Dostawa wyposażenia do placówek oświatowych z terenu gminy Brzozów

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa wyposażenia do placówek oświatowych z terenu gminy Brzozów
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBrzozów
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2019-10-11
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Brzozów
  • Data publikacji ogłoszenia2019-10-01
  • Numer ogłoszenia604019-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 604019-N-2019 z dnia 2019-10-01 r.

Gmina Brzozów: Dostawa wyposażenia do placówek oświatowych z terenu gminy Brzozów
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
w ramach projektu pt.: „Program rozwoju edukacji w Gminie Brzozów” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego 2014-2020 oraz budżetu Państwa, Oś priorytetowa IX - Jakość edukacji i kompetencji w regionie, 9.2 Poprawa jakości kształcenia ogólnego, Numer naboru: RPPK.09.02.00-IP.01-18-018/17, na podstawie Umowy o dofinansowanie projektu nr RPPK.09.02.00-18-0019/17-00.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Brzozów, krajowy numer identyfikacyjny 37044023500000, ul. ul. Armii Krajowej  1 , 36-200  Brzozów, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 134 341 050, e-mail zp@brzozow.pl, faks 134 341 055.
Adres strony internetowej (URL): www.brzozow.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
brzozow.bip.gov.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
nieprzejrzysta, zamknięta koperta
Adres:
Urząd Miejski w Brzozowie, ul. Armii Krajowej 1, 36-200 Brzozów - sekretariat

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia do placówek oświatowych z terenu gminy Brzozów
Numer referencyjny: ZP.271.11.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części.


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego wraz z licencjami do oprogramowania, dostarczenie instrukcji obsługi oraz udzielenie gwarancji na dostarczony sprzęt (karty gwarancyjne producenta) w celu wyposażenia pracowników Zamawiającego, w tym: Część I: Dostawa wyposażenia klasopracowni przedmiotów przyrodniczych Poz. Wyszczególnienie Ilość Miejsce dostawy: Szkoła Podstawowa w Brzozowie Nr 1 im. prof. Władysława Szafera w Brzozowie 1. Przyroda I 1 2. Chemia I 1 3. Fizyka I 1 Miejsce dostawy: Szkoła Podstawowa im. Najświętszego Serca Jezusa w Starej Wsi 4. Przyroda II 1 5. Biologia II 1 6. Chemia II 1 7. Geografia II 1 8. Fizyka II 1 9. Dostosowanie/adaptacja pomieszczeń na potrzeby pracowni szkolnych 1 Miejsce dostawy: Szkoła Podstawowa im. W. Witosa w Górkach 10. Przyroda I 1 11. Chemia I 1 12. Fizyka I 1 Miejsce dostawy: Szkoła Podstawowa Nr 2 im. M. Rataja w Przysietnicy 13. Przyroda I 1 14. Chemia I 1 15. Fizyka I 1 RAZEM 16. Przyroda I 3 17. Chemia I 3 18. Fizyka I 3 19. Przyroda II 1 20. Biologia II 1 21. Chemia II 1 22. Geografia II 1 23. Fizyka II 1 24. Dostosowanie/adaptacja pomieszczeń na potrzeby pracowni szkolnych 1 Część II: Dostawa sprzętu komputerowego Poz. Wyszczególnienie Ilość Miejsce dostawy: Szkoła Podstawowa w Brzozowie Nr 1 im. prof. Władysława Szafera w Brzozowie 1. Laptop 40 2. Szafa do ładowania laptopów 2 3. Urządzenie wielofunkcyjne 2 4. Drukarka 3D 1 5. Wizualizer 1 6. UPS 1 7. Router 32 8. Monitor interaktywny 7 9. Dostosowanie/adaptacja pomieszczeń na potrzeby pracowni szkolnych 1 Miejsce dostawy: Szkoła Podstawowa im. Najświętszego Serca Jezusa w Starej Wsi 10. Laptop 20 11. Szafa do ładowania laptopów 1 12. Urządzenie wielofunkcyjne 1 13. Router 3 14. Monitor interaktywny 4 15. Dostosowanie/adaptacja pomieszczeń na potrzeby pracowni szkolnych 1 Miejsce dostawy: Szkoła Podstawowa im. W. Witosa w Górkach 16. Laptop 20 17. Szafa do ładowania laptopów 1 18. Urządzenie wielofunkcyjne 1 19. Router 3 20. Monitor interaktywny 2 Miejsce dostawy: Szkoła Podstawowa Nr 2 im. M. Rataja w Przysietnicy 21. Laptop 23 22. Szafa do ładowania laptopów 1 23. Urządzenie wielofunkcyjne 1 24. Router 3 25. Monitor interaktywny 4 26. Dostosowanie/adaptacja pomieszczeń na potrzeby pracowni szkolnych 1 Miejsce dostawy: Szkoła Podstawowa Nr 2 im. I. Łukasiewicza w Humniskach 27. Laptop 20 28. Szafa do ładowania laptopów 1 29. Urządzenie wielofunkcyjne 1 30. Router 3 31. Monitor interaktywny 2 RAZEM 32. Laptop 123 33. Szafa do ładowania laptopów 6 34. Urządzenie wielofunkcyjne 6 35. Drukarka 3D 1 36. Wizualizer 1 37. UPS 1 38. Router 44 39. Monitor interaktywny 19 40. Dostosowanie/adaptacja pomieszczeń na potrzeby pracowni szkolnych 3 Część III: Dostawa aplikacji/programu wspierającego wykorzystanie Technologii Informacyjno-Komunikacyjnych w nauczaniu oraz rozwijanie kompetencji informatycznych Poz. Wyszczególnienie Ilość Miejsce dostawy: Szkoła Podstawowa w Brzozowie Nr 1 im. prof. Władysława Szafera w Brzozowie 1. Aplikacja/Program wspierający wykorzystanie Technologii Informacyjno-Komunikacyjnych w nauczaniu oraz rozwijanie kompetencji informatycznych. 1 Miejsce dostawy: Szkoła Podstawowa im. Najświętszego Serca Jezusa w Starej Wsi 2. Aplikacja/Program wspierający wykorzystanie Technologii Informacyjno-Komunikacyjnych w nauczaniu oraz rozwijanie kompetencji informatycznych. 1 Miejsce dostawy: Szkoła Podstawowa im. W. Witosa w Górkach 3. Aplikacja/Program wspierający wykorzystanie Technologii Informacyjno-Komunikacyjnych w nauczaniu oraz rozwijanie kompetencji informatycznych. 1 Miejsce dostawy: Szkoła Podstawowa Nr 2 im. M. Rataja w Przysietnicy 4. Aplikacja/Program wspierający wykorzystanie Technologii Informacyjno-Komunikacyjnych w nauczaniu oraz rozwijanie kompetencji informatycznych. 1 Miejsce dostawy: Szkoła Podstawowa Nr 2 im. I. Łukasiewicza w Humniskach 5. Aplikacja/Program wspierający wykorzystanie Technologii Informacyjno-Komunikacyjnych w nauczaniu oraz rozwijanie kompetencji informatycznych. 1 RAZEM 6. Aplikacja/Program wspierający wykorzystanie Technologii Informacyjno-Komunikacyjnych w nauczaniu oraz rozwijanie kompetencji informatycznych. 5 Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) został określony w Załącznik nr 6 do SIWZ. Kod Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 48000000-8 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 30213100-6 Komputer przenośny 30231310-3 Wyświetlacz płaski 39162100-6 Pomoce dydaktyczne We wszystkich miejscach niniejszej SIWZ oraz jej załącznikach, w których użyto przykładowego znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, w każdym przypadku dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Za równoważne Zamawiający uzna te rozwiązania, które oparte są na równoważnych ustaleniach co do przedmiotu zamówienia i spełniać będą minimalne wymagania, które spełnia produkt opisany poprzez użycie przykładowego znaku towarowego, patentu lub pochodzenia. Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie rozwiązań równoważnych do opisywanych przez Zamawiającego, zobowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego produkty, materiały posiadają cechy nie gorsze niż parametry materiałów lub produktów wskazanych w SIWZ oraz właściwości funkcjonalne, jakościowe takie same lub zbliżone do tych, które zostały określone w SIWZ, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem.

II.5) Główny kod CPV: 39162100-6
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
30231310-3
48000000-8
30213100-6


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2019-12-31
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2019-12-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: nie dotyczy
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: - w celu potwierdzenia doświadczenia Wykonawcy winni udokumentować zrealizowanie , w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, przynajmniej jednej dostawy: - dla części I - wyposażenia klasopracowni przedmiotów przyrodniczych - w kwocie 25.000,00 zł brutto; - dla części II - sprzętu komputerowego - w kwocie 50.000,00 zł brutto. W przypadku wyboru kilku zadań lub wszystkich zadań wymagane jest udokumentowanie przez Wykonawcę zrealizowania dostaw na łączną wartość kilku lub wszystkich zadań.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
- oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji dokumenty potwierdzające dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności,
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
- wykaz wykonanych lub wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie (zał. nr 4).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
- w odniesieniu do oprogramowania mogą zostać dostarczone np. certyfikaty, licencje tymczasowe, w pełni zgodne z oferowanymi. Ocena złożonych dokumentów zostanie dokonana przez Komisję na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
- oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
Termin płatności 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy na zasadach określonych w art. 144 uPzp. 2. Zamawiający dokona zmiany treści zawartej umowy w następujących w przypadkach: 1) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów w stosunku do obowiązujących na chwilę podpisania niniejszej umowy w zakresie dotyczącym: zmian prawa podatkowego, w tym stawek podatku, ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110), uPzp, ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. z 2017 poz. 2168, ze zm.), ustawy z dnia 6 grudnia 2006 r. o zasadach prowadzenia polityki rozwoju (Dz. U. z 2017 r. poz. 1376 ze zm.), ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 2077 ze zm.). Zmiana regulacji określonych w zdaniu poprzednim musi wywierać bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu umowy i może prowadzić do modyfikacji wyłącznie tych zapisów umowy, do których się odnosi; 2) wystąpi siła wyższa, to jest zdarzenia nadzwyczajne, zewnętrzne i niemożliwe do zapobieżenia, w takim przypadku termin realizacji umowy może ulec przesunięciu o czas występowania siły wyższej; 3) gdy po podpisaniu umowy powstały nowe, nieznane w chwili podpisywania umowy i/lub korzystniejsze dla Zamawiającego rozwiązania techniczne, możliwe jest zastąpienie wymaganych rozwiązań technicznych nowymi poprzez zmianę parametrów dostarczanego sprzętu/oprogramowania lub zmianę sprzętu/oprogramowania, o ile nie zwiększy to kwoty wynagrodzenia. 3. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności, za wyjątkiem zmiany osób i adresów, o których mowa w §10, które to zmiany nie wymagają sporządzenia aneksu, a jedynie pisemnego poinformowania drugiej Strony (również za pomocą e-maila).
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-10-11, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Dostawa wyposażenia klasopracowni przedmiotów przyrodniczych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Poz. Wyszczególnienie Ilość Miejsce dostawy: Szkoła Podstawowa w Brzozowie Nr 1 im. prof. Władysława Szafera w Brzozowie 1. Przyroda I 1 2. Chemia I 1 3. Fizyka I 1 Miejsce dostawy: Szkoła Podstawowa im. Najświętszego Serca Jezusa w Starej Wsi 4. Przyroda II 1 5. Biologia II 1 6. Chemia II 1 7. Geografia II 1 8. Fizyka II 1 9. Dostosowanie/adaptacja pomieszczeń na potrzeby pracowni szkolnych 1 Miejsce dostawy: Szkoła Podstawowa im. W. Witosa w Górkach 10. Przyroda I 1 11. Chemia I 1 12. Fizyka I 1 Miejsce dostawy: Szkoła Podstawowa Nr 2 im. M. Rataja w Przysietnicy 13. Przyroda I 1 14. Chemia I 1 15. Fizyka I 1 RAZEM 16. Przyroda I 3 17. Chemia I 3 18. Fizyka I 3 19. Przyroda II 1 20. Biologia II 1 21. Chemia II 1 22. Geografia II 1 23. Fizyka II 1 24. Dostosowanie/adaptacja pomieszczeń na potrzeby pracowni szkolnych 1
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162100-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-11-29
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin płatności 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Dostawa sprzętu komputerowego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Poz. Wyszczególnienie Ilość Miejsce dostawy: Szkoła Podstawowa w Brzozowie Nr 1 im. prof. Władysława Szafera w Brzozowie 1. Laptop 40 2. Szafa do ładowania laptopów 2 3. Urządzenie wielofunkcyjne 2 4. Drukarka 3D 1 5. Wizualizer 1 6. UPS 1 7. Router 32 8. Monitor interaktywny 7 9. Dostosowanie/adaptacja pomieszczeń na potrzeby pracowni szkolnych 1 Miejsce dostawy: Szkoła Podstawowa im. Najświętszego Serca Jezusa w Starej Wsi 10. Laptop 20 11. Szafa do ładowania laptopów 1 12. Urządzenie wielofunkcyjne 1 13. Router 3 14. Monitor interaktywny 4 15. Dostosowanie/adaptacja pomieszczeń na potrzeby pracowni szkolnych 1 Miejsce dostawy: Szkoła Podstawowa im. W. Witosa w Górkach 16. Laptop 20 17. Szafa do ładowania laptopów 1 18. Urządzenie wielofunkcyjne 1 19. Router 3 20. Monitor interaktywny 2 Miejsce dostawy: Szkoła Podstawowa Nr 2 im. M. Rataja w Przysietnicy 21. Laptop 23 22. Szafa do ładowania laptopów 1 23. Urządzenie wielofunkcyjne 1 24. Router 3 25. Monitor interaktywny 4 26. Dostosowanie/adaptacja pomieszczeń na potrzeby pracowni szkolnych 1 Miejsce dostawy: Szkoła Podstawowa Nr 2 im. I. Łukasiewicza w Humniskach 27. Laptop 20 28. Szafa do ładowania laptopów 1 29. Urządzenie wielofunkcyjne 1 30. Router 3 31. Monitor interaktywny 2 RAZEM 32. Laptop 123 33. Szafa do ładowania laptopów 6 34. Urządzenie wielofunkcyjne 6 35. Drukarka 3D 1 36. Wizualizer 1 37. UPS 1 38. Router 44 39. Monitor interaktywny 19 40. Dostosowanie/adaptacja pomieszczeń na potrzeby pracowni szkolnych 3
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30213100-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-11-29
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
Dodatkowy okres gwarancji na laptopy 20,00
Wydajność procesora 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Dostawa aplikacji/programu wspierającego wykorzystanie Technologii Informacyjno-Komunikacyjnych w nauczaniu oraz rozwijanie kompetencji informatycznych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Poz. Wyszczególnienie Ilość Miejsce dostawy: Szkoła Podstawowa w Brzozowie Nr 1 im. prof. Władysława Szafera w Brzozowie 1. Aplikacja/Program wspierający wykorzystanie Technologii Informacyjno-Komunikacyjnych w nauczaniu oraz rozwijanie kompetencji informatycznych. 1 Miejsce dostawy: Szkoła Podstawowa im. Najświętszego Serca Jezusa w Starej Wsi 2. Aplikacja/Program wspierający wykorzystanie Technologii Informacyjno-Komunikacyjnych w nauczaniu oraz rozwijanie kompetencji informatycznych. 1 Miejsce dostawy: Szkoła Podstawowa im. W. Witosa w Górkach 3. Aplikacja/Program wspierający wykorzystanie Technologii Informacyjno-Komunikacyjnych w nauczaniu oraz rozwijanie kompetencji informatycznych. 1 Miejsce dostawy: Szkoła Podstawowa Nr 2 im. M. Rataja w Przysietnicy 4. Aplikacja/Program wspierający wykorzystanie Technologii Informacyjno-Komunikacyjnych w nauczaniu oraz rozwijanie kompetencji informatycznych. 1 Miejsce dostawy: Szkoła Podstawowa Nr 2 im. I. Łukasiewicza w Humniskach 5. Aplikacja/Program wspierający wykorzystanie Technologii Informacyjno-Komunikacyjnych w nauczaniu oraz rozwijanie kompetencji informatycznych. 1 RAZEM 6. Aplikacja/Program wspierający wykorzystanie Technologii Informacyjno-Komunikacyjnych w nauczaniu oraz rozwijanie kompetencji informatycznych. 5
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 48000000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin płatności 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę windy - Wola Zarczycka
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę windy podnośnika pionowego wraz z pracami montażowymi i dokumentacją niezbędną do rejestracji urządzenia. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI