Dostawa wyposażenia dla specjalistycznej pracowni terapeutycznej integracji sensorycznej...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa wyposażenia dla specjalistycznej pracowni terapeutycznej integracji sensorycznej oraz przedszkola realizującego Wczesne Wspomaganie Rozwoju
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWejherowo
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-11-16
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyOśrodek Szkolno-Wychowawczy Nr 2 dla Niesłyszących i Słabosłyszących im. J.Siestrzyńskiego w Wejherowie
  • Data publikacji ogłoszenia2020-11-04
  • Numer ogłoszenia605839-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 605839-N-2020 z dnia 2020-11-04 r.

Ośrodek Szkolno-Wychowawczy Nr 2 dla Niesłyszących i Słabosłyszących im. J.Siestrzyńskiego w Wejherowie: Dostawa wyposażenia dla specjalistycznej pracowni terapeutycznej integracji sensorycznej oraz przedszkola realizującego Wczesne Wspomaganie Rozwoju
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Projekt nr 03.01.00-22-0048/18, pn „Terapeutyczne Przedszkole dla Dzieci ze Specjalnymi Potrzebami Edukacyjnymi”, współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, w ramach Osi Priorytetowej 3. Działania 3.1.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Szkolno-Wychowawczy Nr 2 dla Niesłyszących i Słabosłyszących im. J.Siestrzyńskiego w Wejherowie, krajowy numer identyfikacyjny 20754000000000, ul. ul. Sobieskiego  279 , 84-200  Wejherowo, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. (58) 672-23-41, , e-mail sekretariat@osw2wejherowo.pl, , faks (58) 672-48-68.
Adres strony internetowej (URL): https://www.osw2wejherowo.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
publiczna placówka oświatowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://www.osw2wejherowo.pl/#aktualnosci

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://www.osw2wejherowo.pl/#aktualnosci

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej
Adres:
Ośrodek Szkolno – Wychowawczy nr 2 dla Niesłyszących i Słabosłyszących im. Jana Siestrzyńskiego w Wejherowie ul. Sobieskiego 277c 84-200 Wejherowo

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia dla specjalistycznej pracowni terapeutycznej integracji sensorycznej oraz przedszkola realizującego Wczesne Wspomaganie Rozwoju
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia: pomocy terapeutycznych, dydaktycznych, w ramach doposażenia specjalistycznej pracowni terapeutycznej integracji sensorycznej oraz przedszkola realizującego Wczesne Wspomaganie Rozwoju, w zakresie projektu nr 03.01.00-22-0048/18, pn „Terapeutyczne Przedszkole dla Dzieci ze Specjalnymi Potrzebami Edukacyjnymi”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, w ramach Osi Priorytetowej 3. Działania 3.1.2. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę następującego asortymentu: 1) Zestaw do terapii integracji sensorycznej – 2 komplety o następującym składzie:a) Podwiesie staloweb) Helikopterc) Huśtawka terapeutyczna d) Grzybeke) Platforma podwieszanaf) kołyska dużag) Deska rotacyjna h) Deskorolka duża i) Konik j) Wiszące obręczek) Hamak terapeutycznyl) Maglownica średnia m) Hamak elastycznyn) Konik bujany o) huśtawka żabkap) Łódka podwieszana z piłeczkamiq) Huśtawka w kształcie litery Tr) walecs) Podwieszana huśtawka gruszkat) Hamak z piłeczkamiu) Kładka podwieszanav) walec wiszącyw) Deskorolka standard x) materac składany – 3 szt.y) Zjeżdżalniaz) Podwieszany tunel2) Drabinka podwieszana – 2 szt. 3) Zabezpieczenie do huśtawki terapeutycznej – 2 szt. 4) Huśtawka pączek/oponka – 2 szt. 5) Zjeżdżalnia rolkowa – 2 szt. 6) Deska rotacyjna – 2 szt. 7) Tunel terapeutyczny – 4 szt. 8) Pas obciążeniowy – 2 szt. 9) Kołdra/koc obciążeniowy – 2 szt. 10) Kamizelka obciążeniowa – 2 szt. 11) Kamizelka obciążeniowa pompowana – 2 szt. 12) Obciążeniowa ośmiornica – 2 szt. 13) Dotykowe rękawice – 2 kpl. (po 10 par rękawic)14) Zestaw do treningu zapachowego – duży – 2 kpl.15) Zestaw sensorycznych dysków – 2 kpl.16) Mata gimnastyczna – 4 szt. 17) Mata gimnastyczna – 4 szt. 18) Mata z kolcami – 2 szt.19) Materac L z granulatem – 8 szt. 20) Poduszki okrągłe – 4 kpl. (w kpl. 8 poduszek) 21) Basen z podświetlanymi piłeczkami – 2 kpl.22) Zestaw do ćwiczeń motorycznych – 2 kpl. w następującym składzie: a) 1 szt. duży stożek/topekb) 2 szt. czapka klauna c) 1 szt. deskorolka d) 1 kpl. dyski sensorycznee) 1 kpl. ścieżka/rzeka f) 1 kpl. kształty - pagórki rzeczne g) 1 szt. równoważnia - wahadełko h) 1 kpl. ringo 23) Tarcze - traf do celu – 2 kpl. 24) Trampolina z uchwytem – 2 szt. 25) Drewniana układanka sensoryczna – 2 szt. 26) Drewniany sorter sensoryczny – 2 szt. 27) Sensoryczne dyski – 2 kpl.28) Gra - puzzle – „czego brakuje” – 2 szt. 29) Sensoryczna pracownia - 2 szt. 30) Sensoryczne memo – 2 szt. 31) Gra/zabawka sensoryczna – pizza – 2 szt. 32) Dyski sensoryczne – 2 kpl. (po 4 szt.)33) Skrzynka z masażerami + piosenki do masowania – 2 szt. 34) Wąż sensoryczny – 2 szt. 35) Filcowa gąsienica – 2 szt. 36) Kubek treningowy – 2 szt. 37) ślimak - układanka lewopółkulowa – 2 szt. 38) zestaw teksturowanych piłek sensorycznych – 2 kpl. 39) masa sensoryczna plastyczna – 2 szt. 40) taca i tablica (domowa mini piaskownica) – 2 kpl.41) Piasek kinetyczny z foremkami – 2 kpl.42) Dotykowe woreczki – 2 kpl.43) Duże klocki drewnopodobne – 2 kpl. 44) Magnetyczne klocki – 2 kpl.45) Zestaw piłek sensorycznych – 2 kpl.46) Puszka szklanych kulek – 2 kpl. 47) Zestaw żelowych cyferek – 2 kpl.48) Walce dotykowe w woreczku – 2 kpl. 49) Duży walec rehabilitacyjny z kolcami – 2 szt.50) Wibrujący wąż – 2 szt. 51) Zestaw do zabaw z wodą/piaskiem – 2 kpl. 52) Centrum motoryczne – 2 kpl. 53) Panele sensoryczne – 8 szt. 54) Ścianka sensoryczna/tablica manipulacyjna – 2 szt. 55) Zestaw namiotów sensorycznych – 2 kpl. 56) Zestaw piankowy – 2 kpl. 57) Stolik z akcesoriami sportowymi – 2 kpl.58) Woreczki gimnastyczne z literkami - 2 szt. 59) Woreczki z cyferkami – 2 szt. 60) Pachołki z cyframi – 2 kpl. 61) Pakiet sensoryczny – 2 kpl. o następującym składzie: a) Sensoryczne piłeczki świecące - 4 szt.b) Klepsydra sensoryczna – 1 szt.c) Puszki dźwiękowe – 8 szt. d) Młynek-pozytywka – 1 szt.e) Dzwonki z rączką – 8 szt.f) drewniane kastaniety z rączką – 1 szt.g) drewniane marakasy – 2 szt. h) ocean – 1 szt. i) Dzwoneczki na rękę – 2 szt.j) Sensoryczne misie – 1 kpl. k) Dotykowa loteryjka – 1 szt.l) Dotykowa układanka – 1 szt. m) Fakturowa opaska z kulką – 1 szt. n) Świecąca tęczowa piłeczka – 1 szt. o) Piłeczka „pajączek” – 1 szt. p) Zestaw sensorycznych piłeczek – 1 kpl. q) Fakturowe kwadraty – 1 kpl. r) Mata z kieszeniami do samodzielnego wypełnienia – 1 szt. s) Kładka Zestaw - drewniany tor do ćwiczeń na równowagę – 1 kpl. t) Mozaika w drewnianym pudełku – 1 szt. u) zgadywanki obrazkowo-dźwiękowe – 1 szt. v) Dysk sensoryczny do balansowania – 1 szt. w) Poznajemy dźwięki- pomoc do ćwiczenia uwagi słuchowej – 1 szt. x) Piłka sensoryczna 75 cm – 1 szt. 62) Zestaw – gra do nagrywania i odtwarzania – 2 szt.63) Dzwonki z przyciskiem – 2 szt. 64) Zestaw instrumentów - 2 kpl. o następującym składzie a) dzwonki diatoniczne – 1 szt. b) trójkąt - 2 szt.c) drewniane jajka, 2 szt.d) tamburyn - 2 szt.e) pałeczki z dzwoneczkami - 2 szt.f) drewniane jingle - 2 szt.g) taneczna łyżeczka – 1 szt. h) dzwoneczki na rękę - 8 szt.i) dzwoneczki na pas – 1 szt. j) talerze małe - 2 paryk) bębenek – 1 szt. l) harmonijka – 1 szt. m) ton blok – 1 szt. n) tarka guiro – 1 szt. o) kastaniety z rączką - 2 szt.p) plastikowe marakasy – 1 kpl. r) maxi guiro meksykańskie – 1 szt. 65) Tuby sensoryczne – 2 kpl.66) Historyjki dźwiękowe – 2 kpl.67) Klocki drewniane – 2 kpl. 68) Plansze do klocków drewnianych – 2 kpl. 69) Gra z lusterkiem – 2 szt.70) Gra z drewnianymi klockami i kartami zadań – 2 szt. 71) Gra – dopasowanie zmysłów – 2 szt. 72) Abak do sortowania – 2 szt. 73) gra Memo cienie – 2 szt. 74) Interaktywny dywan – 2 kpl. 75) Układanka wtyczki – 2 szt. 76) Lewopółkulowa układanka manipulacyjna – 2 szt. 77) Geoplan – 2 szt. 78) Wieża edukacyjna z obrazkami dzikich zwierząt – 2 szt. 79) Bambusowy kulodrom /tor kulkowy – 2 szt.80) Drewniana sznurowanka, przeplatanka – zwierzęta – 2 szt. 81) Drewniane klocki konstrukcyjne - 2 szt. 82) Drewniany zestaw śniadaniowy do krojenia - 2 szt.83) Gra sprawnościowa łowienie ryb – 2 szt.84) Klocki konstrukcyjne – 2 szt. 85) Wyrzutnia w kształcie dinozaura -2 szt. 86) Deska do balansowania okrągła – 2 szt. 87) Deska do balansowania podłużna – 2 szt. 88) Drewniana tablica z obręczami – 2 szt. 89) Układanka lewopółkulowa z kartami do odwzorowywania – 2 szt.90) 3 zestawy do terapii ręki – 2 kpl. 91) Zestaw liter do pisania drewnianym patyczkiem – 2 szt. 92) Gra planszowa zręcznościowa – 2 szt.93) Tablica edukacyjna – zamki i zabezpieczenie – 2 szt. 94) Gra – artykuły spożywcze – 2 szt. 95) Wydawnictwa Wczesne wspomaganie rozwoju – 2 kpl.: a) Terapia funkcji wzrokowych części 1,2,3,4b) Terapia sprawności motorycznej. Grafopercepcjac) Szeregi cz. 1d) Sekwencje cz. 1 e)Terapia funkcji słuchowych - cz. 196) Seria książek – 2 kpl. 97) Sofa do rehabilitacji – 2 szt.

II.5) Główny kod CPV: 39162100-6
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
37520000-9
37440000-4
39162200-7


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-12-21

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy pzp, wykonawca zobowiązany będzie do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji na wskazany asortyment 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności, jeżeli w umowie nie przewidziano inaczej.2. Istotne zmiany umowy, mogą dotyczyć:1) warunków płatności,2) poszczególnych elementów dostawy,3) terminu realizacji umowy.3. Zmiany, o których mowa w ust. 2 mogą być dokonane w przypadku:1) przeszkód technicznych uniemożliwiających zastosowanie przyjętych w SIWZ lub ofercie rozwiązań, w szczególności: wycofania danego produktu z produkcji i zastąpienia go innym modelem, lub braku produktu na rynku i zastąpienia go produktem równoważnym; w przypadku wystąpienia konieczności takiej zmiany, jeżeli nie będzie to powodowało wydłużenia terminu dostawy, do zachowania formy pisemnej wystarczające jest dostarczenie zmienionej specyfikacji dostawy, obejmującej nowe produkty i opatrzonej dopiskiem –„ZMIANA”, która będzie stanowiła kolejny załącznik do Umowy, z zachowaniem postanowień ust. 5.2) wystąpienia zdarzeń losowych mających charakter siły wyższej, które uzasadniają wprowadzenie zmian do umowy, przez co rozumie się (nowe i nadal trwające): epidemie, akty terroru, wojny wypowiedziane i niewypowiedziane, blokady, powstania, zamieszki, protesty, osunięcia gruntu, trzęsienia ziemi, powodzie, wybuchy i inne podobne zdarzenia poza kontrolą którejkolwiek ze stron i którym żadna ze stron nie mogła zapobiec, 3) zmian w zakresie dofinansowania Projektu ze środków zewnętrznych,4) ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT),5) warunków organizacyjnych po stronie zamawiającego, które będą uzasadniały konieczność zmian, o których mowa w ust. 2.4. Strona wnioskująca o zmianę umowy, przedkłada drugiej stronie pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do umowy.5. Zmiany mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub Wykonawcę, z tym zastrzeżeniem, że żaden z powyższych zapisów nie obliguje Zamawiającego do wprowadzenia jakiejkolwiek zmiany a jedynie wprowadza taką możliwość.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-11-16, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zatrudnię brygady cieśli, zbrojarzy, murarzy - Żukowo
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania26-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zatrudnię brygady cieśli, zbrojarzy, murarzy Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI