Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa wyposażenia do Ośrodka Edukacji Ekologicznej w Gminie Rzepiennik Strzyżewski
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Rzepiennik Strzyżewski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851660884
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rzepiennik Strzyżewski 400
1.5.2.) Miejscowość: Rzepiennik Strzyżewski
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-163
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.7.) Numer telefonu: 14 653 05 01
1.5.8.) Numer faksu: 14 653 05 02
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rzepiennik@rzepiennik.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzepiennik.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wyposażenia do Ośrodka Edukacji Ekologicznej w Gminie Rzepiennik Strzyżewski
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6c2c861b-1f73-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00193035
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002319/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Wyposażenie Ośrodka Edukacji Ekologicznej
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Zadanie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 6 Dziedzictwo regionalne, Działanie 6.2 Ochrona różnorodności biologicznej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://bip.malopolska.pl/ugrzepiennikstrzyzewski,m,392073,2021.html
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Składanie ofert (wraz z załączonymi
do niej dokumentami, w tym m.in. oświadczeniem, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP) – za
pośrednictwem systemów miniPortal (https://miniportal.uzp.gov.pl) i ePUAP
(https://epuap.gov.pl/wps/portal). Komunikacja w pozostałym zakresie - za pośrednictwem poczty email
(adres: budownictwo_rzepiennik@poczta.fm).
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W
niniejszym postępowaniu wszelka komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się
przy użyciu następujących środków komunikacji elektronicznej (drogą elektroniczną): a) systemów
miniPortal (https://miniportal.uzp.gov.pl/) i ePUAP (https://epuap.gov.pl/wps/ portal), b) poczty
elektronicznej (adres e-mail: budownictwo_rzepiennik@poczta.fm). Szczegółowe informacje na temat
trybu komunikacji pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami zawarte są w pkt 7 SWZ. Zamawiający
wymaga, aby dokumenty składane w postępowaniu przez Wykonawców były opatrywane wymaganym
podpisem elektronicznym (kwalifikowanym podpisem elektronicznym, elektronicznym podpisem
zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym) - zgodnie z informacjami określonymi w SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z klauzulą informacyjną zawartą w pkt 2.7 SWZ
oraz zapisami § 12 projektowanych postanowień umowy.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z klauzulą informacyjną zawartą w pkt 2.7 SWZ
oraz zapisami § 12 projektowanych postanowień umowy.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.13.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa wyposażenia do Ośrodka Edukacji Ekologicznej w Gminie Rzepiennik Strzyżewski
4.2.6.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przenośne
30231320-6 - Monitory dotykowe
33195100-4 - Monitory
38651000-3 - Aparaty fotograficzne
38652100-1 - Projektory
38653400-1 - Ekrany projekcyjne
39100000-3 - Meble
39110000-6 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części
39141000-2 - Meble i wyposażenie kuchni
39143310-2 - Stoliki
39151100-6 - Stojaki
42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium znaczenie
1) Cena (KC) 60 %
2) Okres gwarancji (G) 20 %
3) Skrócenie terminu wykonania zamówienia (SR) 20%
Zamawiający dokona oceny ofert wyłącznie na podstawie kryteriów i ich znaczeń określonych wyżej w następujący sposób.
W kryterium Cena ofercie zostaną przyznane punkty zgodnie ze wzorem:
KC = (cm/c) x 60 pkt,
gdzie cm oznacza najniższą cenę spośród cen wszystkich ofert , zaś c oznacza cenę danej oferty.
Uzyskana wartość (cm/c) zostanie zaokrąglona do 2 miejsc po przecinku.
W kryterium „cena” oferta może otrzymać maksymalnie 60 punktów
Kryterium Okres gwarancji – znaczenie w ocenie ofert 20% = 20 pkt
Punkty zostaną przyznane na podstawie złożonych informacji w formularzu oferty - załącznik nr 1 do SWZ, zgodnie z poniższym wzorem:
Oferowana Gwarancja Liczba punktów za kryterium G
3 lata 0 pkt
4 lata 10 pkt
5 lat lub więcej 20 pkt
Warunki ogólne dla kryterium G
a) Zaoferowanie okresu gwarancji poniżej wymaganego minimum podanego w pkt.3.6 SWZ spowoduje odrzucenie oferty .
b) Nie wpisanie okresu gwarancji w formularzu ofertowym spowoduje że dana oferta nie otrzyma dodatkowych punktów w tym kryterium, chyba że będzie to wynikać z innego dokumentu załączonego do oferty.
c) W przypadku braku określenia okresu gwarancji (nie wskazanego w formularzu ofertowym oraz w innych dokumentach) Zamawiający w takiej sytuacji uzna, że Wykonawca oferuje minimalny termin gwarancji określony w SWZ.
Kryterium Skrócenie czasu wykonania zamówienia (SR) – znaczenie w ocenie ofert 20% = 20 pkt
Punkty zostaną przyznane na podstawie złożonych informacji w formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SWZ zgodnie z poniższym wzorem:
Skrócenie czasu realizacji zamówienia w tygodniach Liczba punktów za kryterium SR
7 dni 10 pkt
14 dni ale nie więcej niż 28 dni 20 pkt
Ocena kryterium SR ma następujące zasady:
a) Zamawiający podał wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia w pkt. 4.1 SWZ . Ocenie podlega zadeklarowane przez wykonawcę skrócenie terminu realizacji przedmiotu zamówienia wyrażone w pełnych tygodniach ( w przeliczeniu na dni ).
b) W przypadku gdy wykonawca zaoferuje skrócenie terminu realizacji przedmiotu zamówienia powyżej określonego maksimum Zamawiający do oceny oferty przyjmie 2 tygodnie oraz przyzna 20 pkt, jednak do umowy zostanie wpisany deklarowany przez Wykonawcę skrócony termin pod warunkiem, że skrócenie czasu realizacji nie będzie wynosiło więcej niż 28 dni. W przypadku zaoferowania skrócenia terminu większego niż dopuszczony przez Zamawiającego wówczas oferta nie otrzyma dodatkowych punktów zgodnie z treścią lit. e) poniżej.
c) Brak podanych informacji w tym zakresie w formularzu ofertowym oznacza, iż wykonawca nie otrzyma dodatkowych punktów w tym kryterium , chyba że z innego dokumentu złożonego w ofercie wynika inaczej .
d) W przypadku braku określenia czasu realizacji (nie wskazanego w formularzu ofertowym oraz w innych dokumentach) Zamawiający w takiej sytuacji uzna, że Wykonawca oferuje termin realizacji zamówienia zgodnie z określonym w SWZ.
e) W sytuacji skrócenia terminu realizacji o więcej niż 28 dni (podany w tabeli powyżej), Zamawiający uzna za błędne wypełnienie oświadczenia w tym zakresie oraz nie przyzna dodatkowych punktów w tym kryterium. Zamawiający uzna, że Wykonawca wykona zamówienie w terminie określonym w pkt 4.1 SWZ.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów Pi obliczona według wzoru: Pi = KC + G + SR
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócenie terminu wykonania zamówienia
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zdolność techniczna lub zawodowa :
A) Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonał w sposób należyty co najmniej jedną dostawę* polegającą na dostawie oraz instalacji wyposażenia obiektu o wartości zamówienia co najmniej 200 000, 00 zł brutto.
W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych Zamawiający uzna warunek za spełniony w sytuacji gdy na dzień składania ofert Wykonawca wykaże spełnienie warunku określonego powyżej.
*Zamawiający przez dostawę rozumie realizację zamówienia podlegającego co najmniej na dostawie i instalacji nagłośnienia z systemem mikrofonów oraz projektora wideo dla sali konferencyjnej , mebli do sali konferencyjnej , mebli biurowych , sprzętu komputerowego.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: - Oświadczenie wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji
i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086) z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami
lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SWZ.
Uwaga!
Zamawiający odstąpi od wezwania ww. oświadczenia w sytuacji gdy w postępowaniu zostanie złożona tylko jedna oferta.
- Oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 10 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz dostaw wykonanych a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –
w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 5 do SWZ.
Uwaga : w przypadku dostaw wykonywanych dowody nie mogą być wystawione wcześniej niż 3 miesiące od terminu złożenia ofert określonego w SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1) wynik testów procesora ze strony https://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php
dla oferowanego laptopa wg. poz. 2.6. , 3.5. , 6.1. załącznika nr 6 do SWZ
2) karty katalogowe lub foldery lub inne dokumenty zawierającej informacje techniczne dla urządzeń wymienionych w poz. 1.1 ,1.3., 1.4 , 2.2 ,2.3. , 2.4., 2.6 , 3.4., 3.5, 3.6, 6.1 załącznika nr 6 do SWZ
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
1) wynik testów procesora ze strony https://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php
dla oferowanego laptopa wg. poz. 2.6. , 3.5. , 6.1. załącznika nr 6 do SWZ
2) karty katalogowe lub foldery lub inne dokumenty zawierającej informacje techniczne dla urządzeń wymienionych w poz. 1.1 ,1.3., 1.4 , 2.2 ,2.3. , 2.4., 2.6 , 3.4., 3.5, 3.6, 6.1 załącznika nr 6 do SWZ
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 4000,00 PLN.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Szczegółowe informacje
dotyczące składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia zawarte są w SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmian umowy w przypadkach określonych w § 9
projektowanych postanowień umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-10-06 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia,zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortaluhttps://miniportal.uzp.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-06 11:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-11-04