"Dostawa wyposażenia w ramach programu Laboratoria Przyszłości"

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
"Dostawa wyposażenia w ramach programu Laboratoria Przyszłości"
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKraków
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-06-10
  • ZamawiającyGmina Miejska Kraków
  • Data publikacji ogłoszenia2022-06-01
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00188288
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
"Dostawa wyposażenia w ramach programu Laboratoria Przyszłości"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Kraków

1.3.) Oddział zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 91 im. Janusza Kusocińskiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351554353

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: os. Handlowe 4

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-935

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: 126442475

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zsos1.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://sp91krakow.pl/sp91/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Dostawa wyposażenia w ramach programu Laboratoria Przyszłości"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8824c661-e0d5-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00188288

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8824c661-e0d5-11ec-9a86-f6f4c648a056

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-8824c661-e0d5-11ec-9a86-f6f4c648a056

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Przed przystąpieniem do postępowania należy zarejestrować się na Platformie. W trakcie procesu rejestracji Wykonawca wypełnia wszystkie pola formularza rejestracji, chyba że pole oznaczone jest jako opcjonalne. Rejestracja na Platformie wymaga akceptacji regulaminu. Zakładając konto użytkownika, Wykonawca wyraża wolę zawarcia umowy na świadczenie usług drogą elektroniczną. Niezwłocznie po przesłaniu wypełnionego formularza, Wykonawca otrzyma drogą elektroniczną na adres e-mail wskazany w procesie rejestracji potwierdzenie założenia konta wraz z linkiem aktywacyjnym. Z chwilą aktywacji konta Wykonawca ma dostęp do usług udostępnionych w ramach konta użytkownika, w tym między innymi składania ofert i prowadzenia korespondencji z Zamawiającym za pośrednictwem Platformy, automatycznego wycofania oferty w przypadku złożenia nowej oferty.
Zamawiający ustanawia następujące wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące wysyłania i odbierania dokumentów elektroniczny oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu, a także specyfikacji połączenia, formatów przekazywanych danych oraz zasad kodowania i sposobu oznaczania czasu ich przekazania:
Maksymalny rozmiar plików lub spakowanych plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
Dopuszczalny format plików to: .doc, docx, odt, pdf, xls.
Dopuszczalny format kompresji to: zip7, rar.
Dopuszczalny format podpisu to: kwalifikowany podpis wewnętrzny (PAdES), kwalifikowany podpis zewnętrzny XA-dES), podpis zaufany, elektroniczny podpis osobisty, pieczęć elektroniczna
Za datę złożenia oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich wczytania na Platformie.
Niezbędne wymagania sprzętowo – aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej:
a. Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 56 KB/s.
b. Komputer klasy PC z zainstalowanym systemem operacyjnym Microsoft Windows 7/ Windows 10 lub OSX/ MacOS 10.10 lub Ubuntu 14.04; w przypadku komputera z systemem operacyjnym Microsoft Windows 7/ Windows 8 przeglądarka Chrome 66.0 lub nowsza, Firefox 59.0 lub nowsza Safari 11.1 lub nowsza, Edge 14.0 lub nowsza. Dla skorzystania z pełnej funkcjonalności może być konieczne włączenie w przeglądarce obsługi protokołu bezpiecznej transmisji danych SSL, obsługi Java Script, oraz cookies;
c. Podłączony lub wbudowany do komputera czytnik karty kryptograficznej wydanej przez wystawcę certyfikatu używanego przez Wykonawcę.
(...)

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ogólnego Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady Europy (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego prze-pływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informujemy, że:
1.1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Gmina Miejska Kraków – Szkoła Podstawowa nr 91 im. Janusza Kusocińskiego, os Handlowe 4, 31 – 935 Kraków.
1.2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych (IODO) – e mail: inspektor3@mjo.krakow.pl
1.3. Pana/Pani dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego znak ZP-271-2/P/22 na dostawę wyposażenia w ramach programu Laboratoria Przyszłości prowadzonym w trybie podstawowym.
1.4. Odbiorcami Pana /Pani danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 ust. 1 i 6 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2019r., poz. 2019, z późn. zm.), dalej ustawa.
1.5. Pana/Pani dane osobowe będą przechowywane zgodnie z art. 78 ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia po-stępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lat, okres przechowywania obejmuje ca-ły czas trwania umowy.
1.6. Obowiązek podania przez Pana /Panią danych osobowych bezpośrednio Pana/Pani dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy.
1.7. W odniesieniu do Pana/Pani danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
1.8. Posiada Pan /Pani:
a. Na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pana/Pani dotyczących;
b. Na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pana/Pani danych osobowych;
c. Na podstawie art. 18 RODO prawo do żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
d. Prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pan/Pani, że przetwarzanie danych osobowych Pana/Pani dotyczących narusza przepisy RODO.
1.9. Nie przysługuje Panu/Pani:
a. W związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d. lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b. Prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO;
c. Na postawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzani danych osobowych, ponieważ podstawą przetwarzania Pana/Pani danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-271-2/P/21

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 16

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia stanowi dostawa mebli szkolnych. Szczegółowe wymagania przedmiotu zamówienia dotyczące przewidywanych ilości, parametrów technicznych, funkcjonalno-użytkowych wyposażenia oraz warunków gwarancji i serwisu zawiera Załącznik nr 2A do SWZ - Kalkulacja Cenowa - Opis Przedmiotu Zamówienia i Warunki Gwarancji.
Ilekroć Zamawiający w treści SWZ wskazuje konkretne normy albo procesy albo produkty, w szczególności poprzez wskazanie nazw handlowych lub znaków towarowych, które mogłyby prowadzić do ograniczenia konkurencji, postanowienia te należy interpretować jako wymagania przykładowe. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie równoważnego przedmiotu za-mówienia pod warunkiem zaoferowania urządzeń o parametrach nie gorszych niż przedmiot wskazane w Załączniku nr 2A do SWZ. Oznacza to, że wyposażenie lub urządzenie równoważne musi spełniać minimalne parametry w stosunku do referencyjnych określonych przez Zamawiającego w dokumentach zamówienia. Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie urządzeń równoważnych opisanym w niniejszej specyfikacji jest zobowiązany: wykazać, że oferowane przez niego urządzenie spełnia wymagania minimalne określone przez Zamawiającego, poprzez załączenie do oferty specyfikacji oferowanych urządzeń w postaci certyfikatów lub kart produktu wystawionej przez producenta oferowanych urządzeń;
podać nazwę, numer katalogowy lub numer seryjny oferowanego urządzenia;
Wszelkie koszty związane z potwierdzeniem spełniania przez zaoferowane urządzenie równoważne wymagań wskazanych przez Zamawiającego ponosi Wykonawca.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39160000-1 - Meble szkolne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert w oparciu o przyjęte kryteria oceny ofert. Obliczenia w kryteriach dokonywane będą do dwóch miejsc po przecinku, przy zastosowaniu zaokrąglania punktów według następującej zasady: gdy trzecia cyfra po przecinku wynosi 5 lub jest większa niż 5, zaokrąglenie drugiej cyfry po przecinku następuje w górę o jeden, a jeżeli trzecia cyfra po przecinku jest niższa od 5, to cyfra ta zostaje skreślona, a druga cyfra po przecinku nie ulega zmianie.
Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, a jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem.
Jeżeli nie można wybrać oferty w sposób określony w pkt. 3 powyżej, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia ofert dodatkowych w wyznaczonym terminie.
Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, którego oferta zawiera najkorzystniejszy bilans w podanych kryteriach spośród ofert niepodlegających odrzuceniu. Pozostałe oferty zostaną ocenione wg algorytmów, określonych w pkt 1 niniejszej Sekcji SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i warunki serwisu

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia stanowi dostawa tablic i gablot. Szczegółowe wymagania przedmiotu zamówienia dotyczące przewidywanych ilości, parametrów technicznych, funkcjonalno-użytkowych wyposażenia oraz warunków gwarancji i serwisu zawiera Załącznik nr 2B do SWZ – Formularz Kalkulacja Cenowa – Opis Przedmiotu Zamówienia i Warunki Gwarancji.
Ilekroć Zamawiający w treści SWZ wskazuje konkretne normy albo procesy albo produkty, w szczególności poprzez wskazanie nazw handlowych lub znaków towarowych, które mogłyby prowadzić do ograniczenia konkurencji, postanowienia te należy interpretować jako wymagania przykładowe. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie równoważnego przedmiotu za-mówienia pod warunkiem zaoferowania urządzeń o parametrach nie gorszych niż przedmiot wskazane w Załączniku nr 2B do SWZ. Oznacza to, że wyposażenie lub urządzenie równoważne musi spełniać minimalne parametry w stosunku do referencyjnych określonych przez Zamawiającego w dokumentach zamówienia. Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie urządzeń równoważnych opisanym w niniejszej specyfikacji jest zobowiązany: wykazać, że oferowane przez niego urządzenie spełnia wymagania minimalne określone przez Zamawiającego, po-przez załączenie do oferty specyfikacji oferowanych urządzeń w postaci certyfikatów lub kart produktu wystawionej przez producenta oferowanych urządzeń; podać nazwę, numer katalogowy lub numer seryjny oferowanego urządzenia;
Wszelkie koszty związane z potwierdzeniem spełniania przez zaoferowane urządzenie równoważne wymagań wskazanych przez Zamawiającego ponosi Wykonawca.

4.2.6.) Główny kod CPV: 30195900-1 - Tablice do pisania i tablice magnetyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30195400-6 - Tablice do wycierania na sucho lub akcesoria

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert w oparciu o przyjęte kryteria oceny ofert. Obliczenia w kryteriach dokonywane będą do dwóch miejsc po przecinku, przy zastosowaniu zaokrąglania punktów według następującej zasady: gdy trzecia cyfra po przecinku wynosi 5 lub jest większa niż 5, zaokrąglenie drugiej cyfry po przecinku następuje w górę o jeden, a jeżeli trzecia cyfra po przecinku jest niższa od 5, to cyfra ta zostaje skreślona, a druga cyfra po przecinku nie ulega zmianie.
Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, a jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem.
Jeżeli nie można wybrać oferty w sposób określony w pkt. 3 powyżej, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia ofert dodatkowych w wyznaczonym terminie.
Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, którego oferta zawiera najkorzystniejszy bilans w podanych kryteriach spośród ofert niepodlegających odrzuceniu. Pozostałe oferty zostaną ocenione wg algorytmów, określonych w pkt 1 niniejszej Sekcji SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i warunki serwisu

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia stanowi dostawa mebli. Szczegółowe wymagania przedmiotu zamówienia dotyczące przewidywanych ilości, parametrów technicznych, funkcjonalno-użytkowych wyposażenia oraz warunków gwarancji i serwisu zawiera Załącznik nr 2C do SWZ – Formularz Kalkulacja Cenowa – Opis Przedmiotu Zamówienia i Warunki Gwarancji.
Ilekroć Zamawiający w treści SWZ wskazuje konkretne normy albo procesy albo produkty, w szczególności poprzez wskazanie nazw handlowych lub znaków towarowych, które mogłyby prowadzić do ograniczenia konkurencji, postanowienia te należy interpretować jako wymagania przykładowe. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie równoważnego przedmiotu za-mówienia pod warunkiem zaoferowania urządzeń o parametrach nie gorszych niż przedmiot wskazane w Załączniku nr 2C do SWZ. Oznacza to, że wyposażenie lub urządzenie równoważne musi spełniać minimalne parametry w stosunku do referencyjnych określonych przez Zamawiającego w dokumentach zamówienia. Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie urządzeń równoważnych opisanym w niniejszej specyfikacji jest zobowiązany: wykazać, że oferowane przez niego urządzenie spełnia wymagania minimalne określone przez Zamawiającego, po-przez załączenie do oferty specyfikacji oferowanych urządzeń w postaci certyfikatów lub kart produktu wystawionej przez producenta oferowanych urządzeń; podać nazwę, numer katalogowy lub numer seryjny oferowanego urządzenia;
Wszelkie koszty związane z potwierdzeniem spełniania przez zaoferowane urządzenie równoważne wymagań wskazanych przez Zamawiającego ponosi Wykonawca.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39160000-1 - Meble szkolne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert w oparciu o przyjęte kryteria oceny ofert. Obliczenia w kryteriach dokonywane będą do dwóch miejsc po przecinku, przy zastosowaniu zaokrąglania punktów według następującej zasady: gdy trzecia cyfra po przecinku wynosi 5 lub jest większa niż 5, zaokrąglenie drugiej cyfry po przecinku następuje w górę o jeden, a jeżeli trzecia cyfra po przecinku jest niższa od 5, to cyfra ta zostaje skreślona, a druga cyfra po przecinku nie ulega zmianie.
Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, a jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem.
Jeżeli nie można wybrać oferty w sposób określony w pkt. 3 powyżej, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia ofert dodatkowych w wyznaczonym terminie.
Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, którego oferta zawiera najkorzystniejszy bilans w podanych kryteriach spośród ofert niepodlegających odrzuceniu. Pozostałe oferty zostaną ocenione wg algorytmów, określonych w pkt 1 niniejszej Sekcji SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i warunki serwisu

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia stanowi dostawa wyposażenia pracowni kulinarnej. Szczegółowe wymagania przedmiotu zamówienia dotyczące przewidywanych ilości, parametrów technicznych, funkcjonalno-użytkowych wyposażenia oraz warunków gwarancji i serwisu zawiera Załącznik nr 2D do SWZ – Formularz Kalkulacja Cenowa – Opis Przedmiotu Zamówienia i Warunki Gwarancji. Ilekroć Zamawiający w treści SWZ wskazuje konkretne normy albo procesy albo produkty, w szczególności poprzez wskazanie nazw handlowych lub znaków towarowych, które mogłyby prowadzić do ograniczenia konkurencji, postanowienia te należy interpretować jako wymagania przykładowe. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie równoważnego przedmiotu za-mówienia pod warunkiem zaoferowania urządzeń o parametrach nie gorszych niż przedmiot wskazane w Załączniku nr 2D do SWZ. Oznacza to, że wyposażenie lub urządzenie równoważne musi spełniać minimalne parametry w stosunku do referencyjnych określonych przez Zamawiającego w dokumentach zamówienia. Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie urządzeń równoważnych opisanym w niniejszej specyfikacji jest zobowiązany: wykazać, że oferowane przez niego urządzenie spełnia wymagania minimalne określone przez Zamawiającego, po-przez załączenie do oferty specyfikacji oferowanych urządzeń w postaci certyfikatów lub kart produktu wystawionej przez producenta oferowanych urządzeń; podać nazwę, numer katalogowy lub numer seryjny oferowanego urządzenia;
Wszelkie koszty związane z potwierdzeniem spełniania przez zaoferowane urządzenie równoważne wymagań wskazanych przez Zamawiającego ponosi Wykonawca.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39221000-7 - Sprzęt kuchenny

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert w oparciu o przyjęte kryteria oceny ofert. Obliczenia w kryteriach dokonywane będą do dwóch miejsc po przecinku, przy zastosowaniu zaokrąglania punktów według następującej zasady: gdy trzecia cyfra po przecinku wynosi 5 lub jest większa niż 5, zaokrąglenie drugiej cyfry po przecinku następuje w górę o jeden, a jeżeli trzecia cyfra po przecinku jest niższa od 5, to cyfra ta zostaje skreślona, a druga cyfra po przecinku nie ulega zmianie.
Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, a jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem.
Jeżeli nie można wybrać oferty w sposób określony w pkt. 3 powyżej, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia ofert dodatkowych w wyznaczonym terminie.
Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, którego oferta zawiera najkorzystniejszy bilans w podanych kryteriach spośród ofert niepodlegających odrzuceniu. Pozostałe oferty zostaną ocenione wg algorytmów, określonych w pkt 1 niniejszej Sekcji SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i warunki serwisu

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia stanowi dostawa wyposażenia pracowni kulinarnej. Szczegółowe wymagania przedmiotu zamówienia dotyczące przewidywanych ilości, parametrów technicznych, funkcjonalno-użytkowych wyposażenia oraz warunków gwarancji i serwisu zawiera Załącznik nr 2E do SWZ – Formularz Kalkulacja Cenowa – Opis Przedmiotu Zamówienia i Warunki Gwarancji. Ilekroć Zamawiający w treści SWZ wskazuje konkretne normy albo procesy albo produkty, w szczególności poprzez wskazanie nazw handlowych lub znaków towarowych, które mogłyby prowadzić do ograniczenia konkurencji, postanowienia te należy interpretować jako wymagania przykładowe. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie równoważnego przedmiotu za-mówienia pod warunkiem zaoferowania urządzeń o parametrach nie gorszych niż przedmiot wskazane w Załączniku nr 2E do SWZ. Oznacza to, że wyposażenie lub urządzenie równoważne musi spełniać minimalne parametry w stosunku do referencyjnych określonych przez Zamawiającego w dokumentach zamówienia. Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie urządzeń równoważnych opisanym w niniejszej specyfikacji jest zobowiązany: wykazać, że oferowane przez niego urządzenie spełnia wymagania minimalne określone przez Zamawiającego, po-przez załączenie do oferty specyfikacji oferowanych urządzeń w postaci certyfikatów lub kart produktu wystawionej przez producenta oferowanych urządzeń; podać nazwę, numer katalogowy lub numer seryjny oferowanego urządzenia;
Wszelkie koszty związane z potwierdzeniem spełniania przez zaoferowane urządzenie równoważne wymagań wskazanych przez Zamawiającego ponosi Wykonawca.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39141000-2 - Meble i wyposażenie kuchni

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert w oparciu o przyjęte kryteria oceny ofert. Obliczenia w kryteriach dokonywane będą do dwóch miejsc po przecinku, przy zastosowaniu zaokrąglania punktów według następującej zasady: gdy trzecia cyfra po przecinku wynosi 5 lub jest większa niż 5, zaokrąglenie drugiej cyfry po przecinku następuje w górę o jeden, a jeżeli trzecia cyfra po przecinku jest niższa od 5, to cyfra ta zostaje skreślona, a druga cyfra po przecinku nie ulega zmianie.
Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, a jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem.
Jeżeli nie można wybrać oferty w sposób określony w pkt. 3 powyżej, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia ofert dodatkowych w wyznaczonym terminie.
Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, którego oferta zawiera najkorzystniejszy bilans w podanych kryteriach spośród ofert niepodlegających odrzuceniu. Pozostałe oferty zostaną ocenione wg algorytmów, określonych w pkt 1 niniejszej Sekcji SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i warunki serwisu

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia stanowi dostawa mebli do pracowni kulinarnej. Szczegółowe wymagania przedmiotu zamówienia dotyczące przewidywanych ilości, parametrów technicznych, funkcjonalno-użytkowych wyposażenia oraz warunków gwarancji i serwisu zawiera Załącznik nr 2F do SWZ – Formularz Kalkulacja Cenowa – Opis Przedmiotu Zamówienia i Warunki Gwarancji. Ilekroć Zamawiający w treści SWZ wskazuje konkretne normy albo procesy albo produkty, w szczególności poprzez wskazanie nazw handlowych lub znaków towarowych, które mogłyby prowadzić do ograniczenia konkurencji, postanowienia te należy interpretować jako wymagania przykładowe. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie równoważnego przedmiotu za-mówienia pod warunkiem zaoferowania urządzeń o parametrach nie gorszych niż przedmiot wskazane w Załączniku nr 2F do SWZ. Oznacza to, że wyposażenie lub urządzenie równoważne musi spełniać minimalne parametry w stosunku do referencyjnych określonych przez Zamawiającego w dokumentach zamówienia. Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie urządzeń równoważnych opisanym w niniejszej specyfikacji jest zobowiązany: wykazać, że oferowane przez niego urządzenie spełnia wymagania minimalne określone przez Zamawiającego, po-przez załączenie do oferty specyfikacji oferowanych urządzeń w postaci certyfikatów lub kart produktu wystawionej przez producenta oferowanych urządzeń; podać nazwę, numer katalogowy lub numer seryjny oferowanego urządzenia;
Wszelkie koszty związane z potwierdzeniem spełniania przez zaoferowane urządzenie równoważne wymagań wskazanych przez Zamawiającego ponosi Wykonawca.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39141000-2 - Meble i wyposażenie kuchni

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert w oparciu o przyjęte kryteria oceny ofert. Obliczenia w kryteriach dokonywane będą do dwóch miejsc po przecinku, przy zastosowaniu zaokrąglania punktów według następującej zasady: gdy trzecia cyfra po przecinku wynosi 5 lub jest większa niż 5, zaokrąglenie drugiej cyfry po przecinku następuje w górę o jeden, a jeżeli trzecia cyfra po przecinku jest niższa od 5, to cyfra ta zostaje skreślona, a druga cyfra po przecinku nie ulega zmianie.
Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, a jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem.
Jeżeli nie można wybrać oferty w sposób określony w pkt. 3 powyżej, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia ofert dodatkowych w wyznaczonym terminie.
Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, którego oferta zawiera najkorzystniejszy bilans w podanych kryteriach spośród ofert niepodlegających odrzuceniu. Pozostałe oferty zostaną ocenione wg algorytmów, określonych w pkt 1 niniejszej Sekcji SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i warunki serwisu

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia stanowi dostawa mebli do pracowni kulinarnej. Szczegółowe wymagania przedmiotu zamówienia dotyczące przewidywanych ilości, parametrów technicznych, funkcjonalno-użytkowych wyposażenia oraz warunków gwarancji i serwisu zawiera Załącznik nr 2G do SWZ – Formularz Kalkulacja Cenowa – Opis Przedmiotu Zamówienia i Warunki Gwarancji. Ilekroć Zamawiający w treści SWZ wskazuje konkretne normy albo procesy albo produkty, w szczególności poprzez wskazanie nazw handlowych lub znaków towarowych, które mogłyby prowadzić do ograniczenia konkurencji, postanowienia te należy interpretować jako wymagania przykładowe. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie równoważnego przedmiotu za-mówienia pod warunkiem zaoferowania urządzeń o parametrach nie gorszych niż przedmiot wskazane w Załączniku nr 2G do SWZ. Oznacza to, że wyposażenie lub urządzenie równoważne musi spełniać minimalne parametry w stosunku do referencyjnych określonych przez Zamawiającego w dokumentach zamówienia. Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie urządzeń równoważnych opisanym w niniejszej specyfikacji jest zobowiązany: wykazać, że oferowane przez niego urządzenie spełnia wymagania minimalne określone przez Zamawiającego, po-przez załączenie do oferty specyfikacji oferowanych urządzeń w postaci certyfikatów lub kart produktu wystawionej przez producenta oferowanych urządzeń; podać nazwę, numer katalogowy lub numer seryjny oferowanego urządzenia;
Wszelkie koszty związane z potwierdzeniem spełniania przez zaoferowane urządzenie równoważne wymagań wskazanych przez Zamawiającego ponosi Wykonawca.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39141000-2 - Meble i wyposażenie kuchni

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert w oparciu o przyjęte kryteria oceny ofert. Obliczenia w kryteriach dokonywane będą do dwóch miejsc po przecinku, przy zastosowaniu zaokrąglania punktów według następującej zasady: gdy trzecia cyfra po przecinku wynosi 5 lub jest większa niż 5, zaokrąglenie drugiej cyfry po przecinku następuje w górę o jeden, a jeżeli trzecia cyfra po przecinku jest niższa od 5, to cyfra ta zostaje skreślona, a druga cyfra po przecinku nie ulega zmianie.
Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, a jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem.
Jeżeli nie można wybrać oferty w sposób określony w pkt. 3 powyżej, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia ofert dodatkowych w wyznaczonym terminie.
Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, którego oferta zawiera najkorzystniejszy bilans w podanych kryteriach spośród ofert niepodlegających odrzuceniu. Pozostałe oferty zostaną ocenione wg algorytmów, określonych w pkt 1 niniejszej Sekcji SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i warunki serwisu

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia stanowi dostawa wyposażenia pracowni robotyki i zabaw konstrukcyjnych. Szczegółowe wymagania przedmiotu zamówienia dotyczące przewidywanych ilości, parametrów technicznych, funkcjonalno-użytkowych wyposażenia oraz warunków gwarancji i serwisu zawiera Załącznik nr 2H do SWZ – Formularz Kalkulacja Cenowa – Opis Przedmiotu Zamówienia i Warunki Gwarancji. Ilekroć Zamawiający w treści SWZ wskazuje konkretne normy albo procesy albo produkty, w szczególności poprzez wskazanie nazw handlowych lub znaków towarowych, które mogłyby prowadzić do ograniczenia konkurencji, postanowienia te należy interpretować jako wymagania przykładowe. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie równoważnego przedmiotu zamówienia pod warunkiem zaoferowania urządzeń o parametrach nie gorszych niż przedmiot wskazane w Załączniku nr 2H do SWZ. Oznacza to, że wyposażenie lub urządzenie równoważne musi spełniać minimalne parametry w stosunku do referencyjnych określonych przez Zamawiającego w dokumentach zamówienia. Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie urządzeń równoważnych opisanym w niniejszej specyfikacji jest zobowiązany: wykazać, że oferowane przez niego urządzenie spełnia wymagania minimalne określone przez Zamawiającego, po-przez załączenie do oferty specyfikacji oferowanych urządzeń w postaci certyfikatów lub kart produktu wystawionej przez producenta oferowanych urządzeń; podać nazwę, numer katalogowy lub numer seryjny oferowanego urządzenia;
Wszelkie koszty związane z potwierdzeniem spełniania przez zaoferowane urządzenie równoważne wymagań wskazanych przez Zamawiającego ponosi Wykonawca.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert w oparciu o przyjęte kryteria oceny ofert. Obliczenia w kryteriach dokonywane będą do dwóch miejsc po przecinku, przy zastosowaniu zaokrąglania punktów według następującej zasady: gdy trzecia cyfra po przecinku wynosi 5 lub jest większa niż 5, zaokrąglenie drugiej cyfry po przecinku następuje w górę o jeden, a jeżeli trzecia cyfra po przecinku jest niższa od 5, to cyfra ta zostaje skreślona, a druga cyfra po przecinku nie ulega zmianie.
Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, a jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem.
Jeżeli nie można wybrać oferty w sposób określony w pkt. 3 powyżej, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia ofert dodatkowych w wyznaczonym terminie.
Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, którego oferta zawiera najkorzystniejszy bilans w podanych kryteriach spośród ofert niepodlegających odrzuceniu. Pozostałe oferty zostaną ocenione wg algorytmów, określonych w pkt 1 niniejszej Sekcji SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i warunki serwisu

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 9

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia stanowi dostawa sprzętu fotograficznego i audio. Szczegółowe wymagania przedmiotu zamówienia dotyczące przewidywanych ilości, parametrów technicznych, funkcjonalno-użytkowych wyposażenia oraz warunków gwarancji i serwisu zawiera Załącznik nr 2I do SWZ – Formularz Kalkulacja Cenowa – Opis Przedmiotu Zamówienia i Warunki Gwarancji.
Ilekroć Zamawiający w treści SWZ wskazuje konkretne normy albo procesy albo produkty, w szczególności poprzez wskazanie nazw handlowych lub znaków towarowych, które mogłyby prowadzić do ograniczenia konkurencji, postanowienia te należy interpretować jako wymagania przykładowe. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie równoważnego przedmiotu za-mówienia pod warunkiem zaoferowania urządzeń o parametrach nie gorszych niż przedmiot wskazane w Załączniku nr 2I do SWZ. Oznacza to, że wyposażenie lub urządzenie równoważne musi spełniać minimalne parametry w stosunku do referencyjnych określonych przez Zamawiającego w dokumentach zamówienia. Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie urządzeń równoważnych opisanym w niniejszej specyfikacji jest zobowiązany: wykazać, że oferowane przez niego urządzenie spełnia wymagania minimalne określone przez Zamawiającego, po-przez załączenie do oferty specyfikacji oferowanych urządzeń w postaci certyfikatów lub kart produktu wystawionej przez producenta oferowanych urządzeń; podać nazwę, numer katalogowy lub numer seryjny oferowanego urządzenia;
Wszelkie koszty związane z potwierdzeniem spełniania przez zaoferowane urządzenie równoważne wymagań wskazanych przez Zamawiającego ponosi Wykonawca.

4.2.6.) Główny kod CPV: 38650000-6 - Sprzęt fotograficzny

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

32341000-5 - Mikrofony

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert w oparciu o przyjęte kryteria oceny ofert. Obliczenia w kryteriach dokonywane będą do dwóch miejsc po przecinku, przy zastosowaniu zaokrąglania punktów według następującej zasady: gdy trzecia cyfra po przecinku wynosi 5 lub jest większa niż 5, zaokrąglenie drugiej cyfry po przecinku następuje w górę o jeden, a jeżeli trzecia cyfra po przecinku jest niższa od 5, to cyfra ta zostaje skreślona, a druga cyfra po przecinku nie ulega zmianie.
Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, a jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem.
Jeżeli nie można wybrać oferty w sposób określony w pkt. 3 powyżej, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia ofert dodatkowych w wyznaczonym terminie.
Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, którego oferta zawiera najkorzystniejszy bilans w podanych kryteriach spośród ofert niepodlegających odrzuceniu. Pozostałe oferty zostaną ocenione wg algorytmów, określonych w pkt 1 niniejszej Sekcji SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i warunki serwisu

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 10

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia stanowi dostawa wyposażenia pracowni biologii. Szczegółowe wymagania przedmiotu zamówienia dotyczące przewidywanych ilości, parametrów technicznych, funkcjonalno-użytkowych wyposażenia oraz warunków gwarancji i serwisu zawiera Załącznik nr 2J do SWZ – Formularz Kalkulacja Cenowa – Opis Przedmiotu Zamówienia i Warunki Gwarancji.
Ilekroć Zamawiający w treści SWZ wskazuje konkretne normy albo procesy albo produkty, w szczególności poprzez wskazanie nazw handlowych lub znaków towarowych, które mogłyby prowadzić do ograniczenia konkurencji, postanowienia te należy interpretować jako wymagania przykładowe. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie równoważnego przedmiotu za-mówienia pod warunkiem zaoferowania urządzeń o parametrach nie gorszych niż przedmiot wskazane w Załączniku nr 2J do SWZ. Oznacza to, że wyposażenie lub urządzenie równoważne musi spełniać minimalne parametry w stosunku do referencyjnych określonych przez Zamawiającego w dokumentach zamówienia. Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie urządzeń równoważnych opisanym w niniejszej specyfikacji jest zobowiązany: wykazać, że oferowane przez niego urządzenie spełnia wymagania minimalne określone przez Zamawiającego, po-przez załączenie do oferty specyfikacji oferowanych urządzeń w postaci certyfikatów lub kart produktu wystawionej przez producenta oferowanych urządzeń; podać nazwę, numer katalogowy lub numer seryjny oferowanego urządzenia;
Wszelkie koszty związane z potwierdzeniem spełniania przez zaoferowane urządzenie równoważne wymagań wskazanych przez Zamawiającego ponosi Wykonawca.

4.2.6.) Główny kod CPV: 38510000-3 - Mikroskopy

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

38634000-8 - Mikroskopy optyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert w oparciu o przyjęte kryteria oceny ofert. Obliczenia w kryteriach dokonywane będą do dwóch miejsc po przecinku, przy zastosowaniu zaokrąglania punktów według następującej zasady: gdy trzecia cyfra po przecinku wynosi 5 lub jest większa niż 5, zaokrąglenie drugiej cyfry po przecinku następuje w górę o jeden, a jeżeli trzecia cyfra po przecinku jest niższa od 5, to cyfra ta zostaje skreślona, a druga cyfra po przecinku nie ulega zmianie.
Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, a jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem.
Jeżeli nie można wybrać oferty w sposób określony w pkt. 3 powyżej, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia ofert dodatkowych w wyznaczonym terminie.
Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, którego oferta zawiera najkorzystniejszy bilans w podanych kryteriach spośród ofert niepodlegających odrzuceniu. Pozostałe oferty zostaną ocenione wg algorytmów, określonych w pkt 1 niniejszej Sekcji SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i warunki serwisu

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 11

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia stanowi dostawa wyposażenia pracowni druku 3D. Szczegółowe wymagania przedmiotu zamówienia dotyczące przewidywanych ilości, parametrów technicznych, funkcjonalno-użytkowych wyposażenia oraz warunków gwarancji i serwisu zawiera Załącznik nr 2K do SWZ – Formularz Kalkulacja Cenowa – Opis Przedmiotu Zamówienia i Warunki Gwarancji.
Ilekroć Zamawiający w treści SWZ wskazuje konkretne normy albo procesy albo produkty, w szczególności poprzez wskazanie nazw handlowych lub znaków towarowych, które mogłyby prowadzić do ograniczenia konkurencji, postanowienia te należy interpretować jako wymagania przykładowe. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie równoważnego przedmiotu za-mówienia pod warunkiem zaoferowania urządzeń o parametrach nie gorszych niż przedmiot wskazane w Załączniku nr 2K do SWZ. Oznacza to, że wyposażenie lub urządzenie równoważne musi spełniać minimalne parametry w stosunku do referencyjnych określonych przez Zamawiającego w dokumentach zamówienia. Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie urządzeń równoważnych opisanym w niniejszej specyfikacji jest zobowiązany: wykazać, że oferowane przez niego urządzenie spełnia wymagania minimalne określone przez Zamawiającego, po-przez załączenie do oferty specyfikacji oferowanych urządzeń w postaci certyfikatów lub kart produktu wystawionej przez producenta oferowanych urządzeń; podać nazwę, numer katalogowy lub numer seryjny oferowanego urządzenia;
Wszelkie koszty związane z potwierdzeniem spełniania przez zaoferowane urządzenie równoważne wymagań wskazanych przez Zamawiającego ponosi Wykonawca.

4.2.6.) Główny kod CPV: 42940000-7 - Maszyny do obróbki cieplnej tworzyw

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

19520000-7 - Produkty z tworzyw sztucznych

30213100-6 - Komputery przenośne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert w oparciu o przyjęte kryteria oceny ofert. Obliczenia w kryteriach dokonywane będą do dwóch miejsc po przecinku, przy zastosowaniu zaokrąglania punktów według następującej zasady: gdy trzecia cyfra po przecinku wynosi 5 lub jest większa niż 5, zaokrąglenie drugiej cyfry po przecinku następuje w górę o jeden, a jeżeli trzecia cyfra po przecinku jest niższa od 5, to cyfra ta zostaje skreślona, a druga cyfra po przecinku nie ulega zmianie.
Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, a jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem.
Jeżeli nie można wybrać oferty w sposób określony w pkt. 3 powyżej, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia ofert dodatkowych w wyznaczonym terminie.
Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, którego oferta zawiera najkorzystniejszy bilans w podanych kryteriach spośród ofert niepodlegających odrzuceniu. Pozostałe oferty zostaną ocenione wg algorytmów, określonych w pkt 1 niniejszej Sekcji SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i warunki serwisu

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 12

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia stanowi dostawa mikrokontrolera. Szczegółowe wymagania przedmiotu zamówienia dotyczące przewidywanych ilości, parametrów technicznych, funkcjonalno-użytkowych wyposażenia oraz warunków gwarancji i serwisu zawiera Załącznik nr 2L do SWZ – Formularz Kalkulacja Cenowa – Opis Przedmiotu Zamówienia i Warunki Gwarancji.
Ilekroć Zamawiający w treści SWZ wskazuje konkretne normy albo procesy albo produkty, w szczególności poprzez wskazanie nazw handlowych lub znaków towarowych, które mogłyby prowadzić do ograniczenia konkurencji, postanowienia te należy interpretować jako wymagania przykładowe. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie równoważnego przedmiotu za-mówienia pod warunkiem zaoferowania urządzeń o parametrach nie gorszych niż przedmiot wskazane w Załączniku nr 2L do SWZ. Oznacza to, że wyposażenie lub urządzenie równoważne musi spełniać minimalne parametry w stosunku do referencyjnych określonych przez Zamawiającego w dokumentach zamówienia. Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie urządzeń równoważnych opisanym w niniejszej specyfikacji jest zobowiązany: wykazać, że oferowane przez niego urządzenie spełnia wymagania minimalne określone przez Zamawiającego, po-przez załączenie do oferty specyfikacji oferowanych urządzeń w postaci certyfikatów lub kart produktu wystawionej przez producenta oferowanych urządzeń; podać nazwę, numer katalogowy lub numer seryjny oferowanego urządzenia;
Wszelkie koszty związane z potwierdzeniem spełniania przez zaoferowane urządzenie równoważne wymagań wskazanych przez Zamawiającego ponosi Wykonawca.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert w oparciu o przyjęte kryteria oceny ofert. Obliczenia w kryteriach dokonywane będą do dwóch miejsc po przecinku, przy zastosowaniu zaokrąglania punktów według następującej zasady: gdy trzecia cyfra po przecinku wynosi 5 lub jest większa niż 5, zaokrąglenie drugiej cyfry po przecinku następuje w górę o jeden, a jeżeli trzecia cyfra po przecinku jest niższa od 5, to cyfra ta zostaje skreślona, a druga cyfra po przecinku nie ulega zmianie.
Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, a jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem.
Jeżeli nie można wybrać oferty w sposób określony w pkt. 3 powyżej, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia ofert dodatkowych w wyznaczonym terminie.
Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, którego oferta zawiera najkorzystniejszy bilans w podanych kryteriach spośród ofert niepodlegających odrzuceniu. Pozostałe oferty zostaną ocenione wg algorytmów, określonych w pkt 1 niniejszej Sekcji SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i warunki serwisu

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 13

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia stanowi dostawa wyposażenia. Szczegółowe wymagania przedmiotu zamówienia dotyczące przewidywanych ilości, parametrów technicznych, funkcjonalno-użytkowych wyposażenia oraz warunków gwarancji i serwisu zawiera Załącznik nr 2M do SWZ – Formularz Kalkulacja Cenowa – Opis Przedmiotu Zamówienia i Warunki Gwarancji. Ilekroć Zamawiający w treści SWZ wskazuje konkretne normy albo procesy albo produkty, w szczególności poprzez wskazanie nazw handlowych lub znaków towarowych, które mogłyby prowadzić do ograniczenia konkurencji, postanowienia te należy interpretować jako wymagania przykładowe. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie równoważnego przedmiotu za-mówienia pod warunkiem zaoferowania urządzeń o parametrach nie gorszych niż przedmiot wskazane w Załączniku nr 2M do SWZ. Oznacza to, że wyposażenie lub urządzenie równoważne musi spełniać minimalne parametry w stosunku do referencyjnych określonych przez Zamawiającego w dokumentach zamówienia. Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie urządzeń równoważnych opisanym w niniejszej specyfikacji jest zobowiązany: wykazać, że oferowane przez niego urządzenie spełnia wymagania minimalne określone przez Zamawiającego, po-przez załączenie do oferty specyfikacji oferowanych urządzeń w postaci certyfikatów lub kart produktu wystawionej przez producenta oferowanych urządzeń; podać nazwę, numer katalogowy lub numer seryjny oferowanego urządzenia;
Wszelkie koszty związane z potwierdzeniem spełniania przez zaoferowane urządzenie równoważne wymagań wskazanych przez Zamawiającego ponosi Wykonawca.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

42661000-7 - Urządzenia do lutowania na miękko i na twardo

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert w oparciu o przyjęte kryteria oceny ofert. Obliczenia w kryteriach dokonywane będą do dwóch miejsc po przecinku, przy zastosowaniu zaokrąglania punktów według następującej zasady: gdy trzecia cyfra po przecinku wynosi 5 lub jest większa niż 5, zaokrąglenie drugiej cyfry po przecinku następuje w górę o jeden, a jeżeli trzecia cyfra po przecinku jest niższa od 5, to cyfra ta zostaje skreślona, a druga cyfra po przecinku nie ulega zmianie.
Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, a jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem.
Jeżeli nie można wybrać oferty w sposób określony w pkt. 3 powyżej, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia ofert dodatkowych w wyznaczonym terminie.
Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, którego oferta zawiera najkorzystniejszy bilans w podanych kryteriach spośród ofert niepodlegających odrzuceniu. Pozostałe oferty zostaną ocenione wg algorytmów, określonych w pkt 1 niniejszej Sekcji SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i warunki serwisu

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 14

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia stanowi dostawa robota 3w1. Szczegółowe wymagania przedmiotu zamówienia dotyczące przewidywanych ilości, parametrów technicznych, funkcjonalno-użytkowych wyposażenia oraz warunków gwarancji i serwisu zawiera Załącznik nr 2N do SWZ – Formularz Kalkulacja Cenowa – Opis Przedmiotu Zamówienia i Warunki Gwarancji. Ilekroć Zamawiający w treści SWZ wskazuje konkretne normy albo procesy albo produkty, w szczególności poprzez wskazanie nazw handlowych lub znaków towarowych, które mogłyby prowadzić do ograniczenia konkurencji, postanowienia te należy interpretować jako wymagania przykładowe. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie równoważnego przedmiotu zamówienia pod warunkiem zaoferowania urządzeń o parametrach nie gorszych niż przedmiot wskazane w Załączniku nr 2N do SWZ. Oznacza to, że wyposażenie lub urządzenie równoważne musi spełniać minimalne parametry w stosunku do referencyjnych określonych przez Zamawiającego w dokumentach zamówienia. Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie urządzeń równoważnych opisanym w niniejszej specyfikacji jest zobowiązany: wykazać, że oferowane przez niego urządzenie spełnia wymagania minimalne określone przez Zamawiającego, po-przez załączenie do oferty specyfikacji oferowanych urządzeń w postaci certyfikatów lub kart produktu wystawionej przez producenta oferowanych urządzeń; podać nazwę, numer katalogowy lub numer seryjny oferowanego urządzenia;
Wszelkie koszty związane z potwierdzeniem spełniania przez zaoferowane urządzenie równoważne wymagań wskazanych przez Zamawiającego ponosi Wykonawca.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert w oparciu o przyjęte kryteria oceny ofert. Obliczenia w kryteriach dokonywane będą do dwóch miejsc po przecinku, przy zastosowaniu zaokrąglania punktów według następującej zasady: gdy trzecia cyfra po przecinku wynosi 5 lub jest większa niż 5, zaokrąglenie drugiej cyfry po przecinku następuje w górę o jeden, a jeżeli trzecia cyfra po przecinku jest niższa od 5, to cyfra ta zostaje skreślona, a druga cyfra po przecinku nie ulega zmianie.
Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, a jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem.
Jeżeli nie można wybrać oferty w sposób określony w pkt. 3 powyżej, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia ofert dodatkowych w wyznaczonym terminie.
Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, którego oferta zawiera najkorzystniejszy bilans w podanych kryteriach spośród ofert niepodlegających odrzuceniu. Pozostałe oferty zostaną ocenione wg algorytmów, określonych w pkt 1 niniejszej Sekcji SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i warunki serwisu

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 15

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia stanowi dostawa sprzętu audio i oprogramowania. Szczegółowe wymagania przedmiotu zamówienia dotyczące przewidywanych ilości, parametrów technicznych, funkcjonalno-użytkowych wyposażenia oraz warunków gwarancji i serwisu zawiera Załącznik nr 2O do SWZ – Formularz Kalkulacja Cenowa – Opis Przedmiotu Zamówienia i Warunki Gwarancji. Ilekroć Zamawiający w treści SWZ wskazuje konkretne normy albo procesy albo produkty, w szczególności poprzez wskazanie nazw handlowych lub znaków towarowych, które mogłyby prowadzić do ograniczenia konkurencji, postanowienia te należy interpretować jako wymagania przykładowe. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie równoważnego przedmiotu za-mówienia pod warunkiem zaoferowania urządzeń o parametrach nie gorszych niż przedmiot wskazane w Załączniku nr 2O do SWZ. Oznacza to, że wyposażenie lub urządzenie równoważne musi spełniać minimalne parametry w stosunku do referencyjnych określonych przez Zamawiającego w dokumentach zamówienia. Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie urządzeń równoważnych opisanym w niniejszej specyfikacji jest zobowiązany: wykazać, że oferowane przez niego urządzenie spełnia wymagania minimalne określone przez Zamawiającego, po-przez załączenie do oferty specyfikacji oferowanych urządzeń w postaci certyfikatów lub kart produktu wystawionej przez producenta oferowanych urządzeń; podać nazwę, numer katalogowy lub numer seryjny oferowanego urządzenia;
Wszelkie koszty związane z potwierdzeniem spełniania przez zaoferowane urządzenie równoważne wymagań wskazanych przez Zamawiającego ponosi Wykonawca.

4.2.6.) Główny kod CPV: 32342300-5 - Mikrofony i zestawy głośnikowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

32342100-3 - Słuchawki

48328000-3 - Pakiety oprogramowania do przetwarzania obrazów

48316000-6 - Pakiety oprogramowania prezentacyjnego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert w oparciu o przyjęte kryteria oceny ofert. Obliczenia w kryteriach dokonywane będą do dwóch miejsc po przecinku, przy zastosowaniu zaokrąglania punktów według następującej zasady: gdy trzecia cyfra po przecinku wynosi 5 lub jest większa niż 5, zaokrąglenie drugiej cyfry po przecinku następuje w górę o jeden, a jeżeli trzecia cyfra po przecinku jest niższa od 5, to cyfra ta zostaje skreślona, a druga cyfra po przecinku nie ulega zmianie.
Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, a jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem.
Jeżeli nie można wybrać oferty w sposób określony w pkt. 3 powyżej, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia ofert dodatkowych w wyznaczonym terminie.
Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, którego oferta zawiera najkorzystniejszy bilans w podanych kryteriach spośród ofert niepodlegających odrzuceniu. Pozostałe oferty zostaną ocenione wg algorytmów, określonych w pkt 1 niniejszej Sekcji SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i warunki serwisu

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 16

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia stanowi dostawa wyposażenia pracowni krawiectwa.

4.2.6.) Główny kod CPV: 42715000-1 - Maszyny do szycia

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

19435000-4 - Nici do szycia i przędza z włókien naturalnych

39227110-3 - Igły krawieckie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert w oparciu o przyjęte kryteria oceny ofert. Obliczenia w kryteriach dokonywane będą do dwóch miejsc po przecinku, przy zastosowaniu zaokrąglania punktów według następującej zasady: gdy trzecia cyfra po przecinku wynosi 5 lub jest większa niż 5, zaokrąglenie drugiej cyfry po przecinku następuje w górę o jeden, a jeżeli trzecia cyfra po przecinku jest niższa od 5, to cyfra ta zostaje skreślona, a druga cyfra po przecinku nie ulega zmianie.
Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, a jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem.
Jeżeli nie można wybrać oferty w sposób określony w pkt. 3 powyżej, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia ofert dodatkowych w wyznaczonym terminie.
Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, którego oferta zawiera najkorzystniejszy bilans w podanych kryteriach spośród ofert niepodlegających odrzuceniu. Pozostałe oferty zostaną ocenione wg algorytmów, określonych w pkt 1 niniejszej Sekcji SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i warunki serwisu

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Wykonawca wraz z ofertą składa oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do SWZ.
2. Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, na wezwanie Zamawiającego składa:
2.1. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w ppkt. 1.1. Sekcji IX SWZ:
a. Oświadczenie Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. – o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. 2021 r., poz. 275), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SWZ.
b. Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 1., w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 3 i 6 ustawy. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SWZ.
2.2. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w ppkt. 1.2. Sekcji IX SWZ:
a. w zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji – wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed złożeniem.
b. Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 1., w zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 7,8,10 ustawy. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 6 do SWZ.
3. Oświadczenie, o którym mowa w pkt. 1., Wykonawca składa w formie dokumentu elektronicznego opatrzonego kwalifiko-wanym podpisem elektronicznym albo w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym.
4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie oświadczenie, o którym mowa powyżej składa każdy Wykonawca.
5. W przypadku, gdy Wykonawca przewiduje udział podwykonawców w realizacji zamówienia składa – na żądanie Zamawiającego – oświadczenie, o którym mowa w pkt. 1. dotyczące podwykonawców.
6. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wskazanych w ppkt. 2.2. lit. a, składa dokument wystawiony w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce za-mieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury – sporządzony nie wcześniej niż 3 miesiące przed złożeniem.
(...)

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Nie dotyczy

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

W celu potwierdzenia spełniania przez zaoferowany przedmiot zamówienia wymagań określonych przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą foldery, katalogi, opisy oferowanego przedmiotu zamówienia – materiały opracowane przez producenta.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Foldery, katalogi, opisy oferowanego przedmiotu zamówienia – materiały opracowane przez producenta

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wypełniony i podpisany Formularz Ofertowy.
Wypełniony i podpisany Formularz Kalkulacja Cenowa – Opis Przedmiotu Zamówienia i Warunki Gwarancji – Załącznik nr 2A – 2P do SWZ.
Stosowne Pełnomocnictwo – jeżeli ustanowiony został pełnomocnik

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Strony dopuszczają zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w sytuacji obiektywnej konieczności wprowadzenia zmiany, zgodnie z art. 455 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz w niżej przedstawionym zakresie, z zastrzeżeniem art. 455 ust. 3 i 4 ww. ustawy:
1) zmiany przedmiotu umowy – w przypadkach zaprzestania lub wstrzymania produkcji przez producenta oferowanego przez Wykonawcę urządzenia, jeśli Wykonawca pomimo dołożenia należytej staranności nie mógł uzyskać takiej informacji do chwili zawarcia umowy. W takim wypadku Wykonawca musi wykazać, iż dołożył należytej staranności, aby uzyskać od producenta informację odnośnie kontynuowania lub zaprzestania lub wstrzymania produkcji oferowanego przez siebie urządzenia i zaoferować w zamian urządzenie o nie niższych parametrach technicznych i funkcjonalności spełniający wszystkie wymagania opisu przedmiotu zamówienia przy niezmienionej cenie;
2) zmiany elementów przedmiotu umowy i/lub wyposażenia związanej ze zmianami technologicznymi mogą zaistnieć w przypadku pojawienia się na rynku materiałów i/lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na polepszenie parametrów technicznych lub użytkowych lub zmniejszenie kosztów eksploatacji związanych z użytkowaniem przedmiotu umowy przy niezmienionej cenie,
3) zmiany sposobu wykonania umowy z uzasadnionych przyczyn technicznych lub funkcjonalnych,
4) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa mających wpływ na realizację przedmiotu umowy,
5) zmiany cen – w następujących przypadkach,
a. zmiany wynikającej ze zmiany w prawie właściwym dla podatków i ceł, które podwyższą lub obniżą cenę brutto przedmiotu zamówienia, co w zależności od rodzaju zmian jakie będą miały miejsce, będzie skutkowało obniżeniem lub podwyższeniem ceny jednostkowej brutto przedmiotu zamówienia,
b. zmiany na korzyść Zamawiającego na skutek udzielonych rabatów, promocji, zmiany kursów walutowych,
6) zmiany danych Wykonawcy (np.: zmiana siedziby, adresu, nazwy).
2. Zamawiający zastrzega sobie również możliwość zmiany, z zastrzeżeniem art. 445 ust. 1 i 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, w przypadku:
1) zmiany w obowiązujących przepisach prawa mających wpływ na przedmiot i warunki umowy oraz zmiany sytuacji prawnej lub faktycznej Wykonawcy i/lub Zamawiającego skutkującej brakiem możliwości realizacji przedmiotu umowy,
2) powstania nadzwyczajnych okoliczności będących „siłą wyższą” skutkujących brakiem możliwości realizacji przedmiotu umowy lub grożących rażącą stratą, których Strony nie przewidziały przy zawarciu umowy; jako „siłę wyższą” rozumie się wydarzenia i okoliczności nadzwyczajne, nieprzewidywalne, niezależne od woli i intencji którejkolwiek ze Stron umowy,
3) powstania nadzwyczajnych okoliczności nie będących „siłą wyższą”, grożących rażącą stratą, których Strony nie przewidziały przy zawarciu umowy.
(...)

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-06-10 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć na Platformie.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-06-10 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-07-09

NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam ekipy do montażu bram i stolarki - b2b - Brzesko
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam ekipy do montażu bram i stolarki - b2b Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o zamówieniu: Zakup podnośnika koszowego
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Dostawa pomocy dydaktycznych - warsztat gastronomiczny
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Sprzedaż wraz z dostarczeniem 2 krzeseł biurowych dla sekretariatu Instytutu Historii
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI