Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Dostawa urządzenia do terapii i treningu Biofeedback w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczego w Chwałowicach”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Chwałowicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 38613625200000
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Chwałowice 247
1.5.2.) Miejscowość: Chwałowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-100
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sosw-chwalowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: sosw-chwalowice.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa urządzenia do terapii i treningu Biofeedback w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczego w Chwałowicach”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e90dde5d-e54b-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00116682
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00025029/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 „Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach wyposażenia w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczego w Chwałowicach”
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://sosw-chwalowice.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://sosw-chwalowice.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: WYMAGANIA TECHNICZNE I ORGANIZACYJNE WYSYŁANIA I ODBIERANIA KORESPONDENCJI
ELEKTRONICZNEJ PRZEKAZYWANEJ PRZY ICH UŻYCIU OPISANE ZOSTAŁY W REGULAMINIE
KORZYSTANIA Z PLATFORMY ZAKUPOWEJ ZAMAWIAJĄCEGO MARKETPLANET POD
ADRESEM https://oneplanet.pl/regulamin
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z
04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:Administratorem danych osobowych jest Specjalny
Ośrodek Szkolno- Wychowawczy w Chwałowicach, Chwałowice 247, 27-100 Chwałowice , tel. (48) 48
616 30 49, adres e-mail: sekretariat@sosw-chwalowice.pl
2. Dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych: Ilona Kowalczyk, tel.608292823, email:kancelaria.odo@gmail.com
3. Pani/Pana dane osobowe będę przetwarzane zgodnie z:
a) art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
(zwanego w dalszej części RODO) na podstawie zgody w celu publikacji danych zawartych w umowie
w Elektronicznym Rejestrze Umów,
b) art. 6 ust. 1 lit. b RODO w celu zawarcia i realizacji umowy,
c) art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze, tj.
przechowywania danych na podstawie ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie
archiwalnym i archiwach (Dz. U. 2020, poz. 164) i Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18
stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji
w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. 2011, poz. 1467),
d) art. 6 ust. 1 lit. e w celu wykonania zadań i obowiązków w ramach sprawowania władzy publicznej
wynikających z przepisów ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym (Dz. U. 2020
poz. 920) i ustaw szczególnych.
4. Pani/Pana dane osobowe będą mogły być przekazywane wyłącznie podmiotom upoważnionym z
mocy prawa.
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy, a po jego
upływie przez okres niezbędny do umożliwienia jej prawidłowej obsługi, zabezpieczenia lub
dochodzenia ewentualnych roszczeń oraz wypełnienia obowiązku prawnego Administratora, o którym
mowa w pkt. 3 lit. c klauzuli. Okres przetwarzania danych osobowych może zostać każdorazowo
przedłużony jeśli wystąpi inna uzasadniona prawnie potrzeba administratora do przetwarzania tych
danych przez dłuższy okres.
6. Przysługuje Pani/Panu prawo do:
a) dostępu do treści danych osobowych, do ich sprostowania oraz w zakresie wynikającym z przepisów
do ich usunięcia, jak również prawo do ograniczenia ich przetwarzania, b) wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych, ale cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem, c) wniesienia skargi do organu nadzorczego, jeśli Pani/Pana zdaniem, przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy prawa.
7. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne dla realizacji celu określonego w pkt. 3
klauzuli.Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Administratora, o którym mowa w pkt. 1 w
celu wskazanym w pkt. 3 klauzuli.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SOSW1/21-5/2020/21
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzenia do terapii i treningu Biofeedback w Specjalnym Ośrodku Szkolno- Wychowawczym w Chwałowicach, w tym między innymi: system EEG-Biofeedback, urządzenie do terapii i treningu Biofeedback wraz z oprogramowaniem do analizy i sterowania czynnością bioelektryczną mózgu realizowanego w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa i rozbudowa budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno- Wychowawczego w Chwałowicach wraz z zakupem pierwszego wyposażenia ośrodka oraz budowa przy budynku ośrodka mini obserwatorium astronomicznego i amfiteatru”.
4.2.6.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33100000-1 - Urządzenia medyczne
33154000-4 - Urządzenia do mechanoterapii
33158000-2 - Aparatura do terapii elektrycznej, elektromagnetycznej i mechanicznej
33158400-6 - Sprzęt do terapii mechanicznej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert
1. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ.
2. Zamawiający będzie oceniał oferty, które nie zostały odrzucone, według następujących kryteriów:
Nr Nazwa kryterium Waga/znaczenie
1. CENA (C)
60 pkt
2. Gwarancja (G)
30 pkt
3. Termin dostawy (T)
10 pkt
3. Za najkorzystniejszą uznana zostanie ta z ocenianych ofert, która uzyska najwyższą ocenę punktową.
4. Dla zastosowanych kryteriów oceny ofert Zamawiający będzie obliczał wartość punktową oferty (zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku) w oparciu o następujące wzory:
4.1. Cena [C]
Ocena w zakresie kryterium „Cena” będzie dokonywana na podstawie ilości punktów otrzymanych przy zastosowaniu następującego wzoru (liczba punktów możliwych do uzyskania – 60).
C = (Cn/Cb) × 60 pkt.
gdzie: C – ilość punktów za kryterium „Cena”
Cn –najniższa cena ofertowa spośród ofert nieodrzuconych
Cb – cena badanej oferty
4.2. Gwarancja [G]
Ocena w zakresie kryterium „Gwarancja” będzie dokonywana na podstawie podanego w formularzu ofertowym okresu gwarancji (liczba punktów możliwych do uzyskania – 30):
Ocena przeprowadzona zostanie wg poniższego zestawienia:
- oferta, w której wskazany przez Wykonawcę okres gwarancji (liczony w latach), wyniesie:
2 lata – otrzyma 0 punktów
3 lata – otrzyma 15 punktów
4 lat i więcej – otrzyma 30 punktów
gdzie: G – ilość punktów za kryterium „Gwarancja”
4.3. Termin dostawy [T]
Ocena w zakresie kryterium „Termin dostawy” będzie dokonywana na podstawie podanego w formularzu ofertowym terminu dostawy (liczba punktów możliwych do uzyskania – 10).
Ocena przeprowadzona zostanie wg poniższego zestawienia:
- oferta, w której wskazany przez Wykonawcę termin dostawy zamówienia wyniesie:
14 dni – otrzyma 10 pkt.
21 dni – otrzyma 5 pkt.
30 dni – otrzyma 0 pkt.
gdzie: T – ilość punktów za kryterium „Termin dostawy”.
4.4. Ocena oferty.
Zamawiający wybierze ofertę, która otrzyma najwyższą liczbę punktów (P), stanowiących sumę punktów przyznanych w ramach każdego z podanych kryteriów, wyliczoną zgodnie z poniższym wzorem:
P = C + G + T
gdzie: P- liczba punktów uzyskanych przez ofertę
5. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4