczu naniesiony znak identyfikacji wizualnej Katowic w jednym kolorze.Opakowanie: każdy nawilżacz zapakowany w pudełku.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39294100-0, 79342200-5, 79341000-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 1
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena ofertowa |
60,00 |
Tryby parowania |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
16 |
Nazwa: |
Butelka termiczna |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Liczba sztuk: 500Butelka termiczna o pojemności 500 ml z zakręcanym korkiem. Butelka z dwoma ściankami wykonanymi z wysokiej jakości stali nierdzewnej 304. Jednolity srebrny kolor. Produkt wolny od Bisfenolu A.Wymiary produktu:Średnica: 6 cm (+/- 1 cm)Wysokość: 27 cm (+/- 1 cm)Opakowanie jednostkowe:Każda butelka w oryginalnym opakowaniu z kartonu.ZnakowanieNa każdej butelce znak identyfikacji wizualnej Katowic z jednej strony, w jednym kolorze. Metoda znakowania jest przedmiotem oceny w ramach kryterium oceny ofert.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39294100-0, 79342200-5, 79341000-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena ofertowa |
60,00 |
Metoda znakowania |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1.CZAS TRWANIA LUB TERMIN WYKONANIAOkres w miesiącachI część - 1 miesiąc; II część - 7 miesięcy2.Realizacja w terminie siedmiu miesięcy wiązała się będzie z dostawą w dwóch równych ilościowo partiach:- pierwszej w terminie do jednego miesiąca od dnia podpisania umowy- drugiej po upływie sześciu miesięcy od dnia podpisania umowy.
Część nr: |
17 |
Nazwa: |
Brelok - przejściówka z kablami |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Liczba sztuk: 500Brelok bambusowy o wymiarach: 45 x 25 x 8 mm (+/- 3 mm) z trzema kablami do ładowania z następującymi końcówkami: USB-A, Micro-B (2 w 1) i typ C.Znakowanie: Znak identyfikacji wizualnej Katowic w wersji monochromatycznej na jednej stronie bambusowego elementu. Metoda znakowania jest przedmiotem oceny w ramach kryterium oceny ofert.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39294100-0, 79342200-5, 79341000-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 1
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena ofertowa |
60,00 |
Metoda znakowania |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
18 |
Nazwa: |
Magnes na lodówkę |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ilość sztuk: 2 000Magnes na lodówkę o wymiarach 78 mm x 53 mm (+/- 1 mm), usztywniony blaszką, podkład magnetyczny o grubości 1 mm (+/- 0,2 mm).Znakowanie - druk cyfrowy full color z laminowaniem - wydruk uszlachetniony folią błysk, zgodny z projektami graficznymi dostarczonymi przez Zamawiającego. Co najmniej trzy różne wzory nadruku. Liczba wzorów nadruku jest przedmiotem oceny w ramach kryterium oceny ofert.Opakowanie - opakowanie zbiorcze: pudełko kartonowe/tekturowe o wymiarach nie przekraczających 40 cm x 45 cm x 60 cm.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39294100-0, 79342200-5, 79341000-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 1
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena ofertowa |
60,00 |
Liczba wzorów nadruku |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
19 |
Nazwa: |
Adresówka dla psa |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Liczba sztuk: 1 000Adresówka w kształcie psiej łapki, wykonana z tworzywa sztucznego, fosforyzującego w ciemności, z miejscem na wpisanie imienia psa i danych kontaktowych, mocowana do obroży za pomocą metalowego sprężystego kółka.Znakowanie: Grawer w kolorze kontrastowym w stosunku do barwy adresówki po jednej stronie – logo Katowic w wersji monochromatycznej. Liczba wersji kolorystycznych jest przedmiotem oceny w ramach kryterium oceny ofert.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39294100-0, 79342200-5, 79341000-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 1
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena ofertowa |
60,00 |
Liczba wersji kolorystycznych |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
20 |
Nazwa: |
Cukierki krówki w kuferku |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Liczba sztuk - 500 sztukGramatura jednej krówki 16g (+/- 2 g).Skład: cukier, śmietanka (z mleka), syrop glukozowy, mleko odtłuszczone w proszku, mleko, aromat.Dodatkowe cechy: produkt bezglutenowy, jeden smak.Termin ważności: min. 6 miesięcy.Etykiety krówek: Druk full kolor na papierze jednostronne powlekanym 75/80g/m2. Średnie wymiary spersonalizowanego nadruku: +/- dł. 43 mm x szer.30 mm. Liczba kolorów etykiet jest przedmiotem oceny w ramach kryterium oceny ofert.Opakowanie: kuferek z uchwytem 250g: Druk na kartonie Neo Board HB 210g/m2 wym. +/- dł. 110 x szer. 85 x wys. 120 mm - łącznie z uchwytem.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39294100-0, 79342200-5, 79341000-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena ofertowa |
60,00 |
Kolory etykiet krówek |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1.CZAS TRWANIA LUB TERMIN WYKONANIAOkres w miesiącachI część - 1 miesiąc; II część - 7 miesięcy2.Realizacja w terminie siedmiu miesięcy wiązała się będzie z dostawą w dwóch równych ilościowo partiach:- pierwszej w terminie do jednego miesiąca od dnia podpisania umowy- drugiej po upływie sześciu miesięcy od dnia podpisania umowy.