Sukcesywna dostawa naczyń jednorazowych oraz naczyń z poliwęglanu do obiektu spółki...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Sukcesywna dostawa naczyń jednorazowych oraz naczyń z poliwęglanu do obiektu spółki Fabryka Wody sp. z o.o. przy ul. 1 Maja 41 w Szczecinie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSzczecin
  • WojewództwoZachodniopomorskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2024-06-11
  • ZamawiającyFabryka Wody sp. z o.o. w Szczecinie
  • Data publikacji ogłoszenia2024-05-31
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00346599
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywna dostawa naczyń jednorazowych oraz naczyń z poliwęglanu do obiektu spółki Fabryka Wody sp. z o.o. przy ul. 1 Maja 41 w Szczecinie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Fabryka Wody sp. z o.o. w Szczecinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368786194

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Czesława 9

1.5.2.) Miejscowość: Szczecin

1.5.3.) Kod pocztowy: 71-504

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin

1.5.7.) Numer telefonu: +48 91 506 52 90

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@fabrykawody.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.fabrykawody.eu

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa naczyń jednorazowych oraz naczyń z poliwęglanu do obiektu spółki Fabryka Wody sp. z o.o. przy ul. 1 Maja 41 w Szczecinie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b56528dd-1d8b-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00346599

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b56528dd-1d8b-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w tym przekazywanie
wszelkich oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz wymiana informacji odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, zwanej
dalej „platformą”, która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/pl/.
2. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i zamawiającego za pośrednictwem
platformy, zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail:
zamowieniapubliczne@fabrykawody.eu (nie dotyczy składania ofert).
3. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na platformie ani logowania.
4. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu
„Wykonawca” na platformie.
5. Możliwość korzystania w postępowaniu z „formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy”.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych (w tym dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych oraz w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy (Dz.U. z 2020 r., poz. 2415 ze zm.).
2. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez Wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.
3. Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, podmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu za pośrednictwem Platformy przyjmuje się datę ich zamieszczenia na Platformie.
4. W przypadku korzystania z poczty elektronicznej, w sytuacji, o której mowa w pkt 7 za datę złożenia dokumentów lub innych informacji przyjmuje się moment ich pojawienia się w systemie teleinformatycznym (serwerze) odbiorcy prowadzonym i kontrolowanym przez odbiorcę, tj. w momencie przyjęcia ich przez serwer odbiorcy i zarejestrowania na nim odpowiednich danych.
5. Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz.U. 2022 poz. 1233) Wykonawca w celu utrzymania w poufności tych informacji przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”.
6. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem formularzy do komunikacji wynosi 25 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
7. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa regulamin Platformy e-Zamówienia.
8. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy, użytkownicy zobowiązani są skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (22) 458 77 99 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „zgłoś problem”.
9. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2021 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (zw. dalej „Rozporządzeniem w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności) z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje je jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania.
10. Informacje, oświadczenia lub dokumenty inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:
- w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje je jako załącznik), lub
- jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści formularza do komunikacji).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 rozporządzenia
Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z
przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz.
UE L 119 z 4 maja 2016 r., str. 1, ze zm.), zwanego dalej "RODO", w celu umożliwienia korzystania za środków ochrony prawnej, o
których mowa w ustawie.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 RODO, zamawiający informuje, że:
1) administratorem danych osobowych osób fizycznych związanych z niniejszym postępowaniem jest Fabryka Wody Sp. z o.o. z
siedzibą w Szczecinie, przy ul. Czesława 9,
2) dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie
niniejszego zamówienia,
3) odbiorcami ww. danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w
oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy oraz umowy dofinansowania (jeżeli dotyczy),
4) ww. dane osobowe będą przechowywane odpowiednio:
- przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego albo przez cały okres obowiązywania
umowy w sprawie zamówienia publicznego - jeżeli okres obowiązywania umowy przekracza 4 lata;
- przez okres, o którym mowa w art. 125 ust. 4 lit. d) w zw. z art. 140 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego nr 1303/2013 z dnia
17.12.2013 r. w przypadku zamówień współfinansowanych ze środków UE;
- do czasu przeprowadzania archiwizacji dokumentacji - w zakresie określonym w przepisach o archiwizacji,
5) obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy,
6) w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO,
7) osoba fizyczna, której dane osobowe dotyczą posiada:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do ww. danych osobowych. W przypadku korzystania przez osobę, której dane
osobowe są przetwarzane przez zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, zamawiający może żądać
od osoby, występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty
zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania ww. danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania lub
uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie
zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą oraz nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego
załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych. Zgłoszenie żądania
ograniczenia przetwarzania nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania. W przypadku, gdy
wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych
zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie
zamówienia zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba, że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy przetwarzanie danych osobowych narusza
przepisy RODO,
8) osobie fizycznej, której dane osobowe dotyczą nie przysługuje:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: FW/ZM/24/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup i dostawa naczyń jednorazowych
Lp. Artykuł Jednostka miary Przewidywana ilość jednostek
A B C D
1 Tacka głęboka, papierowa, biała, owalna od 14,0 x 20,0 – 16,0 x 22,0 cm., biodegradowalna. opakowanie 100 szt. 1 000
2 Talerz papierowy, biały, okrągły o średnicy od 15,0 – 17,0 cm., biodegradowalny. opakowanie 100 szt. 1 090
3 Kubki do napojów zimnych przezroczyste, papierowe, biodegradowalne, o pojemności od 250 – 300 ml. opakowanie 100 szt. 890
4 Kubki do kawy, herbaty (napoje gorące), białe papierowe, o od 250 – 280 ml., biodegradowalne. opakowanie 100 szt. 1 380
5 Serwetki papierowe o wymiarach 14,0 x 14,0 cm., białe do serwetnika, biodegradowalne. opakowanie 400 szt. 850
6 Noże bambusowe z włókien drzewnych WPC ekologiczne wykonane z włókien drzewnych, przeznaczone do mycia w zmywarkach, dł.18,0 - 20,0 cm. szt. 50 000
7 Widelce bambusowe WPC ekologiczne wykonane z włókien drzewnych, przeznaczone do mycia w zmywarkach dł. Od 18,0 - 20,0 cm. szt. 50 000
8 Słomki proste papierowe, białe, o wymiarach od 0,6 x 20,0 – 0,8 x 22,0 cm. (średnica x długość) opakowanie 250 szt. 410
9 Widelczyki do frytek, drewniane, o długości od 7,0 – 8,0 cm, WPC, wykonane z włókien drzewnych przeznaczone do mycia w zmywarkach. opakowanie 1000 szt. 620
10 Parasolki do drinków, kolorowe o długości ok.10 cm opakowanie 144 szt. 260
11 Wykałaczki ozdobne “fireworks”, o długości 15-16 cm, kolorowe opakowanie 100 szt. 450
12 Wykałaczki drewniane, o długości ok. 6,5 cm opakowanie 1000 szt 20
13 Wykałaczki o długości ok. 17,5 cm, “wiatrak” opakowanie 100 szt. 260

4.2.6.) Główny kod CPV: 39220000-0 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: kryterium

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup i dostawa naczyń wykonanych z poliwęglanu.
Lp. Artykuł Jednostka miary Przewidywana ilość jednostek
A B C D
1 Talerze o średnicy od 16,5 – 17,0 cm., białe, wykonane z poliwęglanu, przeznaczone do mycia w zmywarce. szt. 600
2 Talerze o średncy od 22,9 – 23,1 cm., białe, wykonane z poliwęglanu , przeznaczone do mycia w zmywarce. szt. 770

3 Bulionówki o pojemności od 250 – 270 ml., białe, wykonane z poliwęglanu, przeznaczone do mycia w zmywarce.
szt.
620

4 Szklanki przezroczyste o pojemności od 200 – 220 ml., wykonane z poliwęglanu, przeznaczone do mycia w zmywarce.
szt.
350

5 Pucharki do deserów przezroczyste, wykonane z poliwęglanu, o pojemności od 380 – 400 ml., wysokości 10,0 – 12,0 cm, średnicy 10,0 – 12,0 cm., przeznaczone do mycia w zmywarce.
szt.
410
6 Mieszadełka brzozowe lub inne (d,v,b) ekologiczne opakowanie 1000 szt. 300

7 Szklanki przezroczyste, o pojemności od 300 - 320 ml., wykonane z poliwęglanu, przeznaczone do mycia w zmywarce.
szt.
310

8 Szklanki przezroczyste, o pojemności od 170 - 190 ml., wykonane z poliwęglanu, przeznaczone do mycia w zmywarce.
szt.
300

9 Szklanki typu long drink, o pojemności poj. od 340 – 360 ml., przeźroczyste, wykonane z poliwęglanu, przeznaczone do mycia w zmywarce.
szt.
290

10 Kieliszki do wina, o pojemności od 300 -310 ml., przeźroczyste, wykonane z poliwęglanu, przeznaczone do mycia w zmywarce.
opakowanie 12 szt.
6

11 Kieliszki do martini, o pojemności od 300 – 320 ml., przeźroczyste, wykonane z poliwęglanu, przeznaczone do mycia w zmywarce.
opakowanie 12 szt.
7

12 Kieliszki do koktajli, o pojemności od 330 – 340 ml., przeźroczyste, wykonane z poliwęglanu, przeznaczone do mycia w zmywarce.
opakowanie 12 szt.
8

13 Kieliszki do szampana, o pojemności od 170-190 ml., przeźroczyste, wykonane z poliwęglanu, przeznaczone do mycia w zmywarce.
opakowanie 12 szt.
7

14 Kieliszki do koniaku, o pojemności od 200-300 ml., przeźroczyste, wykonane z poliwęglanu, przeznaczone do mycia w zmywarce.
szt.
35

15 Noże drewniane z ząbkami – do drugiego dania, ekologiczne, o długości od 18,0 – 20,0 cm., wykonane z włókien drzewnych, przeznaczone do mycia w zmywarce WPC.
szt.
30 000

16 widelce drewniane – do drugiego dania, ekologiczne, wykonane z włókien drzewnych, o długości od 18,0-20,0 cm., przeznaczone do mycia w zmywarce WPC.
szt.
30 000

17 Łyżki drewniane, ekologiczne, wykonane z włókien drzewnych, o długości od 18,0 -20,0 cm., przeznaczone do mycia w zmywarce WPC.
szt.
36 000

18 Widelczyki drewniane, ekologiczne, wykonane z włókien drzewnych, o długości od 16,0 do 18,0 cm., przeznaczone do mycia w zmywarce WPC.
szt.
32 000

19 Szklanki do piwa, o pojemności d 500 – 600 ml., przeźroczyste, wykonane z poliwęglanu, przeznaczone do mycia w zmywarce.
szt.
90

20 Kieliszki do wódki, o pojemności od 50 – 60 ml, przeźroczyste, wykonane z poliwęglanu, przeznaczone do mycia w zmywarce.
szt.
280

21 Filiżanki do espresso z podstawką, o pojemności od 90 – 100 ml., przeźroczyste, wykonane z poliwęglanu, przeznaczone do mycia w zmywarce.
szt.
75

22 Filiżanki do kawy z podstawką, o pojemności od 220 – 240 ml., przeźroczyste, wykonane z poliwęglanu, przeznaczone do mycia w zmywarce.
szt. 90

4.2.6.) Główny kod CPV: 39220000-0 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39221100-8 - Zastawa kuchenna

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: kryterium

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Dokumenty wymagane przez Zamawiającego, składające się na ofertę:
1) formularz oferty, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ,
2) oświadczenie Wykonawcy, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SWZ,
w przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną;
3) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania;
Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia ww. dokumentów, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał w Załączniku nr 1 do SWZ dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów,
4) pełnomocnictwa lub inne dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania (odpowiednio: Wykonawcy, podmiotu udostępniającego zasoby, wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia), jeżeli w imieniu (odpowiednio: Wykonawcy, podmiotu udostępniającego zasoby, wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia) działa osoba, której umocowanie do reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w punkcie poprzedzającym,
5) dokument potwierdzający wniesienie wadium – o ile wadium zostało przewidziane.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium.
2. Wadium należy wnieść w wysokości:
• 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100) – w przypadku składania oferty na I część przedmiotu zamówienia;
• 700,00 zł (słownie: siedemset złotych 00/100) – w przypadku składania oferty na II część przedmiotu zamówienia;
przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu decyduje moment wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego.
Jeżeli Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część przedmiotu zamówienia powinien zsumować kwoty wadium właściwe dla każdej z części oraz oznaczyć części, na które składa ofertę.
3. Wadium utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy.
4. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo – jeżeli nie jest to możliwe – z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.
5. Wadium może być wnoszone, według wyboru Wykonawcy, w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu – przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Fabryka Wody Sp. z o.o. ul. Czesława 9, 71-504 Szczecin nr: Bank Gospodarstwa Krajowego z siedzibą w Warszawie Nr 03 1130 1176 0022 2155 3020 0002 – z dopiskiem wadium w postępowaniu pn. „Sukcesywna dostawa naczyń jednorazowych oraz naczyń z poliwęglanu do obiektu spółki Fabryka Wody sp. z o.o. przy ul. 1 Maja 41 w Szczecinie, część nr ……… (należy oznaczyć części, na które wadium jest wnoszone)”
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2024 r., poz. 419).

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia; w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia stosowną informację Wykonawcy są zobowiązani podać na Załączniku nr 1 do SWZ.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty.
3. Pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej powinno jednoznacznie wskazywać:
1) postępowanie, którego dotyczy,
2) Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
3) podmiot pełniący funkcję pełnomocnika,
4) czynności, do których umocowany jest pełnomocnik.
4. Wszelką korespondencję w postępowaniu Zamawiający kierował będzie do pełnomocnika.
5. Sposób składania dokumentów przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia został opisany w Rozdziale V SWZ.
6. W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, spełnianie przez nich warunków udziału w postępowaniu (o ile dotyczy) oceniane będzie łącznie, natomiast badanie braku podstaw do wykluczenia przeprowadzane będzie w odniesieniu do każdego z Wykonawców – oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 składa każdy z Wykonawców.
7. Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia i mają do nich zastosowanie zasady określone w niniejszym rozdziale.
8. Przed podpisaniem umowy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będą mieli obowiązek przedstawić Zamawiającemu umowę regulującą współpracę, zawierającą co najmniej:
1) zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia,
2) określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy,
3) czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy, niż okres obejmujący realizację zamówienia.
9. Wykonawcy, wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy (o ile zabezpieczenie zostało przewidziane).
10. Wypełniając formularz oferty, jak również inne dokumenty, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie wpisują dane wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (chyba, że dane oświadczenie/dokument dotyczy/odnosi się wyłącznie do jednego z Wykonawców), nie pełnomocnika.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić na podstawie art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia.
3. Zmiany, o których mowa w ustępie poprzedzającym mogą dotyczyć:
1) terminów rozpoczęcia realizacji przedmiotu umowy lub terminu realizacji poszczególnych dostaw w przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających zgodną z postanowieniami umowy realizację zamówienia;
2) wysokości wynagrodzenia umownego Wykonawcy.
Szczegółowe zasady wprowadzania zmian do umowy opisane zostały we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-06-11 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-06-11 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

4. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawcę, o którym mowa w art. 7 ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspierania agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2024 r., poz. 507) tj.:
1) art. 7 ust. 1 pkt 1 – Wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt. 3 wyżej wymienionej ustawy;
2) art. 7 ust. 1 pkt 2 – Wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz.U. 2023 r., poz. 1124 ze zm.) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24.02.2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt. 3 wyżej wymienionej ustawy;
3) art. 7 ust. 1 pkt 3 – Wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust.1 pkt. 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz.U. z 2023 r., poz. 120 ze zm.) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24.02.2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt. 3 wyżej wymienionej ustawy.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę murowanie ścian - Koszalin
  • Lokalizacja zleceniazachodniopomorskie
  • Data dodania21-06-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę murowanie ścian. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI