IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
z kilkoma wykonawcami
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Tak
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
3
Informacje dodatkowe:
W części zamówienia nr 1, 2, 3 zostaną zawarte umowy ramowe, w części zamówienia nr 4 zostanie zawarta umowa z jednym Wykonawcą. W Ramach realizacji Umów Ramowych, każde zamówienie cząstkowe będzie przedmiotem oddzielnego Zlecenia zawartego zgodnie z § 2 Umowy. 1. Zlecenia udzielane będą w wyniku przeprowadzenia procedury, o której mowa w art. 101a ust. 1 pkt 2 lit. b ustawy Pzp. 2. Zamawiający będzie wyłaniał oddzielnie jednego Wykonawcę dla każdego Zlecenia. 3. Zamawiający będzie zapraszał każdorazowo wszystkich Wykonawców, z którymi została zawarta Umowa Ramowa do złożenia ofert w celu udzielenia Zlecenia. 4. Zaproszenie do złożenia ofert wysyłane będą Wykonawcom przy użyciu poczty elektronicznej na adresy wskazane w § 1 ust. 6 Umowy Ramowej. 5. W zaproszeniu do złożenia ofert Zamawiający każdorazowo określi przedmiot zamówienia zgodny z OPZ wraz z ilością, wzywając jednocześnie do przedstawienia kolorów, projektów lub modeli materiałów informacyjno-promocyjnych, zwanych dalej "Materiałami" zastrzegając, że mogą być to kolory, projekty lub modele uprzednio prezentowane Zamawiającemu. 6. Termin na złożenie oferty nie będzie krótszy niż jeden dzień roboczy od wysłania zaproszenia do złożenia oferty. 7. Każdorazowo Wykonawcy potwierdzą niezwłocznie fakt otrzymania zaproszenia do złożenia ofert na adres e-mail wskazany w zaproszeniu do złożenia ofert. 8. Oferta musi być opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby upoważnionej do składania ofert w imieniu Wykonawcy. 9. Do oferty należy załączyć dokument, z którego będzie wynikać zakres umocowania - w przypadku, gdy ofertę w imieniu Wykonawcy podpisuje(-ą) osoba(-y) inna(-e) niż upoważniona(-e) do reprezentowania Wykonawcy. 10. W zakresie części zamówienia nr 1, Wykonawca złoży wraz z ofertą oświadczenie potwierdzające spełnianie następującego warunku udziału w postępowaniu: Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał co najmniej dwa zamówienia (umowy) polegające na dostawie materiałów promocyjnych/gadżetów reklamowych o wartości co najmniej 200.000,00 zł brutto (dwieście tysięcy złotych) każde zamówienie. 11. Wykonawcy składają oferty na adres e-mail wskazany w § 1 ust. 6 Umowy Ramowej oraz podany w zaproszeniu do złożenia ofert. Zamawiający tą samą drogą komunikacji niezwłocznie potwierdzi otrzymanie oferty. 12. Wykonawcy nie mogą zaoferować cen jednostkowych wyższych niż zadeklarowane w Ofercie złożonej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nr ZP/PN/18/2019. 13. Kryterium oceny ofert jest: „Cena brutto oferty” - 100%. W kryterium tym zostanie zastosowany wzór: (najniższa cena brutto oferty / cena brutto badanej oferty) x 100 pkt. Zamawiający zastrzega, że Cena brutto oferty stanowić będzie wynik mnożenia sumy cen jednostkowych brutto oferowanych przez Wykonawcę przez ilość zamawianych Materiałów. 14. Jeżeli Wykonawca nie przedstawi oferty w wyznaczonym terminie lub przedstawi cenę jednostkową Materiału wyższą od wskazanej w Ofercie, jego oferta na realizację Zlecenia nie zostanie uwzględniona podczas procedury wyłonienia Wykonawcy, któremu Zamawiający udzieli Zlecenia. 15. Po dokonaniu oceny ofert Zamawiający poinformuje wszystkich Wykonawców, którzy złożyli oferty o: 1) wyborze najkorzystniejszej oferty podając dane Wykonawcy, któremu Zamawiający zleci wykonanie zamówienia cząstkowego; 2) powodach nieuwzględnienia oferty Wykonawcy/Wykonawców. 16. Jeżeli Wykonawca, którego oferta uzyskała najwyższą liczbę punktów, odmówi wykonania zamówienia cząstkowego, Zamawiający wezwie do wykonania zamówienia Wykonawcę, którego oferta uzyskała najwyższą liczbę punktów spośród pozostałych ofert. 17. W przypadku jeżeli Wykonawca, którego oferta uzyskała najwyższą liczbę punktów, odmówi wykonania zamówienia, zastosowanie mają zapisy § 6 Umowy. 18. Jeżeli w wyniku oceny ofert dwie lub więcej ofert uzyskają taką samą liczbę punktów, Zamawiający wezwie tych Wykonawców do złożenia ofert dodatkowych. Ceny w ofertach dodatkowych nie mogą być wyższe niż ceny w uprzednio złożonych ofertach.
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena oferty brutto |
100,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiany postanowień umowy wskazano w załącznikach nr 2A i 2B do SIWZ, tj. w projektach umów.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2019-08-01, godzina:
10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe: