IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: dla części 1 – 900,00 zł (słownie: dziewięćset złotych 00/100). Na część 2, 3 i 4 zamówienia wadium nie jest wymagane
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Gwarancja |
40,00 |
Cena |
60,00 |
Czas realizacji |
40,00 |
Cena |
60,00 |
Czas realizacji |
40,00 |
Cena |
60,00 |
Gwarancja |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Umowy o wykonanie zamówienia zostaną zawarte stosownie do przedstawionych istotnych ich warunków, zawartych w projektach umów, stanowiących zał. nr 2 do niniejszej SIWZ. Dla każdej z części zostanie zawarta odrębna umowa. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w sposób przewidziany przepisami art. 144 ustawy pzp oraz w przypadku Lp. Przyczyna/okoliczności Skutek – zmiana w umowie/aneks 1 Wystąpienie siły wyższej uniemożliwiającej zrealizowanie zamówienia w terminie umownym Zmiana terminu realizacji zamówienia o tyle dni ile trwało usuwanie skutków siły wyższej i/lub ustąpienie siły wyższej 2 Zgłoszony przez Wykonawcę i potwierdzony przez Zamawiającego wpływ COVID-19 na należyte wykonanie umowy dotyczące w szczególności: 1) nieobecności pracowników lub osób świadczących pracę za wynagrodzeniem na innej podstawie niż stosunek pracy, które uczestniczą lub mogłyby uczestniczyć w realizacji zamówienia; 2) decyzji wydanych przez Głównego Inspektora Sanitarnego lub działającego z jego upoważnienia państwowego wojewódzkiego inspektora sanitarnego, w związku z przeciwdziałaniem COVID-19, nakładających na wykonawcę obowiązek podjęcia określonych czynności zapobiegawczych lub kontrolnych; 3) poleceń lub decyzji wydanych przez wojewodów, ministra właściwego do spraw zdrowia lub Prezesa Rady Ministrów, związanych z przeciwdziałaniem COVID-19, o których mowa w art. 11 ust. 1-3 ustawy z 2.03.2020r o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych Dz.U.2020 poz. 374 ze zm. 4) wstrzymania dostaw produktów, komponentów produktu lub materiałów, trudności w dostępie do sprzętu lub trudności w realizacji usług transportowych; 5) innych okoliczności, które uniemożliwiają bądź w istotnym stopniu ograniczają możliwość wykonania umowy; 6) okoliczności, o których mowa w pkt 1-5, w zakresie w jakim dotyczą one podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy. Zmiana umowy w szczególności poprzez: 1) zmianę terminu wykonania umowy lub jej części, lub czasowe zawieszenie wykonywania umowy lub jej części, 2) zmianę sposobu wykonywania dostaw, usług lub robót budowlanych, 3) zmianę zakresu świadczenia wykonawcy i odpowiadającą jej zmianę wynagrodzenia lub sposobu rozliczenia wynagrodzenia wykonawcy, o ile wzrost wynagrodzenia spowodowany każdą kolejną zmianą nie przekroczy 50% wartości pierwotnej umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
23.12.2020, godzina:
12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
PL
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
A. Zgodnie z punktem III. 3) ogłoszenia „Wykaz oświadczeń składanych przez Wykonawcę w celu wstępnego potwierdzenia, że nie podlega on wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz spełnia kryteria selekcji” Wykonawca składa tylko oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, ponieważ Zamawiający nie określił warunków udziału w postępowaniu. B. Sprecyzowanie kryteriów oceny ofert:dla części 1 - dostawa sprzętu 1) w kryterium, w którym Zamawiającemu zależy, aby Wykonawca przedstawił jak najniższy wskaźnik, tj. cena – zostanie zastosowany następujący wzór arytmetyczny:(n:b) x 60 Oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów, pozostałe proporcjonalnie mniej, gdzie:a) n - wartość oferty z najmniejszą wartością, b) b - wartość oferty badanej2) w kryterium 2, tj. gwarancja ocena punktowa przedstawia się następująco:1) za udzielenie gwarancji wynoszącej od 12 do 23 miesięcy - 0 punktów2) za udzielenie gwarancji wynoszącej 24 miesiące - 40 punktów W niniejszym kryterium Wykonawca może uzyskać maksymalnie 40 pkt. W przypadku zaoferowania okresu gwarancji dłuższego niż 24 miesiące Wykonawca nie otrzyma większej ilości punktów niż 40. Zgodnie z SIWZ zaoferowany okres gwarancji nie może być krótszy niż 12 miesięcy (w przypadku zaoferowania okresu gwarancji krótszego niż 12 miesięcy oferta zostanie odrzucona zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp). Sprecyzowanie kryteriów oceny ofert: dla części 2 - dostawa akcesoriów i elementów pasmanteryjnych 1) w kryterium, w którym Zamawiającemu zależy, aby Wykonawca przedstawił jak najniższy wskaźnik, tj. cena – zostanie zastosowany następujący wzór arytmetyczny:(n:b) x 60 Oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów, pozostałe proporcjonalnie mniej, gdzie:a) n - wartość oferty z najmniejszą wartością, b) b - wartość oferty badanej2) w kryterium, w którym Zamawiającemu zależy, aby Wykonawca przedstawił jak najniższy wskaźnik, tj. czas realizacji – zostanie zastosowany następujący wzór arytmetyczny:(n : b) x 40 Oferta z najkrótszym czasem realizacji otrzyma 40 punktów, pozostałe proporcjonalnie mniej, gdzie:a) n - wskaźnik z najmniejszą wartością, nie mniejszy niż 2,b) b – wskaźnik badany, c) 40 wskaźnik stały W niniejszym kryterium Wykonawca może uzyskać maksymalnie 40 pkt. Za czas realizacji uważa się czas jaki upłynie od momentu telefonicznego zgłoszenia przez Zamawiającego zapotrzebowania na materiały dydaktyczne (niezwłocznie potwierdzonego mailem), do momentu jej dostarczenia do siedziby Zamawiającego. Czas realizacji należy podać zgodnie z formularzem oferty w dniach roboczych. Każdy z Wykonawców musi zaproponować czas realizacji min 2 dni robocze.W przypadku zaoferowania terminu realizacji krótszego niż 2 dni robocze Wykonawca nie otrzyma większej ilości punktów niż 40. Zgodnie z SIWZ zaoferowany czas realizacji nie może być dłuższy niż 7 dni roboczych (w przypadku zaoferowania czasu realizacji dłuższego niż 7 dni roboczych oferta zostanie odrzucona zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp). Sprecyzowanie kryteriów oceny ofert:dla części 3 - dostawa materiałów1) w kryterium, w którym Zamawiającemu zależy, aby Wykonawca przedstawił jak najniższy wskaźnik, tj. cena – zostanie zastosowany następujący wzór arytmetyczny:(n:b) x 60 Oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów, pozostałe proporcjonalnie mniej, gdzie:a) n - wartość oferty z najmniejszą wartością, b) b - wartość oferty badanej2) w kryterium, w którym Zamawiającemu zależy, aby Wykonawca przedstawił jak najniższy wskaźnik, tj. czas realizacji – zostanie zastosowany następujący wzór arytmetyczny:(n : b) x 40 Oferta z najkrótszym czasem realizacji otrzyma 40 punktów, pozostałe proporcjonalnie mniej, gdzie:a) n - wskaźnik z najmniejszą wartością, nie mniejszy niż 2,b) b – wskaźnik badany, c) 40 wskaźnik stały W niniejszym kryterium Wykonawca może uzyskać maksymalnie 40 pkt. Za czas realizacji uważa się czas jaki upłynie od momentu telefonicznego zgłoszenia przez Zamawiającego zapotrzebowania na materiały dydaktyczne (niezwłocznie potwierdzonego mailem), do momentu jej dostarczenia do siedziby Zamawiającego. Czas realizacji należy podać zgodnie z formularzem oferty w dniach roboczych. Każdy z Wykonawców musi zaproponować czas realizacji min 2 dni robocze.W przypadku zaoferowania terminu realizacji krótszego niż 2 dni robocze Wykonawca nie otrzyma większej ilości punktów niż 40. Zgodnie z SIWZ zaoferowany czas realizacji nie może być dłuższy niż 7 dni roboczych (w przypadku zaoferowania czasu realizacji dłuższego niż 7 dni roboczych oferta zostanie odrzucona zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp). Sprecyzowanie kryteriów oceny ofert:dla części 4 - dostawa laptopa1) w kryterium, w którym Zamawiającemu zależy, aby Wykonawca przedstawił jak najniższy wskaźnik, tj. cena – zostanie zastosowany następujący wzór arytmetyczny:(n:b) x 60 Oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów, pozostałe proGFporcjonalnie mniej, gdzie:a) n - wartość oferty z najmniejszą wartością, b) b - wartość oferty badanej2) w kryterium 2, tj. gwarancja ocena punktowa przedstawia się następująco:1) za udzielenie gwarancji wynoszącej od 12 do 23 miesięcy - 0 punktów2) za udzielenie gwarancji wynoszącej 24 miesiące - 40 punktów W niniejszym kryterium Wykonawca może uzyskać maksymalnie 40 pkt. W przypadku zaoferowania okresu gwarancji dłuższego niż 24 miesiące Wykonawca nie otrzyma większej ilości punktów niż 40. Zgodnie z SIWZ zaoferowany okres gwarancji nie może być krótszy niż 12 miesięcy (w przypadku zaoferowania okresu gwarancji krótszego niż 12 miesięcy oferta zostanie odrzucona zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp).