Dostawa wyrobów pogrzebowych w roku 2024

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa wyrobów pogrzebowych w roku 2024
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSulechów
  • WojewództwoLubuskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
  • Termin składania wniosków2023-12-11
  • ZamawiającySulechowskie Przedsiębiorstwo Komunalne "SuPeKom" Sp. z o. o.
  • Data publikacji ogłoszenia2023-12-01
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00527469
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa wyrobów pogrzebowych w roku 2024

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Sulechowskie Przedsiębiorstwo Komunalne "SuPeKom" Sp. z o. o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 977922651

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Poznańska 18

1.5.2.) Miejscowość: Sulechów

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-100

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 68 385 24 07

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zarzad@supekom.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://supekom.bip.sulechow.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

dostawa wody, odbiór ścieków, usługi komunalne, usługi pogrzebowe i cmentarne, zarządzanie nieruchomościami

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Umowy ramowej

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa wyrobów pogrzebowych w roku 2024

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1712a84b-8f78-11ee-9fb5-3edbb70f45bd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00527469

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.17.) Tryb zawarcia umowy ramowej wraz z podstawą prawną

Umowa ramowa udzielana jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 311 ust. 1 pkt 2 ustawy w zw. z art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1712a84b-8f78-11ee-9fb5-3edbb70f45bd

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym składanie ofert, wszelkich oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji, odbywa się przy użyciu Platformy e-zamówienia, zwanej dalej „Platformą”, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl. Zamawiający dopuszcza również komunikację za pomocą poczty elektronicznej pod adresem przetargi@supekom.pl lub zarzad@supekom.pl jednakże ta forma komunikacji nie dotyczy składania ofert.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
2. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
3. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie oraz zalogowania się na Platformie. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie.
4. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. 2020 poz. 2452) oraz w rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. 2020 poz. 2415).
5. Załączniki do formularza komunikacji muszą być zgodne z obowiązującym KRI - Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz. U. z 2017 r., poz. 2247 z późn. zm.). Rekomendowany format danych .doc, .docx, .rtf, .pdf, .zip.
6. Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2022 r. poz. 1233) Wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, powinien przekazać je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku np.: „Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”.
7. Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, podmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę ich przekazania na Platformę.
8. Wszystkie wysłane i odebrane przez Wykonawcę wiadomości, za pomocą Platformy, w postępowaniu widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.
9. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
10. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy.
11. Pozostałe zapisy w SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.13. Zamawiający przewiduje pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych danych potrzebnych do sporządzenia ofert dostosowanych do wymagań danego zamówienia: Nie

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016), dalej „RODO”, informuję, że:
1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Sulechowskie Przedsiębiorstwo Komunalne „SuPeKom” Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Poznańskiej 18, 66-100 Sulechów, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Zielonej Górze, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, legitymującym się numerem KRS 0000034054 oraz numerem NIP: 973-07-12-918 i REGON: 977922651, posiadającą kapitał zakładowy w wysokości 34.561.000,00 złotych; nr tel.: 68 385 24 07, email: sekretariat@supekom.pl lub zarzad@supekom.pl;
2. u Zamawiającego wyznaczono Inspektora Ochrony Danych Osobowych Pana Macieja Wara-Wąsowskiego, z którym można skontaktować się we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych za pośrednictwem dedykowanego adresu e-mail: iodo@supekom.pl lub pisemnie na adres Administratora;
3. Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, jak również w celu realizacji praw oraz obowiązków wynikających z przepisów prawa (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) oraz ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 poz. 2019 z późn. zm.);
4. Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji ww. celu z uwzględnieniem okresów przechowywania określonych w przepisach szczególnych, w tym przepisów archiwalnych;
5. Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym nie będą podlegać profilowaniu;
6. Państwa dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (obejmujący Unię Europejską, Norwegię, Liechtenstein i Islandię);
7. w związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych, przysługują Państwu następujące prawa:
a) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii,
b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych,
c) prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
d) prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), w sytuacji, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
8. podanie przez Państwa danych osobowych jest obowiązkowe. Nieprzekazanie danych skutkować będzie brakiem realizacji celu, o którym mowa w punkcie 3),
9. Państwa dane mogą zostać przekazane podmiotom zewnętrznym na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych, a także podmiotom lub organom uprawnionym na podstawie przepisów prawa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.17.11.2023.WP

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 10

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

zakres zamówienia: trumna typ zwykła o wykończeniu wzbogaconym - szacunkowa ilość ok. 20 szt.
rodzaj drewna: miękkie, bardzo twarde
kolor: orzech jasny / złocisty, orzech ciemny, przecierany, mahoń jasny/ciemny, dąb, inne wg możliwości Wykonawcy (srebrny, złoty, biały, czarny, itp.)
wysoki połysk, uchwyt zwykły, metalowy w kolorze złotym, srebrnym lub miedzianym

4.2.6.) Główny kod CPV: 39296100-4 - Trumny

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za oferty najkorzystniejsze dla każdej z części zostaną uznane cztery kolejne oferty, spośród ofert przyjętych do szczegółowego rozpatrywania spełniające w najwyższym stopniu wymagania określonych kryteriów. Maksymalna ilość punktów, jaką można uzyskać - 100,00 pkt. Punkty zostaną przyznane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Wybór Wykonawców do zawarcia umowy ramowej nastąpi w oparciu o uzyskane punkty. W każdej części zamówienia oferty uszeregowane zostaną w kolejności od oferty, która uzyskała najwyższą liczbę punktów do oferty, która otrzymała najniższą liczbę punktów. W każdej części zamówienia Zamawiający zakwalifikuje do podpisania umowy ramowej maksimum czterech Wykonawców (kolejnych z najwyższą liczba punktów otrzymanych po zsumowaniu punktacji otrzymanej w obu kryteriach oceny ofert).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 95

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas dostawy

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

zakres zamówienia: trumna typ sarkofag o wykończeniu ekstra - szacunkowa ilość ok. 52 szt.
rodzaj drewna: miękkie, bardzo twarde
kolor: orzech jasny / złocisty, orzech ciemny, przecierany, mahoń jasny/ciemny, dąb, inne wg możliwości Wykonawcy (srebrny, złoty, biały, czarny, itp.)
wysoki połysk, uchwyt zwykły, metalowy w kolorze złotym, srebrnym lub miedzianym

4.2.6.) Główny kod CPV: 39296100-4 - Trumny

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za oferty najkorzystniejsze dla każdej z części zostaną uznane cztery kolejne oferty, spośród ofert przyjętych do szczegółowego rozpatrywania spełniające w najwyższym stopniu wymagania określonych kryteriów. Maksymalna ilość punktów, jaką można uzyskać - 100,00 pkt. Punkty zostaną przyznane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Wybór Wykonawców do zawarcia umowy ramowej nastąpi w oparciu o uzyskane punkty. W każdej części zamówienia oferty uszeregowane zostaną w kolejności od oferty, która uzyskała najwyższą liczbę punktów do oferty, która otrzymała najniższą liczbę punktów. W każdej części zamówienia Zamawiający zakwalifikuje do podpisania umowy ramowej maksimum czterech Wykonawców (kolejnych z najwyższą liczba punktów otrzymanych po zsumowaniu punktacji otrzymanej w obu kryteriach oceny ofert).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 95

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas dostawy

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

zakres zamówienia: trumna typ półokrągła o wykończeniu ekstra - szacunkowa ilość ok. 38 szt.
rodzaj drewna: miękkie, bardzo twarde
kolor: orzech jasny / złocisty, orzech ciemny, przecierany, mahoń jasny/ciemny, dąb, inne wg możliwości Wykonawcy (srebrny, złoty, biały, czarny, itp.)
wysoki połysk, uchwyt rurowy, metalowy w kolorze złotym, srebrnym lub miedzianym

4.2.6.) Główny kod CPV: 39296100-4 - Trumny

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za oferty najkorzystniejsze dla każdej z części zostaną uznane cztery kolejne oferty, spośród ofert przyjętych do szczegółowego rozpatrywania spełniające w najwyższym stopniu wymagania określonych kryteriów. Maksymalna ilość punktów, jaką można uzyskać - 100,00 pkt. Punkty zostaną przyznane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Wybór Wykonawców do zawarcia umowy ramowej nastąpi w oparciu o uzyskane punkty. W każdej części zamówienia oferty uszeregowane zostaną w kolejności od oferty, która uzyskała najwyższą liczbę punktów do oferty, która otrzymała najniższą liczbę punktów. W każdej części zamówienia Zamawiający zakwalifikuje do podpisania umowy ramowej maksimum czterech Wykonawców (kolejnych z najwyższą liczba punktów otrzymanych po zsumowaniu punktacji otrzymanej w obu kryteriach oceny ofert).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 95

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas dostawy

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

zakres zamówienia: trumna typ prostokątna z płaskim wiekiem o wykończeniu ekstra - szacunkowa ilość ok. 33 szt.
rodzaj drewna: miękkie, bardzo twarde
kolor: orzech jasny / złocisty, orzech ciemny, przecierany, mahoń jasny/ciemny, dąb, inne wg możliwości Wykonawcy (srebrny, złoty, biały, czarny, itp.)
wysoki połysk, uchwyt rurowy, metalowy w kolorze złotym, srebrnym lub miedzianym

4.2.6.) Główny kod CPV: 39296100-4 - Trumny

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za oferty najkorzystniejsze dla każdej z części zostaną uznane cztery kolejne oferty, spośród ofert przyjętych do szczegółowego rozpatrywania spełniające w najwyższym stopniu wymagania określonych kryteriów. Maksymalna ilość punktów, jaką można uzyskać - 100,00 pkt. Punkty zostaną przyznane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Wybór Wykonawców do zawarcia umowy ramowej nastąpi w oparciu o uzyskane punkty. W każdej części zamówienia oferty uszeregowane zostaną w kolejności od oferty, która uzyskała najwyższą liczbę punktów do oferty, która otrzymała najniższą liczbę punktów. W każdej części zamówienia Zamawiający zakwalifikuje do podpisania umowy ramowej maksimum czterech Wykonawców (kolejnych z najwyższą liczba punktów otrzymanych po zsumowaniu punktacji otrzymanej w obu kryteriach oceny ofert).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 95

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas dostawy

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

zakres zamówienia: trumna typ nietypowa o wykończeniu ekstra - szacunkowa ilość ok. 10 szt.,
przeznaczenie m.in.: dla osób otyłych lub bardzo wysokich
rodzaj drewna: miękkie, bardzo twarde
kolor: orzech jasny / złocisty, orzech ciemny, przecierany, mahoń jasny/ciemny, dąb, inne wg możliwości Wykonawcy (srebrny, złoty, biały, czarny, itp.)
matowa i na wysoki połysk, uchwyt zwykły lub rurowy, metalowy w kolorze złotym, srebrnym lub miedzianym

4.2.6.) Główny kod CPV: 39296100-4 - Trumny

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za oferty najkorzystniejsze dla każdej z części zostaną uznane cztery kolejne oferty, spośród ofert przyjętych do szczegółowego rozpatrywania spełniające w najwyższym stopniu wymagania określonych kryteriów. Maksymalna ilość punktów, jaką można uzyskać - 100,00 pkt. Punkty zostaną przyznane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Wybór Wykonawców do zawarcia umowy ramowej nastąpi w oparciu o uzyskane punkty. W każdej części zamówienia oferty uszeregowane zostaną w kolejności od oferty, która uzyskała najwyższą liczbę punktów do oferty, która otrzymała najniższą liczbę punktów. W każdej części zamówienia Zamawiający zakwalifikuje do podpisania umowy ramowej maksimum czterech Wykonawców (kolejnych z najwyższą liczba punktów otrzymanych po zsumowaniu punktacji otrzymanej w obu kryteriach oceny ofert).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 95

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas dostawy

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

zakres zamówienia: trumna typ ekskluzywna z ekstra wykończeniem wewnętrznym i zewnętrznym - szacunkowa ilość ok. 10 szt.
rodzaj drewna: miękkie, twarde, bardzo twarde
kolor: orzech jasny / złocisty, orzech ciemny, przecierany, mahoń jasny/ciemny, dąb, inne wg możliwości Wykonawcy (srebrny, złoty, biały, czarny, itp.)
matowa i na wysoki połysk, uchwyt zwykły lub rurowy, metalowy w kolorze złotym, srebrnym lub miedzianym

4.2.6.) Główny kod CPV: 39296100-4 - Trumny

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za oferty najkorzystniejsze dla każdej z części zostaną uznane cztery kolejne oferty, spośród ofert przyjętych do szczegółowego rozpatrywania spełniające w najwyższym stopniu wymagania określonych kryteriów. Maksymalna ilość punktów, jaką można uzyskać - 100,00 pkt. Punkty zostaną przyznane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Wybór Wykonawców do zawarcia umowy ramowej nastąpi w oparciu o uzyskane punkty. W każdej części zamówienia oferty uszeregowane zostaną w kolejności od oferty, która uzyskała najwyższą liczbę punktów do oferty, która otrzymała najniższą liczbę punktów. W każdej części zamówienia Zamawiający zakwalifikuje do podpisania umowy ramowej maksimum czterech Wykonawców (kolejnych z najwyższą liczba punktów otrzymanych po zsumowaniu punktacji otrzymanej w obu kryteriach oceny ofert).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 95

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas dostawy

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

zakres zamówienia: obudowy na grób - szacunkowa ilość ok. 120 szt.
kolorystycznie dopasowana do koloru dostarczanych trumien określonych w częściach od 1 do 6

4.2.6.) Główny kod CPV: 39296000-3 - Wyroby pogrzebowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za oferty najkorzystniejsze dla każdej z części zostaną uznane cztery kolejne oferty, spośród ofert przyjętych do szczegółowego rozpatrywania spełniające w najwyższym stopniu wymagania określonych kryteriów. Maksymalna ilość punktów, jaką można uzyskać - 100,00 pkt. Punkty zostaną przyznane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Wybór Wykonawców do zawarcia umowy ramowej nastąpi w oparciu o uzyskane punkty. W każdej części zamówienia oferty uszeregowane zostaną w kolejności od oferty, która uzyskała najwyższą liczbę punktów do oferty, która otrzymała najniższą liczbę punktów. W każdej części zamówienia Zamawiający zakwalifikuje do podpisania umowy ramowej maksimum czterech Wykonawców (kolejnych z najwyższą liczba punktów otrzymanych po zsumowaniu punktacji otrzymanej w obu kryteriach oceny ofert).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 95

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas dostawy

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

zakres zamówienia: krzyże - szacunkowa ilość ok. 250 szt.
kolorystycznie dopasowane do koloru dostarczanych trumien określonych w częściach od 1 do 6

4.2.6.) Główny kod CPV: 39296000-3 - Wyroby pogrzebowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za oferty najkorzystniejsze dla każdej z części zostaną uznane cztery kolejne oferty, spośród ofert przyjętych do szczegółowego rozpatrywania spełniające w najwyższym stopniu wymagania określonych kryteriów. Maksymalna ilość punktów, jaką można uzyskać - 100,00 pkt. Punkty zostaną przyznane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Wybór Wykonawców do zawarcia umowy ramowej nastąpi w oparciu o uzyskane punkty. W każdej części zamówienia oferty uszeregowane zostaną w kolejności od oferty, która uzyskała najwyższą liczbę punktów do oferty, która otrzymała najniższą liczbę punktów. W każdej części zamówienia Zamawiający zakwalifikuje do podpisania umowy ramowej maksimum czterech Wykonawców (kolejnych z najwyższą liczba punktów otrzymanych po zsumowaniu punktacji otrzymanej w obu kryteriach oceny ofert).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 95

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas dostawy

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 9

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

zakres zamówienia: trumna dziecięca wraz z obudową na grób i krzyżem - szacunkowa ilość ok. 12 szt.
rozmiary: do 65 cm; do 1,00 m; do 1,20 m; do 1,50 m
rodzaj drewna: dowolny
kolor: biały
uchwyt zwykły, metalowy w kolorze złotym, srebrnym lub miedzianym, obudowa na grób i krzyż kolorystycznie dopasowane do koloru trumny

4.2.6.) Główny kod CPV: 39296100-4 - Trumny

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za oferty najkorzystniejsze dla każdej z części zostaną uznane cztery kolejne oferty, spośród ofert przyjętych do szczegółowego rozpatrywania spełniające w najwyższym stopniu wymagania określonych kryteriów. Maksymalna ilość punktów, jaką można uzyskać - 100,00 pkt. Punkty zostaną przyznane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Wybór Wykonawców do zawarcia umowy ramowej nastąpi w oparciu o uzyskane punkty. W każdej części zamówienia oferty uszeregowane zostaną w kolejności od oferty, która uzyskała najwyższą liczbę punktów do oferty, która otrzymała najniższą liczbę punktów. W każdej części zamówienia Zamawiający zakwalifikuje do podpisania umowy ramowej maksimum czterech Wykonawców (kolejnych z najwyższą liczba punktów otrzymanych po zsumowaniu punktacji otrzymanej w obu kryteriach oceny ofert).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 95

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas dostawy

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 10

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

zakres zamówienia: trumna kremacyjna, trumna ekshumacyjna do 1,00 m - szacunkowa ilość ok. 20 szt.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39296100-4 - Trumny

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za oferty najkorzystniejsze dla każdej z części zostaną uznane cztery kolejne oferty, spośród ofert przyjętych do szczegółowego rozpatrywania spełniające w najwyższym stopniu wymagania określonych kryteriów. Maksymalna ilość punktów, jaką można uzyskać - 100,00 pkt. Punkty zostaną przyznane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Wybór Wykonawców do zawarcia umowy ramowej nastąpi w oparciu o uzyskane punkty. W każdej części zamówienia oferty uszeregowane zostaną w kolejności od oferty, która uzyskała najwyższą liczbę punktów do oferty, która otrzymała najniższą liczbę punktów. W każdej części zamówienia Zamawiający zakwalifikuje do podpisania umowy ramowej maksimum czterech Wykonawców (kolejnych z najwyższą liczba punktów otrzymanych po zsumowaniu punktacji otrzymanej w obu kryteriach oceny ofert).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 95

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas dostawy

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Na potwierdzenie, że oferowane dostawy spełniają określone przez Zamawiającego wymagania, cechy lub kryteria rysunki, katalogi lub fotografie zawartego w ofercie towaru (trumien i akcesoriów pogrzebowych) zgodnie z wymaganiami określonymi w Rozdziale I Opis Przedmiotu Zamówienia.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Katalogi lub fotografie zawartego w ofercie towaru (trumien i akcesoriów pogrzebowych) zgodnie z wymaganiami określonymi w Rozdziale I Opis Przedmiotu Zamówienia.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Dokumenty, które należy złożyć wraz z ofertą (elektronicznie):
1) Oświadczenie, o którym mowa z art. 125 ust. 1 ustawy PZP, o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu na dzień składania ofert – załącznik nr 2 do SWZ.
2) W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia:
a) oświadczenia, o których mowa w rozdziale VI, pkt 15, ppkt 2) i 4) SWZ,
b) pełnomocnictwo, o którym mowa w rozdziale VI, pkt 15, ppkt 1) SWZ.
3) W przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby:
a) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w rozdziale X pkt 2, ppkt 3) SWZ,
b) oświadczenie, o którym mowa w rozdziale X pkt 2 ppkt 5) SWZ.
4) Pełnomocnictwo do podpisania oferty - jeżeli dotyczy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (w tym spółka cywilna):
1) Zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, ustanawiają oni pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2) Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, składa wraz z ofertą, każdy z wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
4) W przypadku, o którym mowa w ppkt. 3) dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy, usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający – oprócz zmian w wyniku wystąpienia okoliczności określonych w art. 455 ust. 1 pkt 2, 3, 4 oraz ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz niezależnie od postanowień innych bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa normujących dopuszczalne zmiany w umowie - dopuszcza dokonanie zmian w umowie dotyczących:
1) zmiany danych wynikających z przekształceń podmiotowych po stronie Wykonawcy skutkujących następstwem prawnym pod tytułem ogólnym, a także zmiany adresu, nazwy Wykonawcy,
2) terminów realizacji – zmiana terminów realizacji przedmiotu umowy możliwa będzie w przypadku:
a) działań osób trzecich, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron, niemożliwe jest wykonanie poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia,
b) gdy na termin realizacji przedmiotu umowy wpłyną lub będą mogły mieć wpływ okoliczności o charakterze siły wyższej, tj. zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością (powódź, trzęsienie ziemi, pożar, stan epidemii itp.), w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grążącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach,
c) zaistnienia innych sytuacji wyjątkowych, wpływających na przedłużenie czasu realizacji przedmiotu umowy, np. spowodowanych wprowadzeniem stanu zagrożenia epidemicznego, wystąpienia pandemii oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych, z zachowaniem wymogów ustawy Prawo zamówień publicznych,
d) skrócenia lub wydłużenia terminu realizacji przedmiotu umowy za zgodą Zamawiającego i Wykonawcy,
3) stawki podatku od towarów i usług - w przypadku ustawowej zmiany stawek oraz w konsekwencji zmiany (podwyższenia lub obniżenia) kwoty brutto wynagrodzenia określonego umową,
4) zlecania robót podwykonawcom – zmiana sposobu realizacji przedmiotu umowy w tym zakresie możliwa będzie w przypadku gdy Wykonawca nie zadeklaruje w swojej ofercie wykonania przedmiotu umowy przy pomocy podwykonawców lub zadeklaruje wykonanie części przedmiotu umowy przy pomocy podwykonawców w określonym zakresie, a docelowo zechce dokonać zmiany tego zakresu lub konkretnego podwykonawcy; Wykonawca może wnosić o dokonanie zmiany umowy dotyczącej zlecania świadczeń podwykonawcom, gdy zmiana taka przyczyni się do poprawienia szybkości lub jakości świadczeń stanowiących przedmiot umowy, uchylenia niebezpieczeństwa zwłoki w realizacji przedmiotu umowy,
5) zmiany (zmniejszenia) wynagrodzenia Wykonawcy - w związku z zakupem przez Zamawiającego mniejszej ilości wyrobów pogrzebowych niż podana szacunkowa ilość,
6) sposobu spełnienia świadczeń, w przypadku konieczności zrealizowania przedmiotu umowy lub jego części przy zastosowaniu innych rozwiązań, niż wskazane w rozdziale I Opis przedmiotu zamówienia,
7) zmiany (zmniejszenia lub zwiększenia) ilości zakupionych przez Zamawiającego wyrobów pogrzebowych, a także zwiększenia cen jednostkowych zaoferowanych przez danego Wykonawcę wyrobów pogrzebowych (w przypadku wzrostu cen, materiałów, usług niezbędnych do realizacji dostawy, a Wykonawca udowodni ten fakt składając odpowiednie dokumenty), przy założeniu, że ostateczna kwota wynagrodzenia nie przekroczy ogólnej wartości przedmiotu umowy.
2. Ponadto Strony mają prawo dokonania zmian w umowie w celu usunięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć lub sformułowań użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana treści umowy będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności lub niejasności i doprecyzowanie jej zapisów w celu jej jednoznacznej interpretacji.
3. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wprowadzenia w życie, po podpisaniu umowy, regulacji prawnych wywołujących potrzebę dostosowania umowy do nowych regulacji prawnych wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany.
Pełna informacja w rozdziale XVIII SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-12-11 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę - formularz oferty stanowi załącznik nr 1 do SWZ - wraz z wymaganymi oświadczeniami i/lub dokumentami za pośrednictwem Platformy e-zamowienia pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-11 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-01-09

8.19.) Umowa ramowa:

Umowa ramowa zawarta zostanie z kilkoma wykonawcami

8.20.) Przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: Tak

8.21.) Maksymalna liczba wykonawców, z którymi zamawiający zawrze umowę ramową: 4

8.22.) Zamawiający udziela zamówień na podstawie art. 314 ust. 1 pkt 1, 2 albo 3 ustawy: Zamawiający udziela zamówień na podstawie art. 314 ust. 1 pkt 2 ustawy

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zgodnie z art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2023 r., poz. 129 i 185) z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych wyklucza się:
1) Wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
2) Wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
3) Wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostka dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3.
(Art. 1 pkt 3 – W celu przeciwdziałania wspieraniu agresji Federacji Rosyjskiej na Ukrainę rozpoczętej w dniu 24 lutego 2022 r., wobec osób i podmiotów wpisanych na listę, o której mowa w art. 2, stosuje się: wykluczenie z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022, poz. 1710 z późniejszymi zmianami).
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę budowę budynku produkcyjno-magazynowego - Święty Wojciech
  • Lokalizacja zlecenialubuskie
  • Data dodania30-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę budowę budynku produkcyjno-magazynowego oraz budynku biurowo-socjalnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Sulechów: Dowozy dzieci do szkół na terenie Gminy Sulechów w roku 2024
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Dostawa wyposażenia do Ośrodka Edukacji Ekologicznej.
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Dostawa i montaż mebli
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI