IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Informacja na temat wadiumKażdy wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięćtysięcy złotych) 1. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: a)pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowokredytowej,z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjachbankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, októrych mowa w art. 6 lit. b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu PolskiejAgencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2014 r. poz.1804 z późn.zm). 2. Wadium w pieniądzunależy wnieść przelewem na konto Urzędu Miasta Zakopane w PEKAO S.A. w Zakopanem nr:85124047481111000048718666 z zaznaczeniem, że dotyczy przetargu BZP.271.50.2020. Wadiumma znajdować się na koncie zamawiającego najpóźniej w terminie składania ofert tj.: 30 września2020 r. do godz. 12°° Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć w postaci oryginału,najpóźniej w terminie składania ofert tj.: 30 września 2020 r. do godz. 12°° w Urzędzie MiastaZakopane. .3. Zwrot wadium: 3. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcomniezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiemwykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ,żeZamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie,o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lubdokumentów potwierdzających okoliczności o których mowa w art. 25 ust. 1 oświadczenia, októrym mowa w art. 25a ust.1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki októrej mowa w art. 87 ust.2 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, co spowodowało brakmożliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 4. Zamawiającyzwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy który wycofał ofertę przed upływem terminuskładania ofert. 5. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę którymzwrócono wadium na podstawie ust. 11.3.1. jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięciaodwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium wterminie określonym przez Zamawiającego. 6. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiającyzwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było onoprzechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowejza przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 7. Zamawiającyzatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych wofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy c) zawarcieumowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stroniewykonawcy
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Skrócenie terminu realizacji zamówienia |
10,00 |
Wydłużenie okresu gwarancji |
20,00 |
Termin płatności faktury |
10,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, którejdokonano wyboru wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z okoliczności przewidzianych wart. 144 ustawy Pzp. 2. W związku z art. 144 ust.1 Ustawy Zamawiający informuje, że zmianapostanowień w zawartej umowie może nastąpić w następujących przypadkach: - Zmiany osóbreprezentujących firmę, w przypadku ich śmierci, rezygnacji z pełnienia obowiązków itp. - Zmianyterminu wykonania umowy o czas opóźnienia, jeżeli takie opóźnienie wystąpi lub będzie miało wpływna wykonanie przedmiotu umowy w przypadku: - zawieszenia robót dostaw przez Zamawiającego, -zmian w dokumentacji dokonanych na wniosek Zamawiającego, - opóźnienia przekazania terenurealizacji prac dostaw, - zmiany terminu dokonania odbioru robót przewidzianych w umowie, - siływyższej. - Zmiany sposobu realizacji przedmiotu zamówienia w postaci: - Konieczności realizacjizamówienia przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane wdokumentacji, w przypadku gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniemlub wadliwym wykonaniem zamówienia. - Zmiany wysokości wynagrodzenia – na wskutek rezygnacjiz wykonania części prac wraz z określeniem maksymalnej ich wielkości i określeniem kwoty należnejza tę część w granicach udokumentowanego interesu Zamawiającego.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-10-30, godzina:
12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe: