Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
˜Dostawa wraz z montażem mebli i wyposażenia do budynku dworca kolejowego w Czersku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ˜GMINA CZERSK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜REGON 092351274
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ˜ul. Kościuszki 27
1.5.2.) Miejscowość: ˜Czersk
1.5.3.) Kod pocztowy: ˜89-650
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki
1.5.7.) Numer telefonu: ˜523954810
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ˜urzad_miejski@czersk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ˜https://platformazakupowa.pl/pn/czersk
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
˜Dostawa wraz z montażem mebli i wyposażenia do budynku dworca kolejowego w Czersku
2.4.) Identyfikator postępowania: ˜ocds-148610-9c6860f9-c378-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00073865
2.6.) Wersja ogłoszenia: 02
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: ˜2021/BZP 00001924/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Wyposażenie budynku Dworca PKP w Czersku
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
˜zakres części 1-Nazwa projektu: „Rozwój usług opiekuńczych i specjalistycznych dla osób niesamodzielnych, seniorów, osób z niepełnosprawnościami oraz rodzin na terenie miasta Czersk, zakres części 2-Nazwa projektu: Rewitalizacja części miasta Czersk
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
˜https://platformazakupowa.pl/pn/czersk3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: ˜Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą odbywać się będzie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem:https://platformazakupowa.pl/pn/czersk Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciuplatformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje W sytuacjach awaryjnych z wyjątkiem składania ofert zamawiający dopuszcza komunikację elektroniczną poprzez email:zamowieniapubliczne@czersk.pl lub urzad_miejski@czersk.pl Adres strony internetowej do komunikacji: https://platformazakupowa.pl/pn/czersk
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: ˜Zalecenia: 1. Rozszerzenia plików wykorzystywanych przez Wykonawców powinny być zgodne z zał. nr 2 do „Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnychwymagań dla systemów teleinformatycznych”, zwanego dalej Rozporządzeniem KRI.2. Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .docx .xls .xlsx .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf3. W celu ewentualnej kompresji danych zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z rozszerzeń: 3.1. .zip 3.2. .7Z4. Wśród rozszerzeń powszechnych a niewystępujących w rozporządzeniu KRI występują: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie.5. Zamawiający zwraca uwagę na ograniczenia wielkościplików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi maksymalnie 10MB,oraz na ograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacji eDoApp służącej do składania podpisu osobistego, który wynosi maksymalnie 5MB.6. W przypadku stosowania przez wykonawcę kwalifikowanego podpisuelektronicznego: 6.1. ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu, zamawiający zaleca, w miarę możliwości, przekonwertowanie plików składających się na ofertę na rozszerzenie .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym w formacie PAdES.6.2.pliki w innych formatach niż pdf zaleca się opatrzyć podpisem w formacie XAdES o typie zewnętrznym. Wykonawca powinien pamiętać, aby plik z podpisem przekazywać łącznie z dokumentem podpisywanym.6.3. Zamawiający rekomenduje wykorzystanie podpisu z kwalifikowanym znacznikiem czasu.7. Zamawiający zaleca aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób,stosować podpisy tego samego rodzaju. Podpisywanie różnymi rodzajami podpisów np. osobistym i kwalifikowanym może doprowadzić do problemów w weryfikacji plików. 8. Zamawiający zaleca, aby wykonawca z odpowiednim wyprzedzeniem przetestował możliwość prawidłowego wykorzystaniawybranej metody podpisania plików oferty.9. Osobą składającą ofertę powinna być osoba kontaktowa podawana w dokumentacji.10. Ofertę należy przygotować z należytą starannością dla podmiotuubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego i zachowaniem odpowiedniego odstępu czasu do zakończenia przyjmowania ofert. Sugerujemy złożenie oferty na 24 godziny przed terminem składania ofert.11. Jeśli wykonawca pakuje dokumenty np. w plik o rozszerzeniu .zip zaleca sięwcześniejsze podpisanie każdego ze skompresowanych plików. 12.Zamawiający zaleca aby nie wprowadzać jakichkolwiek zmian w plikach po podpisaniu ich podpisem kwalifikowanym. Może to skutkować naruszeniem integralności plików co równoważne będzie z koniecznością odrzuceniaoferty.13. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:13.1. akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminiezamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący,13.2. zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem:https://drive.google.com/file/d/1Kd1DttbBeiNWt4q4slS4t76lZVKPbkyD/view14.Zamawiający nieponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z platformazakupowa.pl 15. Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 .12.2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznychdla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie, określa w pkt 7.9 SWZ niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): ˜Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych została zawarta w pkt 29 SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): ˜Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych została zawarta w pkt 29 SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ˜WZ.271.32.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
˜Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa wraz z montażem mebli i wyposażenia do budynku dworca kolejowego w Czersku”Zamówienie dla zakresu części 1 jest dofinansowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 6 Integracja, Działania 6.2. Usługi społeczne, Poddziałanie 6.2.2. Rozwój usług społecznych, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego. Nazwa projektu: „Rozwój usług opiekuńczych i specjalistycznych dla osób niesamodzielnych, seniorów, osób z niepełnosprawnościami oraz rodzin na terenie miasta Czersk".Zamówienie dla zakresu części 2 jest dofinansowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 8 Konwersja, Działania 8.1 Kompleksowe przedsięwzięcia rewitalizacyjne – wsparcie dotacyjne, Poddziałanie 8.1.2 Kompleksowe przedsięwzięcia rewitalizacyjne w miastach poza Obszarem Metropolitalnym Trójmiasta współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Nazwa projektu: „Rewitalizacja części miasta Czersk”.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę mebli i wyposażenia łącznie z ich rozładowaniem, rozpakowaniem, ustawieniem oraz zamontowaniem na koszt własny i własne ryzyko Wykonawcy.2. Przed przystąpieniem do realizacji zamówienia Wykonawca dokona dokładnych pomiarów pomieszczeń w budynku dworca kolejowego w Czersku, gdzie będzie dokonywany montaż.3. Zamawiający poinformuje Wykonawcę z co najmniej 7-dniowym wyprzedzeniem o gotowości budynku dworca kolejowego do wykonania prac montażowych mebli i wyposażenia.4. Wykonawca na co najmniej 24 godziny przed planowaną dostawą poinformuje Zamawiającego o gotowości do dostarczenia przedmiotu zamówienia.5. Wykonawca dostarczy przedmiot umowy własnym transportem i na własny koszt do budynku dworca kolejowego w Czersku.6. Uwaga. Integralną częścią opisu przedmiotu zamówienia jest załącznik nr 1 do OPZ, w którym szczegółowo opisano specyfikację poszczególnego wyposażenia i umeblowania.Zakres przedmiotu zamówienia:Zakres części 1.1) Stół 80x80x75 cm - 1 szt.2) Biurko 140x70x75 cm - 1 szt.3) Biurko 150x70x75 cm - 1 szt. 4) Regał metalowy RM-1 60x40x200 cm - 2 szt.5) Regał metalowy RM-2 80x40x200 cm - 1 szt.6) Lodówka wolnostojąca - 1 szt.7) Krzesło komputerowe KK - 2 szt.8) Krzesło tapicerowane KS - 7 szt.9) Krzesło tapicerowane KT - 5 szt.10) Tapczan - 1 szt.11) Szafa SB 4D 80x40x200 cm - 4 szt.12) Zestaw kuchenny 507x60/34x86 cm - 1 kpl., w tym:a) Zmywarka w zabudowie z frontem meblowym - 1 szt.b) Piekarnik w zabudowie szafkowej 60x53x82 cm - 1 szt.c) Płyta grzewcza wpuszczana w blat - 1 szt.Zakres części 2.1) Stół 136x68x75 cm - 18 szt.2) Stół 150x90x75 cm - 1 szt.3) Stół 80x80x75 cm - 1 szt.4) Stół 70x70x75 cm - 1 szt.5) Stół komputerowy 100x70x75 cm - 8 szt.6) Kontener K DS 40x55x62 cm - 2 szt.7) Szafka pod drukarkę 60x50x75 cm - 1 szt.8) Szafka pod drukarkę 80x70x75 cm - 1 szt.9) Szafa pod drukarkę 90x50x85 cm - 1 szt.10) Szafa SB 2D 80x50x200 cm - 7 szt.11) Szafa serwerowa SB 2D 90x60x200 cm - 1 szt.12) Szafa ubraniowa SU D 50x60x200 cm - 1 szt.13) Wieszak naścienny 60x140 cm - 1 szt.14) Deska odbojowa 100x30 cm - 1 szt.15) Okap kuchenny - 1 szt.16) Lodówka wolnostojąca - 1 szt.17) Szafa wisząca KW 2D 83x34x60 cm - 1 szt.18) Szafa wisząca KW D 60x34x60 cm - 1 szt.19) Szafa wisząca z ociekaczem KWo 2D 80x34x60 cm - 1 szt.20) Wieszak wolnostojący - 1 szt.21) Parawan - 1 szt.22) Taboret TLn - 1 szt.23) Fotel - 1 szt.24) Krzesło komputerowe KK - 8 szt.25) Kozetka - 1 szt.26) Krzesło tapicerowane KS - 3 szt.27) Krzesło tapicerowane KT - 34 szt.28) Zestaw kuchenny 507x60/34x86 cm - 1 kpl., w tym:a) Szafa kuchenna K 2D 83x53x82 cm - 1 szt.b) Szafa kuchenna K 2D 83x30x82 cm - 1 szt.c) Szafa pod zlew Kz 2D 80x53x82 cm - 1 szt.d) Szafa kuchenna K 4S 45x53x82 cm - 2 szt.e) Szafa K D 45x53x82 cm - 1 szt.f) Blat psf 507x60/34x3,8 cm - 1 szt. (w tym: zlewozmywak blaszany dwukomorowy - 1 szt., bateria zlewozmywakowa - 1 szt.)