IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości a) dla Zadania nr 1 – 1.700,00 zł (słownie: tysiąc siedemset złotych 00/100), b) dla Zadania nr 2 – 2.400,00 zł (słownie: dwa tysiące czterysta złotych 00/100), c) dla Zadania nr 3 – 2.100,00 zł (słownie: dwa tysiące sto złotych 00/100).
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena oferty |
60,00 |
długość okresu gwarancji |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2018-11-29, godzina:
12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami : 1 . cena oferty - 60 %, 2 . długość okresu gwarancji - 40 %, Za ofertę najkorzystniejszą, zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w powyższych kryteriach. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie wyliczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę. 2. Do wszystkich Wykonawców, w zakresie kryteriów będzie stosowana ta sama metoda obiektywnej oceny oferty: - w kryterium cena: P1=(Cmin/C)xW1, gdzie P1-ilość punktów obliczana dla kryterium cena, Cmin- cena najtańszej oferty, C-cena rozpatrywanej oferty, W1-waga kryterium cena - w kryterium długość okresu gwarancji: P2=(G/Gmax)xW2, gdzie P2-ilość punktów obliczana dla kryterium długość okresu gwarancji, Gmax- najdłuższy oferowany okres gwarancji, G - okres gwarancji rozpatrywanej oferty, W2 - waga kryterium długość okresu gwarancji Zamawiający informuje, że oferowana długość okresu gwarancji : Kryterium „gwarancja” – 40 pkt a) Dla Zadania nr 1 Kryterium „cena” – 60 pkt Punkty obliczone zostaną według wzoru : C = Cmin/ Cx x 60 C - ilość punktów przyznanych danej ofercie za cenę brutto. Cmin - minimalna cena brutto zaoferowana w przetargu. Cx - cena brutto rozpatrywanej oferty. Maksymalna ilość punktów, jaką można uzyskać w kryterium „cena” wynosi 60 pkt. Kryterium „gwarancja” – 40 pkt Gwarancja na dostarczone wyposażenie do pracowni językowej, sali korekcyjnej, pracowni przyrodniczej – laboratorium, pomieszczenia dydaktycznego 24 miesiące – 0 pkt Gwarancja na dostarczone wyposażenie do pracowni językowej, sali korekcyjnej, pracowni przyrodniczej – laboratorium, pomieszczenia dydaktycznego 36 miesięcy – 20 pkt Gwarancja na dostarczone wyposażenie do pracowni językowej, sali korekcyjnej, pracowni przyrodniczej – laboratorium, pomieszczenia dydaktycznego 48 miesięcy – 40 pkt Maksymalna ilość punktów, jaką można uzyskać w kryterium „Gwarancja” wynosi 40 pkt. UWAGA! Wykonawca zobowiązany jest zaoferować okres gwarancji wynoszący co najmniej 24 miesiące. Jeżeli Wykonawca na druku formularza ofertowego nie określi terminu gwarancji, Zamawiający uzna, Że oferowany termin okres gwarancji wynosi 24 miesiące. b) Dla Zadania nr 2 Kryterium „cena” – 60 pkt Punkty obliczone zostaną według wzoru : C = Cmin/ Cx x 60 C - ilość punktów przyznanych danej ofercie za cenę brutto. Cmin - minimalna cena brutto zaoferowana w przetargu. Cx - cena brutto rozpatrywanej oferty. Maksymalna ilość punktów, jaką można uzyskać w kryterium „cena” wynosi 60 pkt. Kryterium „gwarancja” – 40 pkt Gwarancja na sprzęt w uruchomionych pracowniach językowych 24 miesiące – 0 pkt Gwarancja na sprzęt w uruchomionych pracowniach językowych 30 miesiące – 20 pkt Gwarancja na sprzęt w uruchomionych pracowniach językowych 36 miesięcy – 40 pkt Maksymalna ilość punktów, jaką można uzyskać w kryterium „okres gwarancji” wynosi 40 pkt. UWAGA! Wykonawca zobowiązany jest zaoferować okres gwarancji wynoszący co najmniej 24 miesiące. Jeżeli Wykonawca na druku formularza ofertowego nie określi terminu gwarancji, Zamawiający uzna, Że oferowany termin okres gwarancji wynosi 24 miesiące c) Dla Zadania nr 3 Kryterium „cena” – 60 pkt Punkty obliczone zostaną według wzoru : C = C = Cmin/ Cx x 60 C - ilość punktów przyznanych danej ofercie za cenę brutto. Cmin - minimalna cena brutto zaoferowana w przetargu. Cx - cena brutto rozpatrywanej oferty. Maksymalna ilość punktów, jaką można uzyskać w kryterium „cena” wynosi 60 pkt. Kryterium „gwarancja” – 40 pkt Gwarancja na dostarczony sprzęt elektroniczny - 24 miesiące – 0 pkt Gwarancja na dostarczony sprzęt elektroniczny - 30 miesiące – 20 pkt Gwarancja na dostarczony sprzęt elektroniczny - 36 miesięcy – 40 pkt Maksymalna ilość punktów, jaką można uzyskać w kryterium „okres gwarancji” wynosi 40 pkt. UWAGA! Wykonawca zobowiązany jest zaoferować okres gwarancji wynoszący co najmniej 24 miesiące. Jeżeli Wykonawca na druku formularza ofertowego nie określi terminu gwarancji, Zamawiający uzna, Że oferowany termin okres gwarancji wynosi 24 miesiące Maksymalna ilość punktów, jaką można uzyskać w kryterium „Gwarancja” wynosi 40 pkt. 3. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie lub koszcie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.