IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres gwarancji |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2018-09-07, godzina:
10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Dostawa sprzętu i wyposażenia wraz z montażem i uruchomieniem pracowni gospodarczej w budynku warsztatów szkolnych kształcącej w zawodzie pracownik pomocniczy obsługi hotelowej |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.1 Kosiarka samojezdna do trawy – 1 szt., gwarancja minimum 2 lata, 1.2 Opryskiwacz plecakowy – 1 szt., gwarancja minimum 2 lata, 1.3 Narzędzia i urządzenia do utrzymania czystości w obiekcie – 1 kpl., gwarancja minimum 2 lata w tym: 1.3.1 pazurki z trzonkiem – 1 szt., 1.3.2 podkaszarka elektryczna – 1 szt. 1.3.3 opryskiwacz akumulatorowy – 1 szt. 1.3.4 odkurzacz spalinowy – 1szt., 1.4 Pojemnik na śmieci – 1 szt., gwarancja minimum 2 lata, 1.5 Ręczny i mechaniczny sprzęt do pielęgnacji terenów zieleni – 1 kpl., gwarancja minimum 2 lata, w tym: 1.5.1 motyczka podwójna - 2 szt., 1.5.2 grabie tradycyjne i motylkowe – 1 kpl., 1.5.3 ręczne nożyce do żywopłotu - 1 szt. 1.5.4 szczotka do rynien – 1 szt., 1.5.5 szpadel hartowany – 2 szt., 1.5.6 szczotka – 2 szt., 1.5.7 skrobak do fug w chodniku – 2 szt., 1.5.8 szczotka do czyszczenia chodnika - 2 szt., 1.5.9 motyka – 2 szt., 1.5.10 kultywator-pielnik – 2 szt., 1.6 Szafka/wózek warsztatowy z wyposażeniem – 1 szt., gwarancja minimum 2 lata, 1.7 Rękawice lateksowe – 2 kpl., gwarancja minimum 2 lata.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162110-9, 16310000-1, 16311100-9, 16400000-9, 34928480-6, 16160000-4, 44511200-7, 44511000-5, 44511100-6, 18424000-7, 43800000-1, 44512940-3, 44512930-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-10-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Dostawa sprzętu i wyposażenia wraz z montażem i uruchomieniem pracowni i warsztatów kształcących w zawodzie monter zabudowy i robót wykończeniowych |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:2.1 Dalmierz laserowy – 3 szt., gwarancja minimum 2 lata, 2.2 Laserowy przyrząd traserski – 2 szt., gwarancja minimum 2 lata, 2.3 Wiertarka sieciowa z udarem – 3 szt., gwarancja minimum 2 lata, 2.4 Wiertarko-wkrętarka akumulatorowa – 2 szt., gwarancja minimum 2 lata, 2.5 Odkurzacz przemysłowy – 1 szt., gwarancja minimum 2 lata, 2.6 Szlifierka oscylacyjna– 1 szt., gwarancja minimum 2 lata, 2.7 Szlifierka kątowa– 1 szt., gwarancja minimum 2 lata, 2.8 Podnośnik dźwigowy do płyt kartonowo-gipsowych – 1 szt., gwarancja minimum 2 lata, 2.9 Sprzęt i środki do utrzymania stanowisk w czystości – 1 kpl., gwarancja minimum 2 lata, 2.10 Kosz na odpady - 3 szt., gwarancja minimum 2 lata, 2.11 Wózek warsztatowy – 3 szt., gwarancja minimum 2 lata, 2.12 Szlifierko-polerka kątowa – 1 szt., gwarancja minimum 2 lata, 2.13 Pilarka tarczowa do drewna – 1 szt., gwarancja minimum 2 lata, 2.14 Przecinarka do glazury (na mokro) – 1 szt., gwarancja minimum 2 lata, 2.15 Szlifierka kątowa wysokoobrotowa – 1 szt., gwarancja minimum 2 lata, 2.16 Betoniarka – 1 szt., gwarancja minimum 2 lata, 2.17 Szlifierka kątowa do podłóg – 1 szt., gwarancja minimum 2 lata, 2.18 Szlifierka do betonu i kamienia – 1 szt., gwarancja minimum 2 lata, 2.19 Spawarka ręczna do spawania wykładzin PCV z oprzyrządowaniem – 1 szt., gwarancja minimum 2 lata, 2.20 Aparat mierzący wilgotność podkładów betonowych – 1 szt., gwarancja minimum 2 lata, 2.21 Waga elektryczna do 5 kg – 1 szt., gwarancja minimum 2 lata, 2.22 Stół do tapetowania – 3 szt., gwarancja minimum 2 lata.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162110-9, 42652000-1, 38000000-5, 38410000-2, 42000000-6, 42999000-5, 43414000-8, 43300000-6, 43413000-1, 34928480-6, 43800000-1, 38311000-8, 39121200-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-10-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Dostawa sprzętu i wyposażenia wraz z montażem i uruchomieniem pracowni i warsztatów kształcących w zawodzie pracownik pomocniczy obsługi hotelowej i cukiernik |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3.1 Trzony kuchenne - elektryczne - 3 szt., gwarancja minimum 2 lata, 3.2 Zestaw podłączeń do trzonów - 3 szt., gwarancja minimum 2 lata, 3.3 Mikser - 1 szt., gwarancja minimum 2 lata, 3.4 Mikrofalówka - 3 szt., gwarancja minimum 2 lata, 3.5 Smażalnica/frytkownica – 2 szt., gwarancja minimum 2 lata, 3.6 Lodówka - 2 szt., gwarancja minimum 2 lata, 3.7 Nadziewarka - 2 szt., gwarancja minimum 2 lata, 3.8 Maszynka do mielenia mięsa – 2 szt., gwarancja minimum 2 lata, 3.9 Naświetlacz do jaj uniwersalny – 1 szt., gwarancja minimum 2 lata, 3.10 Lampa owadobójcza - 1 szt., gwarancja minimum 2 lata, 3.11 Stół stalowy - 3 szt., gwarancja minimum 2 lata, 3.12 Stanowisko mycia wstępnego z szafką – 4 szt., gwarancja minimum 2 lata, 3.13 Bateria umywalkowa – 4 szt., gwarancja minimum 2 lata, 3.14 Zlewozmywak dwukomorowy stalowy - 9 szt., gwarancja minimum 2 lata, 3.15 Baterie zlewozmywakowe – 9 szt., gwarancja minimum 2 lata, 3.16 Stół roboczy w ciągu – 6 szt., gwarancja minimum 2 lata, 3.17 Zastawa szklana na 18 osób – 1 kpl., gwarancja minimum 2 lata, 3.18 Zastawa stołowa na 18 osób – 1 kpl., gwarancja minimum 2 lata, 3.19 Zestaw sztućców na 18 osób – 1 kpl., gwarancja minimum 2 lata, 3.20 Zestaw garnków – 1 kpl., gwarancja minimum 2 lata, 3.21 Zestaw patelni – 1 kpl., gwarancja minimum 2 lata, 3.22 Pojemnik na odpady zmieszane – 3 szt., gwarancja minimum 2 lata, 3.23 Bielizna stołowa – 1 kpl., gwarancja minimum 2 lata, 3.24 Pojemnik na brudną bieliznę – 3 szt., gwarancja minimum 2 lata, 3.25 Rękawice lateksowe – 1 kpl., gwarancja minimum 2 lata, 3.26 Piec konwekcyjny trzykomorowy z termoobiegiem z zestawem podłączeń - 2 szt., gwarancja minimum 2 lata, 3.27 Komora wzrostowa / garownicza – 2 szt., gwarancja minimum 2 lata, 3.28 Miesiarka planetarna – 2 szt., gwarancja minimum 2 lata, 3.29 Mikser – ubijaczka – 2 szt., gwarancja minimum 2 lata, 3.30 Chłodziarka – 2 szt., gwarancja minimum 2 lata, 3.31 Promiennikowa lampa do karmelu – 2 szt., gwarancja minimum 2 lata, 3.32 Podgrzewacz do czekolady – 2 szt., gwarancja minimum 2 lata, 3.33 Waga elektroniczna – 7 szt., gwarancja minimum 2 lata, 3.34 Waga – 1 szt., gwarancja minimum 2 lata, 3.35 Mata cukiernicza silikonowa – 6 szt., gwarancja minimum 2 lata, 3.36 Formy silikonowe – 6 szt., gwarancja minimum 2 lata, 3.37 Miseczki silikonowe z mieszadłem – 6 kpl., gwarancja minimum 2 lata, 3.38 Formy do praliny – 6 szt., gwarancja minimum 2 lata, 3.39 Formy do figurek - 6 szt., gwarancja minimum 2 lata, 3.40 Zdobniki – 2 kpl., gwarancja minimum 2 lata, 3.41 Worki cukiernicze – 2 kpl., gwarancja minimum 2 lata, 3.42 Wałki – 6 szt., gwarancja minimum 2 lata, 3.43 Stół mroźniczy - 2 szt., gwarancja minimum 2 lata, 3.44 Stół do dekorowania – 4 szt., gwarancja minimum 2 lata, 3.45 Wózek z platformą stałą – 2 szt., gwarancja minimum 2 lata, 3.46 Szafka odzieżowa - 6 szt., gwarancja minimum 2 lata, 3.47 Wieszak na ubrania - 1 szt., gwarancja minimum 2 lata, 3.48 Kuchenka gazowo-elektryczna z zestawem podłączeń giętkich – 6 szt., gwarancja minimum 2 lata, 3.49 Rękawice piekarskie – 2 pary, gwarancja minimum 2 lata, 3.50 Sprzęt i środki do utrzymania stanowiska pracy w czystości – 2 kpl., gwarancja minimum 2 lata, 3.51 Termometr - higrometr – 1 kpl., gwarancja minimum 2 lata, 3.52 Manometr spożywczy – 1 szt., gwarancja minimum 2 lata, 3.53 Psychometr – 1 szt., gwarancja minimum 2 lata.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162110-9, 39711361-7, 44320000-9, 39711211-1, 39711362-4, 39710000-2, 39711100-0, 39711210-4, 39151200-7, 44410000-7, 42130000-9, 39221100-8, 39221120-4, 39221180-2, 34928480-6, 39513000-1, 18424000-7, 42214100-0, 42214000-9, 39720000-5, 39720000-5, 34000000-7, 39150000-8, 39830000-9, 38414000-0, 38410000-2, 38412000-6, 38415000-7, 38311000-8, 42513000-5, 39720000-5, 42214000-9, 42214100-0, 18424000-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-10-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Dostawa sprzętu i wyposażenia wraz z montażem i uruchomieniem pracowni kształcącej w zawodzie fryzjer |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:4.1 Suszarka ręczna – 3 szt., gwarancja minimum 2 lata, 4.2 Zestaw do przedłużania włosów metodą mikroringów – 3 szt., gwarancja minimum 2 lata, 4.3 Infrazon/klimazon– 2 szt., gwarancja minimum 2 lata, 4.4 Sauna – nawilżacz fryzjerski – 1 szt., gwarancja minimum 2 lata, 4.5 Sanityzator kulkowy – 3 szt., gwarancja minimum 2 lata, 4.6 Nożyczki specjalistyczne - termiczne (system „gorące nożyczki”) – 1 szt., gwarancja minimum 2 lata, 4.7 Suszarka hełmowa – 3 kpl., gwarancja minimum 2 lata, 4.8 Główka treningowa fryzjerska – 1 szt., gwarancja minimum 2 lata, 4.9 Główka fryzjerska – 3 szt., gwarancja minimum 2 lata, 4.10 Główka fryzjerska z uchwytem – 3 szt., gwarancja minimum 2 lata, 4.11 Nożyczki – 3 szt., gwarancja minimum 2 lata, 4.12 Szczotki do modelowania włosów – 3 kpl., gwarancja minimum 2 lata, 4.13 Prostownica ceramiczna do włosów – 3 szt., gwarancja minimum 2 lata, 4.14 Mikrometr – 1 szt., gwarancja minimum 2 lata, 4.15 Waga – 4 szt., gwarancja minimum 2 lata, 4.16 Mikroskop – 3 szt., gwarancja minimum 2 lata, 4.17 Higrometr włosowy – 1 szt., gwarancja minimum 2 lata, 4.18 pH-metr – 1 szt., gwarancja minimum 2 lata, 4.19 Cyfrowy analizator skóry i włosów – 1 szt., gwarancja minimum 2 lata, 4.20 Fotel fryzjerski – 3 szt., gwarancja minimum 2 lata, 4.21 Statyw stojący do główki – 3 szt., gwarancja minimum 2 lata, 4.22 Uchwyt do główki – 6 szt., gwarancja minimum 2 lata, 4.23 Myjka stojąca (stojąca myjnia fryzjerska) – 3 szt., gwarancja minimum 2 lata, 4.24 Hoker – 3 szt., gwarancja minimum 2 lata, 4.25 Wózki fryzjerskie, pomocniki – 3 szt., gwarancja minimum 2 lata, 4.26 Sprzęt do utrzymywania stanowiska w czystości 1 kpl., gwarancja minimum 2 lata.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162110-9, 39712000-6, 39712200-8, 39712210-1, 39712100-7, 39162100-6, 39241200-5, 38311000-8, 38400000-9, 38410000-2, 38510000-3, 38414000-0, 38416000-4, 38434000-6, 39113000-7, 39113100-8, 39830000-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-10-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: