Dostawa wyposażenia dla szkół i świetlic należących do Gminy Siedlce

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa wyposażenia dla szkół i świetlic należących do Gminy Siedlce
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSiedlce
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-10-23
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Siedlce
  • Data publikacji ogłoszenia2020-10-15
  • Numer ogłoszenia597857-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 597857-N-2020 z dnia 2020-10-15 r.

Gmina Siedlce: Dostawa wyposażenia dla szkół i świetlic należących do Gminy Siedlce
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Siedlce, krajowy numer identyfikacyjny 71158255200000, ul. ul. Asłanowicza  10 , 08-110  Siedlce, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 25 633 25 40 wew. 56, e-mail gmina@gminasiedlce.pl, faks 256 323 630.
Adres strony internetowej (URL): www.gminasiedlce.pl oraz http://e-bip.pl/Start/26
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.gminasiedlce.pl oraz http://e-bip.pl/Start/26

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.gminasiedlce.pl oraz http://e-bip.pl/Start/26

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Pocztą lub osobiście na adres Urzędu Gminy Siedlce
Adres:
ulica M. Asłanowicza 10, 08-110 Siedlce, biuro podawcze (parter)

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia dla szkół i świetlic należących do Gminy Siedlce
Numer referencyjny: OZF.271.122.2020.PJ
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia dla szkół i świetlic należących do Gminy Siedlce, w podziale na 10 części tj.:CZĘŚĆ I – Dostawa wyposażenia do Zespołu Oświatowego w Żelkowie Kolonii – kuchenka elektryczna.Przedmiotem zamówienia jest:kuchenka elektryczna szt. 1 z płytą grzewczą ceramiczną, liczba pól grzewczych 4, piekarnik elektryczny z termoobiegiem, moc przyłączeniowa /kW /9 - 11 Wymiary: głębokość 60 cm, szerokość 60 cm, wysokość 85 cm, napięcie zasilania 230, kolor stalowy.Miejsce dostawy: Zespół Oświatowy Żelków Kolonia ul Siedlecka 202, 08-110 Żelków –Kolonia.CZĘŚĆ II – Dostawa wyposażenia do Zespołu Oświatowego w Żelkowie Kolonii – maszynka do mielenia mięsa.Przedmiotem zamówienia jest:maszynka do mielenia mięsa gastronomiczna szt. 1: moc 700-800 W, zasilanie 230 V, wydajność min 140 kg/h.Miejsce dostawy: Zespół Oświatowy Żelków Kolonia ul Siedlecka 202, 08-110 Żelków –Kolonia.CZĘŚĆ III – Zakup wyposażenia do świetlicy wiejskiej w miejscowości Pruszyn Pieńki (s).Przedmiotem zamówienia jest:1)Zmywarko wyparzarka uniwersalna z podstawą szt. 1. O parametrach nie gorszych niż: -zmywarka z funkcją wyparzania- stal nierdzewna - wymiary max (szer.x głęb.x wys): 57x 67x85 (dopuszcza się tolerancję + /- 3 cm)- czas trwania cyklu do 200 sek.- max zużycie wody na 1 cykl – 3litry- zasilanie 230V- przystosowanie do mycia pojemników GN- w komplecie kosz do talerzy uniwersalny, kosz do szkła oraz pojemnik na sztućce - automatyczny dozownik płynu myjącego- w komplecie podstawa do zmywarki- w komplecie zmiękczacz wody 8 litrów2) Taboret gazowy szt. 1: wysokość 580 mm, szerokość 580 mm, wysokość 440 mm (dopuszcza się tolerancję + /- 3 cm), moc 8 - 9 kW, materiał stal nierdzewna, ruszt żeliwo połączony na stałe z podstawą, kolor inox, rodzaj gazu: ziemny G-20 oraz propan butan G-30, zabezpieczenie przeciwwypływowym. 3) stół z basenem 1 komorowym szt. 1: wysokość 850mm, szer. 800 mm, gł: 600mm (wysokość komory 400 mm) środkowy otwór na baterie śr. 33 mm, materiał stal nierdzewna, musi posiadać rant tylny oraz regulowane stopki. 4) stół przyścienny z półką szt. 1 : wysokość 850mm, szer. 1200 mm, gł: 600mm , materiał stal nierdzewna, musi posiadać rant tylny oraz regulowane stopki. Miejsce dostawy: Świetlica Gminna w miejscowości Pruszyn Pieńki ul Siedlecka 137, 08-110 Pruszyn Pieńki.CZĘŚĆ IV – Zakup wyposażenia do świetlicy wiejskiej w miejscowości Strzała (s) – zmywarko wyparzarka.Przedmiotem zamówienia jest:Zmywarko wyparzarka uniwersalna z podstawą szt. 1. O parametrach nie gorszych niż: - zmywarka z funkcją wyparzania- stal nierdzewna - wymiary max (szer.x głęb.x wys): 57x 67x85 (dopuszcza się tolerancję + /- 3 cm)- czas trwania cyklu do 200 sek.- max zużycie wody na 1 cykl – 3litry- zasilanie 230V- przystosowanie do mycia pojemników GN- w komplecie kosz do talerzy uniwersalny, kosz do szkła oraz pojemnik na sztućce - automatyczny dozownik płynu myjącego- w komplecie podstawa do zmywarki- w komplecie zmiękczacz wody 8 litrów Miejsce dostawy: Świetlica Gminna w miejscowości Strzała ul Sokołowska 2, 08-110 Chodów.CZĘŚĆ V – Zakup wyposażenia do świetlicy wiejskiej w miejscowości Strzała (s) – kuchenka gazowa.Przedmiotem zamówienia jest:kuchenka gazowa (szt. 1): 4 palniki gazowe, ruszt żeliwny, pokrywa kuchenki, piekarnik elektryczny z termoobiegiem, moc przyłączeniowa /kW /2 - 3 Wymiary: głębokość 50 cm, szerokość 50 cm, wysokość 85 - 86 cm, napięcie zasilania 230, kolor biały, zabezpieczenie przeciwwypływowe gazu, zasilanie gaz propan-butan G-30. Miejsce dostawy: Świetlica Gminna w miejscowości Strzała ul Sokołowska 2, 08-110 Chodów.CZĘŚĆ VI – Zakup wyposażenia do świetlicy w miejscowości Grubale (s).Przedmiotem zamówienia jest:Zmywarko wyparzarka uniwersalna z podstawą szt. 1. O parametrach nie gorszych niż: - zmywarka z funkcją wyparzania- stal nierdzewna - wymiary max (szer.x głęb.x wys): 57x 67x85 (dopuszcza się tolerancję + /- 3 cm)- czas trwania cyklu do 200 sek.- max zużycie wody na 1 cykl – 3litry- zasilanie 230V- przystosowanie do mycia pojemników GN- w komplecie kosz do talerzy uniwersalny, kosz do szkła oraz pojemnik na sztućce - automatyczny dozownik płynu myjącego- w komplecie pompa zrzutowa wody- w komplecie podstawa do zmywarki- w komplecie zmiękczacz wody 8 litrów- w komplecie płyn do maszynowego mycia naczyń 10 l- w komplecie płyn do maszynowego nabłyszczania naczyń 10 l Miejsce dostawy: Świetlica Gminna w miejscowości Grubale, Grubale 23, 08-110 Grubale. CZĘŚĆ VII – Zakup wyposażenia do świetlicy wiejskiej w Pruszynku – kuchenka gazowa z piekarnikiem (s).Przedmiotem zamówienia jest:Kuchenka gazowa (szt. 1): 6 palnikowa z piekarnikiem elektrycznym, ruszt żeliwny, zabezpieczenie przeciwwypływowe, szerokość 1200mm, głębokość 700mm, wysokość 850 mm, regulowane nóżki, kuchenka zasilana gazem ziemnym G - 20, zasilanie piekarnika 400V, Piekarnik min 3 prowadnice umożliwiające wstawienie blach typu GN, przeszklone drzwi piekarnika, oświetlenie komory piekarnika. Miejsce dostawy: Świetlica Gminna w miejscowości Pruszynek, Pruszynek 6, 08-110 PruszynekCZĘŚĆ VIII – Zakup wyposażenia do świetlicy wiejskiej w Pruszynku – telewizor (s).Przedmiotem zamówienia jest:Telewizor LED szt. 1, przekątna ekranu 55‘’, format HD: UHD/4K, rozdzielczość : 3840 x 2160px, tuner DVB-C, DVB-T2, częstotliwość odświeżania min 50Hz, Funkcja SMART TV, złącza HDMI min 2, złącza USB min 2, bluetooth, Wi-Fi, głośniki wbudowane min 2 szt. moc min 20W klasa energetyczna min A, zasilanie 220-240V; 50Hz, możliwość zamontowania telewizora do ściany, w zestawie uchwyt do montowania do ściany. Miejsce dostawy: Świetlica Gminna w miejscowości Pruszynek, Pruszynek 6, 08-110 Pruszynek.CZĘŚĆ IX – Zakup wyposażenia do świetlicy wiejskiej w Pruszynie (s).Przedmiotem zamówienia jest:Telewizor LED szt. 1, przekątna ekranu 55‘’, format HD: UHD/4K, rozdzielczość : 3840 x 2160px, tuner DVB-C, DVB-T2, częstotliwość odświeżania min 50Hz, Funkcja SMART TV, złącza HDMI min 2, złącza USB min 2, bluetooth, Wi-Fi, głośniki wbudowane min 2 szt. moc min 20W klasa energetyczna min A, zasilanie 220-240V; 50Hz, możliwość zamontowania telewizora do ściany, w zestawie uchwyt do montowania do ściany.Miejsce dostawy: Świetlica Gminna w miejscowości Pruszyn, Pruszyn ul Dolina Liwca 50, 08-110 Pruszyn.CZĘŚĆ X – Zakup wyposażenia do kuchni w świetlicy wiejskiej w miejscowości Błogoszcz (s).Przedmiotem zamówienia jest:1.kuchenka gazowa (szt. 1), 4 palniki gazowe, ruszt żeliwny, pokrywa kuchenki, piekarnik elektryczny z termoobiegiem, moc przyłączeniowa /kW /2 - 3 Wymiary: głębokość 60 cm, szerokość 60 cm, wysokość 85 - 86 cm, napięcie zasilania 230, kolor biały, zabezpieczenie przeciwwypływowe gazu, zasilanie gaz ziemny G-20. 2. Piekarnik elektryczny do zabudowy (szt. 1) : szer. 59,5 cm, wys. 59,5 cm, głębokość 5,5 cm (+/- 0,5cm), otwieranie uchylne, drzwi przeszklone, kolor frontu – inox, pojemność 60 -75 l, moc przyłączeniowa 2,5-3 kW, napięcie zasilania 230V, Miejsce dostawy: Świetlica Gminna w miejscowości Błogoszcz, ul Siedlecka 39, 08-110 Błogoszcz.Wspólny opis dla wszystkich części:Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia przedmiotu zamówienia fabrycznie nowego, bez wad.W przypadku stwierdzenia, że dostarczone wyposażenie jest uszkodzone, bądź nie odpowiada przedmiotowi zamówienia pod względem jakości, funkcjonalności i parametrów technicznych, Wykonawca wymieni je na inne właściwe na własny koszt.Równoważne rozwiązania techniczne.Jeżeli i wszędzie tam, gdzie w przedmiocie zamówienia występuje konkretna norma, aprobata, specyfikacja techniczna i techniczne systemy odniesienia ustanowione przez europejskie organy normalizacyjne Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.Jeżeli i wszędzie tam, gdzie w dokumentacji zostały użyte nazwy handlowe materiałów, nazwy własne materiałów i ich producentów to są one przykładowe i nie stanowią one nakazu ich stosowania. Jeżeli w dokumentacji posłużono się nazwami handlowymi to posłużono się nimi w celu opisania parametrów jakościowych danego wyrobu. Opisy takie należy traktować jako parametry minimalne. W takim wypadku dopuszcza się rozwiązania równoważne, za które uważa się rozwiązania posiadające parametry nie gorsze i nie niższe niż wskazane przez Zamawiającego.Wszystkie elementy wymienione powyżej mogą być zastąpione przez inne, równoważne, posiadające wymagane atesty, certyfikaty i pozwolenia. Ciężar udowodnienia, że wyroby przyjęte przez Wykonawcę są równoważne w stosunku do zaproponowanych w dokumentacji projektowej, spoczywa na Wykonawcy.Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 Ustawy dopuszcza użycie innych równoważnych rozwiązań, produktów, materiałów, technologii i urządzeń niż wskazane w dokumentacji, lecz muszą one spełniać wszystkie normy oraz być o parametrach technicznych nie gorszych i nie niższych od wskazanych przez Zamawiającego. Za parametry nie gorsze i nie niższe niż wskazane przez Zamawiającego, Zamawiający uzna rozwiązania posiadające parametry przynajmniej na poziomie takim jak wymaga Zamawiający, które to parametry i poziomy należy traktować jako minimalne wymagania Zamawiającego lub parametry wyższe niż wymagane przez Zamawiającego.Zamawiający dopuszcza użycie innych równoważnych normalizacji i systemów odniesienia technicznego od wskazanych w opisie na zasadzie art. 30 ust. 4 i 5 Ustawy.Jeżeli i wszędzie tam, gdzie Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważne".Jeżeli i wszędzie tam, gdzie Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w ust. 1 pkt 2 i ust. 3, art. 30 Ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający informuje, iż należy przyjąć, że odniesieniu takiemu towarzyszy zwrot „lub równoważne”.Jeżeli i wszędzie tam, gdzie Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, chyba że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i zamawiający nie mógł opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. W takiej sytuacji należy przyjąć, że wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”.Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi spełniają wymagania określone przez zamawiającego.W przypadku, gdy w SIWZ lub załącznikach zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.Użycie w SIWZ lub załącznikach oznakowania w rozumieniu art. 2 pkt 16 Ustawy oznacza, że zamawiający akceptuje także wszystkie inne oznakowania potwierdzające, że dane dostawy spełniają równoważne wymagania. W przypadku, gdy Wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może uzyskać określonego przez Zamawiającego oznakowania lub oznakowania potwierdzającego, że dane dostawy spełniają równoważne wymagania, Zamawiający w terminie przez siebie wyznaczonym akceptuje inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, o ile dany Wykonawca udowodni, że dostawy które mają zostać przez niego wykonane, spełniają wymagania określonego oznakowania lub określone wymagania wskazane przez Zamawiającego.Użycie w SIWZ lub załącznikach wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymiw opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że Zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku gdy dany Wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu Wykonawcy, oraz pod warunkiem że dany wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego dostawy spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia.Termin „dostawa” jest równoznaczny z dostarczeniem odpowiedniego produktu na wskazane miejsce oraz rozładunek. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców.Informacja w powyższym zakresie powinna zostać odzwierciedlona w treści oferty.

II.5) Główny kod CPV: 39221000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
39314000-6
39711360-0
32324600-6
39713100-4
39141000-2


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-12-21
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2020-12-21

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w stosunku do wszystkich części.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w stosunku do wszystkich części.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w stosunku do wszystkich części.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w stosunku do wszystkich części.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania Wykonawca zobowiązany jest złożyć do oferty aktualne na dzień składania ofert: Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, o którym mowa w art. 25a ust. 1 pkt 1 Ustawy. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Ponieważ Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający nie żąda złożenia do oferty oświadczenia dotyczącego spełniania warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 25a ust. 1 pkt 1 Ustawy. 3. Zamawiający żąda, aby Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieścił informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 6.1. 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt 6.1. składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia. 5. Zamawiający informuje, że stosowanie do art. 24 ust. 11 Ustawy, Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy – Załącznik Nr 3 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 6. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców, wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 7. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców, oświadczenie, o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o którym mowa w pkt. 6.5. składa każdy z Wykonawców. 8.Ofertę należy sporządzić w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej. 8.2. Pożądane jest, aby wszystkie zapisane strony oferty były kolejno ponumerowane. 8.3. Ofertę należy złączyć w sposób uniemożliwiający wysunięcie którejkolwiek kartki. 8.4. Oferta powinna zawierać następujące dokumenty: 1) Wypełniony i podpisany formularz oferty z podaniem ceny brutto – załącznik nr 1 do SIWZ (odpowiednio dla każdej z części ) 2) Wypełniony i podpisany załącznik nr 2 do SIWZ, 8.5. Stosownie do art. 36b ust. 1 Ustawy, Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców, w treści oferty – załącznik nr 1 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Termin płatności faktury 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-10-23, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Ofertę należy sporządzić w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Dostawa wyposażenia do Zespołu Oświatowego w Żelkowie Kolonii – kuchenka elektryczna
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest:kuchenka elektryczna szt. 1 z płytą grzewczą ceramiczną, liczba pól grzewczych 4, piekarnik elektryczny z termoobiegiem, moc przyłączeniowa /kW /9 - 11 Wymiary: głębokość 60 cm, szerokość 60 cm, wysokość 85 cm, napięcie zasilania 230, kolor stalowy.Miejsce dostawy: Zespół Oświatowy Żelków Kolonia ul Siedlecka 202, 08-110 Żelków –Kolonia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39221000-7, 39711360-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-21
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Tremin płatności faktury 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Dostawa wyposażenia do Zespołu Oświatowego w Żelkowie Kolonii – maszynka do mielenia mięsa
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest:maszynka do mielenia mięsa gastronomiczna szt. 1: moc 700-800 W, zasilanie 230 V, wydajność min 140 kg/h.Miejsce dostawy: Zespół Oświatowy Żelków Kolonia ul Siedlecka 202, 08-110 Żelków –Kolonia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39221000-7, 39314000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-21
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Tremin płatności faktury 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Zakup wyposażenia do świetlicy wiejskiej w miejscowości Pruszyn Pieńki (s)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest:1)Zmywarko wyparzarka uniwersalna z podstawą szt. 1. O parametrach nie gorszych niż: -zmywarka z funkcją wyparzania- stal nierdzewna - wymiary max (szer.x głęb.x wys): 57x 67x85 (dopuszcza się tolerancję + /- 3 cm)- czas trwania cyklu do 200 sek.- max zużycie wody na 1 cykl – 3litry- zasilanie 230V- przystosowanie do mycia pojemników GN- w komplecie kosz do talerzy uniwersalny, kosz do szkła oraz pojemnik na sztućce - automatyczny dozownik płynu myjącego- w komplecie podstawa do zmywarki- w komplecie zmiękczacz wody 8 litrów2) Taboret gazowy szt. 1: wysokość 580 mm, szerokość 580 mm, wysokość 440 mm (dopuszcza się tolerancję + /- 3 cm), moc 8 - 9 kW, materiał stal nierdzewna, ruszt żeliwo połączony na stałe z podstawą, kolor inox, rodzaj gazu: ziemny G-20 oraz propan butan G-30, zabezpieczenie przeciwwypływowym. 3) stół z basenem 1 komorowym szt. 1: wysokość 850mm, szer. 800 mm, gł: 600mm (wysokość komory 400 mm) środkowy otwór na baterie śr. 33 mm, materiał stal nierdzewna, musi posiadać rant tylny oraz regulowane stopki. 4) stół przyścienny z półką szt. 1 : wysokość 850mm, szer. 1200 mm, gł: 600mm , materiał stal nierdzewna, musi posiadać rant tylny oraz regulowane stopki. Miejsce dostawy: Świetlica Gminna w miejscowości Pruszyn Pieńki ul Siedlecka 137, 08-110 Pruszyn Pieńki.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39221000-7, 39314000-6, 39713100-4, 39141000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-21
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Tremin płatności faktury 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Zakup wyposażenia do świetlicy wiejskiej w miejscowości Strzała (s) – zmywarko wyparzarka
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest:Zmywarko wyparzarka uniwersalna z podstawą szt. 1. O parametrach nie gorszych niż: - zmywarka z funkcją wyparzania- stal nierdzewna - wymiary max (szer.x głęb.x wys): 57x 67x85 (dopuszcza się tolerancję + /- 3 cm)- czas trwania cyklu do 200 sek.- max zużycie wody na 1 cykl – 3litry- zasilanie 230V- przystosowanie do mycia pojemników GN- w komplecie kosz do talerzy uniwersalny, kosz do szkła oraz pojemnik na sztućce - automatyczny dozownik płynu myjącego- w komplecie podstawa do zmywarki- w komplecie zmiękczacz wody 8 litrów Miejsce dostawy: Świetlica Gminna w miejscowości Strzała ul Sokołowska 2, 08-110 Chodów.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39221000-7, 39314000-6, 39713100-4

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-21
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Tremin płatności faktury 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Zakup wyposażenia do świetlicy wiejskiej w miejscowości Strzała (s) – kuchenka gazowa
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest:kuchenka gazowa (szt. 1): 4 palniki gazowe, ruszt żeliwny, pokrywa kuchenki, piekarnik elektryczny z termoobiegiem, moc przyłączeniowa /kW /2 - 3 Wymiary: głębokość 50 cm, szerokość 50 cm, wysokość 85 - 86 cm, napięcie zasilania 230, kolor biały, zabezpieczenie przeciwwypływowe gazu, zasilanie gaz propan-butan G-30. Miejsce dostawy: Świetlica Gminna w miejscowości Strzała ul Sokołowska 2, 08-110 Chodów.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39221000-7, 39711360-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-21
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Tremin płatności faktury 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: Zakup wyposażenia do świetlicy w miejscowości Grubale (s)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest:Zmywarko wyparzarka uniwersalna z podstawą szt. 1. O parametrach nie gorszych niż: - zmywarka z funkcją wyparzania- stal nierdzewna - wymiary max (szer.x głęb.x wys): 57x 67x85 (dopuszcza się tolerancję + /- 3 cm)- czas trwania cyklu do 200 sek.- max zużycie wody na 1 cykl – 3litry- zasilanie 230V- przystosowanie do mycia pojemników GN- w komplecie kosz do talerzy uniwersalny, kosz do szkła oraz pojemnik na sztućce - automatyczny dozownik płynu myjącego- w komplecie pompa zrzutowa wody- w komplecie podstawa do zmywarki- w komplecie zmiękczacz wody 8 litrów- w komplecie płyn do maszynowego mycia naczyń 10 l- w komplecie płyn do maszynowego nabłyszczania naczyń 10 l Miejsce dostawy: Świetlica Gminna w miejscowości Grubale, Grubale 23, 08-110 Grubale.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39221000-7, 39314000-6, 39713100-4

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-21
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Tremin płatności faktury 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7 Nazwa: Zakup wyposażenia do świetlicy wiejskiej w Pruszynku – kuchenka gazowa z piekarnikiem (s)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest:Kuchenka gazowa (szt. 1): 6 palnikowa z piekarnikiem elektrycznym, ruszt żeliwny, zabezpieczenie przeciwwypływowe, szerokość 1200mm, głębokość 700mm, wysokość 850 mm, regulowane nóżki, kuchenka zasilana gazem ziemnym G - 20, zasilanie piekarnika 400V, Piekarnik min 3 prowadnice umożliwiające wstawienie blach typu GN, przeszklone drzwi piekarnika, oświetlenie komory piekarnika. Miejsce dostawy: Świetlica Gminna w miejscowości Pruszynek, Pruszynek 6, 08-110 Pruszynek
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39221000-7, 39711360-0, 39314000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-21
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Tremin płatności faktury 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8 Nazwa: Zakup wyposażenia do świetlicy wiejskiej w Pruszynku (s) – telewizor
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest:Telewizor LED szt. 1, przekątna ekranu 55‘’, format HD: UHD/4K, rozdzielczość : 3840 x 2160px, tuner DVB-C, DVB-T2, częstotliwość odświeżania min 50Hz, Funkcja SMART TV, złącza HDMI min 2, złącza USB min 2, bluetooth, Wi-Fi, głośniki wbudowane min 2 szt. moc min 20W klasa energetyczna min A, zasilanie 220-240V; 50Hz, możliwość zamontowania telewizora do ściany, w zestawie uchwyt do montowania do ściany. Miejsce dostawy: Świetlica Gminna w miejscowości Pruszynek, Pruszynek 6, 08-110 Pruszynek.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 32324600-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-21
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Tremin płatności faktury 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 9 Nazwa: Zakup wyposażenia do świetlicy wiejskiej w Pruszynie (s)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest:Telewizor LED szt. 1, przekątna ekranu 55‘’, format HD: UHD/4K, rozdzielczość : 3840 x 2160px, tuner DVB-C, DVB-T2, częstotliwość odświeżania min 50Hz, Funkcja SMART TV, złącza HDMI min 2, złącza USB min 2, bluetooth, Wi-Fi, głośniki wbudowane min 2 szt. moc min 20W klasa energetyczna min A, zasilanie 220-240V; 50Hz, możliwość zamontowania telewizora do ściany, w zestawie uchwyt do montowania do ściany.Miejsce dostawy: Świetlica Gminna w miejscowości Pruszyn, Pruszyn ul Dolina Liwca 50, 08-110 Pruszyn.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 32324600-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-21
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Tremin płatności faktury 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 10 Nazwa: Zakup wyposażenia do kuchni w świetlicy wiejskiej w miejscowości Błogoszcz (s)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest:1) kuchenka gazowa (szt. 1), 4 palniki gazowe, ruszt żeliwny, pokrywa kuchenki, piekarnik elektryczny z termoobiegiem, moc przyłączeniowa /kW /2 - 3 Wymiary: głębokość 60 cm, szerokość 60 cm, wysokość 85 - 86 cm, napięcie zasilania 230, kolor biały, zabezpieczenie przeciwwypływowe gazu, zasilanie gaz ziemny G-20. 2) Piekarnik elektryczny do zabudowy (szt. 1) : szer. 59,5 cm, wys. 59,5 cm, głębokość 5,5 cm (+/- 0,5cm), otwieranie uchylne, drzwi przeszklone, kolor frontu – inox, pojemność 60 -75 l, moc przyłączeniowa 2,5-3 kW, napięcie zasilania 230V, Miejsce dostawy: Świetlica Gminna w miejscowości Błogoszcz, ul Siedlecka 39, 08-110 Błogoszcz.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39221000-7, 39711360-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-21
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Tremin płatności faktury 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję hydraulika do drobnej naprawy - Sobienie Jeziory
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania24-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuję hydraulika do drobnej naprawy. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI