IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin gwarancji |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2019-10-02, godzina:
09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Wykonawca, przed podpisaniem umowy, zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na kwotę stanowiącą 5 % wartości (ceny łącznie z podatkiem VAT) zamówienia objętego ofertą. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy może być wniesione według wyboru Wykonawcy w jednej/kilku formie/formach: pieniądzu na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Pekao SA 48 1240 1268 1111 0010 7276 5727 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 15.2 W przypadku złożenia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie gotówki, należy wpłacić w/w kwotę na konto Zamawiającego. Za termin wniesienia zabezpieczenia w formie pieniężnej zostanie uznany termin uznania rachunku Zamawiającego (data potwierdzenia wpływu środków na rachunek Zamawiającego). Zamawiający nie wyraża zgody na wniesienie zabezpieczenia w formach przewidzianych w art. 148 ust. 2 ustawy Pzp. W przypadku wniesienia wadium (o ile jest wymagane) w pieniądzu Wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia. Dokument gwarancji (bankowej lub ubezpieczeniowej) musi reprezentować nieodwołalną i bezwarunkową gwarancję płatną na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego. 15.6 Zamawiający zwraca zabezpieczenie w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania przez Zamawiającego za należycie wykonany.
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Dostawa mebli do Sportowej Szkoły Podstawowej nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi, ul. Gdańska 2, 83-110 Tczew, |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zestaw mebli: 14 ławek szkolnych dwu osobowych z regulacją wysokości w zakresie 4-6, blat stołu w kolorze buk, kolor stelaża niebieski; 28 krzeseł szkolnych z regulacją wysokości w zakresie 4-6, blat siedziska w kolorze: buk, kolor stelaża: niebieski. Meble muszą posiadać certyfikat dopuszczający do użytku w jednostkach oświatowych. Zestaw 4 regałów - 1. Regał o wymiarach 900 x 390 x 1620 mm przedzielony w połowie na 2 części, górna część 3 wnęki, dolna część 2 szafki. 2. Regał o wymiarach 900 x 390 x 900 mm, całość szuflady, 3. Regał o wymiarach 900 x 390 x 900 mm, przedzielony wzdłuż na 2 części. Jedna część –wnęka z 3 półkami, druga część szafka. 4.Regał o wymiarach 900 x 390 x 900 mm, przedzielony wzdłuż na 2 części, jedna część –szuflady, druga część szafka. Korpus w kolorze: buk, kolor frontów: czerwony, niebieski, wykonanie: płyta laminowana, obrzeża oklejone PCV. Regały mają posiadać certyfikat dopuszczający do użytku w jednostkach oświatowych. Ośmiokątny stół o średnicy 142 cm, wysokość 71 cm, Wykonanie: płyta laminowana, obrzeże oklejone PCV, w kolorze: buk, metalowe srebrne nogi. Stół ma posiadać certyfikat dopuszczający do użytku w jednostkach oświatowych. Siedzisko z 3 miejscami do siedzenia – stelaż o profilu stalowym w kolorze czarnym, siedzisko i oparcie – tworzywo sztuczne w kolorze granatowym. Wymiary (s x g x w) 1800 x 610 x 820 mm. Mebel ma posiadać certyfikat dopuszczający do użytku w jednostkach oświatowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39150000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-11-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę na każdą część. Treść oferty musi odpowiadać Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Dostawa regałów do biblioteki Sportowej Szkoły Podstawowej nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi, ul. Gdańska 2, 83-110 Tczew, |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Regał biblioteczny dwustronny o zwiększonej wytrzymałości półek , wymiary wys. 2100 x szer. 800 x gł. półki 470 mm.(gł. z ramą 550), ramy regału wykonane z rury fi 32 (standard) lub z profila 30x30 mm, wsporniki pod półkami z profila 20x20 mm , półki z płyty laminowanej 18 mm, oklejone obrzeżem PCV 0,6 mm, każda półka posiada wsporniki zwiększające nośność półki do 30 kg., kolor stelaża – żółty, mebel ma posiadać certyfikat dopuszczający do użytku w jednostkach oświatowych. Regał biblioteczny jednostronny o zwiększonej wytrzymałości półek , ramy regału wykonane z rury fi 32 (standard) lub z profila 30x30 mm., wsporniki pod półkami z profila 20x20 mm., półki z płyty laminowanej 18 mm, oklejone obrzeżem PCV 0,6 mm., • Wymiary wys. 2100 x szer. 800 x gł. półki 370 mm. (gł. z ramą 450), każda półka posiada wsporniki zwiększające nośność półki do 30 kg., kolor stelaża żółty, mebel ma posiadać certyfikat dopuszczający do użytku w jednostkach oświatowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39150000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-11-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę. Treść oferty musi odpowiadać Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Dostawa mebli do kuchni Sportowej Szkoły Podstawowej nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi, ul. Gdańska 2,83-110 Tczew, |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Szafa ze stali nierdzewnej o wymiarach : szerokość 1200 mm; głębokość 500mm, wysokość 1800 mm, zawartość chromu min. 17,5%, drzwi suwane grubość 0,8-usztywnione, 3 przestawne półki grubość 40 mm-wzmacniane,regulowane stopki nierdzewne w zakresie +25mm-5mm.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39150000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-11-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę na każdą część. Treść oferty musi odpowiadać Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Dostawa mebli do Szkoły Podstawowej nr 4, ul. Władysława Jagiełły 8, 83-110 Tczew |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Krzesło biurowe czarne, siedzisko wykonane z przyjemnej w dotyku tkaniny materiałowej, chromowana podstawa, Wymiary: wysokość: 84 cm, szerokość: 54 cm,głębokość: 63 cm. Oparcie: szerokość: 42 cm, wysokość: 44 cm. Podłokietniki: wysokość: 17 cm. Siedzisko:głębokość: 43 cm,szerokość: 41 cm, wysokość: 47 cm. Pufa gruszka z uchwytami- tapicerowana trwałą, praktyczną w użytkowaniu ekoskórą, posiadającą atest Państwowego Zakładu Higieny. Sofa szara- lekka, wypełniona wysokiej jakości pianką, powierzchnia pokryta tkaniną PCW, łatwo czyszczącą. Gablota ekspozycyjna, suwana tekstylna, z trójdzielnymi szklanymi drzwiami przesuwnymi . Środek gabloty wykonany z korka wyściełanego filcem w kolorze granatowym. Rama grubości 8,8 mm. Wielkość gabloty: 200 x 107 cm. Dywan z aplikacją planet, antypoślizgowy spód, wym. 3 x 4 m, grubość boukli 5,45 mm. Waga ok. 10 kg. Kolorowa mata w 100 % z włókien poliestrowych z motywem ulicy, nadająca się do zabawy w pomieszczeniu oraz na świeżym powietrzu , Waga ok. 1 kg. Wymiary 100x200cm. Szafa o wymiarach: 1500 x 1045 x 450 mm (wys. x szer. x gł.)posiadająca w górnej części drążek na ubrania. Zamykana dużymi, dwuskrzydłowymi drzwiczkami. W dolnej części 4 szuflady. Szafki muszą posiadać certyfikat dopuszczający do użytkowania w jednostkach oświatowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39150000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-11-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę na każdą część. Treść oferty musi odpowiadać Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
Dostawa mebli do Szkoły Podstawowej nr 5, ul. Obrońców Westerplatte 18, 83-110 Tczew, |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Suszarka do prac plastycznych z metalowym stelażem na kółkach ułatwiających przemieszczanie. Suszarka na 25 prac formatu A3 lub 50 A4, wym. 42,5 x 41 x 98 cm.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39150000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-11-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę na każdą część. Treść oferty musi odpowiadać Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
Dostawa mebli do Szkoły Podstawowej nr 7, ul. Stoczniowców 15A, 83-110 Tczew |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zestaw mebli złożony z: 1. Szafy białej, wyposażonej w półkę i drzwiczki w górnej części oraz 8 szuflad w dolnej. Półki pozwalają na przechowywanie segregatorów. Szuflady zamocowane na solidnych prowadnicach, uniemożliwiających ich wypadanie z szafki. Wym. 94 x 45 x 189 cm - ilość 2szt., 2. Szafy białej, wyposażonej w drzwiczki i półkę w górnej części oraz w 2 półki i drzwiczki w dolnej części. Półki na przechowywanie segregatorów. Wym. 94 x 45 x 189 cm – ilość 2szt., Regał brzoza 4-półkowy z możliwością regulacji wysokości półek. Wym. 48,1 x 45 x 189 cm
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39150000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-11-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę na każdą część. Treść oferty musi odpowiadać Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
Dostawa mebli do Szkoły Podstawowej nr 8, ul. Armii Krajowej 70, 83-110 Tczew |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Drewniana szafa szatniowa, trzydrzwiowa, 1900x900x420 mm, kolor buk, wykonana z obustronnie laminowanej płyty wiórowej o grubości 18 mm, krawędzie zabezpieczone obrzeżem ABS grubości 1 mm, drzwi zamykane na zamek cylindryczny z 2 kluczami. Środek szafy z podwójnymi haczykami i dwiema półkami, w tylnej części szafy otwory zapewniające wentylację górnej i dolnej części szafy Uwaga! zdjęcie posiada model poglądowy
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39150000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-11-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę na każdą część. Treść oferty musi odpowiadać Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Część nr: |
8 |
Nazwa: |
Dostawa mebli do Szkoły Podstawowej nr 11, ul. Saperska 12, 83-110 Tczew |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Krzesło obrotowe - zakres regulacji wysokości siedziska: 49,5 - 62 cm., głębokość siedziska: 40,5 cm., szerokość siedziska: 43,5 cm., wysokość oparcia: 42,5 cm., miękkie tapicerowane siedzisko i odpowiednio wyprofilowane oparcie w kolorze zielonym, wkład siedziska wykonany z tworzywa sztucznego, Siedzisko osadzone jest na kolumnie gazowej w kolorze czarnym (wykonany ze stali) z możliwością regulacji wysokości siedziska, podstawa krzesła pięcioramienna wykonana z tworzywa sztucznego, kółka miękkie - gumowe, średnica trzpienia fi 11, Krzesło posiada podłokietniki nieregulowane wykonane z tworzywa sztucznego, waga produktu: około 12 kg, Specyfikacja materiału: Grubość:0.9 02 [mm], Masa powierzchniowa: 450 [g/m2] Palność: Produkt uniepalniony Odporność powłoki na ścieranie - metoda Martindale`a:30 tys. cykli.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39150000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-11-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę na każdą część. Treść oferty musi odpowiadać Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
Część nr: |
9 |
Nazwa: |
Dostawa mebli do Szkoły Podstawowej nr 12, ul. Topolowa 23, 83-110 Tczew |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Fotel obrotowy- kolor tkaniny niebiesko czarny CU-14. Wymiary fotela zgodnie z załączonym rysunkiem. Fotel musi posiadać regulację wysokości siedziska, regulację odległości siedziska od oparcia, regulację kąta nachylenia siedziska względem oparcia, oraz płynną regulację wysokości siedziska za pomocą podnośnika pneumatycznego. Podstawa jezdna ma być lekka, stabilna, nylonowa, pięcioramienna. Fotel obrotowy-kolor tkaniny szaro czarny CU-73. Wymiary fotela zgodnie z załączonym rysunkiem. Fotel musi posiadać regulację wysokości siedziska, regulację odległości siedziska od oparcia, regulację kąta nachylenia siedziska względem oparcia, oraz płynną regulację wysokości siedziska za pomocą podnośnika pneumatycznego. Podstawa jezdna ma być lekka, stabilna, nylonowa, pięcioramienna. Krzesło szkolne wys. 2-3, stelaż o przekroju owalnym 38x20, kolor stelaża Ral 6024- zielony, sklejka o grubości 8 mm., Krzesło tapicerowane wys.6, sklejka o grubości 8 mm., stelaż grafit ral 7024, kolor tkaniny niebieski CU-6. Regał w kolorze klon wymiary 400 x 395 x 1900 mm (szer. x gł. x wys.). Wykonany z płyty laminowanej, obrzeża oklejnone PCV. Biurko w kolorze klonu, posiadające dwie szafki i szufladę, zamykane na zamek, wymiary: 1400x600x760 mm. ,wykonane z płyty laminowanej, obrzeża biurka oklejone PCV Szafa gospodarcza metalowa 1800x800x400mm, kolor popiel. Szafa posiada 2 skrzydła drzwi uchylnych na zawiasach kołkowych. Lewa komora szafki wyposażona w 4 półki stałe; prawa komora posiada górną półkę, poniżej drążek na wieszaki ubraniowe oraz wieszaki boczne. Udźwig półki: 45 kg. W drzwiach szafy wykonane są otwory wentylacyjne. Wykonana jest z blachy j o grubości 0.6mm-1.0mm, malowana farbami proszkowymi . Zamek patentowy lub klamka na kłódkę.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39150000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-11-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę na każdą część. Treść oferty musi odpowiadać Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia