Wykonanie gadżetów z przeznaczeniem na cele promocji gospodarczej Miasta Katowice...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonanie gadżetów z przeznaczeniem na cele promocji gospodarczej Miasta Katowice Zamówienie składa się z 21 części
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKatowice
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-11-10
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyMiasto Katowice
  • Data publikacji ogłoszenia2020-10-29
  • Numer ogłoszenia603991-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 603991-N-2020 z dnia 2020-10-29 r.

Miasto Katowice: Wykonanie gadżetów z przeznaczeniem na cele promocji gospodarczej Miasta Katowice Zamówienie składa się z 21 części
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Katowice, krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000, ul. ul. Młyńska  4 , 40-098  Katowice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. +48 32 2593302, , e-mail bzp@katowice.eu, , faks 48 327 054 949.
Adres strony internetowej (URL): http://www.katowice.eu
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://bip.katowice.eu

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://bip.katowice.eu

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty należy składać osobiście lub przesłać pocztą na adres podany poniżej
Adres:
Urząd Miasta Katowice, Wydział Obsługi Inwestorów, Rynek 1, 40-003, p. 701. Z uwagi na zagrożenie epidemiczne i ograniczenia w poruszaniu się po budynku Urzędu Miasta Katowice, w celu złożenia oferty należy wejść do budynku wejściem służbowym.

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie gadżetów z przeznaczeniem na cele promocji gospodarczej Miasta Katowice Zamówienie składa się z 21 części
Numer referencyjny: BZP.271.1.89.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Zamówienie składa się z 21 części. Część 1. Wizytówki, Część 2. Teczka ofertowa, Część 3. Kubek, Część 4. Długopis papierowy, Część 5. Bransoletka silikonowa, Część 6 . Smycz, Część 7. Torba, Część 8. Torba papierowa, Część 9. Torba laminowana, Część 10. Wizytownik, Część 11 Pamięć USB, Część 12. Powerbank, Część 13. Naklejki, Część 14. Notes, Część 15. Parasolka, Część 16. Plecak worek, Część 17. Koszulki, Część 18. Roll-up, Część 19. Kalendarz, Część 20. Bidon, Część 21. Głośnik bezprzewodowy. Szczegółowy opis każdej części znajduje się w załącznikach.

II.5) Główny kod CPV: 39294100-0
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 30
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona winien przedłożyć odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt powyżej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (KRS lub ewidencja). Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający wymaga przesłania w szczególności: opisów i próbek, których autentyczność musi zostać poświadczona przez Wykonawcę na żądanie Zamawiającego. Próbki oferowanych produktów muszą być zgodne z opisem w SIWZ; Certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę, jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia – opcjonalnie dla części 17. Wykonawca zamiast dokumentów, o których mowa w ustępie powyżej ppkt. b , może złożyć równoważne dokumenty wystawione przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Wykonawca, który z przyczyn niezależnych od niego, nie ma możliwości uzyskania dokumentów, o których mowa w ust.1 ppkt b, może złożyć inne dokumenty dotyczące odpowiednio zapewnienia jakości lub środków zarządzania środowiskowego, potwierdzające stosowanie przez Wykonawcę środków zapewnienia jakości zgodnych z wymaganymi normami zapewniania jakości lub środków zarządzania środowiskowego równoważnych środkom wymaganym na mocy mającego zastosowanie systemu lub norm zarządzania środowiskowego.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23. Wzór oświadczenia zostanie udostępniony Wykonawcom wraz z informacją, o której mowa powyżej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy zostały określone we wzorze umowy, stanowiący załącznik nr 3.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-11-10, godzina: 08:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Z uwagi na zagrożenie epidemiczne otwarcie ofert odbędzie się wyłącznie przy udziale członków komisji przetargowej – nie ma możliwości fizycznej obecności innych zainteresowanych osób przy otwarciu ofert. Jednocześnie, zachowując zasadę jawności i zgodnie z art. 86 ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiający zapewnia transmisję online z otwarcia ofert. Otwarcie ofert online dostępne będzie pod adresem: https://zp.katowice.eu .
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Wizytówki
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Ilość sztuk – 1200. Opis 1 części zamówienia: 6 wizytówek imiennych (po 200 szt.), hotstamping (folia złota matowa) na czarnym papierze barwionym w masie 500g (tolerancja ± 10%) lub sitodruk złotą farbą na czarnym papierze barwionym w masie 300 g (tolerancja ± 10%). Wymiary: szerokość 8,5 cm x wysokość 5,5 cm (tolerancja ± 0,1 cm).Kolorystyka: czarny papier barwiony, znakowanie w kolorze złotym. Znakowanie: zgodnie z projektem zamieszczonym w Brandbooku s. 11, wersja pierwsza, poszczególne dane osobowe zostaną przekazane na etapie realizacji, napisy z użyciem dedykowanej czcionki Grey LL (Zamawiający posiada licencję), wykonanie metodą hotstampingu – folia złota, matowa (w przypadku czarnego papieru barwionego w masie 500 g (tolerancja ± 10%)) lub sitodruku złotą farbą (w przypadku czarnego papieru barwionego w masie 300 g (tolerancja ± 10%)). Opakowanie: pakowanie w tekturowe pudełka w kolorze czarnym. Opakowanie zbiorcze z opisem umożliwiającym identyfikację produktu i ilości.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39294100-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena ofertowa 60,00
metoda znakowania 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Teczka ofertowa
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Ilość sztuk – 300. Opis 2 części zamówienia:Teczka papierowa mieszcząca w sobie kartki formatu A4 z zakładkami umożliwiającymi jej zamknięcie zgodnie z projektem zamieszczonym w Brandbooku, s. 15, wykonanie metodą hotstampingu – folia złota, matowa (w przypadku czarnego papieru barwionego w masie 500 g (tolerancja ± 10%)) lub sitodruku złotą farbą (w przypadku czarnego papieru barwionego w masie 300 g (tolerancja ± 10%). Wymiary: teczka mieszcząca w sobie kartki formatu A4 po złożeniu zakładek. Kolorystyka: czarny papier barwiony, logotyp w kolorze złotym. Znakowanie: zgodnie z projektem zamieszczonym w Brandbooku s. 15, wykonanie metodą hotstampingu – folia złota, matowa (w przypadku czarnego papieru barwionego w masie 500 g (tolerancja ± 10%)) lub sitodruku złotą farbą (w przypadku czarnego papieru barwionego w masie 300 g (tolerancja ± 10%)).Opakowanie: pakowanie w sposób uniemożliwiający uszkodzenie teczek. Opakowanie zbiorcze z opisem umożliwiającym identyfikację produktu i ilości.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39294100-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena ofertowa 60,00
metoda znakowania 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Kubek
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Ilość sztuk – 200. Opis 3 części zamówienia:Kubek z uchem, metalowy, emaliowany, pojemność 350 ml (tolerancja ± 30 ml). Wymiary: wysokość 10 cm x szerokość 9 cm (tolerancja ± 2 cm).Kolorystyka: kubek z zewnątrz czarny, matowy, z czarnym uchem i krawędzią, środek biały. Logotyp w kolorze białym.Znakowanie: w kolorze białym, zgodnie z projektem załączonym w Brandbooku, s. 22, wykonanie metodą sublimacji lub sitodruku.Opakowanie: pudełko kartonowe/tekturowe z przegródkami, z opisem umożliwiającym identyfikację produktu i ilości.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39294100-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena ofertowa 60,00
metoda znakowania 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Długopis papierowy
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Ilość sztuk – 1 000. Opis 4 części zamówienia: Długopis ekologiczny wykonany ze zrolowanego papieru wraz z zatyczką, w kolorze czarnym. Długopis wyposażony w niebieski wkład.Wymiary: średnica 0,8 cm (tolerancja ± 0,2 cm), długość 15 cm (tolerancja ± 1 cm).Kolorystyka: długopis wraz z zatyczką w kolorze czarnym, logotyp w kolorze białym.Znakowanie: jednostronne, odporne na ścieranie, estetyczne, precyzyjne, o wysokiej jakości, metodą tampodruku lub sitodruku. Logotyp w kolorze białym, zgodnie z projektem załączonym w Brandbooku, s. 23.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39294100-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena ofertowa 60,00
metoda znakowania 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Bransoletka silikonowa
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:400 bransoletek silikonowych w uniwersalnym rozmiarze, szerokość 1,2 cm (tolerancja ± 0,1 cm), logotyp trwale wytłoczony i wypełniony kolorem lub wykonany metodą sitodruku, odporny na ścieranie, jednokolorowy, estetyczny i precyzyjny, o wysokiej jakości. Wymiary: szerokość 1,2 cm (tolerancja ± 0,1 cm).Kolorystyka: 200 szt. - czarna, matowa bransoletka z białym logotypem, 200 szt. - biała, matowa bransoletka z czarnym logotypem.Znakowanie: biały logotyp trwale wytłoczony i wypełniony kolorem lub wykonany metodą sitodruku, logotyp zgodny z Brandbookiem, s. 3, wersja pierwsza.Opakowanie: zbiorcze, zawierające odpowiedni opis umożliwiający identyfikację produktu, ilości i koloru.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39294100-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena ofertowa 60,00
metoda znakowania 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: Smycz
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Ilość sztuk – 500. Opis 6 części zamówienia:Smycz wykonana z poliestru, w kolorze czarnym, z metalowym karabińczykiem w kolorze srebrnym lub czarnym. Wysoka jakość wykonania. Nadruk odporny na ścieranie, jednokolorowy, estetyczny i precyzyjny, o wysokiej jakości.Wymiary: szerokość 1 cm (tolerancja ± 0,1 cm), długość złożonej smyczy bez karabińczyka 40 cm (tolerancja ± 3 cm).Kolorystyka: czarna smycz, logotyp w kolorze białym.Znakowanie: logotyp w kolorze białym zgodnie z Brandbookiem, s. 21, nadruk dwustronny pełen kolor techniką sublimacji lub sitodruku.Opakowanie: zbiorcze zawierające odpowiedni opis umożliwiający identyfikację produktu i ilości.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39294100-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena ofertowa 60,00
karabińczyk w kolorze czarnym 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7 Nazwa: Torba bawełniana
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Ilość sztuk – 350. Opis 7 części zamówienia: toreb, drelich 260g/m2 (tolerancja ± 10%), kolor czarny. Wymiary torby (bez uszu): wysokość 50 cm x szerokość 45 cm - (tolerancja: ± 2 cm), zakład dolny 5 cm (tolerancja ± 5%); długość uszu po uszyciu 70 cm (tolerancja ± 5%), szerokość 3 cm (tolerancja ± 5%), stebnowane obustronnie, przyszyte do torby w dwóch miejscach; zamek czarny; kieszonka wewnętrzna o wymiarach: szerokość 20 cm, wysokość 25 cm (tolerancja ± 5%) wszyta na środku, z zamkiem; kieszonka zewnętrzna o wymiarach 10 x 10 cm (tolerancja ± 5%). Wymiary: wymiary torby (bez uszu): wysokość 50 cm x szerokość 45 cm - (tolerancja ± 2 cm), długość uszu po uszyciu 70 cm (tolerancja ± 5%), szerokość 3 cm (tolerancja ± 5%). Kolorystyka: torba w kolorze czarnym z kieszonką i logotypem w kolorze złotym.Znakowanie: 100 szt. torba z czarnego materiału z logotypem i kieszonką zewnętrzną w kolorze złotym (CMYK: 0/22/45/24; RGB: 195/153/107), 100 szt. torba w kolorze czarnym z kieszonką i logotypem w kolorze białym, 150 szt. torba w kolorze czarnym z kieszonką w kolorze złotym i czarnym logo - wykonanymi metodą sitodruku, nadruki zgodne z projektem zawartym w Brandbooku s. 20, z jednej strony torby, odporne na ścieranie, jednokolorowe, estetyczne i precyzyjne, o wysokiej jakości.Opakowanie: zbiorcze zawierające odpowiedni opis umożliwiający identyfikację produktu, koloru oraz ilości.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39294100-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena ofertowa 60,00
szwy szyte pięcionitkowym overlokiem 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8 Nazwa: Torba papierowa
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ilość sztuk – 500. Opis 8 części zamówienia: 250 szt. białych toreb ekologicznych, papierowych, gramatura papieru co najmniej 100g/m2, z uchem papierowym skręcanym białym, doklejanym, rodzaj papieru – Kraft, biały, o gładkiej fakturze.Wymiary: szerokość 18 cm x wysokość 23 cm x głębokość 10 cm (tolerancja ± 2 cm).Kolorystyka: biała torba z czarnym logotypem.Znakowanie: logotyp w kolorze czarnym zgodnie z Brandbookiem s. 4, wersja druga, umieszczony przy dolnej krawędzi, na obydwu stronach torby, obszar drukowania ok. wysokość 5 cm x szerokość 12 cm.Opakowanie: pakowanie w sposób uniemożliwiający uszkodzenie toreb. Opakowanie zawierające odpowiedni opis umożliwiający identyfikację produktu, rozmiaru oraz ilości.250 szt. białych toreb ekologicznych, papierowych - gramatura papieru co najmniej 100g/m2, z uchem papierowym skręcanym białym, doklejanym; rodzaj papieru – Kraft, biały, o gładkiej fakturze.Wymiary: szerokość 23 cm x wysokość 32 cm x głębokość 10 cm (tolerancja: ± 2 cm).Kolorystyka: torba w kolorze białym z czarnym logotypem.Znakowanie: logotyp w kolorze czarnym zgodnie z Brandbookiem s. 4, wersja druga, umieszczony przy dolnej krawędzi, na obydwu stronach torby, obszar drukowania ok. wysokość 6 cm x szerokość 16 cm.Opakowanie: pakowanie w sposób uniemożliwiający uszkodzenie toreb. Opakowanie zbiorcze zawierające odpowiedni opis umożliwiający identyfikację produktu, rozmiaru oraz ilości.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39294100-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena ofertowa 60,00
gramatura papieru 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 9 Nazwa: Torba laminowana
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ilość sztuk – 500. Opis 9 części zamówienia: 50 toreb prezentowych, laminowanych, wzmocniona krawędź górna i dno torby tekturką, uchwyt przewlekany, syntetyczny w kolorze złotym, rodzaj papieru – multioffset, gramatura papieru co najmniej 170 g/m2. Wymiary: szerokość 18 cm x wysokość 23 cm x głębokość 10 cm (tolerancja ± 2 cm). Kolorystyka: czarna torba ze złotym logotypem.Znakowanie: logotyp w kolorze złotym (CMYK: 0/22/45/24; RGB: 195/153/107) zgodnie z Brandbookiem s. 4, wersja druga, umieszczony przy dolnej krawędzi, na obydwu stronach torby, obszar drukowania ok. wysokość 5 cm x szerokość 12 cm. Opakowanie: pakowanie w sposób uniemożliwiający uszkodzenie toreb. Opakowanie zbiorcze zawierające odpowiedni opis umożliwiający identyfikację produktu, koloru, rozmiaru oraz ilości. 100 toreb prezentowych, laminowanych, wzmocniona krawędź górna i dno torby tekturką, uchwyt przewlekany, syntetyczny w kolorze czarnym, rodzaj papieru – multioffset, gramatura papieru co najmniej 170 g/m2.Wymiary: szerokość 18 cm x wysokość 23 cm x głębokość 10 cm (tolerancja ± 2 cm).Kolorystyka: czarna torba ze białym logotypem.Znakowanie: logotyp w kolorze białym zgodnie z Brandbookiem s. 4, wersja druga, umieszczony przy dolnej krawędzi, na obydwu stronach torby, obszar drukowania ok. wysokość 5 cm x szerokość 12 cm.Opakowanie: pakowanie w sposób uniemożliwiający uszkodzenie toreb. Opakowanie zbiorcze zawierające odpowiedni opis umożliwiający identyfikację produktu, koloru, rozmiaru oraz ilości. 100 toreb prezentowych, laminowanych, wzmocniona krawędź górna i dno torby tekturką, uchwyt przewlekany, syntetyczny w kolorze czarnym, rodzaj papieru – multioffset, gramatura papieru co najmniej 170 g/m2.Wymiary: szerokość 18 cm x wysokość 23 cm x głębokość 10 cm (tolerancja ± 2 cm).Kolorystyka: torba w kolorze złotym (CMYK: 0/22/45/24; RGB: 195/153/107) z czarnym logotypem.Znakowanie: logotyp w kolorze czarnym zgodnie z Brandbookiem s. 4, wersja druga, umieszczony przy dolnej krawędzi, na obydwu stronach torby, obszar drukowania ok. wysokość 5 cm x szerokość 12 cm.Opakowanie: pakowanie w sposób uniemożliwiający uszkodzenie toreb. Opakowanie zbiorcze zawierające odpowiedni opis umożliwiający identyfikację produktu, koloru, rozmiaru oraz ilości.50 toreb prezentowych, laminowanych, wzmocniona krawędź górna i dno torby tekturką, uchwyt przewlekany, syntetyczny w kolorze złotym, rodzaj papieru - multioffset, gramatura papieru co najmniej 170 g/m2.Wymiary: szerokość 23 cm x wysokość 32 cm x głębokość 10 cm (tolerancja ± 2 cm).Kolorystyka: czarna torba ze złotym logotypem.Znakowanie: logotyp w kolorze złotym (CMYK: 0/22/45/24; RGB: 195/153/107) zgodnie z Brandbookiem s. 4, wersja druga, umieszczony przy dolnej krawędzi, na obydwu stronach torby, obszar drukowania ok. wysokość 6 cm x szerokość 16 cm.Opakowanie: pakowanie w sposób uniemożliwiający uszkodzenie toreb. Opakowanie zbiorcze zawierające odpowiedni opis umożliwiający identyfikację produktu, koloru, rozmiaru oraz ilości.100 toreb prezentowych, laminowanych, wzmocniona krawędź górna i dno torby tekturką, uchwyt przewlekany, syntetyczny w kolorze czarnym, rodzaj papieru - multioffset, gramatura papieru co najmniej 170 g/m2.Wymiary: szerokość 23 cm x wysokość 32 cm x głębokość 10 cm (tolerancja ± 2 cm).Kolorystyka: czarna torba ze białym logotypem.Znakowanie: logotyp w kolorze białym zgodnie z Brandbookiem s. 4, wersja druga, umieszczony przy dolnej krawędzi, na obydwu stronach torby, obszar drukowania ok. wysokość 6 cm x szerokość 16 cm.Opakowanie: pakowanie w sposób uniemożliwiający uszkodzenie toreb. Opakowanie zbiorcze zawierające odpowiedni opis umożliwiający identyfikację produktu, koloru, rozmiaru oraz ilości.100 toreb prezentowych, laminowanych, wzmocniona krawędź górna i dno torby tekturką, uchwyt przewlekany, syntetyczny w kolorze czarnym, rodzaj papieru - multioffset, gramatura papieru co najmniej 170 g/m2.Wymiary: szerokość 23 cm x wysokość 32 cm x głębokość 10 cm (tolerancja ± 2 cm).Kolorystyka: torba w kolorze złotym (CMYK: 0/22/45/24; RGB: 195/153/107) z czarnym logotypem.Znakowanie: logotyp w kolorze czarnym zgodnie z Brandbookiem s. 4, wersja druga, umieszczony przy dolnej krawędzi, na obydwu stronach torby, obszar drukowania ok. wysokość 6 cm x szerokość 16 cm.Opakowanie: pakowanie w sposób uniemożliwiający uszkodzenie toreb. Opakowanie zbiorcze zawierające odpowiedni opis umożliwiający identyfikację produktu, koloru, rozmiaru oraz ilości.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39294100-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena ofertowa 60,00
gramatura papieru 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 10 Nazwa: Wizytownik
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Ilość sztuk – 250. Opis 10 części zamówienia: 50 szt. etui na wizytówki wykonane ze ekoskóry z metalowym wykończeniem, szeroką metalową blaszką pod grawer i grawerem w postaci logotypu, mieszczące nie mniej niż 15 wizytówek. Etui z zamknięciem na magnes.Wymiary: szerokość 9,5 cm x wysokość 6,5 cm (tolerancja ± 0,5 cm)Kolorystyka: ekoskóra w kolorze czarnym, materiał wykańczający wnętrze wizytownika w kolorze czarnym lub szarym, części metalowe w kolorze srebrnym.Znakowanie: na metalowej części grawer w postaci logotypu zawarty w Brandbook s. 3, wersja pierwsza.Opakowanie: wizytowniki zapakowane w eleganckie opakowanie typu prezentowego w kolorze czarnym. Na opakowaniu tłoczenie lub nadruk logotypu w kolorze białym, zawartym w Brandbook s. 4, wersja pierwsza. Opakowanie zbiorcze zawierające odpowiedni opis umożliwiający identyfikację produktu oraz ilość. 200 szt. etui na wizytówki wykonane ze ekoskóry z metalowym wykończeniem, szeroką metalową blaszką pod grawer i grawerem w postaci logo, mieszczące nie mniej niż 15 wizytówek. Etui z zamknięciem na magnes.Wymiary: szerokość 9,5 cm x wysokość 6,5 cm (tolerancja ± 0,5 cm)Kolorystyka: ekoskóra w kolorze czarnym, materiał wykańczający wnętrze wizytownika w kolorze czarnym lub szarym, części metalowe w kolorze srebrnym.Znakowanie: na metalowej części grawer: www.invest.katowice.eu, po spacji poziome logo KATOWICE for a change wykonane według Systemu Identyfikacji Wizualnej Katowic, bez tła.Opakowanie: wizytowniki zapakowane w eleganckie opakowanie typu prezentowego w kolorze czarnym. Na opakowaniu tłoczenie lub nadruk w kolorze białym poziomego logo KATOWICE for a change wykonane według Systemu Identyfikacji Wizualnej Katowic. Opakowanie zbiorcze zawierające odpowiedni opis umożliwiający identyfikację produktu oraz ilość.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39294100-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena ofertowa 60,00
pojemność 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 11 Nazwa: Pamięć USB
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Ilość sztuk – 350. Opis 11 części zamówienia: 100 szt. pamięć USB o pojemności 32 GB, w wersji: czarna guma i czarna metalowa część obrotowa. Kolorystyka: czarny pendrive z białym logotypem. Znakowanie: logotyp w kolorze białym zgodnie z projektem zawartym w Brandbooku s. 24, nadruk odporny na ścieranie, jednokolorowy, estetyczny i precyzyjny, o wysokiej jakości. Opakowanie: USB zapakowane w kartonik typu prezentowego w kolorze czarnym. Na opakowaniu tłoczenie lub nadruk w kolorze białym logotypu zawartego w Brandbook s. 4, wersja pierwsza. Opakowanie zbiorcze zawierające odpowiedni opis umożliwiający identyfikację produktu oraz ilości. Wymagane jest udzielenie gwarancji zgodnie z warunkami określonymi w specyfikacji tj. na okres minimum jednego roku. 125 szt. pamięć USB o pojemności 8 GB, typu Slide z 3 złączami USB. Z jednej strony złącze USB-C, z drugiej konektor USB, który po odchyleniu staje się złączem Micro-USB. Wymiary: długość 4,8 cm, szerokość 1,6 cm, wysokość 0,5 cm (tolerancja: ± 0,5 cm). Kolorystyka: czarna Znakowanie: od góry białe poziome logo KATOWICE for a change wykonane według Systemu Identyfikacji Wizualnej Katowic, obszar drukowania ok. 3,5 x 1 cm, od spodu USB adres strony www.invest.katowice.eu w kolorze białym, nadruk odporny na ścieranie, jednokolorowy, estetyczny i precyzyjny, o wysokiej jakości.Opakowanie: USB zapakowane w kartonik typu prezentowego w kolorze czarnym. Na opakowaniu tłoczenie lub nadruk w kolorze białym poziomego logo KATOWICE for a change wykonane według Systemu Identyfikacji Wizualnej Katowic. Opakowanie zbiorcze zawierające odpowiedni opis umożliwiający identyfikację produktu, koloru oraz ilości. Wymagane jest udzielenie gwarancji zgodnie z warunkami określonymi w specyfikacji tj. na okres minimum jednego roku. 125 szt. pamięć USB o pojemności 8 GB, typu Slide z 3 złączami USB. Z jednej strony złącze USB-C, z drugiej konektor USB, który po odchyleniu staje się złączem Micro-USB. Wymiary: długość 4,8 cm, szerokość 1,6 cm, wysokość 0,5 cm (tolerancja: ± 0,5 cm).Kolorystyka: srebrna. Znakowanie: od góry czarne poziome logo KATOWICE for a change wykonane według Systemu Identyfikacji Wizualnej Katowic, obszar drukowania ok. 3,5 x 1 cm, od spodu USB adres strony www.invest.katowice.eu w kolorze czarnym- wykonane według Systemu Identyfikacji Wizualnej Katowic, nadruk odporny na ścieranie, jednokolorowy, estetyczny i precyzyjny, o wysokiej jakości. Opakowanie: USB zapakowane w kartonik typu prezentowego w kolorze czarnym. Na opakowaniu tłoczenie lub nadruk w kolorze białym poziomego logo KATOWICE for a change wykonane według Systemu Identyfikacji Wizualnej Katowic. Opakowanie zbiorcze zawierające odpowiedni opis umożliwiający identyfikację produktu, koloru oraz ilości. Wymagane jest udzielenie gwarancji zgodnie z warunkami określonymi w specyfikacji tj. na okres minimum jednego roku.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39294100-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena ofertowa 60,00
okres dodatkowej gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 12 Nazwa: Powerbank
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Ilość sztuk – 75. Opis 12 części zamówienia. 25 szt. powerbanków o pojemności 5000 mAh, prąd ładowania 2A, 2 wyjścia USB, 1 wyjście USB typu C, 1 wyjście micro USB, czarny, gładki z białym logotypem. Kolorystyka: czarny powerbank z białym logotypem. Znakowanie: logotyp w kolorze białym, zawarty w Brandbook s. 4, wersja pierwsza, nadruk odporny na ścieranie, jednokolorowy, estetyczny i precyzyjny, o wysokiej jakości. Opakowanie: powerbank zapakowany w eleganckie opakowanie typu prezentowego w kolorze czarnym. Na opakowaniu tłoczenie lub nadruk w kolorze białym logotypu zawartego w Brandbook s. 4, wersja pierwsza. Opakowanie zbiorcze zawierające odpowiedni opis umożliwiający identyfikację produktu oraz ilości. Wymagane jest udzielenie gwarancji zgodnie z warunkami określonymi w specyfikacji tj. na okres minimum jednego roku. 50 szt. powerbanków o pojemności 5000 mAh, prąd ładowania 2A, 2 wyjścia USB, 1 wyjście USB typu C, 1 wyjście micro USB, czarny, gładki z białym logo. Kolorystyka: czarny powerbank z białym nadrukiem. Znakowanie: białe poziome logo KATOWICE for a change wykonane według Systemu Identyfikacji Wizualnej Katowic. Po przeciwnej stronie biały napis www.invest.katowice.eu wykonany według Systemu Identyfikacji Wizualnej Katowic, nadruk odporny na ścieranie, jednokolorowy, estetyczny i precyzyjny, o wysokiej jakości.Opakowanie: powerbank zapakowany w eleganckie opakowanie typu prezentowego w kolorze czarnym. Na opakowaniu tłoczenie lub nadruk w kolorze białym poziomego logo KATOWICE for a change wykonane według Systemu Identyfikacji Wizualnej Katowic. Opakowanie zbiorcze zawierające odpowiedni opis umożliwiający identyfikację produktu oraz ilości. Wymagane jest udzielenie gwarancji zgodnie z warunkami określonymi w specyfikacji tj. na okres minimum jednego roku.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39294100-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena ofertowa 60,00
okres dodatkowej gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 13 Nazwa: Naklejki
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Ilość – 500 sztuk. Opis 13. Części zamówienia: 300 szt. naklejek foliowych, pociętych na pojedyncze sztuki, samoprzylepne, wodoodporne, odporne na różne warunki atmosferyczne, w kształcie prostokąta, w kolorze czarnym, matowe/półmatowe, gramatura co najmniej 100g/m2. Wymiary: wysokość 5 cm x szerokość 8 cm (tolerancja: ± 0,5 cm). Kolorystyka: czarne tło z logotypem w kolorze białym. Znakowanie: logotyp w kolorze białym, zgodnie z Brandbookiem s. 4, wersja pierwsza, nadruk odporny na ścieranie, jednokolorowy, estetyczny i precyzyjny, o wysokiej jakości. Opakowanie: zbiorcze zawierające odpowiedni opis umożliwiający identyfikację produktu, rozmiaru oraz ilości. 200 szt. naklejek foliowych, pociętych na pojedyncze sztuki, samoprzylepne, wodoodporne, odporne na różne warunki atmosferyczne, w kształcie prostokąta, w kolorze czarnym, matowe/półmatowe, gramatura co najmniej 100g/m2.Wymiary: wysokość 8 cm x szerokość 12 cm (tolerancja: ± 0,5 cm).Kolorystyka: czarne tło z logotypem w kolorze białym.Znakowanie: logotyp w kolorze białym, zgodnie z Brandbookiem s. 4, wersja pierwsza, nadruk odporny na ścieranie, jednokolorowy, estetyczny i precyzyjny, o wysokiej jakości.Opakowanie: zbiorcze zawierające odpowiedni opis umożliwiający identyfikację produktu, rozmiaru oraz ilości
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39294100-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena ofertowa 60,00
gramatura papieru 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 14 Nazwa: Notes
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Ilość – 700 sztuk. Opis 14. Części zamówienia: 300 szt. Notes w formacie A4 klejony na gorąco od góry, gramatura papieru co najmniej 90 g/m2, po 10 stron każdy, bez okładki. Wymiary: kartki w formacie A4.Kolorystyka: zgodnie z Brandbook - s. 14, bez okładki. Opakowanie: pakowanie w sposób uniemożliwiający uszkodzenie notesów. Opakowanie zbiorcze zawierające odpowiedni opis umożliwiający identyfikację produktu, rozmiaru oraz ilości. 400 szt. Notes w formacie A5, z okładką o gramaturze 300 g/m2 (tolerancja ± 10%) , kartki o gramaturze papieru co najmniej 90 g/m2, na metalowej spirali w kolorze czarnym, 60 stron każdy.Wymiary: notes w formacie A5.Kolorystyka: okładka czarna, matowa, zgodnie z projektem zawartym w Brandbooku, s. 14., strony białe z elementami w kolorze złotym (CMYK: 0/22/45/24; RGB: 195/153/107), zgodnie z projektem zawartym w Brandbooku, s. 14.Opakowanie: pakowanie w sposób uniemożliwiający uszkodzenie notesów. Opakowanie zbiorcze zawierające odpowiedni opis umożliwiający identyfikację produktu, rozmiaru oraz ilości.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39294100-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena ofertowa 60,00
gramatura papieru 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 15 Nazwa: Parasolka
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Ilość sztuk – 150. Opis 15. części zamówienia: 50 szt. parasolek składanych na trzy, z bezpiecznym mechanizmem otwierania i zamykania, stelaż parasolki z czarnego metalu, czasza wykonana z poliestru klasy premium o średnicy 100 cm w kolorze czarnym, czarny pokrowiec. Wymiary: czasza o średnicy 100 cm (tolerancja ± 5 cm). Kolorystyka: czarna z białym logotypem umieszczonym przy krawędzi. Czarna podszewka wewnątrz. Czarna plastikowa rączka. Pokrowiec koloru czarnego. Znakowanie: logotyp w kolorze białym zgodnie z Brandbookiem, s. 4, wersja pierwsza, nadruk odporny na ścieranie, jednokolorowy, estetyczny i precyzyjny, o wysokiej jakości. Opakowanie: opakowanie zbiorcze zawierające odpowiedni opis umożliwiający identyfikację produktu oraz ilości. Wymagane jest udzielenie gwarancji zgodnie z warunkami określonymi w specyfikacji tj. na okres minimum jednego roku. 100 szt. parasolek składanych na trzy, z bezpiecznym mechanizmem otwierania i zamykania, stelaż parasolki z czarnego metalu, czasza wykonana z poliestru klasy premium o średnicy 100 cm w kolorze czarnym, czarny pokrowiec. Wymiary: czasza o średnicy 100 cm (tolerancja ± 5 cm). Kolorystyka: czarna z białym logo umieszczonym przy krawędzi. Czarna podszewka wewnątrz. Czarna plastikowa rączka. Pokrowiec koloru czarnego. Znakowanie: na obwodzie parasolki w dolnej części białe pionowe logo KATOWICE for a change wykonane według Systemu Identyfikacji Wizualnej Katowic, wymiary ok. 11 x 10 cm oraz obok adres strony www.invest.katowice.eu , wysokość liter ok. 1,1 cm w kolorze białym, nadruk odporny na ścieranie, jednokolorowy, estetyczny i precyzyjny, o wysokiej jakości. Opakowanie: opakowanie zbiorcze zawierające odpowiedni opis umożliwiający identyfikację produktu oraz ilości.Wymagane jest udzielenie gwarancji zgodnie z warunkami określonymi w specyfikacji tj. na okres minimum jednego roku.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39294100-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena ofertowa 60,00
okres dodatkowej gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 16 Nazwa: Plecak worek
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Ilość sztuk – 80. Opis 16. części zamówienia: 40 szt. plecaków materiałowych, drelich czarny 260g/m2 (tolerancja ± 10%), z dwoma grubymi sznurkami w kolorze czarnym pełniącymi funkcję ramiączek oraz ściągacza.Wymiary: wysokość 42 cm, szerokość 35 cm (tolerancja ± 2 cm).Kolorystyka: czarny materiał z logotypem w kolorze złotym, umieszczonym przy dolnej krawędzi. Znakowanie: plecak z czarnego materiału z logotypem w kolorze złotym (CMYK: 0/22/45/24; RGB: 195/153/107) wykonanym metodą sitodruku, logotyp zgodnie z projektem zawartym w Brandbooku s. 3, wersja pierwsza, umieszczony przy dolnej krawędzi plecaka, z jednej strony, odporny na ścieranie, jednokolorowy, estetyczny i precyzyjny, o wysokiej jakości.Opakowanie: zbiorcze zawierające odpowiedni opis umożliwiający identyfikację produktu, koloru oraz ilości.40 szt. plecaków materiałowych, drelich czarny 260g/m2 (tolerancja ± 10%), z dwoma grubymi sznurkami w kolorze czarnym pełniącymi funkcję ramiączek oraz ściągacza.Wymiary: wysokość 42 cm, szerokość 35 cm (tolerancja ± 2 cm).Kolorystyka: czarny materiał z logotypem w kolorze białym, umieszczonym przy dolnej krawędzi.Znakowanie: plecak z czarnego materiału z logotypem w kolorze białym wykonanym metodą sitodruku. Logotyp zgodnie z projektem zawartym w Brandbooku s. 3, wersja pierwsza, umieszczony przy dolnej krawędzi plecaka, z jednej strony, odporny na ścieranie, jednokolorowy, estetyczny i precyzyjny, o wysokiej jakości.Opakowanie: zbiorcze zawierające odpowiedni opis umożliwiający identyfikację produktu, koloru oraz ilości.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39294100-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena ofertowa 60,00
dodatkowa kieszonka 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 17 Nazwa: Koszulki
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Ilość sztuk – 100. Opis 17. części zamówienia: T-shirt z krótkim rękawem, bawełna 100% w kolorze czarnym, z logotypem w kolorze białym, w rozmiarze S, M, L, XL (po 25 szt. w rozmiarze). Rozmiary: S, M, L, XL (po 25 szt. w rozmiarze). Kolorystyka: czarna koszulka, z logotypem w kolorze białym umieszczonym przy dolnej krawędzi. Znakowanie: logotyp w kolorze białym zgodnie z Brandbookiem, s. 3, wersja pierwsza, wykonanie metodą sitodruku, umieszczony przy dolnej krawędzi koszulki, z jednej strony, odporny na ścieranie, jednokolorowy, estetyczny i precyzyjny, o wysokiej jakości, obszar nadruku ok. szerokość 20 cm x wysokość 10 cm. Opakowanie: koszulki pakowane pojedynczo w folię, całość pakowana w karton zawierających odpowiedni opis umożliwiający identyfikację produktu, rozmiaru oraz ilości.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39294100-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena ofertowa 60,00
certyfikat OEKO-TEX Standard 100 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 18 Nazwa: Roll-up
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Ilość sztuk – 10. Opis 18. części zamówienia: Roll-up posiadający wzmocnioną kasetę i nóżki, z pokrowcem wyściełanym dodatkowym materiałem w zestawie, zamykanym na zamek, z rączką ułatwiającą przenoszenie i okienkiem umożliwiającym zamieszczenie opisu. Nadruk estetyczny i precyzyjny, kolory nasycone, o wysokiej jakości, ilość zgodnie z załącznikami: Roll-up biały_PL (4 szt.), Roll-up złoty_PL (4 szt.), Roll-up biały_EN (1 szt.), Roll-up złoty_EN (1 szt.).Wymiary: wysokość 200 cm x szerokość 100 cm (tolerancja ± 10%). Kolorystyka: zgodnie z załączonymi projektami. Znakowanie: Zgodnie z załączonymi projektami: Roll-up biały_PL (4 szt.), Roll-up złoty_PL (4 szt.), Roll-up biały_EN (1 szt.), Roll-up złoty_EN (1 szt.). Wymagane jest udzielenie gwarancji zgodnie z warunkami określonymi w specyfikacji tj. na okres minimum jednego roku.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39294100-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena ofertowa 60,00
okres dodatkowo gwaracji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 19 Nazwa: Kalendarz
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Ilość sztuk – 200. Opis 19. części zamówienia: 50 szt. kalendarzy na rok 2021. Kalendarz ścienny trójdzielny, czarny, matowy, z logotypem zgodnie z Brandbookiem, s. 4, wersja pierwsza, adresem, stroną internetową i stroną na Facebooku w kolorze białym, napisy z użyciem dedykowanej czcionki Grey LL (Zamawiający posiada licencję), z plastikowym okienkiem wskazującym aktualna datę, kartki w kolorze białym, kalendarium o gramaturze co najmniej 90g/m2.Wymiary: szerokość 32,5 cm, wysokość 77,5 cm (tolerancja ± 2,5 cm).Kolorystyka: czarny, matowy, z logotypem, adresem, stroną internetową i stroną na Facebooku w kolorze białym.Znakowanie: logotyp w kolorze białym, zgodnie z projektem zawartym w Brandbooku s. 4, wersja pierwsza, adres, strona internetowa i strona na Facebooku w kolorze białym, napisy z użyciem dedykowanej czcionki Grey LL (Zamawiający posiada licencję).Opakowanie: pakowanie w sposób uniemożliwiający uszkodzenie kalendarzy. Opakowanie zbiorcze zawierające odpowiedni opis umożliwiający identyfikację produktu oraz ilości. 50 szt. kalendarzy biurkowych na rok 2021. Kalendarz biurkowy typu piramidka z doklejanym kalendarium, układ kalendarium: jeden miesiąc na jednej stronie, czarny, matowy, z logotypem zgodnie z Brandbookiem, s. 4, wersja pierwsza, adresem, stroną internetową i stroną na Facebooku w kolorze białym, napisy z użyciem dedykowanej czcionki Grey LL (Zamawiający posiada licencję), kartki w kolorze białym, kalendarium o gramaturze co najmniej 90g/m2.Wymiary: wysokość 12,5 cm, szerokość 22,5 cm (tolerancja ± 2,5 cm).Kolorystyka: czarny, matowy, z logotypem, adresem, stroną internetową i stroną na Facebooku w kolorze białym.Znakowanie: logotyp w kolorze białym, zgodnie z projektem zawartym w Brandbooku s. 4, wersja pierwsza, adres, strona internetowa i strona na Facebooku w kolorze białym, napisy z użyciem dedykowanej czcionki Grey LL (Zamawiający posiada licencję).Opakowanie: pakowanie w sposób uniemożliwiający uszkodzenie kalendarzy. Opakowanie zbiorcze zawierające odpowiedni opis umożliwiający identyfikację produktu oraz ilości. 50 szt. kalendarzy biurkowych tygodniowych na rok 2021. Kalendarz biurkowy tygodniowy, układ kalendarium: jeden tydzień na jednej stronie, z sztywnymi okładkami umożliwiającymi samodzielne stanie, metalowa spirala po dłuższym boku, układ tygodniowy, okładka z obu stron czarna, matowa, z logotypem zgodnie z Brandbookiem, s. 4, wersja pierwsza, adresem, stroną internetową i stroną na Facebooku w kolorze białym, napisy z użyciem dedykowanej czcionki Grey LL (Zamawiający posiada licencję), umieszczonymi na wewnętrznej stronie okładki, kartki w kolorze białym, kalendarium o gramaturze co najmniej 90g/m2.Wymiary: wysokość 14 cm, szerokość 18 cm (tolerancja ± 3 cm).Kolorystyka: czarny, matowy, z logotypem zgodnie z Brandbookiem, s. 4, wersja pierwsza, adresem, stroną internetową i stroną na Facebooku w kolorze białym.Znakowanie: logotyp zgodnie z Brandbookiem, s. 4, wersja pierwsza, adresem, stroną internetową i stroną na Facebooku w kolorze białym, napisy z użyciem dedykowanej czcionki Grey LL (Zamawiający posiada licencję), umieszczonymi na wewnętrznej stronie okładki.Opakowanie: pakowanie w sposób uniemożliwiający uszkodzenie kalendarzy. Opakowanie zbiorcze zawierające odpowiedni opis umożliwiający identyfikację produktu oraz ilości. 50 szt. kalendarzy biznesowych/planerów na rok 2021 w formie książki. Kalendarz w formie książki, układ kalendarium: jeden dzień na jednej stronie (sobota i niedziela razem na jednej stronie), szyty, okładka sztywna wykończona ekoskórą, czarna, matowa, z wytłoczonym logotypem zgodnie z projektem zawartym w Brandbooku s. 3, wersja pierwsza, umieszczonym przy dolnej krawędzi okładki, kartki o gramaturze co najmniej 90 g/m2.Wymiary: wysokość 23 cm, szerokość 17 cm (tolerancja ± 1,5 cm). Kolorystyka: czarny, matowy, z wytłoczonym logotypem przy dolnej krawędzi.Znakowanie: wytłoczony logotyp, zgodnie z projektem zawartym w Brandbooku s. 3, wersja pierwsza.Opakowanie: opakowanie zbiorcze zawierające odpowiedni opis umożliwiający identyfikację produktu oraz ilości.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39294100-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena ofertowa 60,00
gramatura papieru 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 20 Nazwa: Bidon
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Ilość sztuk – 400. Opis 20. części zamówienia: 200 szt. bidonów Feelsogood o pojemności 600 ml (tolerancja ± 50 ml) wykonany z tritanu z pokrywką z pp polipropylenu. Bidon z miarką, uchwytem na nadgarstek. Zamykanie podwójnie zabezpieczone przed wylaniem wody - przycisk i haczyk. Kolorystyka: zielony (100 szt.), niebieski (100 szt.). Znakowanie: na zielonym/niebieskim bidonie w dolnej części butelki czarne poziome logo KATOWICE for a change wykonane według Systemu Identyfikacji Wizualnej Katowic, metodą tampodruku lub sitodruku, obszar drukowania ok. 3,5 cm x 1 cm, w tej samej linii po przeciwnej stronie adres strony www.invest.katowice.eu w kolorze czarnym. Opakowanie: zbiorcze zawierające odpowiedni opis umożliwiający identyfikację produktu, koloru oraz ilości. 100 szt. plastikowych bidonów o ergonomicznym kształcie z przykręcanym korkiem niekapkiem i zintegrowaną uszczelką, nietransparentny, matowy, pojemność 700 ml (tolerancja ± 50 ml). Kolorystyka: czarny z białym logotypem przy dolnej krawędzi. Znakowanie: logotyp zgodnie z projektem zawartym w Brandbooku - s. 3, wersja pierwsza, w kolorze białym, umieszczony przy dolnej krawędzi, metodą tampodruku lub sitodruku. Opakowanie: zbiorcze zawierające odpowiedni opis umożliwiający identyfikację produktu, koloru oraz ilości. 100 szt. plastikowych bidonów o ergonomicznym kształcie z przykręcanym korkiem niekapkiem i zintegrowaną uszczelką, nietransparentny, matowy, pojemność 700 ml (tolerancja ± 50 ml). Kolorystyka: biały z czarnym logotypem przy dolnej krawędzi. Znakowanie: logotyp zgodnie z projektem zawartym w Brandbooku - s. 3, wersja pierwsza, w kolorze czarnym, umieszczony przy dolnej krawędzi, metodą tampodruku lub sitodruku. Opakowanie: zbiorcze zawierające odpowiedni opis umożliwiający identyfikację produktu, koloru oraz ilości.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39294100-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena ofertowa 60,00
metoda znakowania 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 21 Nazwa: Głośnik bezprzewodowy
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Ilość sztuk – 150. Opis 21. części zamówienia: Okrągły głośnik Bluetooth w bambusowej obudowie. Radio i funkcja odbierania połączeń. Ładowany przez USB, kabel line-in w komplecie. Wejście na kartę micro SD. Zasięg do 10 m. Wymiary: średnica 7,2 x wysokość 4,3 (tolerancja ± 0,1 cm). Kolorystyka: obudowa w naturalnym kolorze bambusa. Znakowanie: na obwodzie obudowy bambusowej w dolnej części: poziome czarne logo KATOWICE for a change wykonane według Systemu Identyfikacji Wizualnej Katowic, obszar drukowania ok. szerokość 2,5 x wysokość 0,8 cm, z góry adres strony www.invest.katowice.eu w kolorze czarnym. Opakowanie: głośniki pakowane indywidualnie w tekturowe pudełka. Opakowanie zbiorcze zawierające odpowiedni opis umożliwiający identyfikację produktu oraz ilości. Wymagane jest udzielenie gwarancji zgodnie z warunkami określonymi w specyfikacji tj. na okres minimum jednego roku.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39294100-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena ofertowa 60,00
okres dodatkowej gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę prace wykończeniowe - Bytom
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę prace wykończeniowe Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI