Przedmiotem zamówienia jest opracowanie graficzne, wykonanie i dostawa do siedziby...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie graficzne, wykonanie i dostawa do siedziby Zamawiającego gadżetów promocyjnych dla Programu Współpracy Transgranicznej Polska-Saksonia 2021 – 2027.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2022-10-28
  • ZamawiającyCentrum Projektów Europejskich
  • Data publikacji ogłoszenia2022-10-20
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00402388
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie graficzne, wykonanie i dostawa do siedziby Zamawiającego gadżetów promocyjnych dla Programu Współpracy Transgranicznej Polska-Saksonia 2021 – 2027.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Projektów Europejskich

1.3.) Oddział zamawiającego: Centrum Projektów Europejskich

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 141681456

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Domaniewska 39a

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-672

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 223783100

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@cpe.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.cpe.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Wsparcie w realizacji programów UE

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przedmiotem zamówienia jest opracowanie graficzne, wykonanie i dostawa do siedziby Zamawiającego gadżetów promocyjnych dla Programu Współpracy Transgranicznej Polska-Saksonia 2021 – 2027.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6473ba5f-4f2a-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00402388

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00059880/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.6 Produkcja i dostawa materiałów promocyjnych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Program Współpracy INTERREG Polska Saksonia 2021-2027

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://www.cpe.gov.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Nie

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1) miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/,
Link do formularzy do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz komunikacji: https://obywatel.gov.pl/nforms/ezamowienia
2) ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal
Adres skrzynki ePUP: /CPE_Warszawa/SkrytkaESP
3) poczty elektronicznej
Adres poczty elektronicznej do komunikacji to: przetargi@cpe.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu: /CPE_Warszawa/SkrytkaESP
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu dostępnym pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi.aspx oraz Regulaminie ePUAP.
4. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, określone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowiązuje się korzystając z miniPortalu przestrzegać postanowień tego regulaminu.
5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do złożenia i wycofania oferty oraz komunikacji wynosi 150 MB.
6. Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.
7. W postępowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna (inna niż oferta Wykonawcy i załączniki do oferty) odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji). Korespondencja przesłana za pomocą tego formularza nie może być szyfrowana. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP).
8. Zamawiający dopuszcza korespondencję elektroniczną (inną niż oferta Wykonawcy i załączniki do oferty) za pomocą poczty elektronicznej, email: przetargi@cpe.gov.pl. Szczegółowo opisane w rozdziale IX.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.10.) Przyczyny odstąpienia od komunikacji elektronicznej:

zamawiający wymaga przedstawienia modelu fizycznego, modelu w skali lub próbki, których nie można przekazać przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (art. 65 ust. 1 pkt 4 ustawy)

3.11.) Sposób nieelektronicznego składania ofert, wniosków, oświadczeń oraz innych dokumentów: Zgodnie z art. 65 ust. 1 pkt 4 Ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający odstępuje od wymagania użycia środków komunikacji elektronicznej w odniesieniu do przedmiotowych środków dowodowych tj. próbek, o których mowa w rozdziale VII, ust. 11 SWZ. Zamawiający tym
samym wymaga przedłożenia próbek za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. –
Prawo pocztowe (Dz. U. z 2022 r. poz. 896), osobiście lub za pośrednictwem posłańca do upływu terminu składania ofert określonego w rozdziale XIII ust. 2 SWZ w zamkniętym opakowaniu na adres:
Centrum Projektów Europejskich Wspólny Sekretariat Programu Współpracy Transgranicznej Polska-Saksonia 2021-2027
ul. Świętego Mikołaja 81, 50-126 Wrocław
Opakowanie z próbkami należy oznaczyć następująco:
„Próbki w postępowaniu o numerze WA.263.37.2022.SSZ
Nie otwierać przed dniem 28.10.2022 r. do godz. 11:00”
b) Próbki, o których mowa w rozdziale VII, ust. 11 nie podlegają uzupełnieniu zgodnie z art. 107 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.
c) Jeżeli Wykonawca nie złoży wymaganych w rozdziale VII, ust. 11 - przedmiotowych środków dowodowych tj. jakiejkolwiek próbki
lub wymagane próbki zostaną złożone po upływie terminu składania ofert określonym, w rozdziale XIII ust. 2 SWZ, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2) lit. c) Ustawy Prawo zamówień publicznych.

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WA.263.37.2022.SSz

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest opracowanie graficzne, wykonanie i dostawa do siedziby Zamawiającego gadżetów promocyjnych dla Programu Współpracy Transgranicznej Polska-Saksonia 2021 – 2027.
Podkładka pod mysz z kalendarzem 200 sztuk
Domek dla owadów z drewna do samodzielnego złożenia 200 sztuk
Puzzle 88-120 elementów 200 sztuk
Smycze konferencyjne 200 sztuk
Identyfikatory konferencyjne 200 sztuk

HARMONOGRAM I WARUNKI REALIZACJI
Przygotowanie wizualizacji
Wykonawca przedstawi Zamawiającemu proponowane modele i kolory materiałów zgodnie z OPZ.
Zamawiający przekaże w ciągu 3 dni od dnia podpisania umowy Wykonawcy niezbędne logotypy i inne informacje potrzebne do przygotowania projektów graficznych i oznakowania materiałów.
Wykonawca przedstawi projekty nadruków/tłoczeń/grawerki w wersji elektronicznej.
Zamawiający może odrzucić wizualizację lub przesłać uwagi. Wykonawca ma obowiązek wprowadzić poprawki zgłaszane przez Zamawiającego.
Procedura przygotowania wizualizacji musi zostać zakończona do 7 dni od dnia przekazania Wykonawcy niezbędnych materiały do realizacji dostawy, przy czym Wykonawca prześle wizualizacje maksymalnie do 5 dni od dnia przekazania ww. materiałów.

Dostarczenie materiałów
W ciągu 21 dni od zaakceptowania ostatecznej wizualizacji przedmiotów, Wykonawca dostarczy materiały na adres: ul. Św. Mikołaja 81, Wrocław.
Zamawiający sprawdzi materiały pod kątem jakościowym i ilościowym.
W przypadku wad w dostarczonym zamówieniu, Zamawiający zgłosi uwagi w ciągu 5 dni od dnia dostarczenia ostatniego przedmiotu. Wykonawca ma obowiązek w ciągu 3 dni zabrać wadliwe materiały i uzupełnić o nowe bez wad jakościowych lub uzupełnić materiały w przypadku braków ilościowych w terminie 10 dni od zgłoszenia przez Zamawiającego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Łączna cena brutto zamówienia (C) – w ramach niniejszego kryterium Wykonawcom zostaną przypisane punkty w skali od 0 do 80
Najwyższą liczbę punktów – 80, otrzyma oferta zawierająca najniższą cenę brutto za wykonanie niniejszego zamówienia a pozostali odpowiednio mniej wg wzoru:
Najniższa łączna cena brutto zamówienia
--------------------------------------------------- x 80 pkt = liczba punktów oferty ocenianej
Łączna cena brutto oferty ocenianej
Sposób wyliczenia ceny oferty określony został w formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.
Wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do 2 miejsc po przecinku.

Uwaga: Zgodnie z zasadami kwalifikowalności programu cena jednostkowa danego artykułu promocyjnego nie może przekroczyć 50€ (nie dot. poz. 1-5 formularza ofertowego). W przypadku przekroczenia ceny jednostkowej 50€ brutto Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Rozporządzenie delegowane Komisji (UE) nr 481/2014 z dnia 4 marca 2014 r., Artykuł 2 pkt. 2 b.
Zostanie przyjęty średni kurs Euro NBP na dzień ogłoszenia zamówienia.

2. Ocena jakościowa - ocena w kryterium jakościowym będzie dokonana na podstawie oceny przedstawionych wraz z ofertą próbek materiałów informacyjno-promocyjnych (J).
Każda próbka oceniona zostanie osobno przez członka komisji przetargowej (minimum 3 osoby oceniające) i uzyska odpowiednio od 1 do 10 punktów w ramach następujących podkryteriów:
1) pozycja nr 2 domek dla owadów: jakość materiałów i estetyka wykonania próbki: zarówno domku jaki i opakowania, brak zadrapań, uszkodzeń, pęknięć, staranność wykonania poszczególnych elementów, estetyczny wygląd po złożeniu – brak elementów niewymiarowych, wystających poza konstrukcję domku, niepasujących do siebie, brak odkształceń opakowania, brak przebarwień na elementach drukowanych, spasowanie elementów składowych domku, jakość materiału 1-10 pkt;
2) pozycja nr 3 puzzle reklamowe: staranność i estetyka wykonania próbki: zarówno puzzli jak i opakowania brak zadrapań, uszkodzeń, rozdarć, staranność wykonania poszczególnych elementów, równość wykrojenia puzzli, brak odkształceń opakowania, brak przebarwień na elementach drukowanych, jakość materiału, , spasowanie elementów/puzzli,: 1-10 pkt
Następnie suma uzyskanych punktów w poszczególnych podkryteriach zostanie podzielona przez liczbę osób oceniających – minimum 3 osoby.
Wraz z ofertą wykonawca zobowiązany jest złożyć po jednej oznakowanej próbce pozycji: 2 i 3 opisu przedmiotu zamówienia. Załączone do oferty próbki muszą spełniać wymagania określone w OPZ z wyjątkiem nadruków/grawerów itp. oraz znaków graficznych. Zamawiający dopuści do oceny próbki poglądowe/przykładowe z oznakowaniem jakiejkolwiek innej firmy. Zamawiający dopuści do oceny próbki poglądowe tzn. z oznakowaniem w innej niż wymagana w OPZ ilości kolorów nadruku, wielkości, umiejscowieniu itp. Zamawiający nie dopuszcza różnicy rozmiaru próbek. Wszystkie złożone próbki muszą być opakowane zgodnie z warunkami wskazanymi w opisie przedmiotu zamówienia. Próbka składana jest w celu dokonania oceny jakościowej oferowanych produktów. Próbka nie będzie podlegała uzupełnieniu. Brak złożenia próbki na dzień składania ofert bądź złożenie próbki niezgodnej z wymaganiami Zamawiającego skutkować będzie odrzuceniem oferty.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Ocena jakościowa

4.3.6.) Waga: 20,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1.1 zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia warunku
w powyższym zakresie.
1.2 uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
1.3 sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
1.4 zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi wykaz wykonanych dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie potwierdzający wykonanie w tym okresie co najmniej dwóch dostaw polegających na opracowaniu graficznym, wykonaniu i dostawie do siedziby Zamawiającego gadżetów promocyjnych wraz z podaniem przedmiotu zamówienia, dat wykonania, podmiotu, na rzecz którego dostawa została wykonana, wraz z załączeniem dowodów, że została wykonana lub jest wykonywana należycie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu wykazania braku podstaw wykluczenia, określonych w rozdziale VII pkt 2 Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wraz z ofertą
złożyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału i niepodleganiu wykluczeniu z postępowania w zakresie wskazanym odpowiednio w Załączniku nr 3 do SWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału i nie podlega wykluczeniu z postępowania.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa powyżej składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia z postępowania.
Szczegółowo opisane w rozdziale XV SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują:
wykaz wykonanych dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie potwierdzający wykonanie w tym okresie co najmniej dwóch dostaw polegających na opracowaniu graficznym, wykonaniu i dostawie do siedziby Zamawiającego gadżetów promocyjnych wraz z podaniem przedmiotu zamówienia, dat wykonania, podmiotu, na rzecz którego usługa została wykonana, wraz z załączeniem dowodów, że została wykonana lub jest wykonywana należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy (wg wzoru określonego w załączniku nr 5 do SWZ ). UWAGA: Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

11. Przedmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują: po 1 sztuce próbki z asortymentu wyszczególnionego w opisie przedmiotu zamówienia w poz. 2 i 3 stanowiącym zał. nr 1 do umowy stanowiącej zał. nr 4 do SWZ, tj.: domek dla owadów z drewna do samodzielnego złożenia i puzzle 88-120 elementów. Załączone do oferty próbki muszą spełniać wymagania określone w OPZ z wyjątkiem nadruków/grawerów itp. oraz znaków graficznych. Zamawiający dopuści do oceny próbki poglądowe/przykładowe z oznakowaniem jakiejkolwiek innej firmy. Zamawiający dopuści do oceny próbki poglądowe tzn. z oznakowaniem w innej niż wymagana w OPZ ilości kolorów nadruku, wielkości, umiejscowieniu itp. Zamawiający nie dopuszcza różnicy rozmiaru próbek. Wszystkie złożone próbki muszą być opakowane zgodnie z warunkami wskazanymi w opisie przedmiotu zamówienia. Próbka składana jest w celu dokonania oceny jakościowej oferowanych produktów. Próbka nie będzie podlegała uzupełnieniu. Brak złożenia próbki na dzień składania ofert bądź złożenie próbki niezgodnej z wymaganiami Zamawiającego skutkować będzie odrzuceniem oferty.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Dokumenty składające się na ofertę muszą być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy lub umocowane przez te osoby do reprezentowania wykonawcy. Zamawiający wymaga, w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania:
1) przedstawienia odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, albo
2) wskazania danych umożliwiających dostęp do wyżej wymienionych dokumentów i za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, albo
3) przedstawienia pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania wykonawcy, jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie nie wynika z dokumentów o których mowa w odpisie z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru.
Zapisy stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Prawo zamówień publicznych lub podwykonawcy nie będącego podmiotem udostępniającym zasoby na takich zasadach.
Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby składa wraz z ofertą zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienia, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. W przypadku wykonawców występujących wspólnie konieczne jest złożenie oświadczenia o którym mowa w art. 117 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, podpisane wspólnie przez wykonawców

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o wykonanie zamówienia warunek określony w rozdziale VII pkt 1 SWZ musi zostać spełniony przez co najmniej jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wykonawca ten wykaże posiadanie łącznego doświadczenia określonego w tym warunku (tj.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości sumowania doświadczenia Wykonawców) i wykona usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. Ocena spełnienia ww. warunków odbywać się będzie metodą spełnia/nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki.
Niespełnienie warunku określonego w rozdziale VII pkt 1 niniejszej SWZ skutkować będzie odrzuceniem Wykonawcy w postępowaniu. W celu wykazania braku podstaw wykluczenia, określonych w rozdziale VII pkt 2, Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wraz z ofertą złożyć następujące dokumenty: aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału i niepodleganiu wykluczeniu z postępowania w zakresie wskazanym odpowiednio w Załączniku nr 3 do SWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału i nie podlega wykluczeniu z postępowania. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w rozdziale VII pkt 8.1 SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia z postępowania. Do oferty należy dołączyć: Wstępne oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania - wzór oświadczenia o spełnieniu warunków udziału i niepodleganiu wykluczeniu z postępowania stanowi Załącznik nr 3 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o spełnieniu warunków udziału i niepoleganiu wykluczeniu z postępowania składa każdy z Wykonawców (podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub
profilem zaufanym lub podpisem osobistym). Oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy PZP – w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – do wykorzystania wzór, stanowiący Załącznik nr 7 (podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub profilem zaufanym lub podpisem osobistym). Ofertę, oświadczenia zaleca się
sporządzić na drukach stanowiących załączniki do SWZ. Oferta oraz oświadczenie o spełnieniu warunków udziału i niepodleganiu wykluczeniu oraz oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy PZP muszą być złożone w oryginale. Pełnomocnictwo do złożenia oferty musi być złożone w oryginale w takiej samej formie, jak składana oferta (tj. w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii (skanu) (......) Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia (np. spółki cywilne, konsorcja), zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy PZP, zobowiązani są ustanowić pełnomocnika. Z treści pełnomocnictwa winno jednoznacznie wynikać prawo pełnomocnika do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w imieniu Wykonawcy. Dokument ten winien być podpisany przez osobę/osoby uprawnioną(-e) do jego udzielenia tj. zgodnie z formą reprezentacji każdego z Wykonawców (podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub profilem zaufanym lub podpisem osobistym). W przypadku wspólników spółki cywilnej dopuszczalne jest przedłożenie umowy spółki cywilnej, z której wynika zakres i sposób prezentacji, a w przypadku konsorcjum przedłożenie umowy konsorcjum. Doprecyzowanie w rozdziale VII i XII SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia określono w dokumentach postępowania w tym w szczególności w załączniku nr 4 do specyfikacji warunków zamówienia - wzorze umowy.
Poniżej treść § 9 wzoru umowy określającego rodzaj i zakres zmian oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wszelkie zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności, z wyjątkiem zmian osób wskazanych w § 3 ust. 9, do czego wystarczające jest pisemne powiadomienie drugiej Strony.
2. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany postanowień umowy w zakresie dotyczącym warunków wykonywania umowy, wynagrodzenia nie więcej niż o 10% w stosunku do określonego w § 4 ust. 1 i terminu określonego w § 2 ust. 1 – nie dłużej niż o 14 dni w przypadkach:
1) gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Przedmiotu umowy;
2) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian organizacyjnych po stronie po stronie Zamawiającego, w tym w szczególności w jego strukturze organizacyjnej
3) gdy wynikną rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można będzie usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej postanowień;
4) wystąpienia siły wyższej.
3. W przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w ust. 2, Strona umowy zainteresowana wprowadzeniem zmiany przedkłada drugiej Stronie pisemny wniosek o dokonanie zmian wraz ze wskazaniem okoliczności uzasadniających ich wprowadzenie. Niezwłocznie po otrzymaniu wniosku Strony podejmą decyzję w przedmiocie wprowadzenia proponowanych zmian w trybie przewidzianym w ust. 1.
4. Warunkiem wprowadzenia zmian jest zaistnienie okoliczności opisanych w ust. 2 oraz wystąpienie strony powołującej się na warunek z wnioskiem, o którym mowa w ust. 3.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-10-28 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę składa się za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i na miniPortalu, link do formularza: https://obywatel.gov.pl/nforms/ezamowienia, próbki na adres: Centrum Projektów Europejskich Wspólny Sekretariat Programu Współpracy Transgranicznej Polska-Saksonia, ul. Świętego Mikołaja 81, 50-126 Wrocław

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-10-28 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-11-26

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców, wobec których zachodzą podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 7 ust. 1 pkt 1-5 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, tj. :
1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3.
Wykluczenie następuje na okres trwania okoliczności określonych powyżej. W przypadku wykonawcy lub uczestnika konkursu wykluczonego na podstawie powyższych przesłanek, zamawiający odrzuca wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielnie zamówienia publicznego lub ofertę takiego wykonawcy lub uczestnika konkursu, nie zaprasza go do złożenia oferty wstępnej, oferty podlegającej negocjacjom, oferty dodatkowej, oferty lub oferty ostatecznej, nie zaprasza go do negocjacji lub dialogu, a także nie prowadzi z takim wykonawcą negocjacji lub dialogu, odrzuca wniosek o dopuszczenie do udziału w konkursie, nie zaprasza do złożenia pracy konkursowej lub nie przeprowadza oceny pracy konkursowej, odpowiednio do trybu stosowanego do udzielenia zamówienia publicznego oraz etapu prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję firmy do wykonania prac wykończeniowych w nowym budynku szkoły - Gołotczyzna
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania26-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Firma poszukuje podwykonawcy do wykonania prac wykończeniowych. Inwestycja na terenie m.Gołotczyzna - budowa szkoły. Proszę o przesłanie oferty.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI