Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Wizytówki |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Ilość sztuk – 1200. Opis 1 części zamówienia: 6 wizytówek imiennych (po 200 szt.), hotstamping (folia złota matowa) na czarnym papierze barwionym w masie 500g (tolerancja ± 10%) lub sitodruk złotą farbą na czarnym papierze barwionym w masie 300 g (tolerancja ± 10%). Wymiary: szerokość 8,5 cm x wysokość 5,5 cm (tolerancja ± 0,1 cm).Kolorystyka: czarny papier barwiony, znakowanie w kolorze złotym. Znakowanie: zgodnie z projektem zamieszczonym w Brandbooku s. 11, wersja pierwsza, poszczególne dane osobowe zostaną przekazane na etapie realizacji, napisy z użyciem dedykowanej czcionki Grey LL (Zamawiający posiada licencję), wykonanie metodą hotstampingu – folia złota, matowa (w przypadku czarnego papieru barwionego w masie 500 g (tolerancja ± 10%)) lub sitodruku złotą farbą (w przypadku czarnego papieru barwionego w masie 300 g (tolerancja ± 10%)). Opakowanie: pakowanie w tekturowe pudełka w kolorze czarnym. Opakowanie zbiorcze z opisem umożliwiającym identyfikację produktu i ilości.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39294100-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena ofertowa |
60,00 |
metoda znakowania |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Teczka ofertowa |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Ilość sztuk – 300. Opis 2 części zamówienia:Teczka papierowa mieszcząca w sobie kartki formatu A4 z zakładkami umożliwiającymi jej zamknięcie zgodnie z projektem zamieszczonym w Brandbooku, s. 15, wykonanie metodą hotstampingu – folia złota, matowa (w przypadku czarnego papieru barwionego w masie 500 g (tolerancja ± 10%)) lub sitodruku złotą farbą (w przypadku czarnego papieru barwionego w masie 300 g (tolerancja ± 10%). Wymiary: teczka mieszcząca w sobie kartki formatu A4 po złożeniu zakładek. Kolorystyka: czarny papier barwiony, logotyp w kolorze złotym. Znakowanie: zgodnie z projektem zamieszczonym w Brandbooku s. 15, wykonanie metodą hotstampingu – folia złota, matowa (w przypadku czarnego papieru barwionego w masie 500 g (tolerancja ± 10%)) lub sitodruku złotą farbą (w przypadku czarnego papieru barwionego w masie 300 g (tolerancja ± 10%)).Opakowanie: pakowanie w sposób uniemożliwiający uszkodzenie teczek. Opakowanie zbiorcze z opisem umożliwiającym identyfikację produktu i ilości.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39294100-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena ofertowa |
60,00 |
metoda znakowania |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Ilość sztuk – 200. Opis 3 części zamówienia:Kubek z uchem, metalowy, emaliowany, pojemność 350 ml (tolerancja ± 30 ml). Wymiary: wysokość 10 cm x szerokość 9 cm (tolerancja ± 2 cm).Kolorystyka: kubek z zewnątrz czarny, matowy, z czarnym uchem i krawędzią, środek biały. Logotyp w kolorze białym.Znakowanie: w kolorze białym, zgodnie z projektem załączonym w Brandbooku, s. 22, wykonanie metodą sublimacji lub sitodruku.Opakowanie: pudełko kartonowe/tekturowe z przegródkami, z opisem umożliwiającym identyfikację produktu i ilości.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39294100-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena ofertowa |
60,00 |
metoda znakowania |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Długopis papierowy |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Ilość sztuk – 1 000. Opis 4 części zamówienia: Długopis ekologiczny wykonany ze zrolowanego papieru wraz z zatyczką, w kolorze czarnym. Długopis wyposażony w niebieski wkład.Wymiary: średnica 0,8 cm (tolerancja ± 0,2 cm), długość 15 cm (tolerancja ± 1 cm).Kolorystyka: długopis wraz z zatyczką w kolorze czarnym, logotyp w kolorze białym.Znakowanie: jednostronne, odporne na ścieranie, estetyczne, precyzyjne, o wysokiej jakości, metodą tampodruku lub sitodruku. Logotyp w kolorze białym, zgodnie z projektem załączonym w Brandbooku, s. 23.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39294100-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena ofertowa |
60,00 |
metoda znakowania |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
Bransoletka silikonowa |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:400 bransoletek silikonowych w uniwersalnym rozmiarze, szerokość 1,2 cm (tolerancja ± 0,1 cm), logotyp trwale wytłoczony i wypełniony kolorem lub wykonany metodą sitodruku, odporny na ścieranie, jednokolorowy, estetyczny i precyzyjny, o wysokiej jakości. Wymiary: szerokość 1,2 cm (tolerancja ± 0,1 cm).Kolorystyka: 200 szt. - czarna, matowa bransoletka z białym logotypem, 200 szt. - biała, matowa bransoletka z czarnym logotypem.Znakowanie: biały logotyp trwale wytłoczony i wypełniony kolorem lub wykonany metodą sitodruku, logotyp zgodny z Brandbookiem, s. 3, wersja pierwsza.Opakowanie: zbiorcze, zawierające odpowiedni opis umożliwiający identyfikację produktu, ilości i koloru.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39294100-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena ofertowa |
60,00 |
metoda znakowania |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Ilość sztuk – 500. Opis 6 części zamówienia:Smycz wykonana z poliestru, w kolorze czarnym, z metalowym karabińczykiem w kolorze srebrnym lub czarnym. Wysoka jakość wykonania. Nadruk odporny na ścieranie, jednokolorowy, estetyczny i precyzyjny, o wysokiej jakości.Wymiary: szerokość 1 cm (tolerancja ± 0,1 cm), długość złożonej smyczy bez karabińczyka 40 cm (tolerancja ± 3 cm).Kolorystyka: czarna smycz, logotyp w kolorze białym.Znakowanie: logotyp w kolorze białym zgodnie z Brandbookiem, s. 21, nadruk dwustronny pełen kolor techniką sublimacji lub sitodruku.Opakowanie: zbiorcze zawierające odpowiedni opis umożliwiający identyfikację produktu i ilości.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39294100-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena ofertowa |
60,00 |
karabińczyk w kolorze czarnym |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
Torba bawełniana |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Ilość sztuk – 350. Opis 7 części zamówienia: toreb, drelich 260g/m2 (tolerancja ± 10%), kolor czarny. Wymiary torby (bez uszu): wysokość 50 cm x szerokość 45 cm - (tolerancja: ± 2 cm), zakład dolny 5 cm (tolerancja ± 5%); długość uszu po uszyciu 70 cm (tolerancja ± 5%), szerokość 3 cm (tolerancja ± 5%), stebnowane obustronnie, przyszyte do torby w dwóch miejscach; zamek czarny; kieszonka wewnętrzna o wymiarach: szerokość 20 cm, wysokość 25 cm (tolerancja ± 5%) wszyta na środku, z zamkiem; kieszonka zewnętrzna o wymiarach 10 x 10 cm (tolerancja ± 5%). Wymiary: wymiary torby (bez uszu): wysokość 50 cm x szerokość 45 cm - (tolerancja ± 2 cm), długość uszu po uszyciu 70 cm (tolerancja ± 5%), szerokość 3 cm (tolerancja ± 5%). Kolorystyka: torba w kolorze czarnym z kieszonką i logotypem w kolorze złotym.Znakowanie: 100 szt. torba z czarnego materiału z logotypem i kieszonką zewnętrzną w kolorze złotym (CMYK: 0/22/45/24; RGB: 195/153/107), 100 szt. torba w kolorze czarnym z kieszonką i logotypem w kolorze białym, 150 szt. torba w kolorze czarnym z kieszonką w kolorze złotym i czarnym logo - wykonanymi metodą sitodruku, nadruki zgodne z projektem zawartym w Brandbooku s. 20, z jednej strony torby, odporne na ścieranie, jednokolorowe, estetyczne i precyzyjne, o wysokiej jakości.Opakowanie: zbiorcze zawierające odpowiedni opis umożliwiający identyfikację produktu, koloru oraz ilości.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39294100-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena ofertowa |
60,00 |
szwy szyte pięcionitkowym overlokiem |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
8 |
Nazwa: |
Torba papierowa |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ilość sztuk – 500. Opis 8 części zamówienia: 250 szt. białych toreb ekologicznych, papierowych, gramatura papieru co najmniej 100g/m2, z uchem papierowym skręcanym białym, doklejanym, rodzaj papieru – Kraft, biały, o gładkiej fakturze.Wymiary: szerokość 18 cm x wysokość 23 cm x głębokość 10 cm (tolerancja ± 2 cm).Kolorystyka: biała torba z czarnym logotypem.Znakowanie: logotyp w kolorze czarnym zgodnie z Brandbookiem s. 4, wersja druga, umieszczony przy dolnej krawędzi, na obydwu stronach torby, obszar drukowania ok. wysokość 5 cm x szerokość 12 cm.Opakowanie: pakowanie w sposób uniemożliwiający uszkodzenie toreb. Opakowanie zawierające odpowiedni opis umożliwiający identyfikację produktu, rozmiaru oraz ilości.250 szt. białych toreb ekologicznych, papierowych - gramatura papieru co najmniej 100g/m2, z uchem papierowym skręcanym białym, doklejanym; rodzaj papieru – Kraft, biały, o gładkiej fakturze.Wymiary: szerokość 23 cm x wysokość 32 cm x głębokość 10 cm (tolerancja: ± 2 cm).Kolorystyka: torba w kolorze białym z czarnym logotypem.Znakowanie: logotyp w kolorze czarnym zgodnie z Brandbookiem s. 4, wersja druga, umieszczony przy dolnej krawędzi, na obydwu stronach torby, obszar drukowania ok. wysokość 6 cm x szerokość 16 cm.Opakowanie: pakowanie w sposób uniemożliwiający uszkodzenie toreb. Opakowanie zbiorcze zawierające odpowiedni opis umożliwiający identyfikację produktu, rozmiaru oraz ilości.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39294100-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena ofertowa |
60,00 |
gramatura papieru |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
9 |
Nazwa: |
Torba laminowana |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ilość sztuk – 500. Opis 9 części zamówienia: 50 toreb prezentowych, laminowanych, wzmocniona krawędź górna i dno torby tekturką, uchwyt przewlekany, syntetyczny w kolorze złotym, rodzaj papieru – multioffset, gramatura papieru co najmniej 170 g/m2. Wymiary: szerokość 18 cm x wysokość 23 cm x głębokość 10 cm (tolerancja ± 2 cm). Kolorystyka: czarna torba ze złotym logotypem.Znakowanie: logotyp w kolorze złotym (CMYK: 0/22/45/24; RGB: 195/153/107) zgodnie z Brandbookiem s. 4, wersja druga, umieszczony przy dolnej krawędzi, na obydwu stronach torby, obszar drukowania ok. wysokość 5 cm x szerokość 12 cm. Opakowanie: pakowanie w sposób uniemożliwiający uszkodzenie toreb. Opakowanie zbiorcze zawierające odpowiedni opis umożliwiający identyfikację produktu, koloru, rozmiaru oraz ilości. 100 toreb prezentowych, laminowanych, wzmocniona krawędź górna i dno torby tekturką, uchwyt przewlekany, syntetyczny w kolorze czarnym, rodzaj papieru – multioffset, gramatura papieru co najmniej 170 g/m2.Wymiary: szerokość 18 cm x wysokość 23 cm x głębokość 10 cm (tolerancja ± 2 cm).Kolorystyka: czarna torba ze białym logotypem.Znakowanie: logotyp w kolorze białym zgodnie z Brandbookiem s. 4, wersja druga, umieszczony przy dolnej krawędzi, na obydwu stronach torby, obszar drukowania ok. wysokość 5 cm x szerokość 12 cm.Opakowanie: pakowanie w sposób uniemożliwiający uszkodzenie toreb. Opakowanie zbiorcze zawierające odpowiedni opis umożliwiający identyfikację produktu, koloru, rozmiaru oraz ilości. 100 toreb prezentowych, laminowanych, wzmocniona krawędź górna i dno torby tekturką, uchwyt przewlekany, syntetyczny w kolorze czarnym, rodzaj papieru – multioffset, gramatura papieru co najmniej 170 g/m2.Wymiary: szerokość 18 cm x wysokość 23 cm x głębokość 10 cm (tolerancja ± 2 cm).Kolorystyka: torba w kolorze złotym (CMYK: 0/22/45/24; RGB: 195/153/107) z czarnym logotypem.Znakowanie: logotyp w kolorze czarnym zgodnie z Brandbookiem s. 4, wersja druga, umieszczony przy dolnej krawędzi, na obydwu stronach torby, obszar drukowania ok. wysokość 5 cm x szerokość 12 cm.Opakowanie: pakowanie w sposób uniemożliwiający uszkodzenie toreb. Opakowanie zbiorcze zawierające odpowiedni opis umożliwiający identyfikację produktu, koloru, rozmiaru oraz ilości.50 toreb prezentowych, laminowanych, wzmocniona krawędź górna i dno torby tekturką, uchwyt przewlekany, syntetyczny w kolorze złotym, rodzaj papieru - multioffset, gramatura papieru co najmniej 170 g/m2.Wymiary: szerokość 23 cm x wysokość 32 cm x głębokość 10 cm (tolerancja ± 2 cm).Kolorystyka: czarna torba ze złotym logotypem.Znakowanie: logotyp w kolorze złotym (CMYK: 0/22/45/24; RGB: 195/153/107) zgodnie z Brandbookiem s. 4, wersja druga, umieszczony przy dolnej krawędzi, na obydwu stronach torby, obszar drukowania ok. wysokość 6 cm x szerokość 16 cm.Opakowanie: pakowanie w sposób uniemożliwiający uszkodzenie toreb. Opakowanie zbiorcze zawierające odpowiedni opis umożliwiający identyfikację produktu, koloru, rozmiaru oraz ilości.100 toreb prezentowych, laminowanych, wzmocniona krawędź górna i dno torby tekturką, uchwyt przewlekany, syntetyczny w kolorze czarnym, rodzaj papieru - multioffset, gramatura papieru co najmniej 170 g/m2.Wymiary: szerokość 23 cm x wysokość 32 cm x głębokość 10 cm (tolerancja ± 2 cm).Kolorystyka: czarna torba ze białym logotypem.Znakowanie: logotyp w kolorze białym zgodnie z Brandbookiem s. 4, wersja druga, umieszczony przy dolnej krawędzi, na obydwu stronach torby, obszar drukowania ok. wysokość 6 cm x szerokość 16 cm.Opakowanie: pakowanie w sposób uniemożliwiający uszkodzenie toreb. Opakowanie zbiorcze zawierające odpowiedni opis umożliwiający identyfikację produktu, koloru, rozmiaru oraz ilości.100 toreb prezentowych, laminowanych, wzmocniona krawędź górna i dno torby tekturką, uchwyt przewlekany, syntetyczny w kolorze czarnym, rodzaj papieru - multioffset, gramatura papieru co najmniej 170 g/m2.Wymiary: szerokość 23 cm x wysokość 32 cm x głębokość 10 cm (tolerancja ± 2 cm).Kolorystyka: torba w kolorze złotym (CMYK: 0/22/45/24; RGB: 195/153/107) z czarnym logotypem.Znakowanie: logotyp w kolorze czarnym zgodnie z Brandbookiem s. 4, wersja druga, umieszczony przy dolnej krawędzi, na obydwu stronach torby, obszar drukowania ok. wysokość 6 cm x szerokość 16 cm.Opakowanie: pakowanie w sposób uniemożliwiający uszkodzenie toreb. Opakowanie zbiorcze zawierające odpowiedni opis umożliwiający identyfikację produktu, koloru, rozmiaru oraz ilości.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39294100-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena ofertowa |
60,00 |
gramatura papieru |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
10 |
Nazwa: |
Wizytownik |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Ilość sztuk – 250. Opis 10 części zamówienia: 50 szt. etui na wizytówki wykonane ze ekoskóry z metalowym wykończeniem, szeroką metalową blaszką pod grawer i grawerem w postaci logotypu, mieszczące nie mniej niż 15 wizytówek. Etui z zamknięciem na magnes.Wymiary: szerokość 9,5 cm x wysokość 6,5 cm (tolerancja ± 0,5 cm)Kolorystyka: ekoskóra w kolorze czarnym, materiał wykańczający wnętrze wizytownika w kolorze czarnym lub szarym, części metalowe w kolorze srebrnym.Znakowanie: na metalowej części grawer w postaci logotypu zawarty w Brandbook s. 3, wersja pierwsza.Opakowanie: wizytowniki zapakowane w eleganckie opakowanie typu prezentowego w kolorze czarnym. Na opakowaniu tłoczenie lub nadruk logotypu w kolorze białym, zawartym w Brandbook s. 4, wersja pierwsza. Opakowanie zbiorcze zawierające odpowiedni opis umożliwiający identyfikację produktu oraz ilość. 200 szt. etui na wizytówki wykonane ze ekoskóry z metalowym wykończeniem, szeroką metalową blaszką pod grawer i grawerem w postaci logo, mieszczące nie mniej niż 15 wizytówek. Etui z zamknięciem na magnes.Wymiary: szerokość 9,5 cm x wysokość 6,5 cm (tolerancja ± 0,5 cm)Kolorystyka: ekoskóra w kolorze czarnym, materiał wykańczający wnętrze wizytownika w kolorze czarnym lub szarym, części metalowe w kolorze srebrnym.Znakowanie: na metalowej części grawer: www.invest.katowice.eu, po spacji poziome logo KATOWICE for a change wykonane według Systemu Identyfikacji Wizualnej Katowic, bez tła.Opakowanie: wizytowniki zapakowane w eleganckie opakowanie typu prezentowego w kolorze czarnym. Na opakowaniu tłoczenie lub nadruk w kolorze białym poziomego logo KATOWICE for a change wykonane według Systemu Identyfikacji Wizualnej Katowic. Opakowanie zbiorcze zawierające odpowiedni opis umożliwiający identyfikację produktu oraz ilość.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39294100-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena ofertowa |
60,00 |
pojemność |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
11 |
Nazwa: |
Pamięć USB |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Ilość sztuk – 350. Opis 11 części zamówienia: 100 szt. pamięć USB o pojemności 32 GB, w wersji: czarna guma i czarna metalowa część obrotowa. Kolorystyka: czarny pendrive z białym logotypem. Znakowanie: logotyp w kolorze białym zgodnie z projektem zawartym w Brandbooku s. 24, nadruk odporny na ścieranie, jednokolorowy, estetyczny i precyzyjny, o wysokiej jakości. Opakowanie: USB zapakowane w kartonik typu prezentowego w kolorze czarnym. Na opakowaniu tłoczenie lub nadruk w kolorze białym logotypu zawartego w Brandbook s. 4, wersja pierwsza. Opakowanie zbiorcze zawierające odpowiedni opis umożliwiający identyfikację produktu oraz ilości. Wymagane jest udzielenie gwarancji zgodnie z warunkami określonymi w specyfikacji tj. na okres minimum jednego roku. 125 szt. pamięć USB o pojemności 8 GB, typu Slide z 3 złączami USB. Z jednej strony złącze USB-C, z drugiej konektor USB, który po odchyleniu staje się złączem Micro-USB. Wymiary: długość 4,8 cm, szerokość 1,6 cm, wysokość 0,5 cm (tolerancja: ± 0,5 cm). Kolorystyka: czarna Znakowanie: od góry białe poziome logo KATOWICE for a change wykonane według Systemu Identyfikacji Wizualnej Katowic, obszar drukowania ok. 3,5 x 1 cm, od spodu USB adres strony www.invest.katowice.eu w kolorze białym, nadruk odporny na ścieranie, jednokolorowy, estetyczny i precyzyjny, o wysokiej jakości.Opakowanie: USB zapakowane w kartonik typu prezentowego w kolorze czarnym. Na opakowaniu tłoczenie lub nadruk w kolorze białym poziomego logo KATOWICE for a change wykonane według Systemu Identyfikacji Wizualnej Katowic. Opakowanie zbiorcze zawierające odpowiedni opis umożliwiający identyfikację produktu, koloru oraz ilości. Wymagane jest udzielenie gwarancji zgodnie z warunkami określonymi w specyfikacji tj. na okres minimum jednego roku. 125 szt. pamięć USB o pojemności 8 GB, typu Slide z 3 złączami USB. Z jednej strony złącze USB-C, z drugiej konektor USB, który po odchyleniu staje się złączem Micro-USB. Wymiary: długość 4,8 cm, szerokość 1,6 cm, wysokość 0,5 cm (tolerancja: ± 0,5 cm).Kolorystyka: srebrna. Znakowanie: od góry czarne poziome logo KATOWICE for a change wykonane według Systemu Identyfikacji Wizualnej Katowic, obszar drukowania ok. 3,5 x 1 cm, od spodu USB adres strony www.invest.katowice.eu w kolorze czarnym- wykonane według Systemu Identyfikacji Wizualnej Katowic, nadruk odporny na ścieranie, jednokolorowy, estetyczny i precyzyjny, o wysokiej jakości. Opakowanie: USB zapakowane w kartonik typu prezentowego w kolorze czarnym. Na opakowaniu tłoczenie lub nadruk w kolorze białym poziomego logo KATOWICE for a change wykonane według Systemu Identyfikacji Wizualnej Katowic. Opakowanie zbiorcze zawierające odpowiedni opis umożliwiający identyfikację produktu, koloru oraz ilości. Wymagane jest udzielenie gwarancji zgodnie z warunkami określonymi w specyfikacji tj. na okres minimum jednego roku.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39294100-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena ofertowa |
60,00 |
okres dodatkowej gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
12 |
Nazwa: |
Powerbank |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Ilość sztuk – 75. Opis 12 części zamówienia. 25 szt. powerbanków o pojemności 5000 mAh, prąd ładowania 2A, 2 wyjścia USB, 1 wyjście USB typu C, 1 wyjście micro USB, czarny, gładki z białym logotypem. Kolorystyka: czarny powerbank z białym logotypem. Znakowanie: logotyp w kolorze białym, zawarty w Brandbook s. 4, wersja pierwsza, nadruk odporny na ścieranie, jednokolorowy, estetyczny i precyzyjny, o wysokiej jakości. Opakowanie: powerbank zapakowany w eleganckie opakowanie typu prezentowego w kolorze czarnym. Na opakowaniu tłoczenie lub nadruk w kolorze białym logotypu zawartego w Brandbook s. 4, wersja pierwsza. Opakowanie zbiorcze zawierające odpowiedni opis umożliwiający identyfikację produktu oraz ilości. Wymagane jest udzielenie gwarancji zgodnie z warunkami określonymi w specyfikacji tj. na okres minimum jednego roku. 50 szt. powerbanków o pojemności 5000 mAh, prąd ładowania 2A, 2 wyjścia USB, 1 wyjście USB typu C, 1 wyjście micro USB, czarny, gładki z białym logo. Kolorystyka: czarny powerbank z białym nadrukiem. Znakowanie: białe poziome logo KATOWICE for a change wykonane według Systemu Identyfikacji Wizualnej Katowic. Po przeciwnej stronie biały napis www.invest.katowice.eu wykonany według Systemu Identyfikacji Wizualnej Katowic, nadruk odporny na ścieranie, jednokolorowy, estetyczny i precyzyjny, o wysokiej jakości.Opakowanie: powerbank zapakowany w eleganckie opakowanie typu prezentowego w kolorze czarnym. Na opakowaniu tłoczenie lub nadruk w kolorze białym poziomego logo KATOWICE for a change wykonane według Systemu Identyfikacji Wizualnej Katowic. Opakowanie zbiorcze zawierające odpowiedni opis umożliwiający identyfikację produktu oraz ilości. Wymagane jest udzielenie gwarancji zgodnie z warunkami określonymi w specyfikacji tj. na okres minimum jednego roku.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39294100-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena ofertowa |
60,00 |
okres dodatkowej gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
13 |
Nazwa: |
Naklejki |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Ilość – 500 sztuk. Opis 13. Części zamówienia: 300 szt. naklejek foliowych, pociętych na pojedyncze sztuki, samoprzylepne, wodoodporne, odporne na różne warunki atmosferyczne, w kształcie prostokąta, w kolorze czarnym, matowe/półmatowe, gramatura co najmniej 100g/m2. Wymiary: wysokość 5 cm x szerokość 8 cm (tolerancja: ± 0,5 cm). Kolorystyka: czarne tło z logotypem w kolorze białym. Znakowanie: logotyp w kolorze białym, zgodnie z Brandbookiem s. 4, wersja pierwsza, nadruk odporny na ścieranie, jednokolorowy, estetyczny i precyzyjny, o wysokiej jakości. Opakowanie: zbiorcze zawierające odpowiedni opis umożliwiający identyfikację produktu, rozmiaru oraz ilości. 200 szt. naklejek foliowych, pociętych na pojedyncze sztuki, samoprzylepne, wodoodporne, odporne na różne warunki atmosferyczne, w kształcie prostokąta, w kolorze czarnym, matowe/półmatowe, gramatura co najmniej 100g/m2.Wymiary: wysokość 8 cm x szerokość 12 cm (tolerancja: ± 0,5 cm).Kolorystyka: czarne tło z logotypem w kolorze białym.Znakowanie: logotyp w kolorze białym, zgodnie z Brandbookiem s. 4, wersja pierwsza, nadruk odporny na ścieranie, jednokolorowy, estetyczny i precyzyjny, o wysokiej jakości.Opakowanie: zbiorcze zawierające odpowiedni opis umożliwiający identyfikację produktu, rozmiaru oraz ilości
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39294100-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena ofertowa |
60,00 |
gramatura papieru |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
14 |
Nazwa: |
Notes |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Ilość – 700 sztuk. Opis 14. Części zamówienia: 300 szt. Notes w formacie A4 klejony na gorąco od góry, gramatura papieru co najmniej 90 g/m2, po 10 stron każdy, bez okładki. Wymiary: kartki w formacie A4.Kolorystyka: zgodnie z Brandbook - s. 14, bez okładki. Opakowanie: pakowanie w sposób uniemożliwiający uszkodzenie notesów. Opakowanie zbiorcze zawierające odpowiedni opis umożliwiający identyfikację produktu, rozmiaru oraz ilości. 400 szt. Notes w formacie A5, z okładką o gramaturze 300 g/m2 (tolerancja ± 10%) , kartki o gramaturze papieru co najmniej 90 g/m2, na metalowej spirali w kolorze czarnym, 60 stron każdy.Wymiary: notes w formacie A5.Kolorystyka: okładka czarna, matowa, zgodnie z projektem zawartym w Brandbooku, s. 14., strony białe z elementami w kolorze złotym (CMYK: 0/22/45/24; RGB: 195/153/107), zgodnie z projektem zawartym w Brandbooku, s. 14.Opakowanie: pakowanie w sposób uniemożliwiający uszkodzenie notesów. Opakowanie zbiorcze zawierające odpowiedni opis umożliwiający identyfikację produktu, rozmiaru oraz ilości.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39294100-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena ofertowa |
60,00 |
gramatura papieru |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
15 |
Nazwa: |
Parasolka |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Ilość sztuk – 150. Opis 15. części zamówienia: 50 szt. parasolek składanych na trzy, z bezpiecznym mechanizmem otwierania i zamykania, stelaż parasolki z czarnego metalu, czasza wykonana z poliestru klasy premium o średnicy 100 cm w kolorze czarnym, czarny pokrowiec. Wymiary: czasza o średnicy 100 cm (tolerancja ± 5 cm). Kolorystyka: czarna z białym logotypem umieszczonym przy krawędzi. Czarna podszewka wewnątrz. Czarna plastikowa rączka. Pokrowiec koloru czarnego. Znakowanie: logotyp w kolorze białym zgodnie z Brandbookiem, s. 4, wersja pierwsza, nadruk odporny na ścieranie, jednokolorowy, estetyczny i precyzyjny, o wysokiej jakości. Opakowanie: opakowanie zbiorcze zawierające odpowiedni opis umożliwiający identyfikację produktu oraz ilości. Wymagane jest udzielenie gwarancji zgodnie z warunkami określonymi w specyfikacji tj. na okres minimum jednego roku. 100 szt. parasolek składanych na trzy, z bezpiecznym mechanizmem otwierania i zamykania, stelaż parasolki z czarnego metalu, czasza wykonana z poliestru klasy premium o średnicy 100 cm w kolorze czarnym, czarny pokrowiec. Wymiary: czasza o średnicy 100 cm (tolerancja ± 5 cm). Kolorystyka: czarna z białym logo umieszczonym przy krawędzi. Czarna podszewka wewnątrz. Czarna plastikowa rączka. Pokrowiec koloru czarnego. Znakowanie: na obwodzie parasolki w dolnej części białe pionowe logo KATOWICE for a change wykonane według Systemu Identyfikacji Wizualnej Katowic, wymiary ok. 11 x 10 cm oraz obok adres strony www.invest.katowice.eu , wysokość liter ok. 1,1 cm w kolorze białym, nadruk odporny na ścieranie, jednokolorowy, estetyczny i precyzyjny, o wysokiej jakości. Opakowanie: opakowanie zbiorcze zawierające odpowiedni opis umożliwiający identyfikację produktu oraz ilości.Wymagane jest udzielenie gwarancji zgodnie z warunkami określonymi w specyfikacji tj. na okres minimum jednego roku.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39294100-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena ofertowa |
60,00 |
okres dodatkowej gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
16 |
Nazwa: |
Plecak worek |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Ilość sztuk – 80. Opis 16. części zamówienia: 40 szt. plecaków materiałowych, drelich czarny 260g/m2 (tolerancja ± 10%), z dwoma grubymi sznurkami w kolorze czarnym pełniącymi funkcję ramiączek oraz ściągacza.Wymiary: wysokość 42 cm, szerokość 35 cm (tolerancja ± 2 cm).Kolorystyka: czarny materiał z logotypem w kolorze złotym, umieszczonym przy dolnej krawędzi. Znakowanie: plecak z czarnego materiału z logotypem w kolorze złotym (CMYK: 0/22/45/24; RGB: 195/153/107) wykonanym metodą sitodruku, logotyp zgodnie z projektem zawartym w Brandbooku s. 3, wersja pierwsza, umieszczony przy dolnej krawędzi plecaka, z jednej strony, odporny na ścieranie, jednokolorowy, estetyczny i precyzyjny, o wysokiej jakości.Opakowanie: zbiorcze zawierające odpowiedni opis umożliwiający identyfikację produktu, koloru oraz ilości.40 szt. plecaków materiałowych, drelich czarny 260g/m2 (tolerancja ± 10%), z dwoma grubymi sznurkami w kolorze czarnym pełniącymi funkcję ramiączek oraz ściągacza.Wymiary: wysokość 42 cm, szerokość 35 cm (tolerancja ± 2 cm).Kolorystyka: czarny materiał z logotypem w kolorze białym, umieszczonym przy dolnej krawędzi.Znakowanie: plecak z czarnego materiału z logotypem w kolorze białym wykonanym metodą sitodruku. Logotyp zgodnie z projektem zawartym w Brandbooku s. 3, wersja pierwsza, umieszczony przy dolnej krawędzi plecaka, z jednej strony, odporny na ścieranie, jednokolorowy, estetyczny i precyzyjny, o wysokiej jakości.Opakowanie: zbiorcze zawierające odpowiedni opis umożliwiający identyfikację produktu, koloru oraz ilości.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39294100-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena ofertowa |
60,00 |
dodatkowa kieszonka |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
17 |
Nazwa: |
Koszulki |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Ilość sztuk – 100. Opis 17. części zamówienia: T-shirt z krótkim rękawem, bawełna 100% w kolorze czarnym, z logotypem w kolorze białym, w rozmiarze S, M, L, XL (po 25 szt. w rozmiarze). Rozmiary: S, M, L, XL (po 25 szt. w rozmiarze). Kolorystyka: czarna koszulka, z logotypem w kolorze białym umieszczonym przy dolnej krawędzi. Znakowanie: logotyp w kolorze białym zgodnie z Brandbookiem, s. 3, wersja pierwsza, wykonanie metodą sitodruku, umieszczony przy dolnej krawędzi koszulki, z jednej strony, odporny na ścieranie, jednokolorowy, estetyczny i precyzyjny, o wysokiej jakości, obszar nadruku ok. szerokość 20 cm x wysokość 10 cm. Opakowanie: koszulki pakowane pojedynczo w folię, całość pakowana w karton zawierających odpowiedni opis umożliwiający identyfikację produktu, rozmiaru oraz ilości.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39294100-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena ofertowa |
60,00 |
certyfikat OEKO-TEX Standard 100 |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
18 |
Nazwa: |
Roll-up |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Ilość sztuk – 10. Opis 18. części zamówienia: Roll-up posiadający wzmocnioną kasetę i nóżki, z pokrowcem wyściełanym dodatkowym materiałem w zestawie, zamykanym na zamek, z rączką ułatwiającą przenoszenie i okienkiem umożliwiającym zamieszczenie opisu. Nadruk estetyczny i precyzyjny, kolory nasycone, o wysokiej jakości, ilość zgodnie z załącznikami: Roll-up biały_PL (4 szt.), Roll-up złoty_PL (4 szt.), Roll-up biały_EN (1 szt.), Roll-up złoty_EN (1 szt.).Wymiary: wysokość 200 cm x szerokość 100 cm (tolerancja ± 10%). Kolorystyka: zgodnie z załączonymi projektami. Znakowanie: Zgodnie z załączonymi projektami: Roll-up biały_PL (4 szt.), Roll-up złoty_PL (4 szt.), Roll-up biały_EN (1 szt.), Roll-up złoty_EN (1 szt.). Wymagane jest udzielenie gwarancji zgodnie z warunkami określonymi w specyfikacji tj. na okres minimum jednego roku.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39294100-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena ofertowa |
60,00 |
okres dodatkowo gwaracji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
19 |
Nazwa: |
Kalendarz |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Ilość sztuk – 200. Opis 19. części zamówienia: 50 szt. kalendarzy na rok 2021. Kalendarz ścienny trójdzielny, czarny, matowy, z logotypem zgodnie z Brandbookiem, s. 4, wersja pierwsza, adresem, stroną internetową i stroną na Facebooku w kolorze białym, napisy z użyciem dedykowanej czcionki Grey LL (Zamawiający posiada licencję), z plastikowym okienkiem wskazującym aktualna datę, kartki w kolorze białym, kalendarium o gramaturze co najmniej 90g/m2.Wymiary: szerokość 32,5 cm, wysokość 77,5 cm (tolerancja ± 2,5 cm).Kolorystyka: czarny, matowy, z logotypem, adresem, stroną internetową i stroną na Facebooku w kolorze białym.Znakowanie: logotyp w kolorze białym, zgodnie z projektem zawartym w Brandbooku s. 4, wersja pierwsza, adres, strona internetowa i strona na Facebooku w kolorze białym, napisy z użyciem dedykowanej czcionki Grey LL (Zamawiający posiada licencję).Opakowanie: pakowanie w sposób uniemożliwiający uszkodzenie kalendarzy. Opakowanie zbiorcze zawierające odpowiedni opis umożliwiający identyfikację produktu oraz ilości. 50 szt. kalendarzy biurkowych na rok 2021. Kalendarz biurkowy typu piramidka z doklejanym kalendarium, układ kalendarium: jeden miesiąc na jednej stronie, czarny, matowy, z logotypem zgodnie z Brandbookiem, s. 4, wersja pierwsza, adresem, stroną internetową i stroną na Facebooku w kolorze białym, napisy z użyciem dedykowanej czcionki Grey LL (Zamawiający posiada licencję), kartki w kolorze białym, kalendarium o gramaturze co najmniej 90g/m2.Wymiary: wysokość 12,5 cm, szerokość 22,5 cm (tolerancja ± 2,5 cm).Kolorystyka: czarny, matowy, z logotypem, adresem, stroną internetową i stroną na Facebooku w kolorze białym.Znakowanie: logotyp w kolorze białym, zgodnie z projektem zawartym w Brandbooku s. 4, wersja pierwsza, adres, strona internetowa i strona na Facebooku w kolorze białym, napisy z użyciem dedykowanej czcionki Grey LL (Zamawiający posiada licencję).Opakowanie: pakowanie w sposób uniemożliwiający uszkodzenie kalendarzy. Opakowanie zbiorcze zawierające odpowiedni opis umożliwiający identyfikację produktu oraz ilości. 50 szt. kalendarzy biurkowych tygodniowych na rok 2021. Kalendarz biurkowy tygodniowy, układ kalendarium: jeden tydzień na jednej stronie, z sztywnymi okładkami umożliwiającymi samodzielne stanie, metalowa spirala po dłuższym boku, układ tygodniowy, okładka z obu stron czarna, matowa, z logotypem zgodnie z Brandbookiem, s. 4, wersja pierwsza, adresem, stroną internetową i stroną na Facebooku w kolorze białym, napisy z użyciem dedykowanej czcionki Grey LL (Zamawiający posiada licencję), umieszczonymi na wewnętrznej stronie okładki, kartki w kolorze białym, kalendarium o gramaturze co najmniej 90g/m2.Wymiary: wysokość 14 cm, szerokość 18 cm (tolerancja ± 3 cm).Kolorystyka: czarny, matowy, z logotypem zgodnie z Brandbookiem, s. 4, wersja pierwsza, adresem, stroną internetową i stroną na Facebooku w kolorze białym.Znakowanie: logotyp zgodnie z Brandbookiem, s. 4, wersja pierwsza, adresem, stroną internetową i stroną na Facebooku w kolorze białym, napisy z użyciem dedykowanej czcionki Grey LL (Zamawiający posiada licencję), umieszczonymi na wewnętrznej stronie okładki.Opakowanie: pakowanie w sposób uniemożliwiający uszkodzenie kalendarzy. Opakowanie zbiorcze zawierające odpowiedni opis umożliwiający identyfikację produktu oraz ilości. 50 szt. kalendarzy biznesowych/planerów na rok 2021 w formie książki. Kalendarz w formie książki, układ kalendarium: jeden dzień na jednej stronie (sobota i niedziela razem na jednej stronie), szyty, okładka sztywna wykończona ekoskórą, czarna, matowa, z wytłoczonym logotypem zgodnie z projektem zawartym w Brandbooku s. 3, wersja pierwsza, umieszczonym przy dolnej krawędzi okładki, kartki o gramaturze co najmniej 90 g/m2.Wymiary: wysokość 23 cm, szerokość 17 cm (tolerancja ± 1,5 cm). Kolorystyka: czarny, matowy, z wytłoczonym logotypem przy dolnej krawędzi.Znakowanie: wytłoczony logotyp, zgodnie z projektem zawartym w Brandbooku s. 3, wersja pierwsza.Opakowanie: opakowanie zbiorcze zawierające odpowiedni opis umożliwiający identyfikację produktu oraz ilości.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39294100-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena ofertowa |
60,00 |
gramatura papieru |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
20 |
Nazwa: |
Bidon |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Ilość sztuk – 400. Opis 20. części zamówienia: 200 szt. bidonów Feelsogood o pojemności 600 ml (tolerancja ± 50 ml) wykonany z tritanu z pokrywką z pp polipropylenu. Bidon z miarką, uchwytem na nadgarstek. Zamykanie podwójnie zabezpieczone przed wylaniem wody - przycisk i haczyk. Kolorystyka: zielony (100 szt.), niebieski (100 szt.). Znakowanie: na zielonym/niebieskim bidonie w dolnej części butelki czarne poziome logo KATOWICE for a change wykonane według Systemu Identyfikacji Wizualnej Katowic, metodą tampodruku lub sitodruku, obszar drukowania ok. 3,5 cm x 1 cm, w tej samej linii po przeciwnej stronie adres strony www.invest.katowice.eu w kolorze czarnym. Opakowanie: zbiorcze zawierające odpowiedni opis umożliwiający identyfikację produktu, koloru oraz ilości. 100 szt. plastikowych bidonów o ergonomicznym kształcie z przykręcanym korkiem niekapkiem i zintegrowaną uszczelką, nietransparentny, matowy, pojemność 700 ml (tolerancja ± 50 ml). Kolorystyka: czarny z białym logotypem przy dolnej krawędzi. Znakowanie: logotyp zgodnie z projektem zawartym w Brandbooku - s. 3, wersja pierwsza, w kolorze białym, umieszczony przy dolnej krawędzi, metodą tampodruku lub sitodruku. Opakowanie: zbiorcze zawierające odpowiedni opis umożliwiający identyfikację produktu, koloru oraz ilości. 100 szt. plastikowych bidonów o ergonomicznym kształcie z przykręcanym korkiem niekapkiem i zintegrowaną uszczelką, nietransparentny, matowy, pojemność 700 ml (tolerancja ± 50 ml). Kolorystyka: biały z czarnym logotypem przy dolnej krawędzi. Znakowanie: logotyp zgodnie z projektem zawartym w Brandbooku - s. 3, wersja pierwsza, w kolorze czarnym, umieszczony przy dolnej krawędzi, metodą tampodruku lub sitodruku. Opakowanie: zbiorcze zawierające odpowiedni opis umożliwiający identyfikację produktu, koloru oraz ilości.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39294100-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena ofertowa |
60,00 |
metoda znakowania |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
21 |
Nazwa: |
Głośnik bezprzewodowy |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Ilość sztuk – 150. Opis 21. części zamówienia: Okrągły głośnik Bluetooth w bambusowej obudowie. Radio i funkcja odbierania połączeń. Ładowany przez USB, kabel line-in w komplecie. Wejście na kartę micro SD. Zasięg do 10 m. Wymiary: średnica 7,2 x wysokość 4,3 (tolerancja ± 0,1 cm). Kolorystyka: obudowa w naturalnym kolorze bambusa. Znakowanie: na obwodzie obudowy bambusowej w dolnej części: poziome czarne logo KATOWICE for a change wykonane według Systemu Identyfikacji Wizualnej Katowic, obszar drukowania ok. szerokość 2,5 x wysokość 0,8 cm, z góry adres strony www.invest.katowice.eu w kolorze czarnym. Opakowanie: głośniki pakowane indywidualnie w tekturowe pudełka. Opakowanie zbiorcze zawierające odpowiedni opis umożliwiający identyfikację produktu oraz ilości. Wymagane jest udzielenie gwarancji zgodnie z warunkami określonymi w specyfikacji tj. na okres minimum jednego roku.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39294100-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena ofertowa |
60,00 |
okres dodatkowej gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: