Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
Uczelnia Publiczna
Zamówienia publicznego
Dostawa stolików do Biblioteki Medycznej UJ CM w Krakowie
1.2.10 Dostawa stolików do Biblioteki Medycznej UJ CM w Krakowie przy ul. Medycznej
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
polski
1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy na dostawę stolików do Biblioteki Medycznej Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie, zlokalizowanej przy ul. Medycznej 7 w Krakowie.
1.1.Zgodnie z art. 310 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
1.2. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę stolików wraz z ich montażem oraz wyładunkiem i wniesieniem, rozlokowaniem lub zmontowaniem, według załączonego do SWZ ogólnego wykazu rodzajów i ilości wyposażenia składającego się na przedmiot zamówienia.
1.3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz szczegółowe rysunki poglądowe mebli zawarte są w pkt 5) 10. SWZ i w Załączniku nr 10 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia.
1.4. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności dostawę stolików, o parametrach wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia wraz z kompletnym montażem, kosztami opakowania, transportu, załadunku i rozładunku, wniesienia, ustawienia, wypoziomowania w pomieszczeniach dokładnie wskazanych przez Zamawiającego, zabezpieczenia m. in. wind, schodów, korytarzy, ścian, podłóg przekazanych do użytkowania na czas realizacji umowy, rozpakowania, wywozu opakowań a także usługi gwarancyjne, usuwanie wad oraz naprawę dostarczonych elementów w okresie gwarancji.
1.5. Zamawiający (przed upływem terminu składania i otwarcia ofert), wymaga dostarczenia przez Wykonawców pod wskazany adres, tj. Kraków, ul. Medyczna 7 (pokój nr 2.09) „próbki”, celem potwierdzenia zgodności zaoferowanego produktu z wymaganiami specyfikacji oraz w celu dokonania oceny ofert w kryterium „jakość”. Wykonawcy muszą przedstawić Zamawiającemu najpóźniej przed terminem składania złożenia ofert, następujący element – Stolik trójkątny ze ściętymi narożnikami oznaczony symbolem MP6 (poz.2 w Załączniku 10 do SWZ ). Szczegóły dotyczące miejsca i terminów złożenia próbki, jak i jej oznaczenia oraz wymagania z tym związane opisane zostały w opisie kryteriów oceny i porównania ofert pkt 17) SWZ.
1.6. Zamawiający wymaga, aby oferowane meble objęte przedmiotem zamówienia:
1.6.1 były kompletne, nieużywane, nieuszkodzone, nie stanowiły przedmiotu praw osób trzecich oraz aby do ich wykorzystywania zgodnie z przeznaczeniem nie był wymagany zakup dodatkowych elementów i akcesoriów,
1.6.2 były wykonane z fabrycznie nowych, bezpiecznych materiałów, wyprodukowane nie wcześniej niż w 2020r.,
1.6.3 były zgodne z wymogami Zamawiającego określonymi w niniejszym SWZ oraz załącznikach do SWZ,
1.6.4 spełniały wszystkie warunki techniczno-eksploatacyjne określone przez Zamawiającego oraz wymagania bezpieczeństwa i higieny pracy, zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie,
1.6.5 oferowane meble oraz użyte materiały posiadały wymagane atesty lub certyfikaty lub inne dokumenty lub oświadczenia producenta lub jego autoryzowanego przedstawiciela lub inne dokumenty wymienione w opisie przedmiotu zamówienia, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami (w opisie poszczególnych pozycji znajdują się szczegółowe wymagania) lub dokumenty równoważne. Zamawiający dopuszcza dokumenty w języku angielskim.
2. Wykonawca powinien wypełnić oraz podpisać formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego, oraz zamieścić na udostępnionej przez Zamawiającego platformie pod adresem: https://www.soldea.pl/epz/epz/.
3. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SWZ podpisane przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.
4. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SWZ, przy czym zobowiązany jest dołączyć do oferty kalkulację cenową stanowiącą Załącznik A do Formularza oferty, wraz z podaniem nazwy producenta lub marki oraz numeru katalogowego artykułu, jeśli występuje.
5. Wykonawca musi wraz z ofertą złożyć przedmiotowe środki dowodowe, tj. karty katalogowe i/lub wydruki ze stron internetowych i/lub inne dokumenty lub oświadczeń producenta lub jego autoryzowanego przedstawiciela w języku polskim lub wraz z tłumaczeniem na język polski, z których w sposób nie budzący wątpliwości będzie wynikać, iż oferowany przedmiot zamówienia spełnia minimalną jakość produktu według specyfikacji jaka została zawarta w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Dokument/y muszą zawierać nazwę wyposażenia lub nazwę użytego systemu wyposażenia, nazwę producenta wyposażenia, rysunek lub zdjęcie proponowanego wyposażenia, wymiary oraz szczegóły techniczne wyposażenia pozwalające zweryfikować, że proponowany mebel spełnia wymagania zamówienia.
6. Zamawiający przewiduje możliwość wzywania do złożenia lub uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych w wyznaczonym terminie, jeżeli Wykonawca ich nie złożył lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne. Zamawiający odstępuje od wezwania, jeżeli przedmiotowy środek dowodowy służy potwierdzeniu zgodności z cechami lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert lub, pomimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego, oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania. Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.
7. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały w projektowanych postanowieniach umowy.
8. Oznaczenie przedmiotu zamówienia według kodu Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 39121200-8 -Stoły.
9. Podwykonawstwo.
9.1 Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy (podwykonawcom).
9.2 Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonanie przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.
9.3 W przypadku, gdy Wykonawca zapowiada powierzenie części zamówienia podwykonawcom do oferty musi być załączony ich wykaz (nazwy, firmy) z zakresem powierzonych im zadań (części zamówienia), o ile są znane na etapie składania ofert.
9.4 Powierzenie części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia.
10. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje między innymi:
10.1 Dostawę i montaż stolików – łączna ilość 112 sztuk.
10.1.1 Miejsce dostawy: pomieszczenia obiektu przy ul. Medycznej 7 wskazane przez Zamawiającego. Stan istniejący: Obiekt, do którego ma być dostarczony przedmiot zamówienia, zlokalizowany jest przy ul. Medycznej 7 w Krakowie – Prokocimiu. Budynek składa się z czterech kondygnacji (przyziemie, parter, I piętro, II piętro), wyposażonych w dwie windy osobowe oraz jedną windę towarową na książki.
10.1.2 Załadunek, rozładunek, rozpakowanie, skręcenie i montaż mebli oraz ustawienie i wypoziomowanie we wskazanych pomieszczeniach.
10.1.3 Uprzątnięcie i wywiezienie z terenu Zamawiającego wszelkich odpadów, opakowań (kartony, folie, itp.).
10.1.4 Zabezpieczenie między innymi wind, schodów, korytarzy, ścian, podłóg przekazanych do użytkowania, na czas realizacji umowy.
10.1.5 Wszelkie wady (w tym zniszczenia), powstałe podczas montażu i dostawy z winy Wykonawcy na terenie Biblioteki Medycznej UJ CM (ul. Medyczna 7 w Krakowie), będą usuwane na koszt Wykonawcy. Zamawiający dołącza do SWZ mapkę poglądową terenu przy ul. Medycznej 7 w Krakowie, który jest objęty gwarancją. Mapka poglądowa stanowi Załącznik nr 11 do SWZ.
10.1.6 Zamawiający w Opisie przedmiotu zamówienia wskazał wzorcową kolorystykę mebli.
10.1.7 Jakiekolwiek wskazane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 10 do SWZ, nazwy produktów i surowców lub ich producenci mają na celu jedynie przybliżenie wymagań, których nie można było opisać przy pomocy dostatecznie dokładnych i zrozumiałych określeń. Zamawiający w załączniku 10 do SWZ określił kolorystykę mebli. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie kolorystyki z palety producenta zbliżonej do kolorystyki wskazanej przez Zamawiającego. Wszelkie nazewnictwo kolorystyki zawarte w opisie przedmiotu zamówienia należy traktować jedynie jako wskazówkę ułatwiającą identyfikację kolorystyki mebla pożądanego przez Zamawiającego.
10.1.8 Opis przedmiotu zamówienia należy rozpatrywać łącznie z rysunkami poglądowymi załączonymi do opisu. Prace nie opisane w opisie przedmiotu zamówienia, a wynikające np. z technologii wykonawstwa, zastosowania materiałów lub montażu urządzeń winny być uwzględnione w cenie ofertowej Wykonawcy.
10.1.9 Zamawiający dopuszcza tolerancję wymiarów wskazaną w treści opisu danej pozycji przedmiotu zamówienia. Zdjęcia/rysunki techniczne zawarte w niniejszym opisie przedmiotu zamówienia służą określeniu kształtu/wyglądu mebla.
10.1.10 Dostawa oraz montaż mebli zalecana jest w dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku w godzinach 07.30-15.30 z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.
10.1.11 Na prośbę Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza dostawy w inne dni tygodnia po wcześniejszym zgłoszeniu Zamawiającemu z 3-dniowym wyprzedzeniem i pod warunkiem wyrażenia zgody przez Zamawiającego.
10.1.12 Wykonawca zobowiązany jest do zawiadomienia Zamawiającego o planowanym terminie dostawy z wyprzedzeniem minimum 2 (dwóch) dni roboczych (za dni robocze Strony rozumieją dni od poniedziałku do piątku z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy). Zamawiający zastrzega, że w sytuacji gdy wyznaczony dzień dostawy będzie dniem wolnym od pracy UJ CM, wówczas wyznaczony termin dostawy będzie pierwszym dniem roboczym po dniach wolnych od pracy z zastrzeżeniem zachowania terminu wskazanego przez Zamawiającego.
10.1.13 Wykonawca zapewni bezpieczne opakowanie przedmiotu zamówienia zabezpieczające przed wpływem warunków atmosferycznych, przed uszkodzeniami mechanicznymi oraz w sposób uniemożliwiający ich zdekompletowanie.
Pozostałe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte zostały w SWZ i załącznikach do SWZ.
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
Klimatyzacja i Gastronomia - Montaż Sprzedaż Serwis
Kraków, Nowy Sącz, Limanowa, Brzesko , Zakopane, (małopolskie)
Specjalizujemy się w nowoczesnych systemach tarasowych.
kraków limanowa, nowy sącz, wieliczka (małopolskie)
Kompleksowe remonty i wykończenia wnętrz
Kraków, Wieliczka, Niepołomice, Myślenice, (małopolskie)
Montaż rolet
Wieliczka (małopolskie)
Ekspertyzy Budowlane, Rzeczoznawca Budowlany, Opinie techniczne, Opini
Trzebinia (małopolskie)
Meblowe Inspiracje - Pomysły i Trendy w Świecie Mebli
Kraków (małopolskie)
Dachówki betonowe - swissporton.pl
Olkusz (małopolskie)
IZO HOME S.C.- partner Master PUR Ocieplenia pianą PUR Kraków
Radziszów (małopolskie)
Amigo Garaże Anna Matląg
Szczyrzyc (małopolskie)