Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa sprzętu dydaktycznego – sprzęt gastronomiczny, hotelarski, chemiczny, komputerowy oraz do doradztwa zawodowego do Szkół Ponadpodstawowych w Powiecie Kamieńskim (2)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania
1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT KAMIEŃSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684143
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wolińska 7B
1.5.2.) Miejscowość: Kamień Pomorski
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-400
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mszymanski@powiatkamienski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatkamienski.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.
Podmiot 1
1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Fundacja "Instytut Społecznej Odpowiedzialności Organizacji"
1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7393752389
Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:
1.11.3.) Ulica: Moniuszki 9-6
1.11.4.) Miejscowość: Olsztyn
1.11.5.) Kod pocztowy: 10-275
1.11.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.11.7.) Kraj: Polska
1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: biuro@doradztwo-przetargi.pl
1.11.12.) Adres strony internetowej: www.doradztwo-przetargi.pl
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu dydaktycznego – sprzęt gastronomiczny, hotelarski, chemiczny, komputerowy oraz do doradztwa zawodowego do Szkół Ponadpodstawowych w Powiecie Kamieńskim (2)
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a2f29300-ab58-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00046047
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002713/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa sprzętu dydaktycznego - sprzęt gastronomiczny, hotelarski, chemiczny, komputerowy oraz doradztwa zawodowego.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
„Powiat Kamieński szkolnictwem zawodowym stoi”
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://powiatkamienski.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://powiatkamienski.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcamidotycząca: a) ofert, dokumentów oraz oświadczeń (przedmiotowych i podmiotowych środkówdowodowych) odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pomocą Platformyzakupowej znajdującej się pod adresem https://powiatkamienski.ezamawiajacy.pllubhttps://oneplace.marketplanet.pl b) inna niż oferta Wykonawcy i załączniki do oferty, odbywa sięelektronicznie przy użyciu Platformy Zakupowej https://powiatkamienski.ezamawiajacy.pl w zakładce„Korespondencja” .2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówieniapublicznego, musi posiadać konto na platformie zakupowej https://powiatkamienski.ezamawiajacy.pl(założenie konta jest bezpłatne). Wykonawca posiadający konto na Platformieoneplace.marketplanet.pl (dalej zwana „Platformą”) ma dostęp do dokumentacji zamówienia –przedmiotowego postępowania, formularza do złożenia oferty, formularza do zadawania pytań.W zakładce „Regulacje i procedury procesu zakupowego” https://oneplace.marketplanet.pl/regulaminznajduje się szczegółowa instrukcja odnoście założenia konta przez Wykonawcę.2.1. Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, tj. bezpłatnie rejestrując się lub logując, w przypadku posiadania konta w Platformie Zakupowej, akceptuje warunki korzystania z Platformy, określone w Regulaminie zamieszczonym na stronieinternetowejhttps://powiatkamienski.ezamawiajacy.pl w zakładce „Regulacje i procedury procesuzakupowego” oraz uznaje go za wiążący; 2.2. zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemuna subdomenie Starostwa Powiatowego w Kamieniu Pomorskim;https://powiatkamienski.ezamawiajacy.pl;2.3. Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta.;3. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje,przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej w zakładce "Pytaniai odpowiedzi". Za datę przekazania zawiadomień oraz informacji przyjmuje się ich datę wczytania doSystemu.4. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą pocztyelektronicznej, email: biuro@doradztwo-przetargi.pl (pojemność jednej wiadomości na skrzynce - do 10MB), z zastrzeżeniem, że oferta musi być złożona przy użyciu Platformy.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. W przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu w trakcie trwania postępowania czy realizacji umowy na: Dostawę sprzętu dydaktycznego – sprzęt gastronomiczny, hotelarski, chemiczny, komputerowy oraz do doradztwa zawodowego do Szkół Ponadpodstawowych w Powiecie Kamieńskim (2), Pani/Pana danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych.2. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obowiązkowe, gdyż przesłankę przetwarzania danych osobowych stanowi przepis prawa Pani/Pan dane mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.3. Ponadto: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starostwo Powiatowe w Kamieniu Pomorskim; w sprawach z zakresu ochrony danych osobowych może się Pan/Pani kontaktować z Inspektorem Ochrony Danych w Starostwo Powiatowe w Kamieniu Pomorskim pod adresem e-mail: iod@powiatkamienski.pl ; Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego: Dostawa sprzętu dydaktycznego – sprzęt gastronomiczny, hotelarski, chemiczny, komputerowy oraz do doradztwa zawodowego do Szkół Ponadpodstawowych w Powiecie Kamieńskim (2), Znak sprawy: Wip.272.5.2021.MN.PN prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji; odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 78 ustawy Prawo zamówień publicznych, dalej „ustawa Pzp”; Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres co najmniej 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli zobowiązania wskazane w ofercie i umowie przekroczą w/w przedział czasowy, okres przechowywania obejmuje ten termin; obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; posiada Pani/Pan:- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; nie przysługuje Pani/Panu:- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.W trakcie oraz po zakończeniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: Wip.272.5.2021.MN.PN
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 15
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 – Meble sklepowe/magazynowe dla pracowni – baza kawiarniano-barowa:a) Regał sklepowy przyścienny 5 półek – 3 szt. Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 dla Części 1.
4.2.6.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
39141100-3 - Regały
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:„Łączna cena oferty brutto” – C„Okres gwarancji” – G
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:„Łączna cena oferty brutto” – C„Okres gwarancji” – G4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 – Bojler elektryczny dla pracowni bazy cukierniczej:a) Bojler elektryczny – 1 szt. Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1
4.2.6.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
39715100-8 - Elektryczne podgrzewacze wody, natychmiastowe lub akumulacyjne oraz grzałki nurnikowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:„Łączna cena oferty brutto” – C„Okres gwarancji” – G
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:„Łączna cena oferty brutto” – C„Okres gwarancji” – G4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 – Wyposażenie dla bazy kawiarniano-barowej, bazy cukierniczej, bazy restauracyjnej:a) Zlew dwukomorowy 800mm – 1 szt. b) Bateria zlewozmywakowa ze słuchawką – 1 szt. c) Napełniacz-bateria zlewozmywakowa stojąca 2-otworowa ze spryskiwaczem i wylewką, mocowana do zlewu – 1 szt. d) Basen nierdzewny dwukomorowy – 1 szt. e) Kosz na śmieci 60l nierdzewne – 4 szt. f) Pojemnik na odpady 80l z podstawą – 3 szt. g) Dozownik do mydła ze stali nierdzewnej – 1 szt. h) Wózek kelnerski trzypółkowy ze stali nierdzewnej – 2 szt. i) Kosz pedałowy okrągły z wkładem 20 l, satyna – 6 szt. j) Kosze na śmieci 60L ze stali nierdzewnej – 4 szt. k) Wieszak na ręcznik papierowy ze stali nierdzewnej – 2 szt. Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1a dla Części 3.
4.2.6.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
34911100-7 - Wózki
34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:„Łączna cena oferty brutto” – C„Okres gwarancji” – G
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:„Łączna cena oferty brutto” – C„Okres gwarancji” – G4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4 – Wyposażenie dodatkowe dla pracowni – bazy kawiarniano-barowej, bazy cateringowej, bazy cukierniczej, bazy restauracyjnej:a) Filtr do wody samoczyszczący – 4 szt. b) Kloc masarski z polietylenu na podstawie (500x400) H.830 – 1 szt. c) Pakowarka próżniowa komorowa – 1 szt. d) Pojemniki z uchwytami GN 1/2 i pokrywą – 10 szt. e) Pojemnik z uchwytami GN 1/3 z pokrywką – 10 szt. f) Pojemnik z uchwytami GN 1/6 z pokrywką – 10 szt. g) Pojemniki GN z Tritanu 1/1 – 15 szt. h) Pojemniki GN z Tritanu ½ - 15 szt. i) Garnki średnie 2l – 8 szt. j) Garnki średnie 5l – 4 szt. k) Garnek 7l – 2 szt. l) Garnek do duszenia – 1 szt. m) Garnek 8l z pokrywka – 2 szt. n) Garnek 6,3 z pokrywka – 2 szt. o) Garnki średnie 3l – 8 szt. p) Garnki średnie 5l – 2 szt. q) Patelnie – 10 szt. r) Patelnie teflonowe 280mm – 2 szt. s) Patelnie teflonowe 280mm – 8 szt. t) Patelnie teflonowe 320mm – 8 szt. u) Pojemniki na mięso z czarnej melaminy 280 – 6 szt. v) Taca marmurowa biała – 1 szt. w) Taca chłodząca – 2 szt. x) Ekspozytor do kanapek – 2 szt. y) Ekspozytor bufetowy – 1 szt. z) Taca cukiernicza ekspozycyjna chrom – 20 szt. aa) Tace do serwowania antypoślizgowe – 16 szt. bb) Taca prostokątna antypoślizgowa – 10 szt. cc) Taca okrągła antypoślizgowa, do serwowania – 10 szt. dd) Otwieracz do puszek – 1 szt. ee) Zestaw do przypraw 2-częściowy – 6 szt. ff) 5-elementowy komplet przyprawników – 20 szt. gg) Wanna przecedzakowa – 2 szt. Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1a dla Części 4.
4.2.6.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
39220000-0 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe
39221180-2 - Naczynia do gotowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:„Łączna cena oferty brutto” – C„Okres gwarancji” – G
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:„Łączna cena oferty brutto” – C„Okres gwarancji” – G4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5 – Wyposażenie kuchenne dla pracowni – bazy cukierniczej, bazy kawiarniano-bazowej, bazy restauracyjnej:a) Stolnice – 15 szt. b) Stolnice – 6 szt.c) Miski – 40 szt. d) Miski gastronomiczne – 40 szt. e) Formy silikonowe półkule – 5 szt. f) Wałki ze stali nierdzewnej – 10 szt. g) Wałki drewniane – 6 szt.h) Miarka stalowa z podziałką 0.5 – 2 szt. i) Miarka stalowa z podziałką 1l – 2 szt. j) Worki do wyciskania – 10 szt. k) Wybierak do ciasta w kształcie łyżki – 5 szt. l) Radełko do ciasta-falowane ostre – 5 szt. m) Mata do wypieków – 10 szt. n) Blacha wypiekowa – 30 szt. o) Szpatułka (I) – 4 szt. p) Szpatułka (II) – 4 szt. q) Szpatułka (III) – 4 szt. r) Wybierak do ciasta (I) – 4 szt. s) Wybierak do ciasta (II) – 4 szt.t) Szpatułka kątowa wąska (I) – 2 szt. u) Szpatułka kątowa wąska (II) – 2 szt. v) Szpatułka kątowa wąska (III) – 2 szt. w) Mieszadło – siekacz do wyrabiania ciasta kruchego – 4 szt.x) Wałkownica do ciasta – 1 szt. y) Wałek do wykrawania rogalików – 2 szt. z) Znacznik rozstawny – 2 szt. aa) Pistolet do sosów i kremów – 1 szt. bb) Rolka dziurkująca do ciasta – 1 szt. cc) Patera obrotowa (I) – 4 szt. dd) Patera obrotowa (II) – 2 szt.ee) Rant cukierniczy regulowany 150-240mm – 5 szt. ff) Rant cukierniczy regulowany 270-430mm – 5 szt. gg) Formy do ciasta z powłoką, okrągłe (I) – 5 szt. hh) Formy do ciasta z powłoką, okrągłe (II) – 5 szt. ii) Formy do ciasta z powłoką, okrągłe (III) – 5 szt. jj) Formy do ciasta 2536-prostokątne – 5 szt. kk) Formy do ciasta 2530-prostokątne – 5 szt. ll) Formy do ciasta 1035-prostokątne – 10 szt. mm) Formy do babek – 10 szt. nn) Sito do mąki – 5 szt. oo) Rózgi 250mm300mm350mm – 15 szt. pp) Rózga 7wrzecion z uchwytem200 – 3 szt. qq) Rózga 7wrzecion z uchwytem250 – 3 szt. rr) Rózga 7wrzecion z uchwytem300 – 3 szt. ss) Nóż do ciasta 150110 – 4 szt. Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1a dla Części 5.
4.2.6.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
39220000-0 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:„Łączna cena oferty brutto” – C„Okres gwarancji” – G
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:„Łączna cena oferty brutto” – C„Okres gwarancji” – G4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 6 – Sprzęt i pomoce do sprzątania dla pracowni bazy cukierniczej, bazy restauracyjnej:a) Ściągaczka do wody z podłogi – 10 szt. b) Zapasowa guma do ściągaczki wody z podłogi – 10 szt. c) Kij aluminiowy uniwersalny do ściągaczki wody – 10 szt. d) Wózek do sprzątania – 2 szt. e) Szczotka do czyszczenia pieca – 2 szt. f) Szczotka do czyszczenia końcówek cukierniczych – 2 szt. g) Wieszak na worki i końcówki cukiernicze – 2 szt. Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1a dla Części 6.
4.2.6.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
39224300-1 - Miotły i szczotki i inne artykuły do sprzątania w gospodarstwie domowym
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:„Łączna cena oferty brutto” – C„Okres gwarancji” – G
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:„Łączna cena oferty brutto” – C„Okres gwarancji” – G4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 7 – Porcelana i sprzęt kuchenny dla pracowni akademii przyszłego hotelarza, bazy cateringowej, bazy cukierniczej, bazy kawiarniano-barowej, bazy restauracyjnej:a) Serwetnik ceramiczny – 47 szt. b) Filiżanki do herbaty (I) – 10 szt. c) Filiżanki do herbaty (II) – 48 szt. d) Filiżanki americano porcelanowe (I) – 10 szt. e) Filiżanki americano porcelanowe (II) – 30 szt. f) Filiżanki cappuccino porcelanowe (I) – 10 szt. g) Filiżanki cappuccino porcelanowe (II) – 30 szt. h) Filiżanki espresso porcelanowe – 10 szt. i) Cukierniczki – 22 szt. j) Talerzyki do ciasta – 10 szt. k) Sztućce dla 12 osób (I) – 2 kompletyl) Sztućce dla 12 osób (II) – 6 kompletówm) Sztućce dla 12 osób (III) – 5 kompletówn) Szklanki do napojów zimnych – 72 szt. o) Serwis obiadowy 12 osób – 6 kompletów p) Serwis obiadowy 12 osób – 15 kompletów q) Serwis kawowy 12 osób – 6 kompletów r) Serwis kawowy 12 osób – 15 kompletów s) Noże kuchenne – 10 szt. t) Nóż kucharski – 10 szt. u) Tasak – 5 szt. v) Talerzyki do ciasta białe – 30 szt. w) Kaskada do ciasta szklana – 4 szt. x) Noże do ciasta – 6 szt. y) Łopatki do ciasta – 12 szt. z) Wazoniki – 12 szt. aa) Wazoniki na kwiaty – 25 szt. bb) Wazy do zup ceramiczne – 20 szt. cc) Półmisek 260-300 mmm – 30 szt. dd) Miski ceramiczne 500ml – 20 szt. ee) Miski ceramiczne 1500ml – 20 szt. ff) Waza biała - 25 szt. gg) Sosjerka biała – 25 szt. hh) Zestaw dzbanek do mleka/mlecznik 0,20 l + cukiernica 0,2 l – 25 kompletów ii) Karafka na napoje, 1 L, biała – 25 szt. jj) Szklanka 300 ml – 180 szt. kk) Pucharek do lodów i deserów 160 - 180 ml – 120 szt. Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1a dla Części 7.
4.2.6.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
39220000-0 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe
39221120-4 - Filiżanki i szklanki
39221200-9 - Zastawa stołowa
39221210-2 - Talerze
39221220-5 - Półmiski
39221240-1 - Misy
39223000-1 - Łyżki, widelce
39241110-7 - Noże stołowe
39298300-0 - Wazony na kwiaty
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:„Łączna cena oferty brutto” – C„Okres gwarancji” – G
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:„Łączna cena oferty brutto” – C„Okres gwarancji” – G4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 8 – Oprogramowanie specjalistyczne dla pracowni laboratorium ochrony środowiska:a) Oprogramowanie specjalistyczne dla pracowni laboratorium ochrony środowiska – 6 szt.Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 dla Części 8.
4.2.6.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
48931000-3 - Pakiety oprogramowania szkoleniowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:„Łączna cena oferty brutto” – C „Termin wykonania zamówienia” - T
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania zamówienia
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:„Łączna cena oferty brutto” – C „Termin wykonania zamówienia” - T4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 9
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 9 – Wyposażenie pracowni – informatycznej, komputerowej, reklamowej w drukarki i sprzęt biurowy:a) Niszczarka – 1 szt. b) Niszczarka do dokumentów – 1 szt.c) Pendrive 8GB – 5 szt.d) Urządzenie wielofunkcyjne kolorowe – 3 szt.e) Laserowe urządzenie wielofunkcyjne kolorowe – 2 szt.f) Laserowe urządzenie wielofunkcyjne kolorowe – 3 szt.g) Drukarka sieciowa laserowa – 1 szt.h) Skaner – 1 szt.Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 dla Części 9
4.2.6.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30232100-5 - Drukarki i plotery
38520000-6 - Skanery
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:„Łączna cena oferty brutto” – C „Warunki gwarancji” - W
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Warunki gwarancji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:„Łączna cena oferty brutto” – C „Warunki gwarancji” - W4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 10
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 10 – Wyposażenie pracowni – informatycznej, reklamowej w urządzenia 3D:a) Drukarka i skaner 3D – 1 szt. b) Drukarka 3D – 1 szt.Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 dla Części 10.
4.2.6.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30232100-5 - Drukarki i plotery
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:„Łączna cena oferty brutto” – C „Warunki gwarancji” - W
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Warunki gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:„Łączna cena oferty brutto” – C „Warunki gwarancji” - W4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 11
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 11 – Wyposażenie pracowni – informatycznej, komputerowej w sprzęt komputerowy:a) Zasilacz UPS – 32 szt.b) Programy antywirusowe – 30 szt.c) Tablet graficzny – 5 szt.d) Komputer all in-one – 21 szt.e) Oprogramowanie biurowe – 24 szt.Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 dla Części 11.
4.2.6.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30213300-8 - Komputer biurkowy
30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
31682530-4 - Awaryjne urządzenia energetyczne
48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:„Łączna cena oferty brutto” – C „Warunki gwarancji” - W(nie dotyczy oprogramowania)
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Warunki gwarancji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:„Łączna cena oferty brutto” – C „Warunki gwarancji” - W(nie dotyczy oprogramowania)4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 12
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 12 – Wyposażenie pracowni – informatycznej, komputerowej w urządzenia komputerowe:a) Program do obsługi graficznej Corel Draw – 16 szt.b) Dysk do serwera – 2 szt.c) Dysk do serwera plików – 2 szt.Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 dla Części 12.
4.2.6.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:„Łączna cena oferty brutto” – C „Warunki gwarancji” - W(nie dotyczy oprogramowania)
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Warunki gwarancji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:„Łączna cena oferty brutto” – C „Warunki gwarancji” - W(nie dotyczy oprogramowania)4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 13
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 13 – Wyposażenie pracowni – komputerowej, reklamowej w urządzenia stacjonarne:a) Fax – 1 szt. b) Radio – 1 szt.c) Telewizor – 2 szt.d) Kamera cyfrowa – 2 szt.e) Aparat cyfrowy – 1 szt.Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 dla Części 13.
4.2.6.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
32324600-6 - Telewizory cyfrowe
32344200-8 - Odbiorniki radiowe
32581200-1 - Urządzenia faksowe
38651000-3 - Aparaty fotograficzne
38651600-9 - Kamery cyfrowe
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:„Łączna cena oferty brutto” – C „Warunki gwarancji” - W
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Warunki gwarancji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:„Łączna cena oferty brutto” – C „Warunki gwarancji” - W4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 14
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 14 – Wyposażenie pracowni – akademii przyszłego hotelarza:a) Stół chłodniczy 4 szufladowy z agregatem – 1 szt. b) Szafka pod ekspres z wybijakiem na fusy, zsypem – 1 szt.c) Zestaw 36 aromatów kawy – 4 kompletySzczegółowy opis zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 dla Części 14.
4.2.6.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
39100000-3 - Meble
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:„Łączna cena oferty brutto” – C„Okres gwarancji” – G
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:„Łączna cena oferty brutto” – C„Okres gwarancji” – G4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 15
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 15 – Wyposażenie pracowni hotelarskiej:a) Dzwonek recepcyjny – 1 szt. b) Zestaw porcelany – 1 kompletc) Zestaw szklanek – 1 kompletd) Zestaw sztućców – 1 komplete) Zestaw bielizny stołowej – 1 kompletf) Ochraniacz na materac – 1 szt.g) Prześcieradło – 4 szt.h) Narzuta na łóżko – 1 szt.i) Kołdra – 1 szt.j) Poduszka – 1 szt.k) Komplet pościeli – 2 kompletyl) Dywan – 1 szt.m) Zestaw mebli hotelowych – 1 kompletn) Lampa stojąca podłogowa – 1 szt.o) Lampa nocna stojąca – 1 szt.p) Kosz na śmieci – 1 szt.q) Firana – 1 szt.r) Zasłony – 2 szt.s) Karnisz podwójny – 1 szt.t) Organizer na sztućce – 3 szt.u) Szafa dwudrzwiowa aktowa – 1 szt.v) Szafa z witryną - 2 szt.Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1a dla Części 15.
4.2.6.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci
39100000-3 - Meble
39221120-4 - Filiżanki i szklanki
39512000-4 - Bielizna pościelowa
39515100-6 - Zasłony
39530000-6 - Dywany, maty i dywaniki