IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin płatności faktury |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-10-23, godzina:
10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
Ofertę należy sporządzić w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Dostawa wyposażenia do Zespołu Oświatowego w Żelkowie Kolonii – kuchenka elektryczna |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest:kuchenka elektryczna szt. 1 z płytą grzewczą ceramiczną, liczba pól grzewczych 4, piekarnik elektryczny z termoobiegiem, moc przyłączeniowa /kW /9 - 11 Wymiary: głębokość 60 cm, szerokość 60 cm, wysokość 85 cm, napięcie zasilania 230, kolor stalowy.Miejsce dostawy: Zespół Oświatowy Żelków Kolonia ul Siedlecka 202, 08-110 Żelków –Kolonia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39221000-7, 39711360-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-21
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Tremin płatności faktury |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Dostawa wyposażenia do Zespołu Oświatowego w Żelkowie Kolonii – maszynka do mielenia mięsa |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest:maszynka do mielenia mięsa gastronomiczna szt. 1: moc 700-800 W, zasilanie 230 V, wydajność min 140 kg/h.Miejsce dostawy: Zespół Oświatowy Żelków Kolonia ul Siedlecka 202, 08-110 Żelków –Kolonia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39221000-7, 39314000-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-21
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Tremin płatności faktury |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Zakup wyposażenia do świetlicy wiejskiej w miejscowości Pruszyn Pieńki (s) |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest:1)Zmywarko wyparzarka uniwersalna z podstawą szt. 1. O parametrach nie gorszych niż: -zmywarka z funkcją wyparzania- stal nierdzewna - wymiary max (szer.x głęb.x wys): 57x 67x85 (dopuszcza się tolerancję + /- 3 cm)- czas trwania cyklu do 200 sek.- max zużycie wody na 1 cykl – 3litry- zasilanie 230V- przystosowanie do mycia pojemników GN- w komplecie kosz do talerzy uniwersalny, kosz do szkła oraz pojemnik na sztućce - automatyczny dozownik płynu myjącego- w komplecie podstawa do zmywarki- w komplecie zmiękczacz wody 8 litrów2) Taboret gazowy szt. 1: wysokość 580 mm, szerokość 580 mm, wysokość 440 mm (dopuszcza się tolerancję + /- 3 cm), moc 8 - 9 kW, materiał stal nierdzewna, ruszt żeliwo połączony na stałe z podstawą, kolor inox, rodzaj gazu: ziemny G-20 oraz propan butan G-30, zabezpieczenie przeciwwypływowym. 3) stół z basenem 1 komorowym szt. 1: wysokość 850mm, szer. 800 mm, gł: 600mm (wysokość komory 400 mm) środkowy otwór na baterie śr. 33 mm, materiał stal nierdzewna, musi posiadać rant tylny oraz regulowane stopki. 4) stół przyścienny z półką szt. 1 : wysokość 850mm, szer. 1200 mm, gł: 600mm , materiał stal nierdzewna, musi posiadać rant tylny oraz regulowane stopki. Miejsce dostawy: Świetlica Gminna w miejscowości Pruszyn Pieńki ul Siedlecka 137, 08-110 Pruszyn Pieńki.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39221000-7, 39314000-6, 39713100-4, 39141000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-21
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Tremin płatności faktury |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Zakup wyposażenia do świetlicy wiejskiej w miejscowości Strzała (s) – zmywarko wyparzarka |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest:Zmywarko wyparzarka uniwersalna z podstawą szt. 1. O parametrach nie gorszych niż: - zmywarka z funkcją wyparzania- stal nierdzewna - wymiary max (szer.x głęb.x wys): 57x 67x85 (dopuszcza się tolerancję + /- 3 cm)- czas trwania cyklu do 200 sek.- max zużycie wody na 1 cykl – 3litry- zasilanie 230V- przystosowanie do mycia pojemników GN- w komplecie kosz do talerzy uniwersalny, kosz do szkła oraz pojemnik na sztućce - automatyczny dozownik płynu myjącego- w komplecie podstawa do zmywarki- w komplecie zmiękczacz wody 8 litrów Miejsce dostawy: Świetlica Gminna w miejscowości Strzała ul Sokołowska 2, 08-110 Chodów.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39221000-7, 39314000-6, 39713100-4
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-21
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Tremin płatności faktury |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
Zakup wyposażenia do świetlicy wiejskiej w miejscowości Strzała (s) – kuchenka gazowa |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest:kuchenka gazowa (szt. 1): 4 palniki gazowe, ruszt żeliwny, pokrywa kuchenki, piekarnik elektryczny z termoobiegiem, moc przyłączeniowa /kW /2 - 3 Wymiary: głębokość 50 cm, szerokość 50 cm, wysokość 85 - 86 cm, napięcie zasilania 230, kolor biały, zabezpieczenie przeciwwypływowe gazu, zasilanie gaz propan-butan G-30. Miejsce dostawy: Świetlica Gminna w miejscowości Strzała ul Sokołowska 2, 08-110 Chodów.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39221000-7, 39711360-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-21
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Tremin płatności faktury |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
Zakup wyposażenia do świetlicy w miejscowości Grubale (s) |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest:Zmywarko wyparzarka uniwersalna z podstawą szt. 1. O parametrach nie gorszych niż: - zmywarka z funkcją wyparzania- stal nierdzewna - wymiary max (szer.x głęb.x wys): 57x 67x85 (dopuszcza się tolerancję + /- 3 cm)- czas trwania cyklu do 200 sek.- max zużycie wody na 1 cykl – 3litry- zasilanie 230V- przystosowanie do mycia pojemników GN- w komplecie kosz do talerzy uniwersalny, kosz do szkła oraz pojemnik na sztućce - automatyczny dozownik płynu myjącego- w komplecie pompa zrzutowa wody- w komplecie podstawa do zmywarki- w komplecie zmiękczacz wody 8 litrów- w komplecie płyn do maszynowego mycia naczyń 10 l- w komplecie płyn do maszynowego nabłyszczania naczyń 10 l Miejsce dostawy: Świetlica Gminna w miejscowości Grubale, Grubale 23, 08-110 Grubale.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39221000-7, 39314000-6, 39713100-4
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-21
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Tremin płatności faktury |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
Zakup wyposażenia do świetlicy wiejskiej w Pruszynku – kuchenka gazowa z piekarnikiem (s) |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest:Kuchenka gazowa (szt. 1): 6 palnikowa z piekarnikiem elektrycznym, ruszt żeliwny, zabezpieczenie przeciwwypływowe, szerokość 1200mm, głębokość 700mm, wysokość 850 mm, regulowane nóżki, kuchenka zasilana gazem ziemnym G - 20, zasilanie piekarnika 400V, Piekarnik min 3 prowadnice umożliwiające wstawienie blach typu GN, przeszklone drzwi piekarnika, oświetlenie komory piekarnika. Miejsce dostawy: Świetlica Gminna w miejscowości Pruszynek, Pruszynek 6, 08-110 Pruszynek
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39221000-7, 39711360-0, 39314000-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-21
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Tremin płatności faktury |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
8 |
Nazwa: |
Zakup wyposażenia do świetlicy wiejskiej w Pruszynku (s) – telewizor |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest:Telewizor LED szt. 1, przekątna ekranu 55‘’, format HD: UHD/4K, rozdzielczość : 3840 x 2160px, tuner DVB-C, DVB-T2, częstotliwość odświeżania min 50Hz, Funkcja SMART TV, złącza HDMI min 2, złącza USB min 2, bluetooth, Wi-Fi, głośniki wbudowane min 2 szt. moc min 20W klasa energetyczna min A, zasilanie 220-240V; 50Hz, możliwość zamontowania telewizora do ściany, w zestawie uchwyt do montowania do ściany. Miejsce dostawy: Świetlica Gminna w miejscowości Pruszynek, Pruszynek 6, 08-110 Pruszynek.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 32324600-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-21
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Tremin płatności faktury |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
9 |
Nazwa: |
Zakup wyposażenia do świetlicy wiejskiej w Pruszynie (s) |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest:Telewizor LED szt. 1, przekątna ekranu 55‘’, format HD: UHD/4K, rozdzielczość : 3840 x 2160px, tuner DVB-C, DVB-T2, częstotliwość odświeżania min 50Hz, Funkcja SMART TV, złącza HDMI min 2, złącza USB min 2, bluetooth, Wi-Fi, głośniki wbudowane min 2 szt. moc min 20W klasa energetyczna min A, zasilanie 220-240V; 50Hz, możliwość zamontowania telewizora do ściany, w zestawie uchwyt do montowania do ściany.Miejsce dostawy: Świetlica Gminna w miejscowości Pruszyn, Pruszyn ul Dolina Liwca 50, 08-110 Pruszyn.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 32324600-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-21
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Tremin płatności faktury |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
10 |
Nazwa: |
Zakup wyposażenia do kuchni w świetlicy wiejskiej w miejscowości Błogoszcz (s) |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest:1) kuchenka gazowa (szt. 1), 4 palniki gazowe, ruszt żeliwny, pokrywa kuchenki, piekarnik elektryczny z termoobiegiem, moc przyłączeniowa /kW /2 - 3 Wymiary: głębokość 60 cm, szerokość 60 cm, wysokość 85 - 86 cm, napięcie zasilania 230, kolor biały, zabezpieczenie przeciwwypływowe gazu, zasilanie gaz ziemny G-20. 2) Piekarnik elektryczny do zabudowy (szt. 1) : szer. 59,5 cm, wys. 59,5 cm, głębokość 5,5 cm (+/- 0,5cm), otwieranie uchylne, drzwi przeszklone, kolor frontu – inox, pojemność 60 -75 l, moc przyłączeniowa 2,5-3 kW, napięcie zasilania 230V, Miejsce dostawy: Świetlica Gminna w miejscowości Błogoszcz, ul Siedlecka 39, 08-110 Błogoszcz.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39221000-7, 39711360-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-21
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Tremin płatności faktury |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: