Poprawa warunków dydaktycznych dla uczniów w szkołach na terenie Gminy Kościan -

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Poprawa warunków dydaktycznych dla uczniów w szkołach na terenie Gminy Kościan - doposażenie pracowni przedmiotowych
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKościan
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2019-09-05
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Kościan
  • Data publikacji ogłoszenia2019-08-26
  • Numer ogłoszenia589814-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 589814-N-2019 z dnia 2019-08-26 r.

Gmina Kościan: Poprawa warunków dydaktycznych dla uczniów w szkołach na terenie Gminy Kościan - doposażenie pracowni przedmiotowych
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Projekt objęty jest współfinansowaniem ze środków Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 Oś priorytetowa 8: Edukacja Działanie 8.1. Ograniczenie i zapobieganie przedwczesnemu kończeniu nauki szkolnej oraz wyrównanie dostępu do edukacji przedszkolnej i szkolnej Poddziałanie 8.1.2. Kształcenie ogólne - projekty konkursowe
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kościan, krajowy numer identyfikacyjny 41105058600000, ul. ul. Młyńska  15 , 64-000  Kościan, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 655 121 001, e-mail agnieszkamackowiak@gminakoscian.pl, faks 655 120 315.
Adres strony internetowej (URL): www.gminakoscian.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.gminakoscian.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej
Adres:
Urząd Gminy Kościan, ul. Młyńska 15, 64-000 Kościan

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Poprawa warunków dydaktycznych dla uczniów w szkołach na terenie Gminy Kościan - doposażenie pracowni przedmiotowych
Numer referencyjny: ZP.272.13.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
Nie zastrzega
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
Wszystkie części


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu Planuje się doposażenie w każdej szkole (2 szkoły): pracowni matematycznej, pracowni biologicznej, pracowni fizycznej, pracowni geograficznej, pracowni chemicznej oraz pracowni przyrodniczej (łącznie 12 pracowni). Część 1 pn. „Dostawa pomocy naukowych” W zakres zamówienia wchodzi dostawa takich pomocy naukowych jak: Mikroskop z podłączeniem do komputera – szt. 2, Fartuchy laboratoryjne – szt. 60, Apteczka z wyposażeniem – szt. 2, Tacki, deski do krojenia – szt. 30, Mikroskopy optyczne (szkolne, stereoskopowe) – szt. 30, Mikroskopy terenowe – szt. 20, Waga laboratoryjna – szt. 2, Skalpele , nożyczki – 30 zestawów, Lornetki - 30 szt., lupy – 30 szt., Ciśnieniomierz – 2 szt, Czerpak do pobierania próbek wody – 30 szt, Termometry laboratoryjne – 30 szt., Pęsety – 30 szt., Zestaw preparatów mikroskopowych – bezkręgowce – 30 zestawów, Zestaw preparatów mikroskopowych – rośliny jadalne 30 zestawów, Zestaw preparatów mikroskopowych – tkanki ssaków 30 zestawów, Zestaw preparatów mikroskopowych – grzyby 30 zestawów, Zestaw preparatów mikroskopowych – tkanki człowieka zdrowe - 30 zestawów, Zestaw preparatów mikroskopowych – tkanki człowieka zmienione chorobowo - 30 zestawów, Zestaw preparatów mikroskopowych – preparaty zoologiczne - 30 zestawów, Model szkieletu człowieka – 2 szt. , Model serca – 20 szt. , Model skóry człowieka – 2 szt., Model budowy anatomicznej człowieka – 2 szt, Akwarium do hodowli roślin wodnych – 2 szt., Cyfrowe, mobilne laboratorium biologiczno-chemiczne – 4 szt., Dygestorium – 2 szt. , Tace laboratoryjne – 30 szt., Butelki do roztworów z doszlifowanym korkiem – 60 szt., Palniki gazowe – 30 szt. , Szczypce metalowe – 60 szt. , Waga laboratoryjna z dokładnością do 0,1g – 20 szt., Podnośniki – 20 szt., Zlewki różnej wielkości – 30 kpl., Bagietki – 60 szt., Termometry laboratoryjne – 30 szt., Rozdzielacze – 30 szt., Parownica porcelanowa – 30 szt., Tryskawki – 30 szt., Elektrody grafitowe – 30 szt., Łyżki laboratoryjne – 60 szt., Łyżki do spalań – 30 szt., Korki do probówek z otworem – 60 szt., Kolba okrągło denna – 30 szt., Kolba stożkowa – 30 szt., Cylinder miarowy plastikowy wysoki – 30 szt, moździerz porcelanowy z tłuczkiem 100mm – 30 szt., Bibuła laboratoryjna – 2 opakowania, Parafilm – 2 szt., Metale, niemetale, tlenki, wodorotlenki, kwasy, sole, alkohole, cukry – 2 zestawy, Białka, albumina – 2 szt., Szczotki laboratoryjne – 10 szt., Modele do budowania cząsteczek – 2 zestawy, Tabela rozpuszczalności - plansza – 2 szt, Pipety Pasteura – 2 zestawy, Probówki - 10 sztuk – 20 zestawów, Butelka z zakraplaczem – 30 szt., Szalki Petriego – 60 szt., Statyw – 10 szt., zestaw szkiełek nakrywkowych – 10 zestawów, suszarka na szkło laboratoryjne – 2 szt., okulary ochronne – 60 szt., Fartuch laboratoryjny – 60 szt., Szafa (metalowa z odciągiem) na odczynnik – 2 szt., Cyfrowe, mobilne laboratorium uniwersalne – 4 szt., wskaźnik laserowy – 2 szt., Suwmiarki – 10 szt., Palniki gazowe – 30 szt., Taśma miernicza – 4 szt, Pudelko z opiłkami ferromagnetycznymi – 4 szt., Zestaw magnesów 28 elementów – 2 zestawy, Zestaw soczewek – 2 zestawy, Lusterko wklęsło wypukłe – 4 szt. , pryzmat akrylowy lub szklany – 4 szt., Samochodzik -zabawka z napędem elektrycznym o zasilaniu bateryjnym – 2 szt., Zasilacz prądu stałego o możliwym poborze prądu 3A z zabezpieczeniem przeciw przeciążeniowym – 2 szt., Mierniki uniwersalne z osobnym gniazdem 10A wyposażone możliwość pomiaru temperatury – 4 szt., rurka do demonstracji zjawiska konwekcji – 2 szt., Generator van de Graaffa – 2 szt., Teleskop – 2 szt., Statyw Z wyposażeniem – 2 szt., Izolowane przewody (komplet 10 szt) – 4 kpl., Opornik (10 sztuk) – 2 kpl. , Żarówki miniaturowe 3,5 V – 20 szt., Oprawka do żarówek miniaturowych – 20 szt., Dioda LED – 20 szt., magnes neodymowy – 20 szt., Pojemnik próżniowy z pompką – 2 szt., Szkła optyczne (zestaw) – 2 zestawy, Sprężynka „slinky" – 2 szt., GPS – 2 szt., Kompas – 50 szt., nawigacja satelitarna – 2 szt., Atlasy – 50 szt. , Mapy ścienne świata – ogólno geograficzna – 2 szt., Mapy ścienne świata – klimatyczna – 2 szt., Mapa ścienna – Europa – 2 szt., Mapa ścienna – Ameryki – 2 szt., mapy ścienne Arktyki i Antarktyki – 2 szt., wspólna mapa dla wszystkich trzech elementów (tektoniki i płyt litosfery) 2 szt., Globus uczniowski – 50 szt., Globus w większej skali – 2 szt., Globus indukcyjny – 2 szt., Tellurium lub inny model przedstawiający wzajemne relacje Ziemi, Słońca i Księżyca 2 szt., Mapy topograficzne najbliższej okolicy – 30 szt., Plan miasta, w którym znajduje się szkoła lub innego najbliższego oraz plan Paryża, Londynu lub innej światowej metropolii – 30 szt., okazy skał i minerałów oraz przykłady skamieniałości – 2 szt., Tablica „Profile glebowe" – 2 szt., Mapy turystyczne różnych regionów Polski i Europy – 30 szt., Mapy samochodowe Polski, regionów Polski i Europy – 30 szt., dane statystyczne w formie publikacji (np. roczniki statystyczne) – 30 szt., Mapy ścienne Polski - podział administracyjny, ogólno geograficzna – 4 szt., Publikacje albumowe – 4 szt., Teleskop – 2 szt., Cyfrowe, mobilne laboratorium do fizyki, zestaw matematycznych gier dydaktycznych i logicznych – 4 zest., Bryły geometryczne – zestaw – 2 zestawy, siatki brył i figur geometrycznych – 2 zestawy, Pracownia mat. Bryły nieregularne – 2 zestawy, Pracownia mat. Zestawy tablicowe/plansze dydaktyczne – 2 zestawy, Zestaw miar – 2 zestawy, Lupa – 60 szt., Pudełko do obserwacji okazów (z 2 lupami) – 30 szt. , Lornetka – 30 szt., Mikroskop z podłączeniem do komputera – 10 szt., Zestaw preparatów do mikroskopowych - tkanki ssaków 2 zestawy, Zestaw preparatów do mikroskopowych - co żyje w kropli wody – 2 zestawy, Zestaw preparatów do mikroskopowych - tkanki człowieka – 2 zestawy, Zestaw preparatów do mikroskopowych - preparaty zoologiczne – 2 zestawy, Zestaw preparatów do mikroskopowych – przyroda – 2 zestawy, Zestaw preparatów do mikroskopowych biologicznych – 2 zestawy, Taśma miernicza – 2 szt., Stoper – 2 szt., Termometr zaokienny – 2 szt., Kompas – 10 szt., Deszczomierz – 2 szt., Barometr – 2 szt. , Wiatromierz – 2 szt., Zestaw siłomierzy – 2 zestawy, Zestaw pałeczek do elektryzowania – 5 zestawy, Przewodniki i izolatory – 10 szt., Izolowane przewody do 45 cm – 2 kpl., Baterie o różnej sile elektromotorycznej – 2 zestawy, zestaw magnesów -28 elementów – 2 zestawy, pudełko z opiłkami ferromagnetycznymi – 2 szt., Magnesy neodymowe – 10 szt., Igła magnetyczna – 2 szt., Zestaw soczewek – 2 zestawy, Zestaw optyczny - mieszanie barw - krążek Newtona – 2 szt., Zestaw kostek o różnych objętościach i równych masach – 2 zestawy, Piłeczki różnych rozmiarów i różnym stopniu sprężystości. – 2 zestawy, Latarka z żarówką o dużej mocy i laserem czerwonym – 10 szt., Zestaw skali minerałów – 2 zestawy, Ciśnieniomierz – 2 szt., Zlewki różnej wielkości – 2 szt, Butelki z zakraplaczem – 4 szt., Statyw – 2 szt., Pęseta – 30 szt., Pudełko plastikowe na preparaty – 10 szt., Wskaźniki pH – 2 zestawy, Zestaw akwarystyczne – 2 zestawy, Przenośny zestaw do badania wody – 2 zestawy, Rękawiczki lateksowe – 2 opakowania, Czajnik elektryczny bezprzewodowy z regulacja temperatury – 2 szt., Listwa zasilająca – 2 szt., Globus indukcyjny – 2 szt., Globus fizyczny – 2 szt., Globus fizyczny duży – 2 szt., Globus konturowy podświetlany – 2 szt., Polska mapa ścienna, fizyczna. – 2 szt., Świat - mapa fizyczna – 2 szt., Europa - mapa fizyczna – 2 szt, Krajobraz świata – mapa – 2 szt., Krajobraz świata – mapa, Ochrona przyrody w Polsce-mapa – 2 szt., mapy topograficzne najbliższej okolice – 30 szt., obrotowa mapa nieba – 30 szt., Model szkieletu człowieka skala 1:1 – 2 szt., szkielet człowieka z ruchomymi elementami skala 1:2 – 2 szt., Modele ; szkielet ryby, płaza, gada, ptaka, ssaka – 2 zestawy, Fantom - dziecinny manekin ratowniczy – 2 szt., Plansza roślin trujących – 2 szt., Plansza grzyby trujące – 2 szt., Plansze obrazujące zmysły człowieka – 2 szt. , Plansza wskaźników biologicznych środowiska, skala porostowa – 2 szt. , Plansza budowa kwiatu, rodzaje kwiatostanów, rodzaje liści i korzeni – 2 szt., Plansze etapów rozwoju człowieka – 2 szt., Plansze rodzajów chmur – 2 szt., Plansze obiegu wody w przyrodzie – 2 szt. , Przewodnik do rozpoznawania drzew – 30 szt., Przewodnik do rozpoznawania zwierząt – 30 szt., Atlas pogoda i klimat – 30 szt., Atlas ptaków w Polsce – 10 szt., Atlas owadów – 10 szt. , Atlas grzybów – 10 szt., Atlas minerałów, kamieni szlachetnych i skał – 10 szt., Atlas zwierząt chronionych w Polsce – 4 szt., Atlas roślin chronionych w Polsce – 10 szt., Atlas geograficzny – 30 szt., Atlas przyrodniczy – 30 szt., Mały atlas anatomiczny – 30 szt., Przewodnik do rozpoznawania grzybów – 10 szt., Magnesy do tablicy – 4 opakowania, Strzykawki jednorazowe – 60 szt. Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w załączniku nr 4 do SIWZ Część 2 pn: „Dostawa sprzętu IT” W zakres zamówienia wchodzi dostawa: - Laptopy – 8 szt. - Monitor interaktywny dotykowy ze statywem – 2 szt. - Drukarka 3D – 1 szt - Aparat fotograficzny – 2 szt. - Odtwarzacz CD z głośnikami – 2 szt. - Monitor interaktywny dotykowy – 2 szt. Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w załączniku nr 6 do SIWZ

II.5) Główny kod CPV: 39162100-6
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
30236000-2
32420000-3
30213100-6
32322000-6


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: Część 1 zamówienia: Termin realizacji: najkrótszy termin realizacji zamówienia - 5 dni roboczych od dnia podpisania umowy, natomiast najdłuższy termin - 13 dni roboczych od dnia podpisania umowy Część 2 zamówienia: Termin realizacji: najkrótszy termin realizacji zamówienia - 5 dni roboczych od dnia podpisania umowy, natomiast najdłuższy termin - 13 dni roboczych od dnia podpisania umowy
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Formularz ofertowy- załącznik nr 1do SIWZ wraz z właściwym formularzem cenowym załącznik nr 1a lub/i 1b., 2. Pełnomocnictwo, o którym mowa w art. 23 ust 2 ustawy PZP (jeżeli dotyczy) 3. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą (jeżeli dotyczy) 4. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa wart. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Termin 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Istotna zmiana postanowień Umowy w stosunku do treści Oferty Wykonawcy możliwa jest wyłącznie w przypadkach określonych w art. 144 ust. 1 pkt 2)-6) ustawy Pzp
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-09-05, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Informacja RODO Zgodnie z art. 13 ust.1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:  administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Kościan, ul. Młyńska 15, 64-000 Kościan;  w sprawach związanych z Pana/Pani danymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail iod@comp-net.pl;  Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia pn. „Poprawa warunków dydaktycznych dla uczniów w szkołach na terenie Gminy Kościan - doposażenie pracowni przedmiotowych”  odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz.1986), dalej „ustawa Pzp” - art. 139 ust. 3 ustawy Pzp, - przepisy ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 1764 ze zm. ), - przepisy właściwe dla instytucji kontrolnych wobec zamawiającego.  Dane osobowe będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy a następnie przez 5 lat, albo 10 lat w przypadku zamówień współfinansowanych ze środków UE, począwszy od 1 stycznia roku kalendarzowego następującego po zakończeniu okresu obowiązywania umowy, chyba że niezbędny będzie dłuższy okres przetwarzania, np. z uwagi na obowiązki archiwizacyjne, dochodzenie roszczeń lub inny obowiązek wymagany przez przepisy prawa powszechnie obowiązującego. Okresy te dotyczą również Wykonawców, którzy złożyli oferty i nie zostały one uznane, jako najkorzystniejsze (nie zawarto z tymi Wykonawcami umowy)  obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;  w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;  posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO Od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku gdy wniesienie żądania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole i załącznikach do protokołu, zamawiający nie udostępnia tych danych zawartych w protokole i w załącznikach do protokołu, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679 Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego. − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;  nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowaw art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Zgodnie z art. 8a. ust. 5 ustawy Pzp. zamawiający informuje o następujących ograniczeniach opisanych w przedmiotowej ustawie a wynikających z art. 8a ust. 2 i 4 oraz art. 97 ust. 1a ustawy Pzp.: Art. 8a ust. 2. W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. Art. 8 a ust. 4 Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. Art. 97 ust. 1 a W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Dostawa pomocy naukowych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:W zakres zamówienia wchodzi dostawa takich pomocy naukowych jak: Mikroskop z podłączeniem do komputera – szt. 2, Fartuchy laboratoryjne – szt. 60, Apteczka z wyposażeniem – szt. 2, Tacki, deski do krojenia – szt. 30, Mikroskopy optyczne (szkolne, stereoskopowe) – szt. 30, Mikroskopy terenowe – szt. 20, Waga laboratoryjna – szt. 2, Skalpele , nożyczki – 30 zestawów, Lornetki - 30 szt., lupy – 30 szt., Ciśnieniomierz – 2 szt, Czerpak do pobierania próbek wody – 30 szt, Termometry laboratoryjne – 30 szt., Pęsety – 30 szt., Zestaw preparatów mikroskopowych – bezkręgowce – 30 zestawów, Zestaw preparatów mikroskopowych – rośliny jadalne 30 zestawów, Zestaw preparatów mikroskopowych – tkanki ssaków 30 zestawów, Zestaw preparatów mikroskopowych – grzyby 30 zestawów, Zestaw preparatów mikroskopowych – tkanki człowieka zdrowe - 30 zestawów, Zestaw preparatów mikroskopowych – tkanki człowieka zmienione chorobowo - 30 zestawów, Zestaw preparatów mikroskopowych – preparaty zoologiczne - 30 zestawów, Model szkieletu człowieka – 2 szt. , Model serca – 20 szt. , Model skóry człowieka – 2 szt., Model budowy anatomicznej człowieka – 2 szt, Akwarium do hodowli roślin wodnych – 2 szt., Cyfrowe, mobilne laboratorium biologiczno-chemiczne – 4 szt., Dygestorium – 2 szt. , Tace laboratoryjne – 30 szt., Butelki do roztworów z doszlifowanym korkiem – 60 szt., Palniki gazowe – 30 szt. , Szczypce metalowe – 60 szt. , Waga laboratoryjna z dokładnością do 0,1g – 20 szt., Podnośniki – 20 szt., Zlewki różnej wielkości – 30 kpl., Bagietki – 60 szt., Termometry laboratoryjne – 30 szt., Rozdzielacze – 30 szt., Parownica porcelanowa – 30 szt., Tryskawki – 30 szt., Elektrody grafitowe – 30 szt., Łyżki laboratoryjne – 60 szt., Łyżki do spalań – 30 szt., Korki do probówek z otworem – 60 szt., Kolba okrągło denna – 30 szt., Kolba stożkowa – 30 szt., Cylinder miarowy plastikowy wysoki – 30 szt, moździerz porcelanowy z tłuczkiem 100mm – 30 szt., Bibuła laboratoryjna – 2 opakowania, Parafilm – 2 szt., Metale, niemetale, tlenki, wodorotlenki, kwasy, sole, alkohole, cukry – 2 zestawy, Białka, albumina – 2 szt., Szczotki laboratoryjne – 10 szt., Modele do budowania cząsteczek – 2 zestawy, Tabela rozpuszczalności - plansza – 2 szt, Pipety Pasteura – 2 zestawy, Probówki - 10 sztuk – 20 zestawów, Butelka z zakraplaczem – 30 szt., Szalki Petriego – 60 szt., Statyw – 10 szt., zestaw szkiełek nakrywkowych – 10 zestawów, suszarka na szkło laboratoryjne – 2 szt., okulary ochronne – 60 szt., Fartuch laboratoryjny – 60 szt., Szafa (metalowa z odciągiem) na odczynnik – 2 szt., Cyfrowe, mobilne laboratorium uniwersalne – 4 szt., wskaźnik laserowy – 2 szt., Suwmiarki – 10 szt., Palniki gazowe – 30 szt., Taśma miernicza – 4 szt, Pudelko z opiłkami ferromagnetycznymi – 4 szt., Zestaw magnesów 28 elementów – 2 zestawy, Zestaw soczewek – 2 zestawy, Lusterko wklęsło wypukłe – 4 szt. , pryzmat akrylowy lub szklany – 4 szt., Samochodzik -zabawka z napędem elektrycznym o zasilaniu bateryjnym – 2 szt., Zasilacz prądu stałego o możliwym poborze prądu 3A z zabezpieczeniem przeciw przeciążeniowym – 2 szt., Mierniki uniwersalne z osobnym gniazdem 10A wyposażone możliwość pomiaru temperatury – 4 szt., rurka do demonstracji zjawiska konwekcji – 2 szt., Generator van de Graaffa – 2 szt., Teleskop – 2 szt., Statyw Z wyposażeniem – 2 szt., Izolowane przewody (komplet 10 szt) – 4 kpl., Opornik (10 sztuk) – 2 kpl. , Żarówki miniaturowe 3,5 V – 20 szt., Oprawka do żarówek miniaturowych – 20 szt., Dioda LED – 20 szt., magnes neodymowy – 20 szt., Pojemnik próżniowy z pompką – 2 szt., Szkła optyczne (zestaw) – 2 zestawy, Sprężynka „slinky" – 2 szt., GPS – 2 szt., Kompas – 50 szt., nawigacja satelitarna – 2 szt., Atlasy – 50 szt. , Mapy ścienne świata – ogólno geograficzna – 2 szt., Mapy ścienne świata – klimatyczna – 2 szt., Mapa ścienna – Europa – 2 szt., Mapa ścienna – Ameryki – 2 szt., mapy ścienne Arktyki i Antarktyki – 2 szt., wspólna mapa dla wszystkich trzech elementów (tektoniki i płyt litosfery) 2 szt., Globus uczniowski – 50 szt., Globus w większej skali – 2 szt., Globus indukcyjny – 2 szt., Tellurium lub inny model przedstawiający wzajemne relacje Ziemi, Słońca i Księżyca 2 szt., Mapy topograficzne najbliższej okolicy – 30 szt., Plan miasta, w którym znajduje się szkoła lub innego najbliższego oraz plan Paryża, Londynu lub innej światowej metropolii – 30 szt., okazy skał i minerałów oraz przykłady skamieniałości – 2 szt., Tablica „Profile glebowe" – 2 szt., Mapy turystyczne różnych regionów Polski i Europy – 30 szt., Mapy samochodowe Polski, regionów Polski i Europy – 30 szt., dane statystyczne w formie publikacji (np. roczniki statystyczne) – 30 szt., Mapy ścienne Polski - podział administracyjny, ogólno geograficzna – 4 szt., Publikacje albumowe – 4 szt., Teleskop – 2 szt., Cyfrowe, mobilne laboratorium do fizyki, zestaw matematycznych gier dydaktycznych i logicznych – 4 zest., Bryły geometryczne – zestaw – 2 zestawy, siatki brył i figur geometrycznych – 2 zestawy, Pracownia mat. Bryły nieregularne – 2 zestawy, Pracownia mat. Zestawy tablicowe/plansze dydaktyczne – 2 zestawy, Zestaw miar – 2 zestawy, Lupa – 60 szt., Pudełko do obserwacji okazów (z 2 lupami) – 30 szt. , Lornetka – 30 szt., Mikroskop z podłączeniem do komputera – 10 szt., Zestaw preparatów do mikroskopowych - tkanki ssaków 2 zestawy, Zestaw preparatów do mikroskopowych - co żyje w kropli wody – 2 zestawy, Zestaw preparatów do mikroskopowych - tkanki człowieka – 2 zestawy, Zestaw preparatów do mikroskopowych - preparaty zoologiczne – 2 zestawy, Zestaw preparatów do mikroskopowych – przyroda – 2 zestawy, Zestaw preparatów do mikroskopowych biologicznych – 2 zestawy, Taśma miernicza – 2 szt., Stoper – 2 szt., Termometr zaokienny – 2 szt., Kompas – 10 szt., Deszczomierz – 2 szt., Barometr – 2 szt. , Wiatromierz – 2 szt., Zestaw siłomierzy – 2 zestawy, Zestaw pałeczek do elektryzowania – 5 zestawy, Przewodniki i izolatory – 10 szt., Izolowane przewody do 45 cm – 2 kpl., Baterie o różnej sile elektromotorycznej – 2 zestawy, zestaw magnesów -28 elementów – 2 zestawy, pudełko z opiłkami ferromagnetycznymi – 2 szt., Magnesy neodymowe – 10 szt., Igła magnetyczna – 2 szt., Zestaw soczewek – 2 zestawy, Zestaw optyczny - mieszanie barw - krążek Newtona – 2 szt., Zestaw kostek o różnych objętościach i równych masach – 2 zestawy, Piłeczki różnych rozmiarów i różnym stopniu sprężystości. – 2 zestawy, Latarka z żarówką o dużej mocy i laserem czerwonym – 10 szt., Zestaw skali minerałów – 2 zestawy, Ciśnieniomierz – 2 szt., Zlewki różnej wielkości – 2 szt, Butelki z zakraplaczem – 4 szt., Statyw – 2 szt., Pęseta – 30 szt., Pudełko plastikowe na preparaty – 10 szt., Wskaźniki pH – 2 zestawy, Zestaw akwarystyczne – 2 zestawy, Przenośny zestaw do badania wody – 2 zestawy, Rękawiczki lateksowe – 2 opakowania, Czajnik elektryczny bezprzewodowy z regulacja temperatury – 2 szt., Listwa zasilająca – 2 szt., Globus indukcyjny – 2 szt., Globus fizyczny – 2 szt., Globus fizyczny duży – 2 szt., Globus konturowy podświetlany – 2 szt., Polska mapa ścienna, fizyczna. – 2 szt., Świat - mapa fizyczna – 2 szt., Europa - mapa fizyczna – 2 szt, Krajobraz świata – mapa – 2 szt., Krajobraz świata – mapa, Ochrona przyrody w Polsce-mapa – 2 szt., mapy topograficzne najbliższej okolice – 30 szt., obrotowa mapa nieba – 30 szt., Model szkieletu człowieka skala 1:1 – 2 szt., szkielet człowieka z ruchomymi elementami skala 1:2 – 2 szt., Modele ; szkielet ryby, płaza, gada, ptaka, ssaka – 2 zestawy, Fantom - dziecinny manekin ratowniczy – 2 szt., Plansza roślin trujących – 2 szt., Plansza grzyby trujące – 2 szt., Plansze obrazujące zmysły człowieka – 2 szt. , Plansza wskaźników biologicznych środowiska, skala porostowa – 2 szt. , Plansza budowa kwiatu, rodzaje kwiatostanów, rodzaje liści i korzeni – 2 szt., Plansze etapów rozwoju człowieka – 2 szt., Plansze rodzajów chmur – 2 szt., Plansze obiegu wody w przyrodzie – 2 szt. , Przewodnik do rozpoznawania drzew – 30 szt., Przewodnik do rozpoznawania zwierząt – 30 szt., Atlas pogoda i klimat – 30 szt., Atlas ptaków w Polsce – 10 szt., Atlas owadów – 10 szt. , Atlas grzybów – 10 szt., Atlas minerałów, kamieni szlachetnych i skał – 10 szt., Atlas zwierząt chronionych w Polsce – 4 szt., Atlas roślin chronionych w Polsce – 10 szt., Atlas geograficzny – 30 szt., Atlas przyrodniczy – 30 szt., Mały atlas anatomiczny – 30 szt., Przewodnik do rozpoznawania grzybów – 10 szt., Magnesy do tablicy – 4 opakowania, Strzykawki jednorazowe – 60 szt. Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w załączniku nr 4 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162100-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 13
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji: najkrótszy termin realizacji zamówienia - 5 dni roboczych od dnia podpisania umowy, natomiast najdłuższy termin - 13 dni roboczych od dnia podpisania umowy


Część nr: 2 Nazwa: Dostawa sprzętu IT
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:W zakres zamówienia wchodzi dostawa: - Laptopy – 8 szt. - Monitor interaktywny dotykowy ze statywem – 2 szt. - Drukarka 3D – 1 szt - Aparat fotograficzny – 2 szt. - Odtwarzacz CD z głośnikami – 2 szt. - Monitor interaktywny dotykowy – 2 szt. Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w załączniku nr 6 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30236000-2, 32420000-3, 30213100-6, 32322000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 13
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji: najkrótszy termin realizacji zamówienia - 5 dni roboczych od dnia podpisania umowy, natomiast najdłuższy termin - 13 dni roboczych od dnia podpisania umowy






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę remont - Koziegłowy
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania26-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę remont - chciałabym przenieść kuchnie do salonu i z kuchni zrobić pokój. Proszę o kontakt telefoniczny lub mailowy.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI