Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Dostawa wraz z montażem standardowych mebli biurowych dla BON Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001519
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rakowicka 27
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-510
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 12 293 5385
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bielatoh@uek.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://przetargi.uek.krakow.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa wraz z montażem standardowych mebli biurowych dla BON Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-61f9166b-274a-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00226239
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010744/17/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.15 Dostawa standardowych mebli biurowych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Dostawa realizowana jest w ramach projektu „UEK dostępny dla wszystkich”, nr umowy: POWR.03.05.00-00-A065/20.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://portal.smartpzp.pl/uek.krakow
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert
oraz oświadczeń, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej zapewnionych przez
system zapewniający obsługę procesu udzielania zamówień publicznych za pośrednictwem środków
komunikacji elektronicznej, zwany dalej Systemem.
System jest dostępny pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/uek.krakow
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe wymagania techniczne i organizacyjne oraz zasady dotyczące korespondencji
elektronicznej określa Rozdział 11 SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegółowe określenie zasad związanych z obowiązkiem
informacyjnym RODO zawarto w Rozdziale 23 SWZ - "Informacja o przetwarzaniu danych osobowych"
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegółowe określenie zasad związanych z obowiązkiem
informacyjnym RODO zawarto w Rozdziale 23 SWZ - "Informacja o przetwarzaniu danych osobowych"
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: FZ.201.18.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: dostawa wraz z montażem standardowych mebli biurowych dla Biura ds. Osób z Niepełnosprawnościami Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Dostawa realizowana jest w ramach projektu „UEK dostępny dla wszystkich”, nr umowy: POWR.03.05.00-00-A065/20
4.2.6.) Główny kod CPV: 39130000-2 - Meble biurowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
39113100-8 - Fotele
39121100-7 - Biurka
39131000-9 - Regały biurowe
39141300-5 - Szafy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 84 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert został opisany w Rozdziale 17 SWZ. Punkty będą
przyznawane wg następujących zasad: 1% = 1 punkt. Maksymalna łączna liczba punktów, jaką może
osiągnąć oferta, wynosi 100 punktów
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość gwarancji [G] ponad wymaganą długość gwarancji minimalnej na dostarczone meble
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została
najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania,
aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego:
Oświadczenia, o którym mowa w §3 rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23
grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub
oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. poz. 2415) – tj. oświadczenia o
aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, w
zakresie podstaw wykluczenia, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ;
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1. Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą wymienionych w pkt 6.2. SWZ przedmiotowych środków dowodowych.
2. Zamawiający, na potwierdzenie zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami, cechami lub kryteriami określonymi w Opisie przedmiotu zamówienia, o którym mowa w pkt 3.3 SWZ, wymaga złożenia certyfikatów lub atestów w odniesieniu do konkretnych rodzajów mebli i foteli – szczegółowo określonych w Opisie Przedmiotu Zamówienia [OPZ] - załączniku nr 3 do SWZ:
-biurek:
1) atest lub certyfikat, wystawione przez niezależną jednostkę uprawnioną do wydania tego rodzaju zaświadczeń, potwierdzający klasę higieniczności E1 dla płyty meblowej lub dokument równoważny.
- kontenerów mobilnych:
1) atest lub certyfikat, wystawione przez niezależną jednostkę uprawnioną do wydania tego rodzaju zaświadczeń, potwierdzający klasę higieniczności E1 dla płyty meblowej lub dokument równoważny.
- szafy:
1) atest lub certyfikat, wystawione przez niezależną jednostkę uprawnioną do wydania tego rodzaju zaświadczeń, potwierdzający klasę higieniczności E1 dla płyty meblowej lub dokument równoważny
-regałów:
1) atest lub certyfikat, wystawione przez niezależną jednostkę uprawnioną do wydania tego rodzaju zaświadczeń, potwierdzający klasę higieniczności E1 dla płyty meblowej lub dokument równoważny
- fotela obrotowego:
1) zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań producenta mebli z normami jakościowymi, potwierdzające wdrożenie przez producenta oferowanego produktu normy PN-EN ISO 9001 lub równoważnej, w zakresie systemu zarządzania jakością w organizacji - aktualny Certyfikat ISO 9001 dla producenta mebli lub dokument równoważny.
2) zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań producenta mebli z normami jakościowymi, potwierdzające wdrożenie przez producenta oferowanego produktu normy ISO 14 001 lub równoważnej, w zakresie systemu zarządzania środowiskowego w organizacji - aktualny Certyfikat ISO 14 001 dla producenta mebli lub dokument równoważny.
3) zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań producenta mebli z normami jakościowymi, potwierdzające wdrożenie przez producenta oferowanego produktu normy ISO 45 001 lub równoważnej, w zakresie systemu zarządzania bezpieczeństwem i higieną pracy w organizacji - aktualny Certyfikat ISO 45 001 dla producenta mebli lub dokument równoważny.
3. Zamawiający akceptuje równoważne przedmiotowe środki dowodowe, jeśli potwierdzają, że oferowane dostawy spełniają określone przez zamawiającego wymagania lub cechy.
4 Zgodnie z treścią art. 107 ust. 1 Pzp, jeżeli Zamawiający żąda złożenia przedmiotowych środków dowodowych, wykonawca składa je wraz z ofertą.
5 Jeżeli Wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w punkcie 6.2. SWZ (tj. certyfikaty, atesty) lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wezwie Wykonawcę do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
6 Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
W zakresie przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w punkcie 6 SWZ (tj.certyfikaty
lub atesty wymienione w pkt 6 SWZ oraz OPZ- załącznik nr 3 do SWZ ), jeżeli Wykonawca nie złożył tych przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są
niekompletne, Zamawiający wezwie Wykonawcę do ich złożenia lub uzupełnienia w
wyznaczonym terminie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Oświadczenia i dokumenty składane przez Wykonawcę wraz ofertą:
1. Wykonawcy składają wypełniony i podpisany Formularz ofertowy – załącznik nr 5 do SWZ, a wraz z nim:
1) wypełniony i podpisany Formularz oferty szczegółowej – załącznik 4 do SWZ wypełniony/e i podpisany/e przez osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy.
Formularz oferty szczegółowej – załącznik 4 SWZ jest elementem oferty składanej przez Wykonawcę.
2) oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu (oświadczenie wstępne) – załącznik nr 1 do SWZ,
3) przedmiotowe środki dowodowe – certyfikaty, atesty określone w pkt 6.2 SWZ
4) pełnomocnictwo, jeżeli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika. Pełnomocnictwo wymagane jest również w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (np. spółki cywilnej, konsorcjum).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Ww. wymagania zostały określone w pkt. 9.2 i 10 SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Paragraf 7 wzoru umowy (załącznik nr 6 do SWZ) określa rodzaj i zakres zmian umowy oraz
warunki ich wprowadzenia.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-10-18 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy. Wykonawca skłda ofertę na platformie SmartPzp. Adres strony internetowej na której jest prowadzone postępowanie i na której będą dostępne wszelkie dokumenty związane z prowadzonym postępowaniem: https://portal.smartpzp.pl/uek.krakow.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-18 11:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni