I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Raciborski, krajowy numer identyfikacyjny
276255111, ul.
Plac Okrzei
4
,
47-400
Racibórz, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
32 4597385, e-mail
przetargi@powiatraciborski.pl, faks
.
Adres strony internetowej (URL):
www.bip.powiatraciborski.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://www.bip.powiatraciborski.pl/zamowienia_publiczne/ogloszenia_o_zamowieniach.html
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://www.bip.powiatraciborski.pl/zamowienia_publiczne/ogloszenia_o_zamowieniach.html
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej (w postaci papierowej) na adres zamawiającego
Adres:
Starostwo Powiatowe w Raciborzu, Plac Stefana Okrzei 4, 47-400 Racibórz
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Nie
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
CENA OFERTY |
60,00 |
GWARANCJA NA WYKONANY PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA |
20,00 |
TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA |
20,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2018-08-07, godzina:
13:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
POLSKI
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Tak
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
URZĄDZENIE 1 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Obrabiarka dydaktyczna CNC -1 sztuka - Pracownia CAD/CAM (pracownia rysunku technicznego). Dostawa obejmuje fabrycznie nową obrabiarkę dydaktyczną CNC z wyposażeniem: przestrzeń robocza około: 290 x 400 x 90 [mm] (X Y Z), posuw w osi z: 75 [mm], dokładność pozycjonowania: 0,05mm, napędy krokowe: 3A, mocna konstrukcja mechaniczna, wrzeciono , chłodzone wodą, sterownik wraz z kompletem przewodów, tulejka do mocowania frezu oraz zestaw frezów HSS, czujnik wysokości narzędzia, pompa wody, skrzynka narzędziowa. Opis parametrów obrabiarki dydaktycznej z wyposażeniem do dostarczenia : • przestrzeń robocza oś x - min 290 mm, • przestrzeń robocza oś y - min 400 mm, • przestrzeń robocza oś z - min 90 mm, • prędkość obrotowa wrzeciona mieszcząca zakres od 100 do 2000 obr/min, • przesuw osi Z - min 75 mm, • przesuw osi X - min 200 mm, • dokładność pozycjonowania: 0,05mm, • konstrukcja mechaniczna, wrzeciono , chłodzone wodą, • tulejka do mocowania frezu, uchwyt, • możliwość pracy ręcznej jak i automatycznej, • sterownik wraz z kompletem przewodów, współpraca z PC, • zestaw frezów HSS, • czujnik wysokości narzędzia, • pompa wody, • wyposażona w silniki krokowe, • zestaw narzędzi startowych, • podstawa, • deklaracja zgodności CE, • zasilanie 230V/50HZ, • instrukcja obsługi w języku polskim, • certyfikat CE. Dostawa, montaż, instalacja
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162110-9, 42630000-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-09-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
CENA OFERTY |
60,00 |
GWARANCJA NA WYKONANY PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA |
20,00 |
TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia nie może być dłuższy niż do 15.09.2018r. Proponowany przez Wykonawcę termin wykonania zamówienia należy podać w Formularzu oferty. Termin wykonania zamówienia stanowi kryterium oceny ofert zgodnie z pkt 13 SIWZ.
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
URZĄDZENIE 2 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Frezarka uniwersalna - 1 sztuka - Pracownia obróbki skrawaniem: Dostawa obejmuje fabrycznie nową frezarkę uniwersalną (konwencjonalną). Opis parametrów Frezarki uniwersalnej do dostarczenia: • wymiary stołu roboczego 1500x300 mm ± 20%, • odchylany stół , • stół wyposażony w posuw automatyczny w osi x,y, • silnik pozycjonowania w osi z dostępny w zakresie dostawy, • stół wyposażony w rowki typu T, • cyfrowy wyświetlacz 3 osi w dostawie, • układ przełączania przekładni dla trzpienia poziomego, • do frezowania w pozycji poziomej wyposażona w podtrzymkę i długi trzpień do frezowania, • obracana i odchylana głowica frezu min 180°, • bieg w prawo / w lewo, • droga posuwu wzdłużnego mieszcząca się w granicach od 550 mm do 1000 mm, • droga posuwu poprzecznego mieszcząca się w granicach od 200 mm do 360 mm, • droga posuwu pionowego mieszcząca się w granicach od 280 mm do 450 mm, • moc silnika wrzeciona pionowego: mieszcząca się w granicach 2,5 KW-4 KW,, • moc silnika wrzeciona poziomego: mieszcząca się w granicach 2,5KW-4KW, • maksymalne obciążenie stołu 300 kg ± 20%, • w wyposażeniu układ płynu chłodzącego, • w wyposażeniu oświetlenie stanowiskowe, • w wyposażeniu głowica uniwersalna do frezów ISO, • w wyposażeniu wymagane prawem osłony bezpieczeństwa, • pełna dokumentacja DTR w języku polskim, • certyfikat CE. Dostawa, montaż, instalacja
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162110-9, 42623000-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-09-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
CENA OFERTY |
60,00 |
GWARANCJA NA WYKONANY PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA |
20,00 |
TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia nie może być dłuższy niż do 15.09.2018r. Proponowany przez Wykonawcę termin wykonania zamówienia należy podać w Formularzu oferty. Termin wykonania zamówienia stanowi kryterium oceny ofert zgodnie z pkt 13 SIWZ.
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
URZĄDZENIE 3 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Tokarko-frezarka - 1 sztuka - Pracownia obróbki skrawaniem Dostawa obejmuje fabrycznie nową tokarko – frezarkę (centrum obróbcze konwencjonalne). Dostawa obejmuje fabrycznie nową tokarko – frezarkę (centrum obróbcze konwencjonalne). Opis parametrów tokarko-frezarki do dostarczenia: • minimalna średnica toczenia nad łożem: 200 mm, • minimalna długość robocza: 600 mm, • przelot wrzeciona minimum: 20 mm, • rozstaw kłów minimum: 500 mm, • minimalna wysokość kłów: 70 mm, • wysuw tulei konika minimum: 30 mm, • średnica wiercenia w stali dla frezarki minimum 8 mm, • minimalna średnica freza trzpieniowego 8 mm, • odchylana głowica frezowa w zakresie minimalnym: od -30° do +30°, • bieg w prawo/lewo trzpienia frezu, • w wyposażeniu uchwyt trójszczękowy, • w wyposażeniu podstawa wiertarko – frezarki, • w wyposażeniu imak czteronożowy, • w wyposażeniu koła zmianowe i kły centrujące, • w wyposażeniu trzpień uchwytu wiertarskiego, • w wyposażeniu konik, • w wyposażeniu wymagane prawem osłony bezpieczeństwa, • pełna dokumentacja DTR w języku polskim, • certyfikat CE. Dostawa, montaż, instalacja
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162110-9, 42620000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-09-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
CENA OFERTY |
60,00 |
GWARANCJA NA WYKONANY PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA |
20,00 |
TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia nie może być dłuższy niż do 15.09.2018r. Proponowany przez Wykonawcę termin wykonania zamówienia należy podać w Formularzu oferty. Termin wykonania zamówienia stanowi kryterium oceny ofert zgodnie z pkt 13 SIWZ.
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
URZĄDZENIE 4 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Szlifierka do wałków - 1 sztuka - Pracownia obróbki skrawaniem. Dostawa obejmuje fabrycznie nową szlifierkę do wałków. Opis parametrów szlifierki do wałków do dostarczenia: • długość przedmiotu w kłach – umożliwiająca szlifowanie wałków o długości 800 mm, • długość szlifowania średnic zewnętrznych - umożliwiająca szlifowanie wałków o długości 650 mm, • wysokość kłów od 130 mm, • minimalny zakres średnic szlifowanych wałków: 10 mm – 100 mm, • waga przedmiotu obrabianego: umożliwiający obróbkę przedmiotu o wadze 60 kg, • minimalny zakres średnic szlifowanych otworów: 20 – 80 mm, • minimalna głębokość szlifowanych otworów: 120 mm, • minimalny zakres odchylanego stołu: od +3° do -6°, • cyfrowy wyświetlacz 2 osi w standardzie, • w wyposażeniu układ płynu chłodzącego, • w wyposażeniu oświetlenie stanowiskowe, • w wyposażeniu ściernica do szlifowania wałków, • w wyposażeniu urządzenie wraz z narzędziami do szlifowania otworów, • w wyposażeniu minimum 2 kły, • w wyposażeniu kompletny zestaw do wyważania ściernicy, • w wyposażeniu uchwyt trójszczękowy, • w wyposażeniu obciągacz do ściernic, • w wyposażeniu wymagane prawem osłony bezpieczeństwa, • pełna dokumentacja DTR w języku polskim, • certyfikat CE. Dostawa, montaż, instalacja.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162110-9, 43414000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-09-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
CENA OFERTY |
60,00 |
GWARANCJA NA WYKONANY PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA |
20,00 |
TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia nie może być dłuższy niż do 15.09.2018r. Proponowany przez Wykonawcę termin wykonania zamówienia należy podać w Formularzu oferty. Termin wykonania zamówienia stanowi kryterium oceny ofert zgodnie z pkt 13 SIWZ.