Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa wyposażenia dla Polskiego Teatru Tańca.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: POLSKI TEATR TAŃCA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000278907
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: STANISŁAWA TACZAKA 8
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-818
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.7.) Numer telefonu: 533437060
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: teatr@ptt-poznan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ptt-poznan.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Instytucja Kultury Samorzadu Województwa Wielkopolskiego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wyposażenia dla Polskiego Teatru Tańca.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b820885b-7779-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00010946
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-02-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.miniportal.uzp.gov.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.miniportal.uzp.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: www.miniportal.uzp.gov.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) (dalej jako „RODO”), informuję, że:1.1. administratorem, czyli podmiotem decydującym o celach i środkach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest Polski Teatr Tańca z siedzibą: 61-818 Poznań, ul. Stanisława Taczaka 8; 1.2. kontakt do inspektora ochrony danych osobowych w Polskim Teatrze Tańca , mail: iod@ptt-poznan.pl; 1.3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;1.4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp;1.5. Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane innym podmiotom, jeżeli obowiązek taki będzie wynikać z przepisów prawa; Do Pani/Pana danych mogą też mieć dostęp podmioty przetwarzające dane w naszym imieniu, np. podmioty świadczące pomoc prawną, usługi informatyczne, usługi niszczenia dokumentów, jak również inni administratorzy danych osobowych przetwarzający dane we własnym imieniu, np. podmioty prowadzące działalność pocztową lub kurierską;1.6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;1.7. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;1.8.w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;1.9.posiada Pani/Pan:- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*;- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**;- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;1.10. nie przysługuje Pani/Panu:- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PTT-ZP/2620/02/02/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 22832 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa krzeseł do stołu konferencyjnego.
4.2.5.) Wartość części: 14472,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
39112000-0 - Krzesła
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta:1.1. odpowiada wszystkim wymaganiom ustawy Pzp;1.2. spełnia wszystkie warunki określone w SWZ;1.3. uznana została za najkorzystniejszą w oparciu o przyjęte kryterium wyboru.1. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:a) Cena brutto 60 %b) Okres gwarancji 20 %c) Termin 20 %a) Kryterium Cena brutto za całość zamówienia (C) zostanie ocenione w oparciu o wzór:C = (Cmin / Ci ) x 100 x 60%gdzie:C - liczba punktów, jakie otrzyma badana oferta „i" za kryterium (C)Cmin - najniższa cena zestawu oferowana brutto spośród wszystkich badanych ofert Ci - cena oferowana brutto badanej oferty „i"100 x 60% - maksymalna liczba punktów, jakie może otrzymać oferta „i" za kryterium (C) z uwzględnieniem wagi kryterium.Obliczona liczba punktów dla oferty złożonej przez danego wykonawcę wynikająca ze wzoru zostanie zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku, na zasadach ogólnych.b) Kryterium Gwarancja (G) zostanie ocenione:24 miesiące – 0 pkt36 miesięcy – 10 pkt 48 miesięcy i więcej – 20 pkt.Zaoferowanie gwarancji poniżej 24 miesięcy skutkować będzie odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia.c) Kryterium Termin (T) zostanie ocenione:Dostawa w terminie 30 dni od dnia zawarcia umowy – 0 pktDostawa w terminie 21 dni od dnia zawarcia umowy - 10 pkt Dostawa w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy - 20 pkt 3. Łączna ilość punktów uzyskanych przez ofertę zostanie obliczona według Wzoru:K = C + G + T gdzie:K - łączna ilość punktów uzyskana przez ofertę,C - punkty uzyskane w kryterium cena brutto (C),G – punkty uzyskane w kryterium gwarancja (G),T – punkty uzyskane w kryterium termin dostawy
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta:1.1. odpowiada wszystkim wymaganiom ustawy Pzp;1.2. spełnia wszystkie warunki określone w SWZ;1.3. uznana została za najkorzystniejszą w oparciu o przyjęte kryterium wyboru.1. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:a) Cena brutto 60 %b) Okres gwarancji 20 %c) Termin 20 %a) Kryterium Cena brutto za całość zamówienia (C) zostanie ocenione w oparciu o wzór:C = (Cmin / Ci ) x 100 x 60%gdzie:C - liczba punktów, jakie otrzyma badana oferta „i" za kryterium (C)Cmin - najniższa cena zestawu oferowana brutto spośród wszystkich badanych ofert Ci - cena oferowana brutto badanej oferty „i"100 x 60% - maksymalna liczba punktów, jakie może otrzymać oferta „i" za kryterium (C) z uwzględnieniem wagi kryterium.Obliczona liczba punktów dla oferty złożonej przez danego wykonawcę wynikająca ze wzoru zostanie zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku, na zasadach ogólnych.b) Kryterium Gwarancja (G) zostanie ocenione:24 miesiące – 0 pkt36 miesięcy – 10 pkt 48 miesięcy i więcej – 20 pkt.Zaoferowanie gwarancji poniżej 24 miesięcy skutkować będzie odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia.c) Kryterium Termin (T) zostanie ocenione:Dostawa w terminie 30 dni od dnia zawarcia umowy – 0 pktDostawa w terminie 21 dni od dnia zawarcia umowy - 10 pkt Dostawa w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy - 20 pkt 3. Łączna ilość punktów uzyskanych przez ofertę zostanie obliczona według Wzoru:K = C + G + T gdzie:K - łączna ilość punktów uzyskana przez ofertę,C - punkty uzyskane w kryterium cena brutto (C),G – punkty uzyskane w kryterium gwarancja (G),T – punkty uzyskane w kryterium termin dostawy4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa stołów i krzeseł.
4.2.5.) Wartość części: 8360,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
39112000-0 - Krzesła
39121200-8 - Stoły
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta:1.1. odpowiada wszystkim wymaganiom ustawy Pzp;1.2. spełnia wszystkie warunki określone w SWZ;1.3. uznana została za najkorzystniejszą w oparciu o przyjęte kryterium wyboru.1. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:a) Cena brutto 60 %b) Okres gwarancji 20 %c) Termin 20 %a) Kryterium Cena brutto za całość zamówienia (C) zostanie ocenione w oparciu o wzór:C = (Cmin / Ci ) x 100 x 60%gdzie:C - liczba punktów, jakie otrzyma badana oferta „i" za kryterium (C)Cmin - najniższa cena zestawu oferowana brutto spośród wszystkich badanych ofert Ci - cena oferowana brutto badanej oferty „i"100 x 60% - maksymalna liczba punktów, jakie może otrzymać oferta „i" za kryterium (C) z uwzględnieniem wagi kryterium.Obliczona liczba punktów dla oferty złożonej przez danego wykonawcę wynikająca ze wzoru zostanie zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku, na zasadach ogólnych.b) Kryterium Gwarancja (G) zostanie ocenione:24 miesiące – 0 pkt36 miesięcy – 10 pkt 48 miesięcy i więcej – 20 pkt.Zaoferowanie gwarancji poniżej 24 miesięcy skutkować będzie odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia.c) Kryterium Termin (T) zostanie ocenione:Dostawa w terminie 30 dni od dnia zawarcia umowy – 0 pktDostawa w terminie 21 dni od dnia zawarcia umowy - 10 pkt Dostawa w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy - 20 pkt 3. Łączna ilość punktów uzyskanych przez ofertę zostanie obliczona według Wzoru:K = C + G + T gdzie:K - łączna ilość punktów uzyskana przez ofertę,C - punkty uzyskane w kryterium cena brutto (C),G – punkty uzyskane w kryterium gwarancja (G),T – punkty uzyskane w kryterium termin dostawy
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji
4.3.6.) Waga: 20
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta:1.1. odpowiada wszystkim wymaganiom ustawy Pzp;1.2. spełnia wszystkie warunki określone w SWZ;1.3. uznana została za najkorzystniejszą w oparciu o przyjęte kryterium wyboru.1. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:a) Cena brutto 60 %b) Okres gwarancji 20 %c) Termin 20 %a) Kryterium Cena brutto za całość zamówienia (C) zostanie ocenione w oparciu o wzór:C = (Cmin / Ci ) x 100 x 60%gdzie:C - liczba punktów, jakie otrzyma badana oferta „i" za kryterium (C)Cmin - najniższa cena zestawu oferowana brutto spośród wszystkich badanych ofert Ci - cena oferowana brutto badanej oferty „i"100 x 60% - maksymalna liczba punktów, jakie może otrzymać oferta „i" za kryterium (C) z uwzględnieniem wagi kryterium.Obliczona liczba punktów dla oferty złożonej przez danego wykonawcę wynikająca ze wzoru zostanie zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku, na zasadach ogólnych.b) Kryterium Gwarancja (G) zostanie ocenione:24 miesiące – 0 pkt36 miesięcy – 10 pkt 48 miesięcy i więcej – 20 pkt.Zaoferowanie gwarancji poniżej 24 miesięcy skutkować będzie odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia.c) Kryterium Termin (T) zostanie ocenione:Dostawa w terminie 30 dni od dnia zawarcia umowy – 0 pktDostawa w terminie 21 dni od dnia zawarcia umowy - 10 pkt Dostawa w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy - 20 pkt 3. Łączna ilość punktów uzyskanych przez ofertę zostanie obliczona według Wzoru:K = C + G + T gdzie:K - łączna ilość punktów uzyskana przez ofertę,C - punkty uzyskane w kryterium cena brutto (C),G – punkty uzyskane w kryterium gwarancja (G),T – punkty uzyskane w kryterium termin dostawy4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7