IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres gwarancji |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do niniejszej umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany. Zmiany nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych.2. Termin ustalony w § 2, ust. 1 niniejszej umowy ulegnie przesunięciu w przypadku wystąpienia opóźnień wynikających z:a) przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego,b) działania siły wyższej (na przykład klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne), mającej bezpośredni wpływ na termin wykonania robót,c) wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności.3. Opóźnienia, o których mowa powyżej muszą być udokumentowane stosownymi protokołami podpisanymi.4. W przedstawionych powyżej przypadkach, strony ustalą nowe terminy, z tym że maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy równy będzie okresowi przestojów lub opóźnień.5. Wynagrodzenie umowne określone w § 7 ust. 1 umowy może ulec zmianie w przypadku zmiany zakresu rzeczowego przedmiotu umowy (ilości zamawianych dostaw określonych w formularzu ofertowym i formularzu asortymentowo-cenowym) lub urzędowej zmiany stawki podatku VAT.6. Parametry techniczne sprzętu lub urządzeń określonych w Formularzu asortymentowo-cenowym (w tym również producent/typ/model/inne) może ulec zmianie w przypadku gdy w trakcie realizacji umowy okaże się, że zaproponowane w ofercie urządzenia lub sprzęt nie jest już dostępny na rynku (producent zaprzestał jego produkcji, produkt został wycofany itp.). Warunkiem zaakceptowania takiej zmiany jest wykazanie przez Wykonawcę, że produkt zamienny posiada parametry nie gorsze niż produkt pierwotnie zaproponowany. Zmiana umowy w powyższym zakresie nie może powodować podwyższenia wynagrodzenia Wykonawcy.7. Zmiany umowy, o których mowa w ust. 2-5 są zmianami, na które Zamawiający może wyrazić zgodę i nie stanowią zobowiązania Zamawiającego co do wyrażenia tej zgody.8. Zmiana terminu realizacji Umowy, zawieszenie realizacji Umowy, zmiana sposobu wykonywania Przedmiotu Umowy, zmiana zakresu świadczeń lub zmiana wynagrodzenia z uwagi na wystąpienie wpływu COVID-19 lub innej epidemii na należyte wykonanie Umowy, jeśli Strona wnioskująca o zmianę Umowy wykaże, jaki wpływ ma epidemia na wykonywanie Umowy, w szczególności w odniesieniu do:a) nieobecności pracowników lub osób świadczących pracę za wynagrodzeniem na innej podstawie niż stosunek pracy, które uczestniczą w wykonywaniu Umowy,b) decyzji wydanych przez służby sanitarne w związku z przeciwdziałaniem COVID-19 lub innym epidemiom, nakładających na Wykonawcę obowiązek podjęcia określonych czynności zapobiegawczych lub kontrolnych,c) poleceń wydanych przez wojewodów lub decyzji wydanych przez Prezesa Rady Ministrów związanych z przeciwdziałaniem COVID-19 lub innym epidemiom,d) wstrzymania dostaw produktów, komponentów produktu lub materiałów, trudności w dostępie do sprzętu lub trudności w realizacji usług transportowych,e) okoliczności, o których mowa w pkt a) – d), w zakresie w jakim dotyczą one podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy.9. Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może, ale nie musi wyrazić zgody. W przypadku wystąpienia okoliczności skutkujących koniecznością zmiany Umowy z przyczyn, o których mowa powyżej, Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego poinformowania o tym Zamawiającego i wystąpienia z wnioskiem o dokonanie zmiany Umowy. Wniosek ten musi być uzasadniony, a okoliczności powodujące zmianę Umowy udokumentowane.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-11-18, godzina:
10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
1. Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski oraz informacje przekazywane przez Wykonawcę drogą elektroniczną należy kierować na adres: um@gostyn.pl wpisując w tytule wiadomości numer sprawy OSS.271.4.2020.2. Osobami uprawnionymi do kontaktów z Wykonawcami są: Aldona Grześkowiak, Wydział Oświaty i Spraw Społecznych, Urząd Miejski w Gostyniu, Rynek 2, tel. 65 575 21 68, Krzysztof Mazurek, Wydział Oświaty i Spraw Społecznych, Urząd Miejski w Gostyniu, Rynek 2; tel. 65 575 21 69, Marta Szymańska, Wydział Organizacyjny, Urząd Miejski w Gostyniu, ul. Wrocławska 256; tel. 65 575 21 26, w dni powszednie w godz. od 8:00 do 15:00.3. Transmisja on-line z otwarcia ofert zgodnie z załącznikiem nr 9 do SIWZ będzie dostępna pod adresem: https://youtube.com/channel/UCbEjZE_sUr8P1gw_shVrfFg Transmisja jest dostępna dla wszystkich i nie wymaga logowania ani hasła.
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Meble I |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Przedmiot zamówienia winien być fabrycznie nowy, posiadać wszelkie certyfikaty bezpieczeństwa i jakości, atesty, aprobaty dopuszczające do sprzedaży i użytkowania na terenie RP, w tym dopuszczony do użytkowania przez dzieci do lat 3, wolny od wad oraz odpowiednio oznaczony symbolem CE. W przypadku opisania przedmiotu zamówienia za pomocą norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych, i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust.4 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Warunkiem tego jest spełnienie min. tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego założonego w projekcie lub lepszego. Równoważne produkty i urządzenia muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem. Wykonawca, który zdecyduje się zastosować materiały równoważne odpowiadające wymaganiom określonym przez Zamawiającego, to w zakresie którego równoważność ta dotyczy, zobowiązany jest dołączyć do oferty załącznik nr 7. W przypadku kiedy Wykonawca nie dołączy do oferty załącznika nr 7, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca oferuje materiały odpowiadające wymaganiom określonym przez Zamawiającego. Wszystkie ewentualne nazwy własne i marki handlowe elementów, normy, oceny techniczne itp. systemów, urządzeń i wyposażenia zawarte w SIWZ wraz z załącznikami, zostały użyte w celu sprecyzowania oczekiwań jakościowych, technologicznych, wydajnościowych czy funkcjonalnych Zamawiającego. Nie mają one na celu naruszenia art. 29, art. 30, art. 7 ustawy Pzp, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych, technologicznych, wydajnościowych czy funkcjonalnych Zamawiającego.Wymagany minimalny okres gwarancji w odniesieniu do przedmiotu zamówienia wynosi 24 miesiące od dnia zakończenia dostaw i podpisania protokołu końcowego. Miejsce dostaw: Gostyń ul. Strzelecka 28.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39100000-3, 39162100-6, 30000000-9, 31710000-6, 32320000-2, 37520000-9, 39221000-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Meble II |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Przedmiot zamówienia winien być fabrycznie nowy, posiadać wszelkie certyfikaty bezpieczeństwa i jakości, atesty, aprobaty dopuszczające do sprzedaży i użytkowania na terenie RP, w tym dopuszczony do użytkowania przez dzieci do lat 3, wolny od wad oraz odpowiednio oznaczony symbolem CE.W przypadku opisania przedmiotu zamówienia za pomocą norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych, i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust.4 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Warunkiem tego jest spełnienie min. tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego założonego w projekcie lub lepszego. Równoważne produkty i urządzenia muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem. Wykonawca, który zdecyduje się zastosować materiały równoważne odpowiadające wymaganiom określonym przez Zamawiającego, to w zakresie którego równoważność ta dotyczy, zobowiązany jest dołączyć do oferty załącznik nr 7. W przypadku kiedy Wykonawca nie dołączy do oferty załącznika nr 7, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca oferuje materiały odpowiadające wymaganiom określonym przez Zamawiającego. Wszystkie ewentualne nazwy własne i marki handlowe elementów, normy, oceny techniczne itp. systemów, urządzeń i wyposażenia zawarte w SIWZ wraz z załącznikami, zostały użyte w celu sprecyzowania oczekiwań jakościowych, technologicznych, wydajnościowych czy funkcjonalnych Zamawiającego. Nie mają one na celu naruszenia art. 29, art. 30, art. 7 ustawy Pzp, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych, technologicznych, wydajnościowych czy funkcjonalnych Zamawiającego. Wymagany minimalny okres gwarancji w odniesieniu do przedmiotu zamówienia wynosi 24 miesiące od dnia zakończenia dostaw i podpisania protokołu końcowego. Miejsce dostaw: Gostyń ul. Strzelecka 28.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39100000-3, 39162100-6, 30000000-9, 31710000-6, 32320000-2, 37520000-9, 39221000-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Pomoce dydaktyczne I, zabawki i inne |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Przedmiot zamówienia winien być fabrycznie nowy, posiadać wszelkie certyfikaty bezpieczeństwa i jakości, atesty, aprobaty dopuszczające do sprzedaży i użytkowania na terenie RP, w tym dopuszczony do użytkowania przez dzieci do lat 3, wolny od wad oraz odpowiednio oznaczony symbolem CE.W przypadku opisania przedmiotu zamówienia za pomocą norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych, i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust.4 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Warunkiem tego jest spełnienie min. tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego założonego w projekcie lub lepszego. Równoważne produkty i urządzenia muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem. Wykonawca, który zdecyduje się zastosować materiały równoważne odpowiadające wymaganiom określonym przez Zamawiającego, to w zakresie którego równoważność ta dotyczy, zobowiązany jest dołączyć do oferty załącznik nr 7. W przypadku kiedy Wykonawca nie dołączy do oferty załącznika nr 7, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca oferuje materiały odpowiadające wymaganiom określonym przez Zamawiającego. Wszystkie ewentualne nazwy własne i marki handlowe elementów, normy, oceny techniczne itp. systemów, urządzeń i wyposażenia zawarte w SIWZ wraz z załącznikami, zostały użyte w celu sprecyzowania oczekiwań jakościowych, technologicznych, wydajnościowych czy funkcjonalnych Zamawiającego. Nie mają one na celu naruszenia art. 29, art. 30, art. 7 ustawy Pzp, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych, technologicznych, wydajnościowych czy funkcjonalnych Zamawiającego.Wymagany minimalny okres gwarancji w odniesieniu do przedmiotu zamówienia wynosi 24 miesiące od dnia zakończenia dostaw i podpisania protokołu końcowego. Miejsce dostaw: Gostyń ul. Strzelecka 28.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39100000-3, 39162100-6, 30000000-9, 31710000-6, 32320000-2, 37520000-9, 39221000-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Pomoce dydaktyczne II |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Przedmiot zamówienia winien być fabrycznie nowy, posiadać wszelkie certyfikaty bezpieczeństwa i jakości, atesty, aprobaty dopuszczające do sprzedaży i użytkowania na terenie RP, w tym dopuszczony do użytkowania przez dzieci do lat 3, wolny od wad oraz odpowiednio oznaczony symbolem CE.W przypadku opisania przedmiotu zamówienia za pomocą norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych, i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust.4 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Warunkiem tego jest spełnienie min. tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego założonego w projekcie lub lepszego. Równoważne produkty i urządzenia muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem. Wykonawca, który zdecyduje się zastosować materiały równoważne odpowiadające wymaganiom określonym przez Zamawiającego, to w zakresie którego równoważność ta dotyczy, zobowiązany jest dołączyć do oferty załącznik nr 7. W przypadku kiedy Wykonawca nie dołączy do oferty załącznika nr 7, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca oferuje materiały odpowiadające wymaganiom określonym przez Zamawiającego. Wszystkie ewentualne nazwy własne i marki handlowe elementów, normy, oceny techniczne itp. systemów, urządzeń i wyposażenia zawarte w SIWZ wraz z załącznikami, zostały użyte w celu sprecyzowania oczekiwań jakościowych, technologicznych, wydajnościowych czy funkcjonalnych Zamawiającego. Nie mają one na celu naruszenia art. 29, art. 30, art. 7 ustawy Pzp, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych, technologicznych, wydajnościowych czy funkcjonalnych Zamawiającego.Wymagany minimalny okres gwarancji w odniesieniu do przedmiotu zamówienia wynosi 24 miesiące od dnia zakończenia dostaw i podpisania protokołu końcowego. Miejsce dostaw: Gostyń ul. Strzelecka 28.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39100000-3, 39162100-6, 30000000-9, 31710000-6, 32320000-2, 37520000-9, 39221000-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
Sprzęt AGD i RTV |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Przedmiot zamówienia winien być fabrycznie nowy, posiadać wszelkie certyfikaty bezpieczeństwa i jakości, atesty, aprobaty dopuszczające do sprzedaży i użytkowania na terenie RP, w tym dopuszczony do użytkowania przez dzieci do lat 3, wolny od wad oraz odpowiednio oznaczony symbolem CE.W przypadku opisania przedmiotu zamówienia za pomocą norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych, i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust.4 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Warunkiem tego jest spełnienie min. tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego założonego w projekcie lub lepszego. Równoważne produkty i urządzenia muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem. Wykonawca, który zdecyduje się zastosować materiały równoważne odpowiadające wymaganiom określonym przez Zamawiającego, to w zakresie którego równoważność ta dotyczy, zobowiązany jest dołączyć do oferty załącznik nr 7. W przypadku kiedy Wykonawca nie dołączy do oferty załącznika nr 7, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca oferuje materiały odpowiadające wymaganiom określonym przez Zamawiającego. Wszystkie ewentualne nazwy własne i marki handlowe elementów, normy, oceny techniczne itp. systemów, urządzeń i wyposażenia zawarte w SIWZ wraz z załącznikami, zostały użyte w celu sprecyzowania oczekiwań jakościowych, technologicznych, wydajnościowych czy funkcjonalnych Zamawiającego. Nie mają one na celu naruszenia art. 29, art. 30, art. 7 ustawy Pzp, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych, technologicznych, wydajnościowych czy funkcjonalnych Zamawiającego.Wymagany minimalny okres gwarancji w odniesieniu do przedmiotu zamówienia wynosi 24 miesiące od dnia zakończenia dostaw i podpisania protokołu końcowego. Miejsce dostaw: Gostyń ul. Strzelecka 28.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39100000-3, 39162100-6, 30000000-9, 31710000-6, 32320000-2, 37520000-9, 39221000-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
Komputery i sprzęt biurowy |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Przedmiot zamówienia winien być fabrycznie nowy, posiadać wszelkie certyfikaty bezpieczeństwa i jakości, atesty, aprobaty dopuszczające do sprzedaży i użytkowania na terenie RP, w tym dopuszczony do użytkowania przez dzieci do lat 3, wolny od wad oraz odpowiednio oznaczony symbolem CE.W przypadku opisania przedmiotu zamówienia za pomocą norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych, i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust.4 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Warunkiem tego jest spełnienie min. tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego założonego w projekcie lub lepszego. Równoważne produkty i urządzenia muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem. Wykonawca, który zdecyduje się zastosować materiały równoważne odpowiadające wymaganiom określonym przez Zamawiającego, to w zakresie którego równoważność ta dotyczy, zobowiązany jest dołączyć do oferty załącznik nr 7. W przypadku kiedy Wykonawca nie dołączy do oferty załącznika nr 7, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca oferuje materiały odpowiadające wymaganiom określonym przez Zamawiającego. Wszystkie ewentualne nazwy własne i marki handlowe elementów, normy, oceny techniczne itp. systemów, urządzeń i wyposażenia zawarte w SIWZ wraz z załącznikami, zostały użyte w celu sprecyzowania oczekiwań jakościowych, technologicznych, wydajnościowych czy funkcjonalnych Zamawiającego. Nie mają one na celu naruszenia art. 29, art. 30, art. 7 ustawy Pzp, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych, technologicznych, wydajnościowych czy funkcjonalnych Zamawiającego.Wymagany minimalny okres gwarancji w odniesieniu do przedmiotu zamówienia wynosi 24 miesiące od dnia zakończenia dostaw i podpisania protokołu końcowego. Miejsce dostaw: Gostyń ul. Strzelecka 28.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39100000-3, 39162100-6, 30000000-9, 31710000-6, 32320000-2, 37520000-9, 39221000-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
Pozostałe wyposażenie |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Przedmiot zamówienia winien być fabrycznie nowy, posiadać wszelkie certyfikaty bezpieczeństwa i jakości, atesty, aprobaty dopuszczające do sprzedaży i użytkowania na terenie RP, w tym dopuszczony do użytkowania przez dzieci do lat 3, wolny od wad oraz odpowiednio oznaczony symbolem CE.W przypadku opisania przedmiotu zamówienia za pomocą norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych, i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust.4 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Warunkiem tego jest spełnienie min. tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego założonego w projekcie lub lepszego. Równoważne produkty i urządzenia muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem. Wykonawca, który zdecyduje się zastosować materiały równoważne odpowiadające wymaganiom określonym przez Zamawiającego, to w zakresie którego równoważność ta dotyczy, zobowiązany jest dołączyć do oferty załącznik nr 7. W przypadku kiedy Wykonawca nie dołączy do oferty załącznika nr 7, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca oferuje materiały odpowiadające wymaganiom określonym przez Zamawiającego. Wszystkie ewentualne nazwy własne i marki handlowe elementów, normy, oceny techniczne itp. systemów, urządzeń i wyposażenia zawarte w SIWZ wraz z załącznikami, zostały użyte w celu sprecyzowania oczekiwań jakościowych, technologicznych, wydajnościowych czy funkcjonalnych Zamawiającego. Nie mają one na celu naruszenia art. 29, art. 30, art. 7 ustawy Pzp, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych, technologicznych, wydajnościowych czy funkcjonalnych Zamawiającego.Wymagany minimalny okres gwarancji w odniesieniu do przedmiotu zamówienia wynosi 24 miesiące od dnia zakończenia dostaw i podpisania protokołu końcowego. Miejsce dostaw: Gostyń ul. Strzelecka 28.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39100000-3, 39162100-6, 30000000-9, 31710000-6, 32320000-2, 37520000-9, 39221000-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: