IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
Termin wykonania zamówienia |
30,00 |
Wsparcie techniczne z zakresu wykorzystania opracowań |
10,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2019-01-25, godzina:
10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Część I |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres ilościowo-funkcjonalny zamówienia obejmuje opracowanie i dostawę 100 narzędzi diagnostycznych dla czynności zawodowych (80 szt.) i kompetencji kluczowych (20szt.) na potrzeby realizacji projektu Centrum Kompetencji BOF – kompleksowy model wsparcia i modernizacji systemu kształcenia zawodowego na terenie Białostockiego Obszaru Funkcjonalnego. Zamówienie obejmuje opracowanie, wykonanie i dostawę pakietów narzędzi i scenariuszy ćwiczeń diagnostycznych dla 80 typowych zadań (czynności zawodowych) w 8 obszarach kształcenia (branżach): administracyjno-usługowy, budowlany, elektryczno-elektroniczny, mechaniczny i górniczo-hutniczy, rolniczo-leśny, turystyczno-gastronomiczny, medyczno-społeczny i artystyczny (od 4 do 12 na branżę) oraz 20 narzędzi i scenariuszy ćwiczeń do pomiaru kompetencji ogólnych i uniwersalnych w zakresie predyspozycji poznawczych, manualnych i operacyjnych (po 4 na na każdą z 5 rodzajów kompetencji: (1) kompetencje komunikacyjne i społeczne, (2) kompetencje językowe, (3) kompetencje informatyczne i matematyczne, (4) kompetencje kulturowe i artystyczne, (5) kompetencje przedsiębiorcze). Zamówienie podzielone jest na 4 części. Efektem diagnozy dla każdego ze 100 pakietów winien być wystandaryzowany opis predyspozycji zawodowych zmierzonych poprzez próbę pracy w wymiarze czynności zawodowych i kompetencji kluczowych wykorzystywany w dalszych etapach doradztwa edukacyjno-zawodowego. Każdy z pakietów diagnostycznych w ramach poszczególnych części, w części lub całości, winien być opracowany w postaci elektronicznej np. instrukcji zadania do wykonania dla osoby badanej lub kompleksowego diagnostycznego programu komputerowego, instrukcje oceny, sposoby interpretacji wyników diagnozy dla doradcy i dla uczestnika itp. Pakiety winny być wykonane w technologii, co do zasady mobilnej, tj. umożliwiającej korzystanie z nich z dala od miejsca ich przechowywania, np. na stołach i blatach roboczych, z zastrzeżeniem, że badania diagnostyczne prowadzone będą w pomieszczeniach (salach). Pakiety narzędzi w ramach poszczególnych częściach winny być dostosowane do specyfiki wybranych zawodów, w których odbywa się kształcenie zawodowe w szkołach na terenie Białostockiego Obszaru Funkcjonalnego lub czynności zawodowych w przypadku mniejszej ilości zawodów wchodzących w jedną z 8 stref branżowych, a w przypadku kompetencji kluczowych winny być dostosowane do specyfiki oceny predyspozycji i uzdolnień w zakresie 5 kompetencji kluczowych – po 4 boxy dla każdego obszaru kompetencyjnego - (1): kompetencje komunikacyjne i społeczne, (2): kompetencje językowe, (3): kompetencje informatyczne i matematyczne, (4): kompetencje kulturowe i artystyczne, (5): kompetencje przedsiębiorcze. Każdy z pakietów winien umożliwiać przeprowadzenie badania nieograniczonej liczby osób, a w przypadku, gdy pakiet zawierać będzie narzędzia i materiały (urządzenia, narzędzia, materiały ćwiczeniowe, niezbędne do wykonania ćwiczenia sprawdzającego), które będą się zużywały w trakcie badań, winien zawierać zestawienie takiej liczby materiałów i narzędzi niezbędnych do wykonania ćwiczenia sprawdzającego, która pozwoli na przeprowadzenie badania dla odpowiednio minimum 100os. (czynności zawodowe) i 200 os. (kompetencje kluczowe). Dodatkowo też każdy z pakietów winien być wyposażony w zestaw kolorowych zalaminowanych instrukcji dla doradcy walidującego. Podstawą diagnozy winien być katalog kompetencji psychologicznych – diagnozowane zadaniami typu „próbki pracy” i/lub właściwości psycho-fizycznych – diagnozowanych przez ergonomię pracy. Diagnoza winna być realizowana w obrębie jednej lub większej ilości wizyt. Diagnoza nie powinna obejmować wiedzy i umiejętności typowo zawodowych np. umiejętności obsługi komputera, znajomości języka obcego, spawanie, gotowanie etc. i skupić się na diagnozie kompetencji psychospołęcznych, które warunkują skuteczne wykonanie zadań zawodowych. Badania winny być prowadzone co do zasady w obrębie jednego profilu opracowanego dla roli zawodowej a ich wynik winien uwzględniać odpowiedź na pytanie czy badany „dobrze wykonuje zadania zawodowe przypisane do jego przyszłego stanowiska pracy/zawodu” lub w jakim stopniu osoba badana ma kompetencje potrzebne do realizacji zadań realizowanych na danym stanowisku pracy/w zawodzie. Minimum połowa narzędzi diagnostycznych, w obrębie poszczególnych branż/kompetencji kluczowych, winna być opracowana w sposób umożliwiający badanie indywidualne. Liczba osób przeprowadzających diagnozę (pracowników zamawiającego): nie więcej niż dwóch. Zakup materiałów/zasobów potrzebnych do wykonania zadań pozostanie w gestii Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany będzie również do przeprowadzenia instruktażu/szkolenia wśród pracowników zamawiającego z zakresu wykorzystania narzędzi diagnostycznych w siedzibie Zamawiającego (lub innym przez niego wskazanym miejscu). ZAKRES CZĘŚCI I OBEJMUJE: Opracowanie i dostawa 52 narzędzi diagnostycznych dla czynności zawodowych odpowiednio z obszarów: administracyjno – usługowy – 8 budowlany – 8 elektryczno-elektroniczny – 8 mechaniczny i górniczo-hutniczy – 8 rolniczo-leśny – 8 turystyczno-gastronomiczny – 8 medyczno-społeczny – 2 artystyczny – 2 poprzez adaptację rozwiązań wypracowanych w ramach projektu PI-PWP Wielowymiarowy model wsparcia i identyfikacji kompetencji zawodowych realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki polegającą na dostosowaniu narzędzi do poszczególnych branż (zawodów/czynności zawodowych) oraz grupy docelowej (uczniowie szkół zawodowych - ponadgimnazjalnych/ponadpodstawowych).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162100-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin wykonania zamówienia |
30,00 |
Wsparcie techniczne z zakresu wykorzystania opracowań |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Część II |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres ilościowo-funkcjonalny zamówienia obejmuje opracowanie i dostawę 100 narzędzi diagnostycznych dla czynności zawodowych (80 szt.) i kompetencji kluczowych (20szt.) na potrzeby realizacji projektu Centrum Kompetencji BOF – kompleksowy model wsparcia i modernizacji systemu kształcenia zawodowego na terenie Białostockiego Obszaru Funkcjonalnego. Zamówienie obejmuje opracowanie, wykonanie i dostawę pakietów narzędzi i scenariuszy ćwiczeń diagnostycznych dla 80 typowych zadań (czynności zawodowych) w 8 obszarach kształcenia (branżach): administracyjno-usługowy, budowlany, elektryczno-elektroniczny, mechaniczny i górniczo-hutniczy, rolniczo-leśny, turystyczno-gastronomiczny, medyczno-społeczny i artystyczny (od 4 do 12 na branżę) oraz 20 narzędzi i scenariuszy ćwiczeń do pomiaru kompetencji ogólnych i uniwersalnych w zakresie predyspozycji poznawczych, manualnych i operacyjnych (po 4 na na każdą z 5 rodzajów kompetencji: (1) kompetencje komunikacyjne i społeczne, (2) kompetencje językowe, (3) kompetencje informatyczne i matematyczne, (4) kompetencje kulturowe i artystyczne, (5) kompetencje przedsiębiorcze). Zamówienie podzielone jest na 4 części. Efektem diagnozy dla każdego ze 100 pakietów winien być wystandaryzowany opis predyspozycji zawodowych zmierzonych poprzez próbę pracy w wymiarze czynności zawodowych i kompetencji kluczowych wykorzystywany w dalszych etapach doradztwa edukacyjno-zawodowego. Każdy z pakietów diagnostycznych w ramach poszczególnych części, w części lub całości, winien być opracowany w postaci elektronicznej np. instrukcji zadania do wykonania dla osoby badanej lub kompleksowego diagnostycznego programu komputerowego, instrukcje oceny, sposoby interpretacji wyników diagnozy dla doradcy i dla uczestnika itp. Pakiety winny być wykonane w technologii, co do zasady mobilnej, tj. umożliwiającej korzystanie z nich z dala od miejsca ich przechowywania, np. na stołach i blatach roboczych, z zastrzeżeniem, że badania diagnostyczne prowadzone będą w pomieszczeniach (salach). Pakiety narzędzi w ramach poszczególnych częściach winny być dostosowane do specyfiki wybranych zawodów, w których odbywa się kształcenie zawodowe w szkołach na terenie Białostockiego Obszaru Funkcjonalnego lub czynności zawodowych w przypadku mniejszej ilości zawodów wchodzących w jedną z 8 stref branżowych, a w przypadku kompetencji kluczowych winny być dostosowane do specyfiki oceny predyspozycji i uzdolnień w zakresie 5 kompetencji kluczowych – po 4 boxy dla każdego obszaru kompetencyjnego - (1): kompetencje komunikacyjne i społeczne, (2): kompetencje językowe, (3): kompetencje informatyczne i matematyczne, (4): kompetencje kulturowe i artystyczne, (5): kompetencje przedsiębiorcze. Każdy z pakietów winien umożliwiać przeprowadzenie badania nieograniczonej liczby osób, a w przypadku, gdy pakiet zawierać będzie narzędzia i materiały (urządzenia, narzędzia, materiały ćwiczeniowe, niezbędne do wykonania ćwiczenia sprawdzającego), które będą się zużywały w trakcie badań, winien zawierać zestawienie takiej liczby materiałów i narzędzi niezbędnych do wykonania ćwiczenia sprawdzającego, która pozwoli na przeprowadzenie badania dla odpowiednio minimum 100os. (czynności zawodowe) i 200 os. (kompetencje kluczowe). Dodatkowo też każdy z pakietów winien być wyposażony w zestaw kolorowych zalaminowanych instrukcji dla doradcy walidującego. Podstawą diagnozy winien być katalog kompetencji psychologicznych – diagnozowane zadaniami typu „próbki pracy” i/lub właściwości psycho-fizycznych – diagnozowanych przez ergonomię pracy. Diagnoza winna być realizowana w obrębie jednej lub większej ilości wizyt. Diagnoza nie powinna obejmować wiedzy i umiejętności typowo zawodowych np. umiejętności obsługi komputera, znajomości języka obcego, spawanie, gotowanie etc. i skupić się na diagnozie kompetencji psychospołęcznych, które warunkują skuteczne wykonanie zadań zawodowych. Badania winny być prowadzone co do zasady w obrębie jednego profilu opracowanego dla roli zawodowej a ich wynik winien uwzględniać odpowiedź na pytanie czy badany „dobrze wykonuje zadania zawodowe przypisane do jego przyszłego stanowiska pracy/zawodu” lub w jakim stopniu osoba badana ma kompetencje potrzebne do realizacji zadań realizowanych na danym stanowisku pracy/w zawodzie. Minimum połowa narzędzi diagnostycznych, w obrębie poszczególnych branż/kompetencji kluczowych, winna być opracowana w sposób umożliwiający badanie indywidualne. Liczba osób przeprowadzających diagnozę (pracowników zamawiającego): nie więcej niż dwóch. Zakup materiałów/zasobów potrzebnych do wykonania zadań pozostanie w gestii Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany będzie również do przeprowadzenia instruktażu/szkolenia wśród pracowników zamawiającego z zakresu wykorzystania narzędzi diagnostycznych w siedzibie Zamawiającego (lub innym przez niego wskazanym miejscu). ZAKRES CZĘŚCI II OBEJMUJE: Opracowanie i dostawa 12 narzędzi diagnostycznych dla czynności zawodowych odpowiednio z obszarów: administracyjno – usługowy – 2 budowlany – 2 elektryczno-elektroniczny – 2 mechaniczny i górniczo-hutniczy – 2 rolniczo-leśny – 2 turystyczno-gastronomiczny – 2 poprzez adaptację rozwiązań wypracowanych w ramach projektu PI-PWP NOWY MODEL REKRUTACJI – partnerstwo na rynku pracy realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki polegającą na dostosowaniu narzędzi do poszczególnych branż (zawodów/czynności zawodowych) oraz grupy docelowej (uczniowie szkół zawodowych - ponadgimnazjalnych/ponadpodstawowych).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162100-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
Termin wykonania zamówienia |
30,00 |
Wsparcie techniczne z zakresu wykorzystania opracowań |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Część III |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres ilościowo-funkcjonalny zamówienia obejmuje opracowanie i dostawę 100 narzędzi diagnostycznych dla czynności zawodowych (80 szt.) i kompetencji kluczowych (20szt.) na potrzeby realizacji projektu Centrum Kompetencji BOF – kompleksowy model wsparcia i modernizacji systemu kształcenia zawodowego na terenie Białostockiego Obszaru Funkcjonalnego. Zamówienie obejmuje opracowanie, wykonanie i dostawę pakietów narzędzi i scenariuszy ćwiczeń diagnostycznych dla 80 typowych zadań (czynności zawodowych) w 8 obszarach kształcenia (branżach): administracyjno-usługowy, budowlany, elektryczno-elektroniczny, mechaniczny i górniczo-hutniczy, rolniczo-leśny, turystyczno-gastronomiczny, medyczno-społeczny i artystyczny (od 4 do 12 na branżę) oraz 20 narzędzi i scenariuszy ćwiczeń do pomiaru kompetencji ogólnych i uniwersalnych w zakresie predyspozycji poznawczych, manualnych i operacyjnych (po 4 na na każdą z 5 rodzajów kompetencji: (1) kompetencje komunikacyjne i społeczne, (2) kompetencje językowe, (3) kompetencje informatyczne i matematyczne, (4) kompetencje kulturowe i artystyczne, (5) kompetencje przedsiębiorcze). Zamówienie podzielone jest na 4 części. Efektem diagnozy dla każdego ze 100 pakietów winien być wystandaryzowany opis predyspozycji zawodowych zmierzonych poprzez próbę pracy w wymiarze czynności zawodowych i kompetencji kluczowych wykorzystywany w dalszych etapach doradztwa edukacyjno-zawodowego. Każdy z pakietów diagnostycznych w ramach poszczególnych części, w części lub całości, winien być opracowany w postaci elektronicznej np. instrukcji zadania do wykonania dla osoby badanej lub kompleksowego diagnostycznego programu komputerowego, instrukcje oceny, sposoby interpretacji wyników diagnozy dla doradcy i dla uczestnika itp. Pakiety winny być wykonane w technologii, co do zasady mobilnej, tj. umożliwiającej korzystanie z nich z dala od miejsca ich przechowywania, np. na stołach i blatach roboczych, z zastrzeżeniem, że badania diagnostyczne prowadzone będą w pomieszczeniach (salach). Pakiety narzędzi w ramach poszczególnych częściach winny być dostosowane do specyfiki wybranych zawodów, w których odbywa się kształcenie zawodowe w szkołach na terenie Białostockiego Obszaru Funkcjonalnego lub czynności zawodowych w przypadku mniejszej ilości zawodów wchodzących w jedną z 8 stref branżowych, a w przypadku kompetencji kluczowych winny być dostosowane do specyfiki oceny predyspozycji i uzdolnień w zakresie 5 kompetencji kluczowych – po 4 boxy dla każdego obszaru kompetencyjnego - (1): kompetencje komunikacyjne i społeczne, (2): kompetencje językowe, (3): kompetencje informatyczne i matematyczne, (4): kompetencje kulturowe i artystyczne, (5): kompetencje przedsiębiorcze. Każdy z pakietów winien umożliwiać przeprowadzenie badania nieograniczonej liczby osób, a w przypadku, gdy pakiet zawierać będzie narzędzia i materiały (urządzenia, narzędzia, materiały ćwiczeniowe, niezbędne do wykonania ćwiczenia sprawdzającego), które będą się zużywały w trakcie badań, winien zawierać zestawienie takiej liczby materiałów i narzędzi niezbędnych do wykonania ćwiczenia sprawdzającego, która pozwoli na przeprowadzenie badania dla odpowiednio minimum 100os. (czynności zawodowe) i 200 os. (kompetencje kluczowe). Dodatkowo też każdy z pakietów winien być wyposażony w zestaw kolorowych zalaminowanych instrukcji dla doradcy walidującego. Podstawą diagnozy winien być katalog kompetencji psychologicznych – diagnozowane zadaniami typu „próbki pracy” i/lub właściwości psycho-fizycznych – diagnozowanych przez ergonomię pracy. Diagnoza winna być realizowana w obrębie jednej lub większej ilości wizyt. Diagnoza nie powinna obejmować wiedzy i umiejętności typowo zawodowych np. umiejętności obsługi komputera, znajomości języka obcego, spawanie, gotowanie etc. i skupić się na diagnozie kompetencji psychospołęcznych, które warunkują skuteczne wykonanie zadań zawodowych. Badania winny być prowadzone co do zasady w obrębie jednego profilu opracowanego dla roli zawodowej a ich wynik winien uwzględniać odpowiedź na pytanie czy badany „dobrze wykonuje zadania zawodowe przypisane do jego przyszłego stanowiska pracy/zawodu” lub w jakim stopniu osoba badana ma kompetencje potrzebne do realizacji zadań realizowanych na danym stanowisku pracy/w zawodzie. Minimum połowa narzędzi diagnostycznych, w obrębie poszczególnych branż/kompetencji kluczowych, winna być opracowana w sposób umożliwiający badanie indywidualne. Liczba osób przeprowadzających diagnozę (pracowników zamawiającego): nie więcej niż dwóch. Zakup materiałów/zasobów potrzebnych do wykonania zadań pozostanie w gestii Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany będzie również do przeprowadzenia instruktażu/szkolenia wśród pracowników zamawiającego z zakresu wykorzystania narzędzi diagnostycznych w siedzibie Zamawiającego (lub innym przez niego wskazanym miejscu). ZAKRES CZĘŚCI III OBEJMUJE: Opracowanie i dostawa 16 narzędzi diagnostycznych dla czynności zawodowych odpowiednio z obszarów: administracyjno – usługowy – 2 budowlany – 2 elektryczno-elektroniczny – 2 mechaniczny i górniczo-hutniczy – 2 rolniczo-leśny – 2 turystyczno-gastronomiczny – 2 medyczno-społeczny – 2 artystyczny – 2 wykorzystujących w procesie diagnozy typowe dla poszczególnych zawodów w obrębie branż pomoce dydaktyczne. Wykonawca winien uwzględnić najczęściej wybierane i kształcone w szkołach na terenie Białostockiego Obszaru Funkcjonalnego w obrębie poszczególnych branż
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162100-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
Termin wykonania zamówienia |
30,00 |
Wsparcie techniczne z zakresu wykorzystania opracowań |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Część IV |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres ilościowo-funkcjonalny zamówienia obejmuje opracowanie i dostawę 100 narzędzi diagnostycznych dla czynności zawodowych (80 szt.) i kompetencji kluczowych (20szt.) na potrzeby realizacji projektu Centrum Kompetencji BOF – kompleksowy model wsparcia i modernizacji systemu kształcenia zawodowego na terenie Białostockiego Obszaru Funkcjonalnego. Zamówienie obejmuje opracowanie, wykonanie i dostawę pakietów narzędzi i scenariuszy ćwiczeń diagnostycznych dla 80 typowych zadań (czynności zawodowych) w 8 obszarach kształcenia (branżach): administracyjno-usługowy, budowlany, elektryczno-elektroniczny, mechaniczny i górniczo-hutniczy, rolniczo-leśny, turystyczno-gastronomiczny, medyczno-społeczny i artystyczny (od 4 do 12 na branżę) oraz 20 narzędzi i scenariuszy ćwiczeń do pomiaru kompetencji ogólnych i uniwersalnych w zakresie predyspozycji poznawczych, manualnych i operacyjnych (po 4 na na każdą z 5 rodzajów kompetencji: (1) kompetencje komunikacyjne i społeczne, (2) kompetencje językowe, (3) kompetencje informatyczne i matematyczne, (4) kompetencje kulturowe i artystyczne, (5) kompetencje przedsiębiorcze). Zamówienie podzielone jest na 4 części. Efektem diagnozy dla każdego ze 100 pakietów winien być wystandaryzowany opis predyspozycji zawodowych zmierzonych poprzez próbę pracy w wymiarze czynności zawodowych i kompetencji kluczowych wykorzystywany w dalszych etapach doradztwa edukacyjno-zawodowego. Każdy z pakietów diagnostycznych w ramach poszczególnych części, w części lub całości, winien być opracowany w postaci elektronicznej np. instrukcji zadania do wykonania dla osoby badanej lub kompleksowego diagnostycznego programu komputerowego, instrukcje oceny, sposoby interpretacji wyników diagnozy dla doradcy i dla uczestnika itp. Pakiety winny być wykonane w technologii, co do zasady mobilnej, tj. umożliwiającej korzystanie z nich z dala od miejsca ich przechowywania, np. na stołach i blatach roboczych, z zastrzeżeniem, że badania diagnostyczne prowadzone będą w pomieszczeniach (salach). Pakiety narzędzi w ramach poszczególnych częściach winny być dostosowane do specyfiki wybranych zawodów, w których odbywa się kształcenie zawodowe w szkołach na terenie Białostockiego Obszaru Funkcjonalnego lub czynności zawodowych w przypadku mniejszej ilości zawodów wchodzących w jedną z 8 stref branżowych, a w przypadku kompetencji kluczowych winny być dostosowane do specyfiki oceny predyspozycji i uzdolnień w zakresie 5 kompetencji kluczowych – po 4 boxy dla każdego obszaru kompetencyjnego - (1): kompetencje komunikacyjne i społeczne, (2): kompetencje językowe, (3): kompetencje informatyczne i matematyczne, (4): kompetencje kulturowe i artystyczne, (5): kompetencje przedsiębiorcze. Każdy z pakietów winien umożliwiać przeprowadzenie badania nieograniczonej liczby osób, a w przypadku, gdy pakiet zawierać będzie narzędzia i materiały (urządzenia, narzędzia, materiały ćwiczeniowe, niezbędne do wykonania ćwiczenia sprawdzającego), które będą się zużywały w trakcie badań, winien zawierać zestawienie takiej liczby materiałów i narzędzi niezbędnych do wykonania ćwiczenia sprawdzającego, która pozwoli na przeprowadzenie badania dla odpowiednio minimum 100os. (czynności zawodowe) i 200 os. (kompetencje kluczowe). Dodatkowo też każdy z pakietów winien być wyposażony w zestaw kolorowych zalaminowanych instrukcji dla doradcy walidującego. Podstawą diagnozy winien być katalog kompetencji psychologicznych – diagnozowane zadaniami typu „próbki pracy” i/lub właściwości psycho-fizycznych – diagnozowanych przez ergonomię pracy. Diagnoza winna być realizowana w obrębie jednej lub większej ilości wizyt. Diagnoza nie powinna obejmować wiedzy i umiejętności typowo zawodowych np. umiejętności obsługi komputera, znajomości języka obcego, spawanie, gotowanie etc. i skupić się na diagnozie kompetencji psychospołęcznych, które warunkują skuteczne wykonanie zadań zawodowych. Badania winny być prowadzone co do zasady w obrębie jednego profilu opracowanego dla roli zawodowej a ich wynik winien uwzględniać odpowiedź na pytanie czy badany „dobrze wykonuje zadania zawodowe przypisane do jego przyszłego stanowiska pracy/zawodu” lub w jakim stopniu osoba badana ma kompetencje potrzebne do realizacji zadań realizowanych na danym stanowisku pracy/w zawodzie. Minimum połowa narzędzi diagnostycznych, w obrębie poszczególnych branż/kompetencji kluczowych, winna być opracowana w sposób umożliwiający badanie indywidualne. Liczba osób przeprowadzających diagnozę (pracowników zamawiającego): nie więcej niż dwóch. Zakup materiałów/zasobów potrzebnych do wykonania zadań pozostanie w gestii Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany będzie również do przeprowadzenia instruktażu/szkolenia wśród pracowników zamawiającego z zakresu wykorzystania narzędzi diagnostycznych w siedzibie Zamawiającego (lub innym przez niego wskazanym miejscu). ZAKRES CZĘŚCI IV OBEJMUJE: Opracowanie i dostawa 20 narzędzi diagnostycznych dla poszczególnych kompetencji kluczowych ((1): kompetencje komunikacyjne i społeczne, (2): kompetencje językowe, (3): kompetencje informatyczne i matematyczne, (4): kompetencje kulturowe i artystyczne, (5): kompetencje przedsiębiorcze.) – po 4 na daną kompetencję.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162100-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
Termin wykonania zamówienia |
30,00 |
Wsparcie techniczne z zakresu wykorzystania opracowań |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: