IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
termin dostawy |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Zamawiający wymaga aby Wykonawca zawarł z nim umowę o zamówienie publiczne na warunkach określonych w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ.
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej z uwzględnieniem podanych warunków jej wprowadzenia:I. Zmiana terminu wykonania umowy jest dopuszczalna: a) w przypadku wstrzymania lub zawieszenia dostawy przez Zamawiającegob) z powodu siły wyższej. Pod pojęciem siły wyższej Zamawiający rozumie, w szczególności burze, trzęsienie ziemi, powódź, pożar, epidemia lub inna katastrofa naturalna, wojna wypowiedziana lub nie, zamieszki, działania wroga, sabotaż, inwazję, ograniczenia wynikające z kwarantanny, strajki, lock - outy, działania władz naczelnych lub lokalnych, jeśli strona wywodząca wystąpienie siły wyższej powiadomiła drugą stronę po wystąpieniu okoliczności siły wyższej w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia jej wystąpienia. Okoliczności siły wyższej nie będą brane pod uwagę, jeżeli nie powiadomiono o nich drugiej strony na piśmie jak określono powyżej.c) w przypadku wstrzymania realizacji dostawy ze względu na okoliczności niemożliwe do przewidzenia w momencie zawierania umowyd) W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie posiadał środków na zapłatę wynagrodzenia dla Wykonawcy przez okres 30 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury z powodu nie otrzymania zaliczki w terminie lub braku środków finansowych na rachunku Zamawiającego z przeznaczeniem na realizację tego zamówienia. W takim przypadku termin wykonania umowy ulega przedłużeniu o okres nie dłuższy niż 30 kolejnych dni.II. Zmiana wynagrodzenia Wykonawcya) w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT, stosownie do stawki ustalonej przez ustawodawcę.III. Inne zmianya) zmiana podwykonawcy na etapie realizacji dostawy, b) zmiany, które spowodują obniżenie kosztów ponoszonych przez Zamawiającego,c) wprowadzenie podwykonawcy nie wskazanego w ofercie.2. Nie stanowi zmiany umowy zmiana danych związanych z obsługą administracyjną – organizacyjną umowy (np. zmiana rachunku bankowego) oraz zmiana danych teleadresowych i osób wskazanych do kontaktów między stronami.3. Wystąpienie okoliczności wskazanych w ust. 1 pkt. I nie stanowi zobowiązania dla Zamawiającego do wyrażenia zgody na wprowadzenie zmian do umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-11-18, godzina:
14:45,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
I. Klauzula informacyjna dotycząca Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych (RODO) Realizując obowiązek informacyjny Administratora danych osobowych, uprzejmie informujemy, iż:Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Cedry Wielkie, ul. M. Płażyńskiego 16, 83-020 Cedry Wielkie; inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Cedry Wielkie jest Pan Tomasz Henzler, kontakt: email: tomasz.henzler@cbi24.pl; Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego ZP.271.19.2020 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2019 r., poz.1843), dalej „ustawa Pzp”; Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; posiada Pani/Pan:− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; nie przysługuje Pani/Panu:− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. ** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.II. Dokumenty od podmiotów zagranicznych1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w ust. VII pkt. 2 SIWZ:1) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.2. Jeżeli w kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1 powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, że wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.3. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Komisja przetargowa może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju w którym wykonawca ma siedzibę kub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentuIII. Pozostałe informacje.1. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy zgodnie z załącznikiem 4 do SIWZ.2. W przypadku gdy wartości podane przez Wykonawców na oświadczeniach i dokumentach, o których mowa w pkt VII SIWZ, podane będą w walucie innej niż PLN, Zamawiający przeliczy te wartości na PLN przyjmując średni kurs NBP danej waluty na dzień wszczęcia postępowania.3. Wszelkie nieuregulowane w niniejszym SIWZ czynności, uprawnienia, obowiązki Wykonawców i Zamawiającego, których ustawa nie nakazała zawierać Zamawiającemu w SIWZ, a które mogą przyczynić się do właściwego przebiegu postępowania, reguluje ustawa PZP.4. Podwykonawcy:1) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w druku oferty części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców.2) Powierzenie części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia.5. Zamawiający przewiduje dokonanie zmian umowy w toku jej realizacji w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień Publicznych (tj. Dz. U. z 2019 r., poz.1843).
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Stół konferencyjny składany - 3 szt. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu jest dostawa wraz z instalacją wyposażenia do domu seniora w Cedrach Wielkich, w asortymencie, ilości, parametrach oraz cenie określonych w załączniku 5 do SIWZ.2. Niespełnienie chociażby jednego z wymagań bezwzględnych określonych w załączniku 5 do SIWZ spowoduje odrzucenie oferty.3. Dostawa wyposażenia zrealizowana będzie w maksymalnym terminie do 21 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy. Zamawiane wyposażenie Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć i zamontować na własny koszt w domu seniora w Cedrach Wielkich, ul. Osadników Wojskowych 7.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39130000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Krzesła konferencyjne - 20 szt. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu jest dostawa wraz z instalacją wyposażenia do domu seniora w Cedrach Wielkich, w asortymencie, ilości, parametrach oraz cenie określonych w załączniku 5 do SIWZ.2. Niespełnienie chociażby jednego z wymagań bezwzględnych określonych w załączniku 5 do SIWZ spowoduje odrzucenie oferty.3. Dostawa wyposażenia zrealizowana będzie w maksymalnym terminie do 21 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy. Zamawiane wyposażenie Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć i zamontować na własny koszt w domu seniora w Cedrach Wielkich, ul. Osadników Wojskowych 7.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39130000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Szafa - 1 kpl. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu jest dostawa wraz z instalacją wyposażenia do domu seniora w Cedrach Wielkich, w asortymencie, ilości, parametrach oraz cenie określonych w załączniku 5 do SIWZ.2. Niespełnienie chociażby jednego z wymagań bezwzględnych określonych w załączniku 5 do SIWZ spowoduje odrzucenie oferty.3. Dostawa wyposażenia zrealizowana będzie w maksymalnym terminie do 21 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy. Zamawiane wyposażenie Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć i zamontować na własny koszt w domu seniora w Cedrach Wielkich, ul. Osadników Wojskowych 7.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39100000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
naczynia w tym: talerze, sztućce, bulionówki, szklanki, fiiżanki + spodki, talerzyki na ciasto - 20 kpl. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu jest dostawa wraz z instalacją wyposażenia do domu seniora w Cedrach Wielkich, w asortymencie, ilości, parametrach oraz cenie określonych w załączniku 5 do SIWZ.2. Niespełnienie chociażby jednego z wymagań bezwzględnych określonych w załączniku 5 do SIWZ spowoduje odrzucenie oferty.3. Dostawa wyposażenia zrealizowana będzie w maksymalnym terminie do 21 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy. Zamawiane wyposażenie Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć i zamontować na własny koszt w domu seniora w Cedrach Wielkich, ul. Osadników Wojskowych 7.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39150000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
Warmik - 1 szt. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu jest dostawa wraz z instalacją wyposażenia do domu seniora w Cedrach Wielkich, w asortymencie, ilości, parametrach oraz cenie określonych w załączniku 5 do SIWZ.2. Niespełnienie chociażby jednego z wymagań bezwzględnych określonych w załączniku 5 do SIWZ spowoduje odrzucenie oferty.3. Dostawa wyposażenia zrealizowana będzie w maksymalnym terminie do 21 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy. Zamawiane wyposażenie Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć i zamontować na własny koszt w domu seniora w Cedrach Wielkich, ul. Osadników Wojskowych 7.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39710000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
Mikrofala - 1 szt. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu jest dostawa wraz z instalacją wyposażenia do domu seniora w Cedrach Wielkich, w asortymencie, ilości, parametrach oraz cenie określonych w załączniku 5 do SIWZ.2. Niespełnienie chociażby jednego z wymagań bezwzględnych określonych w załączniku 5 do SIWZ spowoduje odrzucenie oferty.3. Dostawa wyposażenia zrealizowana będzie w maksymalnym terminie do 21 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy. Zamawiane wyposażenie Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć i zamontować na własny koszt w domu seniora w Cedrach Wielkich, ul. Osadników Wojskowych 7.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39710000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
Kosz na smieci - 1 szt. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu jest dostawa wraz z instalacją wyposażenia do domu seniora w Cedrach Wielkich, w asortymencie, ilości, parametrach oraz cenie określonych w załączniku 5 do SIWZ.2. Niespełnienie chociażby jednego z wymagań bezwzględnych określonych w załączniku 5 do SIWZ spowoduje odrzucenie oferty.3. Dostawa wyposażenia zrealizowana będzie w maksymalnym terminie do 21 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy. Zamawiane wyposażenie Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć i zamontować na własny koszt w domu seniora w Cedrach Wielkich, ul. Osadników Wojskowych 7.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39150000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
8 |
Nazwa: |
podajnik na mydło - 1 szt. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu jest dostawa wraz z instalacją wyposażenia do domu seniora w Cedrach Wielkich, w asortymencie, ilości, parametrach oraz cenie określonych w załączniku 5 do SIWZ.2. Niespełnienie chociażby jednego z wymagań bezwzględnych określonych w załączniku 5 do SIWZ spowoduje odrzucenie oferty.3. Dostawa wyposażenia zrealizowana będzie w maksymalnym terminie do 21 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy. Zamawiane wyposażenie Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć i zamontować na własny koszt w domu seniora w Cedrach Wielkich, ul. Osadników Wojskowych 7.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 44410000-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
9 |
Nazwa: |
podajnik na ręczniki - 1 szt. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu jest dostawa wraz z instalacją wyposażenia do domu seniora w Cedrach Wielkich, w asortymencie, ilości, parametrach oraz cenie określonych w załączniku 5 do SIWZ.2. Niespełnienie chociażby jednego z wymagań bezwzględnych określonych w załączniku 5 do SIWZ spowoduje odrzucenie oferty.3. Dostawa wyposażenia zrealizowana będzie w maksymalnym terminie do 21 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy. Zamawiane wyposażenie Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć i zamontować na własny koszt w domu seniora w Cedrach Wielkich, ul. Osadników Wojskowych 7.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 44410000-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
10 |
Nazwa: |
zabudowa kuchenna w tym: zlewozmywak i bateria zlewozmywakowa - 1 szt. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu jest dostawa wraz z instalacją wyposażenia do domu seniora w Cedrach Wielkich, w asortymencie, ilości, parametrach oraz cenie określonych w załączniku 5 do SIWZ.2. Niespełnienie chociażby jednego z wymagań bezwzględnych określonych w załączniku 5 do SIWZ spowoduje odrzucenie oferty.3. Dostawa wyposażenia zrealizowana będzie w maksymalnym terminie do 21 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy. Zamawiane wyposażenie Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć i zamontować na własny koszt w domu seniora w Cedrach Wielkich, ul. Osadników Wojskowych 7.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39173000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
11 |
Nazwa: |
podajnik na mydło - 1 szt. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu jest dostawa wraz z instalacją wyposażenia do domu seniora w Cedrach Wielkich, w asortymencie, ilości, parametrach oraz cenie określonych w załączniku 5 do SIWZ.2. Niespełnienie chociażby jednego z wymagań bezwzględnych określonych w załączniku 5 do SIWZ spowoduje odrzucenie oferty.3. Dostawa wyposażenia zrealizowana będzie w maksymalnym terminie do 21 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy. Zamawiane wyposażenie Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć i zamontować na własny koszt w domu seniora w Cedrach Wielkich, ul. Osadników Wojskowych 7.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 44410000-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
12 |
Nazwa: |
Podajnik na ręczniki papierowe - 1 szt. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu jest dostawa wraz z instalacją wyposażenia do domu seniora w Cedrach Wielkich, w asortymencie, ilości, parametrach oraz cenie określonych w załączniku 5 do SIWZ.2. Niespełnienie chociażby jednego z wymagań bezwzględnych określonych w załączniku 5 do SIWZ spowoduje odrzucenie oferty.3. Dostawa wyposażenia zrealizowana będzie w maksymalnym terminie do 21 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy. Zamawiane wyposażenie Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć i zamontować na własny koszt w domu seniora w Cedrach Wielkich, ul. Osadników Wojskowych 7.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 44410000-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
13 |
Nazwa: |
Pojemnik na papier toaletowy - 2 szt. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu jest dostawa wraz z instalacją wyposażenia do domu seniora w Cedrach Wielkich, w asortymencie, ilości, parametrach oraz cenie określonych w załączniku 5 do SIWZ.2. Niespełnienie chociażby jednego z wymagań bezwzględnych określonych w załączniku 5 do SIWZ spowoduje odrzucenie oferty.3. Dostawa wyposażenia zrealizowana będzie w maksymalnym terminie do 21 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy. Zamawiane wyposażenie Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć i zamontować na własny koszt w domu seniora w Cedrach Wielkich, ul. Osadników Wojskowych 7.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 44410000-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
14 |
Nazwa: |
Podpórka do wstawania - 1 szt. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu jest dostawa wraz z instalacją wyposażenia do domu seniora w Cedrach Wielkich, w asortymencie, ilości, parametrach oraz cenie określonych w załączniku 5 do SIWZ.2. Niespełnienie chociażby jednego z wymagań bezwzględnych określonych w załączniku 5 do SIWZ spowoduje odrzucenie oferty.3. Dostawa wyposażenia zrealizowana będzie w maksymalnym terminie do 21 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy. Zamawiane wyposażenie Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć i zamontować na własny koszt w domu seniora w Cedrach Wielkich, ul. Osadników Wojskowych 7.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33196100-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
15 |
Nazwa: |
Kosz na smieci - 1 szt. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu jest dostawa wraz z instalacją wyposażenia do domu seniora w Cedrach Wielkich, w asortymencie, ilości, parametrach oraz cenie określonych w załączniku 5 do SIWZ.2. Niespełnienie chociażby jednego z wymagań bezwzględnych określonych w załączniku 5 do SIWZ spowoduje odrzucenie oferty.3. Dostawa wyposażenia zrealizowana będzie w maksymalnym terminie do 21 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy. Zamawiane wyposażenie Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć i zamontować na własny koszt w domu seniora w Cedrach Wielkich, ul. Osadników Wojskowych 7.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39150000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
16 |
Nazwa: |
Wieszak do szatni - 2 szt. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu jest dostawa wraz z instalacją wyposażenia do domu seniora w Cedrach Wielkich, w asortymencie, ilości, parametrach oraz cenie określonych w załączniku 5 do SIWZ.2. Niespełnienie chociażby jednego z wymagań bezwzględnych określonych w załączniku 5 do SIWZ spowoduje odrzucenie oferty.3. Dostawa wyposażenia zrealizowana będzie w maksymalnym terminie do 21 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy. Zamawiane wyposażenie Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć i zamontować na własny koszt w domu seniora w Cedrach Wielkich, ul. Osadników Wojskowych 7.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39150000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
17 |
Nazwa: |
materac - 3 szt. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu jest dostawa wraz z instalacją wyposażenia do domu seniora w Cedrach Wielkich, w asortymencie, ilości, parametrach oraz cenie określonych w załączniku 5 do SIWZ.2. Niespełnienie chociażby jednego z wymagań bezwzględnych określonych w załączniku 5 do SIWZ spowoduje odrzucenie oferty.3. Dostawa wyposażenia zrealizowana będzie w maksymalnym terminie do 21 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy. Zamawiane wyposażenie Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć i zamontować na własny koszt w domu seniora w Cedrach Wielkich, ul. Osadników Wojskowych 7.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39150000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
18 |
Nazwa: |
Gruszka regabilitacyjna - 1 szt. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu jest dostawa wraz z instalacją wyposażenia do domu seniora w Cedrach Wielkich, w asortymencie, ilości, parametrach oraz cenie określonych w załączniku 5 do SIWZ.2. Niespełnienie chociażby jednego z wymagań bezwzględnych określonych w załączniku 5 do SIWZ spowoduje odrzucenie oferty.3. Dostawa wyposażenia zrealizowana będzie w maksymalnym terminie do 21 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy. Zamawiane wyposażenie Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć i zamontować na własny koszt w domu seniora w Cedrach Wielkich, ul. Osadników Wojskowych 7.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33196100-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
19 |
Nazwa: |
Walec - 1 szt. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu jest dostawa wraz z instalacją wyposażenia do domu seniora w Cedrach Wielkich, w asortymencie, ilości, parametrach oraz cenie określonych w załączniku 5 do SIWZ.2. Niespełnienie chociażby jednego z wymagań bezwzględnych określonych w załączniku 5 do SIWZ spowoduje odrzucenie oferty.3. Dostawa wyposażenia zrealizowana będzie w maksymalnym terminie do 21 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy. Zamawiane wyposażenie Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć i zamontować na własny koszt w domu seniora w Cedrach Wielkich, ul. Osadników Wojskowych 7.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33196100-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
20 |
Nazwa: |
Drabinka gimnastyczna pojedyncza - 2 szt. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu jest dostawa wraz z instalacją wyposażenia do domu seniora w Cedrach Wielkich, w asortymencie, ilości, parametrach oraz cenie określonych w załączniku 5 do SIWZ.2. Niespełnienie chociażby jednego z wymagań bezwzględnych określonych w załączniku 5 do SIWZ spowoduje odrzucenie oferty.3. Dostawa wyposażenia zrealizowana będzie w maksymalnym terminie do 21 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy. Zamawiane wyposażenie Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć i zamontować na własny koszt w domu seniora w Cedrach Wielkich, ul. Osadników Wojskowych 7.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33196100-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
21 |
Nazwa: |
Ławka gimnastyczna - 1 szt. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu jest dostawa wraz z instalacją wyposażenia do domu seniora w Cedrach Wielkich, w asortymencie, ilości, parametrach oraz cenie określonych w załączniku 5 do SIWZ.2. Niespełnienie chociażby jednego z wymagań bezwzględnych określonych w załączniku 5 do SIWZ spowoduje odrzucenie oferty.3. Dostawa wyposażenia zrealizowana będzie w maksymalnym terminie do 21 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy. Zamawiane wyposażenie Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć i zamontować na własny koszt w domu seniora w Cedrach Wielkich, ul. Osadników Wojskowych 7.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33196100-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
22 |
Nazwa: |
zestaw piłek terapeutyczno - sensoryczno - manipulacyjnych - 1 kpl. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu jest dostawa wraz z instalacją wyposażenia do domu seniora w Cedrach Wielkich, w asortymencie, ilości, parametrach oraz cenie określonych w załączniku 5 do SIWZ.2. Niespełnienie chociażby jednego z wymagań bezwzględnych określonych w załączniku 5 do SIWZ spowoduje odrzucenie oferty.3. Dostawa wyposażenia zrealizowana będzie w maksymalnym terminie do 21 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy. Zamawiane wyposażenie Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć i zamontować na własny koszt w domu seniora w Cedrach Wielkich, ul. Osadników Wojskowych 7.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33196100-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
23 |
Nazwa: |
Drobne elementy do gimnastyki - 1 kpl. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu jest dostawa wraz z instalacją wyposażenia do domu seniora w Cedrach Wielkich, w asortymencie, ilości, parametrach oraz cenie określonych w załączniku 5 do SIWZ.2. Niespełnienie chociażby jednego z wymagań bezwzględnych określonych w załączniku 5 do SIWZ spowoduje odrzucenie oferty.3. Dostawa wyposażenia zrealizowana będzie w maksymalnym terminie do 21 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy. Zamawiane wyposażenie Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć i zamontować na własny koszt w domu seniora w Cedrach Wielkich, ul. Osadników Wojskowych 7.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33196100-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
24 |
Nazwa: |
Telewizor - 1 szt. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu jest dostawa wraz z instalacją wyposażenia do domu seniora w Cedrach Wielkich, w asortymencie, ilości, parametrach oraz cenie określonych w załączniku 5 do SIWZ.2. Niespełnienie chociażby jednego z wymagań bezwzględnych określonych w załączniku 5 do SIWZ spowoduje odrzucenie oferty.3. Dostawa wyposażenia zrealizowana będzie w maksymalnym terminie do 21 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy. Zamawiane wyposażenie Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć i zamontować na własny koszt w domu seniora w Cedrach Wielkich, ul. Osadników Wojskowych 7.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 32324600-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
25 |
Nazwa: |
Komputer - 1 szt. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu jest dostawa wraz z instalacją wyposażenia do domu seniora w Cedrach Wielkich, w asortymencie, ilości, parametrach oraz cenie określonych w załączniku 5 do SIWZ.2. Niespełnienie chociażby jednego z wymagań bezwzględnych określonych w załączniku 5 do SIWZ spowoduje odrzucenie oferty.3. Dostawa wyposażenia zrealizowana będzie w maksymalnym terminie do 21 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy. Zamawiane wyposażenie Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć i zamontować na własny koszt w domu seniora w Cedrach Wielkich, ul. Osadników Wojskowych 7.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30213100-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
26 |
Nazwa: |
Biurko z krzesłem - 1 szt. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu jest dostawa wraz z instalacją wyposażenia do domu seniora w Cedrach Wielkich, w asortymencie, ilości, parametrach oraz cenie określonych w załączniku 5 do SIWZ.2. Niespełnienie chociażby jednego z wymagań bezwzględnych określonych w załączniku 5 do SIWZ spowoduje odrzucenie oferty.3. Dostawa wyposażenia zrealizowana będzie w maksymalnym terminie do 21 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy. Zamawiane wyposażenie Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć i zamontować na własny koszt w domu seniora w Cedrach Wielkich, ul. Osadników Wojskowych 7.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39130000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
27 |
Nazwa: |
Sofa - 2 szt. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu jest dostawa wraz z instalacją wyposażenia do domu seniora w Cedrach Wielkich, w asortymencie, ilości, parametrach oraz cenie określonych w załączniku 5 do SIWZ.2. Niespełnienie chociażby jednego z wymagań bezwzględnych określonych w załączniku 5 do SIWZ spowoduje odrzucenie oferty.3. Dostawa wyposażenia zrealizowana będzie w maksymalnym terminie do 21 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy. Zamawiane wyposażenie Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć i zamontować na własny koszt w domu seniora w Cedrach Wielkich, ul. Osadników Wojskowych 7.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39100000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
28 |
Nazwa: |
Fotel - 2 szt. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu jest dostawa wraz z instalacją wyposażenia do domu seniora w Cedrach Wielkich, w asortymencie, ilości, parametrach oraz cenie określonych w załączniku 5 do SIWZ.2. Niespełnienie chociażby jednego z wymagań bezwzględnych określonych w załączniku 5 do SIWZ spowoduje odrzucenie oferty.3. Dostawa wyposażenia zrealizowana będzie w maksymalnym terminie do 21 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy. Zamawiane wyposażenie Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć i zamontować na własny koszt w domu seniora w Cedrach Wielkich, ul. Osadników Wojskowych 7.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39100000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
29 |
Nazwa: |
Zmywarka do zabudowy - 1 szt. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu jest dostawa wraz z instalacją wyposażenia do domu seniora w Cedrach Wielkich, w asortymencie, ilości, parametrach oraz cenie określonych w załączniku 5 do SIWZ.2. Niespełnienie chociażby jednego z wymagań bezwzględnych określonych w załączniku 5 do SIWZ spowoduje odrzucenie oferty.3. Dostawa wyposażenia zrealizowana będzie w maksymalnym terminie do 21 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy. Zamawiane wyposażenie Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć i zamontować na własny koszt w domu seniora w Cedrach Wielkich, ul. Osadników Wojskowych 7.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39710000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
30 |
Nazwa: |
Lodówka - 1 szt |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu jest dostawa wraz z instalacją wyposażenia do domu seniora w Cedrach Wielkich, w asortymencie, ilości, parametrach oraz cenie określonych w załączniku 5 do SIWZ.2. Niespełnienie chociażby jednego z wymagań bezwzględnych określonych w załączniku 5 do SIWZ spowoduje odrzucenie oferty.3. Dostawa wyposażenia zrealizowana będzie w maksymalnym terminie do 21 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy. Zamawiane wyposażenie Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć i zamontować na własny koszt w domu seniora w Cedrach Wielkich, ul. Osadników Wojskowych 7.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39710000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
31 |
Nazwa: |
Piekarnik do zabudowowy - 1 szt. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu jest dostawa wraz z instalacją wyposażenia do domu seniora w Cedrach Wielkich, w asortymencie, ilości, parametrach oraz cenie określonych w załączniku 5 do SIWZ.2. Niespełnienie chociażby jednego z wymagań bezwzględnych określonych w załączniku 5 do SIWZ spowoduje odrzucenie oferty.3. Dostawa wyposażenia zrealizowana będzie w maksymalnym terminie do 21 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy. Zamawiane wyposażenie Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć i zamontować na własny koszt w domu seniora w Cedrach Wielkich, ul. Osadników Wojskowych 7.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39710000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
32 |
Nazwa: |
Kuchnia elektryczna - 1 szt. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu jest dostawa wraz z instalacją wyposażenia do domu seniora w Cedrach Wielkich, w asortymencie, ilości, parametrach oraz cenie określonych w załączniku 5 do SIWZ.2. Niespełnienie chociażby jednego z wymagań bezwzględnych określonych w załączniku 5 do SIWZ spowoduje odrzucenie oferty.3. Dostawa wyposażenia zrealizowana będzie w maksymalnym terminie do 21 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy. Zamawiane wyposażenie Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć i zamontować na własny koszt w domu seniora w Cedrach Wielkich, ul. Osadników Wojskowych 7.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39710000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: