Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa urządzeń i sprzętu na wyposażenie kuchni w ramach zadania
pn: Modernizacja kuchni.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKIE PRZEDSZKOLE NR 3 IM. MARII KOWNACKIEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650017750
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Legionów 11
1.5.2.) Miejscowość: Jarosław
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-500
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 'przedszkolenr3jaroslaw@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://mp3.jaroslaw.pl/ns/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa urządzeń i sprzętu na wyposażenie kuchni w ramach zadania
pn: Modernizacja kuchni.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4ac73ae2-3e27-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00259008
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/um_jaroslaw
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/um_jaroslaw
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: a) Podpisy kwalifikowane wykorzystywane przez wykonawców do podpisywania wszelkich plików muszą spełniać “Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie identyfikacji elektronicznej i usług zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnętrznym (eIDAS) (UE) nr 910/2014 - od 1 lipca 2016 roku”
W przypadku wykorzystania formatu podpisu XAdES zewnętrzny. Zamawiający wymaga dołączenia odpowiedniej ilości plików tj. podpisywanych plików z danymi oraz plików podpisu w formacie XAdES.
b) Zamawiający, określa niezbędne wymagania sprzętowo – aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej, tj.:
Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:
a. stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b. komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c. zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0,
d. włączona obsługa JavaScript,
e. zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
f. Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.
g. Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
c) Formaty plików wykorzystywanych przez wykonawców powinny być zgodne z “OBWIESZCZENIEM PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 9 listopada 2017 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych”.
• Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf
• W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów:
- .zip
- 7Z
• Wśród formatów powszechnych a NIE występujących w rozporządzeniu występują: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie.
• Zamawiający zwraca uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi max 10MB, oraz na ograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacji eDoApp służącej do składania podpisu osobistego, który wynosi max 5MB.
2. Za datę przekazania Oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 uPzp, podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę ich przekazania na Platformę Zakupową w pozostałych przypadkach - mail.
3. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniem dot. środków komunikacji elektronicznej.
4. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 284 ust. 6 uPzp treść zapytań wraz z wyjaśnieniami (bez ujawnienia źródła zapytania) udostępni na stronie internetowej prowadzonego postępowania. Tym samym wszelkie informacje przekazywane Wykonawcom stanowią integralną część specyfikacji warunków zamówienia i dotyczą wszystkich Wykonawców biorących udział w ww. postępowaniu. Wykonawca jest zobowiązany złożyć ofertę uwzględniającą wszelkie zmiany i wyjaśnienia zawarte w Informacjach dla Wykonawców.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: MP3.271.9.7.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Wykaz sprzętu do pomieszczeń kuchennych w Miejskim Przedszkolu Nr3 im. Marii Kownackiej w Jarosławiu ul. Legionów 11 - Opis Przedmiotu Zamówienia
1.Stół przyścienny z blokiem 3 szuflad z prawej strony i szafką drzwi suwane z lewej, dodatkowy rant lewy, wymiar 1900x600x850
2.Zlew 2 komorowy z półką, wymiar 1000x600x850
3.Bateria zlewozmywakowa z głowicą ceramiczną, dźwignią stalową i obrotową wylewką o długości minimum 210 m, przepływ wody od 26 do 32 litr minutę przy ciśnieniu 3 do 5 bar, wężyki minimum 350 mm
4. Regał ociekowy, 4 poziomy regulowane, konstrukcja z aluminium anodowanego - grubość anodu minimum 20 mikronów, wkłady polietylenowe (do mycia w zmywarce) półki zawieszane na hakach zaciskowych, wymiar 1557x500x1800
5. Basen z komorą głęboką 400 mm, wymiar 740x700x850
6. Spryskiwacz ciśnieniowy ze sterowaniem dźwigniowym, baterią stołowa i wylewką; nierdzewny przewód ciśnieniowy, sprężyna wyrównująca
7. Piec konwekcyjno-parowy 7-półkowy ze sterowaniem manualnym, rynienka ociekowa drzwi, oświetlenie LED, manualne sterowanie kominem, wymiar 790x860x830, zasilanie 400 V, moc minimum 10 kW
8. Podstawa nierdzewna pieca
9. Zmiękczacz wody regenerowany solą półautomatycznie, nominalne natężenie przepływu 0-20 litr/min., ilość złoża 5 litr
10. Wózek jezdny na pojemniki GN 1/1, wymiar 380x550x1735
11. Taboret gazowy, dwa palniki dwukoronowe o mocy 2x 9 kW, ruszty żeliwne, płomień pilotowy, wymiar 1140x605x380,
12. Kuchnia gazowa 6-palnikowa na podstawie nierdzewnej z półką, ruszty żeliwne, wymiar 1200x700x850
13. Stół przyścienny z półką, wymiar 500x700x850
14. Blat / parapet nierdzewny z rantem tylnym i bocznymi do długości płytek, ranty boczne przegięte w listwę podporową pod płytki 15 mm/ lewy 340 mm, prawy 310 mm, , minimum 3 podpory ścienne części wystającej blatu, wymiar blatu 2345x700 mm - wykonanie do wymiaru rzeczywistego (wymagany pomiar).
15. Blat / parapet nierdzewny z rantem tylnym i bocznymi do długości płytek, ranty boczne przegięte w listwę podporową pod płytki 15 mm/ lewy 320 mm, prawy 330 mm, minimum 3 podpory ścienne części wystającej blatu, wymiar blatu 2342x700 mm - wykonanie do wymiaru rzeczywistego (wymagany pomiar).
16. Stół przyścienny z blokiem 3 szuflad z prawej strony i szafką drzwi suwane z lewej, wymiar 1700x700x850
17.Stół przyścienny bez półki do odbioru i sortowania naczyń, dodatkowy rant lewy, wzmocnienia nóg, wymiar 1480x600x850
18. Zlew 1-komorowy bez półki, komora 400x400 mm z prawej strony, dodatkowy rant lewy, wzmocnienia nóg, wymiar 1050x600x850
19. Bateria zlewozmywakowa z głowicą ceramiczną, dźwignią stalową i obrotową wylewką o długości minimum 210 m, przepływ wody od 26 do 32 litr minutę przy ciśnieniu 3do 5 bar, wężyki minimum 350 mm
20. Zmywarka gastronomiczna z koszem 500x500 mm, elektroniczny panel sterujący, minimum 4 programy standardowe (cykle: 60”, 120”, 150”,600”), wysokość otworu drzwi minimum 36 mm, zużycie wody nie większe jak 2.5 l/cykl, tłoczona wanna (z nierdzewnymi filtrami) o pojemność do 20 l, podgląd temperatury mycia i płukania na wyświetlaczu, licznik cykli mycia, termostop - gwarantowana temperatura płukania, automatyczny start po zamknięciu drzwi
21. Podstawa nierdzewna zmywarki z prowadnicami na kosze
22. Zmiękczacz wody regenerowany solą półautomatycznie, nominalne natężenie przepływu 0-20 litr/min., ilość złoża 5 litr
23. Szafa przelotowa z drzwiami suwanymi dzielonymi (góra/dół), wymiar 1100x600x1800
24. Stół centralny bez półki jezdny z blatem przetłoczonym, wymiar 600x600x850
25. Zlew 1-komorowy bez półki, wymiar 1200x600x850, komora 400x400 z lewej strony, wzmocnienia nóg, dodatkowy rant prawy
26. Bateria zlewozmywakowa z głowicą ceramiczną, dźwignią stalową i obrotową wylewką o długości minimum 210 m, przepływ wody od 26 do 32 litr minutę przy ciśnieniu 3do 5 bar, wężyki minimum 350 mm
27. Stół przyścinny bez półki z blatem wystającym nad zmywarkę 600x600, wzmocnienia nóg, dodatkowy rant prawy, wymiar 1620x600x850
28. Zmywarka gastronomiczna z koszem 500x500 mm, elektroniczny panel sterujący, pompa zrzutowa, minimum 4 programy standardowe (cykle: 60”, 120”, 150”,600”), program samoczyszczenia, wysokość otworu drzwi minimum 36 mm, zużycie wody nie większe jak 2.5 l/cykl, tłoczona wanna (z nierdzewnymi filtrami) o pojemność do 20 l, podgląd temperatury mycia i płukania na wyświetlaczu, licznik cykli mycia, termostop - gwarantowana temperatura płukania, automatyczny start po zamknięciu drzwi
29. Zmiękczacz wody regenerowany solą półautomatycznie, nominalne natężenie przepływu 0-20 litr/min., ilość złoża 5 litr
30. Szafa przelotowa z drzwiami skrzydłowymi dzielonymi (góra/dół), wymiar 800x600x1800
31. Obieraczka nierdzewna do ziemniaków z separatorem obierzyn, załadunek 9-12 kg, w całości nierdzewna, zasilanie 400 V / 0.55 kW, talerz ścierny, boczne okładziny ścierne wymiar 470x680x1130
Meble ze stali nierdzewnej kwasoodpornej 1.4301 (OH18N9) posiadającej certyfikat PZH wykonane wg poniższych parametrów
* blaty zgrzewane o grubości 42mm z blachy o gr. 0,8 mm (meble bez zlewów)
* blaty spawane o grubości 42mm z blachy o gr. 1,2 mm (meble ze zlewami 2-komorowymi),
oraz z blachy o gr. 1,0 mm (meble ze zlewami 1-komorowymi)
* półki, szuflady i maskownice wykonane z blachy o gr. 0,6-0,8 mm
* wysokość górnych maskownic w stołach 100mm, w szafkach 40-60mm
* profile w meblach wykonane ze stali 1.4301 (OH18N9) o wym. 40x40 oraz 20x20 spawane, odkwaszone i wyszlifowane spawy
* półki z dodatkowym kątownikiem wzmacniającym montowanym z przodu po długości półki, wzmocnienia półki przylegające szerszą płaszczyzną do półki, wspawane po szerokości
* uchwyty w drzwiach wykonane ze stali nierdzewnej stanowiącej integralną cześć drzwi, gięte i zaplaszczane, z prześwitem na palce 25mm
* półki w szafkach z regulacją położenia co 55mm
* blaty w meblach podklejone i wygłuszone płytą laminowaną, drzwi szafek o gr. 20mm podwójne, wygłuszone
* wszystkie elementy mebli zgrzewane i spawane (nie skręcane)
* prześwit pod dolnymi półkami mebli 120mm
* przesunięcie boczne w meblach 15mm (stoły), w szafkach boki na „0”
* głębokość przetłoczenia w zlewach 5mm
* odsunięcie nóg tylnych stołów lub pleców szafek: 100mm
* rant tylny standardowy i ranty boczne w stołach, zlewach i basenach przylegających bokiem do ściany w wysokości 40mm
Wymagany AUDYT i pomiar celem dopasowania mebli technologicznych do wymiarów rzeczywistych.
Montaż i uruchomienie sprzętu będzie wykonany w lipcu 2022r i tym samym okres gwarancji – minimum 24 m-ce będzie liczony od lipca 2022r.
4.2.6.) Główny kod CPV: 39141000-2 - Meble i wyposażenie kuchni
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
39221000-7 - Sprzęt kuchenny
39312000-2 - Urządzenia do przygotowania żywności
39721000-2 - Urządzenia do gotowania lub grzewcze używane w gospodarstwie domowym
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę równą co najmniej: 80 000,00 zł.
4) zdolności technicznej lub zawodowej
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1.1. oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 uPzp, o braku przynależności do tej
samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i
konsumentów (Dz. U. z 2020r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę w
postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z
dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty w postępowaniu niezależnie od
innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.
1.2. odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o
Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 uPzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3
miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną równą co najmniej: 80 000,00 zł.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1. Dokument potwierdzający parametry i rodzaj stali nierdzewnej stosowanej do produkcji mebli technologicznych w zakresie wskazanym w Opisie Przedmiotu Zamówienia, może nim być oświadczenie producenta mebli technologicznych.
2. Szczegółowe zestawienie oferowanych towarów zawierające producenta/dystrybutora i model celem weryfikacji zgodności oferowanych towarów z wymaganiami wskazanymi w Opisie Przedmiotu Zamówienia.
3. Oryginał lub potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię autoryzacji producenta urządzeń (handlową i serwisową) jeżeli producent urządzeń wymaga montażu i serwisu urządzeń przez serwis autoryzowany w celu utrzymania gwarancji producenckiej.
4. Projekt zawierający punkty montażowe wodno-kanalizacyjne i elektryczne z opisem parametrów niezbędnych do prawidłowego montażu mebli technologicznych i urządzeń.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Jeżeli wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, zamawiający wzywa do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-11-15 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy Zakupowej Zamawiającego pod adresem: https://platformazakupowa.pl/um_jaroslaw pod nazwą niniejszego postępowania.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-15 11:15
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni