Sukcesywna dostawa (sprzedaż wraz z transportem i montażem) mebli biurowych w celu...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Sukcesywna dostawa (sprzedaż wraz z transportem i montażem) mebli biurowych w celu wyposażenia stanowisk pracy w Miejskim Zakładzie Usług Komunalnych w Sosnowcu oraz mebli pod akwaria i terraria
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSosnowiec
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoJednostki organizacyjne administracji samorządowej
  • Termin składania wniosków2020-07-23
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyMiejski Zakład Usług Komunalnych
  • Data publikacji ogłoszenia2020-07-15
  • Numer ogłoszenia562555-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 562555-N-2020 z dnia 2020-07-15 r.

Miejski Zakład Usług Komunalnych: Sukcesywna dostawa (sprzedaż wraz z transportem i montażem) mebli biurowych w celu wyposażenia stanowisk pracy w Miejskim Zakładzie Usług Komunalnych w Sosnowcu oraz mebli pod akwaria i terraria
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Usług Komunalnych, krajowy numer identyfikacyjny 27681549000000, ul. Plonów  22/I , 41-200  Sosnowiec, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 291 79 22, e-mail sekretariat@mzuk.sosnowiec.pl, faks .
Adres strony internetowej (URL): www.mzuk.sosnowiec.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne www.mzuk-sosnowiec.logintrade.net
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.mzuk-sosnowiec.logintrade.net oraz www.mzuk.sosnowiec.pl/BIP

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.mzuk-sosnowiec.logintrade.net oraz www.mzuk.sosnowiec.pl/BIP

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
dopuszczone jest zlozenie oferty za pośrednictwem Platformy zakupowej Zamawiającego
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Wymagane jest złożenie oferty w formie pisemnej.
Adres:
41-214 Sosnowiec, ul. Plonów 22i, sekretariat, pokój nr 20.

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Tak
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
www.mzuk-sosnowiec.logintrade.net
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa (sprzedaż wraz z transportem i montażem) mebli biurowych w celu wyposażenia stanowisk pracy w Miejskim Zakładzie Usług Komunalnych w Sosnowcu oraz mebli pod akwaria i terraria
Numer referencyjny: ZP81/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Opis przedmiotu zamówienia – część I:1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wraz z transportem, montażem i ustawieniem nowych, nieużywanych, pełnowartościowych, niewadliwych, dopuszczonych do użytku zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz wolnych od wad fizycznych i prawnych, tj. nieobciążonych prawami osób trzecich, mebli biurowych w celu wyposażenia stanowisk pracy w Miejskim Zakładzie Usług Komunalnych w Sosnowcu. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera opis poszczególnych mebli biurowych (załącznik Specyfikacja techniczna produktów). Specyfikacja techniczna produktów stanowi integralną część opisu przedmiotu zamówienia.3. Zamawiający wymaga, aby oferowane meble spełniały wymagane parametry i standardy jakościowe wyszczególnione w Specyfikacji.4. Oferowane i dostarczone elementy meblowe wraz z wyposażeniem muszą spełniać minimalne wymagania bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ergonomii zawarte w Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 1 grudnia 1998 roku w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe (Dz. U. z 1998 r., Nr 148, poz. 973).5. Meble muszą być dopuszczone do obrotu na rynku krajowym.6. Użyte do produkcji mebli komponenty muszą posiadać atesty higieniczne wskazane w Specyfikacji technicznej produktu lub inny równoważny dokument. 7. Meble muszą spełniać wymagania aktualnie obowiązujących norm odnoszące się do jakości produktów oraz bezpieczeństwa ich użytkowania.8. Poprzez montaż Zamawiający rozumie połączenie ze sobą wszystkich elementów składowych zamówionego mebla, w taki sposób, aby całość tworzyła przedmiotowy mebel i umieszczenie (umiejscowienie) go we wskazanym przez Zamawiającego miejscu (budynek i pomieszczenie).9. Zamawiający wskazał w załączniku do SIWZ (Formularz cen jednostkowych) liczbę prognozowaną poszczególnych mebli stanowiących przedmiot zamówienia. Zamawiający zastrzega, że prognozowane liczby mogą ulec zmianie w zależności od realnego zapotrzebowania Zamawiającego na meble w trakcie realizacji umowy. W przypadku, gdy nie zostaną osiągnięte prognozowane ilości zamawianych mebli, Wykonawcy nie przysługuje roszczenie w związku z realizacją niniejszego przedmiotu zamówienia.10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wykorzystania minimum 60 % wartości umowy. Wykonawcy nie przysługuje wobec Zamawiającego roszczenie z tytułu niewykorzystania pełnej wartości umowy. 11. Warunkiem przystąpienia do postępowania jest możliwość wyceny wszystkich artykułów wymienionych w załączniku dotyczącym cen jednostkowych. Brak wyceny jakiegokolwiek asortymentu skutkować będzie odrzuceniem oferty. 12. Zamawiający wymaga, aby zaoferowane przez Wykonawcę ceny jednostkowe poszczególnych mebli zawierały wszystkie koszty, w szczególności: przewozu, dostawy, wniesienia, montażu oraz wszystkie opłaty i podatki (w tym od towarów i usług).13. Dla należytego wykonania przedmiotu zamówienia, wszystkie wymiary mebli należy zweryfikować podczas wizji lokalnej obiektu przed rozpoczęciem wykonywania poszczególnych elementów wyposażenia meblowego. 14. Zamawiający dopuszcza zmiany w rozmiarach mebli w zakresie +/- 2 cm.15. Dostawy wraz z montażem mebli dokonywane będą sukcesywnie, w miarę bieżących potrzeb Zamawiającego na podstawie składanych zamówień. Zamówienia będą składane w miarę potrzeb, przez osoby wyznaczone do realizacji umowy.16. Zamawiający wymaga, aby bieżąca obsługa w zakresie sukcesywnych dostaw i montażu mebli świadczona była w sposób ciągły w dni robocze, w godzinach od 7:00 do 15:00. Za dni robocze uważa się dni od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem sobót oraz dni ustawowo wolnych od pracy. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wyznaczył co najmniej dwie osoby dedykowane do kontaktów z Zamawiającym, odpowiedzialne za bieżącą obsługę Zamawiającego, w szczególności odpowiedzialne za dokonywanie czynności odbioru realizowanych zamówień.17. Zamawiający będzie składał Wykonawcy zamówienie, w taki sposób, że będzie je przesyłał drogą elektroniczną na wskazany przez Wykonawcę adres email. W zamówieniu Zamawiający określi rodzaj mebla ze Specyfikacji technicznej produktów, stanowiący załącznik nr 1 do niniejszego opisu zamówienia, liczbę oraz jego ewentualnie dodatkowe parametry, jeśli dotyczą danej pozycji.18. Wykonawca zobowiązany jest do potwierdzenia otrzymania zamówienia, o którym mowa w pkt 17 w taki sposób, że przekaże Zamawiającemu na adres email, z którego otrzymał zamówienie, informację o przyjęciu zamówienia, w terminie do godziny 15:00 następnego dnia roboczego. 19. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć każdorazowe zamówienie, w zależności od jego wartości, w terminie: a) nie dłuższym niż 21 dni robocze od dnia potwierdzenia przyjęcia zamówienia, w przypadku zamówienia o wartości do 10 000,00 zł brutto,b) nie dłuższym niż 35 dni robocze od dnia potwierdzenia przyjęcia zamówienia, w przypadku zamówienia o wartości powyżej 10 000,01 zł brutto,20. Wykonawca każdorazowo zawiadamia Zamawiającego o dacie i godzinie dostawy na minimum 2 dni robocze przed planowaną datą dostawy, wskazując którego zamówienia dotyczy dostawa.21. Montaż rozpoczyna się w dniu dostawy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wyznaczenia Wykonawcy terminu montażu innego niż termin dostawy, jednakże okres pomiędzy terminem dostawy, a terminem rozpoczęcia montażu nie może przekroczyć 30 dni kalendarzowych. Szczegółowe dyspozycje co do rodzaju i kolorystyki wykorzystanych materiałów należy ustalić z Zamawiającym na etapie wykonawstwa. Zamawiający zastrzega sobie do wglądu oferowaną kolorystykę zastosowanych płyt, stelaży biurek oraz tapicerek krzeseł - w cenie oferty bez dodatkowych dopłat. Wzornik kolorystyki należy dostarczyć wraz ze złożoną ofertą. Dotyczy to zarówno płyt meblowych, stelaży jak i tkanin mebli tapicerowanych.22. PRODUCENT MEBLI I KRZESEŁ MUSI POSIADAĆ CERTYFIKAT ISO 9001 oraz ISO 14001.23. Wykonawca którego oferta została wybrana, jest zobowiązany przedłożyć przed podpisaniem umowy certyfikaty i atesty, których Zamawiający wymaga w opisie przedmiotu zamówienia (odpowiednio dla rodzaju mebli). Jeżeli Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, nie przedłoży atestów i certyfikatów żądanych w opisie przedmiotu zamówienia lub też przedłożone atesty, certyfikaty nie będą potwierdzały wymagań Zamawiającego zawartych w opisie przedmiotu zamówienia, będzie to traktowane jako odmowa podpisania umowy przez Wykonawcę lub, że zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.Opis przedmiotu zamówienia – część II:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z transportem, montażem i ustawieniem nowych, nieużywanych, pełnowartościowych, niewadliwych, dopuszczonych do użytku zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz wolnych od wad fizycznych i prawnych, tj. nieobciążonych prawami osób trzecich, mebli pod akwaria i terraria.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera opis zamawianych mebli (załącznik - Specyfikacja techniczna produktów). Specyfikacja techniczna produktów stanowi integralną część opisu przedmiotu zamówienia.3. Poprzez montaż Zamawiający rozumie połączenie ze sobą wszystkich elementów składowych zamówionego mebla, w taki sposób, aby całość tworzyła przedmiotowy mebel i umieszczenie (umiejscowienie) go we wskazanym przez Zamawiającego miejscu (budynek i pomieszczenie).4. Zamawiający wskazał w załączniku (Formularz cen jednostkowych) liczbę prognozowaną poszczególnych mebli stanowiących przedmiot zamówienia. Zamawiający zastrzega, że prognozowane liczby mogą ulec zmianie w zależności od realnego zapotrzebowania Zamawiającego na meble w trakcie realizacji umowy. W przypadku, gdy nie zostaną osiągnięte prognozowane ilości zamawianych mebli, Wykonawcy nie przysługuje roszczenie w związku z realizacją niniejszego przedmiotu zamówienia.5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wykorzystania minimum 35 % wartości umowy. Wykonawcy nie przysługuje wobec Zamawiającego roszczenie z tytułu niewykorzystania pełnej wartości umowy. 6. Warunkiem przystąpienia do postępowania jest możliwość wyceny wszystkich artykułów wymienionych w załączniku dotyczącym cen jednostkowych. Brak wyceny jakiegokolwiek asortymentu skutkować będzie odrzuceniem oferty. 7. Zamawiający wymaga, aby zaoferowane przez Wykonawcę ceny jednostkowe poszczególnych mebli zawierały wszystkie koszty, w szczególności: przewozu, dostawy, wniesienia, montażu oraz wszystkie opłaty i podatki (w tym od towarów i usług).8. Dla należytego wykonania przedmiotu zamówienia, wszystkie wymiary mebli należy zweryfikować podczas wizji lokalnej obiektu przed rozpoczęciem wykonywania poszczególnych elementów wyposażenia meblowego. 9. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć zamówienie w terminie nie dłuższym niż 30 dni od dnia podpisania umowy.10. Wykonawca zawiadomi Zamawiającego o dacie i godzinie dostawy na minimum 2 dni robocze przed planowaną datą dostawy.11. Montaż rozpoczyna się w dniu dostawy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wyznaczenia Wykonawcy terminu montażu innego niż termin dostawy, jednakże okres pomiędzy terminem dostawy, a terminem rozpoczęcia montażu nie może przekroczyć 14 dni kalendarzowych. Szczegółowe dyspozycje co do rodzaju i kolorystyki wykorzystanych materiałów należy ustalić z Zamawiającym na etapie wykonawstwa. Zamawiający zastrzega sobie do wglądu oferowaną kolorystykę zastosowanych płyt, stelaży biurek oraz tapicerek krzeseł - w cenie oferty bez dodatkowych dopłat. Wzornik kolorystyki należy dostarczyć wraz ze złożoną ofertą. Dotyczy to zarówno płyt meblowych, stelaży jak i tkanin mebli tapicerowanych.12. Zakres przedmiotowy i rodzaj asortymentu meblowego wg. Specyfikacji technicznej, stanowiącej integralna część opisu przedmiotu zamówienia:1) konstrukcja szafek i regałów pod akwaria i terraria jest wzmocniona profilem zapewniającym udźwig wg. opisu zawartego w załączniku nr 2.2) blaty szafek powinny być wykonane z płyty laminowanej, wodoodpornej o grubości 25 mm, wszystkie wiązania konstrukcyjne powinny być na śruby stosowane do sztywnego łączenia ze sobą pod kątem prostym dwóch płyt meblowych drewnianych lub wiórowych,3) boki, tył szafek, fronty tzn. drzwi pełne oraz półki do regałów powinny być wykonane z płyty laminowanej, wodoodpornej, o grubości co najmniej 18 mm,4) tylne ściany mebli powinny być mocowane wkrętami o odpowiednio dużych główkach, niedopuszczalne jest mocowanie tych elementów wyłącznie za pomocą zszywek stolarskich,5) wszystkie płyty wiórowe z okleiną z laminatu muszą spełniać normy użytkowania i normy bezpieczeństwa oraz posiadać stosowne certyfikaty funkcjonujące w obrocie gospodarczym,6) nogi szafek muszą być wyposażone w stopki umożliwiające poziomowanie, 7) samodzielne regały metalowe powinny być wyposażone w półki z możliwością regulacji wysokości, wsparte na belkach wzmacniających i konstrukcji zapewniającej udźwig wg opisu w załączniku do SIWZ,8) wszystkie podane w załączniku wymiary mebli obejmują wymiary zewnętrzne, powierzchnia mebli we wskazanym kolorze lub zbliżonym, winna być matowa,9) szafka winna posiadać certyfikat zgodności - Wyrób spełnia wymagania zawarte w z PN-EN 14073-2:2006, PN-EN 14073-3:2006, PN-EN 14074:2006, PN-EN 14749:201610) regały posiadają deklarację zgodności z polską normą PN-88/M-7832111) Wykonawca którego oferta została wybrana, jest zobowiązany przedłożyć przed podpisaniem umowy certyfikaty i deklaracje, których Zamawiający wymaga w opisie przedmiotu zamówienia (odpowiednio dla rodzaju mebli). Jeżeli Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, nie przedłoży atestów i certyfikatów żądanych w opisie przedmiotu zamówienia lub też przedłożone atesty, certyfikaty nie będą potwierdzały wymagań Zamawiającego zawartych w opisie przedmiotu zamówienia, będzie to traktowane jako odmowa podpisania umowy przez Wykonawcę lub, że zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

II.5) Główny kod CPV: 39130000-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
39150000-8


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: 1. część 1: sukcesywnie, od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2020, przy czym:realizacja zamówienia częściowego winna nastąpić w terminie:- nie dłuższym niż 21 dni robocze od dnia potwierdzenia przyjęcia zamówienia, w przypadku zamówienia o wartości do 10 000,00 zł brutto,- nie dłuższym niż 35 dni robocze od dnia potwierdzenia przyjęcia zamówienia, w przypadku zamówienia o wartości powyżej 10 000, 01 zł brutto;2. część 2: nie dłuższym niż 30 dni od dnia podpisania umowy.Termin wykonania zamówienia stanowi jedno z kryteriów oceny ofert.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Wykonawca lub osoba upoważniona, potwierdza spełnianie powyższego warunku poprzez złożenie oświadczenia (Załącznik nr 2 do SIWZ).
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Wykonawca lub osoba upoważniona, potwierdza spełnianie powyższego warunku poprzez złożenie oświadczenia (Załącznik nr 2 do SIWZ).
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca lub osoba upoważniona, potwierdza spełnianie powyższego warunku poprzez złożenie oświadczenia (Załącznik nr 2 do SIWZ).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, Wykonawca składa aktualny na dzień składania ofert (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Wykonawca którego oferta została wybrana, jest zobowiązany przedłożyć przed podpisaniem umowy certyfikaty i deklaracje, których Zamawiający wymaga w opisie przedmiotu zamówienia (odpowiednio dla rodzaju mebli). Jeżeli Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, nie przedłoży atestów i certyfikatów żądanych w opisie przedmiotu zamówienia lub też przedłożone atesty, certyfikaty nie będą potwierdzały wymagań Zamawiającego zawartych w opisie przedmiotu zamówienia, będzie to traktowane jako odmowa podpisania umowy przez Wykonawcę lub, że zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Stosowne pełnomocnictwa jeżeli dotyczą Wykonawcy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
Okres gwarancji i rękojmi 20,00
Termin wykonania zamówienia 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie.
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
Zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie.
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-07-23, godzina: 12:45,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Sukcesywna dostawa (sprzedaż wraz z transportem i montażem) mebli biurowych w celu wyposażenia stanowisk pracy w Miejskim Zakładzie Usług Komunalnych w Sosnowcu.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Opis przedmiotu zamówienia – część I:1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wraz z transportem, montażem i ustawieniem nowych, nieużywanych, pełnowartościowych, niewadliwych, dopuszczonych do użytku zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz wolnych od wad fizycznych i prawnych, tj. nieobciążonych prawami osób trzecich, mebli biurowych w celu wyposażenia stanowisk pracy w Miejskim Zakładzie Usług Komunalnych w Sosnowcu. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera opis poszczególnych mebli biurowych (załącznik Specyfikacja techniczna produktów). Specyfikacja techniczna produktów stanowi integralną część opisu przedmiotu zamówienia.3. Zamawiający wymaga, aby oferowane meble spełniały wymagane parametry i standardy jakościowe wyszczególnione w Specyfikacji.4. Oferowane i dostarczone elementy meblowe wraz z wyposażeniem muszą spełniać minimalne wymagania bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ergonomii zawarte w Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 1 grudnia 1998 roku w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe (Dz. U. z 1998 r., Nr 148, poz. 973).5. Meble muszą być dopuszczone do obrotu na rynku krajowym.6. Użyte do produkcji mebli komponenty muszą posiadać atesty higieniczne wskazane w Specyfikacji technicznej produktu lub inny równoważny dokument. 7. Meble muszą spełniać wymagania aktualnie obowiązujących norm odnoszące się do jakości produktów oraz bezpieczeństwa ich użytkowania.8. Poprzez montaż Zamawiający rozumie połączenie ze sobą wszystkich elementów składowych zamówionego mebla, w taki sposób, aby całość tworzyła przedmiotowy mebel i umieszczenie (umiejscowienie) go we wskazanym przez Zamawiającego miejscu (budynek i pomieszczenie).9. Zamawiający wskazał w załączniku do SIWZ (Formularz cen jednostkowych) liczbę prognozowaną poszczególnych mebli stanowiących przedmiot zamówienia. Zamawiający zastrzega, że prognozowane liczby mogą ulec zmianie w zależności od realnego zapotrzebowania Zamawiającego na meble w trakcie realizacji umowy. W przypadku, gdy nie zostaną osiągnięte prognozowane ilości zamawianych mebli, Wykonawcy nie przysługuje roszczenie w związku z realizacją niniejszego przedmiotu zamówienia.10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wykorzystania minimum 60 % wartości umowy. Wykonawcy nie przysługuje wobec Zamawiającego roszczenie z tytułu niewykorzystania pełnej wartości umowy. 11. Warunkiem przystąpienia do postępowania jest możliwość wyceny wszystkich artykułów wymienionych w załączniku dotyczącym cen jednostkowych. Brak wyceny jakiegokolwiek asortymentu skutkować będzie odrzuceniem oferty. 12. Zamawiający wymaga, aby zaoferowane przez Wykonawcę ceny jednostkowe poszczególnych mebli zawierały wszystkie koszty, w szczególności: przewozu, dostawy, wniesienia, montażu oraz wszystkie opłaty i podatki (w tym od towarów i usług).13. Dla należytego wykonania przedmiotu zamówienia, wszystkie wymiary mebli należy zweryfikować podczas wizji lokalnej obiektu przed rozpoczęciem wykonywania poszczególnych elementów wyposażenia meblowego. 14. Zamawiający dopuszcza zmiany w rozmiarach mebli w zakresie +/- 2 cm.15. Dostawy wraz z montażem mebli dokonywane będą sukcesywnie, w miarę bieżących potrzeb Zamawiającego na podstawie składanych zamówień. Zamówienia będą składane w miarę potrzeb, przez osoby wyznaczone do realizacji umowy.16. Zamawiający wymaga, aby bieżąca obsługa w zakresie sukcesywnych dostaw i montażu mebli świadczona była w sposób ciągły w dni robocze, w godzinach od 7:00 do 15:00. Za dni robocze uważa się dni od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem sobót oraz dni ustawowo wolnych od pracy. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wyznaczył co najmniej dwie osoby dedykowane do kontaktów z Zamawiającym, odpowiedzialne za bieżącą obsługę Zamawiającego, w szczególności odpowiedzialne za dokonywanie czynności odbioru realizowanych zamówień.17. Zamawiający będzie składał Wykonawcy zamówienie, w taki sposób, że będzie je przesyłał drogą elektroniczną na wskazany przez Wykonawcę adres email. W zamówieniu Zamawiający określi rodzaj mebla ze Specyfikacji technicznej produktów, stanowiący załącznik nr 1 do niniejszego opisu zamówienia, liczbę oraz jego ewentualnie dodatkowe parametry, jeśli dotyczą danej pozycji.18. Wykonawca zobowiązany jest do potwierdzenia otrzymania zamówienia, o którym mowa w pkt 17 w taki sposób, że przekaże Zamawiającemu na adres email, z którego otrzymał zamówienie, informację o przyjęciu zamówienia, w terminie do godziny 15:00 następnego dnia roboczego. 19. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć każdorazowe zamówienie, w zależności od jego wartości, w terminie: a) nie dłuższym niż 21 dni robocze od dnia potwierdzenia przyjęcia zamówienia, w przypadku zamówienia o wartości do 10 000,00 zł brutto,b) nie dłuższym niż 35 dni robocze od dnia potwierdzenia przyjęcia zamówienia, w przypadku zamówienia o wartości powyżej 10 000,01 zł brutto,20. Wykonawca każdorazowo zawiadamia Zamawiającego o dacie i godzinie dostawy na minimum 2 dni robocze przed planowaną datą dostawy, wskazując którego zamówienia dotyczy dostawa.21. Montaż rozpoczyna się w dniu dostawy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wyznaczenia Wykonawcy terminu montażu innego niż termin dostawy, jednakże okres pomiędzy terminem dostawy, a terminem rozpoczęcia montażu nie może przekroczyć 30 dni kalendarzowych. Szczegółowe dyspozycje co do rodzaju i kolorystyki wykorzystanych materiałów należy ustalić z Zamawiającym na etapie wykonawstwa. Zamawiający zastrzega sobie do wglądu oferowaną kolorystykę zastosowanych płyt, stelaży biurek oraz tapicerek krzeseł - w cenie oferty bez dodatkowych dopłat. Wzornik kolorystyki należy dostarczyć wraz ze złożoną ofertą. Dotyczy to zarówno płyt meblowych, stelaży jak i tkanin mebli tapicerowanych.22. PRODUCENT MEBLI I KRZESEŁ MUSI POSIADAĆ CERTYFIKAT ISO 9001 oraz ISO 14001.23. Wykonawca którego oferta została wybrana, jest zobowiązany przedłożyć przed podpisaniem umowy certyfikaty i atesty, których Zamawiający wymaga w opisie przedmiotu zamówienia (odpowiednio dla rodzaju mebli). Jeżeli Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, nie przedłoży atestów i certyfikatów żądanych w opisie przedmiotu zamówienia lub też przedłożone atesty, certyfikaty nie będą potwierdzały wymagań Zamawiającego zawartych w opisie przedmiotu zamówienia, będzie to traktowane jako odmowa podpisania umowy przez Wykonawcę lub, że zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39130000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
Okres gwarancji i rękojmi 20,00
Termin wykonania zamówienia 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: sukcesywnie, od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2020, przy czym:realizacja zamówienia częściowego winna nastąpić w terminie:- nie dłuższym niż 21 dni robocze od dnia potwierdzenia przyjęcia zamówienia, w przypadku zamówienia o wartości do 10 000,00 zł brutto,- nie dłuższym niż 35 dni robocze od dnia potwierdzenia przyjęcia zamówienia, w przypadku zamówienia o wartości powyżej 10 000, 01 zł brutto;Termin wykonania zamówienia stanowi jedno z kryteriów oceny ofert.


Część nr: 2 Nazwa: Dostawa (sprzedaż wraz z transportem i montażem) mebli pod akwaria i terraria.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Opis przedmiotu zamówienia – część II:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z transportem, montażem i ustawieniem nowych, nieużywanych, pełnowartościowych, niewadliwych, dopuszczonych do użytku zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz wolnych od wad fizycznych i prawnych, tj. nieobciążonych prawami osób trzecich, mebli pod akwaria i terraria.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera opis zamawianych mebli (załącznik - Specyfikacja techniczna produktów). Specyfikacja techniczna produktów stanowi integralną część opisu przedmiotu zamówienia.3. Poprzez montaż Zamawiający rozumie połączenie ze sobą wszystkich elementów składowych zamówionego mebla, w taki sposób, aby całość tworzyła przedmiotowy mebel i umieszczenie (umiejscowienie) go we wskazanym przez Zamawiającego miejscu (budynek i pomieszczenie).4. Zamawiający wskazał w załączniku (Formularz cen jednostkowych) liczbę prognozowaną poszczególnych mebli stanowiących przedmiot zamówienia. Zamawiający zastrzega, że prognozowane liczby mogą ulec zmianie w zależności od realnego zapotrzebowania Zamawiającego na meble w trakcie realizacji umowy. W przypadku, gdy nie zostaną osiągnięte prognozowane ilości zamawianych mebli, Wykonawcy nie przysługuje roszczenie w związku z realizacją niniejszego przedmiotu zamówienia.5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wykorzystania minimum 35 % wartości umowy. Wykonawcy nie przysługuje wobec Zamawiającego roszczenie z tytułu niewykorzystania pełnej wartości umowy. 6. Warunkiem przystąpienia do postępowania jest możliwość wyceny wszystkich artykułów wymienionych w załączniku dotyczącym cen jednostkowych. Brak wyceny jakiegokolwiek asortymentu skutkować będzie odrzuceniem oferty. 7. Zamawiający wymaga, aby zaoferowane przez Wykonawcę ceny jednostkowe poszczególnych mebli zawierały wszystkie koszty, w szczególności: przewozu, dostawy, wniesienia, montażu oraz wszystkie opłaty i podatki (w tym od towarów i usług).8. Dla należytego wykonania przedmiotu zamówienia, wszystkie wymiary mebli należy zweryfikować podczas wizji lokalnej obiektu przed rozpoczęciem wykonywania poszczególnych elementów wyposażenia meblowego. 9. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć zamówienie w terminie nie dłuższym niż 30 dni od dnia podpisania umowy.10. Wykonawca zawiadomi Zamawiającego o dacie i godzinie dostawy na minimum 2 dni robocze przed planowaną datą dostawy.11. Montaż rozpoczyna się w dniu dostawy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wyznaczenia Wykonawcy terminu montażu innego niż termin dostawy, jednakże okres pomiędzy terminem dostawy, a terminem rozpoczęcia montażu nie może przekroczyć 14 dni kalendarzowych. Szczegółowe dyspozycje co do rodzaju i kolorystyki wykorzystanych materiałów należy ustalić z Zamawiającym na etapie wykonawstwa. Zamawiający zastrzega sobie do wglądu oferowaną kolorystykę zastosowanych płyt, stelaży biurek oraz tapicerek krzeseł - w cenie oferty bez dodatkowych dopłat. Wzornik kolorystyki należy dostarczyć wraz ze złożoną ofertą. Dotyczy to zarówno płyt meblowych, stelaży jak i tkanin mebli tapicerowanych.12. Zakres przedmiotowy i rodzaj asortymentu meblowego wg. Specyfikacji technicznej, stanowiącej integralna część opisu przedmiotu zamówienia:1) konstrukcja szafek i regałów pod akwaria i terraria jest wzmocniona profilem zapewniającym udźwig wg. opisu zawartego w załączniku nr 2.2) blaty szafek powinny być wykonane z płyty laminowanej, wodoodpornej o grubości 25 mm, wszystkie wiązania konstrukcyjne powinny być na śruby stosowane do sztywnego łączenia ze sobą pod kątem prostym dwóch płyt meblowych drewnianych lub wiórowych,3) boki, tył szafek, fronty tzn. drzwi pełne oraz półki do regałów powinny być wykonane z płyty laminowanej, wodoodpornej, o grubości co najmniej 18 mm,4) tylne ściany mebli powinny być mocowane wkrętami o odpowiednio dużych główkach, niedopuszczalne jest mocowanie tych elementów wyłącznie za pomocą zszywek stolarskich,5) wszystkie płyty wiórowe z okleiną z laminatu muszą spełniać normy użytkowania i normy bezpieczeństwa oraz posiadać stosowne certyfikaty funkcjonujące w obrocie gospodarczym,6) nogi szafek muszą być wyposażone w stopki umożliwiające poziomowanie, 7) samodzielne regały metalowe powinny być wyposażone w półki z możliwością regulacji wysokości, wsparte na belkach wzmacniających i konstrukcji zapewniającej udźwig wg opisu w załączniku do SIWZ,8) wszystkie podane w załączniku wymiary mebli obejmują wymiary zewnętrzne, powierzchnia mebli we wskazanym kolorze lub zbliżonym, winna być matowa,9) szafka winna posiadać certyfikat zgodności - Wyrób spełnia wymagania zawarte w z PN-EN 14073-2:2006, PN-EN 14073-3:2006, PN-EN 14074:2006, PN-EN 14749:201610) regały posiadają deklarację zgodności z polską normą PN-88/M-7832111) Wykonawca którego oferta została wybrana, jest zobowiązany przedłożyć przed podpisaniem umowy certyfikaty i deklaracje, których Zamawiający wymaga w opisie przedmiotu zamówienia (odpowiednio dla rodzaju mebli). Jeżeli Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, nie przedłoży atestów i certyfikatów żądanych w opisie przedmiotu zamówienia lub też przedłożone atesty, certyfikaty nie będą potwierdzały wymagań Zamawiającego zawartych w opisie przedmiotu zamówienia, będzie to traktowane jako odmowa podpisania umowy przez Wykonawcę lub, że zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39150000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji i rekojmi 20,00
Termin wykonania zamówienia 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: nie dłużej niż 30 dni od dnia podpisania umowy.Termin wykonania zamówienia stanowi jedno z kryteriów oceny ofert.






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę pokrycie drugą warstwą blachy trapezowej dachu na garażu (box) - Jaworzno
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania17-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Zlecę pokrycie drugą warstwą blachy trapezowej dachu na garażu (box). Powierzchnia - około 20 m2. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI