Sprzedaż materiałów dydaktycznych i sprzętu do pracowni rękodzielniczo – krawieckiej...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Sprzedaż materiałów dydaktycznych i sprzętu do pracowni rękodzielniczo – krawieckiej dla Centrum Integracji Społecznej w Żorach, działającego w ramach Żorskiego Centrum Organizacji Pozarządowych.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŻory
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoJednostki organizacyjne administracji samorządowej
  • Termin składania wniosków2020-12-23
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyŻorskie Centrum Organizacji Pozarządowych
  • Data publikacji ogłoszenia2020-12-15
  • Numer ogłoszenia765571-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 765571-N-2020 z dnia 15.12.2020 r.

Żorskie Centrum Organizacji Pozarządowych: Sprzedaż materiałów dydaktycznych i sprzętu do pracowni rękodzielniczo – krawieckiej dla Centrum Integracji Społecznej w Żorach, działającego w ramach Żorskiego Centrum Organizacji Pozarządowych.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
„Centrum Integracji Społecznej w Żorach” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020, Działanie 9.1 Aktywna integracja, Poddziałanie 9.1.5 Programy aktywnej integracji osób i grup zagrożonych wykluczeniem społecznym – konkurs.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Żorskie Centrum Organizacji Pozarządowych, krajowy numer identyfikacyjny 240635860, ul. os. Sikorskiego  52 , 44-240  Żory, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 43 55 111, e-mail biuro@cop.zory.pl, faks .
Adres strony internetowej (URL): https://zcopzory.bip.net.pl/?c=2285
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://zcopzory.bip.net.pl/?c=2285

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://zcopzory.bip.net.pl/?c=2285

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej za pomocą operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Adres:
Urząd Miasta Żory Al. Wojska Polskiego 25 44-240 Żory INFORMACJA-parter

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzedaż materiałów dydaktycznych i sprzętu do pracowni rękodzielniczo – krawieckiej dla Centrum Integracji Społecznej w Żorach, działającego w ramach Żorskiego Centrum Organizacji Pozarządowych.
Numer referencyjny: CIS.III.2712.7.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
Zamawiający nie określa maksymalnej liczby części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie pracowni rękodzielniczo - krawieckiej dla Centrum Integracji Społecznej w Żorach, działającego w ramach Żorskiego Centrum Organizacji Pozarządowych działającego w ramach Żorskiego Centrum Organizacji Pozarządowych w materiały dydaktyczne i sprzęt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 3a – 3d do SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 39290000-1
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
42715000-1
42718000-2
33141128-3
39121000-6
39112000-0
39713500-8
42717000-5
34928480-6
31521100-5
39241200-5
30197320-5
30197100-7
19435100-5
33141128-3
39226300-5
39292500-0
30194820-9
30199100-1
18451000-5
18453000-9
19000000-6
24910000-6
39560000-5
39541130-6
19433000-0
19260000-6
19212000-5
30236000-2


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: Termin realizacji zamówienia: dla części 1: do 25 dni roboczych od podpisania umowy – termin wymagany, dla części 2: do 30.06.2021 r. - termin wymagany, dla części 3: do 30.06.2021 r. - termin wymagany, dla części 4: do 25 dni roboczych od podpisania umowy – termin wymagany.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie opisuje żadnych wymagań których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie opisuje żadnych wymagań których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie opisuje żadnych wymagań których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
- pełnomocnictwo (jeśli dotyczy) - wycena ofertowa dla części nr 1, wycena ofertowa dla części nr 2 oraz wycena ofertowa dla części nr 3, wycena ofertowa dla części nr 4.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: dla części 1 – 900,00 zł (słownie: dziewięćset złotych 00/100). Na część 2, 3 i 4 zamówienia wadium nie jest wymagane

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Gwarancja 40,00
Cena 60,00
Czas realizacji 40,00
Cena 60,00
Czas realizacji 40,00
Cena 60,00
Gwarancja 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Umowy o wykonanie zamówienia zostaną zawarte stosownie do przedstawionych istotnych ich warunków, zawartych w projektach umów, stanowiących zał. nr 2 do niniejszej SIWZ. Dla każdej z części zostanie zawarta odrębna umowa. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w sposób przewidziany przepisami art. 144 ustawy pzp oraz w przypadku Lp. Przyczyna/okoliczności Skutek – zmiana w umowie/aneks 1 Wystąpienie siły wyższej uniemożliwiającej zrealizowanie zamówienia w terminie umownym Zmiana terminu realizacji zamówienia o tyle dni ile trwało usuwanie skutków siły wyższej i/lub ustąpienie siły wyższej 2 Zgłoszony przez Wykonawcę i potwierdzony przez Zamawiającego wpływ COVID-19 na należyte wykonanie umowy dotyczące w szczególności: 1) nieobecności pracowników lub osób świadczących pracę za wynagrodzeniem na innej podstawie niż stosunek pracy, które uczestniczą lub mogłyby uczestniczyć w realizacji zamówienia; 2) decyzji wydanych przez Głównego Inspektora Sanitarnego lub działającego z jego upoważnienia państwowego wojewódzkiego inspektora sanitarnego, w związku z przeciwdziałaniem COVID-19, nakładających na wykonawcę obowiązek podjęcia określonych czynności zapobiegawczych lub kontrolnych; 3) poleceń lub decyzji wydanych przez wojewodów, ministra właściwego do spraw zdrowia lub Prezesa Rady Ministrów, związanych z przeciwdziałaniem COVID-19, o których mowa w art. 11 ust. 1-3 ustawy z 2.03.2020r o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych Dz.U.2020 poz. 374 ze zm. 4) wstrzymania dostaw produktów, komponentów produktu lub materiałów, trudności w dostępie do sprzętu lub trudności w realizacji usług transportowych; 5) innych okoliczności, które uniemożliwiają bądź w istotnym stopniu ograniczają możliwość wykonania umowy; 6) okoliczności, o których mowa w pkt 1-5, w zakresie w jakim dotyczą one podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy. Zmiana umowy w szczególności poprzez: 1) zmianę terminu wykonania umowy lub jej części, lub czasowe zawieszenie wykonywania umowy lub jej części, 2) zmianę sposobu wykonywania dostaw, usług lub robót budowlanych, 3) zmianę zakresu świadczenia wykonawcy i odpowiadającą jej zmianę wynagrodzenia lub sposobu rozliczenia wynagrodzenia wykonawcy, o ile wzrost wynagrodzenia spowodowany każdą kolejną zmianą nie przekroczy 50% wartości pierwotnej umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 23.12.2020, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> PL
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
A. Zgodnie z punktem III. 3) ogłoszenia „Wykaz oświadczeń składanych przez Wykonawcę w celu wstępnego potwierdzenia, że nie podlega on wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz spełnia kryteria selekcji” Wykonawca składa tylko oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, ponieważ Zamawiający nie określił warunków udziału w postępowaniu. B. Sprecyzowanie kryteriów oceny ofert:dla części 1 - dostawa sprzętu 1) w kryterium, w którym Zamawiającemu zależy, aby Wykonawca przedstawił jak najniższy wskaźnik, tj. cena – zostanie zastosowany następujący wzór arytmetyczny:(n:b) x 60 Oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów, pozostałe proporcjonalnie mniej, gdzie:a) n - wartość oferty z najmniejszą wartością, b) b - wartość oferty badanej2) w kryterium 2, tj. gwarancja ocena punktowa przedstawia się następująco:1) za udzielenie gwarancji wynoszącej od 12 do 23 miesięcy - 0 punktów2) za udzielenie gwarancji wynoszącej 24 miesiące - 40 punktów W niniejszym kryterium Wykonawca może uzyskać maksymalnie 40 pkt. W przypadku zaoferowania okresu gwarancji dłuższego niż 24 miesiące Wykonawca nie otrzyma większej ilości punktów niż 40. Zgodnie z SIWZ zaoferowany okres gwarancji nie może być krótszy niż 12 miesięcy (w przypadku zaoferowania okresu gwarancji krótszego niż 12 miesięcy oferta zostanie odrzucona zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp). Sprecyzowanie kryteriów oceny ofert: dla części 2 - dostawa akcesoriów i elementów pasmanteryjnych 1) w kryterium, w którym Zamawiającemu zależy, aby Wykonawca przedstawił jak najniższy wskaźnik, tj. cena – zostanie zastosowany następujący wzór arytmetyczny:(n:b) x 60 Oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów, pozostałe proporcjonalnie mniej, gdzie:a) n - wartość oferty z najmniejszą wartością, b) b - wartość oferty badanej2) w kryterium, w którym Zamawiającemu zależy, aby Wykonawca przedstawił jak najniższy wskaźnik, tj. czas realizacji – zostanie zastosowany następujący wzór arytmetyczny:(n : b) x 40 Oferta z najkrótszym czasem realizacji otrzyma 40 punktów, pozostałe proporcjonalnie mniej, gdzie:a) n - wskaźnik z najmniejszą wartością, nie mniejszy niż 2,b) b – wskaźnik badany, c) 40 wskaźnik stały W niniejszym kryterium Wykonawca może uzyskać maksymalnie 40 pkt. Za czas realizacji uważa się czas jaki upłynie od momentu telefonicznego zgłoszenia przez Zamawiającego zapotrzebowania na materiały dydaktyczne (niezwłocznie potwierdzonego mailem), do momentu jej dostarczenia do siedziby Zamawiającego. Czas realizacji należy podać zgodnie z formularzem oferty w dniach roboczych. Każdy z Wykonawców musi zaproponować czas realizacji min 2 dni robocze.W przypadku zaoferowania terminu realizacji krótszego niż 2 dni robocze Wykonawca nie otrzyma większej ilości punktów niż 40. Zgodnie z SIWZ zaoferowany czas realizacji nie może być dłuższy niż 7 dni roboczych (w przypadku zaoferowania czasu realizacji dłuższego niż 7 dni roboczych oferta zostanie odrzucona zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp). Sprecyzowanie kryteriów oceny ofert:dla części 3 - dostawa materiałów1) w kryterium, w którym Zamawiającemu zależy, aby Wykonawca przedstawił jak najniższy wskaźnik, tj. cena – zostanie zastosowany następujący wzór arytmetyczny:(n:b) x 60 Oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów, pozostałe proporcjonalnie mniej, gdzie:a) n - wartość oferty z najmniejszą wartością, b) b - wartość oferty badanej2) w kryterium, w którym Zamawiającemu zależy, aby Wykonawca przedstawił jak najniższy wskaźnik, tj. czas realizacji – zostanie zastosowany następujący wzór arytmetyczny:(n : b) x 40 Oferta z najkrótszym czasem realizacji otrzyma 40 punktów, pozostałe proporcjonalnie mniej, gdzie:a) n - wskaźnik z najmniejszą wartością, nie mniejszy niż 2,b) b – wskaźnik badany, c) 40 wskaźnik stały W niniejszym kryterium Wykonawca może uzyskać maksymalnie 40 pkt. Za czas realizacji uważa się czas jaki upłynie od momentu telefonicznego zgłoszenia przez Zamawiającego zapotrzebowania na materiały dydaktyczne (niezwłocznie potwierdzonego mailem), do momentu jej dostarczenia do siedziby Zamawiającego. Czas realizacji należy podać zgodnie z formularzem oferty w dniach roboczych. Każdy z Wykonawców musi zaproponować czas realizacji min 2 dni robocze.W przypadku zaoferowania terminu realizacji krótszego niż 2 dni robocze Wykonawca nie otrzyma większej ilości punktów niż 40. Zgodnie z SIWZ zaoferowany czas realizacji nie może być dłuższy niż 7 dni roboczych (w przypadku zaoferowania czasu realizacji dłuższego niż 7 dni roboczych oferta zostanie odrzucona zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp). Sprecyzowanie kryteriów oceny ofert:dla części 4 - dostawa laptopa1) w kryterium, w którym Zamawiającemu zależy, aby Wykonawca przedstawił jak najniższy wskaźnik, tj. cena – zostanie zastosowany następujący wzór arytmetyczny:(n:b) x 60 Oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów, pozostałe proGFporcjonalnie mniej, gdzie:a) n - wartość oferty z najmniejszą wartością, b) b - wartość oferty badanej2) w kryterium 2, tj. gwarancja ocena punktowa przedstawia się następująco:1) za udzielenie gwarancji wynoszącej od 12 do 23 miesięcy - 0 punktów2) za udzielenie gwarancji wynoszącej 24 miesiące - 40 punktów W niniejszym kryterium Wykonawca może uzyskać maksymalnie 40 pkt. W przypadku zaoferowania okresu gwarancji dłuższego niż 24 miesiące Wykonawca nie otrzyma większej ilości punktów niż 40. Zgodnie z SIWZ zaoferowany okres gwarancji nie może być krótszy niż 12 miesięcy (w przypadku zaoferowania okresu gwarancji krótszego niż 12 miesięcy oferta zostanie odrzucona zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Dostawa sprzętu
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie pracowni rękodzielniczo - krawieckiej dla Centrum Integracji Społecznej w Żorach, działającego w ramach Żorskiego Centrum Organizacji Pozarządowych działającego w ramach Żorskiego Centrum Organizacji Pozarządowych w materiały dydaktyczne i sprzęt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 3a do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39290000-1, 42715000-1, 42718000-2, 33141128-3, 39121000-6, 39112000-0, 39713500-8, 42717000-5, 34928480-6, 31521100-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 25
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Gwarancja 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:A. Termin realizacji zamówienia dla części 1: do 25 dni roboczych od podpisania umowy - termin wymagany. B. Zgodnie z punktem III. 3) ogłoszenia „Wykaz oświadczeń składanych przez Wykonawcę w celu wstępnego potwierdzenia, że nie podlega on wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz spełnia kryteria selekcji” Wykonawca składa tylko oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, ponieważ Zamawiający nie określił warunków udziału w postępowaniu. C. Sprecyzowanie kryteriów oceny ofert: 1) w kryterium, w którym Zamawiającemu zależy, aby Wykonawca przedstawił jak najniższy wskaźnik, tj. cena – zostanie zastosowany następujący wzór arytmetyczny:(n:b) x 60 Oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów, pozostałe proporcjonalnie mniej, gdzie:a) n - wartość oferty z najmniejszą wartością, b) b - wartość oferty badanej2) w kryterium 2, tj. gwarancja ocena punktowa przedstawia się następująco:1) za udzielenie gwarancji wynoszącej od 12 do 23 miesięcy - 0 punktów2) za udzielenie gwarancji wynoszącej 24 miesiące - 40 punktów W niniejszym kryterium Wykonawca może uzyskać maksymalnie 40 pkt. W przypadku zaoferowania okresu gwarancji dłuższego niż 24 miesiące Wykonawca nie otrzyma większej ilości punktów niż 40. Zgodnie z SIWZ zaoferowany okres gwarancji nie może być krótszy niż 12 miesięcy (w przypadku zaoferowania okresu gwarancji krótszego niż 12 miesięcy oferta zostanie odrzucona zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp).


Część nr: 2 Nazwa: Dostawa akcesoriów i elementów pasmanteryjnych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie pracowni rękodzielniczo - krawieckiej dla Centrum Integracji Społecznej w Żorach, działającego w ramach Żorskiego Centrum Organizacji Pozarządowych w materiały dydaktyczne i sprzęt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 3b do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39290000-1, 39241200-5, 30197320-5, 30197100-7, 19435100-5, 33141128-3, 39226300-5, 39292500-0, 30194820-9, 30199100-1, 18451000-5, 18453000-9, 19000000-6, 24910000-6, 39560000-5, 39541130-6, 19433000-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 30.06.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Czas realizacji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:A. Termin realizacji zamówienia: dla części 2: do 30.06.2021 r. - termin wymagany. B. Zgodnie z punktem III. 3) ogłoszenia „Wykaz oświadczeń składanych przez Wykonawcę w celu wstępnego potwierdzenia, że nie podlega on wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz spełnia kryteria selekcji” Wykonawca składa tylko oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, ponieważ Zamawiający nie określił warunków udziału w postępowaniu. C. Sprecyzowanie kryteriów oceny ofert:1) w kryterium, w którym Zamawiającemu zależy, aby Wykonawca przedstawił jak najniższy wskaźnik, tj. cena – zostanie zastosowany następujący wzór arytmetyczny:(n:b) x 60 Oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów, pozostałe proporcjonalnie mniej, gdzie:a) n - wartość oferty z najmniejszą wartością, b) b - wartość oferty badanej2) w kryterium, w którym Zamawiającemu zależy, aby Wykonawca przedstawił jak najniższy wskaźnik, tj. czas realizacji – zostanie zastosowany następujący wzór arytmetyczny:(n : b) x 40 Oferta z najkrótszym czasem realizacji otrzyma 40 punktów, pozostałe proporcjonalnie mniej, gdzie:a) n - wskaźnik z najmniejszą wartością, nie mniejszy niż 2,b) b – wskaźnik badany, c) 40 wskaźnik stały W niniejszym kryterium Wykonawca może uzyskać maksymalnie 40 pkt. Za czas realizacji uważa się czas jaki upłynie od momentu telefonicznego zgłoszenia przez Zamawiającego zapotrzebowania na materiały dydaktyczne (niezwłocznie potwierdzonego mailem), do momentu jej dostarczenia do siedziby Zamawiającego. Czas realizacji należy podać zgodnie z formularzem oferty w dniach roboczych. Każdy z Wykonawców musi zaproponować czas realizacji min 2 dni robocze.W przypadku zaoferowania terminu realizacji krótszego niż 2 dni robocze Wykonawca nie otrzyma większej ilości punktów niż 40. Zgodnie z SIWZ zaoferowany czas realizacji nie może być dłuższy niż 7 dni roboczych (w przypadku zaoferowania czasu realizacji dłuższego niż 7 dni roboczych oferta zostanie odrzucona zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp).


Część nr: 3 Nazwa: Dostawa materiałów
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie pracowni rękodzielniczo - krawieckiej dla Centrum Integracji Społecznej w Żorach, działającego w ramach Żorskiego Centrum Organizacji Pozarządowych w materiały dydaktyczne i sprzęt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 3c do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39290000-1, 19260000-6, 19212000-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 30.06.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Czas realizacji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:A. Termin realizacji zamówienia: dla części 3: do 30.06.2021 r. - termin wymagany. B. Zgodnie z punktem III. 3) ogłoszenia „Wykaz oświadczeń składanych przez Wykonawcę w celu wstępnego potwierdzenia, że nie podlega on wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz spełnia kryteria selekcji” Wykonawca składa tylko oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, ponieważ Zamawiający nie określił warunków udziału w postępowaniu. C. Sprecyzowanie kryteriów oceny ofert: 1) w kryterium, w którym Zamawiającemu zależy, aby Wykonawca przedstawił jak najniższy wskaźnik, tj. cena – zostanie zastosowany następujący wzór arytmetyczny:(n:b) x 60 Oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów, pozostałe proporcjonalnie mniej, gdzie:a) n - wartość oferty z najmniejszą wartością, b) b - wartość oferty badanej2) w kryterium, w którym Zamawiającemu zależy, aby Wykonawca przedstawił jak najniższy wskaźnik, tj. czas realizacji – zostanie zastosowany następujący wzór arytmetyczny:(n : b) x 40 Oferta z najkrótszym czasem realizacji otrzyma 40 punktów, pozostałe proporcjonalnie mniej, gdzie:a) n - wskaźnik z najmniejszą wartością, nie mniejszy niż 2,b) b – wskaźnik badany, c) 40 wskaźnik stały W niniejszym kryterium Wykonawca może uzyskać maksymalnie 40 pkt. Za czas realizacji uważa się czas jaki upłynie od momentu telefonicznego zgłoszenia przez Zamawiającego zapotrzebowania na materiały dydaktyczne (niezwłocznie potwierdzonego mailem), do momentu jej dostarczenia do siedziby Zamawiającego. Czas realizacji należy podać zgodnie z formularzem oferty w dniach roboczych. Każdy z Wykonawców musi zaproponować czas realizacji min 2 dni robocze.W przypadku zaoferowania terminu realizacji krótszego niż 2 dni robocze Wykonawca nie otrzyma większej ilości punktów niż 40. Zgodnie z SIWZ zaoferowany czas realizacji nie może być dłuższy niż 7 dni roboczych (w przypadku zaoferowania czasu realizacji dłuższego niż 7 dni roboczych oferta zostanie odrzucona zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp).


Część nr: 4 Nazwa: Dostawa laptopa
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie pracowni rękodzielniczo - krawieckiej dla Centrum Integracji Społecznej w Żorach, działającego w ramach Żorskiego Centrum Organizacji Pozarządowych działającego w ramach Żorskiego Centrum Organizacji Pozarządowych w materiały dydaktyczne i sprzęt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 3d do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39290000-1, 30236000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 25
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Gwarancja 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:A. Termin realizacji zamówienia: dla części 4: do 25 dni roboczych od podpisania umowy – termin wymagany B. Zgodnie z punktem III. 3) ogłoszenia „Wykaz oświadczeń składanych przez Wykonawcę w celu wstępnego potwierdzenia, że nie podlega on wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz spełnia kryteria selekcji” Wykonawca składa tylko oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, ponieważ Zamawiający nie określił warunków udziału w postępowaniu. C. Sprecyzowanie kryteriów oceny ofert: 1) w kryterium, w którym Zamawiającemu zależy, aby Wykonawca przedstawił jak najniższy wskaźnik, tj. cena – zostanie zastosowany następujący wzór arytmetyczny:(n:b) x 60 Oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów, pozostałe proporcjonalnie mniej, gdzie:a) n - wartość oferty z najmniejszą wartością, b) b - wartość oferty badanej2) w kryterium 2, tj. gwarancja ocena punktowa przedstawia się następująco:1) za udzielenie gwarancji wynoszącej od 12 do 23 miesięcy - 0 punktów2) za udzielenie gwarancji wynoszącej 24 miesiące - 40 punktów W niniejszym kryterium Wykonawca może uzyskać maksymalnie 40 pkt. W przypadku zaoferowania okresu gwarancji dłuższego niż 24 miesiące Wykonawca nie otrzyma większej ilości punktów niż 40. Zgodnie z SIWZ zaoferowany okres gwarancji nie może być krótszy niż 12 miesięcy (w przypadku zaoferowania okresu gwarancji krótszego niż 12 miesięcy oferta zostanie odrzucona zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp).






NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję podwykonawcy do wykonania przyłączy elektrycznych zew - Chorzów
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
W związku z prowadzonymi inwestycjami poszukuję firmy podwykonawczej do wykonania przyłączy elektrycznych zew. Prace na terenie Aglomeracji Śląskiej. Budynki użyteczności publicznej. Szczegóły do uzgodnienia po kontakcie mailowym.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI