III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zmawiający nie precyzuje wymagań, co do tego warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zmawiający nie precyzuje wymagań, co do tego warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zmawiający nie precyzuje wymagań, co do tego warunku.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1. Oświadczenia dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania zgodnie z treścią załącznika nr: 2 do SIWZ-dla I części zamówienia, załącznika nr 8 do SIWZ-dla II części zamówienia, załącznika nr 14 do SIWZ-dla III części zamówienia- oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, ww. oświadczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te muszą potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr: 4 do SIWZ-dla I części zamówienia, 10 do SIWZ-dla II części zamówienia, 16 do SIWZ-dla III części zamówienia,
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Dla części I: Dokumenty składane przez wszystkich Wykonawców: 1) Załącznik nr 1 do SIWZ – prawidłowo wypełniony i podpisany formularz „Oferta Wykonawcy”, formularz specyfikacji cenowej, 2) Załącznik nr 2 do SIWZ – oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i o braku podstaw do wykluczenia z postępowania określonych w niniejszej SIWZ. W przypadku wystąpienia okoliczności określonych w art. 24 ust. 1 pkt 19 ustawy Wykonawca zobowiązany jest do udowodnienia, że jego udział w przygotowaniu postępowania nie zakłócił konkurencji. 3) Jeżeli Wykonawca ma zamiar korzystać z podwykonawcy składa oświadczenie zgodnie ze wzorem zawartym w załączniku nr 2 do SIWZ lit. A, o tym, że nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia oraz składa wypełniony i podpisany załącznik nr 3 do SIWZ. 4) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik- w oryginale lub notarialnie potwierdzoną kopię za zgodność z oryginałem. 5) Jeżeli wybór oferty prowadzić będzie do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego wykonawca składając ofertę zobowiązany jest do poinformowania Zamawiającego oraz wskazania nazwy (rodzaju) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania oraz wskazać ich wartość bez kwoty podatku. 2.Dokumenty składane przez wszystkich Wykonawców nt. przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej: Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą lub wykonawcami, którzy złożyli oferty nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Informację należy przygotować zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ. Dla części II: Dokumenty składane przez wszystkich Wykonawców: 1) Załącznik nr 7 do SIWZ – prawidłowo wypełniony i podpisany formularz „Oferta Wykonawcy”, formularz specyfikacji cenowej, 2) Załącznik nr 8 do SIWZ – oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i o braku podstaw do wykluczenia z postępowania określonych w niniejszej SIWZ. W przypadku wystąpienia okoliczności określonych w art. 24 ust. 1 pkt 19 ustawy Wykonawca zobowiązany jest do udowodnienia, że jego udział w przygotowaniu postępowania nie zakłócił konkurencji. 3) Jeżeli Wykonawca ma zamiar korzystać z podwykonawcy składa oświadczenie zgodnie ze wzorem zawartym w załączniku nr 8 do SIWZ lit. A, o tym, że nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia oraz składa wypełniony i podpisany załącznik nr 9 do SIWZ. 4) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik- w oryginale lub notarialnie potwierdzoną kopię za zgodność z oryginałem. 5) Jeżeli wybór oferty prowadzić będzie do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego wykonawca składając ofertę zobowiązany jest do poinformowania Zamawiającego oraz wskazania nazwy (rodzaju) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania oraz wskazać ich wartość bez kwoty podatku. 2.Dokumenty składane przez wszystkich Wykonawców nt. przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej: Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą lub wykonawcami, którzy złożyli oferty nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Informację należy przygotować zgodnie z załącznikiem nr 10 do SIWZ. Dla części III: Dokumenty składane przez wszystkich Wykonawców: 1) Załącznik nr 13 do SIWZ – prawidłowo wypełniony i podpisany formularz „Oferta Wykonawcy”, formularz specyfikacji cenowej, 2) Załącznik nr 14 do SIWZ – oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i o braku podstaw do wykluczenia z postępowania określonych w niniejszej SIWZ. W przypadku wystąpienia okoliczności określonych w art. 24 ust. 1 pkt 19 ustawy Wykonawca zobowiązany jest do udowodnienia, że jego udział w przygotowaniu postępowania nie zakłócił konkurencji. 3) Jeżeli Wykonawca ma zamiar korzystać z podwykonawcy składa oświadczenie zgodnie ze wzorem zawartym w załączniku nr 14 do SIWZ lit. A, o tym, że nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia oraz składa wypełniony i podpisany załącznik nr 15 do SIWZ. 4) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik- w oryginale lub notarialnie potwierdzoną kopię za zgodność z oryginałem. 5) Jeżeli wybór oferty prowadzić będzie do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego wykonawca składając ofertę zobowiązany jest do poinformowania Zamawiającego oraz wskazania nazwy (rodzaju) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania oraz wskazać ich wartość bez kwoty podatku. 2.Dokumenty składane przez wszystkich Wykonawców nt. przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej: Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą lub wykonawcami, którzy złożyli oferty nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Informację należy przygotować zgodnie z załącznikiem nr 16 do SIWZ.
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Możliwość wprowadzenia zmian umowy: 1) Dopuszcza się zmianę postanowień umowy w przypadku wycofania z oferty producenta lub wycofania z dystrybucji produktu o parametrach określonych w SIWZ, i zastąpienia go produktem nowszym, o parametrach nie gorszych niż określone w SIWZ i funkcjonalności nie gorszej niż określona w SIWZ; 2) Dopuszcza się zmianę postanowień umowy dotyczących terminu wykonania zamówienia w przypadku gdy bez winy Zamawiającego nastąpi wydłużenie realizacji robót budowlanych w pomieszczeniach do których ma zostać dostarczony i zmontowany przedmiot zamówienia objęty umową. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. Wymienione powyższe możliwości wprowadzenia zmian są uprawnieniem a nie obowiązkiem Zamawiającego.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2019-03-11, godzina:
10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Zakup, dostawa i montaż mebli do siedziby Dziennego Domu Pomocy Społecznej i NGO w ramach projektu pn.: „Przebudowa budynku przy ulicy Świdnickiej 35 w Dzierżoniowie na potrzeby Dziennego Domu Pomocy Społecznej i NGO”. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Opis przedmiotu zamówienia dla części I zamówienia: 1) W ramach realizacji projektu „Przebudowa budynku przy ul. Świdnickiej 35 w Dzierżoniowie na potrzeby Dziennego Domu Pomocy Społecznej i NGO” przedmiotem zamówienia w części I zamówienia jest : Zakup, dostawa i montaż mebli do siedziby Dziennego Domu Pomocy Społecznej i NGO. 2) Wykonawca zobowiązuje się do sprzedaży i dostarczenia Zamawiającemu przedmiotu zamówienia wyszczególnionego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w części I zamówienia - załącznik nr 5 do SIWZ. 3) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia pochodzący z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta, obejmujących również rynek Unii Europejskiej, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych kierowanych do użytkowników z obszaru Rzeczpospolitej Polskiej. 4) Dostarczony przedmiot zamówienia ma być fabrycznie nowy tzn. nieużywany przed dniem dostarczenia z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testu jego poprawnej pracy i w jego skład ma nie wchodzić sprzęt powystawowy. 5) Wszelkie opłaty, wynagrodzenia autorskie mają być zawarte w cenie przedmiotu zamówienia. 6) Jakość towaru ma odpowiadać wymaganiom polskich norm, a przedmiot zamówienia ma być oznaczony zgodnie z obowiązującymi przepisami. Meble muszą posiadać zgodność z Polskimi Normami jak również z normami bezpieczeństwa, bądź z odpowiadającymi im certyfikatami europejskimi uzyskanymi na oferowane przez Wykonawcę dostawy w zakresie przedmiotu zamówienia. 7) Dostarczone meble mają posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty i mają być bezpieczne dla użytkowników i środowiska naturalnego. 8) Przedmiot zamówienia, który zostanie dostarczony w opakowaniach ma posiadać opakowania wykonane z materiału łatwo poddającego się recyklingowi, bądź z materiałów pochodzących ze źródeł odnawialnych lub powinny to być opakowania objęte systemem wielokrotnego użytku. Materiały opakowaniowe muszą być ręcznie łatwo sortowalne i nadawać się do recyklingu, a w ich skład powinien wchodzić jeden rodzaj materiału (np. tektura, papier, tworzywo sztuczne, materiał włókienniczy). 9) Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu kompletu kluczy (min. 2 sztuki) do każdego zamka zamontowanego w dostarczanych meblach, wyszczególnionych w załączniku nr 5 do SIWZ. 10) Do obowiązków Wykonawcy należy w szczególności: a) terminowa realizacja dostawy przedmiotu zamówienia; b) wydanie kart gwarancyjnych; c) dostarczenie odpowiednich atestów i certyfikatów na dostarczone wyroby; d) przeprowadzenie instruktażu w zakresie użytkowania dostarczonego przedmiotu zamówienia i przekazanie odpowiednich instrukcji obsługi w języku polskim. 2 . Ewentualne podane w opisach nazwy własne, znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródła lub szczególne procesy, które charakteryzuje produkty lub usługi, normy, oceny techniczne specyfikacje techniczne itp. nie mają na celu naruszenie art. 29, art. 30, art. 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 z późn. zm.), a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych, technologicznych, wydajnościowych czy funkcjonalnych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego założonego w SIWZ. Wszystkie ewentualne nazwy własne i marki handlowe elementów, normy itp. systemów, urządzeń i wyposażania zawarte w SIWZ zostały użyte w celu sprecyzowania oczekiwań jakościowych technologicznych, wydajnościowych czy funkcjonalnych Zamawiającego. Zamawiający oświadcza, że dopuszcza składanie ofert, w których poszczególne elementy bądź materiały wymienione w SIWZ mogą być zastąpione elementami bądź materiałami równoważnymi. Poprzez pojęcie elementów/materiałów równoważnych należy rozumieć elementy/materiały gwarantujące realizację przedmiotu zamówienia zgodnie zapisami SIWZ. Równoważne elementy/materiały muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego elementy, materiały, dostawy, usługi spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Obowiązek wykonawcy wykazania równoważności elementów/materiałów jest obowiązkiem wynikającym z ustawy Pzp, który może być spełniony w jakikolwiek sposób pozwalający Zamawiającemu jednoznacznie stwierdzić zgodność oferowanych w ofercie elementów/materiałów z wymaganiami określonymi w SIWZ, co winno zostać wykazane na etapie składnia ofert zawierających elementy/materiały równoważne.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39100000-3, 39130000-2, 39516100-3, 39134000-0, 39173000-5, 39000000-2, 39150000-8, 39110000-6, 39112000-0, 39121000-6, 39121100-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-06-26
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Przedłużenie okresu gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia w dniu 26.06.2019 r. (godziny realizacji: 8:00-15:00).
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Zakup, dostawa i montaż sprzętu RTV/AGD do siedziby Dziennego Domu Pomocy Społecznej i NGO w ramach projektu pn.: „Przebudowa budynku przy ulicy Świdnickiej 35 w Dzierżoniowie na potrzeby Dziennego Domu Pomocy Społecznej i NGO”. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Opis przedmiotu zamówienia dla części II zamówienia: 1) W ramach realizacji projektu „Przebudowa budynku przy ul. Świdnickiej 35 w Dzierżoniowie na potrzeby Dziennego Domu Pomocy Społecznej i NGO” przedmiotem zamówienia w części II zamówienia jest: Zakup, dostawa i montaż sprzętu RTV/AGD do siedziby Dziennego Domu Pomocy Społecznej i NGO. 2) Wykonawca zobowiązuje się do sprzedaży i dostarczenia Zamawiającemu przedmiotu zamówienia wyszczególnionego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w części II - załącznik nr 11 do SIWZ. 3) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia wraz z oprogramowaniem i osprzętem niezbędnym do jego prawidłowego funkcjonowania, który ma być wolny od wad prawnych i pochodzić z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta, obejmujących również rynek Unii Europejskiej, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych kierowanych do użytkowników z obszaru Rzeczpospolitej Polskiej. 4) Dostarczony przedmiot zamówienia ma być fabrycznie nowy tzn. nieużywany przed dniem dostarczenia i w jego skład ma nie wchodzić sprzęt powystawowy. Przedmiot zamówienia będzie nieużywany z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testu jego poprawnej pracy lub instalacji niezbędnych oprogramowań. 5) Na dostarczone oprogramowania Wykonawca ma udzielić Zamawiającemu nieograniczonej w czasie i przestrzeni niewyłącznej licencji producenta do wykorzystania zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z. 2018 r. poz. 1191 z późn zm.), chyba że w załączniku nr 11 do SIWZ wskazano inaczej. W ramach udzielonej licencji Zamawiającemu przysługuje prawo do aktualizacji oprogramowania dostarczonego przedmiotu zamówienia. 6) Wszelkie opłaty, wynagrodzenia autorskie za licencje mają być zawarte w cenie przedmiotu zamówienia, chyba że w załączniku nr 11 do SIWZ wskazano inaczej. 7) Jakość towaru będzie odpowiadać wymaganiom polskich norm, a przedmiot zamówienia ma być oznaczony zgodnie z obowiązującymi przepisami. Dostarczany sprzęt musi posiadać zgodność z Polskimi Normami jak również z normami bezpieczeństwa, bądź z odpowiadającymi im certyfikatami europejskimi uzyskanymi na oferowane przez Wykonawcę dostawy w zakresie przedmiotu zamówienia. 8) Dostarczony przedmiot zamówienia ma posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty i ma być bezpieczny dla użytkowników i środowiska naturalnego. 9) Przedmiot zamówienia, który zostanie dostarczony w opakowaniach ma posiadać opakowania wykonane z materiału łatwo poddającego się recyklingowi, bądź z materiałów pochodzących ze źródeł odnawialnych lub powinny to być opakowania objęte systemem wielokrotnego użytku. Materiały opakowaniowe muszą być ręcznie łatwo sortowalne i nadawać się do recyklingu, a w ich skład powinien wchodzić jeden rodzaj materiału (np. tektura, papier, tworzywo sztuczne, materiał włókienniczy). 10) Do obowiązków Wykonawcy należy w szczególności: 1) terminowa realizacja dostawy przedmiotu zamówienia; 2) wydanie kart gwarancyjnych; 3) dostarczenie odpowiednich atestów i certyfikatów na dostarczone wyroby; 4) w trakcie realizacji dostawy dołączenie dla każdego produktu wykorzystującego energię kopii certyfikatu (deklaracji zgodności) CE na dostarczone urządzenia (nie wymaga się dołączenia ww. certyfikatów, jeżeli urządzenia posiadają oznakowanie CE – np. na tabliczkach znamionowych), 5) przeprowadzenie instruktażu w zakresie użytkowania dostarczonego przedmiotu zamówienia i przekazanie odpowiednich instrukcji obsługi w języku polskim. 2. Ewentualne podane w opisach nazwy własne, znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródła lub szczególne procesy, które charakteryzuje produkty lub usługi, normy, oceny techniczne specyfikacje techniczne itp. nie mają na celu naruszenie art. 29, art. 30, art. 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 z późn. zm.), a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych, technologicznych, wydajnościowych czy funkcjonalnych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego założonego w SIWZ. Wszystkie ewentualne nazwy własne i marki handlowe elementów, normy itp. systemów, urządzeń i wyposażania zawarte w SIWZ zostały użyte w celu sprecyzowania oczekiwań jakościowych technologicznych, wydajnościowych czy funkcjonalnych Zamawiającego. Zamawiający oświadcza, że dopuszcza składanie ofert, w których poszczególne elementy bądź materiały wymienione w SIWZ mogą być zastąpione elementami bądź materiałami równoważnymi. Poprzez pojęcie elementów/materiałów równoważnych należy rozumieć elementy/materiały gwarantujące realizację przedmiotu zamówienia zgodnie zapisami SIWZ. Równoważne elementy/materiały muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego elementy, materiały, dostawy, usługi spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Obowiązek wykonawcy wykazania równoważności elementów/materiałów jest obowiązkiem wynikającym z ustawy Pzp, który może być spełniony w jakikolwiek sposób pozwalający Zamawiającemu jednoznacznie stwierdzić zgodność oferowanych w ofercie elementów/materiałów z wymaganiami określonymi w SIWZ, co winno zostać wykazane na etapie składnia ofert zawierających elementy/materiały równoważne.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30200000-1, 39700000-9, 30213000-5, 30213100-6, 30213400-9, 30230000-0, 30236000-2, 38652100-1, 30237200-1, 30232100-5, 32000000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-06-28
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Przedłużenie okresu gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia w dniu 28.06.2019 r. (godziny realizacji: 8:00-15:00).
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Zakup, dostawa i montaż sprzętu rehabilitacyjnego do siedziby Dziennego Domu Pomocy Społecznej i NGO w ramach projektu pn.: „Przebudowa budynku przy ulicy Świdnickiej 35 w Dzierżoniowie na potrzeby Dziennego Domu Pomocy Społecznej i NGO” |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Opis przedmiotu zamówienia dla części III zamówienia: 1) W ramach realizacji projektu „Przebudowa budynku przy ul. Świdnickiej 35 w Dzierżoniowie na potrzeby Dziennego Domu Pomocy Społecznej i NGO” przedmiotem zamówienia w części III zamówienia jest: Zakup, dostawa i montaż sprzętu rehabilitacyjnego do siedziby Dziennego Domu Pomocy Społecznej i NGO. 2) Wykonawca zobowiązuje się do sprzedaży i dostarczenia Zamawiającemu przedmiotu zamówienia wyszczególnionego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w części III - załącznik nr 17 do SIWZ. 3) Dostarczony przedmiot zamówienia wraz z osprzętem niezbędnym do jego prawidłowego funkcjonowania ma być wolny od wad prawnych i ma pochodzić z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta, obejmujących również rynek Unii Europejskiej, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych kierowanych do użytkowników z obszaru Rzeczpospolitej Polskiej. 4) Dostarczony przedmiot zamówienia wraz z osprzętem niezbędnym do jego prawidłowego funkcjonowania ma być fabrycznie nowy tzn. nieużywany przed dniem dostarczenia i w jego skład ma nie wchodzić sprzęt powystawowy. Przedmiot zamówienia ma być nieużywany z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testu jego poprawnej pracy. 5) Wszelkie opłaty, wynagrodzenia autorskie zawarte są w cenie przedmiotu zamówienia, chyba że w załączniku nr 17 do SIWZ wskazano inaczej. 6) Jakość towaru ma odpowiadać wymaganiom polskich norm, a przedmiot zamówienia ma być oznaczony zgodnie z obowiązującymi przepisami. Dostarczony sprzęt musi posiadać zgodność z Polskimi Normami jak również z normami bezpieczeństwa, bądź z odpowiadającymi im certyfikatami europejskimi uzyskanymi na oferowane przez Wykonawce dostawy w zakresie przedmiotu zamówienia. 7) Dostarczony sprzęt rehabilitacyjny ma posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty i jest bezpieczny dla użytkowników i środowiska naturalnego. 8) Przedmiot zamówienia, który zostanie dostarczony w opakowaniach ma posiadać opakowania wykonane z materiału łatwo poddającego się recyklingowi, bądź z materiałów pochodzących ze źródeł odnawialnych lub powinny to być opakowania objęte systemem wielokrotnego użytku. Materiały opakowaniowe muszą być ręcznie łatwo sortowalne i nadawać się do recyklingu, a w ich skład powinien wchodzić jeden rodzaj materiału (np. tektura, papier, tworzywo sztuczne, materiał włókienniczy). 9) Do obowiązków Wykonawcy należy w szczególności: 1) terminowa realizacja dostawy przedmiotu zamówienia; 2) wydanie kart gwarancyjnych; 3) dostarczenie odpowiednich atestów i certyfikatów na dostarczone wyroby; 4) w trakcie realizacji dostawy dołączenie dla każdego produktu wykorzystującego energię kopii certyfikatu (deklaracji zgodności) CE na dostarczone urządzenia (nie wymaga się dołączenia ww. certyfikatów, jeżeli urządzenia posiadają oznakowanie CE – np. na tabliczkach znamionowych); 5) przeprowadzenie instruktażu w zakresie użytkowania dostarczonego przedmiotu zamówienia i przekazanie odpowiednich instrukcji obsługi w języku polskim. 2. Ewentualne podane w opisach nazwy własne, znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródła lub szczególne procesy, które charakteryzuje produkty lub usługi, normy, oceny techniczne specyfikacje techniczne itp. nie mają na celu naruszenie art. 29, art. 30, art. 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 z późn. zm.), a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych, technologicznych, wydajnościowych czy funkcjonalnych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego założonego w SIWZ. Wszystkie ewentualne nazwy własne i marki handlowe elementów, normy itp. systemów, urządzeń i wyposażania zawarte w SIWZ zostały użyte w celu sprecyzowania oczekiwań jakościowych technologicznych, wydajnościowych czy funkcjonalnych Zamawiającego. Zamawiający oświadcza, że dopuszcza składanie ofert, w których poszczególne elementy bądź materiały wymienione w SIWZ mogą być zastąpione elementami bądź materiałami równoważnymi. Poprzez pojęcie elementów/materiałów równoważnych należy rozumieć elementy/materiały gwarantujące realizację przedmiotu zamówienia zgodnie zapisami SIWZ. Równoważne elementy/materiały muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego elementy, materiały, dostawy, usługi spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Obowiązek wykonawcy wykazania równoważności elementów/materiałów jest obowiązkiem wynikającym z ustawy Pzp, który może być spełniony w jakikolwiek sposób pozwalający Zamawiającemu jednoznacznie stwierdzić zgodność oferowanych w ofercie elementów/materiałów z wymaganiami określonymi w SIWZ, co winno zostać wykazane na etapie składnia ofert zawierających elementy/materiały równoważne.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33100000-1, 33140000-3, 33141700-7, 33155000-1, 33192150-8, 33196100-1, 33158400-6, 33196200-2, 33196100-1, 37440000-4, 37400000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-06-28
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Przedłużenie okresu gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia w dniu 28.06.2019 r. (godziny realizacji: 8:00-15:00).