Wykonanie 18 rodzajów materiałów profilaktyczno-promocyjnych wraz z dostawą dla Mazowieckiego...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonanie 18 rodzajów materiałów profilaktyczno-promocyjnych wraz z dostawą dla Mazowieckiego Centrum Polityki Społecznej...
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2024-02-22
  • ZamawiającyMazowieckie Centrum Polityki Społecznej
  • Data publikacji ogłoszenia2024-02-14
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00105020
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wykonanie 18 rodzajów materiałów profilaktyczno-promocyjnych wraz z dostawą dla Mazowieckiego Centrum Polityki Społecznej...

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Mazowieckie Centrum Polityki Społecznej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 016122452

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Grzybowska 80/82

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-844

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mcps@mcps.com.p

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mcps.com.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Jednostka organizayjna pomocy społecznej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie 18 rodzajów materiałów profilaktyczno-promocyjnych wraz z dostawą dla Mazowieckiego Centrum Polityki Społecznej...

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c1c635ed-cb0d-11ee-a84d-d63fc4d19e65

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00105020

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00049746/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.32 PUZ Materiały promocyjne na temat profilaktyki uzależnień przeznaczone na rzecz promocji zdrowego stylu życia - bez nałogów

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.platformazakupowa.pl/pn/mcps

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym
a Wykonawcami, w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się
elektronicznie za pośrednictwem Platformy Zakupowej, o której mowa w § 1 SWZ, i formularza „Wyślij wiadomość do
zamawiającego” dostępnego na stronie Platformy dotyczącej danego postępowania. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń,
wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem Platformy Zakupowej poprzez kliknięcie
przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do
Zamawiającego. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z Platformy Zakupowej znajdują się w zakładce „Instrukcje dla
Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: ) stały dostęp do sieci Internet o
gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB RAM, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,
jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac OS X 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje,
3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0.,
4) włączona obsługa JavaScript,
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
6) Platforma Zakupowa działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
7) oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę Zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu
lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: MCPS-WZK/AM/351-4/2024 TP/U

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 295304,70 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie obejmuje 17 800 szt.:
1. 1000 szt. kubków ceramicznych – garnuszków retro z kolorowym wnętrzem lub krawędzią – z grafiką i hasłem A. Mleczko,
2. 1000 szt. kubków ceramicznych z kolorowym wnętrzem i uchwytem - z grafiką i hasłem A. Mleczko,
3. 500 szt. kubków ceramicznych z kolorową krawędzią i uchwytem - z grafiką i hasłem A. Mleczko,
4. 500 szt. kubków ceramicznych z perłowym kolorowym wnętrzem - z grafiką i hasłem A. Mleczko,
5. 3500 szt. męskich T-shirtów z grafiką i hasłem A. Mleczko,
6. 3500 szt. damskich T-shirtów z grafiką i hasłem A. Mleczko,
7. 1000 szt. toreb rPET,
8. 50 szt. toreb sportowych,
9. 200 szt. frisbee,
10. 200 szt. zestawów catch ball,
11. 100 szt. zestawów rakietek do gry w tenisa stołowego,
12. 150 szt. szachów drewnianych 3w1 (szachy, warcaby, tryktrak),
13. 200 op. kredy,
14. 4000 szt. zawieszek odblaskowych dla dzieci,
15. 200 szt. apteczek pierwszej pomocy,
16. 200 szt. apteczek podróżnych mini,
17. 1000 szt. kamizelek odblaskowych,
18. 500 szt. czapek z daszkiem.
2.2. Bezpośredni odbiorcy:
Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia określonej przez Zamawiającego liczby materiałów profilaktyczno-promocyjnych do bezpośrednich odbiorców z terenu województwa mazowieckiego tj. 90 placówek świadczących usługi w zakresie lecznictwa odwykowego w województwie mazowieckim. Zamawiający zastrzega możliwość aktualizacji ilości bezpośrednich odbiorców w toku postępowania zakupowego.
Pakiet materiałów dla bezpośrednich odbiorców będzie obejmował:
1. 5 szt. kubków ceramicznych – garnuszków retro z kolorowym wnętrzem lub krawędzią – z grafiką i hasłem A. Mleczko (poz. 1 z pkt. 2.1),
2. 5 szt. kubków ceramicznych z kolorowym wnętrzem i uchwytem - z grafiką i hasłem A. Mleczko (poz. 2 z pkt. 2.1),
3. 5 szt. męskich T-shirtów z grafiką i hasłem A. Mleczko (poz. 5 z pkt. 2.1),
4. 5 szt. damskich T-shirtów z grafiką i hasłem A. Mleczko (poz. 6 z pkt. 2.1).
Pozostałą liczbę wszystkich materiałów tj.:
1. 550 szt. kubków ceramicznych – garnuszków retro z kolorowym wnętrzem lub krawędzią – z grafiką i hasłem A. Mleczko,
2. 550 szt. kubków ceramicznych z kolorowym wnętrzem i uchwytem - z grafiką i hasłem A. Mleczko,
3. 500 szt. kubków ceramicznych z kolorową krawędzią i uchwytem - z grafiką i hasłem A. Mleczko,
4. 500 szt. kubków ceramicznych z perłowym kolorowym wnętrzem - z grafiką i hasłem A. Mleczko,
5. 3050 szt. męskich T-shirtów z grafiką i hasłem A. Mleczko,
6. 3050 szt. damskich T-shirtów z grafiką i hasłem A. Mleczko,
7. 1000 szt. toreb rPET,
8. 50 szt. toreb sportowych,
9. 200 szt. frisbee,
10. 200 szt. zestawów catch ball,
11. 100 szt. zestawów rakietek do gry w tenisa stołowego,
12. 150 szt. szachów drewnianych 3w1 (szachy, warcaby, tryktrak),
13. 200 op. kredy,
14. 4000 szt. zawieszek odblaskowych dla dzieci,
15. 200 szt. apteczek pierwszej pomocy,
16. 200 szt. apteczek podróżnych mini
17. 1000 szt. kamizelek odblaskowych,
18. 500 szt. czapek z daszkiem.
Wykonawca dostarczy do Mazowieckiego Centrum Polityki Społecznej (do siedziby Zamawiającego tj. ul. Grzybowska 80/82, 00-844 Warszawa - piętro VI, bądź innego pomieszczenia wskazanego przez przedstawiciela Zamawiającego na terenie m. st. Warszawy).

4.2.6.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. W celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający przyjął następujące kryteria przypisując im odpowiednio wagi procentowe:
a) Kryterium nr 1 – „Cena” – waga 60%
b) Kryterium nr 2 – „Termin wykonania/dostarczenia zamówienia” – waga 40%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: „Termin wykonania/dostarczenia zamówienia

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej lub
zawodowej:
Zamawiający uzna warunek udziału w postępowaniu za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, w okresie ostatnich 3 lat przed
upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –
w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 2 usługi polegające na przygotowaniu i przeprowadzeniu kampanii społecznej
lub informacyjno-promocyjnej, które odpowiadają swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, o wartości nie mniejszej niż
100 000,00 zł brutto każda.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1
PZP, Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do
złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków
dowodowych:
b) potwierdzających niepodleganie wykluczeniu z postępowania:
- oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w
rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 275 ze zm.), z innym
wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo
oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi
przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy
należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 6 do SWZ;
Uwaga:
W przypadku, gdy w postępowaniu zostanie złożona jedna oferta, Zamawiający odstąpi
od czynności wezwania ww. oświadczenia.
- odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej (KRS, CEIDG);

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie
z art. 274 ust. 1 PZP, Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej
oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych
Ogłoszenie nr 2024/BZP 00030554/01 z dnia 2024-01-11
2024-01-11 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Usługi
środków dowodowych:
a) potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu:
- Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się
lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym
okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane,
oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie – zgodnie ze wzorem
stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ;
Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przed podmiot, na rzecz którego usługi zostały
wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych
od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.
W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich
należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wykonawca składa ofertę wraz z następującymi załącznikami:
1) oświadczeniem o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału
w postępowaniu, o którym mowa w § 11 ust. 1 pkt 2 SWZ;
2) zobowiązaniem podmiotu trzeciego, o którym mowa w § 11 ust. 1 pkt 6) SWZ (według załącznika nr 5 do SWZ) – jeżeli
dotyczy;
3) oświadczeniem Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o którym mowa w §11 ust. 1 pkt 7)
SWZ (według załącznika nr 8 do SWZ) – jeżeli dotyczy;
4) pełnomocnictwem (jeżeli dotyczy), w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub
podpisem osobistym, określającym zakres pełnomocnictwa; pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby uprawnione
do reprezentowania podmiotu, chyba że pełnomocnictwo wynika z innych załączonych do oferty dokumentów;
5) dokumentem, o którym mowa w §23 ust. 3 SWZ, złożonym w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej
podpisem zaufanym lub podpisem osobistym zgodnie z reprezentacją – tj. propozycją wstępnej koncepcji realizacji kampanii
społecznej.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej ofert w wysokości 4000,00 (słownie: cztery tysiące złotych 00/100)
Pozostałe informacje dotyczące wadium określone są w §12 SWZ

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Oprócz zmian dopuszczalnych ustawą Pzp, Zamawiający przewiduje zmiany wskazane we wzorze umowy, który stanowi
załącznik nr 2 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-02-22 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę wraz z załącznikami w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, za pośrednictwem Platformy Zakupowej, zgodnie z dostępną na Platformie Zakupowej instrukcją, wskazaną w § 15 ust. 2 SWZ.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-02-22 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-03-22

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania
wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 129 ze zm.),
zwanej dalej UPWAU, z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego na podstawie PZP wyklucza się:
1) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i
rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o
zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 UPWAU;
2) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r.
o przeciwdziałaniu praniu
pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 ze zm.) jest osoba wymieniona w wykazach określonych
w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym
od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o
zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 UPWAU;
3) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29
września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023 r. poz. 120 ze zm.), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w
rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24
lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu
środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 UPWAU.
Ogł
NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję poj. pracowników lub ekipy do prac wykończeniowych - Sochaczew
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania27-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. W związku z prowadzonymi inwestycjami poszukuję poj. pracowników lub brygady do prac wykończeniowych. Prace na terenie Sochaczewa i okolic do 50km. W większości prace dotyczą budynków użyteczności publicznej i prywatnych. Termin rozpoczęcia prac do ustalenia. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI